Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Erik Olsson Fastighetsförmedling Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

På Erik Olsson utmanar vi mäklarbranschens konventioner och tänker nytt istället för att dra i gamla hjulspår. Vi jobbar metodiskt och på ett förutseende sätt. Helt enkelt en modern mäklartjänst som maximerar möjligheterna till en bra affär!

Vi vill att du ska känna dig lugn och trygg genom hela bostadsaffären och vi gör vårt yttersta för att du ska bli mer än nöjd. Våra mäklare är specialister på sina områden och kan marknaden just där du vill sälja eller köpa din bostad. Gemensamt säljer vi tusentals bostäder årligen på Erik Olsson.

Kontakta oss om du vill få Bäst Betalt för din bostad!
Öppet just nu
Mån-Sön: 08:00-20:00

Läs vad 2167 kunder tycker om Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

• Sorin I
    Sorin I skrev om Aleidon Adam en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kan starkt rekommendera Aleidon! Han har under hela vår process varit engagerad och proffsig. Läs mer
    2018-01-16 Aleidon A svarar Sorin I
    Hejsan Sorin,

Tack för de fina orden! :)

Vänligen,
    Aleidon
    Aleidon A gillar detta
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är en mycket positiv och professionell i sitt bemötande, väldigt engagerad och tillitsfull.

Är nöjd med mitt köp och är tacksam för att jag hade Veronika som mäklare, som jag har ett stort förtroende för och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots att marknaden var osäker under hösten och försäljningen drog ut på tiden gav Veronika aldrig upp och gjorde extra insatta visningar och var ett bra stöd, vilket var mer än vad jag hade förväntat mig. Kändes alltid tryggt att kunna bolla frågor eller funderingar med henne och i slutändan var jag säker på att jag fick den absolut bästa dealen jag hade kunnat få. Läs mer
  • Cristina B
    Cristina B skrev om Kerstin Svensson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag hade kontakt med Kerstin Svensson när jag köpte min lägenhet för drygt 1 år sedan.
    Det här var min 6 bostadsrätt jag köpte och jag har aldrig råkat ut för en så dålig mäklare. Hon hade inte kontrollerat att säljarna hade begärt tillstånd av föreningen för renovering innan lägenheten lades ut till försäljning och det fanns inga bevis för att det var behöriga hantverkare som anlitats. Jag efterfrågade en handling som angav vad säljarna åtgärdat och vilka behöriga hantverkare som de anlitat, men det påstod hon inte fanns. Det var rena råttboet som jag köpte och det kostade mig åtskilligt att få ordning på framför allt det elektriska, där det var risk för mitt eget liv, men även vvs och ventilation. Kerstin Svensson har även varit rent otrevlig mot mig och inte velat förstå de felaktigheter som fanns i lägenheten hon sålde. Skickade även kopia direkt till Erik Olsson men inte heller där har jag fått någon positiv reaktion. Jag kan därför höja ett varningens tecken för den här mäklare som jag aldrig kommer att anlita igen. Läs mer
    2018-01-08 Kerstin S svarar Cristina B
    Nu är du faktiskt väldigt orättvis Cristina. Jag har lagt ner åtskilliga timmar på att försöka hjälpa dig men du ville inte medverka själv alls. Jag är ledsen att du blev så besviken.
  • Olof G
    Olof G skrev om Carl-Henrik Bergroth en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bemötandet var bra och trevligt, han anordnade en extra visning för oss innan ordinarie visning trots att han var ledig.
    Vi meddelade att vi var intresserade under extravisningen, därefter reste vi bort.
    Trots att vi meddelat vårt intresse såldes lägenheten till ett fyndpris innan ordinarie visning utan att vi kontaktades, han kostade sin kund i detta fall minst en halv miljon. Läs mer
  • Annica T
    Annica T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Veronika. Hon är positiv och engagerad och jobbade hårt och aktivt med vår försäljning. I en tuff marknad kändes hon lugn och trygg, höll oss underrättade och hade en tydlig plan. Vi är också jättenöjda med bilderna och presentationen av bostaden i annonsen. Läs mer
  • Stephanie C
    Stephanie C skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Smidig och lättsam försäljning tack vare Veronika. Hon är otroligt hjälpsam och har de lilla extra som man söker från en mäklare.
    Hon är absolut den jag skulle använda mig av i framtiden för försäljning. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika Oskarsson är en kompetent, förtroendeingivande och mycket trevlig mäklare. Försäljningen av min fastighet skedde under en svår marknad och Veronika genomförde många privata visningar av min lägenhet och gjorde allt för att få den såld. Hon var också alltid tillgänglig för samtal och rådslag. Det gör att jag bedömer att hon är en mycket bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia levde upp till våra förväntningar och mer därtill! Proffsig, erfaren, pålitlig och lugn. Pia är inte rädd för att göra det där lilla extra för att verkligen få till en bra affär. Vi kan starkt rekommendera Pia om du/ni ska sälja er lägenhet! Läs mer
  • Adisa J
    Adisa J skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt trevlig och professionell! Gav tydliga svar när man undrade något, verkade kunnig och bekväm med att förklara och hjälpa en att förstå och känna sig trygg när mycket kändes krångligt. Gjorde ett strålande jobb med visning osv, levde absolut upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi är en lyhörd mäklare som lyssnar på vad jag som kund vill , och löser eventuella problem på ett lysande sätt. Jag är mycket nöjd med Jimi Bennet Onduncu och önskar honom lycka till i framtiden!

Johan Karlsson Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Theo levde upp till alla förväntningar. Mycket bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Förtroendeingivande och trevligt bemötande. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Theo Karantonio en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Theo var professionell, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Amanda O
    Amanda O skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marcus gjorde ett jättebra jobb vid försäljning av vår lägenhet. Han var lättillgänglig, trovärdig och noggrann. Kan absolut rekommendera honom till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var professionell och väldigt kunnig genom hela processen från värdering till försäljning.

Hon har en väldigt positiva attityd, energi och glädje, som lätt smittar av sig oavsett om du är säljare eller köpare. Veronika hade hela tiden stenkoll på läget, processen och höll mig uppdaterade med allt som hände och vad de nästa stegen var. Veronika går att lita på och kommer ge allt hon kan för att du ska bli så nöjd som möjligt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Oskar Ö
    Oskar Ö skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda gjorde ett fantastiskt jobb och vi är supernöjda med hennes arbete! Genom hela affären var hon professionell och engagerad. Hon höll oss uppdaterade på allt som hände och var alltid anträffbar.

Uppskattar verkligen Lindas tydlighet. Redan vid första mötet klargjorde hon vad som krävdes av oss som säljare samtidigt som hon var mycket tydlig med vad vi kunde förvänta oss av henne och slutpriset. Slutresultatet blev över förväntan och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Oskar Ö
    Största tacken Oskar för dina superfina ord och grymt bra samarbete! Hoppas ni kommer att stortrivas i ert nya hem : ) Önskar dig och Klara en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Madeleine G
    Madeleine G skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Enkel smidig trevlig proffesionell och alltid tillgänglig. Bästa möjliga betyg från mig till Linda Yu Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Madeleine G
    Tusen tack Madeleine för bästa betyget och förtroendet att sälja ytterligare en lägenhet åt er! Önskar hela familjen en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda Yu har gjort ett utomordentligt bra arbete åt mig. När komplikationer uppstod pga en vattenskada var hon till stor hjälp. Hon tar reda på precis allting om lägenheten, och ger sig inte innan hon kan varje detalj. Hon är tveklöst den bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Agneta S
    Stort varmt tack Agneta för dina fina rekommendationer och förtroendet att sälja ytterligare en lägenhet åt er! Önskar dig och Sven en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Tracy S
    Tracy S skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi impressed us with his sincerity, honesty and warmth. He helped us with both buying and selling, and was always available to give us knowledgable insights about the process and the market. He made sure he knew what our goals were and worked hard to meet them. Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera vår mäklare Linda Yu, vi har anlitat henne tre gånger och har aldrig blivit besvikna.

Hon är tillgänglig för dina frågor nästintill dygnet runt och du får alltid ett snabbt svar, hon är engagerad, ambitiös och en grym säljare även i lägen när marknade är svår och spekulanterna färre.

Ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2017-12-19 Linda Y svarar Ulrika N
    Åh tusen tack snälla Ulrika för dina fina ord och återkommande uppdrag genom åren! Ni kommer alltid vara extra speciella för mig som mina allra första kunder för snart sex år sedan : ) Otroligt tacksam för ytterligare ett strålande samarbete! : ) Önskar hela familjen en riktigt god jul och bästa 2018!
  • Hazhwan H
    Hazhwan H skrev om Adi Stukan en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Adi är en mäklare som är hungrig, Han svarar dig oavsett när du ringer på dygnen och är alltid på tå. Han är 100 gånger bättre än många andra mäklare i Stockholm ( vill ej säga några namn eller så) men helt klart en 10 i mina ögon

Lycka till Adi Läs mer
    2017-11-28 Adi S svarar Hazhwan H
    Tack Hazhwan för dom fina orden! Ha en trevlig dag så ses vi på tillträdet :)

Med vänlig hälsning, Adi
  • Sven-Åke A
    Sven-Åke A skrev om Mirza Vehabovic en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har under hösten fått möjligheten att träffa på Mirza både när vi köpte vårt nya boende, men också då vi sedan anlitade honom för försäljning av vårt tidigare boende.

Mirza har med sitt engagemang och kunnande genomfört sina mäklaruppdrag på ett för oss mycket professionellt tillvägagångssätt.

Vi ger Mirza våra bästa rekommendationer.
    Jennie & Svempa Läs mer
  • Akbar A
    Akbar A skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi var mycket nöjd med Marilyn. Hon är mycket kunnig mäklare, var alltid tillgängliga, engagerade mycket, kommit med bra idéer. Läs mer
  • Ladan A
    Ladan A skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hon är så trevlig. Hon engagerar sig väldigt bra och man känner att har en riktigt medarbetare för att sälja huset. Läs mer
  • Adelina P
    Adelina P skrev om Marcus Ljungdahl en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är superglad över att ha samarbetat med just Marcus och väldigt nöjd med den hjälp jag fått med både styling, hans engagemang och inte minst kunskap och förmåga att driva igenom min försäljningsprocess på ett väldigt proffsigt sätt. Det är en väldigt stor skillnad på hur Marcus jobbar (från första presentationsmaterial till t.ex. nya idéer, förslag på möblering, tips inför fotografering) jämfört med andra mäklare som jag använt och som inte brytt sig om detaljer eller att komma med användbara tips. Han visar även på stort engagemang och intresse genom kontinuerlig återkoppling. Man behöver aldrig fundera över något, utan kan känna sig trygg. Jag rekommenderar verkligen alla att anlita Marcus vid en av de viktigaste affärerna i livet, som ju är en bostadsförsäljning! Läs mer
  • Linus H
    Linus H skrev om Linda Yu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Linda är en fantastisk mäklare som verkligen lever upp till dina förväntningar och skulle mer än gärna sälja med Linda som mäklare om det blir ytterligare tillfällen i framtiden. Hon ger det där lilla extra som gör din försäljning till ett nöje och även i tuffa försäljningstider på bostadsmarknaden så levererar hon mer än vad man tror är möjligt.

Hade en jättebra uppfattning om värdering, kom med superbra tips inför försäljning och allt gick oerhört smidigt och jag kunde inte ha blivit mer nöjd!

Jag kan varmt rekommendera Linda om du/ni funderar på att sälja din/er lägenhet! Läs mer
    2017-11-22 Linda Y svarar Linus H
    Största tacken för bästa rekommendationen Linus! Är så himla glad att du blev nöjd : ) Tusen tack för ett fint uppdrag och hoppas ni kommer att stortrivas i er nya lägenhet!
  • Erik C
    Erik C skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jättebra från början till slut. Pia skötte allt exemplariskt och var behjälplig med sin expertis och sina kontakter i varje moment av försäljningen. Jag är jättenöjd att jag valde Pia som mäklare! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    + Vänligt bemötande och snabb att återkoppla när man sökt honom.
    - Lite dålig info inför tillträde, bokning av tillträde på köparens bank osv.

I det stora hela, positivt. Läs mer
  • Jenifer B
    Jenifer B skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklaren jag någonsin haft att göra med. Proffsig, rak på sak, service minded, kunnig, 5 i betyg av 5 möjliga från oss.

Jenifer och Martin Läs mer
  • Anders M
    Anders M skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superduktig!
    Hon sålde lägenheten direkt och vi fick mycket för den Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket gott bemötande. Professionell och vi kände oss säkra på att hon var lika mycket på vår sida som på köparnas sida, och därmed skulle vinna köparnas förtroende i processen också. Gabriella var tillgänglig för att svara på frågor och tog sig tid att beskriva för- och nackdelar i olika valsituationer för att vi skulle känna oss så trygga som möjligt under processen. Läs mer
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och professionell
    Snabbt agerande Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella är kommunikativ och snabb med återkoppling till alla parter. Hon uppfattar snabbt kundernas önskemål oavsett om de är säljare eller köpare. Hon är kunnig och insatt i marknadens förutsättningar i nuläget. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Gabriella Löves en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Gabriella var väldigt proffsig, vänlig och effektiv hela processen, är verkligen nöjd med hennnes insats! Läs mer
  • Bengt-Gösta J
    Bengt-Gösta J skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi var vi helt nöjda med, jobbade verkligen för oss, var alltid lätt att få tag på samt lämnade snabba svar på våra frågor, la ner mycket jobb för att vi skulle bli nöjda
    Bra jobbat med andra ord Läs mer
  • Karolina  S
    Karolina S skrev om Jonas Lind en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rekommenderas Starkt!
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare, Jonas är fantastik! Läs mer
    2017-11-03 Jonas L svarar Karolina S
    Tack Karolina, vad glad jag blir! Det var roligt och trevligt att arbeta tillsammans med dig och du är alltid välkommen tillbaka. Allt gott till dig så länge
  • Mats G
    Mats G skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Marilyn var bra och alltid tillgänglig, var lugn och uthållig när säljprocessen tog lite tid. Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Frida Klaesson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Frida är toppen! Förtroendeingivande då hon vet vad hon pratar om och backar upp det hon säger med statistik. Och otroligt engagerad och återkommer snabbt med svar på frågor och information. Hon är också väldigt trevlig. Toppen helt enkelt! :) Läs mer
  • Marja W
    Marja W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi kan verkligen med handen på hjärtat rekommendera Veronika Oskarsson som mäklare då ni skall både köpa och sälja er bostad.
    Veronika är professionell, tillitsfull noggrann och för henne var det viktigt att både vi som köpare och att säljaren blev nöjda.
    Vi kunde alltid nå Veronika och hon är en mycket trevlig och glad person som vi känner ett stort förtroende för. Läs mer
  • Francisco B
    Francisco B skrev om Marilyn Siikanen en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej.
    Jag är mycket nöjd med Marilyn Siikanen, jag upplever Marilyn som en kunnig mäklare, jag fick snabb förtroende för henne; hon ar mycket vänligt och förklarade för mig allt uttryckligt; jag har stor förtroende för Marilyns proffsighet och kan absolut tänka mig rekommendera henne.
    Vanligen/Francisco Läs mer
    2017-10-25 Marilyn S svarar Francisco B
    Tack snälla Francisco för den fina rekommendationen! Var roligt att samarbeta med dig!
  • Maria A
    Maria A skrev om Lotta Röhnisch en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Lotta var allt det vi önskade från en mäklare. (Vi träffade flera stycken innan vi bestämde oss.)
    Hon var engagerad, inkännande, klyftig, affärsmässig, kunnig, målinriktad och pålitlig.
    Under hela processen var hon alltid till hands och besvarade våra frågor. Stora som små, man fick alltid grundliga svar. Proaktivt höll hon oss uppdaterade om läget och vilka handlingsalternativen var. På ett balanserat sätt bidrog hon med expertis och analys och lämnade till oss att ta informerade val, i lugn och ro.
    Det kändes så bra att ha Lotta med oss i denna process det är, att sälja sin bostad.
    Jag är övertygad om att vi maximerade vår försäljning tillsammans med Lotta och kommer rekommendera henne till vänner och bekanta Läs mer
  • Fredrik Ö
    Fredrik Ö skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Pia är utan tvekan en mycket erfaren mäklare med stenkoll på sina säljområden. Hon är lyssnande men samtidigt inte rädd för att komma med förslag. Tryggt och bra. Läs mer
  • Åse Å
    Åse Å skrev om Pia Björklund en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Kände mig trygg genom hela säljprocessen. Läs mer
  • Ann-Britt R
    Ann-Britt R skrev om Jimi Bennet Oduncu en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jimi Bennet Oduncu har varit trevlig och påläst,snabb med att återkoppla när vi sökt honom i ett ärende kring försäljningen.
    Han har också gett bra svar på våra frågor, försökt förklara när vi undrat över tex prissättningen . Vi uppskattade också att han drev på när visningen väl var inledd av vår lya.
    Fint också , förstås , att han rådde oss att låta budgivandet fortsätta en dag till. Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Magnus Jansson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bara gott att säga om Magnus Jansson. Ordning och reda. Snabb kommunikation. Läs mer
    Magnus J gillar detta
  • Malin N
    Malin N skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Rebecca är helt fantastisk som mäklare, på alla plan. Vi är mer än nöjda med vår försäljning på grund av henne. Vi kommer definitivt återkomma vid nästa försäljning. Läs mer
  • Louisa R
    Louisa R skrev om Maria Björn en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kunde inte ha önskat mig en bättre mäklare! Superproffsig, lugn och effektiv!
    Bra på att hitta balansen mellan att vara inlyssnande och rådgivande. Skulle rekommendera Maria till alla som vil sälja en lägenhet i Aspudden med omnejd!

Heja dig Maria! Läs mer
  • Maria  S
    Maria S skrev om Sofie Kruse en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sofie är väldigt professionell och går den extra milen för er bostadsaffär. Hon har bra personkänsla och ser det specifika behovet hos varje säljare. Hon är påläst och som säljare känner man sig trygg i hennes händer. Läs mer
  • Daniel Z
    Daniel Z skrev om Rebecca Vitai Johnsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jätte trevlig och verkligen engagerad i sitt arbete! Läs mer
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl