Eurocard AB

Eurocard AB

Ring 4681-467 00 www.eurocard.se
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Eurocard AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Jonas K
Skrev om Eurocard AB

Usel kundtjänst! Försökt ringa men telefonkön är längre än bilkön på essingeleden vid snökaos. Ställer man en fråga via meddelandetjänsten på Mina sidor så får man vara glad om dom svarar snabbare än 10 dagar, dessutom var svaret jävligt snäsigt och otrevligt.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan
Skrev om Eurocard AB

Skrattretande usel service. Kundtjänst går inte att kontakta via mail, reklamationer hanteras med flera veckors fördröjning, och spärrar inte kortet trots uppmaningar och uppenbara falska transaktioner, utan istället hänvisas man till att ringa spärrtjänst själv. Ställer sig, till skillnad mot riktiga kortföretag, på säljarens sida om man inte kan bevisa att man inte beställt en vara/tjänst även om det är från företag som enligt alla tillgängliga uppgifter på internet är skurkar. Platinumtjänsten ger absolut ingenting extra utöver en högre årsavgift.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel
Skrev om Eurocard AB

Skandal!!! Eurocard & SEB-kort framhåller säkerhet som sin största fördel men det är bara ett stort skämt. Efter att ha blivit utsatt för bedrägeri bemöts man av oförstående personal dåligt bemötande och byråkrati. Rekommenderas verkligen inte!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen