ERA Fastighetsförmedling Täby

ERA Fastighetsförmedling Täby

Vi på ERA Ditt Hem Fastighetsförmedling i Täby ser saker andra inte ser. Vi är nyfikna och har en kunskapstörst och därför passar mäklaryrket oss perfekt. Här får vi ständigt möta nya människor, bostäder och miljöer där varje enskilt fall är unikt och kretsar kring ett hem. Vår förmåga att förstå människors olika behov, vår kunskap och erfarenhet samt vår kreativitet är avgörande för att göra lyckade bostadsaffärer.

I varje affär sätter vi vårt namn och varumärke på spel. Därför är det självklart för oss att ta ansvar, leverera det vi lovat och överträffa dina förväntningar! Detta gäller inte bara pris, utan också i all marknadsföring, kommunikation, juridisk och finansiell rådgivning och annan information. Vi hittar den bästa vägen till bästa möjliga resultat, utifrån de unika förutsättningarna i varje fall.

Vi ser, lyssnar och hittar lösningar. Välkommen till oss på ERA i Täby!

Läs vad 248 kunder tycker om ERA Fastighetsförmedling Täby 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2022-09-14 Verifierad kund
    Väldigt proffsig! Skötte sig galant och hjälpte oss genom hela processen. Pedagogisk, trevlig och lugn.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2022-09-14 Verifierad kund
    Proffsig bemötande
    Saklig
    Förtroendeingivande
    Snabb.
    Överträffade min förväntningar.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta av Mattias, upplevde honom som väldigt trygg, trevlig och professionell. Vi hade relativt höga förväntningar när vi skulle sälja huset och han uppfyllde det vi efterfrågade. Vi fick en smidig och snabb försäljning.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Över förväntan.
    Såld till ett mycket bra pris, trots tuff marknad
    2022-09-01 Verifierad kund
    Toppenförsäljning i en svajig marknad. Mattias är mycket proffsig och lätt att ha o göra med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    2022-09-01 Verifierad kund
    Helt underbar, nyinflyttad i Stockholm och han vägleder mig till ett trygg och bra område. Tack Mattias <3
    2022-06-19 Verifierad kund
    Allt är bra
    Bra bemötande
    Bra upplevelse
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Mattias då vi kände stort förtroende om hans kunskap om området och lägenheten. Han var också väldigt lyhörd och tillgänglig vilket ledde till av bostadsaffärer skedde snabbt och smidigt vilket vi uppskattade mycket. Finns inget negativt att anmärka👍
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mattias är en mäklare man känner sig väldigt trygg med. Mycket trevlig och kunnig!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Mycket kunnig kille, hjälpsam, trevlig och serviceinriktad.
    2022-04-07 Verifierad kund
    Alltid lika trevligt bemötande.
    Väldigt mycket kunskap samt ett intresse i vad vi som kund vill och känner inför försäljning.

I det stora ett väldigt tryggt och självklart val.
    2022-04-01 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och god kunskap kring området
    2022-03-24 Verifierad kund
    Trevlig med hög respekt bemötande!
    2022-02-28 Verifierad kund
    Mattias tvekade inte en sekund när jag presenterade lägenheten som något extra och exklusiva upplevelse… Sett till värdet mm
    Han axlade ansvaret och med positiv anda och rodde affären i land med både säljare och köpare nöjda och glade..

Mattias får av mig högsta betyg i både bemötande, kunskap och agerande i utfört arbete.

Mattias rekommenderas med varm hand till er som vill göra er bostadsförsäljning och upplevelse till något mer än bara försäljning och rekommendation..

Stort Tack för samarbetet och målet i sig..

Vänligen// Niklas Rönning
  • Therése E
    2022-02-23 Verifierad kund
    Lugn, saklig och professionellt bemötande. Svarar snabbt på frågor.
    2022-02-20 Verifierad kund
    Han var lugn och professionell.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Bra bemötande. Kunnig. Naturliga valet av mäklare för området. Köpte lgh via honom, naturligt att sälja via honom.
    2022-02-18 Verifierad kund
    Kommunikativ, kompetent och ordningssam- tummen upp !
    2022-02-18 Verifierad kund
    Proffsig och lugn. Till skillnad mot många andra mäklare vi träffat under tiden vi letat lägenhet senaste året så kände vi att Mattias faktiskt lyssnade på oss och gav goda samt ärliga råd. Kan definitiv rekommendera honom.
    2022-02-10 Verifierad kund
    Gav mig som säljare ett lugn sol gjorde mig trygg vid försäljning
    2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt fint bemöt och informativt. Jag hade många frågor men han svarade med tålamod.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
    • Vallentuna
    2022-01-09 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus av Matthias. Han svarar mycket snabbt på telefon och e-post. Han är mycket välinformerad och kan sina saker! Han är trevlig att prata med.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mattias är den varmaste, trevligaste och mest genuina mäklare jag träffat!
    Mycket tillmötesgående och lyhörd inför såväl säljare som köpare!
    Mattias är en stjärna som jag kommer använda mig av i framtiden och jag rekommenderar även andra att ta hjälp av Mattias för en trygg affär.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Extremt nöjd med Mattias som mäklare. Professionellt utförande och bemötande.
    Kan varmt rekommendera.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Än så länge jättebra, men vi har själva ”tillträdet” kvar 😊
    2021-12-09 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med stor kunskap inom branschen. Väldigt trevlig och fick oss att känna stor trygghet i vår försäljning med tydlig och kontinuerlig kontakt igenom hela processen.
    Rekommenderar Mattias varmt till alla som ska sälja sin fastighet.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mattias var väldigt seriös, trevlig och bra bemötande.
    Vi fick det vi hade önskats och tänkt oss.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt bostäder via Mattias Arnkvist och är väldigt nöjd med hans insats. Mattias är lätt att ha att göra med och är rak och ärlig i sin kommunikation, både till säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Mattias!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Mattias är tillgänglig och svarar snabbt. Trevlig och omtänksam.
    2021-11-19 Verifierad kund
    En toppen mäklare. Hjälper till när man behöver. Finns alltid tillgänglig
    2021-10-24 Verifierad kund
    Mattias har mött oss på ett ödmjukt och proffsigt sätt. Vi anlitade honom efter att ha fått ett väldigt gott intryck från de visningar vi varit på där han var påläst, kunnig och trevlig. Visade en tydlig plan inför försäljning och överträffade förväntningarna från början till slut.
  • Kerstin Ö
    2021-10-16 Verifierad kund
    Mattias är en mycket kompetent mäklare som i mitt tycke inte är för "på"
    Vi har haft en bra och öppen kommunikation.
    Så jag rekommenderar Mattias varmt
    Mvh kerstin öman
    2021-09-23 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare och trevligt.
  • Linda L
    2021-09-20 Verifierad kund
    Mkt trevlig och tillmötesgående mäklare.
    2021-09-18 Verifierad kund
    Han svarade på våra frågor i god tid och gav bra förslag på budgivningen. Mycket trevlig upplevelse!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Mattias gav bäst service. Helt underbar mäklare.
    2021-09-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd
    2021-08-29 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Införlivade våra förväntningar, snabbt och sakligt, mycket bra.
    2021-08-27 Verifierad kund
    Mattias har bemött mig väldigt bra, hållit mig uppdaterad genom alla steg och förklarat allt tydligt för mig.

Jag hade rätt många och höga förväntningar på Mattias och han har uppfyllt alla och lite där till!
    2021-07-01 Verifierad kund
    Vi valde Mattias då jag hört väldigt mycket gott om honom.
    Mäklaren var otroligt trevlig, professionell och fick mig att känna en enorm trygghet.
    Det var främst min man som höll kontakt med mäklaren under själva försäljningen/budgivning.
    När vi skulle skriva på kontrakt gick han igenom med högläsning vid varje punkt, vilket jag verkligen uppskattar. Det gör nämligen inte alla.
    Jag kommer verkligen rekommendera Mattias vidare till andra.
    2021-06-28 Verifierad kund
    Mattias är en väldigt begåvad och pålitlig mäklare.

Rekommenderar starkt!
    2021-06-27 Verifierad kund
    Hjälpsam, trevlig och professionellt .
    2021-06-23 Verifierad kund
    Mattias har varit otroligt hjälpsam under hela processen, professional på alla sätt och vis. Kände under hela processen att han var på min sida och gjorde allt för att underlätta affären. Rekommenderas varmt
    2021-06-23 Verifierad kund
    Jätte trevlig, duktig, väl informerad och hjälpsam. Bästa mäklaren :)
    2021-06-23 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Mattias och ERA. Han är en professionell mäklare som känns trygg och bra hela vägen. Han överträffade alla våra förväntningar och var ett bra stöd för oss som säljare under budgivningstiden. Även innan försäljningen drog igång hjälpte han oss med tips på hur vi kan göra lägenheten säljklar och fanns alltid där som bollplank.
    2021-05-31 Verifierad kund
    Mattias sålde min lägenhet i Sollentuna på 75 kvm. Han jobbade engagerat och intensivt i en trög marknad och var transparent genom processen.
    2021-05-27 Verifierad kund
    Very professional and prompt. Easy approachable.
    2021-05-24 Verifierad kund
    Trevlig. Vi var helt ok nöjda med kontakten med Mattias, dock inget direkt som stack ut. Köpte ett hus.
    Tack Anna! Det blir kanske lite orättvist för dig att bedöma min roll som mäklare i en nyproduktionsaffär där visning saknades. Oftast är det ju på visningen man får en bild av hur en mäklare är och agerar i sin roll. Nu blev det en väldigt snabb process och kontrakt, det var skönt att höra att det upplevdes trevligt! Önskar er en fin sommar så hörs vi längs vägen tills det är dags för tillträde! Mattias Arnkvist
    2021-05-22 Verifierad kund
    Mattias skötte sitt uppdrag korrekt och på ett förtjänstfullt sätt.
    Tydlig och tog ansvar under hela processen av min lägenhetsförsäljning. Kan rekommendera honom!
    Väldigt kul att du valde att sälja med mig, efter att ha varit hos dig flera år tidigare och värderat. Stort tack för en trevlig affär som vi ska ro i land med tillträdet inom kort. Vi ses! Mattias Arnkvist
    2021-05-21 Verifierad kund
    Have both bought and sold apartment through Mattias. He is professional and efficient, and he really knows about the area. I highly recommend Mattias!
    Many thanks to you Liang. I am glad that you contacted me for this! Mattias Arnkvist