Läs vad 162 Läs vad Mattias Arnkvist

• 2020-12-24
    Jag ger Mattias bästa möjliga betyg. Det är andra gången jag svarar på detta mail. God Jul
    Maria-dorota S
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Täby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
  • 2020-11-30
    Mattias Arnkvist hjälpte till att sälja vårt parhus i Täby. Trygg och smidig process från första mötet till sign med köpare. Mattias agerade professionellt med lyhördhet för våra önskemål och funderingar. Hela tiden lätt att få kontakt med, utrustad med ett trevligt bemötande.
    Sammanfattningsvis mer än nöjda med försäljningen och resultatet av den
    Lasse E
    Lasse E
    • 127.0 m²
    • Täby
    sålde sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Stort tack igen Lasse. Tillsammans såg vi till att ge oss bästa möjliga förutsättningar för ett bra slutpris genom noggrann planering och förberedelse. Det gav resultat. Ett sant nöje.

• 2020-11-20
    Vi har sålt en lägenhet.
    Bra och professionellt och samtid personligt bemötande.
    Bra information innan påbörjad försäljning om mäklartjänsten avtal , fortlöpande information under försäljning och i samband med genomförandet, påskrift köp/försäljningen.
    Gerd B
    • 58.0 m²
    • Täby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Tack för din fina rekommendation. Ni vet vart jag finns och jag hjälper er gladeligen i framtiden med frågor som rör boendet oavsett om det är Täby eller någon annanstans.

• 2020-11-19
    Mattias Arnkvist ska ha en eloge både som person och mäklare. Lugn, saklig och sansad.

Vi har köpt nyproduktion och hade ett tight fönster mellan försäljning och inflytt.

Mitt i en växande pandemi ska tilläggas.

Innan bläcket på fotografens bilder hann torka var en förhandsvisning och ett överlåtelseavtal avklarat.

Det här var våran första bostadsförsäljning och vi träffade "på pricken" rätt när Mattias fick förtroendeuppdraget.

Stort tack Mattias!
    Johan S
    • 57.5 m²
    • Täby
    Tack själv Johan. Var ett rent nöje från första mötet. Så enkel att samarbeta med, det gör mitt jobb mycket enklare och då ökar chansen till bra betalt. God Jul och Gott Nytt År, lycka till sen när det är dags att flytta in i nya fina bostaden!

• 2020-11-19
    Väldigt kompetent och engagerad mäklare som utgav en trygg känsla.
    Mattias gav väldigt mycket bra tips och råd vilket var riktigt behövligt då det var mitt första köp av bostad. Många mäklare nu för tiden är väldigt spralliga och känns oseriösa men inte denna mäklare som var otroligt lugn och professionell. Rekommenderar starkt för både köpare och säljare!
    Julia A
    • 57.5 m²
    • Täby
    Stort tack Julia för din rekommendation. Dina ord gör mig superglad då det är en stor del av vad jag vill utstråla. Hoppas verkligen att du har kommit i ordning fint i lägenheten och trivs bra. När du behöver mig så vet du var du hittar mig!

• 2020-11-03
    Sålt lägenhet; kanonbemötande, trevlig, snabb på att svara, saklig och effektiv.

Rekommenderar varmt Mattias till nya uppdrag!
    Joel W
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Täby
    Tack Joel. Ser redan fram emot nästa affär!

• 2020-11-03
    Professionellt bemötande och svarar bra på frågor och följer upp utmärkt. Köp av lgh i täby
    Kian R
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Täby
    Tack för din rekommendation Kian. Upplevde att vi fick en bra och ärlig kontakt från start. Hoppas det går bra med lägenheten!

• 2020-10-20
    Professionell och personlig. Att ha Mattias som mäklare har gjort det enkelt för mig att sälja min pappas lägenhet. Jag har känt mig väldigt trygg under hela processen.
    Birger P
    • 3:a
    • 83.5 m²
    • Täby
    Vad glad jag blir. För mig är det jätteviktigt att man hittar en tillit, då känner jag att jag har lyckats. Hoppas ni får en fin avslutning på året, God Jul och Gott Nytt År!

• 2020-10-14
    Riktigt bra bemötande och väldigt proffsig
    Jon W
    • 4:a
    • 94.6 m²
    • Täby
    Stort tack. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år också!

• 2020-10-04
    Tycker Mattias ger ett sympatiskt och seriöst intryck.
    Trots visst ”bankstrul” från vår sida (köpare)har han varit förstående och engagerad.
    Leif A
    • 55.0 m²
    • Täby
    Tack Leif. Ja vilken resa det blev vad gäller bank och lånelöfte. Lyckligt slut blev det. Hoppas att ni trivs bra med lägenheten. Har ni frågor i framtiden är det bara att slå en signal. Ha det fint!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte