Mattias Arnkvist
Registrerad mäklare sedan 2012-05-07
Aktiv på Reco.se sedan 2012-11-28
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att det är högt tempo. Det är ett mycket varierat jobb och ingen dag är den andra lik.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt lyhörd och serviceinriktad mäklare. Dessutom är jag mycket bra på försäljning. Egenskaper som är väldigt bra att ha i detta yrke.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min sambo och reser. Vi åker gärna till Italien! Läs mer

Läs vad 152 Läs vad Mattias Arnkvist

• Teddy Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2020-07-13

Täby
    När vi köpte vår första bostad så var det via Mattias. Vi var så nöjda med upplevelsen att det var självklart att vända oss till Mattias sedan när det var vi som skulle sälja. Samma visa blir det när det är dags igen. Rakt igenom bra upplevelser. Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Teddy Z
    Blir väldigt glad av denna fantastiska rekommendation. Stort tack!
  • Håkan H köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2020-07-12

Hej,

Jag har gjort många hus och BR affärer under åren och även om jag aldrig träffat Mattias " Face to Face" så skulle jag med nöje göra ytterligare köp med Mattias som mäklare

Med vänlig hälsning,
    Håkan H. Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Håkan H
    Hej Håkan och tack för de orden. Vilken fantastisk värld vi lever i där det digitala underlättar vardagen att vi faktiskt inte ens behövde träffas för att göra denna affär. Detta gör kommunikationen väldigt viktig. Trevlig sommar!
  • Fredrik L
    Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2020-07-11

Österåker-Östra Ryd
    Anlitade Mattias Arnkvist då han var mäklare åt personen jag köpte min första lägenhet av, är helt nöjd med den tjänst jag betalade för.

Alltid trevligt och professionellt bemötande, sköter allt åt en utan krångel och väldigt tillmötesgående.

Kan säga att jag är 100% nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Fredrik L
    Tack Fredrik! Var en riktigt trevlig resa. Hoppas verkligen på att få förtroende igen nästa gång det är dags. Ha en fin sommar så ses vi.
    Fredrik L gillar detta
  • Pia S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Trevlig, kunnig, tillgänglig. Ger ett bra och seriöst intryck. Läs mer
  • Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Köpt radhus. Bra kontakt, vänligt bemötande. Levde upp till förväntningarna, löste problem som uppstod på vägen. Bra betyg! Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Johan W
    Stort tack för rekommendationen. Ha det fint!
  • Axel M sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

3:a
    Hej,
    Jag har sålt min 3:a i Täby.
    Väldigt nöjd med Mattias bemötande och service.
    Affären gick smidigt och både säljare och köpare var nöjda. Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Axel M
    Tack för rekommendationen Axel. Så här i efterhand var tajmingen på försäljningen bättre än vad vi trodde. Ha en fin sommar så ses vi efter semestern!
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2:a
    Täby
    köpte en bostadsrätt i näsby park, bra hantering rakt igenom. Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Johan S
    Tack Johan det värmer. Har ni frågor framöver så slår du bara en signal. Trevlig sommar!
  • Luis Q köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Tusen tack för hjälpen och bra jobbat. Ha en underbar sommarsemester Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Luis Q
    Stort tack själva och för denna fina rekommendation!
  • Sandipan M köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2020-07-06

Täby
    We signed up for a new row house in Täby. Mattias was very friendly approachable and spend a lot of time with us going through small details. We were very pleased with the experience and the support. Läs mer
  • Emelie J sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2020-07-02

2:a
    Täby
    Mattias hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Snabbt, smidigt och professionellt. Läs mer
    2020-07-20 Mattias A svarar Emelie J
    Var riktigt kul att det gick bättre än vad jag (vågade) värdera er lägenhet till. Så kul att ni även lyckades få det radhus ni tittade på så länge. Ha en fin sommar så hörs vi närmare tillträde!

Andra mäklare hos ERA Fastighetsförmedling Täby

Mattias Arnkvist