Labinot Krasniqi

Labinot Krasniqi

Labinot Krasniqi är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Labinot Krasniqi har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.7. Labinot Krasniqi har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

24 omdömen om Labinot Krasniqi

Sedan starten hos Reco 2015
Natasa K

Vi kunde inte bett om en bättre och mer professionell mäklare. Vi valde honom för att han hade ett gott rykte. Och visst stämde ryktet! Allt gick så smidigt och Labinot är mycket kunnig! Han var genuint intresserad av vart vi skulle flytta och om vi behövde hjälp med att hitta något. Han var alltid tillgänglig, svarade snabbt på samtal, sms och mejl! Grymt!!! Labinot är bara bäst!

Lilly

Jag kom i kontakt med Labinot via en rekommendation och det visade sig vara en fantastisk rekommendation!! Labinot är en kompetent och professionell mäklare. Han höll mig uppdaterade genom hela min försäljningsprocess. Han var lyhörd och lättillgänglig, vilket jag uppskattade mycket, och hade konstant klientens bästa intresse i fokus. Har själv rekommenderat honom vidare till vänner & familj, och kommer fortsätta göra det! Grymt jobbat Labinot & tack för en fantastisk försäljning!

Adrian S

Kunskapen sträcker sig längre än någon av konkurrenterna som jag hade möjligheten att träffa. Det som utmärkte sig växte starkare för varje steg i processen tills att försäljningen blev ett faktum! Proffsigt i all agerande, lika så höll han mig uppdaterad varje steg på vägen. En mäklare i toppklass! Har redan rekommenderat honom vidare IRL och ville uppmärksamma fler även här! - Gör ingen tabbe, välj Labbe! :) /A

Drilon G

En mäklare att rekommendera till alla ! Varje objekt han har sålt åt mig så har han överträffat mina förväntningar! En riktig serviceminded mäklare som vet precis hur han ska ta hand om sina kunder ! Tack Labi för all hjälp du gav mig och vi lär ses många gånger i framtiden 😃

Emelie L

Perfekt service som ledde till en snabb affär!

Yvonne J

Engagerad, trevlig och seriös, mycket tillgänglig. Kan absolut varmt rekommenderas.

Mats B

Labinot gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet på köpenhamnsvägen! Det blev en snabb och smidig affär och vi är mycket nöjda!

Amel P

Nöjd kund😊 Trevligt med kompetent, tillgänglig och närvarande fastighetsmäklare.

Burim D

Väldigt positivt. Professionell och kreativ

Kristina H

Mycket nöjd! Professionellt bemötande.