Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av 1910 rekommendationer
På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 1910 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Gabriella W
    Gabriella W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vänligt, insiktsfullt och väldigt proffsigt bemötande. Förståelse för min situation som säljare.
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kontakten med Veronika Oskarsson kan sammanfattas som följer :
    Vänlig
    Fokuserad på sin uppgift
    Mycket kund minded
    Mycket professionell
    Vi är mycket nöjda och rekomenderar henne varmt.
  • Sunni H
    Sunni H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superbra mäklare och jag rekommenderar verkligen Rebecca! Proffsig, engagerad och alltid tillgänglig.
  • Robert
    Robert skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande av Frida. Påläst, trovärdig , tydlig och trygg vid både visning och kontraktsskrivning gjorde hon vår lägenhetsaffär till en alltigenom positiv upplevelse. Henne ska Erik Olsson vara rädda om :)
  • Sara F
    Sara F skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt lugn, saklig och tydlig. Skönt jämfört med andra mer hetsiga mäklare.
  • Arian M
    Arian M skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata skötte sig bra. Hon var alltid tillgänglig
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var fantastisk att ha o göra med. Trevlig, ärlig och lättsam. Skulle rekommendera henne till alla som är på jakt efter ny bostad. Fem plus!
  • Axel J
    Axel J skrev om Kevin Hansen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra bemötande från första början. Tydligt om vad Erik olsson erbjuder för tjänster och fördelarna med dessa. Kevin har varit lyhörd för vad vi som säljare har varit ute efter och hur vi velat gå tillväga för att sälja lägenheten. Han har även utmärkt sig när det gäller att hålla en öppen och tydlig kommunikation med de som budgivit på lägenheten.
    2017-03-27 Kevin H svarar Axel J
    Tack Axel för din fina kommentar! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig!
    Med vänliga hälsningar, Kevin
  • Malin E
    Malin E skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata är en fantastisk mäklare! Mycket driven, engagerad och duktig!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande, lagom närvaro under visningar dvs inte så framfusig som vissa mäklare kan vara. Ordning och reda med alla handlingar.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är glad och trevlig samtidigt som hon är oerhört professionell. Jag är väldigt nöjd.
  • Kai Y
    Kai Y skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza is very sweet, helpful, responsible and professional.

He answers all the questions we have, provide all the information we need, and replies email very fast.

He also works hard, shows us the apartment even in the evening, and gives us very useful suggestions. That's why we choose him to help us to sell our apartment without any doubt. And we will recommend our friends to come to him when they need :)
  • Anton
    Anton skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffig, påläst och alltid tillgänglig. Kan absolut rekommendera Josefine!
  • Laila P
    Laila P skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk mäklare. Positiv och energisk.
    Han överträffade min förväntan. Flexibel och empatisk.
    2017-03-22 Mirza V svarar Laila P
    Tack snälla Laila, har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljning.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Strålande engangemang, hjälpsam och alltid ett leende på läpparna! Mäkleri på toppklass!
  • Therese O
    Therese O skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi kan verkligen rekommendera Jenny Nordstand fastighetsmäklare på Erik Olsson. Engagerad och tillgänglig till 100%. Vi uppskattade även den information och uppdatering vi fick under hela processen. En mycket pålitlig fastighetsmäklare.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt ordentlig, noggrann och pålitlig.
  • Felix B
    Felix B skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt och engagerat bemötande. Hade bra koll på marknaden och kunde svara väl på mina funderingar. Väl genomförd visning med bra bilder och prospekt. Flexibel och lätt att få tag på.
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus gjorde ett utmärkt jobb med vår lägenhet.
    Vi upplever att processen var enkel och smidig där Magnus var professionell hjälpsam vilket gjorde det till en positiv upplevelse.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd! Frida är en lugn, professionell, diplomatisk, kunnig och mycket trevlig mäklare. Jag och min sambo har varit väldigt nöjda med Frida som mäklare under hela processen och känner oss nu mycket trygga i vårt nya boende. Frida lever definitivt upp till vår förväntan och mer därtill.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jag kände en trygghet i relationen och att bostadsförsäljningen skulle förlöpa väl.
  • Gustaf C
    Gustaf C skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ringer flera gånger per vecka från nr 08-124 566 00 och har gjort så i ett par veckors tid.
  • Niklas
    Niklas skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig och väldigt duktig mäklare.
  • Niklas M
    Niklas M skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata var en väldigt professionell och bra mäklare.
  • Monica B
    Monica B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika återkopplar snabbt, är mycket positiv och fokuserad. Ett extra plus är att hon känner igen spekulanter som hon träffat på tidigare visningar. Imponerande!
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn fick mig att känna att försäljningen var i goda händer, enkel att tala med och informerade väl. Jag lämnades utan frågor
  • Zandra
    Zandra skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida är väldigt proffsig och ärlig. Vi är supernöjda och kommer anlita henne igen!
  • Josefin T
    Josefin T skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt nöjda, allt fungerade väldigt bra från början till slut.
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata är en mycket noggrann och förtroendeingivande mäklare. Hon gjorde ett mycket bra jobb när hon sålde min lägenhet. Fantastiskt fina bilder, och bra styling av styling-firman som hon anlitade. Allt gick mycket smidigt. Hon kunde haft en lite bättre prismedvetenhet i området (varför jag inte ger 5). Men väldigt bra ändå trots att hon gästmäklade området.
  • Samuel J
    Samuel J skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus är en väldigt trevlig och smidig fastighetsmäklare som sköter sitt uppdrag föredömligt och ger det där lilla extra för att allt ska fungera bra.
  • Lucas P
    Lucas P skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tillgänglig, tydlig och noggrann. Helnöjd med service från start till slut och trevligt bemötande.
  • Yuvia M
    Yuvia M skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick ett bra bemötande av Pontus. Han var genuint erfaren och delgav oss all information vi ffa min son behövde eller efterfrågade. Sammantaget ett seriöst och kunnigt intryck. Budgivningen kändes korrekt och utförts via kontakt i god tid. Kontraktsskrivningen hanterades på ett smidigt sätt. Han var hjälpsam när vi behöver hjälp från honom.
  • Jonatan W
    Jonatan W skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättebra mottagande och proffsigt bemötande hela tiden!
  • Björn S
    Björn S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda med Mirza som mäklare. Allt har fungerat långt över förväntan och han har under hela processen hållit oss uppdaterade om vad som sker. Betyg 11/10!
    2017-03-22 Mirza V svarar Björn S
    Tack Björn, det där var riktigt fina betyg! :)
  • Max L
    Max L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia var från första kontakten väldigt trevlig, grundlig och professionell. Hon höll väldigt bra kontakt under försäljningen och ordnade också flera extra visningar till folk som missat visningen under helgen. När vi till slut träffades med köparen så märktes det att den också var väldigt nöjd med hur allting hade gått till. Det anser jag är ett kvitto på en lyckad försäljningsprocess. Tack Pia för allting och lycka till i kommande affärer. Försäljningen gällde en mini 2:a på 35kvm i Fredhäll.
  • Hampus G
    Hampus G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är extremt kunnig och påläst, det märks att han verkligen gör allt för att se till att försäljningen blir så bra som möjligt, för alla parter. Han gör det där lilla extra, i varje situation. Supernöjd med min försäljning som dessutom satte prisrekord i området.
    Jag skulle utan tvekan rekommendera alla att anlita Marcus!
  • Hugo G
    Hugo G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, kunnig, trevlig, flexibel, snabb. Kanonnöjd!
    2017-03-02 Marcus L svarar Hugo G
    Tack Hugo för dina fina betyg, det värmer!
    Hoppas allt går strålande för dig nere i Lund.
    Med vänlig hälsning, Marcus
  • Emma H
    Emma H skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har varit mycket professionell i affären. Bra service, tillgänglig, bra dialog, tydlighet, snabb affär. Finns inget att anmärka Marcus på, utan skulle starkt rekommendera honom och anlita honom för framtida affärer.
    2017-03-02 Marcus L svarar Emma H
    Tack Emma för din fina kommentar och grattis till ett jättefint köp.
    Du kommer trivas toppen :)
    Trevlig kväll!
    Med vänlig hälsning, Marcus
  • Bure H
    Bure H skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket engagerad, och snabb på att svara på frågor.
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med Mirza. Han har verkligen gjort allt för att vår försäljning skulle gå så bra som möjligt. Vi har fått stort stöd och ett professionellt och varmt bemötande från start till avslutad försäljning.
    2017-03-02 Mirza V svarar Matilda H
    Tack Matilda, det har varit helt fantastiskt att samarbeta med er och framför allt att lära känna er. Håller tummarna att ni hittar ert drömhus snart.
    Matilda H gillar detta
  • Sara E
    Sara E skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är super nöjda med vårt samarbete med Jenny Nordstrand! Slutpriset på vår lägenhet var bra, mycket mer än vad vi hade förväntat oss!

Det vi uppskattade med Jenny är att hon är väldigt ödmjuk, professionell och hela tiden höll oss uppdaterad i försäljningsprocessen.

Vi vill varmt rekommendera Jenny!
  • Victor C
    Victor C skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Markus gav 100 % genom hela vår försäljning och var hela tiden proffsig och engagerad. Rekommenderar honom varmt!
    2017-02-28 Marcus L svarar Victor C
    Hej Victor,
    Tack snälla för er fina kommentar!
    Hoppas ni kommer trivas super i er nya villa.. jag kan tänka mig att du ser fram emot att klippa gräset ;) Hälsa Sofia!
    Trevlig kväll!
    Mvh, Marcus
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Engagerad, driven, proaktiv, tillgänglig, kommunicerar så snart det behövs, proffessionell o samtidigt trevlig. Hjälpte till med många konkreta stylingtips för vår lägenhet inför foto/visning. Levererade på en högt ställd målbild. Ger honom mina allra bästa rekommendationer.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Anders Ljunglöf en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anders håller hög klass och är otroligt professionell. Jag kände mig mycket trygg genom hela processen och resultat blev över min förväntan. Jag rekommenderar Anders varmt till alla som ska sälja en bostad. Jag är supernöjd!
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Supernöjd! Kommer definitivt att rekommendera vidare! Väldigt trevlig och proffionell!
    2017-03-15 Adi S svarar Johanna G
    Stort tack för dom fina orden! Hoppas ni trivs i er superfina lägenhet :)
    Adi S gillar detta
  • Erik S
    Erik S skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia ger ett seriöst och stabilt intryck på sin omgivning. Sammanfattningsvis en mycket kompetent och engagerad fastighetsmäklare.
  • anette n
    anette n skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lyhörd, trevlig och lugn och proffsig, men ändå väldigt personlig och engagerad:-)
    Alltid snabb respons på frågor och hjälper snabbt till när det dyker upp små hinder!

Kommer fortsätta att rekommendera Adi till andra som skall göra bostadsaffär, och utan tvekan anlita honom igen om det dyker upp ett tillfälle framöver.

Har redan rekommenderat honom och det ledde till ännu en nöjd kund och ett bra pris!
    2017-02-23 Adi S svarar anette n
    Hej Anette!
    Stort tack för din fina kommentar och rekommendation! :)
    Önskar dig en trevlig dag!
    Mvh, Adi
    Adi S gillar detta
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt proffsig mäklare. Väldigt trevlig, seriös, noggrann och alltid tillgänglig. Jag ger Magnus mina allra bästa rekommendationer. Jag kommer definitivt rekommendera honom till vänner/ bekanta som går i säljtankar.
  • Mats J
    Mats J skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus på Erik Olsson gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han är flexibel och enkel att ha med att göra. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata var påläst och driven. Den information hon inte hade tog hon reda på. Bra på att återkoppla!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam