Susanne Brage Stjernström

Susanne Brage Stjernström

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme

Susanne Brage Stjernström är mäklare på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Vaxholm

Susanne Brage Stjernström har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Susanne Brage Stjernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 1 omdömen med ett betyg på 5.0. Susanne Brage Stjernström har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

1 omdömen om Susanne Brage Stjernström

Sedan starten hos Reco 2020
Helena W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Brage Stjernström en del av ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Vaxholm
Adolf Fredrik

Susanne Stjernström, mäklare på ERA hjälpte oss i försäljning av vår innerstadslägenhet i en fastighet från 1872. Vi träffade flera mäklare där ingen kändes rätt. Susanne Stjernström kände vi däremot omedelbart förtroende för och hon lyssnade in vad som var viktigt för oss samtidigt som hon gav oss en realistisk bild av en försäljning. Susanne gjorde alltid det lilla extra i allt från styling, presentationsmaterial, visningar, budgivning och avslut. Susannes kompetens, personlighet och pondus gjorde att det blev ett fantastiskt avslut där både köparen och vi var oerhört nöjda.