Alla kategorier Kiropraktor Skåne Helsingborg Eureka kiropraktik Helsingborg

Eureka kiropraktik Helsingborg

Garnisonsgatan 23, 254 66 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till oss på Eureka Kiropraktik!

Med engagemang, personlig omtanke och ett helhetstänk gällande kiropraktik, träning och kost hjälper dig till ett bättre välbefinnande och en bättre vardag.

Vi börjar alltid våra besök med en grundlig genomgång av din hälsohistoria, ställer frågor om dina symptom och undersöker om vi kan behandla din smärta. Kan vi det, finns vi där under hela läkningsprocessen med goda råd och rekommendationer.

Har du haft kronisk smärta länge och ingen har kunnat hjälpa dig så kan ha att göra med din Hjärna och Nervsystem som inte jobbar bra tillsammans. Kontakta oss för en konsultation och Undersökning för 300 kr så ser vi om du kan ha möjligheten att bli hjälpt tillbaka till en fungerande och rolig vardag.
Mån: 09:30-18:00

• Ulla T
    Ulla T skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    12 veckors program
    Mycket bra bemötande
    Förbättra min rörlighet, har blivit mycket bättre
    Känner mig mycket rörligare och lättare för att utföra vardagsuppgifter. Känns mycket bra. Läs mer
    2018-05-15 Anette S svarar Ulla T
    Tack Ulla. Vi är tacksamma för ditt omdöme.
  • Carina K
    Carina K skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Mitt möte med Anette, blev från första stund mycket positivt. Hennes kunskaper och personliga engagemang, gav mig redan från början förhoppningar om att få hjälp med min rygg.

Anette har korrigerat min rygg under en längre tid, givit mig verktyg till att hjälpa mig själv hemma och i vardagen.

Jag har hela tiden under min behandling, blivit sedd, hörd samt mycket bättre i min rygg.

Som ett STORT plus, har jag fått en bättre sömn, en inre ro och stressar mindre, samt ett bättre välbefinnande totalt.

Mina förväntningar, har i allra högsta grad infriats.

Ett stort tack!
    Carina Läs mer
    2018-04-06 Anette S svarar Carina K
    Ett stort tack för ditt omdöme Carina. Jag är oerhört tacksam för det.Önskar dig en skön helg. Anette:)
    Anette S gillar detta
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Helt underbart bemötande.
    Kiropraktik som ser till hela människan..
    Jag är mer än nöjd. Det har blivit så att jag går dit regelbundet nu.. Mycket i förebyggande syfte och inte bara i akuta fall.. Läs mer
    2018-04-17 Anette S svarar Tomas F
    Stort tack Tomas för ditt omdöme. Önskar dig en härlig dag.
    Anette S gillar detta
  • Hans R
    Hans R skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Har gjort förbättingar på min rygg som
    Jag inte trodde var möjligt. Läs mer
    2018-04-04 Anette S svarar Hans R
    Tack Hans. Vi uppskattar ditt omdöme.

Garnisonsgatan 23, 254 66 Helsingborg