Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.7 i betyg av 1937 rekommendationer
På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 1937 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Daniel S
    Daniel S skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, engagerad & trevlig! Jättenöjda!
  • Yidi Z
    Yidi Z skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är glad att rekommendera Marilyn. Hon är en trevlig person med fantastisk attityd och professionalitet som mäklaren!
  • Sohrab M
    Sohrab M skrev om Per Östberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otydlig och osympatisk är de två ord som beskriver Per som mäklare. Vi gjorde vårt livs största affär när vi köpte vår nyproduktion där Per var ansvarig mäklare. Ändringar hade gjorts på avtalet som aldrig belystes av mäklaren vid signering. Efteråt rånekade han detta och visade ingen sympati eller hjälp. Uselt!
  • Joel J
    Joel J skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus är trevlig, tillmötesgående och effektiv. Snabb att ge information och uppdateringar hela tiden. Ger ett förtroendefullt intryck, vilket är viktigt då det handlar om stora pengar.
  • Raisa L
    Raisa L skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus är en mäklare som lyssnar och som är lätt att samarbeta med. Marcus har varit bra att kommunicera med oss under hela processen och även om samarbetet vi hade blev kort så lämnade han en professionell, familjär och varmt intryck ❤
  • Jessica V
    Jessica V skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Adi är enormt lyhörd, engagerad och väldigt bra på att återkoppla och hålla dig uppdaterad hela tiden. Varma rekommendationer från mig.
  • Zemka C
    Zemka C skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Han va duktig och hjälpsam.
    Kunnig och trevligt.
  • Inga Lill A
    Inga Lill A skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det kändes tryggt och jag fick snabbt svar när jag hade frågor eller då hag behövde ha hjälp med något.
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick entt mycket possitivt bemötande av Veronika Oskarsson. Glas, varm och omtänksam, och samtidigt proffsig.
    2017-04-13 Veronika O svarar Joanna H
    Hej Joanna!
    Ett jätte tack för din fina rekommendation! Jag är himla glad över att du upplevde mitt bemötande så positivt och proffsigt. Jag vill även tacka frö ett gott bemötande från din sida :) Lycka till med allt nu!
    Vänligen,
    Veronika
  • Erica J
    Erica J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick direkt ett jättebra förtroende för Veronika, hon har massa energi och förmedlar glädje och stort intresse. Hon tycker verkligen om sitt jobb och passionen märks i resultatet. Hon vill att alla parter ska vara nöjda och hon är noggrann med alla detaljer viktiga både för köpare och säljare under ett bostadsköp. Jag kan utan tvekan varmt rekommendera Veronika till både köpare och säljare och hade gärna arbetat med Veronika igen!
    2017-04-13 Veronika O svarar Erica J
    Hej Erica! Tusen tack för väldigt värmande och fina ord. Det var verkligen kul att få samarbeta med dig och jag är väldigt tacksam över ditt förtroende efter hård konkurrens. Om du saknar Kungsholmen och har vägarna förbi så är du alltid välkommen att höra av dig så bjuder jag på en kaffe på vårt favorit Café Espresso baren :)
    Lycka till med allt!
    Varma hälsningar, Veronika
  • Anna W
    Anna W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklarna
    Köpte bostad nyligen och är verkligen jättenöjd med bemötandet och hjlpen jag fått. Rekommenderas varmt!
    2017-04-13 Veronika O svarar Anna W
    Hej Anna! Tusen tack för så fina ord! Så kul att jag fick hjälpa er att köpa lägenhet på Kungsholmen. Ni kommer trivas som fisken i vattnet :)
  • Sara H
    Sara H skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra presentationen av lägenheten, supersnygga bilder och bra lägenhetsbeskrivning. Jenny är en proffsig och mycket trevlig mäklare som är lätt att prata med. Vi är väldigt nöjda med det jobb Jenny gjorde för oss som även resulterade i det pris som vi sålde för!
  • Anders
    Anders skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida gjorde ett bra jobb genom att vara professionell, höll mig välinformerad och gav mig bra tips genom hela processen.
  • Elma S
    Elma S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig mäklare med bra bemötande som tog sig an vår lägenhet och gav bra tips inför fotografering och visning.
  • Malin I
    Malin I skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har bara haft mailkontakt men det har fungerat utmärkt!
    Bra information och snabba och tydliga svar på alla frågor.
  • Anders E
    Anders E skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag anlitade Marcus till min lägenhetsförsäljning och kan verkligen rekommendera honom till andra. Han har hög servicegrad vilket innebär att han alltid var tillgänglig, pedagogisk i sitt sätt att förklara vad som händer och med omtanke för mig som säljare. Jag är supernöjd med bostadsannonsen som Marcus tog fram och utan honom hade inte min lägenhet gått för det priset som vi fick.
  • Evelina J
    Evelina J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var toppen! Hon gav oss bra bemötande och var väldigt hjälpsam!
    2017-04-13 Veronika O svarar Evelina J
    Hej! Åh vad kul att min hjälp gjorde skillnad för er. Verkligen superkul att höra. stort tack för att du tog dig tiden att skriva :)
    Vi ses snart igen!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det här är enligt min uppfattning Stockholms bästa mäklare. Marcus var oerhört proffsig och förmedlade den bästa tänkbara affären för båda parter. Han förberedde försäljningen väl, ingav förtroende och genererade många spekulanter och budgivare till min lägenhet. Toppklass!
  • Amer S
    Amer S skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza är extremt kunnig och påläst, det märks att han verkligen gör allt för att se till att försäljningen blir så bra som möjligt, för alla parter. Kommer att rekommendera honom till alla jag känner. Han gör det där lilla extra, i varje situation.
  • Martin M
    Martin M skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pontus var onpoint med slutpris och värdering. Alltid lyhörd och bra smak vad gällde bilder och annonser. En av få mäklare jag gillade att prata med och det gjorde vi ofta.

Tack Pontus!
  • Arne R
    Arne R skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell!Professionell!Professionell!Professionell!
  • Mirsada B
    Mirsada B skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    jag är jättenöjd med Mirza, han har varit så engagerad och hjälpsan
  • Sofie A
    Sofie A skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag rekommenderar Mirza till alla som behöver en mäklare. Han representerar ert koncept på ett profisionellt och ärligt sätt. Tack vare Mirza har vi varit med om två smidiga försäljningar med önskade resultat.
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus höll kontakt med oss regelbundet, ibland flera gånger per dag. Klar och tydlig dialog som gjorde att vi hela tiden var uppdaterade. Ett positiv attityd i kombination med fakta han fick av kundera gjorde det enklare att veta hur vi skulle agera. Toppen!
  • Per E
    Per E skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Easy going, tydlig och rak kommunikation, kunnig och inger förtroende. Gillar också att processen inte blir för seg och utdragen och Magnus har förmåga att driva den framåt på ett snyggt sätt. Vi är helnöjda med Magnus som mäklare och rekommenderar gärna honom till andra säljare.
  • Rebecca C
    Rebecca C skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    As the buyer of the property, and not fluent in Swedish I can say that Marcus was very accommodating with translation and patience. Very knowledgeable and professional. He made the process very fair and comfortable and explained everything thoroughly. Thank you Marcus and I highly recommend!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Louise Frankenberg en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Är väldigt nöjd med Louise och rekommenderar henne gärna till andra som går i sälj- eller köptankar. Känner mig väldigt trygg med henne vilket är viktigt för mig då ju lägenhetsaffärer är väldigt stora och viktiga saker.
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vänligt, insiktsfullt och väldigt proffsigt bemötande. Förståelse för min situation som säljare.
    2017-04-13 Veronika O svarar Gabriella W
    Hej! Ett jätte tack till dig för de fina orden. Lycka till i den nya lägenheten :) Vi ses snart!
    Varma hälsningar, Veronika
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kontakten med Veronika Oskarsson kan sammanfattas som följer :
    Vänlig
    Fokuserad på sin uppgift
    Mycket kund minded
    Mycket professionell
    Vi är mycket nöjda och rekomenderar henne varmt.
    2017-04-13 Veronika O svarar Ingrid B
    Hej!
    Stort tack för dem värmande rekommendationen. Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Vi ses i framtiden!
  • Sunni H
    Sunni H skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superbra mäklare och jag rekommenderar verkligen Rebecca! Proffsig, engagerad och alltid tillgänglig.
  • Robert
    Robert skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande av Frida. Påläst, trovärdig , tydlig och trygg vid både visning och kontraktsskrivning gjorde hon vår lägenhetsaffär till en alltigenom positiv upplevelse. Henne ska Erik Olsson vara rädda om :)
  • Sara F
    Sara F skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt lugn, saklig och tydlig. Skönt jämfört med andra mer hetsiga mäklare.
  • Arian M
    Arian M skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata skötte sig bra. Hon var alltid tillgänglig
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca var fantastisk att ha o göra med. Trevlig, ärlig och lättsam. Skulle rekommendera henne till alla som är på jakt efter ny bostad. Fem plus!
  • Axel J
    Axel J skrev om Kevin Hansen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra bemötande från första början. Tydligt om vad Erik olsson erbjuder för tjänster och fördelarna med dessa. Kevin har varit lyhörd för vad vi som säljare har varit ute efter och hur vi velat gå tillväga för att sälja lägenheten. Han har även utmärkt sig när det gäller att hålla en öppen och tydlig kommunikation med de som budgivit på lägenheten.
    2017-03-27 Kevin H svarar Axel J
    Tack Axel för din fina kommentar! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig!
    Med vänliga hälsningar, Kevin
  • Malin E
    Malin E skrev om Beata Thorslund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Beata är en fantastisk mäklare! Mycket driven, engagerad och duktig!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bra bemötande, lagom närvaro under visningar dvs inte så framfusig som vissa mäklare kan vara. Ordning och reda med alla handlingar.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är glad och trevlig samtidigt som hon är oerhört professionell. Jag är väldigt nöjd.
  • Kai Y
    Kai Y skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mirza is very sweet, helpful, responsible and professional.

He answers all the questions we have, provide all the information we need, and replies email very fast.

He also works hard, shows us the apartment even in the evening, and gives us very useful suggestions. That's why we choose him to help us to sell our apartment without any doubt. And we will recommend our friends to come to him when they need :)
  • Anton
    Anton skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffig, påläst och alltid tillgänglig. Kan absolut rekommendera Josefine!
  • Laila P
    Laila P skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk mäklare. Positiv och energisk.
    Han överträffade min förväntan. Flexibel och empatisk.
    2017-03-22 Mirza V svarar Laila P
    Tack snälla Laila, har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljning.
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Josefin Uggla en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Strålande engangemang, hjälpsam och alltid ett leende på läpparna! Mäkleri på toppklass!
  • Therese O
    Therese O skrev om Jenny Nordstrand en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi kan verkligen rekommendera Jenny Nordstand fastighetsmäklare på Erik Olsson. Engagerad och tillgänglig till 100%. Vi uppskattade även den information och uppdatering vi fick under hela processen. En mycket pålitlig fastighetsmäklare.
  • Lotta L
    Lotta L skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt ordentlig, noggrann och pålitlig.
  • Felix B
    Felix B skrev om Pontus Hederstedt en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevligt och engagerat bemötande. Hade bra koll på marknaden och kunde svara väl på mina funderingar. Väl genomförd visning med bra bilder och prospekt. Flexibel och lätt att få tag på.
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Magnus gjorde ett utmärkt jobb med vår lägenhet.
    Vi upplever att processen var enkel och smidig där Magnus var professionell hjälpsam vilket gjorde det till en positiv upplevelse.
  • Alexandra
    Alexandra skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd! Frida är en lugn, professionell, diplomatisk, kunnig och mycket trevlig mäklare. Jag och min sambo har varit väldigt nöjda med Frida som mäklare under hela processen och känner oss nu mycket trygga i vårt nya boende. Frida lever definitivt upp till vår förväntan och mer därtill.
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jag kände en trygghet i relationen och att bostadsförsäljningen skulle förlöpa väl.
  • Gustaf C
    Gustaf C skrev om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Ringer flera gånger per vecka från nr 08-124 566 00 och har gjort så i ett par veckors tid.
  • Niklas
    Niklas skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Proffsig och väldigt duktig mäklare.
Magnus Jansson
Maria Rydingstam