Anna Danielsson

Anna Danielsson

Anna Danielsson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Anna Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Anna Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Danielsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Anna Danielsson

Sedan starten hos Reco 2015
Jan J

Ytterst professionell från introduktionen till affärens avslutande. Alltid nåbar. Rekommenderas varmt.

Eletra P

Exceptionally good! Professional, business minded and also very engaged and helpful! Best mäklare in town!

Pär W

Anna var mkt professionell, ärlig och engagerad. Och höll oss hela tiden uppdaterade

Therése S

Duktig, engagerad och väldigt trevligt. Har inget att anmärka på. Skulle rekommendera henne.

Susanne R

Trevlig tillmötesgående angagerad ställde upp mycket . Med andra ord jätte bra!!

Maria R

Excellent broker. I was very happy with her. She provided all the information requested and good advice.

Lars S

Jag och min hustru köpte en lägenhet på Baltzarsgatan förra året. Anna skötte allt som visning, vårt bud osv. på ett utmärkt sätt. Det bruka Erik Olssons fastighetsmäklare göra. Det är tredje gången.

Erica S

Duktig , engagerad vänlig professionell

Hans Fredrik Love K

Anna är smart, påläst, kunnig och väldigt engagerad. Hon sköter affären på ett professionellt sätt från början till slut. Vi är väldigt nöjda med vår försäljning via Anna.

Petra J

Trevlig och påläst om lägenheten. Gjorde med ett varmt och personligt bemötande att mitt första lägenhetsköp kändes väldigt tryggt och bra. :)