ERA Fastighetsförmedling Täby

Radarvägen 5, 183 61 Täby — Visa karta

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår kunskap och erfarenhet samt vår kreativitet är avgörande för att göra lyckade bostadsaffärer.

I varje affär sätter vi vårt namn och varumärke på spel. Därför är det självklart för oss att ta ansvar, leverera det vi lovat och överträffa dina förväntningar! Detta gäller inte bara pris, utan också i all marknadsföring, kommunikation, juridisk och finansiell rådgivning och annan information. Vi hittar den bästa vägen till bästa möjliga resultat, utifrån de unika förutsättningarna i varje fall.

Vi ser, lyssnar och hittar lösningar. Välkommen till oss på ERA i Täby!

Läs vad 155 kunder tycker om ERA Fastighetsförmedling Täby

• 2020-05-20

Tobias B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Otroligt proffsig och bra!
    Gav en trygghet i försäljningen, från start till mål.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-20

Karl E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Affären gjordes lätt och rätt. Mattias var jättetrevlig. Mycket bra på alla sätt. Läs mer
  • 2020-05-18

Susanne U skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Köpt lägenhet. Jättebra mäklare! Läs mer
  • 2020-05-18

Hans B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, kunnig o inkännande. Given vid nästa försäljning! Läs mer
  • 2020-04-01

Raffaella G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    We bought a new production with Mattias and we are very happy with it.
    Mattias is very professional and our experience with him was amazing. We definitely recommend him!
    Raffaella Läs mer
    2020-04-14 Mattias A svarar Raffaella G
    Thank you so much! I really enjoyed our contact and I wish your fantastic family all the best in your new house.
  • 2020-03-05

Boban P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är en proffesionellt mäklare , effektivt, tillgängligt och levererar fakta.
    Vad kan man säga mer än det!? Läs mer
    2020-03-30 Mattias A svarar Boban P
    Stort tack Boban! Ser fram emot nästa affär tillsammans.
  • 2019-12-17

Tobias K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias och ERA Fastighetsförmedling har hjälpt mig att sälja min bostad. Mattias har varit väldigt behjälplig och proffsig genom hela försäljningen och har överträffat mina förväntningar på alla sätt och vis.

Kan varmt rekommendera Mattias och kommer ta hjälp av honom igen i framtiden! Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Tobias K
    Enormt tack för rekommendationen! Blir kul att få komma och se nya lägenheten sen när renoveringen blir klar. Ta hand om dig!
  • 2019-12-17

Emma M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    En super bra och ärlig mäklare, vi har använt honom flera gånger 👍🏻🤩 Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Emma M
    Tack igen Emma! Ser fram emot nästa gång jag får träffa Hugo. Ha det bäst så ses vi.
  • 2019-12-15

Husameldin E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Please contact my wife who speaks Swedish for any questionnaire. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Husameldin E
    Thanks Husameldin, your wife recieved the same e-mail. Wish you the best!
  • 2019-12-15

Mahan N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte en nyproduktion, ett radhus och mötte Matias på visningen. Han var väldigt vänlig, informativ och hjälpsam, även flexibel genom hela processen. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Mahan N
    Alla dom orden är superviktiga egenskaper för mig som mäklare så det känns jättehärligt att höra att ni upplevde mig så. Ni vet hur ni får tag i mig i framtiden om ni har frågor, varmt välkomna och tack för rekommendationen!

Markus R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Väldigt nöjd med Mattias som mäklare vid köp av vår lägenhet, rekommenderas!

Vi hade en spännande start pga en lägenhetsförsäljning som inte gick som beräknat där garanterat tålamodet testades från alla håll...
    Öppna kort, berättade vad vi var ute efter och fick rekommendation om en annan lägenhet vilket resulterade i ett köp.

Trevlig, kunnig, upplevdes ärlig och neutral mellan säljare och oss köpare samt höll sig till sak.

Har lovat Mattias en försäljning av lägenheten i framtiden, än så länge 4/5 i betyg. Efter försäljningen får vi se om det blir 5/5 eller fortsatt 4/5 🙂. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Markus R
    Tack för rekommendationen. Då blir det alltså en 5/5 när det är dags för er att sälja, ser redan fram emot det :D Nöjet helt på min sida!
  • 2019-12-12

Ruo-zi Filicia L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt min första lägenhet 1 :a i Täby. Mattias är bra, kunnig och trygg och det kändes bra hela tiden. Det är mycket bra att han har kontoret här på radarvägen och hans rykte är mycket gott bland alla som bor här. Mina föräldrar och min syster har varsin lägenhet i området och kommer att vända sig till Mattias när det blir dags att sälja då han också får ut bra försäljningspriset. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Ruo-zi Filicia L
    Hoppas att inflyttningen har gått bra. Det är bara att höra av dig den dagen du har frågor. Hälsa familjen så ses vi säkerligen på torget framöver!

Jessica J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet och köpte ett radhus. Då radhuset var nyproduktion köpte vi före vi sålde lägenheten. Mattias var mäklaren som skötte försäljningen/ köpet av radhuset och då vi uppfattade honom som en ärlig och rak person fick han även förtroendet att sköta försäljningen av vår lägenhet.

Som köpare uppskattade vi att Mattias inte var för ”på” utan lät bostaden tala mycket för sig själv och vi upplevde som sagt att han var rak och ärlig när han besvarade våra frågor. Som säljare hade vi däremot gärna sett att han inte var lika passiv, utan mer aktiv i att sälja vår bostad.

Sammanfattningsvis tycker vi att hela upplevelsen med både köpet och försäljningen har varit bra och positiv och vi rekommenderar Mattias till andra. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Jessica J
    Alltid kul att hjälpa några med både köp och sälj i samma veva, blir båda sidorna av myntet. Tack för er rekommendation och god fortsättning på året!

Kaori S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte ett familjhus. Han var bra. T. Ex., pålitliga och snabbt svar, erfarenhetrik beteende osv. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Kaori S
    God fortsättning och stort tack för rekommendationen!

Samah A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt en lägenhet i Radarvägen 13. Hela upplevelse var fantastisk. Han var hjälpsam och har mycket tålamod. Läs mer
    2020-01-07 Mattias A svarar Samah A
    Stort tack Samah för dina fina ord. Hoppas att renoveringen gick bra. Ni är varmt välkomna till mig när ni undrar över något eller behöver hjälp!

Madeleine L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte ett nyproducerat radhus och mötte Mattias i samband med första informationsmötet. Självklart var det ett säljmöte men vi tyckte att Mattias (m.fl) ingav ett ärligt och jordnära intryck med god kunskap om sitt område och väl insatt i projektet, kunde svara på frågor och se till att vi hade det vi behövde. Vi tyckte även att vi haft god tillgänglighet och hjälp under processens gång som för oss inte blev helt solklar då marknaden dippade. Ska man köpa eller sälja i Täby kan Mattias och ERA således rekommenderas. Läs mer
    2019-12-18 Mattias A svarar Madeleine L
    Tack för jättefin rekommendation Madeleine. Vilken resa det blev, både upp och ner men i slutändan blev det så himla bra. Alltid lika kul att stöta på er när man är i området. Har ni frågor i framtiden så tveka inte på att höra av er!

Edvard B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Sålt lägenhet. Mattias var tillmötesgående och ärlig i sin bedömning med pris mm. Med sina kontakter blev det en snabb affär vilket passade mig utmärkt. Proffsig Läs mer
    2019-12-18 Mattias A svarar Edvard B
    Kul att höra från dig Edvard! Det var en riktigt trevlig affär och kul att den gick så snabbt och smidigt. Hoppas allt är bra med dig

Henrik R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi köpte nyproduktion via Mattias och är väldigt nöjda. Genom processen har Mattias varit ett bra stöd och haft en väldigt bra kommunikation med oss. Läs mer
    2019-12-18 Mattias A svarar Henrik R
    Tack Henrik. Måste säga att jag är riktigt glad för att ni köpte bostaden och det var alltid trevligt att prata med er. Hör av er om ni har några funderingar i framtiden, ni vet vart jag finns!

Gunilla Ö skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Allt gick över förväntan när vår lägenhet såldes. Vår mäklare Mattias gjorde ett utmärkt jobb. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-12-18 Mattias A svarar Gunilla Ö
    Gör man ett bra förarbete så brukar försäljningen gå lättare. Ert fantastiska jobb med stylingen gjorde det lättare för mig att sälja in en så trevlig bostad. God jul och gott nytt år!

Kurt S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Sålt, liten etta Radarvägen 13
    Artigt sätt god marknadskännedom.
    Upprättande av enkel tidsplan med snabbt förlopp
    Hela uppdraget flöt imponerande väl.
    De förväntningar som fanns uppfylldes med råge Läs mer
    2019-12-18 Mattias A svarar Kurt S
    Tack Kurt, kul att du kände att allt flöt på och bäst av allt att dina förväntningar överträffades. Ser fram emot att få ett samtal när det är dags att sälja villan också. God jul och gott nytt år!

Liselotte W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Kunnig, snabb, serviceinriktad, trygg Läs mer
    2019-12-18 Mattias A svarar Liselotte W
    Tack Lotta! Jag håller utkik efter ny bostad enligt ert önskemål ska dyka upp. Vi hörs och ses.

Rickard R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias sålde en bostad till oss. Mycket proffsigt hanterat. Läs mer
    2019-12-11 Mattias A svarar Rickard R
    Vad kul att ni tycker det. Hoppas att ni trivs!

Linn S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag köpte en bostadsrätt på Hangarvägen och jag upplevde att Matthias var mycket proffsigare och personligare än tidigare mäklare jag vart i kontakt med.

Han var snabb och mycket hjälpsam. Läs mer
    2019-12-11 Mattias A svarar Linn S
    Tack Linn och hoppas att du trivs bra i din fina lägenhet! Vi ses på stan och när du har frågor eller funderingar är det bara att komma in på kontoret eller slå en signal.

Yaran L skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hi,
    I think Mattias is very professional and easy to communicate with. He helped me reserve the house before I got ready to buy. Even in the end I chose another one. He didn't sell that to another couple before I withdrew. He is full of energy no matter what silly questions I brought up. Please say thanks to Mattias for me! Läs mer
    2019-12-11 Mattias A svarar Yaran L
    Thank you so much for this recommendation! I am very glad that you feel this way. I wish you all the best and when you need my service in the future you know where to find me. //Mattias
  • 2019-11-29

Eva J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt. Tack vare Mattias stora kunskaper och mycket förträffliga sätt att möta mig och spekulanter var jag helt trygg genom hela processen. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-12-02 Mattias A svarar Eva J
    Det värmer att höra att du kände en trygghet och litade på mina kunskaper. För mig är det av stor vikt att såväl säljare som köpare känner förtroende och trygghet. Verkligen kul att det gick så bra hela vägen in i mål. Ser fram emot när du tittar förbi kontoret på en fika i framtiden.
  • 2019-11-08

HÅKAN W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Tyvärr blev det ingen affär denna gången då vi blev överbjudna :( (köpare), men Mattias gav ett oerhört gediget intryck. Han var saklig, påläst och snabb. Kommunicerade utomordentligt snabbt och tydligt. Kan inget annat än att ge honom högsta betyg. Vi syns när det är dags för försäljning!
    /Håkan Wänlund Läs mer
    2019-12-02 Mattias A svarar HÅKAN W
    Det var tråkigt att ni inte blev köpare på den lägenheten, men jag har förståelse för att man måste sätta en gräns för vad man tycker att bostaden är värd. Ni vet vart jag finns när ni har frågor eller behöver hjälp med försäljning. Välkommen tillbaka!
  • 2019-10-10

Malin M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias sålde min lägenhet snabb och smidigt till ett pris över förväntan. Jag är otroligt nöjd och ger honom mina varmaste rekommendationer. Ska jag sälja igen blir det defenitivt med Mattias. Läs mer
    2019-12-02 Mattias A svarar Malin M
    Tack för din rekommendation Malin. Jag ser fram emot nästa gång det är dags för försäljning!
  • 2019-10-05

Clarie M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    En mäklare som tar sig tid, alltid svarar snabbt i telefon och på mail. Har blivit mycket bra och proffsigt bemött i samband med försäljning av min mammas lägenhet i Täby. Läs mer
    2019-10-07 Mattias A svarar Clarie M
    Det är för mig superviktigt att alltid ta sig tiden att svara ordentligt till säljare, spekulanter och köpare både före, under och efter försäljning. Sedan är det alltid trevligare när man har så härliga kunder som er!
  • 2019-10-04

Ingela G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde våran mammas lägenhet, vi fick en stor varmvatten läcka i lägenheten fem dagar efter mammas bortgång så den måste renoveras innan vi kunde sälja.
    Vi har fått stort stöd av Matias! när allt känts hopplöst har han kommit med tips och förslag, han har alltid varit trevlig och glad vid alla möten, han är personlig men professionell, alltid ett varmt bemötande. Allt var över förväntan, vi är otroligt tacksamma och nöjda. Bästa mäklaren jag träffat. Läs mer
    2019-10-07 Mattias A svarar Ingela G
    Tack för denna fantastiskt fina rekommendation. Känns så kul att det gick så bra till slut, jag vet hur ni kämpade med att få ordning på allt efter vattenskadan. Ni vet vart jag finns nästa gång ni behöver mig. Vi ses!
  • 2019-10-03

Fredrik S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Ordningsam
    Trevlig o lättsam
    Inget strul Läs mer
    2019-10-04 Mattias A svarar Fredrik S
    Stort lycka till i nya bostaden! Du vet vart jag finns om du behöver mig.
  • 2019-09-12

Jimmy B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag köpte en 2 i hägernäs av mattias! Har var snabb effektiv,fick en privat visning redan dagen efter vårt samtal. Han var kunnig och och trevlig. Läs mer
    2019-10-04 Mattias A svarar Jimmy B
    Tack Jimmy. Att kunna ordna visning med kort varsel kan ibland vara skillnaden mellan en lyckad och misslyckad bostadsaffär.
  • 2019-09-11

Sylwia B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra bemötande. Trevlig, kompetent och hjälpsam. Lätt att kommunicera med. Rekommenderas ! Läs mer
    2019-10-04 Mattias A svarar Sylwia B
    Jag hoppas och tror att det kommer att gå superbra för er med bygget av nya huset. Blir spännande att se när det är färdigt!
  • 2019-09-10

Malin M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag är otroligt nöjd med Mattias insats i försäljningen av min bostadsrätt. Han är fantastiskt förtroendeingivande vilket gör att man känner sig trygg i försäljningens alla delar. Han har varit lätt att få tag på och han har informerat utförligt genom hela processen. Han återkopplar löpande och har ett mycket trevligt och posivit bemötande. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare och jag rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2019-10-04 Mattias A svarar Malin M
    Vad glad jag blir Malin. Det var så kul att försäljningen och slutpriset slog våra förväntningar. För mig är det superviktigt att hela tiden uppdatera mina säljare, oavsett om försäljningen går bra eller trögt. Hoppas allt går kanon i nya bostaden. Vi ses!
  • 2019-09-10

Björn A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Sålt en lägenhet
    Blev informerad på ett bra sätt om hela försäljningsförfarandet
    Att den skulle gå lätt att sälja och det stämde och även slutpriset som Mattias trodde på stämde ganska bra
    Det gick som på räls Läs mer
    2019-10-04 Mattias A svarar Björn A
    Kul att du blev nöjd! Det är superviktigt att kunna sin lokala marknad, då landar man oftare rätt i värderingarna.
  • 2019-05-23

Pia Ö skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag sökte en mäklare med lokalkännedom om Hägernäs när jag skulle sälja min pappas lägenhet- Blev tipsad om Mattias Arnkvist på ERA och är mycket nöjd med mitt beslut att anlita honom. Han var mycket trevlig och tillmötesgående under hela processen så jag kan varmt rekommendera honom.

Pia Österman Läs mer
    2019-06-12 Mattias A svarar Pia Ö
    Tack Pia för din rekommendation. Det var väldigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. Som du beskriver så är det mycket viktigt med lokalkännedom. Härligt att jag kunde leva upp till förväntningarna. Önskar dig en trevlig sommar!
  • 2019-05-15

Nils G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och jag har bara mycket positiva erfarenheter av Mattias från första mötet under visningen och hela vägen fram till att vi skrivit kontrakt.

Han är saklig, ärlig, trevlig, ordningsam och erfaren som mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Mattias A svarar Nils G
    Blir väldigt tacksam över att läsa din rekommendation. För mig är det superviktigt att även köparen känner stort förtroende till mig och därför är det så trevlig läsning från dig som köpare. Ha en fin sommar!
  • 2019-05-15

Elisabeth N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt min bosdsrätt på örnstigen 2 i Täby. Det här är andra gången Mattias har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Han är mycket proffsig i sitt bemötande med både säljare och köpare.Kommer att varmt rekommendera honom. Han har helt mitt förtroende. Läs mer
    2019-06-12 Mattias A svarar Elisabeth N
    Är så glad Elisabeth för att jag fick hjälpa dig en andra gång och ännu gladare över att det gick så bra även denna gång med försäljningen. Nu får du njuta i nya lägenheten med den fina utsikten. Vi ses ha en skön sommar!
  • 2019-05-13

Karim S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Seriös, professionell och engagerad mäklare Läs mer
    2019-05-14 Mattias A svarar Karim S
    Stort tack för din rekommendation, dom tre egenskaperna är de bästa man kan få enligt mig. Håller tummarna för att ni hittar ett drömhus för familjen nu. Behöver ni råd och tips kring köpet vet ni vart jag finns!
  • Robert B

2019-05-13

Robert B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var vår mäklare både vid försäljning och vid köpet av vår nya bostad. Mattias är påläst, duktig & driven. Vi är mkt nöjda med hans insatts. Läs mer
    2019-05-14 Mattias A svarar Robert B
    Tack för er rekommendation! Det var en väldigt trevlig resa vi hade tillsammans från köp av ny bostad och försäljning av befintliga lägenheten. Vi ses definitivt på stan nu när ni är Täby-bor :)
  • 2018-11-22

Lena O skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, saklig och fick en att känna förtroende. Läs mer
    2018-11-26 Mattias A svarar Lena O
    Tack Lena för din rekommendation. Önskar er ett trevligt slut på året!
  • 2018-11-20

Artem P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias is a very good sales person, he helped much with the purchasing, explaining the benefits of the house, location and everything around that. Happy that he helped throughout the whole process. Läs mer
    2018-11-26 Mattias A svarar Artem P
    Thank you Artem for your words. I really hope you and your family enjoys your new fine house! See you
  • 2018-10-27

Engla J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi har sålt vårt radhus, mitt i en svajig marknad. Allt tog lång tid pga av det, men Mattias höll alltid modet och hoppet uppe, kommunicerade väl med oss och peppade inför visningar. Var det något vi hade som önskemål så var han väldigt lyhörd och rättade sig efter dessa.
    Han bemötte oss alltid väldigt trevligt! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Engla J
    Ja verkligen, vad vi har kämpat. Och vi har gjort det tillsammans. Även om det aldrig är roligt att behöva ha så många visningar så var det alltid så underbart att komma till ert radhus eftersom jag visste att det skulle vara kliniskt rent och snyggt stylat. Nu är det så kul att er underbara familj kan blicka fram emot ert nya fina boende!
  • 2018-10-25

Dominik K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hej
    Jag tycker att Matias är på bästa vägen att blir en av dom bästa mäklarna
    Han är pigg ,professionell pratar och har svar på alla frågar som jag har stelt
    Han hänger med liksom ,svarar alltid nästan direkt på sms ,även på kvällar
    Han har bra koll på Täby område ,är positiv ,snällt o duktig .
    Lite för sugen på slut priset av lägenhet 🤪
    Jag är jätte nöjd av hanns sköter o kommer rekommendera till dom andra om nån kommer fråga mig om tipps för duktig mäklare i Täby område 👍🏻👍🏻
    Kag har köpt legänhet på Flygkårsvägen
    Tack för hjälp Matias 👍🏻
    Mvh .Dominik Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Dominik K
    Härligt att höra din rekommendation Dominik. Känner verkligen att vi fick en riktigt bra kontakt på direkten, har bara värmande ord att säga om dig också. Så skönt med en frisk fläkt. Nu har du ju köpt bostad i närheten av vårt kontor så du är välkommen förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Lycka till med inflyttningen!
  • Malin N

2018-10-25

Malin N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias gav från start ett seriöst, ödmjukt intryck med en målmedvetenhet som gav oss som säljare trygghet. Han var mycket förstående och gav det stöd vi behövde i en marknad som är svår att hänga med i. Tack Mattias! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Malin N
    Blir väldigt glad när jag läser dina ord Malin, tack! Det är verkligen inte lätt att hänga med i svängningarna på marknaden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Marcus! Vi ses
  • 2018-08-21

Theofanis P skrev om ERA Fastighetsförmedling Täby
    Utmärkt!!!!! Hon är fantastiskt på alla område!!! Läs mer
    Malin M gillar detta
  • 2018-08-09

Anders C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Anders C
    Verkligen värmande ord. Det var ett sant nöje att få lotsa er igenom försäljningen!
  • 2018-08-02

Susanne M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Köpt hus, hade nog inga speciella förväntningar förutom att ha en snabb dialog vid budgivning, bokning av möten etc. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Susanne M
    Ja det gick verkligen snabbt och smidigt. Tack för en trevlig affär och jag hoppas att ni trivs i det fina huset!

Ove S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi fick jättebra hjälp och vägledning av Mattias. Bland annat med ett snyggt, tydligt och sakligt prospekt som presenterade lägenheten vi köpte med alla relevanta fakta och fina klargörande fotografier, i stället för de så vanliga närbilderna på någon tjusig espressomaskin.

Dessutom är Mattias en trevlig person! Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Ove S
    Skönt att höra Ove att någon tycker som jag vad gäller marknadsföringen och bilderna, det ska inte vara för mycket "sköna-hem" bilder. Det var riktigt trevligt att få hjälpa er med köpet och ni vet vart jag finns om ni undrar något framöver!

Rolf K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Köpte vår nya lägenhet av Mattias och vi var så nöjda med han så vi valde honom även till vår mäklare då vi sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Rolf K
    Stort tack Krister! Det var på en tuff marknad där jag fick jobba hårt, känns skönt att det till slut gav resultat. Var en ära att få hjälpa er med både köp och försäljning av bostad. Hoppas att renoveringen på nya lägenheten har gått bra. Vi hörs och ses!

Marie S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Har bara träffat Mattias två gånger, på visningen samt kontraktsskrivningen, men Mattias har gett ett seriöst intryck och mycket trevligt bemötande. Är en erfaren mäklare som kan ge goda råd kring bostadsaffären. Läs mer
    2018-10-31 Mattias A svarar Marie S
    Tack Marie för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs riktigt bra i bostaden.
Mattias Arnkvist

Radarvägen 5, 183 61 Täby