Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 1844 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Johan V
    Johan V skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är både lättsam och behaglig att resonera med som köpare och samtidigt proffsig och korrekt i sitt agerande med både säljare och köpare. I försäljningen av min lägenhet arbetade Marcus systematiskt för att ge köpare en så tydlig bild som möjligt av lägenheten, vilket skapade en trygghet och ett förtroende till potentiella köpare. Marcus hjälpte även mig som säljare att lyfta fram det som stack ut med min lägenhet och hur den kan göras så representabel som möjligt inför försäljning. På så sätt fick jag en enkel resa som säljare, bra betalt för min lägenhet och köparen visste vad man köpte och förstod tydligt lägenhetens styrkor. Utmärkt fackmannamässigt mäklararbete!
  • Frida K
    Frida K skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anlitade Marilyn vid försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd. Marilyn ordnade flera visningar för spekulanter redan innan vi hade haft ordinarie visning. Detta gjorde att vi sålde lägenheten redan innan ordinarie visning till ett pris som var högt över mina förväntningar och över tidigare pris i området. Allt gick snabbt och smidigt och Marilyn visade upp ett ordentligt driv. Jag skulle rekommendera Marilyn till alla mina vänner och bekanta!
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett väldigt gott första intryck av Marilyn. Hon är väldigt trevlig, lyhörd och engagerad - precis det man söker hos en mäklare. Hon kommer med värdefulla råd och idéer och är alltid tillgänglig. Vilket proffs!
    Jag rekommenderar henne varmt.
  • Andres R
    Andres R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus is trustworthy, professional and charismatic. The perfect skills to rely on when selling your most precious asset, home!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hon har varit väldigt professionell och är lätt att prata med. Hon kommer med jättebra förslag och idéer samt bemöter en på bästa sätt. Helt klart den bästa mäklaren på Erik Olsson.
  • Cim E
    Cim E skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Som säljare är det viktigt att känna sig trygg med sin mäklare, något vi verkligen gjorde med Magnus. Rekommenderas starkt!
  • Cecila F
    Cecila F skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Pia som mäklare. Framförallt när det gäller kunskap om bostadsmarknaden, men även när det kommer till tillgänglighet och servicenivå. Jag skulle verkligen rekommendera Pia för framtida lägenhetsförsäljare.
  • Karin S
    Karin S skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Josefin Uggla träffade jag första gången på en visning. Där gav hon ett mkt professionellt intryck, ngt som gjorde att jag frågade om hon ville ha uppdraget att sälja min lgh. All kontakt med henne har hon skött över förväntan, jag har under hela affären varit informerad och uppdaterad ang händelseförloppet. Hon gör ett intryck av att besitta god kunskap inom sitt område, tryggt för mig som säljare. Att hon dessutom har ett positivt, mjukt och fint, respektfullt bemötande gör kontakten mkt lätt och behaglig. Blir det aktuellt med flytt något fler tillfälle så anlitar jag mer än gärna Josefin! Jag rekommenderar gärna Josefin till de som behöver anlita en kompetent mäklare! Affären har helt enkelt varit smidig helt igenom tack vare fina Josefin! /MVH Karin Svemark
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Marcus Ljungdahl på Erik Olsson Fastighetsförmedling. Han är kunnig, proffsig och engagerad. Allt som gör en bra mäklare!
  • Jasmin D
    Jasmin D skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca hjälpte oss sälja vår lägenhet och jag kan VARMT rekommendera henne. Hon är utan tvekan den bästa och mest engagerade mäklare jag någonsin träffat! Rebecca har en otrolig drivkraft, är fantastiskt service-minded och ger sig inte förrän slutresultatet överträffar alla förväntningar. Det finns ingen bättre mäklare på marknaden - detta är utan tvekan den mäklaren ni vill ha!
  • Irene L
    Irene L skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn är ett proffs. En av de bästa mäklare jag stött på. Hon är smart, snabb, noggrann och tillmötesgående. Hon återkom snabbt och med kloka råd genom processen, drev på och lyckades få min lägenhet såld snabbare och till ett bättre pris än jag hade vågat hoppas på. Dessutom är hon trevlig och lätt att ha att göra med. Jag rekommenderar henne med varm hand.
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt stöd genom hela processen, höll oss ständigt informerad utan att bomba oss med oväsentlig information.
    Grymt öga för detaljer och lägger ner otroligt mycket tid för att det ska bli bra för samtliga inblandade parter.
    Har mycket nytänk och ser möjligheter istället för problem.

Nästa gång jag och min fru säljer lägenhet kommer vi anlita Rebecca.
  • Markus H
    Markus H skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra! Magnus har uppfyllt förväntningar
  • Linn d
    Linn d skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är supernöjd med Josefin som mäklare från början till slut. Hon kontaktade mig när jag skulle sälja min bostad, redan där fick jag intrycket av en positiv engagerad och noggrann säljare, min intuition visade sig stämma fullt ut! Hon gav det lilla extra och jag kände verkligen att hon var lika inställd och engagerad som jag själv var till att sälja min lägenhet på bästa sätt och med bästa resultat. Det var ett stort stöd för mig som första säljare att ha Josefin vid min sida hela vägen.
    Jag kommer definitivt även vilja sälja min nästa lägenhet med Josefin!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig, trevlig och alltid snabb på att svara eller återkoppla.
    Kan varmt rekommendera Magnus Jansson om man söker en duktig mäklare.
  • Elizabeth S
    Elizabeth S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Marcus som mäklare. Han är både trevlig och professionell i sitt bemötande. Marcus har också varit strukturerad, noggrann och flexibel genom hela processen. Jag har blivit uppdaterad genom hela tiden på ett mycket tillfredsställande och bra sätt. Kan verkligen rekommendera Marcus!
  • Lydia L
    Lydia L skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Allt gick smidigt och jättebra. Hade koll på allt, det hon inte hade koll på tog hon reda på omedelbart och var mycket korrekt och tillmötesgående.
    Kan varmt rkommendera henne till andra säljare.
    2016-12-22 Linda Y svarar Lydia L
    Är väldigt tacksam för din varma rekommendation! : ) Önskar dig och döttrarna en riktigt fin jul och bästa 2017!
  • Miguel G
    Miguel G skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Linda Yu som vår mäklare. Hon kan sitt yrke och är mycket proffesionell. Vi kan varmt rekommendera henne till våra vänner och bekanta som söker eller vill sälja sitt boende.
    2016-12-21 Linda Y svarar Miguel G
    Tackar så otroligt mycket för det fina betyget! : ) Önskar hela familjen en underbar jul och bästa 2017!
  • Ario M
    Ario M skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Louise Falkenberg är en mäklare med finess och proffsighet som jag inte stött på förr.
    det är ingen frågan om att vi har hittat vår mäklare.
  • Maria H
    Maria H skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jenny hade ett trevligt och positivt bemötande genom hela processen. Hon var strukturerad, förberedd och aktiv samt kommunicerade löpande. Hennes framtoning och agerande gav oss som säljare och köparna trygghet i processen.
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och ställde upp. Ett lägenhetsköp är en stor process och då är det skönt att det varit lätt att ta kontakt med Beata och hon meddelar vad som händer. Hon har anpassat sig efter mina och säljarens önskemål och justerat fel som uppkommit på vägen.

Beata tog hand om den snabba processen och det tog inte många dagar innan kontrakt skrivits. Hittills ser arbetet ut att gå bra. Dock återstår fortfarande en hel del att göra innan tillträde. Den korta tiden ger begränsad erfarenhet men jag hoppas kunna ge ett säkrare omdöme senare när processen kommit längre och vi vet att det fortsätter gå bra.
  • Carin L
    Carin L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    Rebecca är engagerad och noggrann. Hon höll mig hela tiden uppdaterad om läget och hon var flexibel.
    Jag kan varmt rekommendera Rebecca.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har varit en klippa under hela processen, från början till slut.
    Det går snabbt att komma i kontakt med Marcus, svarar på frågor man har väldigt utförligt.
    Han är dessutom väldigt trevlig och har ett grymt tålamod.
  • Berrin Y
    Berrin Y skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Duktig, förtroendeingivande, bra energi, alltid kontaktbar kunde inte haft en bättre mäklare!! Dessutom förstås såldes lägenheten till det pris jag förväntat!! Tack Josefin för allt stöd och lycka till!!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fick jättebra kontakt. Tydligt, smidigt och enkelt.
  • Anna N
    Anna N skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superbra och smidig service med allt! Jag är toppennöjd!
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket vänlig, tillmötesgående och kommunikativ. Pålitlig. Höll min informerad genom hela processen. Svarade snabbt på meddelanden. Och gav mig känslan att hon blev glad för att just jag fick köpa bostaden.
  • Adam L
    Adam L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Toppenbra! Han höll mig väl uppdaterad och gjorde ett jättebra jobb med visningen.
  • Kent L
    Kent L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Magnus om du ska sälja din bostad. Professionell, seriös, engagerad och alltid med ett trevligt bemötande. Toppbetyg!
  • Bertrand N
    Bertrand N skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rekommenderar mycket starkt Beata som sålde min lägenhet på extremt kort tid. Beata var lyhörd, flexibel, engagerad och effektiv. Beata har ett mycket trevligt och professionell sätt, var alltid väldigt snabb på återkoppling, och höll mig mycket väl underrättad under hela försäljningsprocessen.
    2016-12-07 Beata T svarar Bertrand N
    Stort tack Bertrand för de fina orden och ett trevligt samarbete.
    Hoppas ni ska trivas bra i ert nästa boende!

Med vänlig hälsning,
    Beata
  • Cecilia P
    Cecilia P skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Josefin Uggla är en seriös mäklare, jag anlitade henne för några månader sedan och med hjälp av henne har jag nu en ny pärla på Södermalm. Josefin brinner för sitt arbete och är mycket ambitiös. /cecilia
  • Villiam A
    Villiam A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Entusiastisk samt engagerad och jag fick ett väldigt bra bemötande. Svarade snabbt på frågor om lägenhet och förening.

Rekommenderas!
  • Daniela D
    Daniela D skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jenny är en otroligt behaglig, trevlig, varm och kompetent mäklare. Hon är även flexibel, tillmötesgående och pålitlig. Det är så befriande med en människa som känns genuin i mäklarbranschen. Vi kan starkt rekommendera henne!
  • Roger W
    Roger W skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett mycket bra bemötande. Han levde upp till mina förväntningar.
  • Oskar Ö
    Oskar Ö skrev om Kevin Hansen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Engagerad och duktig mäklare. Kevin levererade precis det han lovade och jag är överlag väldigt nöjd med affären. Jag skulle rekommendera Kevin till andra.
  • Nicolas L
    Nicolas L skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med det samarbete som vi har haft med Pontus i samband med vår lägenhetsförsäljning. Pontus har varit mycket professionell och pålitlig i det sätt han tog sig an uppdraget och varit ett tryggt och bra bollplank genom hela processen. Ex mycket snabb vid återkoppling vid frågor som dykt upp från vår sida. Pontus har också visat på starkt engagemang och målmedvetenhet i att slutföra uppdraget på ett framgångsrikt sätt. Våra varmaste rekommendationer.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Mirza. Han gjorde ett seriöst och ärligt intryck från början och gjorde alltid sitt bästa för oss.
  • Piter M
    Piter M skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionell och mycket tillmötesgående mäklare. Kan varmt rekomendera Mirza Vehabovic.
  • Roger H
    Roger H skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Perfekt förarbete. Noggrann med information, objektsbeskrivning med bra tagna foton, proffsigt upplagt.
    Återkoppling på genomförda visningar fungerade utmärkt.
    Vi kände oss trygga med Pias känsla, erfarenhet, att förväntat pris skulle nås.
    Blev bättre än så.
    Pia B gillar detta
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsigt bemötande och väldigt smidig och snabb försäljning av min bostadsrätt. Kan verkligen rekommendera Marcus!
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har haft kontakt med Marcus under några veckor då han verkar mkt i det område jag letade lägenhet i. Efter att jag varit på en till två visningar med honom kontaktade han mig personligen och hörde sig för vad jag letade efter och kunde sedan guida mig genom sina pågående och kommande försäljningar.

Jag upplevde Marcus som väldigt positiv, personlig öppen och trovärdig. I slutändan köpte jag en lägenhet som jag kommer trivas med i många år tack vare Marcus.
  • Renée L
    Renée L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus är en mäklare som jag skulle rekommendera till alla som vill sälja sin bostad. Jag upplevde att han gjorde allt han kunde för att få det rätta priset så jag som säljare skulle känna mig nöjd. Ett professionellt bemötande med köpare och säljare och en trygg mäklare att lita på.
  • Divyesh V
    Divyesh V skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    As a first time buyer, I am quite fortunate that I came to know Mirza at the visning. He is very nice person and explained me a in detail without any language barrier, very helpful nature with depth knowledge about his work. I would highly recommended my friends to contact him for future business. Over all happy.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
  • Helena G
    Helena G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hela försäljningsprocessen gick väldigt smidigt till tack vare Marcus. Han är väldigt engagerad, driven och professionell. Under alla faser av försäljningen gav Marcus kontinuerliga uppdateringar och dessutom var han väldigt tillgänglig vilket var mycket uppskattat och förtroendeingivande. Jag är supernöjd med mitt val av Marcus som Mäklare.
    2016-11-14 Marcus L svarar Helena G
    Stort tack Helena för de fina orden och tack för ett trevligt samarbete.
    Hoppas du kommer trivas toppen i det nya boendet.

Kul med rekord i föreningen!!! :)

Mvh,
    Marcus
    Marcus L gillar detta
  • Melina Och Jonas R
    Melina Och Jonas R skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Innan vi köpte vår lägenhet så var vi med i 2 andra budgivningar där Frida var mäklare. Frida har alltid varit påläst och väldigt professionell på visningar och fått en att känna sig trygg. Hon är oerhört duktig och vi kommer definitivt att ha henne som mäklare när det är dags för oss att sälja.
  • Emma G
    Emma G skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida är engagerad och professionell. Vi som säljare kände oss trygga i hela processen. Vi rekommenderar Frida.
  • Julia L
    Julia L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättebra mäklare. Svarar alltid väldigt snabbt och är verkligen tillgänglig.
  • Krille V
    Krille V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har haft ett otroligt engagemang utan att för den sakens skull varit sådär "pushig" som vissa kan vara.
    Tvärtom har hon varit superproffsig genom hela processen. Hon har genom sin kompetens kunnat ge oss som säljare kloka råd, vilket vi har uppskattat. Sammantaget har Veronikas sätt att arbeta på visat prov på långsiktighet. Jag skulle utan tvekan känna mig trygg med att rekommendera Veronika till andra.
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och effektiv, allt som krävs från en mäklare! Tack för allt!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam