Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Lör: Stängt
Sön: 08:00-20:00

Läs vad 1585 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Kev S

2019-01-17

Kev S skrev om Frida Urciuoli en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Efter tre månader som min bostad låg ute och knappt någon kom på visningarna och ingen la någon bud, insåg jag att jag måste byta mäklare och mäklarfirma. Frida Urciuoli på Erik Olsson hade just såld min fästmös bostad till en pris över förväntan. Jag kontaktade henne och bestämde mig att hon skulle även sälja min bostad.
    Frida är en mycket trevlig och bra mäklare och redan från dag ett kunde jag se skillnaden.
    Hon var tillgänglig från tidigt på morgonen till sent på kvällen och hörde av sig med svar utan fördröjning. Hon gav tips och stöd och min oro minskade så pass att jag slutade ligga vaken och vara orolig över försäljningen.
    Redan vid första visningen började alla som kom på besök att lägga bud. Frida tog upp jakten redan tidigt på morgonen på alla som var intresserade, en budgivare som hade redan hoppat av kom tillbaka och nästan vann budet.
    Så jag rekommenderar varmt Frida Urciuoli till alla som vill sälja sina bostäder och själv kommer jag att hålla kontakten med henne för framtida bostads försäljning.
    Tack Frida Urciuoli på Erik Olsson.

Med vänlig hälsning Kevin A Läs mer
  • 2019-01-17

Jimmy L skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köpt bostadsrätt. Vänligt och personligt bemötande, ansträngde sig för att få till avtalet och affären på ett bra sätt. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-17

Eddie E skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra och trevlig mäklare, tryggt att hon varit i branschen länge Läs mer
  • 2019-01-16

Sandra W skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia var väldigt tillmötesgående. Hon fick en att känna att man var en bra och värdig köpare. Hon var noga och svarade bra på frågorna man hade, tog sig tid och lyssnade. Framförallt var hon förstående och lösningsorienterad vid kontraktskrivning då vi stötte in i ett problem. Hon var effektiv och ville avsluta budgivningen snabbt. Framförallt var det trevligt med ett julkort som det där lilla extra. Läs mer
  • 2019-01-16

Erik M skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt bemötande och föredrar snabb och smidig affär. Läs mer
  • Helena J

2019-01-16

Helena J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tydlig, proffsig och ödmjuk. Läs mer
  • 2019-01-16

Gustav S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en lägenhet i Vasastan via Veronika. En trevligare och mer ambitiös mäklare får man leta efter och det är nog därför vi fick bra betalt i en lite varierande marknad.

Jag hade höga förväntningar och alla mina förväntningar slogs med råge.

Jag kommer att rekommendera Veronika vidare. Läs mer
  • 2019-01-15

Karl S skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket kunnig som mäklare, dock lite hetsande: alla förstagångs-säljare är ovana vid budgivningstempot, stora beslut skall tas på kort tid, detta är inte Pias fel. Trivs mycket bra i lägenheten efter ett år. Läs mer
  • 2019-01-15

Helena A skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Upplevde att Pia var mer på köparens sida än säljarens sida. Var duktig på att återkoppla. Men fick en tydlig känsla att det var viktigare att köparen skulle vara nöjd än mig som säljare. Läs mer
  • Anna T

2019-01-14

Anna T skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag sålde mitt älskade sommarställe och jag fick bra kontakt med Pia. Hon var mycket behjälplig och inläst på området och gjorde ett bra försäljningsarbete i en period då sommarhus kanske inte säljs så frekvent (sen höst). Trodde nog inte att det var en bra tid att sälja, men det gick ju bra, så det var positivt. Läs mer
  • 2019-01-14

Annika G skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köpt en tvåa som första lägenhet åt vår son.
    Pia var: Vänlig, tillmötesgående, erfaren.
    Möjligen ngn svaghet i kunskap när vi ville utforma lägenhetsköpet som en gåva. Läs mer
  • 2019-01-14

Glenn E skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en sekelskifteslägenhet på 138 kvadrat i Uppsala där Pia hade hand om försäljningen.
    Pia har givit oss förstklassig service från dag ett. Trevligt bemötande och noggran med detaljer. Öppen, ärlig och personlig.
    Jag hoppas att jag och min familj ska bo kvar i den här lägenheten livet ut - men om vi någonsin skulle sälja så är Pia vårt förstahandsval som mäklare - och det är inte något jag bara skriver. Läs mer
    2019-01-14 Pia B svarar Glenn E
    Tack Glenn hoppas ni kommer bo där livet ut!
    Kram
    Pia
  • Agneta H

2018-12-26

Agneta H skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köpt andel i Fritidshus.
    Proffesionellt bemötande och förhållningsssätt.
    Informativ och välplanerad visning av fritidshus och närmiljön på ön. Mycket tydlig genomgång av skriftliga underlag och köpevillkor.
    Ytterst lyhörd för både säljare och köpares tankar, behov och önskemål. För vår del i affären blev det en matchning och 100% nöjdhet.

Vi kan uppriktigt och ärligt varmt rekommendera Erik Olssons Fastighetsförmedlig till släktingar, vänner och bekanta. Läs mer
    2019-01-14 Pia B svarar Agneta H
    Snälla Agneta det var ett nöje att få sälja till er tack för det fina omdömet!
  • 2018-12-20

Elisabeth R skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi var mycket nöjda med Beatas bemötande. Hon var väldigt trevlig och kunnig. Dessutom var det väldigt lätt att få kontakt med henne via telefon och sms, det uppskattades! Läs mer
  • Mikael P

2018-12-19

Mikael P skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag köpte en 1:a på kungsholmen av Veronika, hon var mycket trevlig , och förklarade allt om lägenheten och om föreningen.
    Veronika är en mycket duktig mäklare, så när jag kommer sälja en dag så kommer jag kontakta henne. Läs mer
  • 2018-12-18

Jesper B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en bostadsrätt i Råcksta och Beata var väldigt hjälpsam och aktiv samt ytterst lösningsorienterad gällande våra problem och funderingar. Hon gjorde också processen väldigt lätt för oss som förstagångsköpare genom att vara tillgänglig och förstående. Hon överträffade våra förväntningar.
    Vi är ytterst nöjda med hennes jobb och skulle absolut rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Johnny M

2018-12-13

Johnny M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har varit mycket kunning, ordningsam, tillgänglig, glad och trevlig under sitt uppdrag att sälja vår lägenhet.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-12-13

My B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Veronika. Hon har genomgående varit proffsig, påläst, trevlig och väldigt engagerad i processerna. Hon ser till att alla i processen känner sig trygga och både som köpare och säljare har jag blivit väldigt nöjd.

Mycket bra service och jobbade verkligen hårt för att få ett så bra slutpris som möjligt när jag sålde min lägenhet, arbetet gav resultat och slutpriset blev bra i dagens tuffa marknad.

Jag kan varmt rekommendera Veronika till andra. Läs mer
  • 2018-12-13

Maria Å skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika sålde min lägenhet proffsigt och är alltid varm, pedagogisk och behjälplig Läs mer
  • Michael D

2018-12-04

Michael D skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia är en engagerad och serviceminded mäklare som på kort tid lyckades sälja min lägenhet , trots en avkyld bostadsmarknad. Professionell och kommunikativ genom hela försäljningsprocessen samt nåbar dygnet runt , jag kan varmt rekommenderar Pia. Läs mer
    2018-12-05 Pia B svarar Michael D
    Tack Michael för de fina orden om mig!
  • Fatima E

2018-12-02

Fatima E skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har köpt en lägenhet. Pia var säljarens mäklare. Hon var väldigt kunnig, noggrann och trevlig.Hon gjorde mer än vad som är förväntad av en mäklare både från köparens och säljarens perspektiv. Hade vi haft tid att byta mäklare till Pia när vi skulle sälja vårt hus hade vi gjort det! Läs mer
    2018-12-02 Pia B svarar Fatima E
    Tack Fatima för de fina orden om mig!

Ida L skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har köpt och sålt nu med paul. Paul är mycket proffesionell, trevlig och lätt att ha att göra med. Paul arbetar hårt och är alltid tillgänglig och uthållig, vilket behövs på en lite skakig marknad. Läs mer
  • 2018-11-29

Jonatan R skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag sålde min bostadsrätt med Paul. En 2a på 45 kvadrat. Paul var väldigt tydlig under hela processen och lätt att kommunicera med. Även om jag hade lite krångliga arbetstider vad det aldrig några problem att få tag i honom. Paul vad alltid trevlig och positiv. Han var också inkännande och lyhörd för vad jag tyckte och tänkte kring varje steg i försäljningsprocessen vilket jag tycker är viktigt. Skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-29

Claudia A skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Paul Nashat did a good job intermediating between the seller and us as buyers. The visning was 4 hours and that allowed us to visit the apartment calmly and get a good idea about if we liked it or not. Läs mer
  • 2018-11-27

Mikael E skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Paul har varit trevlig, proffsig & serviceminded hela vägen. Han är genuint mån om kunden och affären. Det känns tryggt med Paul. Till slut landade även försäljningen bra. Jag kan gladeligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-27

Boel Margareta A skrev om Henrik Flinta en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En snabb och smärtfri försäljning av en trea i Solna. Henrik var professionell samtidigt som personlig och intuitiv. Ett gott stöd genom hela processen. Det var skönt för en äldre ensamstående person. Läs mer
    2018-11-28 Henrik Flinta svarar Boel Margareta A
    Tack så hjärtligt Boel för dina fina ord! Jag önskar dig lycka till med nya bostaden :)
  • 2018-11-20

Ida Sofie Elenore T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra service genom hela processen. Veronika jobbade väldigt bra och aktivt med sina befintliga kontakter. Tack vare det arbetet lyckades hon hitta flera intressenter från tidigare försäljningar i en relativt sval marknad. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-11-19

Mona S skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt oprofessionell mäklare. Jag har köpt och sålt 5 ggr och gått på massvis med visningar och har aldrig varit med om ett sådant drygt, nonchalant och lurigt beteende som hon hade mot mig. Hon kändes så obehagligt ohederlig och oprofessionell att jag hoppade köpet och gick vidare. Anlita INTE henne och köper du av henne se till att undersöka allt och ring varenda budgivare som står på listan. Läs mer
    2018-11-30 Pia B svarar Mona S
    Beklagar att du är missnöjd Mona. Tyvärr ökar risken att det uppstår situationer som leder till missförstånd och besvikelser när det läggs dolda bud, så som du gjorde, i en budgivning.
    Som mäklare måste jag framföra alla bud till säljaren, men det är säljaren som slutligen bestämmer hur buden och budgivarna skall hanteras.
    Hälsningar
    Pia Björklund
    Erik Olsson
    2018-11-30 Mona S svarar Pia B
    Ditt svar styrker just det som jag påstår. Att du ens försöker skylla ditt oprofessionella sätt att behandla människor, på mitt villkorade bud. Det här är inte en fråga om budgivning eller säljarens roll etc. Det handlar om ditt bemötande och ditt förfarande som mäklare. Det som du gör visar din brist på insikt och ödmjukhet. Du uppläxade mig när jag gav mitt villkorat bud med att jag borde lyssna på dig som jobbat som mäklare i 25 år (vilket inte ens stämmer med 17 år som framgår av hemsidan), att man ska fråga om hur de andra köparna tänker. Och detta sa du på ett mycket märkligt och uppläxande sätt. Varpå jag förklarade att jag var i en annan budgivning och hade bråttom med svar samma kväll och var därför inte intresserade av något än att framföra mitt villkorade bud (flera hundra tusen över utgångspriset) direkt till säljaren och få direkt svar. Jag stressade dit fr jobbet och slösade min tid i onödan på en otrevlig, dryg & oprofessionell mäklare. Min dyrbara tid som slösats på dig får jag inte tillbaka men en negativ feedback ska du i ärlighetens namn få så att andra aktar sig när de har att göra med dig. Säljare ska också tänka sig för när de anlitar dig. Ingen köpare vill ha med dryg & lurig mäklare att göra. Ps. Jag är så glad för andra köpet & att jag slapp ha med dig att göra mer.
    Läs mer genom att expandera tråden +
    Lisa gillar detta
  • 2018-11-14

Mikael T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
  • 2018-10-30

Johanna Ö skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    - Bostadsrätt.
    - Beata har varit helt fantastisk hela vägen. Alltid professionell, drivande och engagerad utan att vara påträngande. Hon återkopplade och höll oss informerade genom hela processen. Vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare och kan varmt rekommendera henne.
    - Beata har överträffat våra förväntningar genom att lotsa oss till den försäljning som hjälpte oss att kunna köpa vårt radhus, vilket vi knappt trodde var möjligt själva. Och köparna av lägenheten verkar också nöjda vilket känns bra även för oss!
    - Högsta betyg! Läs mer
  • 2018-10-30

Elina P skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket nöjd med Jimi Bennet Oduncu som mäklare! Det kändes mycket enkelt och samtidigt säkert att sälja min villa med hjälp utav Jimi👌😁 toppbetyg till er 😁 Läs mer
  • 2018-10-26

Elin V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, trevlig, kontinuerlig återkoppling och levererade försäljningspris över förväntan. Läs mer
  • 2018-10-26

Angelo A skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bought an apartment with Beata's help. Quick and efficient responses, excellent communication and understanding of my needs. Läs mer
  • 2018-10-26

Susann N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Försäljning av bostad. Veronika har varit toppen! Mycket proffsig och kunnig på alla plan. Försäljningspriset hamnade I nivå med vad vi hoppades på och ansåg vara rimligt. Läs mer
  • 2018-10-24

Anna T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi sålde en tvåa på Kungsholmen i oktober 2018. Veronika har genomgående varit proffsig, trevlig, kunnig och engagerad i försäljningen. Vi hade träffat på Veronika på visningar tidigare och fått ett mycket gott intryck - hon tycktes ha full koll och svar på alla frågor vi som potentiella köpare hade. Vi hade således höga förväntningar på henne - och hon har infriat dem alla. Vi är mycket nöjda, både med vad vi fick betalt för vår bostad och med Veronikas bemötande under hela processen. Läs mer
  • 2018-10-20

Erkan D skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hårt arbetande med vilja att lösa det både för köpare och säljare, proffsig attityd och bra tillgänglighet på telefon och sms! Läs mer
  • 2018-10-19

Viktor B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,

Har både köpt och sålt av Beata. Beata var 10/10. Vid försäljningen hade vi mer kontakt och Beata gjorde ett gediget arbete. Fick verkligen känslan att hon la ner tid och energi på min försäljning, många uppföljningssamtal sent på kvällarna. Noggrann, punktlig, engagerad och ett seriöst tillvägagångssätt. Kan verkligen rekommendera Beata till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • 2018-10-13

anna h skrev om Rebecka Persson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots att marknaden sjunkit en del del de senaste månaderna lyckades Rebecka sälja min lägenhet till rekordbra pris. Hon är påläst, engagerad och ser till att alla blir nöjda, både köpare och säljare.
    Jag kan varmt rekommendera henne till andra! Läs mer
  • 2018-10-12

Dino M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika hjälpte oss att sälja bostaden. Vi kan verkligen rekommendera henne då hon är mycket proffsig, påläst, en bra kommunikatör och alltid glad och positiv.
    Vi hade höga förväntningar då vi hade kommit i kontakt med henne förut och hon lyckades leva upp till dem. Vi är nöjda med slutpriset och kontakten under försäljningsprocessen.
    En nöjd kund. Läs mer
  • Henrietta B

2018-10-11

Henrietta B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia hjälpte mig på ett utmärkt sätt genom hela processen att sälja min lägenhet. Trygg, erfaren och pålitlig. Snabb och bra återkoppling på tider som passar mig med knepiga arbetstider. Mycket kunnig inom sitt område. Läs mer
    2018-10-11 Pia B svarar Henrietta B
    Tack Henrietta för det fina orden! :-)!
  • Anna N

2018-10-09

Anna N skrev om Niki Möller en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag sålde en nyproducerad lägenhet pga ändrade levnadsförhållanden. Jag blev bemött av Niki med lyhördhet och en enorm kunskap. Hon höll mig uppdaterad kontinuerligt och hon är mycket lätt att kommunicera med. Jag rekommenderar henne till den som vill ha en kunnig mäklare som gör sitt yttersta för att man ska bli nöjd. Läs mer
    2018-10-09 Niki M svarar Anna N
    Tack för dina fina ord Anna. Det värmer! //Niki
  • 2018-10-07

Dehlin P skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket driven och uthållig säljare. Paul är en mycket trevlig och härlig person, men är resultatinriktad och fokuserad när det behövs. Läs mer
  • 2018-10-05

Lena H skrev om Paul Nashat en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Paul är superengagerad o väldigt målinriktad o lösningsorienterad. Utöver det är han trevlig o lätt att nå, gör allt för att göra både säljare o köpare nöjda! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Oliver Å

2018-10-04

Oliver Å skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vid försäljning av min första bostadsrätt anlitade jag Veronika & det var det bästa beslutet jag har tagit. Veronika är en rak & ärlig person med otroligt mycket energi, som arbetar stenhårt för att både köpare & säljare ska bli nöjda. Tidigare nämnt gör att Veronika injuter ett enormt förtroende vilket gör att jag som klient kände mig trygg under hela processen. Det ska tilläggas att Veronika är ett proffs på att hantera oförutsedda händelser & om spelplanen förändras kommer hon vara där för dig & guida dig till rätt beslut! Jag rekommenderar Veronika starkt till alla som står inför en bostadsförsäljning! Läs mer
  • 2018-09-28

Angela S skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Riktigt dålig mäklarfirma!! De ljuger och bluffar och har kvar objekt från mäklare som har slutat för att det ska se bra ut. När man försöker ringa mäklarna som står ansvariga för objektet så kommer man till nya mäklare som inte fattar någonting. Hur är det möjligt? Tur att vi inte hann köpa... Läs mer
  • 2018-09-21

Johan H skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    mkt trevligt bemötande.................... Läs mer
  • 2018-09-18

Ervin E skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köp av en 2RoK på Gärdet. Väldigt trevlig, noggrann och tillgänglig mäklare som levde upp till alla förväntningar. Försöker få båda parter nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-18

Lovisa B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har sålt en liten tvåa på Gärdet. Jag valde Beata aktivt som mäklare efter att jag hade sett att hon hade sålt i området. Efter kontakt så fick jag alltid små söta presenter på dörren vid påsk och jul. Mycket uppskattad då jag kände mig sedd. Allt gick bra och jag är nöjd med allt. Svindyr för en sådan liten lgh. Men kanske värt det :) Läs mer
  • 2018-09-10

Lars E skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    köpt en tvåa i Örby och tyckte att allting funkade jättebra Läs mer
  • 2018-09-07

bahar S skrev om Joakim Bogeling en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Brett leende, nonchalant attityd. Svarade på sms- med en viss fördröjning på dygn ibland. Vissa budgivare föll säkert bort pga otillgängligheten. Dök inte upp på visningen. Läs mer
Magnus Jansson
Veronika Oskarsson