Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2140 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Erik C
    Erik C skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättebra från början till slut. Pia skötte allt exemplariskt och var behjälplig med sin expertis och sina kontakter i varje moment av försäljningen. Jag är jättenöjd att jag valde Pia som mäklare!
  • Anna L
    Anna L skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    + Vänligt bemötande och snabb att återkoppla när man sökt honom.
    - Lite dålig info inför tillträde, bokning av tillträde på köparens bank osv.

I det stora hela, positivt.
  • Jenifer B
    Jenifer B skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med. Proffsig, rak på sak, service minded, kunnig, 5 i betyg av 5 möjliga från oss.

Jenifer och Martin
  • Anders M
    Anders M skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superduktig!
    Hon sålde lägenheten direkt och vi fick mycket för den
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket gott bemötande. Professionell och vi kände oss säkra på att hon var lika mycket på vår sida som på köparnas sida, och därmed skulle vinna köparnas förtroende i processen också. Gabriella var tillgänglig för att svara på frågor och tog sig tid att beskriva för- och nackdelar i olika valsituationer för att vi skulle känna oss så trygga som möjligt under processen.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och professionell
    Snabbt agerande
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella är kommunikativ och snabb med återkoppling till alla parter. Hon uppfattar snabbt kundernas önskemål oavsett om de är säljare eller köpare. Hon är kunnig och insatt i marknadens förutsättningar i nuläget.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella var väldigt proffsig, vänlig och effektiv hela processen, är verkligen nöjd med hennnes insats!
  • Bengt-Gösta J
    Bengt-Gösta J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi var vi helt nöjda med, jobbade verkligen för oss, var alltid lätt att få tag på samt lämnade snabba svar på våra frågor, la ner mycket jobb för att vi skulle bli nöjda
    Bra jobbat med andra ord
  • Karolina  S
    Karolina S skrev om Jonas Lind en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rekommenderas Starkt!
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare, Jonas är fantastik!
    2017-11-03 Jonas L svarar Karolina S
    Tack Karolina, vad glad jag blir! Det var roligt och trevligt att arbeta tillsammans med dig och du är alltid välkommen tillbaka. Allt gott till dig så länge
  • Mats G
    Mats G skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn var bra och alltid tillgänglig, var lugn och uthållig när säljprocessen tog lite tid.
  • Elin S
    Elin S skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida är toppen! Förtroendeingivande då hon vet vad hon pratar om och backar upp det hon säger med statistik. Och otroligt engagerad och återkommer snabbt med svar på frågor och information. Hon är också väldigt trevlig. Toppen helt enkelt! :)
  • Marja W
    Marja W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi kan verkligen med handen på hjärtat rekommendera Veronika Oskarsson som mäklare då ni skall både köpa och sälja er bostad.
    Veronika är professionell, tillitsfull noggrann och för henne var det viktigt att både vi som köpare och att säljaren blev nöjda.
    Vi kunde alltid nå Veronika och hon är en mycket trevlig och glad person som vi känner ett stort förtroende för.
  • Francisco B
    Francisco B skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej.
    Jag är mycket nöjd med Marilyn Siikanen, jag upplever Marilyn som en kunnig mäklare, jag fick snabb förtroende för henne; hon ar mycket vänligt och förklarade för mig allt uttryckligt; jag har stor förtroende för Marilyns proffsighet och kan absolut tänka mig rekommendera henne.
    Vanligen/Francisco
    2017-10-25 Marilyn S svarar Francisco B
    Tack snälla Francisco för den fina rekommendationen! Var roligt att samarbeta med dig!
  • Maria A
    Maria A skrev om Lotta Röhnisch en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lotta var allt det vi önskade från en mäklare. (Vi träffade flera stycken innan vi bestämde oss.)
    Hon var engagerad, inkännande, klyftig, affärsmässig, kunnig, målinriktad och pålitlig.
    Under hela processen var hon alltid till hands och besvarade våra frågor. Stora som små, man fick alltid grundliga svar. Proaktivt höll hon oss uppdaterade om läget och vilka handlingsalternativen var. På ett balanserat sätt bidrog hon med expertis och analys och lämnade till oss att ta informerade val, i lugn och ro.
    Det kändes så bra att ha Lotta med oss i denna process det är, att sälja sin bostad.
    Jag är övertygad om att vi maximerade vår försäljning tillsammans med Lotta och kommer rekommendera henne till vänner och bekanta
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia är utan tvekan en mycket erfaren mäklare med stenkoll på sina säljområden. Hon är lyssnande men samtidigt inte rädd för att komma med förslag. Tryggt och bra.
  • Åse Å
    Åse Å skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Kände mig trygg genom hela säljprocessen.
  • Ann-Britt R
    Ann-Britt R skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi Bennet Oduncu har varit trevlig och påläst,snabb med att återkoppla när vi sökt honom i ett ärende kring försäljningen.
    Han har också gett bra svar på våra frågor, försökt förklara när vi undrat över tex prissättningen . Vi uppskattade också att han drev på när visningen väl var inledd av vår lya.
    Fint också , förstås , att han rådde oss att låta budgivandet fortsätta en dag till.
  • Christer A
    Christer A skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bara gott att säga om Magnus Jansson. Ordning och reda. Snabb kommunikation.
  • Malin N
    Malin N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är helt fantastisk som mäklare, på alla plan. Vi är mer än nöjda med vår försäljning på grund av henne. Vi kommer definitivt återkomma vid nästa försäljning.
  • Louisa R
    Louisa R skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare! Superproffsig, lugn och effektiv!
    Bra på att hitta balansen mellan att vara inlyssnande och rådgivande. Skulle rekommendera Maria till alla som vil sälja en lägenhet i Aspudden med omnejd!

Heja dig Maria!
  • Maria  S
    Maria S skrev om Sofie Kruse en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sofie är väldigt professionell och går den extra milen för er bostadsaffär. Hon har bra personkänsla och ser det specifika behovet hos varje säljare. Hon är påläst och som säljare känner man sig trygg i hennes händer.
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jätte trevlig och verkligen engagerad i sitt arbete!
  • Shermineh R
    Shermineh R skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är tacksamma att vi haft Marilyn vid vår sida hela försäljningsprocessen. Marilyn har varit lyhörd, tillgänglig hela tiden via sms och telefon, förtroendegivande och varm person. Hade alltid ett leende på läpparna och alltid trevlig.
    2017-10-30 Marilyn S svarar Shermineh R
    Tack för ditt svar Shermineh! Det var kul att få hjälpa er med försäljningen!
  • Erika B
    Erika B skrev om Aleidon Adam en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Aleidon har en närmast extrem tillgänglighet och är tillmötesgående i alla lägen. Han behåller sitt lugn också i stressande situationer och hittar kreativa lösningar på oväntade problem. Vi är mycket nöjda med Aleidon som mäklare!
    2017-10-20 Aleidon A svarar Erika B
    Hej Erika,

Tusen tack för de fina orden! :)

Vänligen,
    Aleidon
    Aleidon A gillar detta
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt proffsig och duktig. Stabilt agerande i en ostabil marknad. Jag är väldigt nöjd med Frida!
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett väldigt trevligt bemötande av Pia och kände direkt tillit till henne.
    Hon kändes mycket trygg i sin roll som mäklare och man märkte att hon hade mycket erfarenhet.
    Det var ett sjävklart val för oss att välja Pia och vi träffade inga andra mäklare utan visste direkt att vi skulle ringa Pia när det var dags att sälja. Hon hade även sålt andra lägenheter i huset vilket gjorde att det kändes ännu bättre. Och jag gillade även att hon delade med sig av sina egna smultronställen på Kungsholmen och tyckte hon beskrev området på ett väldigt trevligt sätt, hon gav en bra och äkta bild av området.
  • Anette M
    Anette M skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag upplever att Rebecca är en mycket kompetent och professionell mäklare som har lätt att skapa relationer och inge förtroende. Hon ger intryck av att vara kunnig, engagerad och pålitlig. Hon ör välorganiserad, punktlig ned mycket inspirerande energi. Hennes insats har hjälpt mig uppnå det jag hoppades med försäljningen av min lägenhet.
  • Rosa H
    Rosa H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevlig! Ambitiös,nogran,kändes mycket profesionell.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt trevligt bemötande igenom hela processen. En bra balans mellan att vara proffesionell, påläst om lägenheten samt visa intresse för mig som köpare. Återkopplade alltid snabbt och visade tillgänglighet!
  • Max V
    Max V skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi upplevde Marcus som en seriös, trevlig och ärlig mäklare. Enkel att samarbeta med och även tävlingsinriktad för att skapa bästa lösning för oss som säljare. Alltid lätt att få
    tag på och en strukturerad process på vad som ska göras när för att nå bästa resultat och som var enkel att förstå för oss som förstagångssäljare.
  • Nils H
    Nils H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är mycket engagerad och förtroendeingivande. När en motsvarande lägenhet här i området enbart fick underbud sålde Marcus vår lägenhet till rekordpris.
  • Maria B
    Maria B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastisk mäklare på alla sätt!!
  • Emma M
    Emma M skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Rebecka och hon levde upp mer än väl till mina förväntningar. Rebecka var väldigt flexibel och bra att använda som mäklare. Jag är mycket nöjd med Rebecka som mäklare.
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi var en fantastisk mäklare som ingav ett djupt förtroende, gav goda råd och hjälpte till på alla sätt. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
  • Christoffer B
    Christoffer B skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jätte trevlig, professionell och mån om kunden.
  • Petra W
    Petra W skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda jobbade stenhårt för att både vi säljare och köparna skulle bli nöjda. Hon höll tät kontakt med oss genom hela processen och hade en stor förståelse för att bostadsbyte är en stor sak för säljare och köpare. Hon var mycket också mycket noggrann med att kolla upp alla detaljer om lägenheten och bostadsrättsföreningen. Summerat: Trevlig, hårt arbetande och kunnig.
    2017-10-25 Linda Y svarar Petra W
    Tack så mycket Petra för det fina betyget och ett väldigt lärorikt uppdrag! : ) Hälsa Torleif och hoppas att ni stortrivs i det nya huset! : )
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande, väldigt trevlig, professionell och kunnig. Kan varmt rekommendera Magnus!
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lyhörd och snabbt återkopplade. Varm och förtroendeingivande person.
    2017-10-01 Marilyn S svarar Amanda S
    Tack Amanda! Tycker det var roligt att få jobba med säljare som är så engagerade och delaktiga i processen som ni var! Jag kände att ni uppskattade mitt arbete och även uttryckte det.
  • Darwina S
    Darwina S skrev om David Birgersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt service minded, snabb och hjälpsam. Jag har inget dåligt att säga utan är supernöjd!
  • Eddie J
    Eddie J skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn gav ett professionellt intryck och var lyhörd samt återkopplade snabbt och var alltid tillgänglig.
    2017-10-01 Marilyn S svarar Eddie J
    Tack Eddie! Tycker vårt samarbete flöt på bra från början till slut!
  • Nadja H
    Nadja H skrev om David Birgersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra på återkoppling och snabb och trevlig.
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett superfint första intryck av Rebecca, professionell, trygg och förtroendeingivande! Hade verkligen inte kunnat få en bättre mäklare än henne eftersom hon var med 100% från start till slut, hon fick både mig och min syster att känna oss trygga och nöjda. Jag har rekommenderat Rebecca till mina kollegor, vänner och bekanta samt att jag kommer anlita henne nästa jag säljer min nästa lägenhet. Hon är en mäklare som en vill samarbeta med i alla kommande sälj och köp av lägenheter genom livet!
  • Thomas
    Thomas skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots högt arvode så blev inte försäljningspriset högre än vad resterande av mäklarna trodde som förväntar slutpris. Känner mig lite lurad att ha fått betala 30 % mer än normalpriset på mäklartjänsten.
  • Stefana B
    Stefana B skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jätte proffsigt, engagerad och alltid hållit mig uppdaterad. Kan varmt rekomendera.

Mvh,
    Stefana
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt engagerad och proffsig
  • Karl E
    Karl E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag bemöttes väldigt bra. Marcus var proffsig och bemötte mig och köparna med respekt. Dessutom lyckades han stänga affären väldigt snabbt där både säljaren och köparen var nöjda, vilket jag uppskattar. Mycket nöjd !
  • Mette A
    Mette A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt flera lägenheter tidigare med olika mäklare men är mycket glada för att vi fick förmånen att sälja med Marcus denna gång! Efter att ha försökt sälja lägenheten i två omgångar utan att uppnå rätt pris, vände vi oss till Marcus som sålde den till ett pris som vi kände oss mycket nöjda med. Kompetens, trygghet och ett gediget yrkeskunnande präglar Marcus arbete! Vi kan varmt rekommendera Hjorthagens stjärnmäklare!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionellt bemötande och förfarande. Trevlig approach.
  • Anders L
    Anders L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mycket engagerad och driven mäklare med goda kunskaper om marknaden. Rekommenderar skarpt Magnus till alla i säljtankar.//a
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl