Sara Strååt

Sara Strååt

Sara Strååt är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sara Strååt har varit registrerad mäklare sedan 2009-04. Sara Strååt har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Strååt har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

15 omdömen om Sara Strååt

Sedan starten hos Reco 2015
Adam D

Alltid tillgänglig, alltid på hugget. Mycket bra bemötande under hela processen. Har mycket erfarenhet och kommer med mycket bra inputs och är ett bra stöd under hela processen. Sålde med vinst på en marknad som backat. Mycket nöjd.

Fatima K

Sara är personlig, ödmjuk och kunnig. Hon tar reda på allt och lite till och är väl förberedd. Är alltid nårbar och har "tänkt åt mig". Jag kunde inte vart mer nöjd! En lugn och trygg person som inger tillit. Skulle rekommendera henne alla gånger.

Ingemar J

Hej! Sara är trevlig, kunnig, lyhörd. Kan sätta rätt pris. Har en duktig fotograf. Mycket nöjd med Saras försäljningen av vår bostad. Med vänlig hälsning Ingemar

Yvonne D

Mycket trevligt bemötande och proffessionellt genomförd affär.

Ibtisam H

Jag är väldigt nöjd med bemötandet och den service vi har fått från Sara. Hon är engagerad, alltid tillgänglig och dessutom trevlig. Bara positiva saker :)

Riitta W

Sara gjorde ett trovärdigt och seriöst arbete.

Paolo A

väldigt professionel och trevlig, påpasslig och känns förtroende ingivande.

Marios D

Jätte bra bemötande, proffsig och samarbetsvillig och väldigt bra mäklare jag är otroligt nöjd!

Simon O

Sara är bäst tycker hela familjen som anlitat henne flera gång. Full koll på minsta detalj!

Joakim B

Jag har haft flera mäklare när jag sålt tidigare, men ingen har motsvarat mina högt ställda förväntningar såsom Sara. Sara har förmågan att ge det lilla extra som får en att känna att det egna fallet är prioriterat. Om jag ska sälja igen kommer jag definitivt söka upp Sara och ge henne första chansen.