Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av 2038 rekommendationer
På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2038 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Johan
    Johan skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt engagerad och kunnig! Kan varmt rekommendera Frida.
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella var allt vad man kan förvänta sig av en duktig mäklare plus lite till. Hon var tillmötesgående, tillgänglig och kompetent. Efter avslutad process så har jag inget att anmärka på, utan vill istället lyfta fram henne. Hon har en given roll i eventuella framtida försäljningar av bostäder. Med det sagt så vill jag rekommendera henne till alla som vill sälja bostad, ni kommer bli mer än nöjda. Grattis till ni som anlitar henne!

Vänligen
    Andreas
  • Gabriela F
    Gabriela F skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med Gabriella Löves. Mycket trevlig mäklare som gjorde att köp av lägenhet kändes tryggt och bra! Rekommenderas starkt!
  • Sofie Z
    Sofie Z skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra och professionellt bemötande. Gabriella levde mer än väl upp till våra högt ställda förväntningar och skulle rekommendera henne till andra säljare.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är oerhört duktig på sitt yrke, man märker att hon gillar sitt jobb. Hon är väldigt lätt att prata med, hon berättar på ett pedagogiskt sätt så att en som aldrig sålt förut förstår. Glad och positiv. Henne skulle vi rekommendera till andra.

Hälsningar Andreas och Mikaela
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Stort tack Felix för en exeptionell service och ett professionellt bemötande som förenklade bostads affären! Jag rekommenderar Felix till alla som vill köpa/sälja eller byta bostad!

Med vänlig hälsning,
    Stefan
  • Paloma L
    Paloma L skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Från början till slut har Frida kommunicerat tydligt och snabbt, vilket skapat en trygghetskänsla från dag ett. Genomgående proffessionellt bemötande och hantering. Skulle gärna använda oss av henne igen och rekommenderar henne varmt.
  • Malin S
    Malin S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Extremt professionell lyssnar är
    Tydlig i sin kommunikation
    & ger ett starkt engagemang till sina kunder
    Fler mäklare borde vara som Rebecca
  • Adela F
    Adela F skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza levererade mycket över våra förväntningar och såg till att vi fick ett pris som vi är helt över våra förväntningar!
    Vi kan varmt rekommendera Mirza till alla som ska sälja sin bostad!
  • Jörgen  W
    Jörgen W skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tack Felix för att du hjälpte mig med mitt livs viktigaste affär.
    Du var till stor hjälp och om jag i framtiden går i köp/sälj-tankar så är det dig jag kommer att ringa allra först!
    Vi hörs!
    /Jörgen
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande och bra uppföljning under försälnings processen. Bra exponering av annonsmaterialet så överlag är jag nöjd.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda och glada över Veronikas arbete. Veronika lät verkligen försäljningen ske på våra villkor och i vår takt, något vi uppskattade väldigt mycket. Under hela vår process uppträdde Veronika otroligt professionellt och var alltid positiv och hjälpsam. Vi rekommenderar Veronika varmt till alla som söker en mäklare.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, strukturerad och tydlig. Gav ett professionellt bemötande i alla delar.
  • Lena B
    Lena B skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett väldigt varmt och professionellt bemötande. Kände mig trygg och fick svar på alla mina frågor. Super med en mäklare som kan nås på telefon, sms och mejl. Snabb på att svara.
    2017-08-13 Marilyn S svarar Lena B
    Tack för ditt svar Lena!
    Kul att höra att du känt dig trygg genom processen.
  • Jessica I
    Jessica I skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Den mest observanta och generösa mäklare jag någonsin träffat! Var först ganska osäker och orolig när jag skulle sälja min lägenhet, men efter redan första mötet med Jimi så kände jag mig så lugn och trygg. Han plockar verkligen fram de bästa förutsättningarna för att försäljningen skall bli toppklass!
    Kan från mitt hjärta, varmt rekommendera Jimi till er nästa mäklare, lovar att ni kommer vara i goda händer. Med den kunskap, energi och positivitet han strålar kan det inte bli bättre än en bra affär!
  • Elin B
    Elin B skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I valet av en handfull olika mäklare valde jag just Jimi då hans personlighet fick mig på fall. Hans engagemang, den ständiga tillgängligheten och hans charm gav resultatet i en riktigt lyckad affär. Jag kunde inte blivit mer nöjd. I framtiden kommer jag definitivt välja Jimi igen!
  • Fenik S
    Fenik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronica var väldigt hjälpsam vid köp av vår lägenhet. Hon lät oss komma och se lägenheten två gånger innan ordinarie visning, var alltid tillgänglig när vi ringde samt hade ett väldigt glatt och professionellt bemötande!
  • Liao M
    Liao M skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn is very active and engaged in my case. She is profressional and always keeps me update on the progress. I definitely recommend her as Mäklare.
  • Johan F
    Johan F skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ung men professionell och tillgänglig och levde upp till våra förväntningar så vi är nöjda.
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus Hederstedt allid vänlig/trevlig, hjälpte till med det jag behövde veta/göra under hela säljperioden.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig, Driven och beslutsam. Ett fokus, så mycket betalt som möjligt. Självklara valet för säljaren!
    2017-08-08 Linda Y svarar Andreas H
    Tackar så mycket för en superfin rekommendation Andreas! Vi ses på tillträdet nästa måndag! : )
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har stött på över 50 mäklare under 2 års tid, men aldrig en mäklare som Veronika! Härlig tjej med massa positiv energi. Det glädjer mig att få göra min första och största bostadsaffär med en professionell mäklare som Veronika. Tack ska du ha!
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Eddi Rockström en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda med Eddi som mäklare! Han är otroligt proffesionell, trevlig, lyhörd och engagerad! Han höll oss informerade under hela processen och levererade ett toppen resultat!
  • Juhani T
    Juhani T skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus var tillgänglig under hela processen, svarade alltid snabbt på alla frågor samt höll mej frekvent uppdaterad. Väldigt erfaren och professionell mäklare.
    Jag skulle när som helst välja Magnus igen.
  • Eva M
    Eva M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mer än nöjda med Veronika Oskarsson som mäklare. Vi kände stort förtroende för henne från första telefonsamtalet till kontraktsskrivning. Hennes engagemang och närvaro för just vår affär gör att vi vill tacka Veronika och vi kan varmt rekommendera henne.

/Familjen Marcus
  • Thina L
    Thina L skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig och springer de extra milen för att uppnå sitt och säljarens mål. Pålitlig och vet vad han sysslar med
    2017-08-01 Adi S svarar Thina L
    Tack för dom fina orden Thina, ett nöje att arbeta med dig!
    Adi S gillar detta
  • Rania R
    Rania R skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kommer aldrig att välja Maria Björn som fastighetmäklare igen. Hon ber sina kunder att undangömma och dölja hål och skavanker så att det inte ska synas på visningen. Sedan tar hon inte sitt ansvar efteråt. En mer opålitlig mäklare finns det inte, jag både köpt och sålt flera gånger via andra mäklare men aldrig upplevt något i närheten.
  • Karin P
    Karin P skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata var supertrevlig och lätt att samarbeta med. Kändes insatt i området och var kompetent!
  • Tim P
    Tim P skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix har varit en klippa i vår process och vi är mkt nöjda och rekommenderar honom starkt som mäklare. Felix är Professionell, service minded och resultat orienterad vilket är egenskaper vi har uppskattat.
  • Frida N
    Frida N skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är supernöjda! Magnus hjälpte oss på bästa sätt med vår lägenhetsförsäljning. Trevligt och professionellt bemötande under hela processen.
  • Julia S
    Julia S skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mycket nöjda med Felix. Han har varit serviceminded, professionell och behjälplig i såväl vårt nya köp som i försäljningen av vår befintliga bostad.
  • Erik S
    Erik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är mycket professionell, engagerad och fanns hela tiden tillgänglig. Tack vare Veronika kändes hela processen trygg och pålitlig.

Med ett utomordentligt driv och service skapade Veronika förutsättningar för en bra affär för både mig och köparen.

Kan varmt rekommendera Veronika.
  • Rita G
    Rita G skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi hade träffat Magnus på en visning och tyckte att han var proffsig och bra. Därför var Eric Olsson,och framför allt Magnus, vårt alternativ när vi skulle sälja vårt hus i Trosa.
    Vi har tidigare anlitat och haft kontakt med lokala mäklare och Magnus slår dom med hästlängder!
  • Sophie S
    Sophie S skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Smidig snabb och proffsig trots att jag är rätt rörig och vimsig 👍
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Veronika Oskarsson och kände stort förtroende för henne från första mötet till kontraktsskrivning. Hon var professionell och grundlig och hade ett trevligt och ödmjukt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne till andra säljare.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mycket behaglig person att ha att göra med.
    Lyhörd, påläst och en god representant för säljaren och företaget.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix Hasselberg motsvarar alla mina krav på en god och professionell mäklare. Han är drivande, kreativ, engagerad och kunnig. Dessutom är han insiktsfull om psykologin kring ett bostadsköp både vad gäller köpare och säljare. Slutligen är han en ödmjuk och inlyssnande till sitt sätt. Han får mina bästa rekommendationer!
  • Anita R
    Anita R skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn arrangerade försäljningen snabbt och effektivt under semertiden. Skulle anlita henne även i framtiden.
    2017-07-12 Marilyn S svarar Anita R
    Tack snälla Anita! Det var kul att hjälpa er i förmedlingen av er bostad. Trevlig sommar!
  • Christofer O
    Christofer O skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Louise är en fantastikt mäklare och rätt val i innerstan där det är höga krav från både säljare och köpare och snabba beslut som måste tas . Tillgänglig och drivande i försäljningen vilket gav mig ett rekordpris i området. Kan varmt rekommendera Louise för Er som vill sälja och få ut det rätta värdet av Er bostad. Pris var inte avgörande för mig utan slutpriset, hon är värd varenda krona !
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    veronika gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. hon skötte kommunikationen med köpare och oss som säljare bra och ordnade med extravisningar så att alla spekulanter fick möjlighet att se lägenheten.
    2017-07-11 Veronika O svarar Henrik J
    Hej Henrik!
    Så himla glad jag blir att ni upplevde mitt yrkesutförande så bra. Det var verkligen ett roligt samarbete så det vill jag passa på att tacka för.
    Lycka till med det nya så ses vi snart igen!
  • Anna e
    Anna e skrev om Kevin Hansen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra. Vi är supernöjda med både köp och sälj.
    Kevin är på rätt spår. Rekommenderar gärna honom till vänner.
    A
  • Julia P
    Julia P skrev om Felix Hasselberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Felix överträffade vår förväntan! Hans bemötande var professionellt, genuint och med en service utöver det vanliga. Vi kände oss sedda och hörda från första stund och upplevde att Felix gjorde allt för att hjälpa oss hitta den perfekta lägenheten just för oss. Vi är mer än nöjda med Felix och rekommenderar honom till alla vi känner!
  • Torbjörn M
    Torbjörn M skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fick ett gott intryck första gången vi satt ner med Marcus och det intrycket bestod genom hela processen. Genomförde allt som vi som säljare förväntade oss med bravur och fanns alltid nära till hands för frågor eller funderingar.
    2017-08-13 Marcus L svarar Torbjörn M
    Tack snälla för er fina kommentar! Hoppas ni haft en fin sommar så ses vi snart på tillträdet.
    Mvh, Marcus
  • Daniel  H
    Daniel H skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida Klaesson är en otroligt fantastisk mäklare som brinner till max för sitt yrke och sina kunder.

Jag köpte en lägenhet som Frida förmedlade i Silverdal-Sollentuna.

Vi hade affären klar på nolltid tack vare Fridas proffsiga och tillgängliga bemötande.

Kan varmt rekommendera Frida Klaesson till er som går i säljtankar!!
  • Christer G
    Christer G skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med Pia Björklund och skulle verkligen rekommendera henne!
    Trevligt bemötande o bra information o proffsigt handhavande av hela affären.

BRF Fredhällsgatan 1
  • Lina N
    Lina N skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en lägenhet av Lovisa Juni 2017 och önskar ge henne toppbetyg! Snabb återkoppling, trevligt bemötande och pålästa svar.
  • Karoline
    Karoline skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har fått en god kontakt och Frida verkar mycket kompetent.
    ...men det är ju en bit kvar innan vi är helt klara .-)
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra bemötande! Professionell och trevlig!
    Levde absolut upp till våra förväntningar. Vi är sammanfattningsvis mycket nöjda med allt!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda är den mest grundliga, uthålliga och hårt arbetande mäklare som jag har haft glädjen att träffa och anlita. Hon kräver mycket av den som anlitar henne; detaljfrågor om allt kommer i långa listor. Men när hon väl är nöjd så kan hon mer än alla andra om bostaden!
    2017-06-30 Linda Y svarar Agneta S
    Tusen tack för dina fina ord Agneta! Är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att sälja båda era vackra lägenheter och glad att jag lever upp till er förväntan : ) Ha en underbar sommar och lycka till med badrumsrenoveringen!
  • Emma L
    Emma L skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida var vänligt bemötande och väldigt proffesionell. Hon var snabb på att svara och levererade bra resultat, vi kan varmt rekommendera henne!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam