Entréprodukter AB

Entréprodukter AB

Entréprodukter AB etablerades 2015 och marknadsför och säljer produkter för din entré samt för din utemiljö. Vi säljer enbart på vår websida och har många samarbetspartner för att kunna hålla bra kvalitet på våra produkter samt mycket konkurrentkraftiga priser. Trots att vi bara säljer på vår websida så erbjuder vi även en...

14 omdömen om Entréprodukter AB

Sara F
Skrev om Entréprodukter AB

Trevlig kontakt och snabb beställning. Rekommenderar!

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Ewa S
Skrev om Entréprodukter AB

Snabb leverans och snabba svar på frågor. Ett utmärkt och proffsigt bemötande.

Zetterström A
Skrev om Entréprodukter AB

Frågan som måste ställas, varför räknar ni ihop varans värde och transportkostnad, innan ni lägger på moms? 🤔 Det kan ju inte vara rätt.

Svar från Entréprodukter AB

Hejsan! Samtliga priser på websidan är exkl. moms, som framgår på många ställen på websidan om du inte har ändrat till inkl. moms högst upp till höger på startsidan och eftersom det är samma moms på varorna och frakten så har vi slagit ihop summorna. Hoppas att detta har klargjort varför vi gjort som vi gjort. Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar. /Christer

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Rose-marie L
Skrev om Entréprodukter AB

Var aldrig i direkt kontakt med er utan gjorde beställningen via nätet. Väldigt nöjd med den snabba leveransen av varorna. Ledigt/upptaget skyltar.

Jonas R
Skrev om Entréprodukter AB

Snabbt och enkelt. Snabbt och enkelt. Snabbt och enkelt. Snabbt och enkelt.

Love B
Skrev om Entréprodukter AB

Blev bemött mycket bra.. Vi förväntade oss inget men blev glatt överraskade.

Erika B
Skrev om Entréprodukter AB

Snabb leverans och ett trevligt bemötande

Per M

Klockrent bara +++ Snabb leverans

Roger K
Skrev om Entréprodukter AB

Bra och snabb personlig service. Snabba leveranser.

Ebba B
Skrev om Entréprodukter AB

Jag sökte länge efter ett riktigt piskställ och fann det till slut hos Entreprodukter. Väntetiden för leverans blev lång (kanske pga pandemin). Men jag fick det jag sökte och är mycket nöjd!

Jaakko T
Skrev om Entréprodukter AB

Professionell, snabb och vänlig service via websidan.

Luis Z
Skrev om Entréprodukter AB

Jag kunde inte vara mer glad, griffeltavlan funkar perfekt!

Gun R
Skrev om Entréprodukter AB

Jag blev väl bemött och fick det jag beställt.

Fastighetsgruppen Z
Skrev om Entréprodukter AB

Helt ok både bemötande och leverans av produkt. Har bara köpt snäppramar till entréer. Och dom är vi väldigt nöjda med.