Alla kategorier Kiropraktor Skåne Helsingborg Eureka kiropraktik Helsingborg

Eureka kiropraktik Helsingborg

Garnisonsgatan 23, 254 66 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till oss på Eureka Kiropraktik!

Med engagemang, personlig omtanke och ett helhetstänk gällande kiropraktik, träning och kost hjälper dig till ett bättre välbefinnande och en bättre vardag.

Vi börjar alltid våra besök med en grundlig genomgång av din hälsohistoria, ställer frågor om dina symptom och undersöker om vi kan behandla din smärta. Kan vi det, finns vi där under hela läkningsprocessen med goda råd och rekommendationer.

Har du haft kronisk smärta länge och ingen har kunnat hjälpa dig så kan ha att göra med din Hjärna och Nervsystem som inte jobbar bra tillsammans. Kontakta oss för en konsultation och Undersökning för 300 kr så ser vi om du kan ha möjligheten att bli hjälpt tillbaka till en fungerande och rolig vardag.
Mån: 09:30-18:00
Tis: 08:00-12:30
Ons: 09:30-18:00
Tor: 08:00-12:30
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Eureka kiropraktik Helsingborg

• Elisabeth K skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Kvalificerad behandling och mycket bra information och instruktionsövningar. Allt för en bättre rygg! Läs mer
    2018-08-28 Anette S svarar Elisabeth K
    Tack för din rekommendation. Glad över dina förbättringar.
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Köpte ett pkt på 28 gånger

Blev bemöt på ett proffsigt sätt och med en varm härlig välkomnande känsla

Hade inga stora förväntningar då jag gått hos många olika Kirupraktiker

Min vardag har blivit lättare att ta sig igenom med den hjälp jag fått,vet att jag har lång väg att gå men med denna hjälp är jag säker på att jag kommer att lyckas
    Upplevelsen jag fått,är att jag vet att kroppen är fantastiskt maskin om man bara tar hand om den

Tackar för en utmärkt service och ett bra arbete som jag önskar alla med problem med kroppen skulle haft möjlighet att få.

Ni år bäst.... Läs mer
    2018-08-28 Anette S svarar Jesper F
    Tack Jesper för din rekommendation. Kul att se dina förbättringar.
  • Inger S skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Min förväntan var att bli bättre i benet och kunna gå normalt. Detta har jag uppnått nu. Jag har stort förtroende för personalen och blir alltid bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Läs mer
    2018-08-28 Anette S svarar Inger S
    Tack Inger för ditt omdöme! Fantastiskt roligt att se hur mycket bättre du blivit.
  • Thomas H skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Hej. Hade ichias som jag ville bli av med.
    Jag blev mycket bra bemött av företaget. Företaget levde upp till mina förväntningar
    Jag har bara gått att säga om Eureka och önskar de lycka till.
    Mvh Thomas Läs mer
    2018-08-28 Anette S svarar Thomas H
    Tack Thomas för ditt omdöme! Roligt att du fungerar bättre.
  • Pia O
    Pia O skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Jag köpte tjänsten att få hjälp av många års ryggproblem med smärta och problem med min kropps rörelser. Hade också svåra smärtor i brosket runt bröst korgen. En kiropraktor har hjälpt mig och jag har blivit mycket bättre. Mycket bra bemötande och alltid positivt och några kloka ord på vägen. Individuell träning har jag också fått. Läs mer
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Jag har fått en bättre hållning och känsla i hela kroppen ! Läs mer
  • Ulla T skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    12 veckors program
    Mycket bra bemötande
    Förbättra min rörlighet, har blivit mycket bättre
    Känner mig mycket rörligare och lättare för att utföra vardagsuppgifter. Känns mycket bra. Läs mer
    2018-05-15 Anette S svarar Ulla T
    Tack Ulla. Vi är tacksamma för ditt omdöme.
  • Carina K skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Mitt möte med Anette, blev från första stund mycket positivt. Hennes kunskaper och personliga engagemang, gav mig redan från början förhoppningar om att få hjälp med min rygg.

Anette har korrigerat min rygg under en längre tid, givit mig verktyg till att hjälpa mig själv hemma och i vardagen.

Jag har hela tiden under min behandling, blivit sedd, hörd samt mycket bättre i min rygg.

Som ett STORT plus, har jag fått en bättre sömn, en inre ro och stressar mindre, samt ett bättre välbefinnande totalt.

Mina förväntningar, har i allra högsta grad infriats.

Ett stort tack!
    Carina Läs mer
    2018-04-06 Anette S svarar Carina K
    Ett stort tack för ditt omdöme Carina. Jag är oerhört tacksam för det.Önskar dig en skön helg. Anette:)
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Helt underbart bemötande.
    Kiropraktik som ser till hela människan..
    Jag är mer än nöjd. Det har blivit så att jag går dit regelbundet nu.. Mycket i förebyggande syfte och inte bara i akuta fall.. Läs mer
    2018-04-17 Anette S svarar Tomas F
    Stort tack Tomas för ditt omdöme. Önskar dig en härlig dag.
  • Hans R skrev om Eureka kiropraktik Helsingborg
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Har gjort förbättingar på min rygg som
    Jag inte trodde var möjligt. Läs mer
    2018-04-04 Anette S svarar Hans R
    Tack Hans. Vi uppskattar ditt omdöme.

Garnisonsgatan 23, 254 66 Helsingborg