Euro-Park AB
1.0 i betyg av av
4 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag4 omdömen om Euro-Park AB
-
skrev om Euro-Park AB
Oseriöst företag, försöker lura folk genom att lägga på påminnelse avgift på första påminnelsen vilket man enligt lag ej får. Man måste ringa och vänta i 30min i deras telefonkö för att få ta bort den.
-
-
skrev om Euro-Park AB
Var typ 5-10 minuter sen med att regga in mig i appen.
Då hade Europarks puckade lapplisor sprungit dit och tryckt en p bot mot rutan.
Kundsupporten var totalt otillmötesgående.
Använde inte något från detta företag! -
skrev om Euro-Park AB
Min fru hade parkerat på en parkeringsplats utanför hennes skola där en avgiftstaxa skulle betalas och regnummer registreras. Hon betalade avgiften och skrev in regnumret, men råkade då skriva 951 i slutet istället för 591. När hon gick ut såg hon en p-avgift och personen som utfärdade p-avgiften, hon visade upp att det blivit fel regnummer men att hon har betalat för en giltig biljett. Biljetten skulle makuleras sa kontrollanten, men att min fru skulle ringa in efter några dagar för att säkerställa att den är makulerad. Vi ringer in och får höra att parkeringsboten inte är makulerad, och förklarar situationen för kundtjänst. Vi får som svar att p-boten inte går att makulera då det inte spelar någon roll om vi har haft en giltig biljett eller inte om regnumret inte stämmer, detta då vi tydligen kan ha parkerat två bilar med identiska regnummer fast där den ena har 951 och den andra 591...
-
skrev om Euro-Park AB
Ringde för att klaga på en P-bot där jag på en torsdagskväll stod utanför Garnisonen 20 cm över min parkeringsruta på en helt tom parkering och inga bilar inom synhåll . Fick en bot på 1 100 Sek. Ringde för att förstå reglerna som ligger som underlag för denna P-bot.
Fick svaret att det borde jag veta eftersom jag har körkort. (!)
Jag bad att få info om den lagtext som ligger som grund för detta straff. Fick svaret att det kan jag själv googla.
Blev avbruten, nedvärderad, inte lyssnad på etc. URDÅLIGT! Europark borde skämmas. Skitföretag.
Bad att få tala med Teresia Hanssons chef men fick svaret att det inte gick. Bad om email - fick inte det heller. Fick också svaret att de inte har några fysiska kontor.
Faktiskt ett av de sämsta bemötanden jag upplevt på riktigt länge.