Vincent Haghighi

Vincent Haghighi

Vincent Haghighi är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Malmö City

Vincent Haghighi har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Vincent Haghighi har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 5.0. Vincent Haghighi har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

19 omdömen om Vincent Haghighi

Sedan starten hos Reco 2015
Sanna Z

Rekommenderas starkt. Han överträffade våra förväntningar av en mäklare.

Samed T

Extremt proffsig och mycket god service! Jag sålde min lägenhet via Vincent och jag är väldigt nöjd med servicen som jag fick från honom. Rekommenderas starkt!

Saul M

Utmärkt och absolut rekommenderande!!!

Joanna M

Vincent Haghighi levde verkligen upp till våra förväntningar. Han var professionell. engagerad, lättillgänglig, tillmötesgående och effektiv. Lägenheten såldes snabbt till det pris vi önskade.

Naser E

väldigt trevligt och hjälpsam bemötande, service inriktad och kunnig i sitt område, lägger verkligen tid med det man behöver,

Kirsten K

Hej, jag fick et mycket bra bemötande av min mäklar och han var behjälplig med alt som rörte min forsälgning av lägenheden.Så jag tyvkte att det blev en trevlig oplevelse.

Danilo D

Bra och pålitlig!! Gjorde jobbet mer än väl. Kan varmt rekommendera Vincent som mäklare!!

Badema K

Bro komunikahon. Man känner sig trig.

Ensar P

Väldigt tillmötesgående och professionell. Utmärkt mäklare!

Karina T

Kände mig väl omhändertagen. Vincent var alltid närvarande och trevligt bemötande! Kände aldrig mig i vägen.