Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby ERA Täby Mattias Arnkvist

Mattias Arnkvist
en del av ERA Täby

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att det är högt tempo. Det är ett mycket varierat jobb och ingen dag är den andra lik.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt lyhörd och serviceinriktad mäklare. Dessutom är jag mycket bra på försäljning. Egenskaper som är väldigt bra att ha i detta yrke.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min sambo och reser. Vi åker gärna till Italien!
Radarvägen 5
183 61 Täby — Visa karta

Vad tror Mattias att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 99 kunder tycker om Mattias Arnkvist

• Artem P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias is a very good sales person, he helped much with the purchasing, explaining the benefits of the house, location and everything around that. Happy that he helped throughout the whole process. Läs mer
  • Engla J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Vi har sålt vårt radhus, mitt i en svajig marknad. Allt tog lång tid pga av det, men Mattias höll alltid modet och hoppet uppe, kommunicerade väl med oss och peppade inför visningar. Var det något vi hade som önskemål så var han väldigt lyhörd och rättade sig efter dessa.
    Han bemötte oss alltid väldigt trevligt! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Engla J
    Ja verkligen, vad vi har kämpat. Och vi har gjort det tillsammans. Även om det aldrig är roligt att behöva ha så många visningar så var det alltid så underbart att komma till ert radhus eftersom jag visste att det skulle vara kliniskt rent och snyggt stylat. Nu är det så kul att er underbara familj kan blicka fram emot ert nya fina boende!
  • Dominik K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Hej
    Jag tycker att Matias är på bästa vägen att blir en av dom bästa mäklarna
    Han är pigg ,professionell pratar och har svar på alla frågar som jag har stelt
    Han hänger med liksom ,svarar alltid nästan direkt på sms ,även på kvällar
    Han har bra koll på Täby område ,är positiv ,snällt o duktig .
    Lite för sugen på slut priset av lägenhet 🤪
    Jag är jätte nöjd av hanns sköter o kommer rekommendera till dom andra om nån kommer fråga mig om tipps för duktig mäklare i Täby område 👍🏻👍🏻
    Kag har köpt legänhet på Flygkårsvägen
    Tack för hjälp Matias 👍🏻
    Mvh .Dominik Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Dominik K
    Härligt att höra din rekommendation Dominik. Känner verkligen att vi fick en riktigt bra kontakt på direkten, har bara värmande ord att säga om dig också. Så skönt med en frisk fläkt. Nu har du ju köpt bostad i närheten av vårt kontor så du är välkommen förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Lycka till med inflyttningen!
  • Malin N
    Malin N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias gav från start ett seriöst, ödmjukt intryck med en målmedvetenhet som gav oss som säljare trygghet. Han var mycket förstående och gav det stöd vi behövde i en marknad som är svår att hänga med i. Tack Mattias! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Malin N
    Blir väldigt glad när jag läser dina ord Malin, tack! Det är verkligen inte lätt att hänga med i svängningarna på marknaden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Marcus! Vi ses
  • Anders C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Seriös och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Anders C
    Verkligen värmande ord. Det var ett sant nöje att få lotsa er igenom försäljningen!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Köpt hus, hade nog inga speciella förväntningar förutom att ha en snabb dialog vid budgivning, bokning av möten etc. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Susanne M
    Ja det gick verkligen snabbt och smidigt. Tack för en trevlig affär och jag hoppas att ni trivs i det fina huset!
  • Ove S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Vi fick jättebra hjälp och vägledning av Mattias. Bland annat med ett snyggt, tydligt och sakligt prospekt som presenterade lägenheten vi köpte med alla relevanta fakta och fina klargörande fotografier, i stället för de så vanliga närbilderna på någon tjusig espressomaskin.

Dessutom är Mattias en trevlig person! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Ove S
    Skönt att höra Ove att någon tycker som jag vad gäller marknadsföringen och bilderna, det ska inte vara för mycket "sköna-hem" bilder. Det var riktigt trevligt att få hjälpa er med köpet och ni vet vart jag finns om ni undrar något framöver!
  • Rolf K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Köpte vår nya lägenhet av Mattias och vi var så nöjda med han så vi valde honom även till vår mäklare då vi sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Rolf K
    Stort tack Krister! Det var på en tuff marknad där jag fick jobba hårt, känns skönt att det till slut gav resultat. Var en ära att få hjälpa er med både köp och försäljning av bostad. Hoppas att renoveringen på nya lägenheten har gått bra. Vi hörs och ses!
  • Marie S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Har bara träffat Mattias två gånger, på visningen samt kontraktsskrivningen, men Mattias har gett ett seriöst intryck och mycket trevligt bemötande. Är en erfaren mäklare som kan ge goda råd kring bostadsaffären. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Marie S
    Tack Marie för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs riktigt bra i bostaden.
  • Susanne S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Bemötande rel ok, men dokumentation och redovisning av kvitton medelmsskap i föreningen mm mm lämnade en del övrig att önska Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Susanne S
    Hej Susanne. Jag förstår att du önskade en del dokumentation kring medlemskapet, detta känns dock mer som kritik riktad mot bostadsrättsföreningen än min tjänst eftersom jag vidarebefordrar den dokumentation jag får från föreningarna och kan inte göra så mycket mer. I det här fallet blev medlemskapet dessutom klart dagen före tillträdet. Hoppas att det går bra med renoveringen av lägenheten!
  • Jonathan M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Jag har använt mig av Mattias Arnkvist på ERA Täby och har bara gott att säga om honom och tjänsten - vilken utomordentlig serviceupplevelse från start till mål - i alla led! Jag tror att det är Mattias mångåriga erfarenhet i alla typer av marknader som är nyckeln till att kunna leverera både tryggt och till max. Jag kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Jonathan M
    Tack för din varma rekommendation. Målet är ju alltid att leverera en fulländad tjänst och det är kul när man verkligen lyckas! Vi hörs
  • Linus J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Första gången jag köper en lägenhet, Mattias var väldigt hjälpsam vilket gjorde allt mycket enklare! Väldigt trevlig! Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Linus J
    Riktigt kul att höra Linus. Superviktigt för mig att du som köpare känner dig trygg och bekväm, i synnerhet som förstagångsköpare. Du vet vart jag finns i framtiden om du undrar något kring boendet också.
  • Magnus S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias är både trevlig och duktig mäklare. Han har sålt 2 hus åt oss och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Magnus S
    Stort tack till dig och Pia för att jag fått hjälpa er med inte bara en husförsäljning utan två! Önskar er stort lycka till framöver och hoppas på att ni får en fin sommar på landstället i Västervik.
  • Julia R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Jag tycker att Mattias har bemött mig alldesles utmärkt, högsta betyg! Trevlig, tydlig och kommunikativ. Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Julia R
    Vad glad jag blir av att läsa det. Precis så det ska vara när man köper sin första bostad. Bara att höra av dig om du har frågor om ditt boende framöver!
  • Anna G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Professionell, intresserad, kunnig Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Anna G
    Tack Anna för rekommendationen! Ni var väldigt lätta att samarbeta med vilket förenklar mitt arbete enormt. Vi ses!
  • Popescu E
    Popescu E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Hej
    Jag heter Viorica Alecu. Jag tycker att Mattias Arnkvist var i topp. Han var duktigt i allt som han gör. Han lyssnade och hjälpte till med alla informationer som vi behövde. Vi fick ett bra pris för eran lägenhet även om vi sold den när marknaden gick ner.
    Tack för allt Mattias! Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Popescu E
    Hej Viorica!
    Vad kul att ni är så nöjda. Det var en ära att få hjälpa dig och din fina familj med att både köpa och sälja bostad. Hoppas ni trivs. Tack och hälsa familjen!
  • Marlene M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Rak och ärlig mäklare. Trevligt bemötande och hjälpsam (trots semester)tillgänglig. Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Marlene M
    Tack för denna fina rekommendation! Ja ska man bli långvarigt framgångsrik som mäklare är det viktigt att vara rak och ärlig. Jag hoppas att vi hörs och ses när ni har frågor om er bostad i framtiden.
  • Elisabeth R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mycket trevligt bemötande. Tjänstvillig och effektiv. Hade respekt och tålamod med vår osäkerhet. Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Elisabeth R
    Tack för två jättetrevliga affärer. Hoppas renoveringen går/har gått bra i nya lägenheten. Vi hörs!
  • Quan Z skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Som säljare är vi super nöjda med Mattias som är 100% kompetent, pålitlig, samtidigt trevlig och som alltid finns tillgängligt och gör sitt bäst för sina kunder. Rekommenderar honom starkt! /Sia Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Quan Z
    Jättekul att höra att ni blev så nöjda. Var ett sant nöje att hjälpa er och era fina barn med flytten från lägenheten. Hoppas ni trivs fint i nya huset :) Vi hörs!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Hej,

hittills har det varit bra men låt oss avvakta med bedömningen till affären är avslutad och betald - eller brukar ni säga att middagen var god innan ni fått varmrätt och dessert?

Så vi kör på ok innan jag vet var det slutar :-) Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Patrik J
    Hallå Patrik! Jag håller med om att utskicket kanske kom lite väl tidigt. Hoppas att varmrätt och dessert blev lika bra som förrätten? :-)
  • Solveig M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Trevligt bemötande och ödmjuk. Han var som jag förväntat mig Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Solveig M
    Tack för det! Jättekul att ni köpte denna fantastiska tomt, ser fram emot att se ett fint hus där i framtiden.
  • Nasim G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Trevlig, medgörlig,lättsam,hjälpsam och snygg:)

Nasim Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Nasim G
    Stort tack för en supertrevlig affär Nasim :) Hoppas du trivs. Du vet vart jag finns om du har frågor eller funderingar framöver!
  • Artin G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias svarade snabbt och säkert på mina frågor och funderingar, och han ingav ett professionellt intryck. Han var engagerad och kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Artin G
    Tack för ett mycket bra samarbete genom hela affären! Hoppas allt gått bra med flytten till nya
  • Dennis I skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Engagerad och kunnig mäklare som under under hela säljprocessen haft en bra dialog som gjort att det känns tryggt för mig som säljare. Läs mer
    2017-08-01 Mattias A svarar Dennis I
    Tack för en mycket trevlig, smidig och rolig affär. Tycker att vår kommunikation fungerade klockrent vilket såklart gjorde mitt arbete enklare. Ser redan fram emot nästa gång!
  • Anneli A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias har varit fantastisk! Både mot mig som säljare av fastighet och stöd till köparna. Jag har fått stort förtroende för honom.
    Har snabbt hört av sig till mig om jag har sökt honom för frågor. Läs mer
    2017-08-01 Mattias A svarar Anneli A
    Verkligen uppskattad rekommendation, glad att höra att du fått stort förtroende för mig och att jag levt upp till de förväntningarna. Du är alltid välkommen med dina bostadsfrågor!
  • Efthymios K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias var artig och hjälpsam. Han försökte svara på alla mina frågor. Både före och efter köpet Läs mer
    2017-07-17 Mattias A svarar Efthymios K
    Härligt att höra att du är nöjd. Har du någon fråga framöver vet du vart du hittar mig!
  • Elisabeth F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mycket nöjd med Mattias! Kunnig, intresserad och lätt att kommunicera med! Dessutom proffsig! Läs mer
    2017-07-17 Mattias A svarar Elisabeth F
    Superkul att läsa dina ord. Tack för de varma orden. Hoppas du har en riktigt härlig sommar så ses vi snart!
  • Kim B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Han är välutbildad och är väldigt kunnig inom sitt område. Om vi flyttar nästa gång är han den vi kommer vända oss till! Utan tvekan! Läs mer
    2017-07-17 Mattias A svarar Kim B
    Tack för din fina rekommendation Kim. Du är alltid välkommen tillbaka till mig! Vi ses
  • Gustaf S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Han kämpade för att få ett svårt objekt sålt, även om det inte påverkade hans arvode. Han fick en att känna sig bekväm och var mycket trevlig och bra på att hitta gemensamma ämnen att prata om (eller så hade bara vi mycket gemensamt), vilket gjorde att en blev bekväm även privat.

Professionellt gav han en bra känsla, och jag kunde både lita på och märka att han gav sitt allt för att sälja och få upp priset. Han jobbade med tydlighet och transparens vilket gjorde en införstådd i allt som hände och kunde vara med och ta beslut bättre.

Bra jobbat! Läs mer
    2017-05-02 Mattias A svarar Gustaf S
    Tack för rekommendationen Gustaf. Att vara mäklare när allt är guld och gröna skogar kan de flesta mäklare mäkta med och ha nöjda kunder. Det är när det blåser kallt karaktären och kunskapen hos mäklaren verkligen sätts på prov. Jag är riktigt nöjd över att vi kom upp i dom nivåerna vi pratade om inför försäljningen! Du är varmt välkommen tillbaka till mig framöver. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Linus S
    Linus S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Sålt med Era och Mattias Arnkvist och har bara fått ett positivt intryck. Mattias har jobbat hårt i min lgh försäljning och ngt som jag sett tydligt. Att han även varit lyhörd om mina tankar och önskemål ser jag som något väldigt bra. Nästa gång jag säljer kommer Era och Mattias kontaktas i första hand. Bonus för min del är att min lgh på flygkårsv såldes för ett rekordbelopp Läs mer
    2017-03-30 Mattias A svarar Linus S
    Tack Linus! Det känns verkligen som att vi fick till en klockren affär från första möte till affären var klar. Målet var tydligt från oss båda: Rekordförsäljning. Sen att det blev ett rekord med den marginalen är superkul. Ser fram emot framtida försäljningar!
  • Lena-Marie F
    Lena-Marie F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Kunde inte hittat en bättre mäklare. Är man inte van att sälja bostäder så behöver man någon som inger förtroende. Någon med kunskap som gör att du känner dig trygg. Det är Mattias i ett nötskal. Addera en trevlig personlighet och stor charm så finns det inte mycket mer att önska. Han gjorde ett fantastiskt jobb. Vi är supernöjda och ringer när det är dags igen.
    Lena-Marie Fridman Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Lena-Marie F
    Tack Lena för dessa fina ord. Jag är så himla glad över att jag fick äran att hjälpa till med försäljningen av din superfina lägenhet. Tack vare att ni la ner så mycket jobb på att förbereda och styla inför foto och visning gjorde ni det lättare för mig. Häftigt att slutpriset blev så bra. Jag ser med nöje fram emot nästa försäljning!
  • Cenita R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Bra och trevlig mäklare som också förmedlat goda råd inför försäljningen. Läs mer
    2017-03-24 Mattias A svarar Cenita R
    Tack för trevlig affär Cenita. Superkul att slutpriset blev bättre än förväntat! Vi ses
  • Mikael A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Riktigt bra mäklare,
    jag är jätte nöjd kund Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Mikael A
    Väldigt roligt att vi fick till en rekordförsäljning. Lycka till så ses vi när det är dags igen!
  • Sara N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    bra info vid besök innan försäljning. Kontinuerlig kontakt och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Sara N
    Tack för din fina rekommendation Sara!
  • Ann-louise B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mycket bra bemötande. Verkar "reko". Vi har bara haft kontakt via mail ochtelefon Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Ann-louise B
    Tack för en trevlig affär. När det är dags för försäljning får jag hoppas att vi träffas!
  • Christian B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    God kunskap och väl insatt i objektet vilket ledde till rekord försäljning Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Christian B
    Resultat är en viktig del av mitt yrke så det var riktigt kul att vi verkligen maximerade priset på din fina lägenhet. Vi hörs och ses, du vet vart jag finns!
  • Emma B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Trevlig och pålitlig. Det var tydligt att han stod både på säljarens och köparens sida - bra. Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Emma B
    Vad glad jag blir! Mitt jobb är att verka för både köpare och säljare, så det är viktigt för mig att även du som köpare känner dig nöjd och trygg. Hör av dig om du funderar på något i framtiden!
  • Maryam K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Jag var nöjd med service han bjöd samt hur han gjorde den. Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Maryam K
    Vad kul, hoppas ni trivs i nya huset. Vi ses!
  • Sebastian L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mycket seriös och driven mäklare.
    Kommer anlita ERA när det blir dags igen. Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Sebastian L
    Du är varmt välkommen tillbaka! Stort tack för riktigt trevlig affär.
  • Malin E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias har varit fantastisk! Han är professionell, pålitlig och lätt att ha och göra med. Han har varit tydlig genom alla stegen i försäljningsprocessen och bidragit med idéer och tips. Han har varit påläst om bostaden och dess marknad och vi kunde inte vara mer nöjda med försäljningen som han hjälpte oss med! Läs mer
    2016-11-22 Mattias A svarar Malin E
    Malin det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen! Jag hoppas och tror att ni trivs riktigt bra i ert nya hus i Täby. Du vet vart jag finns när ni behöver mig igen, vi ses!
  • Christer L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Allt fungerade strålande. Bra bemötande och snabb process. Läs mer
    2016-09-15 Mattias A svarar Christer L
    Kul att höra. Visst går det snabbt på bostadsmarknaden, då gäller det som mäklare att agera och ibland ställa upp under lite obekväm arbetstid. Men med nöjda köpare och säljare som resultat är det ju värt det. Tack!
  • Isabell W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias är mycket kunnig och lyhörd som mäklare, man känner verkligen att han lyssnar på en. Kände mig trygg genom hela försäljningsprocessen. /Mycket nöjd kund Läs mer
    2016-09-15 Mattias A svarar Isabell W
    Tack Isabell vad glad jag blir av att höra detta. Tror att ni kommer få det kanon i ert nya fina hus. Vi hörs och ses!
  • Jesper S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Helt otroligt bra! Mattias agerar på ett sådant sätt att man aldrig som säljare behöver känna sig orolig eller osäker. Han är lugn och metodisk, men framförallt extremt kunnig. Det är också pga sitt stora kunnande som han alltid säljer till rekordpris.

Tack Mattias! Läs mer
    2016-09-15 Mattias A svarar Jesper S
    Det är så skönt som mäklare att få höra att man lyckats göra en säljare både trygg under försäljning och sedan nöjd efteråt. Alltid extra kul när det blir en rekordförsäljning! Du vet vart jag finns när du har frågor om ditt boende igen.
  • Camilla K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias är trygg, kompetent och känns ärlig men ändå driftig och innovativ. Mattias har bemött mig proffsigt, vänligt och varit informativ. Läs mer
    2016-09-15 Mattias A svarar Camilla K
    Tack ska du ha. Är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig med försäljning av ditt superfina hus!
  • Ulf J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias har uppträtt på ett förtroendeingivande och korrekt sätt. Han har bra kunskap rörande sitt yrke och har kunnat svara på alla frågor jag ställt på ett bra och tydligt sätt. Jag är mycket nöjd med Mattias och kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2016-09-15 Mattias A svarar Ulf J
    Stort tack Ulf. Är riktigt nöjd med att vi nådde över förväntan. Vi hörs och ses!
  • Jessica P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Seriös och duktig mäklare som är lyhörd och förtroendeingivande. Läs mer
    2016-09-13 Mattias A svarar Jessica P
    Tack Jessica! Alltid kul när en tidigare köpare hör av sig igen vid försäljning. Hoppas allt gått bra i nya lägenheten. Du vet vart jag finns när du behöver mig!
  • Jonas Z skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Väldigt trevlig och kunnig......... Läs mer
    2016-06-30 Mattias A svarar Jonas Z
    Tack för rekommendationen Jonas. Stort lycka till med nya lägenheten. När du har frågor eller funderingar kring boendet är du varmt välkommen tillbaka till mig.
  • Petra S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Proffsig, trevlig och väldigt hjälpsam! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2016-06-30 Mattias A svarar Petra S
    Vad kul att ni är nöjda. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er fina familj med försäljningen av er bostad. Vi hörs!
  • Mirtunjay K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Nice talking to him,very helpful man. In fact it was my first time to start looking to buy the new apartment and the way he treated was some thing i did not feel that I am new.Very good at presentation,phone conversation. I learned from this transaction. In future i will sure contact him for further help.

//BR
    Mirtunjay Läs mer
    2016-06-30 Mattias A svarar Mirtunjay K
    Thank you and good luck in the future. Welcome back to me whenever you need my help!
  • Caroline L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Grymt bra jobb och service! Är väldigt nöjd :) Läs mer
    2016-06-27 Mattias A svarar Caroline L
    Tack för förtroendet och för rekommendationen! Tror ni får det fantastiskt i ert nya hus. Kommer och hälsar på när ni flyttat in.
Mattias Arnkvist
Malin Magnusson