Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av 2079 omdömen
På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2079 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Ervin E
    Ervin E skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köp av en 2RoK på Gärdet. Väldigt trevlig, noggrann och tillgänglig mäklare som levde upp till alla förväntningar. Försöker få båda parter nöjda. Rekommenderas! Läs mer
  • Lovisa B
    Lovisa B skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har sålt en liten tvåa på Gärdet. Jag valde Beata aktivt som mäklare efter att jag hade sett att hon hade sålt i området. Efter kontakt så fick jag alltid små söta presenter på dörren vid påsk och jul. Mycket uppskattad då jag kände mig sedd. Allt gick bra och jag är nöjd med allt. Svindyr för en sådan liten lgh. Men kanske värt det :) Läs mer
  • Steffi S
    Steffi S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag köpte en tre:a och jag blev bemött på ett fantastisk sätt. Rebecca var utsluten trevlig och tillmötesgående. Jag upplevde hela tiden att Rebecca var ärlig och jobba för att båda, säljaren och köparen blir nöjda.
    Jag hade helt andra förväntningar efter att ha mött många andra mäklare och blev väldigt positiv överraskad. Om en skulle bli bemött och hjälpt av en person som Rebecca i andra områden av livet, skulle livet vara en walk in the park. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Från en tvåa till en trea har Rebecca både hjälpt mig köpa och sälja. Jag har mycket goda erfarenheter om hennes personliga omhändertagande.Snabb och adekvat service.
    Ger henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Andy A
    Andy A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt en trea på Hägerstensåsen. Rebecca är alltid trevlig glad possetiv och förmedlar mkt energi.
    Vi har anlitat henne tidigare så vi visste att hon skulle klara av att sälja vår lägenhet till önskat pris. Hon gav oss till och med mer än vad vi ville ha för lägenheten . Så vi kan starkt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett så varmt och personligt bemötande av Rebecca Vitai Johnsson. Hon är skicklig, snabb, lyhörd och levererar det hon lovar. Jag upplevde att hon månade lika mycket om mig som köpare som om säljaren. Rebecca satte guldkant på lägenhetsköpet - ett riktigt proffs 💎 Läs mer
  • Lars E
    Lars E skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    köpt en tvåa i Örby och tyckte att allting funkade jättebra Läs mer
  • bahar  S
    bahar S skrev om Joakim Bogeling en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Brett leende, nonchalant attityd. Svarade på sms- med en viss fördröjning på dygn ibland. Vissa budgivare föll säkert bort pga otillgängligheten. Dök inte upp på visningen. Läs mer
  • Jerker E
    Jerker E skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålde min lägenhet i Hornstull och Linda har varit fantastisk hela resan.
    Hon har varit klar över hur vi ska göra för att få ut mesta möjliga av min lägenhet och jag är klart nöjd med att ha anlitat henne! Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots kort varsel kom Jimi snabbt till skotts och effektiviserade försäljningen på bästa sätt. Lättillgänglig och trevlig. Slutsumman för den sålda lägenheten blev över förväntat och hela processen gick oerhört smidigt. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Karismatisk, punktlig och engagerad Läs mer
  • Elenor L
    Elenor L skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca sålde min 2:a vid Telefonplan och hon var otroligt seriös och ambitiös genom hela processen. Jag fick ett mycket gott intryck redan första gången vi träffades och jag som säljare har känt mig i trygga händer under hela tiden, vilket var ett av de viktigaste kriterier jag hade när jag valde mäklare. Hon är väldigt noggrann och tänker på minsta detalj, inget lämnas åt slumpen. Jag ger henne mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt bostadsrätt på Fridhemsgatan/Norr Mälarstrand.
    Vi blev mycket väl bemötta av Veronika och hon ingav ett stort förtroende jämfört med andra mäklare som vi intervjuat.
    Hennes kunskap samt erfarenhet av området och marknaden där vår lägenhet ligger var väldigt god.
    Marknaden var och är väldigt tuff och vi hade ganska låga förväntningar på att lyckas sälja till det pris vi hade som krav.
    Vi hade också ett krav på sista datum som krävdes för att vi skulle kunna gå vidare med vårt bostadsköp.
    Veronika levde upp till samtliga våra förväntningar.
    Hon är effektiv, noggrann, ärlig, arbetsam, positiv och har ett härligt humör samt en närvaro som gör att man får en extra boost av energi.

Veronika har verkligen gjort allt för att sälja vår lägenhet och lyckats trots en tuff marknad. Läs mer
  • Anders D
    Anders D skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande och bra service vid köp av bostadsrätt i Älvsjö Läs mer
  • Fanny H
    Fanny H skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi har haft ett proffsigt och trevligt bemötande från start till slut i säljprocessen. Jag rekommenderar honom gladeligen till andra! Läs mer
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk kompetent mäklare!
    Han finns alltid där då man behöver råd och stöd.
    Lyssnar in och gör allt för att få både säljare och köpare nöjda. Läs mer
  • Marja H
    Marja H skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en tre-rummare i Nockeby. Mirza har alltid varit professionell och mycket hjälpsam. Glimten i ögat och mycket bra i sin kommunikation. Tålmodig och flexibel.

Jag är jättenöjd! Läs mer
  • Martin G
    Martin G skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag uppskattade smordas arbete otroligt mycket. Han var hängiven oss som säljare då han aldrig gav upp trots att det var svårsålt. Mirza var även alltid tillgänglig på telefon.

Mirza får alla plus man kan få! Läs mer
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi fick hjälp att köpa vår lägenhet via Pia, var jättetrevlig och gjorde ett bra jobb med att sälja lägenheten utifrån våra behov. Har varit väldigt behjälplig under hela processen och återkopplat snabbt. Upplevde även att hon hade väldigt god kännedom om såväl området som byggnaden. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Oliver N
    Oliver N skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är en trevlig, kompetent och professionell mäklare. Han är helt fokuserad på att leverera och att tillmötesgå de krav och önskemål som finns. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med honom. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lägenheten vart såld 3 dagar efter den kom ut på hemnet. Otroligt bra och tacksam för Jimis analys av marknaden! Läs mer
  • Ludwig N
    Ludwig N skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag har sålt min bostad på Skeppargatan via Jimi och blev bemött väldigt bra från första början och hela vägen till avslutad försäljning.
    Han var väldigt tydlig med vad han trodde bostaden var värd från första början och det höll han också, jag är väldigt nöjd med slutpriset på bostaden.
    Jag skulle absolut rekommendera Jimi vidare, han är en proffesionell mäklare som håller vad han lovar! Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick hjälp av Pia att sälja min fina 2,5:a i Fredhäll. Det gick i ett imponerande tempo som kantades av proffsighet mot mig som kund. Läs mer
    Pia B gillar detta
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Adi är en trevlig och bra mäklare. Jag upplever också Adi som ärlig och duktig på att få ut det pris som man vill ha för sin lägenhet. Läs mer
  • Ron M
    Ron M skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Köpt en bostadsrätt och är nöjd.
    Adi är kunnig och trevlig.
    Jag rekommenderar honom .
    Adi är lugn och åter igen trevlig. Läs mer
  • Hildegunn F
    Hildegunn F skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Velbemötande och trevlig. Jag köpte min första lägenhet, och tyckte mäklaren var mycke trevligare än jag hadde trodd. Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med Jimi Bennet Oduncu på Erik Olsson fastighetsförmedling, så Jimi får het klart fem stjärnor med guldkant från mig. Jimi är väldigt professionell, tydlig i sin kommunikation och lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Jimi till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Grymt proffsig mäklare hela vägen från införsäljning av företaget till försäljning. Tack Pia Björklund! Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt en 2a på Kungsholmen. Veronika har under hela försäljningen varit proffsig, påläst och positiv. Hon har varit lätt att få tag på samt att hon återkopplat snabbt när man sökt henne. Veronika är en toppenmäklare som gjort allt för oss i vår försäljning! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi använde Veronika för andra gången då vi hade en fantastisk bra upplevelse första gången. Även denna gången så skötte hon sig otroligt bra, proffsig beteende, går verkligen den extra milen för att lyckas med försäljningen. Vi blev mycket nöjda med försäljningspriset samtidigt som jag är övertygad om att köparen är minst lika nöjd - så jobbar en riktigt duktig mäklare! Läs mer
  • Michael E
    Michael E skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Han är det bästa jag har sett och jag är så tacksam för att han förstår Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Ida Petersson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ida är proffsig och framförallt extremt engagerad. Hon kontaktade oss som säljare med uppdateringar nästan dagligen. Vi är så nöjda med Ida och skulle definitivt anlita henne igen. Läs mer
    2018-06-14 Ida P svarar Karin L
    Tack Karin för den fina rekommendationen! Det har varit så kul att samarbeta med er :)
  • Christina W
    Christina W skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi har varit fantastisk under hela processen, vi fick bra råd och snabb feedback hela tiden. Vi kände att vi var i trygga händer och Jimi gjorde sitt bästa för att vi skulle få ett bra slutpris trots den tuffa bostadsmarknaden, och han lyckades sälja vår lägenhet inom en vecka efter att annonsen publicerats. Vi rekommenderar varmt Jimi om du vill ha en mäklare som är professionell, lyhörd, effektiv och väldigt trevlig! Läs mer
  • Juliet H
    Juliet H skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella är väldigt duktig. Professionell och kunnig. Detta är andra gången Gabriella får uppdraget att förmedla en fastighet.
    Vill varmt rekommendera Gabriella. Läs mer
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig, social och uppmärksam.
    Proffsig.
    Köpt lgh i Rågsved Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en villa
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Förväntningarna var att det fanns en genuin tro på objektet och att det var säljbart.
    Förväntningarna besannades.
    En litet tips inför framtiden är att fokusera mer på det positiva i objektet, blev lätt fokus på bristerna. Läs mer
  • Arne T
    Arne T skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi, min fru och jag har sålt flera fastigheter med hjälp av Kerstin Svensson.
    Vi har fått en 100% service vid försäljningarna. Skall vi sälja något kommer vi att vända oss till Kerstin.
    Ett proffsigt och serviceinriktat arbete.

Arne Törngren Läs mer
  • Suzanna J
    Suzanna J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Första gången jag sålde och skulle köpa nytt. Han har hjälpt mig genom hela processen, svarat på frågor som har dykt upp på vägen samt gett goda råd

Det är en mäklare du snabbt får förtroende för. En mäklare som tar sig tid och arbetar för dig Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi hjälpte oss sälja vår lägenhet till bra pris på en jättetuff marknad. Han är driven, noggran med detaljer och ger 100%. Kan verkligen rekomendera Jimi! Läs mer
  • Julia B
    Julia B skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var otroligt hjälpsam och trygg i sitt bemötande. Gjorde allt för att underlätta för oss och var tillgänglig hela tiden för både tips och konsultation. Vår relation var väldigt naturlig och samarbetet flöt på superfint. Vi blev väldigt nöjda med resultatet och försäljningen och använder oss gärna av hennes expertis igen! Rekommenderar starkt! Mvh Julia Bryngelsson Läs mer
  • Gert A
    Gert A skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt en bostad på Kungsholmen. Gabriella var engagerad och mycket effektiv. Full av idéer och ställde alltid upp. HOn gav inte fast det såg ut att köra ihop sig. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi är utan tvekan vasastans bästa mäklare!

Om jag hade haft fler lägenheter att sälja så skulle de utan någon som helst tvekan säljas av honom. Jimi är otroligt trevlig, förtroendeingivande, ödmjuk samt gav många extremt värdefulla råd på vägen som verkligen maximerade lägenhetens potential. Jimi var alltid tillgänglig för frågor och han lyckades även sälja lägenheten till önskat pris redan innan visning (endast tre dagar efter annonsen kommit ut), vilket gjorde hela affären otroligt smidig.

Om ni vill få ut ett så bra pris som möjligt för er lägenhet så ska ni använda er utav Jimi! Läs mer
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var så bra och lätt att ha att göra med! Vi köpte Fastlagsvägen 61 via henne och vi hade inte kunnat haft en bättre mäklare. Hon var väldigt ärlig och proffsig samtidigt som hon var personlig och ville vårat bästa.

Om jag skulle behöva ha en mäklare i framtiden så skulle jag anlita Rebecca! Läs mer
  • Hanna U
    Hanna U skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker att Rebecca var en väldigt trevlig, informativ och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • Jonny N
    Jonny N skrev om Malin Karlsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Riktigt dåligt: Malin ljög för oss under lägenhetsvisningen om att hon inte hade nycklar till förrådsutrymmen bägge gångerna vi var där, andra gången vid återbesöket så bad vi specifikt om att få se förrådsutrymmet, men även då hade hon ”glömt” nyckeln. Det visade sig sedermera att hon visst hade nyckeln hela tiden, som dessutom var samma som till både port och ytterdörr.

Men hon inte ville visa upp att förrådet endast var en liten bur som stod mitt i ett garage och riktigt snuskigt skitigt med grus och avgasdamm och än värre att det var helt översvämmat av skitigt vatten, dvs helt otjänligt som förråd. Dessutom så var ytan endast ynka en kvm, inte de 4 som hon påstod.

Att hon därefter av någon anledning hellre försöker dumförklara oss än att erkänna att hon ljugit, känns riktigt illa. ALDRIG att vi gör affär med henne eller denna bluff-mäklarfirma igen.. Ni borde skämmas! Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålde min lägenhet i vintras med bästa hjälp från mäklaren Adi Stukan, allt fungerade perfekt, och jag kan bara ge de allra bästa rekommendationer till Erik Olsson fastighetsförmedling, och i synnerhet Adi Stukan och alla hans hjälpsamma och professionella kollegor. När jag nästa gång behöver hjälp med köp/försäljning så kommer jag självklart att anlita Erik Olsson igen! Läs mer
    2018-05-25 Adi S svarar Peter H
    Tack för dom fina orden Peter, det värmer! :)
    Adi S gillar detta
  • Helena R
    Helena R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus hjälpte oss sälja våran 2.a i dagens svår marknad. Han är mycket kunnig och supertrevlig. Vi fick utförlig information och stöd under hela försäljningsprocessen. Magnus var mycket engagerad och driftig.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Magnus vidare till andra.
    Magnus får högsta betyg för sin insats. Läs mer
  • Jemil R
    Jemil R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag tycker Magnus har gjort ett utmärkt arbete. Speciellt genom den tid då marknaden är såpass skakig. Haft andra mäklare som ej lyckades sälja. Men Magnus fick det gjort utan problem

Han är väldigt professionell i sitt arbete och beskriver tydligt steg för steg hur allt går till och vad jag som säljare bör tänka på.

Rekommenderar Magnus starkt. Kommer kontakta honom i framtiden om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • Stein J
    Stein J skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus hjälpte till att sälja ett sommar hus i Sörmland. Han är en utmärkt säljare på många sätt. Trevlig, effektiv och har en bra koll på marknaden, både vad gäller prissättning men också tidpunkt för annonsering. Han stod hela tiden i kontakt med mig med frågor från intresserade så jag var uppdaterad om läget.
    Kan verkligen rekommendera Magnus! Läs mer
  • Ulf
    Ulf skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi köpte en lägenhet genom Frida och är mycket nöjda med hur hon har hanterat affären. Klar och tydlig kommunikation och snabba svar via telefon, sms och email genom hela processen. Frida har varit mycket professionell och förtroendeingivande. Läs mer
Magnus Jansson
Rebecca Vitai Johnsson