Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2185 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Oliver N
    Oliver N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en trevlig, kompetent och professionell mäklare. Han är helt fokuserad på att leverera och att tillmötesgå de krav och önskemål som finns. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med honom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lägenheten vart såld 3 dagar efter den kom ut på hemnet. Otroligt bra och tacksam för Jimis analys av marknaden! Läs mer
  • Ludwig N
    Ludwig N skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har sålt min bostad på Skeppargatan via Jimi och blev bemött väldigt bra från första början och hela vägen till avslutad försäljning.
    Han var väldigt tydlig med vad han trodde bostaden var värd från första början och det höll han också, jag är väldigt nöjd med slutpriset på bostaden.
    Jag skulle absolut rekommendera Jimi vidare, han är en proffesionell mäklare som håller vad han lovar! Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick hjälp av Pia att sälja min fina 2,5:a i Fredhäll. Det gick i ett imponerande tempo som kantades av proffsighet mot mig som kund. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Adi är en trevlig och bra mäklare. Jag upplever också Adi som ärlig och duktig på att få ut det pris som man vill ha för sin lägenhet. Läs mer
  • Ron M
    Ron M skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köpt en bostadsrätt och är nöjd.
    Adi är kunnig och trevlig.
    Jag rekommenderar honom .
    Adi är lugn och åter igen trevlig. Läs mer
  • Hildegunn F
    Hildegunn F skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Velbemötande och trevlig. Jag köpte min första lägenhet, och tyckte mäklaren var mycke trevligare än jag hadde trodd. Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med Jimi Bennet Oduncu på Erik Olsson fastighetsförmedling, så Jimi får het klart fem stjärnor med guldkant från mig. Jimi är väldigt professionell, tydlig i sin kommunikation och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Jimi till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Grymt proffsig mäklare hela vägen från införsäljning av företaget till försäljning. Tack Pia Björklund! Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt en 2a på Kungsholmen. Veronika har under hela försäljningen varit proffsig, påläst och positiv. Hon har varit lätt att få tag på samt att hon återkopplat snabbt när man sökt henne. Veronika är en toppenmäklare som gjort allt för oss i vår försäljning! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi använde Veronika för andra gången då vi hade en fantastisk bra upplevelse första gången. Även denna gången så skötte hon sig otroligt bra, proffsig beteende, går verkligen den extra milen för att lyckas med försäljningen. Vi blev mycket nöjda med försäljningspriset samtidigt som jag är övertygad om att köparen är minst lika nöjd - så jobbar en riktigt duktig mäklare! Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Han är det bästa jag har sett och jag är så tacksam för att han förstår Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ida är proffsig och framförallt extremt engagerad. Hon kontaktade oss som säljare med uppdateringar nästan dagligen. Vi är så nöjda med Ida och skulle definitivt anlita henne igen. Läs mer
    2018-06-14 Ida P svarar Karin L
    Tack Karin för den fina rekommendationen! Det har varit så kul att samarbeta med er :)
  • Christina W
    Christina W skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi har varit fantastisk under hela processen, vi fick bra råd och snabb feedback hela tiden. Vi kände att vi var i trygga händer och Jimi gjorde sitt bästa för att vi skulle få ett bra slutpris trots den tuffa bostadsmarknaden, och han lyckades sälja vår lägenhet inom en vecka efter att annonsen publicerats. Vi rekommenderar varmt Jimi om du vill ha en mäklare som är professionell, lyhörd, effektiv och väldigt trevlig! Läs mer
  • Juliet H
    Juliet H skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella är väldigt duktig. Professionell och kunnig. Detta är andra gången Gabriella får uppdraget att förmedla en fastighet.
    Vill varmt rekommendera Gabriella. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, social och uppmärksam.
    Proffsig.
    Köpt lgh i Rågsved Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en villa
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Förväntningarna var att det fanns en genuin tro på objektet och att det var säljbart.
    Förväntningarna besannades.
    En litet tips inför framtiden är att fokusera mer på det positiva i objektet, blev lätt fokus på bristerna. Läs mer
  • Arne T
    Arne T skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi, min fru och jag har sålt flera fastigheter med hjälp av Kerstin Svensson.
    Vi har fått en 100% service vid försäljningarna. Skall vi sälja något kommer vi att vända oss till Kerstin.
    Ett proffsigt och serviceinriktat arbete.

Arne Törngren Läs mer
  • Suzanna J
    Suzanna J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Första gången jag sålde och skulle köpa nytt. Han har hjälpt mig genom hela processen, svarat på frågor som har dykt upp på vägen samt gett goda råd

Det är en mäklare du snabbt får förtroende för. En mäklare som tar sig tid och arbetar för dig Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi hjälpte oss sälja vår lägenhet till bra pris på en jättetuff marknad. Han är driven, noggran med detaljer och ger 100%. Kan verkligen rekomendera Jimi! Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var otroligt hjälpsam och trygg i sitt bemötande. Gjorde allt för att underlätta för oss och var tillgänglig hela tiden för både tips och konsultation. Vår relation var väldigt naturlig och samarbetet flöt på superfint. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och försäljningen och använder oss gärna av hennes expertis igen! Rekommenderar starkt! Mvh Julia Bryngelsson Läs mer
  • Gert A
    Gert A skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en bostad på Kungsholmen. Gabriella var engagerad och mycket effektiv. Full av idéer och ställde alltid upp. HOn gav inte fast det såg ut att köra ihop sig. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi är utan tvekan vasastans bästa mäklare!

Om jag hade haft fler lägenheter att sälja så skulle de utan någon som helst tvekan säljas av honom. Jimi är otroligt trevlig, förtroendeingivande, ödmjuk samt gav många extremt värdefulla råd på vägen som verkligen maximerade lägenhetens potential. Jimi var alltid tillgänglig för frågor och han lyckades även sälja lägenheten till önskat pris redan innan visning (endast tre dagar efter annonsen kommit ut), vilket gjorde hela affären otroligt smidig.

Om ni vill få ut ett så bra pris som möjligt för er lägenhet så ska ni använda er utav Jimi! Läs mer
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var så bra och lätt att ha att göra med! Vi köpte Fastlagsvägen 61 via henne och vi hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Hon var väldigt ärlig och proffsig samtidigt som hon var personlig och ville vårat bästa.

Om jag skulle behöva ha en mäklare i framtiden så skulle jag anlita Rebecca! Läs mer
  • Hanna U
    Hanna U skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker att Rebecca var en väldigt trevlig, informativ och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • William F
    William F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus har lyckats sälja min lägenhet som tidigare varit extremt svårsåld, hans bemötande va strålande och han jobbade verkligen dag och natt för att få sålt den. Extremt proffesionel och visste vad han höll på med. Kan varmt rekommendera honom samt kommer använda honom av varje sälj jag kommer göra. Läs mer
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Malin Karlsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Riktigt dåligt: Malin ljög för oss under lägenhetsvisningen om att hon inte hade nycklar till förrådsutrymmen bägge gångerna vi var där, andra gången vid återbesöket så bad vi specifikt om att få se förrådsutrymmet, men även då hade hon ”glömt” nyckeln. Det visade sig sedermera att hon visst hade nyckeln hela tiden, som dessutom var samma som till både port och ytterdörr.

Men hon inte ville visa upp att förrådet endast var en liten bur som stod mitt i ett garage och riktigt snuskigt skitigt med grus och avgasdamm och än värre att det var helt översvämmat av skitigt vatten, dvs helt otjänligt som förråd. Dessutom så var ytan endast ynka en kvm, inte de 4 som hon påstod.

Att hon därefter av någon anledning hellre försöker dumförklara oss än att erkänna att hon ljugit, känns riktigt illa. ALDRIG att vi gör affär med henne eller denna bluff-mäklarfirma igen.. Ni borde skämmas! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålde min lägenhet i vintras med bästa hjälp från mäklaren Adi Stukan, allt fungerade perfekt, och jag kan bara ge de allra bästa rekommendationer till Erik Olsson fastighetsförmedling, och i synnerhet Adi Stukan och alla hans hjälpsamma och professionella kollegor. När jag nästa gång behöver hjälp med köp/försäljning så kommer jag självklart att anlita Erik Olsson igen! Läs mer
    2018-05-25 Adi S svarar Peter H
    Tack för dom fina orden Peter, det värmer! :)
    Adi S gillar detta
  • Helena R
    Helena R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus hjälpte oss sälja våran 2.a i dagens svår marknad. Han är mycket kunnig och supertrevlig. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Magnus var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Magnus vidare till andra.
    Magnus får högsta betyg för sin insats. Läs mer
  • Jemil R
    Jemil R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker Magnus har gjort ett utmärkt arbete. Speciellt genom den tid då marknaden är såpass skakig. Haft andra mäklare som ej lyckades sälja. Men Magnus fick det gjort utan problem

Han är väldigt professionell i sitt arbete och beskriver tydligt steg för steg hur allt går till och vad jag som säljare bör tänka på.

Rekommenderar Magnus starkt. Kommer kontakta honom i framtiden om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • Stein J
    Stein J skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus hjälpte till att sälja ett sommar hus i Sörmland. Han är en utmärkt säljare på många sätt. Trevlig, effektiv och har en bra koll på marknaden, både vad gäller prissättning men också tidpunkt för annonsering. Han stod hela tiden i kontakt med mig med frågor från intresserade så jag var uppdaterad om läget.
    Kan verkligen rekommendera Magnus! Läs mer
  • Sarah F
    Sarah F skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är väldigt mån om sina klienter och är mycket noggrann i sitt arbete. Han är ärlig och rak i kommunikationen och man slipper otydliga svar och förskönande beskrivningar. Väldigt skönt. Om ni vill ha en hängiven och duktig mäklare så rekommenderar vi att ni vänder er till Marcus Ljungdahl på Erik Olsson.

Mvh,
    Sarah & Andreas Läs mer
    2018-04-26 Marcus L svarar Sarah F
    Tack snälla Sarah och Andreas för era fina ord, det värmer otroligt :)
  • Ulf
    Ulf skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en lägenhet genom Frida och är mycket nöjda med hur hon har hanterat affären. Klar och tydlig kommunikation och snabba svar via telefon, sms och email genom hela processen. Frida har varit mycket professionell och förtroendeingivande. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket vänlig och tillmötesgående. Hjälpsam.
    I samband med kontraktsskrivning förtroendeingivande. Verkade kunna sin sak.
    Pålitlig. Läs mer
  • Staffan E
    Staffan E skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag anlitade Jimi för en försäljning utav min bostadsrätt på Kungsholmen.

Blev tipsat av en vän som använt sig av Erik Olsson mäklarfirma och Jimi som mäklare under deras försäljning.

Redan vid första mötet med Jimi så märker man att han verkligen brinner för sitt yrke och förmedlar en trygg känsla.

Nu en vecka senare är bostadsrätten såld och Jimi har gjort ett utomordentligt jobb med fantastiskt engagemang, och alltid haft ett leende på läpparna och glimten i ögat.

Jag kan varmt rekommendera som mäklare om du går i sälj tankar.

10/10

Varma hälsningar,

Staffan. Läs mer
  • Elisabeth U
    Elisabeth U skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra på att lyssna, lugn och förtroendeingivande. Läs mer
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca har varit professionell i hela skedet av försäljningen. Har förmedlat bra tips och trix och varit glad och positiv. Jag kommer absolut att rekommendera henne vidare till andra vid försäljning. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är väldigt glad över att vi valde att jobba med Rebecca och låta henne och Erik Olsson fastighetsförmedling sälja vår lägenhet. Rebecca uppfyllde alla de förväntningar vi hade och skulle jag sälja eller köpa igen hade jag direkt vänt mig till Rebecca. Hon fick oss att känna oss väldigt trygga i hela säljprocessen! Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Peter R
    Peter R skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata har varit mig behjälplig, professionell och tillmötesgående från start till mål. Jag är mycket glad att jag valde henne som mäklare. Läs mer
  • Aldijana O
    Aldijana O skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En helt otroligt bra mäklare! Från första stunden vi ringde till Adi fick han oss att åter känna hopp om att få vår bostad såld. Han var utförlig med att förklara allt som ska ske, han höll allt han sa att han ska göra och gjorde det i tid. Samt att han överraskade oss med hur snabbt han fick bostaden såld för det priset vi ville ha. En otrolig mäklare helt enkelt. Kan varmt rekommendera Adi och Erik Olsson Fastighetsförmedling till alla. Läs mer
    2018-04-18 Adi S svarar Aldijana O
    Stort tack Aldijana för ett lyckat samarbete!

Med vänlig hälsning,
    Adi
    Adi S gillar detta
  • Per Simon A
    Per Simon A skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har upplevt ett extremt positivt, kompetent och trevligt bemötande av Paul. Hans uppdrag var att sälja vårt hus och det gjorde han och vi kunde inte varit nöjdare. Han var väl förbered, lätt att samarbeta med och mån om vad vi ville och tyckte var viktigt. Läs mer
  • Shara S
    Shara S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är en mycket ambitiös, driven och serviceminded mäklare som på ett lättsamt sätt och med ett positivt fokus hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hon var noga med att hålla oss uppdaterade och försäkrade sig om att vi var nöjda i varje steg och att hon förstod vad vi ville.
    Vi kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
  • John N
    John N skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag vill verkligen varna för mäklarfirman Erik Olsson. Här finns ingen etik om att värna om regler gentemot dem de säljer för eller till utan bara att sälja oavsett. Deras metoder är kort sagt regelvidriga. Utan att behöva gå in på vad de ställt till med för en blivande barnfamilj så har de förstört vårt vardagsliv totalt. De frånsäger sig allt ansvar från en försäljning där de ljugit om ytor och utrymmen som inte ens går att nyttja. Och efter månader av kämpande med dem för att få någon form av upprättelse så har vi inte en chans som liten barnfamilj mot stort företag. Vill aldrig komma i närheten av detta företag igen! Läs mer
    2018-04-10 Willam F svarar John N
    Hej John,

Vi beklagar att du är missnöjd och vi vill gärna att du kontaktar vår Kundombudsman på kundombudsman@erikolsson.se och förklarar vad som har hänt så att vi kan lära oss och bli bättre.

Med vänliga hälsningar,

Erik Olsson Fastighetsförmedling
    Det har vi gjort alldeles för många gånger nu, med er Johan Nordenfelt
Chef Affärs- & Processutveckling, vars jobb verkar vara att försöka trötta ut en. Vår vardagliga tillvara är förstörd, helt fel läge att vänta barn nu tack vare ert illa skötta mäkleri och att ni bara slingrar er.

Dessutom så föreslog er mäklare Malin Karlsson en svartbyggare när man frågade om hon hade tips på någon som kunde sätta upp en mellanvägg - inte någon en seriös mäklare skall göra.

Att behöva komma med ordentlig felaktig info om yta etc få till en försäljning på ett snabbt sätt, nä - regelvidrigt av denna mäklare. Det kallades senare för "jag visste inte... / hade ingen uppgift om ... jag glömde nycklarna" (det hade hon inte) osv.
    I skrivande stund så kommer vi att anmäla henne och företaget till Fastighetsmarknadens reklamationsnämnd (FRN). Så här får man inte bete sig, skamligt.
    Det har vi gjort alldeles för många gånger nu, med er Johan Nordenfelt

2018-04-10 Willam F svarar John N
    Hej John,

Vi beklagar att det funnits brister i informationen om källarförrådet som vi vidarebefordrade.

Vi tycker det är bra om frågan om vårt ansvar avgörs av den opartiska expertinstansen FRN, vars beslut vi alltid följer.

Med vänliga hälsningar,

Erik Olsson Fastighetsförmedling
    2018-04-10 John N svarar Willam F
    "Brister i informationen"... en underdrift! Utöver att det inte överensstämmer alls med skriven yta:
    Förrådet låg inte ens i det utlovade utrymmet för förråd, utan en hönsbur placerad mitt i garaget, som det visar sig är förbjudet att använda för annat än bildäck..! Förrådets golv stod dessutom en tid under vatten pga smältis från bilarna runt om, nu är det istället fyllt av smuts och jord. Helt otjänligt, varpå vi tvingas att använda det blivande barnrummet som förråd och snart även måste vi hyra av Shurgard.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Helena N
    Helena N skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Paul är väldigt professionell och trevlig. Han gör sitt yttersta och fanns alltid tillgänglig. Det kändes trygg att jobba med Paul. Läs mer
  • Tina L
    Tina L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus, ja du!
    Är han vaken dygnet runt!
    Han har kämpat med våran lägenhet, fast det är dålig marknad just nu!
    Hade visning på visning å till slut blev det napp, gav aldrig upp!
    Glad och framåt och kan sin sak.
    Tussen tack marcus Läs mer
    2018-04-26 Marcus L svarar Tina L
    Tack Tina för ett härligt samarbete, det har varit jättetrevlig. Vi hörs :)
  • Heidi L
    Heidi L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag upplevde Magnus som väldigt professionell och trygg genom hela säljprocessen. Han har lång erfarenhet och fingertoppskänsla för marknaden. Han kom med bra tips på vad jag behövde göra med lägenheten inför försäljningen och återkopplade snabbt vid frågor. Ni är i trygga händer med Magnus. Läs mer
  • B
    B skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix var engagerad, professionell och kunnig. Rekommenderar Felix starkt som mäklare! Läs mer
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt och bra bemötande. Ärliga raka svar. Effektivt Läs mer
  • Josephine E
    Josephine E skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är en riktig toppen-mäklare! Hennes kunnighet, sprudlande energi och engagemang, varma personlighet samt snabba återkoppling vid frågor och funderingar gjorde mig som förstagångsköpare mycket trygg hela vägen från visning till tillträde. Kan varmt rekommendera Rebecca som mäklare! Läs mer
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi rekommenderar varmt Linda Yu. Vi träffade tre mäklare där Linda stack ut. Hon tog god tid på sig vid vårt första möte och har en jättefin känsla för detaljer. Hon är ärlig (både mot säljare och köpare), arbetar stenhårt och lämnar inget åt slumpen. Hon var inte billigast i jämförelse med de andra mäklarna men väl värd varje krona. Utan henne hade det inte blivit en rekordförsäljning i vårt hus i en osäker marknad. Tack Linda för en utmärkt arbete och ett fint samarbete så ses vi vid nästa försäljning :) Läs mer
    2018-04-16 Linda Y svarar Jesper H
    När tre perfektionister går all in så kan resultatet inte bli annat än bäst! : D Otroligt tacksam för att ni styrde upp lägenheten så att den var i toppform inför försäljningen och för ett väldigt roligt och givande samarbete! Varmaste tacken för era fina ord, blev jätteglad : ) Vet att ni inte ens har flyttat in i den nya bostaden än men jag hoppas att nästa försäljning inte dröjer alltför länge : ) Ha det så himla gott!
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl