Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av 2005 rekommendationer
På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2005 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Katarina F
    Katarina F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Veronika Oskarsson och kände stort förtroende för henne från första mötet till kontraktsskrivning. Hon var professionell och grundlig och hade ett trevligt och ödmjukt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne till andra säljare.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mycket behaglig person att ha att göra med.
    Lyhörd, påläst och en god representant för säljaren och företaget.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix Hasselberg motsvarar alla mina krav på en god och professionell mäklare. Han är drivande, kreativ, engagerad och kunnig. Dessutom är han insiktsfull om psykologin kring ett bostadsköp både vad gäller köpare och säljare. Slutligen är han en ödmjuk och inlyssnande till sitt sätt. Han får mina bästa rekommendationer!
  • Anita R
    Anita R skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn arrangerade försäljningen snabbt och effektivt under semertiden. Skulle anlita henne även i framtiden.
    2017-07-12 Marilyn S svarar Anita R
    Tack snälla Anita! Det var kul att hjälpa er i förmedlingen av er bostad. Trevlig sommar!
  • Christofer O
    Christofer O skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Louise är en fantastikt mäklare och rätt val i innerstan där det är höga krav från både säljare och köpare och snabba beslut som måste tas . Tillgänglig och drivande i försäljningen vilket gav mig ett rekordpris i området. Kan varmt rekommendera Louise för Er som vill sälja och få ut det rätta värdet av Er bostad. Pris var inte avgörande för mig utan slutpriset, hon är värd varenda krona !
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    veronika gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. hon skötte kommunikationen med köpare och oss som säljare bra och ordnade med extravisningar så att alla spekulanter fick möjlighet att se lägenheten.
    2017-07-11 Veronika O svarar Henrik J
    Hej Henrik!
    Så himla glad jag blir att ni upplevde mitt yrkesutförande så bra. Det var verkligen ett roligt samarbete så det vill jag passa på att tacka för.
    Lycka till med det nya så ses vi snart igen!
  • Anna e
    Anna e skrev om Kevin Hansen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra. Vi är supernöjda med både köp och sälj.
    Kevin är på rätt spår. Rekommenderar gärna honom till vänner.
    A
  • Julia P
    Julia P skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix överträffade vår förväntan! Hans bemötande var professionellt, genuint och med en service utöver det vanliga. Vi kände oss sedda och hörda från första stund och upplevde att Felix gjorde allt för att hjälpa oss hitta den perfekta lägenheten just för oss. Vi är mer än nöjda med Felix och rekommenderar honom till alla vi känner!
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fick ett gott intryck första gången vi satt ner med Marcus och det intrycket bestod genom hela processen. Genomförde allt som vi som säljare förväntade oss med bravur och fanns alltid nära till hands för frågor eller funderingar.
  • Daniel  H
    Daniel H skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida Klaesson är en otroligt fantastisk mäklare som brinner till max för sitt yrke och sina kunder.

Jag köpte en lägenhet som Frida förmedlade i Silverdal-Sollentuna.

Vi hade affären klar på nolltid tack vare Fridas proffsiga och tillgängliga bemötande.

Kan varmt rekommendera Frida Klaesson till er som går i säljtankar!!
  • Christer G
    Christer G skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Pia Björklund och skulle verkligen rekommendera henne!
    Trevligt bemötande o bra information o proffsigt handhavande av hela affären.

BRF Fredhällsgatan 1
  • Lina N
    Lina N skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en lägenhet av Lovisa Juni 2017 och önskar ge henne toppbetyg! Snabb återkoppling, trevligt bemötande och pålästa svar.
  • Karoline
    Karoline skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har fått en god kontakt och Frida verkar mycket kompetent.
    ...men det är ju en bit kvar innan vi är helt klara .-)
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra bemötande! Professionell och trevlig!
    Levde absolut upp till våra förväntningar. Vi är sammanfattningsvis mycket nöjda med allt!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda är den mest grundliga, uthålliga och hårt arbetande mäklare som jag har haft glädjen att träffa och anlita. Hon kräver mycket av den som anlitar henne; detaljfrågor om allt kommer i långa listor. Men när hon väl är nöjd så kan hon mer än alla andra om bostaden!
    2017-06-30 Linda Y svarar Agneta S
    Tusen tack för dina fina ord Agneta! Är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att sälja båda era vackra lägenheter och glad att jag lever upp till er förväntan : ) Ha en underbar sommar och lycka till med badrumsrenoveringen!
  • Emma L
    Emma L skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida var vänligt bemötande och väldigt proffesionell. Hon var snabb på att svara och levererade bra resultat, vi kan varmt rekommendera henne!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tog tag i vårat säljprojekt när det såg väldigt svårsålt ut. Vi kom överrens on ett pris vi båda var nöjda med. Mkt och bra jobb från Mirzas sida och han levererade till sist som han lovade.
    Kan bara tacka och rekommendera vidare.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Anna Boman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anna är kompetent, snabb och lätt att kommunicera med. Rekommenderas varmt!
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus var lugn, professionell och vägledde mig som säljare bra under hela processen. Jag rekommender Marcus till andra som letar mäklare.
    2017-06-18 Marcus L svarar Patrik N
    Stort tack Patrik för ett lyckat samarbete!
    Hoppas du kommer trivas toppen på Gärdet.
    Trevlig helg!
    Med vänlig hälsning,
    Marcus
  • Yue C
    Yue C skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Louise is professional, supportive and really understands the needs of customer, with efficient solution to sovle the issues quickly. Hope to cooperate with Louise again!
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra bemötande, lyhörd, flexibel och nåbar under hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Louise.
  • Anna L
    Anna L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag köpte lägenheten via honom. Han är en ärlig och kunnig mäklare. Han är tillmötesgående och vänlig i sitt bemötande.
    Rekommenderas vid försäljning av din bostad!
    2017-06-18 Marcus L svarar Anna L
    Tack Anna för dina fina ord!
    Jag är övertygad om att du kommer trivas kalas i din nya bostad.
    Trevlig helg!
  • Emma S
    Emma S skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    otroligt duktig och proffsig mäklare, det känns tryggt att köpa med Frida.
  • Linnnea B
    Linnnea B skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har varit mycket nöjda med Mirza ända från start. Han är oerhört engagerad, hjälpsam och kompetent. Under hela processen har han varit lättillgänglig och service-minded, och hjälpt oss på bästa möjliga sätt rakt igenom. Vi skulle absolut inte tveka på att ta hjälp av Mirza igen framöver. Klockren!
  • Jennie L
    Jennie L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus är en otroligt skicklig mäklare! Eftersom det förmodligen är den störta affären man gör så känns det viktigt med en engagerad, kunnig, ordentlig och informativ mäklare. Han följer upp spekulanterna och uppdaterar säljaren allt eftersom och lämnar inget åt sidan.

Supernöjd!
  • Peter B
    Peter B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Stockholms bästa mäklare enligt min uppfattning!
    2017-06-18 Marcus L svarar Peter B
    Tack Peter för dina fina ord!
    Vad kul att även denna försäljning slog rekord i föreningen.
    Vi hörs!
  • Johan S
    Johan S skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tack för all hjälp!

Rekommenderar Felix starkt!!
    //Johan
    2017-06-05 Felix H svarar Johan S
    Tack snälla Johan!

Jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet!

Hälsningar,
    Felix
    Felix H gillar detta
  • Helena O
    Helena O skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var proffsig genom hela vår försäljning och vi fick ett pris vi inte vågat drömma om, högt över förväntan.
    Veronika hade alltid snabb respons och ett trevligt bemötande. Vi kände oss mycket trygga och vi kan varmt rekommendera Veronika.
    2017-06-05 Veronika O svarar Helena O
    Hej Helena!
    Tusen tack för den mycket fina rekommendationen! Jag blir helt varm i mäklar-hjärtat :)
    Stort lycka till och vi ses snart igen!
  • Elina L
    Elina L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig, stöttande och tillgänglig! Kan absolut rekommendera Rebecca!
  • Emma I
    Emma I skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har sen första gången vi klev in på visningen tills papperna var skriva bemött oss på ett oklanderligt sätt. Glad och trevlig och genuint intresserad av göra en så bra affär för båda parter som möjligt. Påläst på objektet och snabb på att svara på alla frågor vi kunde tyckas ha. Rekommenderar Veronika mer än gärna med högsta betyg. Kommer definitivt kontakta henne när det blir dags för oss att sälja!
    2017-06-05 Veronika O svarar Emma I
    Hej Emma!
    Så himla glad jag blir att ni är så nöjda med mitt bemötande. Tack för de väldigt fina orden :)
    Ha det toppen så ses vi snart igen!
  • Maria F
    Maria F skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevlig och professionell. Vi är bara nöjda med kontakten och vår affär!
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är mycket proffsig. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad!
    2017-06-05 Veronika O svarar Mikael O
    Hej Mikael!
    Stort tack för de fina orden, det är mycket värt för mig :) Jag vill passa på att tacka för ett mycket gott bemötande under hela processen, det var verkligen ett roligt samarbete.
    Vi ses och hörs!
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt professionell, lyhörd, hjälpsam utöver hennes ordinarie arbetsuppgifter och lättsam att arbeta med.
  • Erika P
    Erika P skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var superproffsig och trevlig!
  • Nillo H
    Nillo H skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Erfaren Fastighetsmäklare. Duktig, positivt , finns inget negativt att säga. Ska du sälja din bostad ska du välja Ida Petersson på Erik Olsson!!! REKOMMENDERAS!!!!
  • Tina O
    Tina O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är professionell, pigg, glad samt inger ett mycket seriöst intryck. Han levererade bästa tänkbara försäljningsresultat. Hans positiva energi och driv gör att ni är i säkra händer.
    2017-05-22 Marcus L svarar Tina O
    Hej Tina,
    Tack för din fina kommentar och ett trevligt samarbete.
    Så kul att vi lyckades bräcka föreningsrekordet och leverera ett fantastiskt slutpris.
    Lycka till och hör av dig vid frågor! :)
  • Malin H
    Malin H skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Nu i veckan sålde jag min bostad på anrika Metargatan här i Stockholm, där mitt val av mäklare var Pontus Hederstedt. Jag vill helt enkelt bara framföra mina upplevelser av Pontus då jag är ofantligt nöjd med honom som mäklare.
    Jag arbetar själv som stylist och har genom åren haft många samarbeten med andra byråer där min roll alltid befunnit sig på byråsidan i försäljningsprocessen.

Som mäklare ska du ju givetvis ha koll på juridik, lagar och avtal vilket Pontus har. Men han har så många andra kvalitéer.
    Han är i grunden lugn och förtroendegivande, men vet också exakt när han behöver trycka på och driva processen framåt utan att det upplevs forcerat på ett oskönt sätt. En riktigt duktig människokännare.
    Jag upplevde honom även som en mycket bra lyssnare och han var otroligt lyhörd inför mina behov som kund. Ingenting kändes som en omöjlighet och han var otroligt flexibel under hela försäljningsprocessen, med en mycket hög servicekänsla. Där struktur kändes som ett starkt ledord i hela hans arbete. Jag vill helt enkelt lyfta fram honom, jag rekommenderar honom verkligen!
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick väldigt bra hjälp av Louise, hon var alltid tillgänglig och återkopplade snabbt när man hade frågor. Jag kan inte ge mindre än max betyg!
  • Ali A
    Ali A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det var inget fel med bemötandet. Men mäklaren var för fokuserad på sitt arvode än att sälja min lägenhet med bästa pris
  • Hesho K
    Hesho K skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Louise Frankenberg är en otroligt duktig mäklare. Jag litar på henne när det kommer till allt inom fastigheter.
    Hon är alltid positiv och får en alltid att känna sig trygg. Jag kommer att rekommendera Louise till alla jag känner!
  • Frida M
    Frida M skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig om området och det kändes tryggt att ha Magnus som mäklare. Hjälpsam och mån om att vi skulle känna oss säkra i vår försäljning. Höll oss uppdaterade hela tiden och lätt att få tag på on det var nåt.
  • Nima A
    Nima A skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    He advertised and sold an apartment to me as recently renovated. Later on when I get in touch with the BRF as owner of the apartment, I was informed that the reconstruction has been performed without consent from BRF and they consider it as illegal.
    This is not a small issue. When I asked for his help in the issue, he did not provide any help.
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Joakim Bogeling en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Joakim är otroligt professionell, lugn, saklig, tydlig, han kan sitt jobb och har glimten i ögat!
    Skötte min försäjlning strålande! Joakim får mina varmaste rekommendationer!
    Helt enlkelt bäst!
    Tack Jocke!

Caroline, Solna
  • Sara P
    Sara P skrev om Max Calland en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Max var en väldigt trevlig och professionell mäklare. Rekommenderas varmt.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, bra bemötande. Gav ett kompetent intryck.
  • Robert E
    Robert E skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig, målmedveten.
    Rekommenderas starkt
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Snabb smidig och bra affär .
    Mycket bra mäklare som är tillgänglig när du än ringer .
    Rekomenderar honom starkt
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en grym mäklare med energi och driv som jag tror är svårt att hitta hos någon annan mäklare. Marcus höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände, vilket gjorde att vi som säljare kände oss delaktiga i hela säljprocessen. Jag kan absolut rekommendera Marcus till er som skall välja mäklare då han också är en fantastisk säljare.

-Oliver
    2017-05-22 Marcus L svarar Oliver S
    Tack Oliver, vad kul att ni är så nöjda :)
    Nu jobbar vi hårt för att ni ska hitta ert nästa drömboende!
    Trevlig kväll!
  • Sara N
    Sara N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Snabbt återkoppling och enkel och rak kommunikation.
  • Stockholms Stadsbud
    Stockholms Stadsbud skrev om Joakim Bogeling en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Joakim är verkligen att rekommendera, sakkunnig, trygg och snabb på bollen. Upplevde att närvaron var total och det är få mäklare som kan visa det engagemanget i den stress som man befinner sig i. Bästa mäklaren!!!! 5/5 möjliga *
    //Susanne i Rönninge
Magnus Jansson