Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Lör: Stängt
Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2131 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Natalia M
    Natalia M skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Från första till sista steget var Jimi tillmötesgående och ytterst professionell i sitt bemötande. Trots ett svajig marknad fick han bostaden - en etta på 23kvm i Vasastan - såld före visning och till ett högt pris. Hade jag haft fler lägenheter att sälja i Stockholmstrakten, hade jag återigen anlitat Jimi, ingen annan. Rekommenderar Jimi starkt! Läs mer
  • Alicia M skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Härlig okomplicerad mäklare som förmedlade en 3a i Årstaberg. Köpet gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-05 Maximillian B svarar Alicia M
    Tack så mycket för dina vänliga ord!
  • Dennis L skrev om Therese Jarmunger en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Therese. Hon är mycket trevlig och duktig. Hon har den sällsynta förmågan att få gott förtroende hos både säljaren och köparen. Läs mer
  • Tobias W skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tillmötesgående, tydlig och konkret! Läs mer
    2018-11-05 Maximillian B svarar Tobias W
    Tack Tobias!
    Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi sålde en lägenhet i Bromma och kunde inte valt en bättre mäklare än Mirza. Han var väldigt engagerad och proffsig genom hela processen. Han återkopplade om allt och var snabbt tillgänglig om frågor uppstod. Mirza har extremt bra känsla för marknaden och området, vilket ledde till rätt förväntningar på slutpriset. Vi är oerhört nöjda och kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Christopher F
    Christopher F skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en fantastisk mäklare på så vis att han är extremt lyhörd, engagerad och ärlig. Mirza höll en öppen dialog och informerade oss löpande genom hela processen och även, som jag värderar högt, var att han satte rätt förväntningar på slutpris och marknadsläge. Hela detta paket resulterade i en optimal levererad tjänst med mig och min sambo som extremt nöjda kunder! Läs mer
  • Emilio F
    Emilio F skrev om Therese Jarmunger en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    När jag sålde min bostadsrätt så valde jag Therese Jarmunger som min mäklare vilket jag är glad över. Hon är väldigt hjälpsam, engagerad och jag känner att jag fick bra återkoppling under hela vägen. Jag fick dessutom bra tips och råd från henne. Om jag undrade över något så fick jag ett snabbt svar.

Jag känner att hon gjorde ett utmärkt arbete i att hitta en bra köpare där både jag och köparen var nöjda med affären.

När det blir dags att sälja igen så kommer jag definitivt att använda mig av Therese. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Johanna Ö skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    - Bostadsrätt.
    - Beata har varit helt fantastisk hela vägen. Alltid professionell, drivande och engagerad utan att vara påträngande. Hon återkopplade och höll oss informerade genom hela processen. Vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare och kan varmt rekommendera henne.
    - Beata har överträffat våra förväntningar genom att lotsa oss till den försäljning som hjälpte oss att kunna köpa vårt radhus, vilket vi knappt trodde var möjligt själva. Och köparna av lägenheten verkar också nöjda vilket känns bra även för oss!
    - Högsta betyg! Läs mer
  • Elina P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket nöjd med Jimi Bennet Oduncu som mäklare! Det kändes mycket enkelt och samtidigt säkert att sälja min villa med hjälp utav Jimi👌😁 toppbetyg till er 😁 Läs mer
  • Elin V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, trevlig, kontinuerlig återkoppling och levererade försäljningspris över förväntan. Läs mer
  • NikoIina B
    NikoIina B skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag sålde min bostad och mäklaren Linda Yu hjälpte mig med det. Linda var otroligt kunnig och professionell i allt från första mötet till avslut. Det var alltid lätt att nå Linda och hon besvarade alla frågetecken jag hade. Jag upplever att hon gjorde allt och lite till för att ro hem försäljningen trots att marknaden var lite svajig. Priset hon sålde för var över förväntan. Linda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar NikoIina B
    Tusen tack för bästa rekommendationen Nikolina! : ) Hoppas att ni stortrivs i ert nya hem och att vi hörs eller ses snart igen!
  • Angelo A skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bought an apartment with Beata's help. Quick and efficient responses, excellent communication and understanding of my needs. Läs mer
  • Susann N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Försäljning av bostad. Veronika har varit toppen! Mycket proffsig och kunnig på alla plan. Försäljningspriset hamnade I nivå med vad vi hoppades på och ansåg vara rimligt. Läs mer
  • Adam W skrev om Alexander Andersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En engagerad mäklare som håller dig uppdaterad hela vägen oavsett tid på dygnet. Jag skulle starkt rekommendera Alexander till alla som letar efter en mäklare! Läs mer
  • Ulrica Å skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda är en väldigt engagerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Alltid anträffbar och otroligt bra på återkoppling.
    Linda har sålt en 4:a på Södermalm före visning åt oss och vi är verkligen så nöjda.
    Linda lovar heller inte mer än hon håller, utan överträffar istället, vilket är en väldigt bra egenskap.
    När vi skall sälja nästa gång hoppas jag att Linda vill sälja åt oss igen - det tycker jag är det bästa betyg en mäklare kan få. Läs mer
    2018-11-07 Linda Y svarar Ulrica Å
    Det är verkligen det bästa betyget en mäklare kan få! Varmaste tacken för dina fina ord och det fortsatta förtroendet Ulrica : ) Jag är så glad att ni är nöjda och hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi får samarbeta på nytt. Ha det gott och lycka till med renoveringen av huset!
  • Susanna P skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunnig, proffsig med ett varmt bemötande. Mycket nöjd med Jimi som mäklare vid min lägenhetsförsäljning! Läs mer
  • Anna T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi sålde en tvåa på Kungsholmen i oktober 2018. Veronika har genomgående varit proffsig, trevlig, kunnig och engagerad i försäljningen. Vi hade träffat på Veronika på visningar tidigare och fått ett mycket gott intryck - hon tycktes ha full koll och svar på alla frågor vi som potentiella köpare hade. Vi hade således höga förväntningar på henne - och hon har infriat dem alla. Vi är mycket nöjda, både med vad vi fick betalt för vår bostad och med Veronikas bemötande under hela processen. Läs mer
  • Erkan D skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hårt arbetande med vilja att lösa det både för köpare och säljare, proffsig attityd och bra tillgänglighet på telefon och sms! Läs mer
  • Viktor B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,

Har både köpt och sålt av Beata. Beata var 10/10. Vid försäljningen hade vi mer kontakt och Beata gjorde ett gediget arbete. Fick verkligen känslan att hon la ner tid och energi på min försäljning, många uppföljningssamtal sent på kvällarna. Noggrann, punktlig, engagerad och ett seriöst tillvägagångssätt. Kan verkligen rekommendera Beata till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Magnus Ö skrev om Maximillian Broman en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köpte en 3:a. Trevligt och proffsigt bemötande. God kommunikation. Läs mer
    2018-10-18 Maximillian B svarar Magnus Ö
    Hej Magnus,
    Tack så mycket för din rekommendation!
    Jag hoppas ni trivs i er nya lägenhet.
    Mvh Maximillian Broman
  • Rebecka F skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebeccas försäljningen av min lägenhet var en positiv erfarenhet och slutpriset översteg förväntan. En energisk, lyhörd och ärlig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • anna h skrev om Rebecka Persson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots att marknaden sjunkit en del del de senaste månaderna lyckades Rebecka sälja min lägenhet till rekordbra pris. Hon är påläst, engagerad och ser till att alla blir nöjda, både köpare och säljare.
    Jag kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • Dino M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika hjälpte oss att sälja bostaden. Vi kan verkligen rekommendera henne då hon är mycket proffsig, påläst, en bra kommunikatör och alltid glad och positiv.
    Vi hade höga förväntningar då vi hade kommit i kontakt med henne förut och hon lyckades leva upp till dem. Vi är nöjda med slutpriset och kontakten under försäljningsprocessen.
    En nöjd kund. Läs mer
  • Henrietta B
    Henrietta B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia hjälpte mig på ett utmärkt sätt genom hela processen att sälja min lägenhet. Trygg, erfaren och pålitlig. Snabb och bra återkoppling på tider som passar mig med knepiga arbetstider. Mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
    2018-10-11 Pia B svarar Henrietta B
    Tack Henrietta för det fina orden! :-)!
  • Anna N
    Anna N skrev om Niki Möller en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag sålde en nyproducerad lägenhet pga ändrade levnadsförhållanden. Jag blev bemött av Niki med lyhördhet och en enorm kunskap. Hon höll mig uppdaterad kontinuerligt och hon är mycket lätt att kommunicera med. Jag rekommenderar henne till den som vill ha en kunnig mäklare som gör sitt yttersta för att man ska bli nöjd. Läs mer
    2018-10-09 Niki M svarar Anna N
    Tack för dina fina ord Anna. Det värmer! //Niki
  • Amanda N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Med en enormt positiv energi, engagemang, servicetänk och vänlighet gjorde Rebecca säljandet av min lägenhet i midsommarkransen till en lätt match. Kan varmt rekommendera Rebecca! Läs mer
  • Dehlin P skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket driven och uthållig säljare. Paul är en mycket trevlig och härlig person, men är resultatinriktad och fokuserad när det behövs. Läs mer
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt lägenhet i Vasastan. Jimi har varit ambitiös och driven från dag ett. Han är engagerad, duktig och proffsig i alla sina bemötanden samtidigt som han håller en härlig personlighet. Läs mer
  • Lena H skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Paul är superengagerad o väldigt målinriktad o lösningsorienterad. Utöver det är han trevlig o lätt att nå, gör allt för att göra både säljare o köpare nöjda! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oliver Å
    Oliver Å skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vid försäljning av min första bostadsrätt anlitade jag Veronika & det var det bästa beslutet jag har tagit. Veronika är en rak & ärlig person med otroligt mycket energi, som arbetar stenhårt för att både köpare & säljare ska bli nöjda. Tidigare nämnt gör att Veronika injuter ett enormt förtroende vilket gör att jag som klient kände mig trygg under hela processen. Det ska tilläggas att Veronika är ett proffs på att hantera oförutsedda händelser & om spelplanen förändras kommer hon vara där för dig & guida dig till rätt beslut! Jag rekommenderar Veronika starkt till alla som står inför en bostadsförsäljning! Läs mer
  • Anita S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är den absolut bästa mäklare man kan tänka sig! Som mäklare är han oerhört professionell. Läs mer
  • Victoria F skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi anlitade Rebecca för att sälja vår lägenhet. Hon bemötte oss med professionalitet, engagemang och ett stort leende. Rebecca infriade våra förväntningar och bidrog med en trygghet i vår bostadsförsäljning. Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare och kommer att rekommendera henne till både nära och kära. Läs mer
  • Angela S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Riktigt dålig mäklarfirma!! De ljuger och bluffar och har kvar objekt från mäklare som har slutat för att det ska se bra ut. När man försöker ringa mäklarna som står ansvariga för objektet så kommer man till nya mäklare som inte fattar någonting. Hur är det möjligt? Tur att vi inte hann köpa... Läs mer
  • Rahel L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza, är den bästa mäklaren i Bromma- så är det bara.Sådan service och kundorientering. Hela affären har varit snabb och smidig. Toppen verkligen. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Johan H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    mkt trevligt bemötande.................... Läs mer
  • Ruth J skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I dag är första gången jag kom i kontakt med Maria Mycket bra väl bemötande. Maria verkar vara mycket engagerad och lyhörd. Läs mer
    Ruth J gillar detta
  • Ervin E skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köp av en 2RoK på Gärdet. Väldigt trevlig, noggrann och tillgänglig mäklare som levde upp till alla förväntningar. Försöker få båda parter nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Lovisa B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har sålt en liten tvåa på Gärdet. Jag valde Beata aktivt som mäklare efter att jag hade sett att hon hade sålt i området. Efter kontakt så fick jag alltid små söta presenter på dörren vid påsk och jul. Mycket uppskattad då jag kände mig sedd. Allt gick bra och jag är nöjd med allt. Svindyr för en sådan liten lgh. Men kanske värt det :) Läs mer
  • Steffi S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag köpte en tre:a och jag blev bemött på ett fantastisk sätt. Rebecca var utsluten trevlig och tillmötesgående. Jag upplevde hela tiden att Rebecca var ärlig och jobba för att båda, säljaren och köparen blir nöjda.
    Jag hade helt andra förväntningar efter att ha mött många andra mäklare och blev väldigt positiv överraskad. Om en skulle bli bemött och hjälpt av en person som Rebecca i andra områden av livet, skulle livet vara en walk in the park. Läs mer
  • Birgitta H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Från en tvåa till en trea har Rebecca både hjälpt mig köpa och sälja. Jag har mycket goda erfarenheter om hennes personliga omhändertagande.Snabb och adekvat service.
    Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Andy A
    Andy A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt en trea på Hägerstensåsen. Rebecca är alltid trevlig glad possetiv och förmedlar mkt energi.
    Vi har anlitat henne tidigare så vi visste att hon skulle klara av att sälja vår lägenhet till önskat pris. Hon gav oss till och med mer än vad vi ville ha för lägenheten . Så vi kan starkt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Jessica A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett så varmt och personligt bemötande av Rebecca Vitai Johnsson. Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om mig som köpare som om säljaren. Rebecca satte guldkant på lägenhetsköpet - ett riktigt proffs 💎 Läs mer
  • Lars E skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    köpt en tvåa i Örby och tyckte att allting funkade jättebra Läs mer
  • 2018-09-07

Omdömet har granskats och är verifierat

bahar S skrev om Joakim Bogeling en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Brett leende, nonchalant attityd. Svarade på sms- med en viss fördröjning på dygn ibland. Vissa budgivare föll säkert bort pga otillgängligheten. Dök inte upp på visningen. Läs mer
  • Jerker E skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålde min lägenhet i Hornstull och Linda har varit fantastisk hela resan.
    Hon har varit klar över hur vi ska göra för att få ut mesta möjliga av min lägenhet och jag är klart nöjd med att ha anlitat henne! Läs mer
    2018-09-28 Linda Y svarar Jerker E
    Största tacken för din fina rekommendation Jerker! Hoppas att renoveringen av huset går bra och att du stortrivs där : ) Vi ses på tillträdet!
  • Louise K skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots kort varsel kom Jimi snabbt till skotts och effektiviserade försäljningen på bästa sätt. Lättillgänglig och trevlig. Slutsumman för den sålda lägenheten blev över förväntat och hela processen gick oerhört smidigt. Läs mer
  • Malin N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Karismatisk, punktlig och engagerad Läs mer
  • Elenor L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca sålde min 2:a vid Telefonplan och hon var otroligt seriös och ambitiös genom hela processen. Jag fick ett mycket gott intryck redan första gången vi träffades och jag som säljare har känt mig i trygga händer under hela tiden, vilket var ett av de viktigaste kriterier jag hade när jag valde mäklare. Hon är väldigt noggrann och tänker på minsta detalj, inget lämnas åt slumpen. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Lars H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt bostadsrätt på Fridhemsgatan/Norr Mälarstrand.
    Vi blev mycket väl bemötta av Veronika och hon ingav ett stort förtroende jämfört med andra mäklare som vi intervjuat.
    Hennes kunskap samt erfarenhet av området och marknaden där vår lägenhet ligger var väldigt god.
    Marknaden var och är väldigt tuff och vi hade ganska låga förväntningar på att lyckas sälja till det pris vi hade som krav.
    Vi hade också ett krav på sista datum som krävdes för att vi skulle kunna gå vidare med vårt bostadsköp.
    Veronika levde upp till samtliga våra förväntningar.
    Hon är effektiv, noggrann, ärlig, arbetsam, positiv och har ett härligt humör samt en närvaro som gör att man får en extra boost av energi.

Veronika har verkligen gjort allt för att sälja vår lägenhet och lyckats trots en tuff marknad. Läs mer
  • Anders D skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande och bra service vid köp av bostadsrätt i Älvsjö Läs mer
Magnus Jansson
Rebecca Vitai Johnsson