Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby ERA Täby

ERA Täby

Radarvägen 5, 183 61 Täby — Visa karta

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår kunskap och erfarenhet samt vår kreativitet är avgörande för att göra lyckade bostadsaffärer.

I varje affär sätter vi vårt namn och varumärke på spel. Därför är det självklart för oss att ta ansvar, leverera det vi lovat och överträffa dina förväntningar! Detta gäller inte bara pris, utan också i all marknadsföring, kommunikation, juridisk och finansiell rådgivning och annan information. Vi hittar den bästa vägen till bästa möjliga resultat, utifrån de unika förutsättningarna i varje fall.

Vi ser, lyssnar och hittar lösningar. Välkommen till oss på ERA i Täby!

Läs vad 135 kunder tycker om ERA Täby

• Engla J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Vi har sålt vårt radhus, mitt i en svajig marknad. Allt tog lång tid pga av det, men Mattias höll alltid modet och hoppet uppe, kommunicerade väl med oss och peppade inför visningar. Var det något vi hade som önskemål så var han väldigt lyhörd och rättade sig efter dessa.
    Han bemötte oss alltid väldigt trevligt! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Engla J
    Ja verkligen, vad vi har kämpat. Och vi har gjort det tillsammans. Även om det aldrig är roligt att behöva ha så många visningar så var det alltid så underbart att komma till ert radhus eftersom jag visste att det skulle vara kliniskt rent och snyggt stylat. Nu är det så kul att er underbara familj kan blicka fram emot ert nya fina boende!
  • Dominik K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Hej
    Jag tycker att Matias är på bästa vägen att blir en av dom bästa mäklarna
    Han är pigg ,professionell pratar och har svar på alla frågar som jag har stelt
    Han hänger med liksom ,svarar alltid nästan direkt på sms ,även på kvällar
    Han har bra koll på Täby område ,är positiv ,snällt o duktig .
    Lite för sugen på slut priset av lägenhet 🤪
    Jag är jätte nöjd av hanns sköter o kommer rekommendera till dom andra om nån kommer fråga mig om tipps för duktig mäklare i Täby område 👍🏻👍🏻
    Kag har köpt legänhet på Flygkårsvägen
    Tack för hjälp Matias 👍🏻
    Mvh .Dominik Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Dominik K
    Härligt att höra din rekommendation Dominik. Känner verkligen att vi fick en riktigt bra kontakt på direkten, har bara värmande ord att säga om dig också. Så skönt med en frisk fläkt. Nu har du ju köpt bostad i närheten av vårt kontor så du är välkommen förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Lycka till med inflyttningen!
  • Malin N
    Malin N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias gav från start ett seriöst, ödmjukt intryck med en målmedvetenhet som gav oss som säljare trygghet. Han var mycket förstående och gav det stöd vi behövde i en marknad som är svår att hänga med i. Tack Mattias! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Malin N
    Blir väldigt glad när jag läser dina ord Malin, tack! Det är verkligen inte lätt att hänga med i svängningarna på marknaden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Marcus! Vi ses
  • Theofanis P skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Utmärkt!!!!! Hon är fantastiskt på alla område!!! Läs mer
  • Anders C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Seriös och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Anders C
    Verkligen värmande ord. Det var ett sant nöje att få lotsa er igenom försäljningen!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Köpt hus, hade nog inga speciella förväntningar förutom att ha en snabb dialog vid budgivning, bokning av möten etc. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Susanne M
    Ja det gick verkligen snabbt och smidigt. Tack för en trevlig affär och jag hoppas att ni trivs i det fina huset!
  • Ove S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Vi fick jättebra hjälp och vägledning av Mattias. Bland annat med ett snyggt, tydligt och sakligt prospekt som presenterade lägenheten vi köpte med alla relevanta fakta och fina klargörande fotografier, i stället för de så vanliga närbilderna på någon tjusig espressomaskin.

Dessutom är Mattias en trevlig person! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Ove S
    Skönt att höra Ove att någon tycker som jag vad gäller marknadsföringen och bilderna, det ska inte vara för mycket "sköna-hem" bilder. Det var riktigt trevligt att få hjälpa er med köpet och ni vet vart jag finns om ni undrar något framöver!
  • Rolf K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Köpte vår nya lägenhet av Mattias och vi var så nöjda med han så vi valde honom även till vår mäklare då vi sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Rolf K
    Stort tack Krister! Det var på en tuff marknad där jag fick jobba hårt, känns skönt att det till slut gav resultat. Var en ära att få hjälpa er med både köp och försäljning av bostad. Hoppas att renoveringen på nya lägenheten har gått bra. Vi hörs och ses!
  • Marie S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Har bara träffat Mattias två gånger, på visningen samt kontraktsskrivningen, men Mattias har gett ett seriöst intryck och mycket trevligt bemötande. Är en erfaren mäklare som kan ge goda råd kring bostadsaffären. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Marie S
    Tack Marie för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs riktigt bra i bostaden.
  • Sofie J skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin hjälpte oss att sälja vårt radhus. Malin ger ett positivt, kunnigt och profesionellt intryck. Jag kände mig trygg med Malin som mäklare genom hela processen och är mycket glad att vi valde henne. Läs mer
  • Susanne S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Bemötande rel ok, men dokumentation och redovisning av kvitton medelmsskap i föreningen mm mm lämnade en del övrig att önska Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Susanne S
    Hej Susanne. Jag förstår att du önskade en del dokumentation kring medlemskapet, detta känns dock mer som kritik riktad mot bostadsrättsföreningen än min tjänst eftersom jag vidarebefordrar den dokumentation jag får från föreningarna och kan inte göra så mycket mer. I det här fallet blev medlemskapet dessutom klart dagen före tillträdet. Hoppas att det går bra med renoveringen av lägenheten!
  • Kjell E skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Sålt vår villa.
    Malin bemötte oss på bästa sätt.
    Malin skötte allt galant. Att priset blev lägre berodde på att marknaden dök.
    5 stjärnor till Malin Läs mer
  • Kisanet B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Hon är fantastiskt ducktig jag är nöjd Läs mer
  • Jonathan M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Jag har använt mig av Mattias Arnkvist på ERA Täby och har bara gott att säga om honom och tjänsten - vilken utomordentlig serviceupplevelse från start till mål - i alla led! Jag tror att det är Mattias mångåriga erfarenhet i alla typer av marknader som är nyckeln till att kunna leverera både tryggt och till max. Jag kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Jonathan M
    Tack för din varma rekommendation. Målet är ju alltid att leverera en fulländad tjänst och det är kul när man verkligen lyckas! Vi hörs
  • Linus J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Första gången jag köper en lägenhet, Mattias var väldigt hjälpsam vilket gjorde allt mycket enklare! Väldigt trevlig! Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Linus J
    Riktigt kul att höra Linus. Superviktigt för mig att du som köpare känner dig trygg och bekväm, i synnerhet som förstagångsköpare. Du vet vart jag finns i framtiden om du undrar något kring boendet också.
  • Magnus S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias är både trevlig och duktig mäklare. Han har sålt 2 hus åt oss och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-17 Mattias A svarar Magnus S
    Stort tack till dig och Pia för att jag fått hjälpa er med inte bara en husförsäljning utan två! Önskar er stort lycka till framöver och hoppas på att ni får en fin sommar på landstället i Västervik.
  • Julia R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Jag tycker att Mattias har bemött mig alldesles utmärkt, högsta betyg! Trevlig, tydlig och kommunikativ. Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Julia R
    Vad glad jag blir av att läsa det. Precis så det ska vara när man köper sin första bostad. Bara att höra av dig om du har frågor om ditt boende framöver!
  • Anna G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Professionell, intresserad, kunnig Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Anna G
    Tack Anna för rekommendationen! Ni var väldigt lätta att samarbeta med vilket förenklar mitt arbete enormt. Vi ses!
  • Linnea C skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Trevlig och driven mäklare. Rekommenderas till 100%. Läs mer
  • Kamilja M skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malins bemötande var från början till slut professionellt Hon var trygg i sig själv och sin trygghet. Var duktig på att bekräfta oss och vår situation. Verkade aldrig ”jaga” sitt eget arvode utan ville det bästa för oss. Läs mer
  • Nariman N skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Bra bemötande i ett svårt marknadsläge.
    Gav aldrig upp även fast det var svårt att sälja och till slut fick vi sålt lägenheten. Bra stöttning hela vägen. Läs mer
  • Popescu E
    Popescu E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Hej
    Jag heter Viorica Alecu. Jag tycker att Mattias Arnkvist var i topp. Han var duktigt i allt som han gör. Han lyssnade och hjälpte till med alla informationer som vi behövde. Vi fick ett bra pris för eran lägenhet även om vi sold den när marknaden gick ner.
    Tack för allt Mattias! Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Popescu E
    Hej Viorica!
    Vad kul att ni är så nöjda. Det var en ära att få hjälpa dig och din fina familj med att både köpa och sälja bostad. Hoppas ni trivs. Tack och hälsa familjen!
  • Marlene M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Rak och ärlig mäklare. Trevligt bemötande och hjälpsam (trots semester)tillgänglig. Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Marlene M
    Tack för denna fina rekommendation! Ja ska man bli långvarigt framgångsrik som mäklare är det viktigt att vara rak och ärlig. Jag hoppas att vi hörs och ses när ni har frågor om er bostad i framtiden.
  • Elisabeth R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mycket trevligt bemötande. Tjänstvillig och effektiv. Hade respekt och tålamod med vår osäkerhet. Läs mer
    2018-04-23 Mattias A svarar Elisabeth R
    Tack för två jättetrevliga affärer. Hoppas renoveringen går/har gått bra i nya lägenheten. Vi hörs!
  • Eva F
    Eva F skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin är väldigt drivande , engagerande o kunnig som mäklare. Som kund känner man sig trygg när man har henne som mäklare . Anträffbar, snabb o en iver att kunden är i focus Som är viktigt för oss.
    Malin tar reda på fakta om områden o ger mer än hon borde av sig själv . Att läsa beskrivningen om sitt " objekt" se bilderna bara det lyser om hennes arbete o engagemang Läs mer
  • Daniel E skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin var väldigt engagerad, lyhörd för våra önskemål och vi fick till en väldigt snabb försäljning klart över vår förväntan. Det var en fröjd att jobba med Malin och hon höll oss hela tiden uppdaterad i processen. Vi skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • Quan Z skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Som säljare är vi super nöjda med Mattias som är 100% kompetent, pålitlig, samtidigt trevlig och som alltid finns tillgängligt och gör sitt bäst för sina kunder. Rekommenderar honom starkt! /Sia Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Quan Z
    Jättekul att höra att ni blev så nöjda. Var ett sant nöje att hjälpa er och era fina barn med flytten från lägenheten. Hoppas ni trivs fint i nya huset :) Vi hörs!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Hej,

hittills har det varit bra men låt oss avvakta med bedömningen till affären är avslutad och betald - eller brukar ni säga att middagen var god innan ni fått varmrätt och dessert?

Så vi kör på ok innan jag vet var det slutar :-) Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Patrik J
    Hallå Patrik! Jag håller med om att utskicket kanske kom lite väl tidigt. Hoppas att varmrätt och dessert blev lika bra som förrätten? :-)
  • Solveig M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Trevligt bemötande och ödmjuk. Han var som jag förväntat mig Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Solveig M
    Tack för det! Jättekul att ni köpte denna fantastiska tomt, ser fram emot att se ett fint hus där i framtiden.
  • Nasim G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Trevlig, medgörlig,lättsam,hjälpsam och snygg:)

Nasim Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Nasim G
    Stort tack för en supertrevlig affär Nasim :) Hoppas du trivs. Du vet vart jag finns om du har frågor eller funderingar framöver!
  • Artin G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias svarade snabbt och säkert på mina frågor och funderingar, och han ingav ett professionellt intryck. Han var engagerad och kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
    2018-01-03 Mattias A svarar Artin G
    Tack för ett mycket bra samarbete genom hela affären! Hoppas allt gått bra med flytten till nya
  • Patrik G skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Super trevlig. Strålande bemötande. Och alltid lösningsorienterad. Läs mer
    2017-08-21 Malin M svarar Patrik G
    Hej Patrik, tack så jättemycket. Skönt att du känner dig nöjd med affären. Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Tveka inte att höra av dig om du ska sälja i framtiden.
  • 2017-08-13

Omdömet har granskats och är verifierat

Anna K skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin gör ett trevligt intryck.
    Tror inte hon jobbat jättelänge som mäklare men kan nog växa in i rollen. Läs mer
  • Dennis I skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Engagerad och kunnig mäklare som under under hela säljprocessen haft en bra dialog som gjort att det känns tryggt för mig som säljare. Läs mer
    2017-08-01 Mattias A svarar Dennis I
    Tack för en mycket trevlig, smidig och rolig affär. Tycker att vår kommunikation fungerade klockrent vilket såklart gjorde mitt arbete enklare. Ser redan fram emot nästa gång!
  • Anneli A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias har varit fantastisk! Både mot mig som säljare av fastighet och stöd till köparna. Jag har fått stort förtroende för honom.
    Har snabbt hört av sig till mig om jag har sökt honom för frågor. Läs mer
    2017-08-01 Mattias A svarar Anneli A
    Verkligen uppskattad rekommendation, glad att höra att du fått stort förtroende för mig och att jag levt upp till de förväntningarna. Du är alltid välkommen med dina bostadsfrågor!
  • Efthymios K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mattias var artig och hjälpsam. Han försökte svara på alla mina frågor. Både före och efter köpet Läs mer
    2017-07-17 Mattias A svarar Efthymios K
    Härligt att höra att du är nöjd. Har du någon fråga framöver vet du vart du hittar mig!
  • Elisabeth F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Mycket nöjd med Mattias! Kunnig, intresserad och lätt att kommunicera med! Dessutom proffsig! Läs mer
    2017-07-17 Mattias A svarar Elisabeth F
    Superkul att läsa dina ord. Tack för de varma orden. Hoppas du har en riktigt härlig sommar så ses vi snart!
  • Cecilia S skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin på ERA var professionell, trygg och mycket hjälpsam under hela processen av vårt husköp. Hon är snabb i återkoppling och ger det där "lilla extra" på ett självklart sätt vilket gör att inga frågor eller omständigheter blir några svårigheter. Oavsett dag och tidpunkt. Vi kan därför varmt rekommendera Malin till andra blivande kunder! Läs mer
  • Camilla W skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Har varit i kontakt med Malin både som presumtiv köpare och som säljare av bostad. Är mycket nöjd med upplevelsen i båda situationerna. Man får hjälp med det man behöver och svar på alla frågor. När jag tittat på bostäder som Malin sålt har jag även uppskattat att man får tid att titta och fundera utan att mäklaren är "på" hela tiden. Vid försäljning av bostad har jag uppskattat att hon som mäklare haft en god kännedom om marknaden och haft en tydlig plan för hur försäljningen ska gå till samtidigt som jag som säljare haft möjlighet att påverka och diskutera egna ideer och funderingar. Slutresultatet vid försäljningen var högt över förväntan! Läs mer
  • Torbjörn G skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Snabb och smidig försäljning med professionell mäklare. Läs mer
  • Micke B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Duktig och kunnig. Ingav mycket förtroende och missade ingenting. Glad och mycket socialt kompetent. Det är en mäklare jag definitivt vill använda nästa gång. Läs mer
  • Robin I skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Malin var tillgänglig dygnet runt och kunde svara på frågor. Läs mer
  • Tristan L skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande. Kontakten kändes genuin och bra. Vi hade ett önskemål om att få vår lägenhet såld snabbt och hela processen gick just snabbt utan att för den skull kännas för snabb. Malin och hennes medarbetare lyckades väldigt bra med annonseringen och försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Kim B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Han är välutbildad och är väldigt kunnig inom sitt område. Om vi flyttar nästa gång är han den vi kommer vända oss till! Utan tvekan! Läs mer
    2017-07-17 Mattias A svarar Kim B
    Tack för din fina rekommendation Kim. Du är alltid välkommen tillbaka till mig! Vi ses
  • Monique H skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin var mycket engagerad i försäljningen av vår lägenhet. Hon var väldigt lätt att få kontakt med - både som person då det var lätt att gilla henne, samt via telefon under själva försäljningsprocessen. Allt flöt på väldigt bra och Malin mötte oss som kunder och köparna på ett trevligt och professionellt sätt. Läs mer
  • Gustaf S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Han kämpade för att få ett svårt objekt sålt, även om det inte påverkade hans arvode. Han fick en att känna sig bekväm och var mycket trevlig och bra på att hitta gemensamma ämnen att prata om (eller så hade bara vi mycket gemensamt), vilket gjorde att en blev bekväm även privat.

Professionellt gav han en bra känsla, och jag kunde både lita på och märka att han gav sitt allt för att sälja och få upp priset. Han jobbade med tydlighet och transparens vilket gjorde en införstådd i allt som hände och kunde vara med och ta beslut bättre.

Bra jobbat! Läs mer
    2017-05-02 Mattias A svarar Gustaf S
    Tack för rekommendationen Gustaf. Att vara mäklare när allt är guld och gröna skogar kan de flesta mäklare mäkta med och ha nöjda kunder. Det är när det blåser kallt karaktären och kunskapen hos mäklaren verkligen sätts på prov. Jag är riktigt nöjd över att vi kom upp i dom nivåerna vi pratade om inför försäljningen! Du är varmt välkommen tillbaka till mig framöver. Stort lycka till med nya lägenheten!
  • Lars H
    Lars H skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Vi uppskattar Malin mycket som person och på det sätt som hon har jobbat med att sälja vårt hus. Hon lovade redan vid första kontakten att det skulle bli en speciell upplevelse. Och dom höga förväntningarna har överträffats med råge. Malin är som person väldigt proffsig med höga krav på kvalitet i det hon gör och personlig framtoning som skapar förtroende både från säljare och köpare.
    Malin har en mycket positiv utstrålning, hög grad av professionalism, lätt att samarbeta med, stark på att följa upp och genomföra det hon har lovat att göra. Malin omger sig också med ett väldigt bra team, både inom ERA, stylist, fotograf och besiktningstjänst, som på ett mycket bra sätt hjälpt till i säljprocessen och skapat ett stort intresse för vårt hus. Många av våra vänner har sagt att man fick en riktig WOW känsla när man såg huset presenterat på ERA siten. På ERA använder man en speciell teknik med att fotografera huset med 3D kamera som gör det mycket enklare för potentiella köpare att uppleva huset före visningar i lugn och ro. Processen för att lära känna huset och kunna beskriva det på ett både korrekt och säljande sätt var mycket bra. Bla genom att Malin personligen var med vid hela besiktningen av huset samt även fotograferingen. Bra lokalkännedom och rätt prissättning/strategi i utgångsbud. Efterföljande visning skapade stort intresse och med många aktiva budgivare. Malin var bra på att följa upp budgivningsprocessen och hålla köpare och säljare underrättade om status och utveckling. Ett stort tack för all hjälp med att sälja vårt hus. Kan starkt rekommendera alla att välja Malin som mäklare när ni skall sälja ert hus. Läs mer
  • Linus S
    Linus S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Sålt med Era och Mattias Arnkvist och har bara fått ett positivt intryck. Mattias har jobbat hårt i min lgh försäljning och ngt som jag sett tydligt. Att han även varit lyhörd om mina tankar och önskemål ser jag som något väldigt bra. Nästa gång jag säljer kommer Era och Mattias kontaktas i första hand. Bonus för min del är att min lgh på flygkårsv såldes för ett rekordbelopp Läs mer
    2017-03-30 Mattias A svarar Linus S
    Tack Linus! Det känns verkligen som att vi fick till en klockren affär från första möte till affären var klar. Målet var tydligt från oss båda: Rekordförsäljning. Sen att det blev ett rekord med den marginalen är superkul. Ser fram emot framtida försäljningar!
  • Lena-Marie F
    Lena-Marie F skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Täby
    Kunde inte hittat en bättre mäklare. Är man inte van att sälja bostäder så behöver man någon som inger förtroende. Någon med kunskap som gör att du känner dig trygg. Det är Mattias i ett nötskal. Addera en trevlig personlighet och stor charm så finns det inte mycket mer att önska. Han gjorde ett fantastiskt jobb. Vi är supernöjda och ringer när det är dags igen.
    Lena-Marie Fridman Läs mer
    2017-03-02 Mattias A svarar Lena-Marie F
    Tack Lena för dessa fina ord. Jag är så himla glad över att jag fick äran att hjälpa till med försäljningen av din superfina lägenhet. Tack vare att ni la ner så mycket jobb på att förbereda och styla inför foto och visning gjorde ni det lättare för mig. Häftigt att slutpriset blev så bra. Jag ser med nöje fram emot nästa försäljning!
  • Malin K skrev om Malin Magnusson en del av ERA Täby
    Malin är lyhörd, engagerad och mån om kundens bästa. Hon gör allt för att det ska bli en bra affär och ge bästa tänkbara service. Hon är alltid tillgänglig och lätt att ha att göra med. Läs mer
Mattias Arnkvist
Malin Magnusson