Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av 2094 rekommendationer
På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2094 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Mette A
    Mette A skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt flera lägenheter tidigare med olika mäklare men är mycket glada för att vi fick förmånen att sälja med Marcus denna gång! Efter att ha försökt sälja lägenheten i två omgångar utan att uppnå rätt pris, vände vi oss till Marcus som sålde den till ett pris som vi kände oss mycket nöjda med. Kompetens, trygghet och ett gediget yrkeskunnande präglar Marcus arbete! Vi kan varmt rekommendera Hjorthagens stjärnmäklare!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffesionellt bemötande och förfarande. Trevlig approach.
  • Anders L
    Anders L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mycket engagerad och driven mäklare med goda kunskaper om marknaden. Rekommenderar skarpt Magnus till alla i säljtankar.//a
  • Anders N
    Anders N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är en mycket kompetent mäklare som på ett mycket professionellt sätt hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning.
    Vidare är Rebecca mycket lätt att samarbeta med och väldigt engagerad. Om jag får för mig att sälja mitt nästkommande boende kommer jag anlita henne igen.
  • Peter J
    Peter J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi är en otroligt passionerad mäklare med otroligt personligt engagemang. Från första möte till och med sista har vi känt oss trygga med försäljningsprocessen. Han har alltid hållit oss uppdaterad med god kommunikation.
    Jimi är en mäklare jag kommer att jobba med i framtida affärer och alltid rekommendera! Imponerande är förnamnet!
  • Anna R
    Anna R skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är väldigt professionell i sitt jobb och har hållit mig som kund underrättad genom hela försäljningsprocessen, något jag uppskattat. Han har även lyssnat in mina önskemål och anpassat sig bäst det går därefter!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra och tydlig vid kontraktsskrivandet, något oklar i samband med bud från andra budgivare. Överlag en väldigt trevlig mäklare som lyser självförtroende och är behjälplig genom processen.
  • Anna O
    Anna O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är oerhört nöjd med Marcus Ljungdahls insats som mäklare - engagerad, lätt att nå (superviktigt), flexibel, driven & duktig. Dessutom sålde han min lägenhet för en summa som kändes nästintill orimlig att tro & hoppas på så givetvis sätter det en guldkant på hela upplevelsen!"
  • David Björn W
    David Björn W skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande från start och en väldigt trevlig person. Dock lite otydlighet i vissa avseenden. Även
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus får toppbetyg! Proffsigt men fortfarande avslappnat bemötande. Det här var min första lägenhet som jag köpte och jag kommer absolut att vända mig till Erik Olsson i fortsättningen.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick ett utmärkt bemötande. Marcus gjorde ett kanon jobb. Han är lyhörd och trovärdig med ett driv och känsla att lyfta fram fördelarna med lägenheten inför försäljningen . Marcus upplägg gav många intresserade budgivare vilket bidrog till en lyckad försäljning som överträffade våra förväntningar.
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och tillmötesgående och bra på att hålla kontakt.
  • Åsa D
    Åsa D skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej!
    Jag möttes av en ödmjuk, positiv målinriktads mäklare. Möter direkt gav en ömsesidigt förtroende.
    Allt kändes enkelt, kommunikativ, lyssnade in vad vi ville få ut av affären otroligt lyhörd.
    Uppdaterade oss kontinuerligt
    Otroligt nöjd, rekommenderar honom varmt
    Med vänlig hälsning, Maria
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Utan tvekan bästa bemötandet man kan få! Mirza är otroligt engagerad och fick mig att känna mig trygg. Helt klart över förväntan!!
    2017-09-12 Mirza V svarar Amanda H
    Tack Amanda :) Varit superkul att få hjälpa dig med en bra försäljning men också att få lära känna dig och Colin.
  • Erik R
    Erik R skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Södermalm och jag är otroligt nöjd. Linda är väldigt proffessionell och det märktes att hon har lång erfarenhet i branschen. Hon var tydlig med hur marknaden ser ut och förklarade vad jag behövde göra för att säljet av min bostad ska gå så bra som möjligt.

Efter första visningen hade vi tolv spekulanter på bostaden och den såldes dagen efter. Linda var under hela proccessen alltid nåbar och gav mig uppdateringar. Jag ger mina varmaste rekommendationer till alla som tänker sälja sin bostad.
    2017-09-15 Linda Y svarar Erik R
    Tusen tack Erik för dina fina ord : ) Det är inte ofta man säljer en lägenhet innan ordinarie visning för närvarande. Är tacksam för att ni var lyhörda och ansträngde er för att göra lägenheten så tilltalande som möjligt inför försäljningen.. tack för ett strålande samarbete! : )
  • Emilia J
    Emilia J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag valde Jimi Bennet Odunco för att han kändes som en engagerad mäklare, samt för att jag var lite nyfiken pga hans unga ålder. Jimi visade sig vara perfekt för mig och mitt ändamål, och ypperligt duktig och målmedveten, trots sin unga ålder. Jag är själv i 20års åldern vilket gjorde att vi enkelt kunde tala och förstå varandra rätt och bra. Jag är helt klart nöjd med Jimi, och kommer garanterat, vid behov, välja honom eller Erik Olsson igen!
  • Julia S
    Julia S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har gjort ett toppenjobb, affären gick snabbt och smidigt!
  • Malin T
    Malin T skrev om Patrick Haataja en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har fått stöd av Patrick genom flera försäljningar och kan varmt rekommendera honom som mäklare! Han är lyhörd, kunnig, påläst och gör allt för att försäljning (och köp) ska gå så bra som möjligt.
    Mycket bra kommunikation genom hela processen.
    Rekommenderas varmt!!
  • Vilgot L
    Vilgot L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket kompetent och trevlig genom hela processen. Det fanns aldrig några oklarheter eller tvivel och jag fick kontinuerlig information kring vad som hände. Finns ingenting som kunde varit bättre!
  • Terhi L
    Terhi L skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus återkom snabbt när jag ringde efter honom - även om han var på fortvarande på semester. Mycket kunnig, lugn och hjälpsam. Innan man visste ordet av så var lägenheten plåtad, annonserad och sålt. Smidigt!!
  • Samuel K
    Samuel K skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn hade ett proffsigt bemmötande med oss som kund. Ser våra behov och kommer med riktigt bra idéer. Marilyn är punktlig, pliktuppfyllande och håller vad hon lovar.

Vi hade ett riktigt bra sammarbete!
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Genom hela vår försäljningsprocess var Veronika mycket förtroendeingivande och professionell, både mot oss som säljare och (från vår synvinkel) mot potentiella köpare. Vi hade totalt tre visningar; en förhandsvisning, en dagsvisning på fyra timmar och en kvällsvisning. Funkade kanonbra och vi uppskattade att hon lade så mycket tid på vår lägenhet vad gäller visningar. Från början till slut har Veronika varit mycket trevlig, flexibel, tillgänglig och engagerad vilket gjorde att hon var mycket uppskattad av oss. Vi kommer definitivt att använda oss av Veronika igen i framtida försäljningsprocesser.

Sammantaget är vi är otroligt nöjda med Erik Olsson och med Veronika som mäklare och som person och vi rekommenderar henne därför varmt till alla som söker mäklare!
  • Anna-Karin O
    Anna-Karin O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han har genomarbetade strategier för försäljning, är lyhörd och otroligt mån om att du som kund ska bli nöjd. Dessutom är han riktigt duktig på att ta folk och genomförde min bostadsförsäljning med total perfektion. Kan varmt rekommendera Marcus!
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ödmjuk och otroligt driven med sina kunskaper och engagemang att få bästa pris.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus har varit mycket proffesionell, trevlig och positivt drivande. Alltid tillgänglig, lösningsorienterad. Och med klara svar. Jag kan varmt rekommendera honom
  • Helena R
    Helena R skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superbra. Trevlig, professionell, påläst! Inget att anmärka på över huvud taget.
  • Oscar N
    Oscar N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus känns väldigt seriös, kunnig och är enkel att ha att göra med. Håller en uppdaterad och han är snabb på svara om det dyker upp någon fråga.

Skulle absolut rekommendera Marcus till den som går i säljtankar.
  • Madeleine T
    Madeleine T skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är så nöjda med Ida som fick sålt vår lägenhet! Professionell och personlig, rekommenderar henne till alla!
  • Felicia F
    Felicia F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en fantastisk mäklare med en härlig energi som smittar av sig! Jag ser upp till hans driv och målmedvetenhet. Marcus var otroligt professionell och tillmötesgående under hela processen, vilket ingav en stor trygghet för mig som säljare. Att vi slog rekord i hela Abbis tycker jag säger nog om hans förmåga att leverera ett högt slutpris. Marcus får mina bästa rekommendationer och kommer vara det fortsatt självklara valet av mäklare för mig framåt!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata är väldigt kompetent, professionell, flexibel och trevlig. Hon ger bra och snabb återkoppling och gör alltid på det lilla extra som gör att förväntningarna överträffas. Jag rekommenderar henne varmt och skulle absolut anlita henne igen.
  • Emma S
    Emma S skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har anlitat Ida varje gång jag sålt en lägenhet (3 ggr) och jag skulle inte tveka på att anlita henne igen! Hon är kunnig, påläst och professionell. Återkopplar alltid på samtal och man får alltid ett väldigt trevlig bemötande av henne.
  • Lars G
    Lars G skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag upplever Magnus som en fullfjädrad expert i sitt yrke som mäklare. Han får toppbetyg i allt: för sitt trevliga sätt, sin korrekta stil, sitt skickliga förhandlande mellan köpare och säljare, för att alltid finnas tillgänglig, för att omedelbart återkoppla "dygnet runt, för att välja rätt bilder till broschyren, för att ge oss som säljare högsta pris. Vi rekommenderar honom och Erik Olsson till alla vi känner som går tankar att sälja sitt hus!! TACK MAGNUS!!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med Veronikas jobb! Vi fick tips om Veronika genom en kollega till henne på Erik Olsson och är jätteglada att vi valde att anlita henne. Hon är otroligt hjälpsam och positiv genom hela processen och det känns som att hon hanterar potentiella köpare precis lika professionellt och inger ett stort förtroende och trygghet.
    Vår process var inte helt enkel då vi var utomlands under försäljningen, men Veronika var mycket flexibel och fixade allt mycket smidigt och otroligt professionellt hela vägen. Stort tack, det uppskattades verkligen!

Vi rekommenderar definitivt henne till alla som vill ha en superduktig mäklare, och kommer själva anlita henne igen om det blir aktuellt i framtiden med ny försäljning.
  • Roland A
    Roland A skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kerstin Svensson är en av Stockholms bästa Mäklare, som ordförande i min bostadsrättsförening, anlitade jag Kerstin Svensson vid några försäljningar, även min Dotter har köpt och sålt lägenheter och hus med Kerstins hjälp, jag kan med högsta betyg rekomendera Kerstin Svensson.
    Hon får absolut det högsta betyget.
    Roland Andersson
  • Claes G
    Claes G skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tack så mycket Felix! Lugn och harmonisk och tog verkligen sig tiden med oss! Kommer anlita dig igen om behöver sälja!
  • Eva B
    Eva B skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vänlig, lätt att samarbeta och förhandla med.
  • Nora L
    Nora L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Wow! Vilken mäklare, trevlig, personlig, professionell. Kunde inte varit nöjdare!
    2017-08-29 Mirza V svarar Nora L
    Tack Nora, var roligt att hjälpa er att hitta lägenhet! :)
  • Claes-Göran Ö
    Claes-Göran Ö skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig, lång erfarenhet vilket ger förtroende som kund.
  • Jonna G
    Jonna G skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell och trevligt bemötande. Svarar pedagogiskt på frågor.
  • Nils H
    Nils H skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix gav mig en gratis värdering. Väldigt trevlig och ambitiös mäklare!
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig inställning, påläst och seriös jämfört med mäklare som inte har koll alls. Erik Olsson är dyrare än andra, men man får vad man betalar för och det är tryggt som kund.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ida är väldigt professionell. Hon guidade mig genom processen vid mitt första lägenhetsköp och alltid givit snabb och informativ feedback när jag undrat något. 5/5 Rekommenderar!!
  • Marcelo F
    Marcelo F skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Inte nöjd. Jag hade förväntat mig en större flexibilitet och inte att mäklaren ska sätta press.
    2017-08-25 Ida P svarar Marcelo F
    Hej Marcelo!

Va tråkigt att ni upplevt att ni inte är nöjda. Är det något speciellt ni känt inte var flexibelt när ni köpte? Jag jobbar alltid med största fokus på att både ni som mina köpare och även mina säljare ska bli riktigt nöjda. Så känns tråkigt om ni är missnöjda på nått vis, innan ni fått tillträde. Låt mig veta om de är något ni saknar som jag kan göra? Ha en fin helg!

Vänligen,
    Ida
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är professionell och har ett trevligt bemötande. Hans pragmatiska stil i kombination med hans positiva personlighet och välrenommerade yrkesbakgrund gjorde honom till ett självklart val bland hans konkurrenter. Jag rekommenderar Marcus varmt.
  • Marjaana V
    Marjaana V skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kerstin är mycket bra mäklare kunnig tillmötesgående och en stor social kompetens vi är väldigt väldigt nöjda med henne tack Kerstin /Allan och Marjaana
  • Ralph S
    Ralph S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza var super hjälpsam och utan honom hade det inte varit möjligt med försäljningen inom så tajt tidsram. Han gjorde betydligt mer än vad man kan förvänta sig av en mäklare. Han var en rådgivare, stilexpert, strateg och en klippa!
    När jag satt i bostadsrättsföreningsstyrelsen hade jag kontakt med många mäklare och följde deras försäljningar i området. Det var alltid lätt att göra med Mirza och han brukade även vara den som lyckades sälja till de bästa priserna. När jag skulle sälja var det självklart för mig att jag skulle be Mirza om hjälp.
    2017-08-24 Mirza V svarar Ralph S
    Tack Ralph, detta värmer verkligen att få läsa det här. Detta kommer även hjälpa mig att fortsätta att jobba hårt och göra det lilla extra för mina kunder i framtiden.
    Det har varit ett sant nöje att få ha er som mina säljare och framför allt lära känna er mer. Får önska er all lycka i det nya boendet :)
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är väldigt lugn och sansad vilket lätt smittar till både säljare och köpare. En väldigt bra egenskap då man ofta kan känna sig stressad/rädd/nervös inför ett köp/sälj.

Han är dessutom väldigt kunnig, trevlig och har vill alla inblandade väl!

Marcus får 5/5 av mig. Hatten av för Marcus!
    2017-08-24 Marcus L svarar Jonas R
    Tack Jonas det värmer att höra!
    Jag är säker på att ni kommer trivas toppen i er nya bostad.
    Trevlig dag så ses vi på tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Marcus
  • Fabian L
    Fabian L skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Extremt bra service. Kan varmt rekommendera Felix till andra som går i säljtankar
  • Agnes B
    Agnes B skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ida är en otroligt kompetent, lyhörd och professionell mäklare, samtidigt är hon lättsam och genuin och har alltid stort fokus på mig som kund. Hon är både effektiv och noggrann och har öga för detaljer. Vill ni ha en mäklare av rang som kan göra er försäljning till bästa tänkbara, då är det Ida ni ska välja!
  • Britta F
    Britta F skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lätt att prata med, stor erfarenhet, lyhörd, proffsig, trygg och med humor. Så har jag upplevt att Pia varit när jag både köpt och sedan sålt lägenhet med hjälp av henne denna sommar. Hon är också mån om att budgivningen förlöper väl och att se till att få fram ett bra slutpris. Så jag är mycket nöjd och rekommenderar Pia som mäklare!
    Pia B gillar detta
Magnus Jansson