ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Vaxholm

ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Vaxholm

Ring 08-541 331 00 www.erasweden.com

Att köpa eller sälja en bostad är en av livets viktigaste affärer, såväl privatekonomiskt som känslomässigt. Vare sig Du köper eller säljer ska Du känna Dig trygg. Därför är det viktigt att anlita en fastighetsmäklare som Du känner förtroende för. Det är själva förutsättningen för en lyckad affär. Var och en av våra kunder...

58 omdömen om ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling Vaxholm

Mona J
Vaxholm

Allt fungerade perfekt, bra och snabb hjälp och respons.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Robert M
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Vaxholm

Letade liten lägenhet till sonen. Hittade denna och blev förtjust. Snabb och smidig affär. Perfekt för oss, nära till allt.

Angeli Susanne E
Vaxholm

Björn Westerberg sålde en villa åt mig. Han var väldigt bra i sitt bemötande. Glad o trevlig. Gjorde ett utmärkt jobb.Jag förväntade mig ett bra jobb och behövde inte bli besviken. Han var väl förberedd inför uppdraget. Kan verkligen rekommendera honom.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Margareta Stassais M
Vaxholm

Ingeting att anmärka pålat har flyttat på som vi räknade med, Björn Westerberg var för oss en korrekt mäklare. Han hjälpte oss köpa ett radhus på Rindö.

Lars F
Vaxholm

Vi har köpt hus av Björn, mycket trevligt bemötande och professionellt hanterat genom hela köpprocessen vilket gjort att vi känt trygghet i affären. Vi kan varmt rekommendera Björn som mäklare.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Fredrik K
Vaxholm

Sålde radhus. Mäklaren var lyhörd, hjälpsam och handlingskraftig.

Stefan L
Vaxholm

Sålt bostadsrätt. Bra bemötande..tog lite o sälja men han engagerade sig. Va inte rätt tid o sälja. Så jag e nöjd at jag fick det som Björn sagt. Visserligen i det nedre segmentet. Men innom det han sagt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Monica Elisabeth S
Österåker-Östra Ryd

Hjälp mig med att sälja ett objekt som strulade hos en annan mäklare. Mycket hjälpsam med allt som skulle ordnas till efter strulet sen tidigare,vill att allt skall var perfekt som skall in till banken som uppskattades av mig.Tog hand om allt, behövde inte lägga någon tid eller energi på något.Björn levde upp mer än vad jag förväntade mig Mycket trevlig mäklare och noggrann och pålitlig. Mvh Monica

Kim B
Vaxholm

Min sambo och jag köpte vårt första radhus efter att ha bott i hyresrätt hela livet. Vi mötte Björn på visningen och blev varmt mottagna och fick därefter tid till att själva titta runt. Björn stannade även lite extra för vår skull, så vi slapp stressa oss igenom visningen. Väl förberedd, och om något saknades eller var oklart blev det snabbt besvarat efter visningen. Extra bra var att Björn var klar och tydlig i sina svar och vad som förväntades av varje part under köpet. Det kändes som om Björn verkligen hade allas...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Helena W
Adolf Fredrik

Susanne Stjernström, mäklare på ERA hjälpte oss i försäljning av vår innerstadslägenhet i en fastighet från 1872. Vi träffade flera mäklare där ingen kändes rätt. Susanne Stjernström kände vi däremot omedelbart förtroende för och hon lyssnade in vad som var viktigt för oss samtidigt som hon gav oss en realistisk bild av en försäljning. Susanne gjorde alltid det lilla extra i allt från styling, presentationsmaterial, visningar, budgivning och avslut. Susannes kompetens, personlighet och pondus gjorde att det blev ett fantastiskt avslut där både köparen och vi var oerhört nöjda.

Lisbeth S

Med hjälp av Björn Westerberg har vi sålt en 107 m stor sekelskifteslägenhet på Rindö. Vid första kontakten med Björn fick jag ett annat lugn inom mig än jag haft med tidigare mäklare! När vi väl hittat en seriös köpare gick försäljningen fortare än beräknat! Skönt! Björn Westerberg har hela tiden varit lugn,saklig och mycket förtroendeingivande! Han byggde inga luftslott! Han är hjälpsam och mycket servicenriktad. Vi rekomenderar honom på det varmaste!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Peter K
Vaxholm

Jag har stor erfarenhet från mäklarbranschen. Har både sålt och köpt såväl lägenheter som villor runt om i Storstockholm. Mitt senaste objekt var en borätt i Vaxholm som Björn fick förtroendet att sälja. Jag är mycket nöjd med hans arbete att beskriva objektet i text och bilder vilket lockade till stort intresse för både öppna och privata visningar. Han hanterade sen de potentiella köparna väldigt seriöst vilket ledde till att både köpare och jag som säljare känner att vi båda gjort en bra affär. Jag kan vara lämna...

Ann-louise P

Vi har sålt en enplansvilla i Skärgårdsstad/Åkersberga. Björn var både professionell och effektiv. Vi är mkt nöjda med hans prestation.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Johan M
Vaxholm

Sålt en bostadsrätt Mycket professionellt bemötande Björn levde upp till alla förväntningarna trots att marknaden verkar stå still. Fick det jag ville ha

Richard N

Björn hjälpte mej att sälja min stuga . Bemötandet av honom är mycket bra .mina förväntningar är uppfyllda. Han var mycket trevlig och mycket nogran och tydlig tack

Anna P

Björn, har sålt vårat hus i Åkersberga ( Söravägen 1) Vi tog in 8 st olika mäklare men vi tyckte att Björn var bäst.. Han är mycket trevligt och ha ett bra bemötande mot mig och andra Rolig, o trevlig bjuder på sig själv , ingen stel och tråkig som dem andra mäklarna var. Björn känns och är väldigt sak kunnig, ärlig berättar hur läget ligger till och berättar ingående vad som sker o vad som pågår. Jag skulle rekommendera Björn Westerberg han är bäst!!

Anneli S

Har sålt en bostadsrättslgh på Södermalm i Stockholm. Björn Westerberg är en kompetent mäklare som ger tydlig information om hur försäljningen går till, informerar hela tiden om vad som händer och är alltid tillgänglig för frågor. Han inger trygghet i hela processen. Jag kan varmt rekommendera denna mäklare!

Per A

Sålt en villa i Åkersberga, allt har funkat utmärkt, vi har fått ställa massa dumma frågor, som har besvarats!

Andréas P

Vi skulle sälja vårat radhus inför en förestående skiljsmässa, mycket känslor då det var ett boende vi haft i 21 år. Jag tog kontakt med åtta oberoende av varandra mycket kompetenta mäklare. Av dessa åtta var det en som tog sig tid att sitta med oss.......... Diskutera och bolla olika tankar och scenarior. Såklart ville vi få bästa pris, men var även medvetna om hur marknaden är. Vilket Björn (mäklaren) var noga med att uppmärksamma oss på. Vi hade olika visningar, men från att vi fick en intressent var det absolut...

Sara H

Ett väldigt bra bemötande och en mäklare som gjorde det lilla extra, från början till slut.

Mike P

Bra bemötande och höga förväntningar med en bra måluppfyllnad.

Per Z

Mycket bra upplevelse. Björn är kunnig, engagerad och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt

Kristian H

Jag kan verkligen rekommendera den här mäklaren. Tar sig verkligen tid och som kund känner man sig mycket trygg genom hela försäljningen. De jobbar verkligen för att det ska bli en lyckad affär för alla inblandade. Kommer tveklöst att anlita Björn nästa gång.

Rebecca C

Min erfarenhet av att ha Björn Westerberg som mäklare har varit mycket bra. Han har skött sitt jobb mycket väl genom att ständigt hålla oss informerade gällande försäljningsprocessen av vår bostad. Han visar ett genuint intresse av att göra både säljare och köpare nöjda. Jag kan starkt rekommendera honom vidare!

Irina S

Jag/vi är mycket nöjda med Björn. Vi har haft kontakt med mäklare innan och inte fått samma vänliga, gedigna och varma bemötande av någon annan. Björn är professionell i sin framtoning, snabb, tillmötesgående, glad och lättsam. Han har varit konstant tillgänglig i processen och har svarat (tålmodigt) på våra ibland korkade frågor. Kan varmt rekommendera honom och vid behov kommer han att anlitas igen.

Marta A

Björn var en mycket positiv, kunnig och framför allt trevlig och han gav mig ett mycket stort förtroende. Kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta.

Hans S

trevlig och kunnig samt alltid tillgänglig när man ville ha svar på frågor

Kristina T

Jag har haft förmånen att ha kontakt med Era vid två olika tillfällen. Mäklare Björn har alltid varit vänlig, tillmötesgående och mån om mig som kund. Jag kan absolut rekommendera Era och Björn! Kristina Tärnström

Kerstin A

Björn har varit mycket hjälpsam och hanterat vårt strul med trasig spis och tvättmaskin vid överlåtelsen på ett utmärkt sätt, jag kan varmt rekommendera ERA Vaxholm, Björn Westerberg.

Elenor E

Mycket professionell. Påläst kunnig intresserad förberedd säljande engagerad hjälpsam och tillgänglig. Kan varmt rekommenderas!

Karin S

Mitt första intryck av Björn Westerberg var att han var så lugn,trygg och han var sig själv. En människa med sort varmt hjärta, ödmjukhet och empati. Kontakten med banken skötte han första gången och stötte jag på problem löste han det

Urban L

Björn har under hela försäljningsprocessen av vår villa på Resarö varit mycket seriös och professionell i sin roll som mäklare. Redan vid första kontakten visade Björn att kunden (vi) stod i fokus och det fanns en seriös vilja att göra ett bra jobb och få oss nöjda (till skillnad från andra mäklare vi träffade som snarare gav oss en känsla att de ville göra en bra affär för egen del...). Björn har under hela processen gett oss bra råd, allt från hur huset skulle förberedas inför visningen till hur vi skulle agera gentemot...

Katarina L

Allt var väldigt förtroende ingivande och seriöst.

Magnus W

Mycket trevligt och bra. Snabb affär.

Bo D

I Björn Westerberg fick vi en effektiv och noggrann fastighetsmäklare. Klok rådgivare i de avsnitt så behövdes. Mån om att hela tiden hålla oss informerade om de olika stegen i vår fastighetsförsäljning. Det personliga samarbetet fungerade utmärkt. Vi är mycket tacksamma.

Graeme W

mycket bra på alla sätt och vis

Marie E

Jag har anlitat Björn att sälja min lägenhet och jag har fått ett fantastiskt bemötande. Jag har känt mig trygg hela tiden, Björn har hört av sig inför visning och annat, alltid knät mig uppdaterad men om jag har haft frågor så har han svarat mig omgående. Jag kan varmt rekommendera Björn Westerberg på Era som fastighets mäklare.

Carola Ö

Haft ett väldigt bra samarbete med Björn Westerberg. Ger honom varma rekommendationer.

Per E

Har mycket bra erfarenhet av ERA i allmänhet och av Björn Westerberg i synnerhet. Professionellt bemötande och alltid till hands. Känns att man är i trygga händer.

Agneta T

Vänligt och samtidigt kundorienterat bemötande. Stämningen var god och servicenivån superb. Bra med ett fast pris redan från början. Utan tvekan en mäklare jag skulle rekommendera till mina vänner och bekanta.

Dara

Björn is an excellent real estate professional with impressive knowledge of Vaxholm. He was balanced in his dealings with the vendors and us (as purchasers). He works well in English and took time to explain things. He is efficient, friendly and was courteous throughout the whole process.

Lena

Tillmötesgående, serviceinriktad, snabb, positiv, seriös, hjälpsam och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera alla att anlita Björn Westerberg.

Marie S

Proffisionell, kunnig och väldigt trevlig!

Johannes A

Vi träffade Björn när vi hittade vår nya lägenhet. Han erbjöd redan då en privat visning på en avig tid. Efter att min sambo varit och tittat och gillade lägenheten ordnade han en till visning med väldigt kort varsel. Björn gav ett så kundvänligt inrtryck att vi valde att anlita honom igenom hela vår process med både köp och försäljningen av vår lägenhet. Tummen upp för Era Vaxholm och Björn.

Johan M

Kanon!

Camilla L

Jag tycker att Björn gjorde ett fantastiskt jobb när han sålde vårt hus. Han gör mycket mer än man kan förvänta sig av en mäklare. Rekomenderar honom för alla som funderar på att sälja sin bostad, skulle helt klart anlita honom igen om jag skulle sälja igen.

Ingjerd G

Kristina M

En mycket bra försäljning på alla sätt: Bra prospekt, bra beskrivning på Hemnet, ambitiösa visningar, bra kontakt med stylist. Mycket seriöst genomförd affär. Kan varmt rekommenderas!

josephine l

Björn springer den extra milen! En varm rekomendation!

Peter B

Björn är en driven och strategisk mäklare med "kund nöjdhet" i fokus för båda parter. B lägger ned väldigt mycket tid innan för att ta reda på information om bostad, område, förening och besöker fasiliteter i syfte att kunna ge en rättvis bild till köparen. B rekommenderas varm om man vill ha en mäklare som bryr sig och verkligen vill hitta rätt köpare till rätt pris.