Mattias Arnkvist
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att det är högt tempo. Det är ett mycket varierat jobb och ingen dag är den andra lik.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt lyhörd och serviceinriktad mäklare. Dessutom är jag mycket bra på försäljning. Egenskaper som är väldigt bra att ha i detta yrke.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min sambo och reser. Vi åker gärna till Italien! Läs mer

Läs vad 134 Läs vad Mattias Arnkvist

• Boban P sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2020-03-05

Täby
    Mattias är en proffesionellt mäklare , effektivt, tillgängligt och levererar fakta.
    Vad kan man säga mer än det!? Läs mer
    2020-03-30 Mattias A svarar Boban P
    Stort tack Boban! Ser fram emot nästa affär tillsammans.
  • Tobias K sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-12-17

Österåker-Östra Ryd
    Mattias och ERA Fastighetsförmedling har hjälpt mig att sälja min bostad. Mattias har varit väldigt behjälplig och proffsig genom hela försäljningen och har överträffat mina förväntningar på alla sätt och vis.

Kan varmt rekommendera Mattias och kommer ta hjälp av honom igen i framtiden! Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Tobias K
    Enormt tack för rekommendationen! Blir kul att få komma och se nya lägenheten sen när renoveringen blir klar. Ta hand om dig!
  • Emma M sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-12-17

Österåker-Östra Ryd
    En super bra och ärlig mäklare, vi har använt honom flera gånger 👍🏻🤩 Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Emma M
    Tack igen Emma! Ser fram emot nästa gång jag får träffa Hugo. Ha det bäst så ses vi.
  • Husameldin E köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-12-15

Täby
    Please contact my wife who speaks Swedish for any questionnaire. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Husameldin E
    Thanks Husameldin, your wife recieved the same e-mail. Wish you the best!
  • Mahan N köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

2019-12-15

Täby
    Vi köpte en nyproduktion, ett radhus och mötte Matias på visningen. Han var väldigt vänlig, informativ och hjälpsam, även flexibel genom hela processen. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Mahan N
    Alla dom orden är superviktiga egenskaper för mig som mäklare så det känns jättehärligt att höra att ni upplevde mig så. Ni vet hur ni får tag i mig i framtiden om ni har frågor, varmt välkomna och tack för rekommendationen!
  • Markus R köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Väldigt nöjd med Mattias som mäklare vid köp av vår lägenhet, rekommenderas!

Vi hade en spännande start pga en lägenhetsförsäljning som inte gick som beräknat där garanterat tålamodet testades från alla håll...
    Öppna kort, berättade vad vi var ute efter och fick rekommendation om en annan lägenhet vilket resulterade i ett köp.

Trevlig, kunnig, upplevdes ärlig och neutral mellan säljare och oss köpare samt höll sig till sak.

Har lovat Mattias en försäljning av lägenheten i framtiden, än så länge 4/5 i betyg. Efter försäljningen får vi se om det blir 5/5 eller fortsatt 4/5 🙂. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Markus R
    Tack för rekommendationen. Då blir det alltså en 5/5 när det är dags för er att sälja, ser redan fram emot det :D Nöjet helt på min sida!
  • Ruo-zi Filicia L köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Jag har köpt min första lägenhet 1 :a i Täby. Mattias är bra, kunnig och trygg och det kändes bra hela tiden. Det är mycket bra att han har kontoret här på radarvägen och hans rykte är mycket gott bland alla som bor här. Mina föräldrar och min syster har varsin lägenhet i området och kommer att vända sig till Mattias när det blir dags att sälja då han också får ut bra försäljningspriset. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Ruo-zi Filicia L
    Hoppas att inflyttningen har gått bra. Det är bara att höra av dig den dagen du har frågor. Hälsa familjen så ses vi säkerligen på torget framöver!
  • Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och köpte ett radhus. Då radhuset var nyproduktion köpte vi före vi sålde lägenheten. Mattias var mäklaren som skötte försäljningen/ köpet av radhuset och då vi uppfattade honom som en ärlig och rak person fick han även förtroendet att sköta försäljningen av vår lägenhet.

Som köpare uppskattade vi att Mattias inte var för ”på” utan lät bostaden tala mycket för sig själv och vi upplevde som sagt att han var rak och ärlig när han besvarade våra frågor. Som säljare hade vi däremot gärna sett att han inte var lika passiv, utan mer aktiv i att sälja vår bostad.

Sammanfattningsvis tycker vi att hela upplevelsen med både köpet och försäljningen har varit bra och positiv och vi rekommenderar Mattias till andra. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Jessica J
    Alltid kul att hjälpa några med både köp och sälj i samma veva, blir båda sidorna av myntet. Tack för er rekommendation och god fortsättning på året!
  • Kaori S köpte sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Vi köpte ett familjhus. Han var bra. T. Ex., pålitliga och snabbt svar, erfarenhetrik beteende osv. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Kaori S
    God fortsättning och stort tack för rekommendationen!
  • Samah A köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby

Täby
    Jag har köpt en lägenhet i Radarvägen 13. Hela upplevelse var fantastisk. Han var hjälpsam och har mycket tålamod. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Samah A
    Stort tack Samah för dina fina ord. Hoppas att renoveringen gick bra. Ni är varmt välkomna till mig när ni undrar över något eller behöver hjälp!

Andra mäklare hos ERA Fastighetsförmedling Täby

Mattias Arnkvist