ERA Fastighetsförmedling Täby

ERA Fastighetsförmedling Täby

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår kunskap och erfarenhet samt vår kreativitet är avgörande för att göra lyckade bostadsaffärer.

I varje affär sätter vi vårt namn och varumärke på spel. Därför är det självklart för oss att ta ansvar, leverera det vi lovat och överträffa dina förväntningar! Detta gäller inte bara pris, utan också i all marknadsföring, kommunikation, juridisk och finansiell rådgivning och annan information. Vi hittar den bästa vägen till bästa möjliga resultat, utifrån de unika förutsättningarna i varje fall.

Vi ser, lyssnar och hittar lösningar. Välkommen till oss på ERA i Täby!

Läs vad 217 kunder tycker om ERA Fastighetsförmedling Täby 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2021-10-16
    Mattias är en mycket kompetent mäklare som i mitt tycke inte är för "på"
    Vi har haft en bra och öppen kommunikation.
    Så jag rekommenderar Mattias varmt
    Mvh kerstin öman
    2021-09-23
    Mycket bra mäklare och trevligt.
  • Linda L
    2021-09-20
    Mkt trevlig och tillmötesgående mäklare.
    2021-09-18
    Han svarade på våra frågor i god tid och gav bra förslag på budgivningen. Mycket trevlig upplevelse!
    2021-09-16
    Mattias gav bäst service. Helt underbar mäklare.
    2021-09-03
    Trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2021-08-29
    Trevligt och proffsigt bemötande. Införlivade våra förväntningar, snabbt och sakligt, mycket bra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2021-08-27
    Mattias har bemött mig väldigt bra, hållit mig uppdaterad genom alla steg och förklarat allt tydligt för mig.

Jag hade rätt många och höga förväntningar på Mattias och han har uppfyllt alla och lite där till!
    2021-07-01
    Vi valde Mattias då jag hört väldigt mycket gott om honom.
    Mäklaren var otroligt trevlig, professionell och fick mig att känna en enorm trygghet.
    Det var främst min man som höll kontakt med mäklaren under själva försäljningen/budgivning.
    När vi skulle skriva på kontrakt gick han igenom med högläsning vid varje punkt, vilket jag verkligen uppskattar. Det gör nämligen inte alla.
    Jag kommer verkligen rekommendera Mattias vidare till andra.
    2021-06-28
    Mattias är en väldigt begåvad och pålitlig mäklare.

Rekommenderar starkt!
    2021-06-27
    Hjälpsam, trevlig och professionellt .
    2021-06-23
    Mattias har varit otroligt hjälpsam under hela processen, professional på alla sätt och vis. Kände under hela processen att han var på min sida och gjorde allt för att underlätta affären. Rekommenderas varmt
    2021-06-23
    Jätte trevlig, duktig, väl informerad och hjälpsam. Bästa mäklaren :)
    2021-06-23
    Vi är mycket nöjda med Mattias och ERA. Han är en professionell mäklare som känns trygg och bra hela vägen. Han överträffade alla våra förväntningar och var ett bra stöd för oss som säljare under budgivningstiden. Även innan försäljningen drog igång hjälpte han oss med tips på hur vi kan göra lägenheten säljklar och fanns alltid där som bollplank.
    • Sollentuna
    2021-05-31
    Mattias sålde min lägenhet i Sollentuna på 75 kvm. Han jobbade engagerat och intensivt i en trög marknad och var transparent genom processen.
    • Sollentuna
    2021-05-27
    Very professional and prompt. Easy approachable.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2021-05-24
    Trevlig. Vi var helt ok nöjda med kontakten med Mattias, dock inget direkt som stack ut. Köpte ett hus.
    Tack Anna! Det blir kanske lite orättvist för dig att bedöma min roll som mäklare i en nyproduktionsaffär där visning saknades. Oftast är det ju på visningen man får en bild av hur en mäklare är och agerar i sin roll. Nu blev det en väldigt snabb process och kontrakt, det var skönt att höra att det upplevdes trevligt! Önskar er en fin sommar så hörs vi längs vägen tills det är dags för tillträde! Mattias Arnkvist
    2021-05-22
    Mattias skötte sitt uppdrag korrekt och på ett förtjänstfullt sätt.
    Tydlig och tog ansvar under hela processen av min lägenhetsförsäljning. Kan rekommendera honom!
    Väldigt kul att du valde att sälja med mig, efter att ha varit hos dig flera år tidigare och värderat. Stort tack för en trevlig affär som vi ska ro i land med tillträdet inom kort. Vi ses! Mattias Arnkvist
    2021-05-21
    Have both bought and sold apartment through Mattias. He is professional and efficient, and he really knows about the area. I highly recommend Mattias!
    Many thanks to you Liang. I am glad that you contacted me for this! Mattias Arnkvist
    2021-05-17
    Sålt en lgh.
    Mattias är en mycket bra person, kunnig, realistiskt och hjälpsam med bra bemötande! Mina förväntningar uppfylldes!
    Tack Yosef för rekommendationen. Är väldigt glad över att förväntningarna överträffades och att det blev en så smidig affär som vi hoppades på. Mattias Arnkvist
    2021-05-10
    Köpte en 4a i Hägernäs. Mattias gjorde enkel hela processen med tydlig information och en trevlig bemött.
    Tack Isabel. Som mäklare vill jag att mina köpare ska uppleva snabb och smidig service samt att affären ska vara tydlig och ärlig. Härligt att du är nöjd! Mattias Arnkvist
    2021-05-10
    Sålde Radarvägen 35.
    Pålitlig mäklare som alltid var tillgänglig och hade god kunskap.
    Tack Anna. Superviktigt för mig att mina säljare litar på min kunskap, det är ju därför jag anlitas. Så din rekommendation värmer! Mattias Arnkvist
    2021-05-07
    Bra kundbemötande stark rekommenderas.
    Tack! Grattis till din nya lägenhet! Mattias Arnkvist
    2021-04-30
    Bra prestigelös kille, smidigt och enkelt, problemfritt.
    Tack Niklas! Måste säga att jag tycker att kontakten med dig hela tiden var väldigt enkel, precis som den ska vara när man gör en bra affär. Trevlig sommar! Mattias Arnkvist
    2021-04-30
    Hej vi fick snabb info om att köpa lägenhet i Täby. Att köpa var enkelt med en bra dialog med mäklaren. Det var rakt o tydlig ett stort tack.
    Tack för rekommendationen. Jag gillar verkligen när det är rakt och tydligt, så kul att ni uppskattade det. Mattias Arnkvist
    • Ljusterö-Kulla
    2021-04-12
    Mattias är duktig, flexibel och smidig att göra affärer med!
    Tack! Hoppas allt går bra med renoveringsplanerna och njut av en fin sommar på Ljusterö Mattias Arnkvist
    • Ljusterö-Kulla
    2021-04-11
    Jag har sålt fritidshus på ljusterö mycket bra allt var klart på 14 dagar och jag Fick bra betalt för stugan
    Tack för rekommendationen Göran. Jag tror att vi slog rekord där från marknadsföring till tillträde på en knapp vecka. Mattias Arnkvist
  • Danupon N
    2021-04-05
    I have sold an apartment with Mattias. His offer that includes the stylist is very good. The communication has been clear and transparent throughout the process. He didn't set our expectation too high, although in the end we sold the apartment at the price higher than we expected :)

The apartment transfer has not been completely done yet. But so far things went very well.
    Thank you so much for your words. We really crushed our own expectations. Good luck to you and welcome back when you need me again! Mattias Arnkvist
    2021-03-28
    Mattias har varit väldigt tydlig, tillmötesgående och hjälpsam i mitt köp av lägenhet. Allt man kan önska av en mäklare, en väldigt positiv upplevelse.
    Jättestort tack för din fina rekommendation. Grattis igen till det fina köpet! Mattias Arnkvist
    2021-03-27
    En ödmjuk, trevlig och tillförlig mäklare som ställer upp när man behöver hans hjälp.
    Så fina ord du beskriver mig som mäklare med. Precis det som är förhoppningen att jag ska utstråla! Tack Mattias Arnkvist
    2021-03-19
    ++++++++++++++++++++++++++++++
    Tack för en väldigt trevlig och smidig bostadsaffär! Mattias Arnkvist
    2021-03-19
    Jag köpte min första lägenhet av Mattias och har nu sålt den med hjälp av Mattias också. Vi ska även köpa vårt första hus genom Mattias. Bara positiv respons rakt igenom, väldigt proffsig och kunnig. Vi har uppskattat hans ärlighet och rutin och därför valt att alltid anlita Mattias som mäklare.

Den absolut bästa mäklaren vi har varit i kontakt med!
    Stort tack Lina. Verkligen kul när ni hörde av er angående försäljningen då jag bara hade bra minnen från när ni köpte. Skönt att allt gick så smidigt och bra. Stort lycka till med villan så hörs vi! Mattias Arnkvist
    2021-03-18
    Kunnig, seriös och trevlig. Täbys bästa mäklare!
    Det är kundkontakter som med dig och Lina som gör jobbet som mäklare så oerhört roligt. Stort tack för affär nummer två ihop och snart är det dags för den tredje. Mattias Arnkvist
    2021-03-18
    Trevlig och genuin mäklare, inget att klaga på
    Precis de egenskaper jag vill att en köpare ska känna efter en affär med mig. Ärlighet vara alltid längst. Så kul att ha fått hjälpa till med köpet av din första bostadsrätt. Tack för betyget Mattias Arnkvist
    2021-03-12
    Trevlig och lättsam som person. Bra på att "självgående" berätta bra info och tips.
    Kan bara säga detsamma, skön stämning och väldigt transparent dialog från första stund. Big like från mig. Ska bli riktigt kul att avsluta affären med nyckelöverlämning inom kort. Tack för fint betyg! Mattias Arnkvist
    2021-03-11
    Mattias hjälpte mig att sälja min lägenhet. Vi hade en bra dialog från början och han visade verkligen att han är en seriös mäklare som vill säljaren det bästa!
    Riktigt kul att vi fattade rätt beslut hela vägen, hade tålamod och fick ett kanonpris på försäljningen. Tack för det fina betyget! Mattias Arnkvist
    2021-02-19
    Mattias är den bästa mäklaren jag haft att göra med. Jag trodde det skulle bli lika jobbigt att sälja första lägenhet som att köpa den. Men så blev det inte tack vare Mattias!
    Han fantastiskt flexibel, förklarade allt jag behövde veta som förstagångssäljare och fick till en snabb och bra affär som jag är nöjd med! Jag kommer helt klart att ha Mattias som mäklare igen och rekommenderar honom varmt till alla.
    Tack så jättemycket för dessa varma ord Naomi. Vi fick en bra connection direkt och det har varit en väldigt lättsam och trevlig kommunikation. Du är alltid välkommen till mig med bostadsrelaterade frågor i framtiden! Mattias Arnkvist
    2021-02-01
    Vi var i stort behov av att köpa en bostad och Mattias hjälpte oss från dag ett att hitta den bästa bostaden för oss. Otroligt duktig mäklare som är lyhörd och verkligen är där för kunden från dag ett. Kan starkt rekommendera Mattias. Tack ännu en gång för allt.
    Stort Tack Ramin för dessa rader. Så himla kul att vi till slut fick ihop det och att det blev så bra. Lycka till i nya fina radhuset så ses vi när det är dags för flytt igen. Mattias Arnkvist
    2021-01-25
    Mattias is really honest and helpful person.
    Thank you so much for this recommendation. And again, welcome to Hägernäs! Mattias Arnkvist
    2020-12-24
    Jag ger Mattias bästa möjliga betyg. Det är andra gången jag svarar på detta mail. God Jul
    Tack igen! Hoppas att ni trivs fint i den nya fina bostaden. Ser fram emot att få komma och se den sen. Mattias Arnkvist
  • Lasse E
    2020-11-30
    Mattias Arnkvist hjälpte till att sälja vårt parhus i Täby. Trygg och smidig process från första mötet till sign med köpare. Mattias agerade professionellt med lyhördhet för våra önskemål och funderingar. Hela tiden lätt att få kontakt med, utrustad med ett trevligt bemötande.
    Sammanfattningsvis mer än nöjda med försäljningen och resultatet av den
    Stort tack igen Lasse. Tillsammans såg vi till att ge oss bästa möjliga förutsättningar för ett bra slutpris genom noggrann planering och förberedelse. Det gav resultat. Ett sant nöje. Mattias Arnkvist
    2020-11-20
    Vi har sålt en lägenhet.
    Bra och professionellt och samtid personligt bemötande.
    Bra information innan påbörjad försäljning om mäklartjänsten avtal , fortlöpande information under försäljning och i samband med genomförandet, påskrift köp/försäljningen.
    Tack för din fina rekommendation. Ni vet vart jag finns och jag hjälper er gladeligen i framtiden med frågor som rör boendet oavsett om det är Täby eller någon annanstans. Mattias Arnkvist
    2020-11-19
    Mattias Arnkvist ska ha en eloge både som person och mäklare. Lugn, saklig och sansad.

Vi har köpt nyproduktion och hade ett tight fönster mellan försäljning och inflytt.

Mitt i en växande pandemi ska tilläggas.

Innan bläcket på fotografens bilder hann torka var en förhandsvisning och ett överlåtelseavtal avklarat.

Det här var våran första bostadsförsäljning och vi träffade "på pricken" rätt när Mattias fick förtroendeuppdraget.

Stort tack Mattias!
    Tack själv Johan. Var ett rent nöje från första mötet. Så enkel att samarbeta med, det gör mitt jobb mycket enklare och då ökar chansen till bra betalt. God Jul och Gott Nytt År, lycka till sen när det är dags att flytta in i nya fina bostaden! Mattias Arnkvist
    2020-11-19
    Väldigt kompetent och engagerad mäklare som utgav en trygg känsla.
    Mattias gav väldigt mycket bra tips och råd vilket var riktigt behövligt då det var mitt första köp av bostad. Många mäklare nu för tiden är väldigt spralliga och känns oseriösa men inte denna mäklare som var otroligt lugn och professionell. Rekommenderar starkt för både köpare och säljare!
    Stort tack Julia för din rekommendation. Dina ord gör mig superglad då det är en stor del av vad jag vill utstråla. Hoppas verkligen att du har kommit i ordning fint i lägenheten och trivs bra. När du behöver mig så vet du var du hittar mig! Mattias Arnkvist
    2020-11-03
    Sålt lägenhet; kanonbemötande, trevlig, snabb på att svara, saklig och effektiv.

Rekommenderar varmt Mattias till nya uppdrag!
    Tack Joel. Ser redan fram emot nästa affär! Mattias Arnkvist
    2020-11-03
    Professionellt bemötande och svarar bra på frågor och följer upp utmärkt. Köp av lgh i täby
    Tack för din rekommendation Kian. Upplevde att vi fick en bra och ärlig kontakt från start. Hoppas det går bra med lägenheten! Mattias Arnkvist
    2020-10-20
    Professionell och personlig. Att ha Mattias som mäklare har gjort det enkelt för mig att sälja min pappas lägenhet. Jag har känt mig väldigt trygg under hela processen.
    Vad glad jag blir. För mig är det jätteviktigt att man hittar en tillit, då känner jag att jag har lyckats. Hoppas ni får en fin avslutning på året, God Jul och Gott Nytt År! Mattias Arnkvist
    2020-10-14
    Riktigt bra bemötande och väldigt proffsig
    Stort tack. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år också! Mattias Arnkvist
    2020-10-04
    Tycker Mattias ger ett sympatiskt och seriöst intryck.
    Trots visst ”bankstrul” från vår sida (köpare)har han varit förstående och engagerad.
    Tack Leif. Ja vilken resa det blev vad gäller bank och lånelöfte. Lyckligt slut blev det. Hoppas att ni trivs bra med lägenheten. Har ni frågor i framtiden är det bara att slå en signal. Ha det fint! Mattias Arnkvist
    2020-07-13
    När vi köpte vår första bostad så var det via Mattias. Vi var så nöjda med upplevelsen att det var självklart att vända oss till Mattias sedan när det var vi som skulle sälja. Samma visa blir det när det är dags igen. Rakt igenom bra upplevelser.
    Blir väldigt glad av denna fantastiska rekommendation. Stort tack! Mattias Arnkvist