Mattias Arnkvist
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2012
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att det är högt tempo. Det är ett mycket varierat jobb och ingen dag är den andra lik.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt lyhörd och serviceinriktad mäklare. Dessutom är jag mycket bra på försäljning. Egenskaper som är väldigt bra att ha i detta yrke.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min sambo och reser. Vi åker gärna till Italien! Läs mer

Läs vad 104 Läs vad Mattias Arnkvist

• Nils G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-05-15

Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och jag har bara mycket positiva erfarenheter av Mattias från första mötet under visningen och hela vägen fram till att vi skrivit kontrakt.

Han är saklig, ärlig, trevlig, ordningsam och erfaren som mäklare. Läs mer
  • Elisabeth N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-05-15

Jag har sålt min bosdsrätt på örnstigen 2 i Täby. Det här är andra gången Mattias har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Han är mycket proffsig i sitt bemötande med både säljare och köpare.Kommer att varmt rekommendera honom. Han har helt mitt förtroende. Läs mer
  • Karim S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-05-13

Seriös, professionell och engagerad mäklare Läs mer
    2019-05-14 Mattias A svarar Karim S
    Stort tack för din rekommendation, dom tre egenskaperna är de bästa man kan få enligt mig. Håller tummarna för att ni hittar ett drömhus för familjen nu. Behöver ni råd och tips kring köpet vet ni vart jag finns!
  • Robert B
    Robert B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-05-13

Mattias var vår mäklare både vid försäljning och vid köpet av vår nya bostad. Mattias är påläst, duktig & driven. Vi är mkt nöjda med hans insatts. Läs mer
    2019-05-14 Mattias A svarar Robert B
    Tack för er rekommendation! Det var en väldigt trevlig resa vi hade tillsammans från köp av ny bostad och försäljning av befintliga lägenheten. Vi ses definitivt på stan nu när ni är Täby-bor :)
  • Lena O skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2018-11-22

Trevlig, saklig och fick en att känna förtroende. Läs mer
    2018-11-26 Mattias A svarar Lena O
    Tack Lena för din rekommendation. Önskar er ett trevligt slut på året!
  • Artem P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2018-11-20

Mattias is a very good sales person, he helped much with the purchasing, explaining the benefits of the house, location and everything around that. Happy that he helped throughout the whole process. Läs mer
    2018-11-26 Mattias A svarar Artem P
    Thank you Artem for your words. I really hope you and your family enjoys your new fine house! See you
  • Engla J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2018-10-27

Vi har sålt vårt radhus, mitt i en svajig marknad. Allt tog lång tid pga av det, men Mattias höll alltid modet och hoppet uppe, kommunicerade väl med oss och peppade inför visningar. Var det något vi hade som önskemål så var han väldigt lyhörd och rättade sig efter dessa.
    Han bemötte oss alltid väldigt trevligt! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Engla J
    Ja verkligen, vad vi har kämpat. Och vi har gjort det tillsammans. Även om det aldrig är roligt att behöva ha så många visningar så var det alltid så underbart att komma till ert radhus eftersom jag visste att det skulle vara kliniskt rent och snyggt stylat. Nu är det så kul att er underbara familj kan blicka fram emot ert nya fina boende!
  • Dominik K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2018-10-25

Hej
    Jag tycker att Matias är på bästa vägen att blir en av dom bästa mäklarna
    Han är pigg ,professionell pratar och har svar på alla frågar som jag har stelt
    Han hänger med liksom ,svarar alltid nästan direkt på sms ,även på kvällar
    Han har bra koll på Täby område ,är positiv ,snällt o duktig .
    Lite för sugen på slut priset av lägenhet 🤪
    Jag är jätte nöjd av hanns sköter o kommer rekommendera till dom andra om nån kommer fråga mig om tipps för duktig mäklare i Täby område 👍🏻👍🏻
    Kag har köpt legänhet på Flygkårsvägen
    Tack för hjälp Matias 👍🏻
    Mvh .Dominik Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Dominik K
    Härligt att höra din rekommendation Dominik. Känner verkligen att vi fick en riktigt bra kontakt på direkten, har bara värmande ord att säga om dig också. Så skönt med en frisk fläkt. Nu har du ju köpt bostad i närheten av vårt kontor så du är välkommen förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Lycka till med inflyttningen!
  • Malin N
    Malin N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2018-10-25

Mattias gav från start ett seriöst, ödmjukt intryck med en målmedvetenhet som gav oss som säljare trygghet. Han var mycket förstående och gav det stöd vi behövde i en marknad som är svår att hänga med i. Tack Mattias! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Malin N
    Blir väldigt glad när jag läser dina ord Malin, tack! Det är verkligen inte lätt att hänga med i svängningarna på marknaden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Marcus! Vi ses
  • Anders C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2018-08-09

Seriös och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Anders C
    Verkligen värmande ord. Det var ett sant nöje att få lotsa er igenom försäljningen!

Andra mäklare hos ERA Fastighetsförmedling Täby

Mattias Arnkvist