Mattias Arnkvist

Mattias Arnkvist

Mattias Arnkvist är mäklare på Properties & Partners Täby

Mattias Arnkvist har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Mattias Arnkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-11 och har fått 264 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Arnkvist har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att det är högt tempo. Det är ett mycket varierat jobb och ingen dag är den andra lik.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt lyhörd och serviceinriktad mäklare. Dessutom är jag mycket bra på försäljning. Egenskaper som är väldigt bra att ha i detta yrke.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min sambo och reser. Vi åker gärna till Italien!

264 omdömen om Mattias Arnkvist

Sedan starten hos Reco 2012
Sara A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
Hägernäs

Mattias är väldigt hjälpsam och trevlig. En utmärkt mäklare!

HÅKAN W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
Hägernäs

JAg mötte egentligen Mattias som kund när vi köpte denna lägenheten. Inte för att han sålde denna, men en annan likvärdig. Redan då blev jag övertygad om hans proffsighet. Han var påläst, informativ och balanserad. Jag kände då att HAN ska vi ha om vi säljer. Så när vi sålde var valet givet, Och det är inget jag blev besviken över. Han var lika proffsig nu, och har hela tiden hållit en tät dialog med oss som säljare. Så jag kan verkligen inte göra annat än att rekommendera honom om du ska sälja. Eller köpa.

Jeanette W
Hägernäs

Har bara gott att säga om Mattias både som köpare och säljare.

Julia B
Täby Park

Mattias är väldigt professionell och duktig i sitt jobb och som person. Han skapar fram en personlig resa för varje enskild kund som i min erfarenhet alltid leder till bra resultat. Grym mäklare!

Oksana B
Gribbylund

Vi letade akut lägenhet och tittade på flera lägenheter i Gribbylundsområdet, från olika mäklare. Matthias var den snabbaste, den vänligaste och viktigast av allt den mest effektiva. Han visade oss lägenheten omedelbart, löste snabbt alla problem, och att köpa en lägenhet tog mindre tid än att gå till affären och köpa mjölk. En fantastisk specialist, jag rekommenderar starkt hans tjänster!

Peter K
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Arnkvist en del av ERA Fastighetsförmedling Täby
Åkerstorp

Mycket trevlig och professionell mäklare.

Birgit H
Hägernäs

Har äldigt bra lokalkännedom, lyssnar på kundens önkemål och vågar säga om något är orimligt eller ger alternativ. En superbra mäkläre.

Ann-Catrin L
Hägernäs

Mattias är en otroligt duktig mäklare som man känner sig trygg med. Han kan sin sak och ger snabb feedback och han fick vår bostad såld snabbt och smidigt.

Carina C
Hägernäs

Har hela tiden blivit oerhört trevligt bemött av Mattias. Han är mycket social och proffsig. Han är kunnig på området vilket underlättade mycket. Kändes tryggt att lämna över en försäljning av lägenheten till honom. Kan verkligen rekommendera Mattias om man är i säljartagen i Täby, men framförallt Hägernäs. Förväntningarna var kanske inte så höga i dessa tider, utan snarare hoppades vi bara på att lgh blev såld och då till en rimligt pris.

Anna B
Hägernäs

Mattias är lugn, metodisk och kunnig. Påskriften av köpeavtalet gick smärtfritt och vi känner oss trygga med att allt genomfördes korrekt under hans ledning