Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 1843 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Roger W
    Roger W skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Han levde upp till mina förväntningar.
  • Oskar Ö
    Oskar Ö skrev om Kevin Hansen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Engagerad och duktig mäklare. Kevin levererade precis det han lovade och jag är överlag väldigt nöjd med affären. Jag skulle rekommendera Kevin till andra.
  • Nicolas L
    Nicolas L skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med det samarbete som vi har haft med Pontus i samband med vår lägenhetsförsäljning. Pontus har varit mycket professionell och pålitlig i det sätt han tog sig an uppdraget och varit ett tryggt och bra bollplank genom hela processen. Ex mycket snabb vid återkoppling vid frågor som dykt upp från vår sida. Pontus har också visat på starkt engagemang och målmedvetenhet i att slutföra uppdraget på ett framgångsrikt sätt. Våra varmaste rekommendationer.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Mirza. Han gjorde ett seriöst och ärligt intryck från början och gjorde alltid sitt bästa för oss.
  • Piter M
    Piter M skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionell och mycket tillmötesgående mäklare. Kan varmt rekomendera Mirza Vehabovic.
  • Roger H
    Roger H skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Perfekt förarbete. Noggrann med information, objektsbeskrivning med bra tagna foton, proffsigt upplagt.
    Återkoppling på genomförda visningar fungerade utmärkt.
    Vi kände oss trygga med Pias känsla, erfarenhet, att förväntat pris skulle nås.
    Blev bättre än så.
    Pia B gillar detta
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsigt bemötande och väldigt smidig och snabb försäljning av min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Marcus!
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har haft kontakt med Marcus under några veckor då han verkar mkt i det område jag letade lägenhet i. Efter att jag varit på en till två visningar med honom kontaktade han mig personligen och hörde sig för vad jag letade efter och kunde sedan guida mig genom sina pågående och kommande försäljningar.

Jag upplevde Marcus som väldigt positiv, personlig öppen och trovärdig. I slutändan köpte jag en lägenhet som jag kommer trivas med i många år tack vare Marcus.
  • Renée L
    Renée L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus är en mäklare som jag skulle rekommendera till alla som vill sälja sin bostad. Jag upplevde att han gjorde allt han kunde för att få det rätta priset så jag som säljare skulle känna mig nöjd. Ett professionellt bemötande med köpare och säljare och en trygg mäklare att lita på.
  • Divyesh V
    Divyesh V skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    As a first time buyer, I am quite fortunate that I came to know Mirza at the visning. He is very nice person and explained me a in detail without any language barrier, very helpful nature with depth knowledge about his work. I would highly recommended my friends to contact him for future business. Over all happy.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
  • Helena G
    Helena G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt till tack vare Marcus. Han är väldigt engagerad, driven och professionell. Under alla faser av försäljningen gav Marcus kontinuerliga uppdateringar och dessutom var han väldigt tillgänglig vilket var mycket uppskattat och förtroendeingivande. Jag är supernöjd med mitt val av Marcus som Mäklare.
    2016-11-14 Marcus L svarar Helena G
    Stort tack Helena för de fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas du kommer trivas toppen i det nya boendet.

Kul med rekord i föreningen!!! :)

• Melina Och Jonas R
    Melina Och Jonas R skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Innan vi köpte vår lägenhet så var vi med i 2 andra budgivningar där Frida var mäklare. Frida har alltid varit påläst och väldigt professionell på visningar och fått en att känna sig trygg. Hon är oerhört duktig och vi kommer definitivt att ha henne som mäklare när det är dags för oss att sälja.
  • Emma G
    Emma G skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida är engagerad och professionell. Vi som säljare kände oss trygga i hela processen. Vi rekommenderar Frida.
  • Julia L
    Julia L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättebra mäklare. Svarar alltid väldigt snabbt och är verkligen tillgänglig.
  • Krille V
    Krille V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har haft ett otroligt engagemang utan att för den sakens skull varit sådär "pushig" som vissa kan vara.
    Tvärtom har hon varit superproffsig genom hela processen. Hon har genom sin kompetens kunnat ge oss som säljare kloka råd, vilket vi har uppskattat. Sammantaget har Veronikas sätt att arbeta på visat prov på långsiktighet. Jag skulle utan tvekan känna mig trygg med att rekommendera Veronika till andra.
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och effektiv, allt som krävs från en mäklare! Tack för allt!
  • Anne S
    Anne S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt omhändertagande av både säljare och köpare. Otroligt kunnig och driven. Hon är ödmjuk och genuin som person. Vi är jättenöjda och ger våra varmaste rekommendationer!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Supertrevlig och grymt bra mäklare! Rekommenderas varmt!
  • Helena B
    Helena B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia är engagerad och kunnig. Hon tar sig tid för frågor och är alltid tillgänglig. Hon följer upp alla spekulanter på ett bra sätt och informerar om hur hennes arbete fortlöper. Som säljare känns det tryggt med en mäklare som kan området och föreningen så bra som Pia. Hon är lite av en lokalkändis i Fredhäll.
    Pia B gillar detta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hur nöjd som helst med Frida! Rekommenderas!
  • Niclas R
    Niclas R skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt professionell rakt igenom. Tydlig och utmärkt i kommunikationen såväl med köpare som säljare.
  • Linda K
    Linda K skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,
    Frida Klaesson har hjälpt oss med fösäljningen av vår lgh. på ett väldigt professionellt sätt. Vi har haft många frågor/mycket nervositet inför vår försäljning och hon har alltid svarat direkt alt ringt tillbaka. Vi fick ett betydligt högre pris än väntat, bl.a. tack vare att Frida var bestämd med utgångspriset, trots vårt velande. Hon har hela tiden mött oss med värme, lugn och stor expertis. Tack!
  • Robert H
    Robert H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det har varit ett nöje att sälja min lägenhet med Veronika. Min situation gjorde att jag kunde vänta till rätt tillfälle att sälja lägenheten och Veronika hade en utmärkt känsla av att förstå när marknaden var som hetast. Det som andra mäklare sa var en omöjlighet gjorde Veronika till verklighet. Hon var lyhörd vad jag hade för önskemål och skapade en god dialog och gav sin expertis om hur vi skulle nå till mitt uppsatta mål. Jag har hela tiden känt mig delaktig i processen och Veronika har skapat en känsla av att det är vi tillsammans som har sålt lägenheten. Jag har endast positiva saker att säga om Veronika däribland att hon är proffsig, engagerad, lätt att samarbeta med m.m. Något som jag uppskattade genom hela försäljningen var att Veronika uppdaterade mig hur marknaden såg ut samt att hon svarade snabbt via mail, sms eller telefon på alla mina frågor som jag hade.
    Jag rekommenderar verkligen att använda Veronika som mäklare, det kommer jag göra igen vid nästa, eventuella framtida försäljning.
  • Anna Maria M
    Anna Maria M skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus Jansson ger ett vänligt bemötande, han är professionell och bra på att informera och uppdatera om händelseutvecklingen.
  • Niclas K
    Niclas K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är den mest profetionella mäklare vi träffat. Han är mycket nogrann, kunde området, driven, positiv och vet vad han gör. Vi är otroligt imponerad av att han var så engagerad under hela processen!

Vi kommer garanterat anlita Erik Olsson ( Marcus Ljungdahl) igen i framtiden!!
    2016-10-31 Marcus L svarar Niclas K
    Jättefin rekommendation Niclas, det tackar jag för! :) Väldigt kul att försäljningen gick så bra! Hoppas ni kommer trivas fint i ert nya boende i området.

• Tobias N
    Tobias N skrev om Gabrielle Lundström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mäklare som verkligen bryr sig. Ger bra och tydlig information och får en att känna sig säker inför köpet.
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Gabrielle Lundström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabrielle hade mycket god kunskap om objektet och om området i stort (Nacka). Mycket bra attityd, kompetent och proaktiv på ett diskret och diplomatiskt sätt. Lyhörd för kundens önskemål och preferenser och bra på att lyssna, till skillnad från en del andra mäklare som mer gillar att hålla "show". Snabb, effektiv och flexibel uppföljning. Rekommenderas!
  • Emma P
    Emma P skrev om Gabrielle Lundström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig, noggrann och väldigt mån över att allt ska bli bra. Varmt bemötande.
  • Martin O
    Martin O skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie är väldigt proffsig och hängivet sitt yrke. Jag tycker att jag fick ett bra bemötande från första stund och den kändes lätt att jobba tillsammans med henne. Resultatet blev att jag sålde min lägenhet för ett rekordhögt kvm/pris i min BRF.
    2016-10-26 Emelie M svarar Martin O
    Tack Martin för värmande ord! Så roligt att vi tillsammans nådde rekord :) Lycka till i nya lägenheten!
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Gabrielle Lundström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, snabb, lyhörd, tävlingsinriktad. Och resultatet blev väldigt bra!
  • Helge
    Helge skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Markus är en ypperlig mäklare, han rekommenderas varmt.
    2016-10-31 Marcus L svarar Helge
    Tack Helge för din rekommendation!
    Hoppas du kommer trivas bra i Gävle :)

• Valter E
    Valter E skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det var fantastiskt att ha Emelie som mäklare vid vår försäljning, vilken hon skötte extremt professionellt från start till mål. Hon var lyhörd för våra önskemål, hjälpsam och engagerad långt utöver det som egentligen krävdes av henne. Vi var jättenöjda med både processen och slutpriset och kan varmt rekommendera henne till vem som helst!
    2016-10-26 Emelie M svarar Valter E
    Vilka fantastiska ord! Önskar er all lycka till i nästa boende :)
  • max m
    max m skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie är en fantastisk mäklare som jag varmt kan rekommendera. Hon är noggran, lyhörd och tillgänglig 24/7!
    2016-10-26 Emelie M svarar max m
    Tack Max! Ett rent nöje att få hjälpa dig med din försäljning :)
  • Martin W
    Martin W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika skötte den långa processen med försäljningen av vår bostadsrätt utmärkt och lotsade oss fram genom alla moment. Veronika var mycket lätt att kommunicera med och tillgänglig i stort sett alltid via både mejl och telefon.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus skötte hela affären väldigt proffsigt och fanns hela tiden tillgänglig för den hjälp jag behövde. Han hade väldigt god kunskap om området och en bra strategi för hur vi skulle lägga upp försäljningen. Toppbetyg!
    2016-10-31 Marcus L svarar Stefan B
    Stort tack Stefan för den fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas ni kommer trivas toppen i det nya huset.

• Malin H
    Malin H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag upplevde Rebecca väldigt engagerad med bra energi! Väldigt trevlig och närvarande/med under hela processen.
  • Xiaojing S
    Xiaojing S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi jobbade som en team under försäljnings process och vi upplever att Veronika är en noggrann, ansvarigs full och hantera hela försäljning professionellt. Jag och min man är mycket nöjda med henne och rekommenderar gärna till andra kunder framöver. /xiaojing
  • Agnes R
    Agnes R skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kunde omöjligt vara mer nöjd med Rebeccas insats. Tillmötesgående, prestigelös och kompetent. Som förstagångsköpare kände jag mig väldigt trygg med Rebecca!
  • Agnes H
    Agnes H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra och effektiv, tydlig, professionell och duktig i allmänhet
    2016-10-31 Marcus L svarar Agnes H
    Stort tack Agnes!
    Hoppas ni kommer trivas toppen i Hjorthagen :)

• Chunxin L
    Chunxin L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    She is the best broker I can ever meet. So nice and effective. She is always patient with any question and motivated all the time. I can see the passion from her!
    2016-10-20 Veronika O svarar Chunxin L
    Hi Chunxin!
    Thank you so much for youre very kind words! I'm looking forward to help you in the future :)
    Best Regards Veronika
  • Hans K
    Hans K skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida bidrog till att göra försäljningen av vår lägenhet till en enkel och trevlig resa. Hon är snabb och professionell i bemötandet, kunnig med bra insikter och inte minst ett imponerande driv! Vi har känt oss väldigt trygga med hur hon skött uppdraget.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är entusiastisk och engagerad och vi fick ett väldigt bra bemötande.
    Våran uppplevelse som kund var oerhört positiv och vi är jättenöjda att vi valde Rebecca.
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda är den bästa mäklaren du kan anlita vid din bostadsförsäljning. Jag kände på mig att hon skulle göra ett bra jobb men att hon skulle överträffa mina förväntningar så här mycket kunde jag bara drömma om. Hon hade ett effektivt arbetssätt, var lätt att kommunicera med och höll mig underrättad under hela försäljningsprocessen. Hon är ärlig och proffesionell. Hon lyckades att sälja min lägenhet till en drömsumma och jag är fortfarande i chock.
    2016-10-19 Linda Y svarar Jenny H
    Det här värmer verkligen i höstkylan.. tusen tack Jenny för din otroligt fina kommentar och det roliga samarbetet! Alltid lite extra kul att kunna leverera ett grymt slutpris till någon som bidrar med positiv energi längs hela vägen : ) Hoppas att ni kommer att stortrivas i Nacka! Lycka till med flytten så ses vi igen vid tillträdet : )
  • Sam S
    Sam S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I found Veronika to be an excellent real-estate agent. She was extremely professional but at the same time easy-going and reassuring.

She is also innovative and definitely open to new ideas as demonstrated by the new techniques she addopted to try and sell my property as it wasn't so easy to find a buyer for.

As seems to trive off challenges and is extremely custermer focused and innovative, I'd imagine that she could take on any future role within Erik Olsson.

Regards,

Sam Sherif.
    2016-10-18 Veronika O svarar Sam S
    Hi Sam!
    I'm very grateful for your kind words. Thank you so much! I'm happy that I was able to help you in both your buying and selling process.
    See you again soon!
    Best regards, Veronika
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Behövs bara sammanfattas med att säga att Frida är engagerad och fokuserad. Hon ser till så att arbetet görs på ett sätt som passar målgruppen. Jag upplever även att hon är en personkännare som har lätt för att anpassa sig till olika köpare/säljare så att hen känner sig trygg med affären.
  • Anna K
    Anna K skrev om Anna Dahlman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Att sälja min bostad var stort för mig. Från första mötet till skrivet kontrakt var Anna fantastisk. Hon guidade mig genom varje steg i processen och fick mig att känna mig trygg i försäljningen. Jag kommer utan tvekan att rekommendera henne till nära och kära som är i färd med att byta bostad.
    Anna D gillar detta
  • Leif R
    Leif R skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag valde rätt, jag valde Veronika.
    Lycka till i framtiden.
    2016-10-17 Veronika O svarar Leif R
    Hej Leif! Tusen tack för se fina orden och tack för dina lyckönskningar . Jag är mycket glad över att ha kunnat hjälpa dig i din process.
    Vi ses snart igen!
    Vänligen Veronika Oskarsson
  • Jerker T
    Jerker T skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Efter att ha intervjuat 6-7 mäklare så valde jag att gå vidare med en av dom, men jag blev ändå missnöjd och valde att leta vidare för kompetenta och ärliga mäklare. Jag valde då Linda Yu på Erik Olsson. Många andra mäklare hade förvisso också varit duktiga på enstaka områden, såsom kännedom av marknaden och val av tajming, men utöver detta imponerade Linda även med att jobba väldigt hårt med en lägenhet som var svårsåld pga marknad och konkurrens. Det blev många visningar och många timmar, men Linda kämpade för högst pris och gav inte bara upp när ett OK pris hade nåtts. Jag kan därför varmt rekommendera Linda och hade använt samma mäklare igen om jag skulle sälja igen.
    2016-10-18 Linda Y svarar Jerker T
    Tackar och bockar för ditt fina betyg Jerker! Vissa uppdrag är tuffare än andra men skam den som ger sig : ) Är så himla glad att du blev nöjd till slut efter många turer på en svajig bostadsmarknad. Ha det riktigt gott tills vi hörs igen!
  • Robin M
    Robin M skrev om Anna Forslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kände mig helt trygg. En fast hand att hålla i genom hela processen. Bra kontakter med hantverkare och stylingfirma.
Magnus Jansson
Maria Rydingstam