Andreas P Andersson

Andreas P Andersson

Andreas P Andersson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Andreas P Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Andreas P Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas P Andersson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Andreas P Andersson

Sedan starten hos Reco 2015
Oscar H

Kunnigt, seriöst, trevligt, avslappnat. Det känns bra med en mäklare som kan tala om när man bör nöja sig.

Jens C

Mkt Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haoraa S

En härlig mäklare som alltid är glad och trevlig. Ger snabba svar och är uppriktig. Blev bemötta på ett professionellt sätt av Andreas. Ska ni sälja ert hus så tycker jag utan tvekan att ni ska anlita Andreas.

Sami B

Var på flera visningar i malmö med flertal olika mäklare, ingen av dem var lika ärlig och lika proffisionel som Andreas. Första gången vi tittade på huset lätt han oss gå i lugn takt se oss om kring, han var inte påstridig eller jobbig, väldigt lugn o possitiv. Vi köpte huset och blev otroligt lyckliga!! Rekomenderar honom stort om ni nu vill ha sålt på ert hus/lägenhet.

Per L

Andreas hjälpte oss med att sälja vårt radhus i Malmö, vi hade sedan tidigare en annan mäklare som försökt under 4 månader utan resultat, men Andreas lyckades göra avslut inom en vecka med budgivning dessutom! Andreas bemötte oss mycket professionellt, sakligt och artigt. Jag vill definitivt rekommendera honom till andra och jag ska med glädje låta honom sälja vårt nuvarande boende den dagen det blir aktuellt. Jag vill ge honom högsta möjliga betyg!

Ingrid F

Mycket bra, trevlig och genuin mäklare.

Britta M

Jag har stort förtroende för Andreas han är alltid hjälpsam ,trevlig, glad, positiv. Jag rekommenderar gärna honom. Andreas har hjälpt mig vid två försäljningar. Med vänlig Hälsning Britta Mårtensson

Max H

Andreas P Andersson - Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö. Min upplevelse av Andreas var att han var en otroligt kompetent och driven mäklare, seriös och noggrann. Jag skulle rekommendera honom till en vän eller familjemedlem för hjälp med en försäljning. /Max

Ali E

Andreas var mycket lätt att samarbeta med och gjorde allt man kan förvänta sig av en mäklare och lite där till.

Therese A

Andreas är en oehört skicklig mäklare med hög social kompetens. Han hjälpte mig hitta mitt drömboende. Med sin lyhördhet och kunskap och kännedom om marknaden inger Andreas stort fortroende som han förvaltar väl genom hela processen. Hans ödmjukhet gör att jag med glädje kan rekomendera Andreas P Andersson och Erik Olssons fastighetsförmedling Malmö. Therese Adner Malmö