Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Rekommenderat företag 2016 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Rekommenderat företag 2015 - Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 1887 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Mats J
    Mats J skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus på Erik Olsson gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Han är flexibel och enkel att ha med att göra. Jag rekommenderar honom varmt.
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata var påläst och driven. Den information hon inte hade tog hon reda på. Bra på att återkoppla!
  • Vanessa L
    Vanessa L skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag träffade Beata på en visning och vi bokade möte för värdering mm av min lägenhet då jag kände förtroende för henne direkt. Efter att träffat flera olika mäklare bestämde jag mig ändå för henne. Hon känns ärlig och mänsklig och inte som en typisk säljare, vilket jag tyckte om. Hon har varit engagerad och peppade under hela tiden, trots att jag nog var den sämsta samarbetspartnern man kan hitta i början!
    Är nu mycket nöjd med en snabb, bra och smidig försäljning!
  • Philip C
    Philip C skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata gjorde en värdering av min lägenhet och kom med många goda råd inför en eventuell försäljning. Hon bjöd på ett otroligt professionellt bemötande och jag skulle med glädje lägga en framtida fastighetsaffär i hennes händer. Tummen upp rakt igenom!
  • Martin P
    Martin P skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus är en mäklare jag skulle känna mig trygg med att både köpa och sälja genom. Han är tillgänglig, förtroendeingivande, seriös och enormt professionell. En bostadsförsäljning eller bostadsköp är ju egentligen en galen sak att vara med om. Fantasibelopp. För mig är det då viktigt att kunna lämna över hela det ansvaret. Vid min försäljning kände jag mig trygg hela vägen med Magnus och är väldigt nöjd att jag valde just honom.
  • Sofi K
    Sofi K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Letar ni efter en duktig, trygg och proffsig mäklare så är Veronika Oskarsson ett självklart val!
    så viktigt att känna förtroende för sin mäklare och att man litar på att dom gör sitt bästa!
    Allt gick så otroligt smidigt från start av försäljningen till skrivning!
    Kommer rekommendera alla jag känner som ska sälja sin bostad att anlita Veronika!
  • Sara L
    Sara L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus Ljungdahl är utan tvekan den bästa och mest professionella mäklaren som jag har haft kontakt med. Han sätter alltid sina kunder först och är väldigt mån om möta sin klients önskemål och att förverkliga dessa på bästa sätt. Han är hjälpsam och finns alltid tillgänglig när det behövs. Allt har gått mycket smidigt och jag vill rekommendera alla anlita Marcus om ni ska sälja/köpa lägenhet.

Han har och ger också väldigt mycket energi. Det har varit väldigt kul att jobba med och lära känna Marcus. Och, kanske viktigast av allt, det har lönat sig!

Både jag och köparna gick ut från kontraktsskrivningen med en bra känsla i magen. Stort tack Marcus för din enormt trevliga och professionella personlighet.
  • Jenny D
    Jenny D skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell och kunnig. Inläst på området och föreningen. Bra att diskutera med. Ibland gick det lite fort men förstår att det också pga mkt att göra.
  • Sevki A
    Sevki A skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, kunnig och proffesionellt mäklare samt alltid tillgänglig.
  • Anna v
    Anna v skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och proffsig tjej med ett genuint intresse för sitt arbete! Lyhörd och flexibel, jag kan varmt rekommendera Beata!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är verkligen supernöjda med Emelie som mäklare, hon tog in och lyssnade på våra tankar. Vill man ha en ärlig och reko mäklare så är hon den rätta. Hon är tydlig och rak och väldigt driven. Hon jobbar för att få alla parter nöjda och glada med försäljning resp köp. Vi kan verkligen rekomendera Emelie!
  • Elisabete T
    Elisabete T skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är imponerad av Mirza Vehabovic som mäklare. Han visar prov på stor yrkesskicklighet. Han besvarar frågor på ett sakligt och rakt sätt, ger bra information om saker som kanske inte är uppenbara för en köpare. Mirza Vehabovic har också ett inlyssnande sätt, som utan tvekan är en tillgång när det gäller affärer. I korthet: Skicklig, effektiv och dessutom trevlig.
  • Herbert N
    Herbert N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, proffsig, snabb, trovärdig - och inte så "pushig" som vissa andra mäklare. Ett lyckokast!
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är precis den typ av mäklare man som säljare önskar. Han uppdaterar fortlöpande om status på försäljningen under hela processen samt gör sitt absolut bästa för att göra mig som säljare nöjd. Med sin erfarenhet av Stockholms bostadsmarknad, professionalitet, trovärdighet, engagement (ja, listan kan göras lång) ger jag mina varmaste rekommendationer till andra att anlita Marcus.
  • Emine A
    Emine A skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Riktigt bra! Personlig relation och delaktig längs hela vägen. Rekommenderar henne!
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag och min sambo har både köpt en lägenhet som Josefin Uggla förmedlade och även haft henne som mäklare då jag sålde min lägenhet. Hon har varit fantastisk som mäklare på alla sätt. Vi kände stort förtroende för henne när vi köpte lägenheten hon förmedlade och därför var det självklart att det var hon som sedan skulle sälja min lägenhet. Hon har varit professionell, engagerad, påläst, supertrevlig, svarat snabbt när man sökt henne, svarat på alla frågor och varit ett stort stöd i alla delar av processen. Jag rekommenderar henne till alla som ska sälja sin lägenhet och vill ha bästa mäklaren!
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra förarbete med mycket annonsering, sms mm. Professionella intryck rakt igenom. Data drivet. Toppen med kontinuerliga updates (stor skillnad mot andra mäklare). Vi är också mycket nöjda med slutpriset.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    We have just sold our apartment with the help of Marcus, and he has shown high professionalism and dedication to his work. Marcus was very structured and well-planned. He took his job seriously, and he put the extra mile in each step. Last but not least, he is a very agreeable person who makes you feel confident and comfortable throughout the whole process. Thank you Marcus! /Vahe and Elisabeth
  • Monica V
    Monica V skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Josefin Uggla har skött min lägenhetsförsäljning på bästa sätt. Hon är snabb, noggrann, lyhörd, säker, lätt att nå och dessutom supertrevlig. Jag är mycket nöjd och ger Josefin Uggla högsta betyg.

13 februari 2017

Monica Vallinder
  • Dragan L
    Dragan L skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en lyhörd och engagerad mäklare med en hög social kompetens. Under hela säljprocessen var han väldigt tydlig och mån om att hålla oss uppdaterade, han var väldigt målinriktad och därför vill vi starkt rekommendera Mirza till att ta hand om eran kanske livs största affär.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi upplevde Marcus på Erik Olsson som väldigt förtroendeingivande redan från första mötet på visningen. Påläst, trevlig, tillgänglig och serviceinriktad.
    2017-02-21 Marcus L svarar Charlotte S
    Hej Charlotte,
    Stort tack för er fina kommentar! :)
    Önskar er en trevlig dag!
  • Lena S
    Lena S skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Smidig och professionell hantering. Trevligt!
  • Markus J
    Markus J skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ett proffs ut i fingerspetsarna, gav oss möjlighet att hitta rätt värde på vår lägenhet och hjälpe oss att få det vi ville ha. Rebecca visade att hon har koll på marknaden men också visste hon hur man skulle sälja vår lägenhet. Något som vi är väldigt tacksamma för. Bäst!
  • Senad S
    Senad S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Är otroligt nöjd med Mirza Vehabovic som verkligen gav begreppet engagemang en ny innebörd. Kan verkligen rekommendera andra att anlita Mirza som mäklare.
  • Badema S
    Badema S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket professionell mäklare som levererade bra trots en tuffare marknad. Kommer verkligen rekommendera honom!!
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Super väl omhändertagen och hur nöjd somhelst
  • Tony A
    Tony A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag valde att sälja min lägenhet med hjälp av Rebecca, och jag var grymt nöjd från att jag träffade henne första gången tills att vi skrev avtal med köparen.

Rebecca har ett väldigt fint driv och ett grymt engagemang, samt kombinerar detta med en härlig personlighet. Hon är alltid anträffbar och hjälpsam, vilket skapade en skön trygghet för mig som kund.

Världsklass!
  • Julia S
    Julia S skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har nyligen köpt en lägenhet som Jenny förmedlat. Fick från första kontakt ett fantastiskt bemötande och en mycket trygg process. Jenny är enormt professionell, men även hjärtlig och med riktig fingertoppskänsla för både människor och för lägenheter! Inte minst ska det nämnas att jag är verkligt imponerad över hennes förmåga att hitta lösningar och att vara flexibel. Rekommenderar varmt!!
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Emelie vad mycket trevlig och behjälplig genom hela processen hittills. Jag är övertyckade om att Emelie även avslutningsvis kommer att vara det.
  • Emma E
    Emma E skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt trevlig och professionell, rekommenderar varmt!
  • Anne
    Anne skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida har sedan första mötet visat stortidigare intresse gör min försäljning. Givit goda råd och idéer till mig på mina funderingar. Ett väldigt bra bemötande och jag kommer att rekommendera henne till vänner som ska sälja.
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Emelie Madarasz en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättenöjda i helhet, lätt att nås, professionell i sin yrkesroll
  • Frida M
    Frida M skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn känns pålitlig, trygg och lyhörd. Hon proffsig och förstod direkt vad som var viktigt för oss. Hon gav oss bra råd och allt kändes enkelt. Hon är lätt att prata med och alltid kontaktbar. Vi rekommenderar henne varmt.
  • Gustav E
    Gustav E skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anlitade Pia för försäljning av min lägenhet i Fredhäll i Januari 2017. Pia har god kunskap om området, driven och var engagerad från första kontakt tills försäljningen var slutförd. Kände mig väldigt trygg med Pia och skulle verkligen rekommendera henne.
    2017-02-02 Pia B svarar Gustav E
    Tack Gustav för dina fina beskrivning av mig
    Hälsar
    Pia :-)
  • Pekka
    Pekka skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en duktig och driven mäklare som tar bra hand om säljaren. Återkopplar fortlöpande för att man ska ha bra koll på statusen.
    2017-02-05 Marcus L svarar Pekka
    Stort tack Pekka för er fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas toppen i ert nya boende och hör gärna av er vid frågor. Trevlig kväll!
    Marcus L gillar detta
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gjorde min försäljning till en trygg, kontrollerad och bra affär. Han förtjänar verkligen sitt goda rykte av engagemang och driv. Marcus inger stort förtroende genom att vara kunnig och ärlig. Han är en stjärna på att skapa möjligheter, bollade alltid alternativ med mig och lät mig välja väg att gå. Jag fick en härlig teamkänsla av att samarbeta med Marcus som också bidrog med tips och insikter i mitt sökande efter ny bostad. Jag kan varmt rekommendera Marcus som samarbetspartner till din nästa försäljning.
    2017-02-05 Marcus L svarar Niklas E
    Jättefin kommentar Niklas som jag tackar ödmjukast för. Så kul att vi fick till ett så bra slutpris! :) Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya större boende och välkomna att kontakta mig vid frågor. Trevlig kväll!
  • Nils H
    Nils H skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn är lyhörd, lugn och professionell. Hon gav bra råd, men lyssnade på min vilja genom hela processen. Jag rekommenderar Marilyn varmt som fastighetsmäklare.
  • My L
    My L skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn är en bra mäklare som alltid finns till hands.
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har nu sålt två lägenheter med hjälp av Magnus och är supernöjda! Det som jag uppskattar med Magnus är att hans fantastiska engagemeng, att han är väldigt professionell och ger bra återkoppling genom hela processen. Det är en stor affär både för mig som säljare och för den som köper och då känns det så bra att man har en mäklare man kan lita på åt båda håll. Jag ger Magnus mina varmaste rekommendationen och kommer garanterat ringa honom nästa gång jag vill sälja min bostad!
  • Johan P
    Johan P skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fin bemötande och ville köparen väl. Sällan man får bra service och känsla om att mäklaren vill köparens bästa
  • Annika B
    Annika B skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket nöjda med försäljningen av bostaden. Engagerad och kunnig. Ett utmärkt alternativ för en bra bostadsförsäljning utan krångel.
    2017-02-05 Marcus L svarar Annika B
    Tack Annika för er fina rekommendation!
    Önskar dig och familjen (framtida) allt gott och att ni trivs bra på Gotland.
    Trevlig kväll!
    Mvh, Marcus !
    Marcus L gillar detta
  • Christer L
    Christer L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har över tid besökt ett antal av de visningar av lägenheter som Pia haft i uppdrag att sälja. Jag har då fått ett stort förtroende för henne som person. När jag nu skulle sälja min egen lägenhet valde jag därför Pia som är väl bekant med den aktuella stadsdelen. Vi har haft en tät fortlöpande kontakt under hela processen och Pia har visat ett stort engagemang från början till slutet. Tack vare detta samt hennes breda yrkesbakgrund och effektiva sätt att genomföra försäljningen är jag mycket belåten med hennes insatser.
    2017-01-25 Pia B svarar Christer L
    Tack Christer för din fina ord. om mig!
    Hälsar
    Pia ;-)
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Överträffade förväntan! En otroligt trevligt och positiv mäklare som drev på försäljningen och uppmuntrade oss att ta rätt beslut efter att ha lyssnat på våra egna tankar och idéer. I helhet en superb upplevelse.
  • Johan V
    Johan V skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är både lättsam och behaglig att resonera med som köpare och samtidigt proffsig och korrekt i sitt agerande med både säljare och köpare. I försäljningen av min lägenhet arbetade Marcus systematiskt för att ge köpare en så tydlig bild som möjligt av lägenheten, vilket skapade en trygghet och ett förtroende till potentiella köpare. Marcus hjälpte även mig som säljare att lyfta fram det som stack ut med min lägenhet och hur den kan göras så representabel som möjligt inför försäljning. På så sätt fick jag en enkel resa som säljare, bra betalt för min lägenhet och köparen visste vad man köpte och förstod tydligt lägenhetens styrkor. Utmärkt fackmannamässigt mäklararbete!
    2017-02-05 Marcus L svarar Johan V
    Tack Johan för din fina rekommendation!
    Jättekul att försäljningen gick så bra och att vi lyckades få bland det dyraste slutpriset som sålts i föreningen. Hoppas du och din familj kommer trivas toppen i ert nya boende.
    Trevlig kväll!
  • Frida K
    Frida K skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Anlitade Marilyn vid försäljningen av min lägenhet och jag är mycket nöjd. Marilyn ordnade flera visningar för spekulanter redan innan vi hade haft ordinarie visning. Detta gjorde att vi sålde lägenheten redan innan ordinarie visning till ett pris som var högt över mina förväntningar och över tidigare pris i området. Allt gick snabbt och smidigt och Marilyn visade upp ett ordentligt driv. Jag skulle rekommendera Marilyn till alla mina vänner och bekanta!
  • Jasmine L
    Jasmine L skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett väldigt gott första intryck av Marilyn. Hon är väldigt trevlig, lyhörd och engagerad - precis det man söker hos en mäklare. Hon kommer med värdefulla råd och idéer och är alltid tillgänglig. Vilket proffs!
    Jag rekommenderar henne varmt.
  • Andres R
    Andres R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus is trustworthy, professional and charismatic. The perfect skills to rely on when selling your most precious asset, home!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hon har varit väldigt professionell och är lätt att prata med. Hon kommer med jättebra förslag och idéer samt bemöter en på bästa sätt. Helt klart den bästa mäklaren på Erik Olsson.
  • Cim E
    Cim E skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, kunnig och alltid tillgänglig. Som säljare är det viktigt att känna sig trygg med sin mäklare, något vi verkligen gjorde med Magnus. Rekommenderas starkt!
  • Cecila F
    Cecila F skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Pia som mäklare. Framförallt när det gäller kunskap om bostadsmarknaden, men även när det kommer till tillgänglighet och servicenivå. Jag skulle verkligen rekommendera Pia för framtida lägenhetsförsäljare.
    2017-01-25 Pia B svarar Cecila F
    Tack snälla för rekommendationen!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam