ERA Fastighetsförmedling Täby

Radarvägen 5, 183 61 Täby — Visa karta

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår kunskap och erfarenhet samt vår kreativitet är avgörande för att göra lyckade bostadsaffärer.

I varje affär sätter vi vårt namn och varumärke på spel. Därför är det självklart för oss att ta ansvar, leverera det vi lovat och överträffa dina förväntningar! Detta gäller inte bara pris, utan också i all marknadsföring, kommunikation, juridisk och finansiell rådgivning och annan information. Vi hittar den bästa vägen till bästa möjliga resultat, utifrån de unika förutsättningarna i varje fall.

Vi ser, lyssnar och hittar lösningar. Välkommen till oss på ERA i Täby!

Läs vad 152 kunder tycker om ERA Fastighetsförmedling Täby

• 2019-11-29

Eva J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt en bostadsrätt. Tack vare Mattias stora kunskaper och mycket förträffliga sätt att möta mig och spekulanter var jag helt trygg genom hela processen. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2019-12-02 Per Stefan Mattias A svarar Eva J
    Det värmer att höra att du kände en trygghet och litade på mina kunskaper. För mig är det av stor vikt att såväl säljare som köpare känner förtroende och trygghet. Verkligen kul att det gick så bra hela vägen in i mål. Ser fram emot när du tittar förbi kontoret på en fika i framtiden.
  • 2019-11-08

HÅKAN W skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Tyvärr blev det ingen affär denna gången då vi blev överbjudna :( (köpare), men Mattias gav ett oerhört gediget intryck. Han var saklig, påläst och snabb. Kommunicerade utomordentligt snabbt och tydligt. Kan inget annat än att ge honom högsta betyg. Vi syns när det är dags för försäljning!
    /Håkan Wänlund Läs mer
    2019-12-02 Per Stefan Mattias A svarar HÅKAN W
    Det var tråkigt att ni inte blev köpare på den lägenheten, men jag har förståelse för att man måste sätta en gräns för vad man tycker att bostaden är värd. Ni vet vart jag finns när ni har frågor eller behöver hjälp med försäljning. Välkommen tillbaka!
  • 2019-10-10

Malin M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias sålde min lägenhet snabb och smidigt till ett pris över förväntan. Jag är otroligt nöjd och ger honom mina varmaste rekommendationer. Ska jag sälja igen blir det defenitivt med Mattias. Läs mer
    2019-12-02 Per Stefan Mattias A svarar Malin M
    Tack för din rekommendation Malin. Jag ser fram emot nästa gång det är dags för försäljning!
  • 2019-10-05

Clarie M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    En mäklare som tar sig tid, alltid svarar snabbt i telefon och på mail. Har blivit mycket bra och proffsigt bemött i samband med försäljning av min mammas lägenhet i Täby. Läs mer
    2019-10-07 Per Stefan Mattias A svarar Clarie M
    Det är för mig superviktigt att alltid ta sig tiden att svara ordentligt till säljare, spekulanter och köpare både före, under och efter försäljning. Sedan är det alltid trevligare när man har så härliga kunder som er!
  • 2019-10-04

Ingela G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi sålde våran mammas lägenhet, vi fick en stor varmvatten läcka i lägenheten fem dagar efter mammas bortgång så den måste renoveras innan vi kunde sälja.
    Vi har fått stort stöd av Matias! när allt känts hopplöst har han kommit med tips och förslag, han har alltid varit trevlig och glad vid alla möten, han är personlig men professionell, alltid ett varmt bemötande. Allt var över förväntan, vi är otroligt tacksamma och nöjda. Bästa mäklaren jag träffat. Läs mer
    2019-10-07 Per Stefan Mattias A svarar Ingela G
    Tack för denna fantastiskt fina rekommendation. Känns så kul att det gick så bra till slut, jag vet hur ni kämpade med att få ordning på allt efter vattenskadan. Ni vet vart jag finns nästa gång ni behöver mig. Vi ses!
  • 2019-10-03

Fredrik S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Ordningsam
    Trevlig o lättsam
    Inget strul Läs mer
    2019-10-04 Per Stefan Mattias A svarar Fredrik S
    Stort lycka till i nya bostaden! Du vet vart jag finns om du behöver mig.
  • 2019-09-12

Jimmy B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag köpte en 2 i hägernäs av mattias! Har var snabb effektiv,fick en privat visning redan dagen efter vårt samtal. Han var kunnig och och trevlig. Läs mer
    2019-10-04 Per Stefan Mattias A svarar Jimmy B
    Tack Jimmy. Att kunna ordna visning med kort varsel kan ibland vara skillnaden mellan en lyckad och misslyckad bostadsaffär.
  • 2019-09-11

Sylwia B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mycket bra bemötande. Trevlig, kompetent och hjälpsam. Lätt att kommunicera med. Rekommenderas ! Läs mer
    2019-10-04 Per Stefan Mattias A svarar Sylwia B
    Jag hoppas och tror att det kommer att gå superbra för er med bygget av nya huset. Blir spännande att se när det är färdigt!
  • 2019-09-10

Malin M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag är otroligt nöjd med Mattias insats i försäljningen av min bostadsrätt. Han är fantastiskt förtroendeingivande vilket gör att man känner sig trygg i försäljningens alla delar. Han har varit lätt att få tag på och han har informerat utförligt genom hela processen. Han återkopplar löpande och har ett mycket trevligt och posivit bemötande. Jag hade inte kunnat få en bättre mäklare och jag rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2019-10-04 Per Stefan Mattias A svarar Malin M
    Vad glad jag blir Malin. Det var så kul att försäljningen och slutpriset slog våra förväntningar. För mig är det superviktigt att hela tiden uppdatera mina säljare, oavsett om försäljningen går bra eller trögt. Hoppas allt går kanon i nya bostaden. Vi ses!
  • 2019-09-10

Björn A skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Sålt en lägenhet
    Blev informerad på ett bra sätt om hela försäljningsförfarandet
    Att den skulle gå lätt att sälja och det stämde och även slutpriset som Mattias trodde på stämde ganska bra
    Det gick som på räls Läs mer
    2019-10-04 Per Stefan Mattias A svarar Björn A
    Kul att du blev nöjd! Det är superviktigt att kunna sin lokala marknad, då landar man oftare rätt i värderingarna.
  • 2019-05-23

Pia Ö skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag sökte en mäklare med lokalkännedom om Hägernäs när jag skulle sälja min pappas lägenhet- Blev tipsad om Mattias Arnkvist på ERA och är mycket nöjd med mitt beslut att anlita honom. Han var mycket trevlig och tillmötesgående under hela processen så jag kan varmt rekommendera honom.

Pia Österman Läs mer
    2019-06-12 Per Stefan Mattias A svarar Pia Ö
    Tack Pia för din rekommendation. Det var väldigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. Som du beskriver så är det mycket viktigt med lokalkännedom. Härligt att jag kunde leva upp till förväntningarna. Önskar dig en trevlig sommar!
  • 2019-05-15

Nils G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och jag har bara mycket positiva erfarenheter av Mattias från första mötet under visningen och hela vägen fram till att vi skrivit kontrakt.

Han är saklig, ärlig, trevlig, ordningsam och erfaren som mäklare. Läs mer
    2019-06-12 Per Stefan Mattias A svarar Nils G
    Blir väldigt tacksam över att läsa din rekommendation. För mig är det superviktigt att även köparen känner stort förtroende till mig och därför är det så trevlig läsning från dig som köpare. Ha en fin sommar!
  • 2019-05-15

Elisabeth N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har sålt min bosdsrätt på örnstigen 2 i Täby. Det här är andra gången Mattias har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Han är mycket proffsig i sitt bemötande med både säljare och köpare.Kommer att varmt rekommendera honom. Han har helt mitt förtroende. Läs mer
    2019-06-12 Per Stefan Mattias A svarar Elisabeth N
    Är så glad Elisabeth för att jag fick hjälpa dig en andra gång och ännu gladare över att det gick så bra även denna gång med försäljningen. Nu får du njuta i nya lägenheten med den fina utsikten. Vi ses ha en skön sommar!
  • 2019-05-13

Karim S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Seriös, professionell och engagerad mäklare Läs mer
    2019-05-14 Per Stefan Mattias A svarar Karim S
    Stort tack för din rekommendation, dom tre egenskaperna är de bästa man kan få enligt mig. Håller tummarna för att ni hittar ett drömhus för familjen nu. Behöver ni råd och tips kring köpet vet ni vart jag finns!
  • Robert B

2019-05-13

Robert B skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias var vår mäklare både vid försäljning och vid köpet av vår nya bostad. Mattias är påläst, duktig & driven. Vi är mkt nöjda med hans insatts. Läs mer
    2019-05-14 Per Stefan Mattias A svarar Robert B
    Tack för er rekommendation! Det var en väldigt trevlig resa vi hade tillsammans från köp av ny bostad och försäljning av befintliga lägenheten. Vi ses definitivt på stan nu när ni är Täby-bor :)
  • 2018-11-22

Lena O skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, saklig och fick en att känna förtroende. Läs mer
    2018-11-26 Per Stefan Mattias A svarar Lena O
    Tack Lena för din rekommendation. Önskar er ett trevligt slut på året!
  • 2018-11-20

Artem P skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias is a very good sales person, he helped much with the purchasing, explaining the benefits of the house, location and everything around that. Happy that he helped throughout the whole process. Läs mer
    2018-11-26 Per Stefan Mattias A svarar Artem P
    Thank you Artem for your words. I really hope you and your family enjoys your new fine house! See you
  • 2018-10-27

Engla J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi har sålt vårt radhus, mitt i en svajig marknad. Allt tog lång tid pga av det, men Mattias höll alltid modet och hoppet uppe, kommunicerade väl med oss och peppade inför visningar. Var det något vi hade som önskemål så var han väldigt lyhörd och rättade sig efter dessa.
    Han bemötte oss alltid väldigt trevligt! Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Engla J
    Ja verkligen, vad vi har kämpat. Och vi har gjort det tillsammans. Även om det aldrig är roligt att behöva ha så många visningar så var det alltid så underbart att komma till ert radhus eftersom jag visste att det skulle vara kliniskt rent och snyggt stylat. Nu är det så kul att er underbara familj kan blicka fram emot ert nya fina boende!
  • 2018-10-25

Dominik K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hej
    Jag tycker att Matias är på bästa vägen att blir en av dom bästa mäklarna
    Han är pigg ,professionell pratar och har svar på alla frågar som jag har stelt
    Han hänger med liksom ,svarar alltid nästan direkt på sms ,även på kvällar
    Han har bra koll på Täby område ,är positiv ,snällt o duktig .
    Lite för sugen på slut priset av lägenhet 🤪
    Jag är jätte nöjd av hanns sköter o kommer rekommendera till dom andra om nån kommer fråga mig om tipps för duktig mäklare i Täby område 👍🏻👍🏻
    Kag har köpt legänhet på Flygkårsvägen
    Tack för hjälp Matias 👍🏻
    Mvh .Dominik Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Dominik K
    Härligt att höra din rekommendation Dominik. Känner verkligen att vi fick en riktigt bra kontakt på direkten, har bara värmande ord att säga om dig också. Så skönt med en frisk fläkt. Nu har du ju köpt bostad i närheten av vårt kontor så du är välkommen förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Lycka till med inflyttningen!
  • Malin N

2018-10-25

Malin N skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias gav från start ett seriöst, ödmjukt intryck med en målmedvetenhet som gav oss som säljare trygghet. Han var mycket förstående och gav det stöd vi behövde i en marknad som är svår att hänga med i. Tack Mattias! Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Malin N
    Blir väldigt glad när jag läser dina ord Malin, tack! Det är verkligen inte lätt att hänga med i svängningarna på marknaden. Det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig och Marcus! Vi ses
  • 2018-08-21

Theofanis P skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Utmärkt!!!!! Hon är fantastiskt på alla område!!! Läs mer
  • 2018-08-09

Anders C skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Seriös och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Anders C
    Verkligen värmande ord. Det var ett sant nöje att få lotsa er igenom försäljningen!
  • 2018-08-02

Susanne M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Köpt hus, hade nog inga speciella förväntningar förutom att ha en snabb dialog vid budgivning, bokning av möten etc. Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Susanne M
    Ja det gick verkligen snabbt och smidigt. Tack för en trevlig affär och jag hoppas att ni trivs i det fina huset!

Ove S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Vi fick jättebra hjälp och vägledning av Mattias. Bland annat med ett snyggt, tydligt och sakligt prospekt som presenterade lägenheten vi köpte med alla relevanta fakta och fina klargörande fotografier, i stället för de så vanliga närbilderna på någon tjusig espressomaskin.

Dessutom är Mattias en trevlig person! Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Ove S
    Skönt att höra Ove att någon tycker som jag vad gäller marknadsföringen och bilderna, det ska inte vara för mycket "sköna-hem" bilder. Det var riktigt trevligt att få hjälpa er med köpet och ni vet vart jag finns om ni undrar något framöver!

Rolf K skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Köpte vår nya lägenhet av Mattias och vi var så nöjda med han så vi valde honom även till vår mäklare då vi sålde vår villa. Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Rolf K
    Stort tack Krister! Det var på en tuff marknad där jag fick jobba hårt, känns skönt att det till slut gav resultat. Var en ära att få hjälpa er med både köp och försäljning av bostad. Hoppas att renoveringen på nya lägenheten har gått bra. Vi hörs och ses!

Marie S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Har bara träffat Mattias två gånger, på visningen samt kontraktsskrivningen, men Mattias har gett ett seriöst intryck och mycket trevligt bemötande. Är en erfaren mäklare som kan ge goda råd kring bostadsaffären. Läs mer
    2018-10-31 Per Stefan Mattias A svarar Marie S
    Tack Marie för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs riktigt bra i bostaden.
  • 2018-07-12

Sofie J skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin hjälpte oss att sälja vårt radhus. Malin ger ett positivt, kunnigt och profesionellt intryck. Jag kände mig trygg med Malin som mäklare genom hela processen och är mycket glad att vi valde henne. Läs mer
  • 2018-05-04

Susanne S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Bemötande rel ok, men dokumentation och redovisning av kvitton medelmsskap i föreningen mm mm lämnade en del övrig att önska Läs mer
    2018-05-17 Per Stefan Mattias A svarar Susanne S
    Hej Susanne. Jag förstår att du önskade en del dokumentation kring medlemskapet, detta känns dock mer som kritik riktad mot bostadsrättsföreningen än min tjänst eftersom jag vidarebefordrar den dokumentation jag får från föreningarna och kan inte göra så mycket mer. I det här fallet blev medlemskapet dessutom klart dagen före tillträdet. Hoppas att det går bra med renoveringen av lägenheten!
  • 2018-04-26

Kjell E skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Sålt vår villa.
    Malin bemötte oss på bästa sätt.
    Malin skötte allt galant. Att priset blev lägre berodde på att marknaden dök.
    5 stjärnor till Malin Läs mer
  • 2018-04-25

Kisanet B skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hon är fantastiskt ducktig jag är nöjd Läs mer
  • 2018-04-23

MOHV Solna skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag har använt mig av Mattias Arnkvist på ERA Täby och har bara gott att säga om honom och tjänsten - vilken utomordentlig serviceupplevelse från start till mål - i alla led! Jag tror att det är Mattias mångåriga erfarenhet i alla typer av marknader som är nyckeln till att kunna leverera både tryggt och till max. Jag kan varmt rekommendera Mattias! Läs mer
    2018-05-17 Per Stefan Mattias A svarar MOHV Solna
    Tack för din varma rekommendation. Målet är ju alltid att leverera en fulländad tjänst och det är kul när man verkligen lyckas! Vi hörs
  • 2018-04-20

Linus J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Första gången jag köper en lägenhet, Mattias var väldigt hjälpsam vilket gjorde allt mycket enklare! Väldigt trevlig! Läs mer
    2018-05-17 Per Stefan Mattias A svarar Linus J
    Riktigt kul att höra Linus. Superviktigt för mig att du som köpare känner dig trygg och bekväm, i synnerhet som förstagångsköpare. Du vet vart jag finns i framtiden om du undrar något kring boendet också.

Magnus S skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias är både trevlig och duktig mäklare. Han har sålt 2 hus åt oss och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2018-05-17 Per Stefan Mattias A svarar Magnus S
    Stort tack till dig och Pia för att jag fått hjälpa er med inte bara en husförsäljning utan två! Önskar er stort lycka till framöver och hoppas på att ni får en fin sommar på landstället i Västervik.

Julia R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Jag tycker att Mattias har bemött mig alldesles utmärkt, högsta betyg! Trevlig, tydlig och kommunikativ. Läs mer
    2018-04-23 Per Stefan Mattias A svarar Julia R
    Vad glad jag blir av att läsa det. Precis så det ska vara när man köper sin första bostad. Bara att höra av dig om du har frågor om ditt boende framöver!

Anna G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Professionell, intresserad, kunnig Läs mer
    2018-04-23 Per Stefan Mattias A svarar Anna G
    Tack Anna för rekommendationen! Ni var väldigt lätta att samarbeta med vilket förenklar mitt arbete enormt. Vi ses!
  • 2018-03-06

Linnea C skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig och driven mäklare. Rekommenderas till 100%. Läs mer
  • 2018-02-11

Kamilja M skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malins bemötande var från början till slut professionellt Hon var trygg i sig själv och sin trygghet. Var duktig på att bekräfta oss och vår situation. Verkade aldrig ”jaga” sitt eget arvode utan ville det bästa för oss. Läs mer
  • 2018-01-24

Nariman N skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Bra bemötande i ett svårt marknadsläge.
    Gav aldrig upp även fast det var svårt att sälja och till slut fick vi sålt lägenheten. Bra stöttning hela vägen. Läs mer
  • Popescu E

2018-01-05

Popescu E skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hej
    Jag heter Viorica Alecu. Jag tycker att Mattias Arnkvist var i topp. Han var duktigt i allt som han gör. Han lyssnade och hjälpte till med alla informationer som vi behövde. Vi fick ett bra pris för eran lägenhet även om vi sold den när marknaden gick ner.
    Tack för allt Mattias! Läs mer
    2018-04-23 Per Stefan Mattias A svarar Popescu E
    Hej Viorica!
    Vad kul att ni är så nöjda. Det var en ära att få hjälpa dig och din fina familj med att både köpa och sälja bostad. Hoppas ni trivs. Tack och hälsa familjen!
  • 2018-01-03

Marlene M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Rak och ärlig mäklare. Trevligt bemötande och hjälpsam (trots semester)tillgänglig. Läs mer
    2018-04-23 Per Stefan Mattias A svarar Marlene M
    Tack för denna fina rekommendation! Ja ska man bli långvarigt framgångsrik som mäklare är det viktigt att vara rak och ärlig. Jag hoppas att vi hörs och ses när ni har frågor om er bostad i framtiden.
  • 2018-01-03

Elisabeth R skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mycket trevligt bemötande. Tjänstvillig och effektiv. Hade respekt och tålamod med vår osäkerhet. Läs mer
    2018-04-23 Per Stefan Mattias A svarar Elisabeth R
    Tack för två jättetrevliga affärer. Hoppas renoveringen går/har gått bra i nya lägenheten. Vi hörs!
  • Eva F

2017-11-30

Eva F skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin är väldigt drivande , engagerande o kunnig som mäklare. Som kund känner man sig trygg när man har henne som mäklare . Anträffbar, snabb o en iver att kunden är i focus Som är viktigt för oss.
    Malin tar reda på fakta om områden o ger mer än hon borde av sig själv . Att läsa beskrivningen om sitt " objekt" se bilderna bara det lyser om hennes arbete o engagemang Läs mer
  • 2017-11-06

Daniel E skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin var väldigt engagerad, lyhörd för våra önskemål och vi fick till en väldigt snabb försäljning klart över vår förväntan. Det var en fröjd att jobba med Malin och hon höll oss hela tiden uppdaterad i processen. Vi skulle definitivt anlita henne igen! Läs mer
  • 2017-09-23

Quan Z skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Som säljare är vi super nöjda med Mattias som är 100% kompetent, pålitlig, samtidigt trevlig och som alltid finns tillgängligt och gör sitt bäst för sina kunder. Rekommenderar honom starkt! /Sia Läs mer
    2018-01-03 Per Stefan Mattias A svarar Quan Z
    Jättekul att höra att ni blev så nöjda. Var ett sant nöje att hjälpa er och era fina barn med flytten från lägenheten. Hoppas ni trivs fint i nya huset :) Vi hörs!
  • Patrik J

2017-09-23

Patrik J skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Hej,

hittills har det varit bra men låt oss avvakta med bedömningen till affären är avslutad och betald - eller brukar ni säga att middagen var god innan ni fått varmrätt och dessert?

Så vi kör på ok innan jag vet var det slutar :-) Läs mer
    2018-01-03 Per Stefan Mattias A svarar Patrik J
    Hallå Patrik! Jag håller med om att utskicket kanske kom lite väl tidigt. Hoppas att varmrätt och dessert blev lika bra som förrätten? :-)

Solveig M skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevligt bemötande och ödmjuk. Han var som jag förväntat mig Läs mer
    2018-01-03 Per Stefan Mattias A svarar Solveig M
    Tack för det! Jättekul att ni köpte denna fantastiska tomt, ser fram emot att se ett fint hus där i framtiden.

Nasim G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Trevlig, medgörlig,lättsam,hjälpsam och snygg:)

Nasim Läs mer
    2018-01-03 Per Stefan Mattias A svarar Nasim G
    Stort tack för en supertrevlig affär Nasim :) Hoppas du trivs. Du vet vart jag finns om du har frågor eller funderingar framöver!

Artin G skrev om Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Mattias svarade snabbt och säkert på mina frågor och funderingar, och han ingav ett professionellt intryck. Han var engagerad och kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
    2018-01-03 Per Stefan Mattias A svarar Artin G
    Tack för ett mycket bra samarbete genom hela affären! Hoppas allt gått bra med flytten till nya
  • 2017-08-20

Patrik G skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Super trevlig. Strålande bemötande. Och alltid lösningsorienterad. Läs mer
    2017-08-21 Malin M svarar Patrik G
    Hej Patrik, tack så jättemycket. Skönt att du känner dig nöjd med affären. Hoppas du kommer trivas i lägenheten. Tveka inte att höra av dig om du ska sälja i framtiden.
  • 2017-08-13

Verifierad kundrelation
    Anna K skrev om Malin Magnusson en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    Malin gör ett trevligt intryck.
    Tror inte hon jobbat jättelänge som mäklare men kan nog växa in i rollen. Läs mer
Mattias Arnkvist
Malin Magnusson