Mattias Arnkvist

Mattias Arnkvist

Mattias Arnkvist är mäklare på ERA Fastighetsförmedling Täby

Mattias Arnkvist har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Mattias Arnkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 193 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Arnkvist har haft 51 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att det är högt tempo. Det är ett mycket varierat jobb och ingen dag är den andra lik.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt lyhörd och serviceinriktad mäklare. Dessutom är jag mycket bra på försäljning. Egenskaper som är väldigt bra att ha i detta yrke.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min sambo och reser. Vi åker gärna till Italien!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 193 Läs vad Mattias Arnkvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2021-07-01
    Vi valde Mattias då jag hört väldigt mycket gott om honom.
    Mäklaren var otroligt trevlig, professionell och fick mig att känna en enorm trygghet.
    Det var främst min man som höll kontakt med mäklaren under själva försäljningen/budgivning.
    När vi skulle skriva på kontrakt gick han igenom med högläsning vid varje punkt, vilket jag verkligen uppskattar. Det gör nämligen inte alla.
    Jag kommer verkligen rekommendera Mattias vidare till andra.
    2021-06-28
    Mattias är en väldigt begåvad och pålitlig mäklare.

Rekommenderar starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    • Österåker-Östra Ryd
    2021-06-27
    Hjälpsam, trevlig och professionellt .
    • Österåker-Östra Ryd
    2021-06-23
    Mattias har varit otroligt hjälpsam under hela processen, professional på alla sätt och vis. Kände under hela processen att han var på min sida och gjorde allt för att underlätta affären. Rekommenderas varmt
    2021-06-23
    Jätte trevlig, duktig, väl informerad och hjälpsam. Bästa mäklaren :)
    2021-06-23
    Vi är mycket nöjda med Mattias och ERA. Han är en professionell mäklare som känns trygg och bra hela vägen. Han överträffade alla våra förväntningar och var ett bra stöd för oss som säljare under budgivningstiden. Även innan försäljningen drog igång hjälpte han oss med tips på hur vi kan göra lägenheten säljklar och fanns alltid där som bollplank.
    • Sollentuna
    2021-05-31
    Mattias sålde min lägenhet i Sollentuna på 75 kvm. Han jobbade engagerat och intensivt i en trög marknad och var transparent genom processen.
    • Sollentuna
    2021-05-27
    Very professional and prompt. Easy approachable.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2021-05-24
    Trevlig. Vi var helt ok nöjda med kontakten med Mattias, dock inget direkt som stack ut. Köpte ett hus.
    Tack Anna! Det blir kanske lite orättvist för dig att bedöma min roll som mäklare i en nyproduktionsaffär där visning saknades. Oftast är det ju på visningen man får en bild av hur en mäklare är och agerar i sin roll. Nu blev det en väldigt snabb process och kontrakt, det var skönt att höra att det upplevdes trevligt! Önskar er en fin sommar så hörs vi längs vägen tills det är dags för tillträde! Mattias Arnkvist
    2021-05-22
    Mattias skötte sitt uppdrag korrekt och på ett förtjänstfullt sätt.
    Tydlig och tog ansvar under hela processen av min lägenhetsförsäljning. Kan rekommendera honom!
    Väldigt kul att du valde att sälja med mig, efter att ha varit hos dig flera år tidigare och värderat. Stort tack för en trevlig affär som vi ska ro i land med tillträdet inom kort. Vi ses! Mattias Arnkvist