Evident Clean AB

Evident Clean AB

evident.se
  • Badge2024

Evident Clean AB är ett etablerat städföretag grundat 1994 i Stockholm! Vi har 30 års erfarenhet av all sorts städning i hem, kontor och trapphus. Vi lägger stor vikt vid miljövänlig städning och skonsamma metoder, samtidigt som vår kompetenta personal arbetar noggrant med precision. Vi erbjuder ett brett utbud av städtjänster...

82 omdömen om Evident Clean AB

Sedan starten hos Reco 2024

David P
Skrev om Evident Clean AB

Vårt hus var inte ordentligt flyttstädning när vi flyttade in så vi kom överens med säljaren att vi skulle ta in städning för att komplettera. Vi beställde då arbetet av Evident som gjorde det både snabbt och noggrant. Vi blev supernöjda med resultatet. / David

Stort tack David för att du anlitat oss och för de fina orden! Mvh Michael

Christina C
Skrev om Evident Clean AB

Bästa städfirman jag haft av de handfulla jag gått igenom under åren. Rekommenderar!

Svar från Evident Clean AB

Tack Christina för fina ord och för vårt samarbete det uppskattas. Med vänliga hälsningar Michael

Erica M
Skrev om Evident Clean AB

Utmärkt städservice, såväl i brf:en som privat (fönstertvätt). Trevligt bemötande.

Tack Erica för fina ord och ett gott samarbete. Med vänliga hälsningar Michael

Malin S
Skrev om Evident Clean AB

Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete

Stort tack Malin för fina ord och för att du anlitar oss! Mvh Michael

Olof G
Skrev om Evident Clean AB

Jag är mycket nöjd med Evident Clean. Både städningen och det personliga bemötandet får högsta betyg. Både min bostadrättsförening och jag personligen anlitar dem. Med vänlig hälsning Olof

Svar från Evident Clean AB

Hej Olof Stort tack för fina ord och för det fina samarbetet vi har! Mvh Michael

Fredrik A
Skrev om Evident Clean AB

Jättebra utfört arbete och trevligt bemötande!

Svar från Evident Clean AB

Stort stort tack för fina ord och för att du anlitar oss. Välkommen åter! Mvh Michael

Britt B
Skrev om Evident Clean AB

Alltid så fint städat och supertrevlig personal fint bemötande

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Britt för fina ord och för vårt fina samarbete.

Christoffer D

Grymma! Cccccccccccccccccccccccccccvvvvvvvvbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Svar från Evident Clean AB

Hej Christoffer, Tack för att du anlitar oss, uppskattas enormt.

Carl L
Skrev om Evident Clean AB

Jag har blivit exceptionellt bra mött av Evident Clean och är alltid lika nöjd och kommer alltid rekommendera Evident!

Svar från Evident Clean AB

Tack Carl för fina ord och för att du anlitade oss! Välkommen åter.

Axel S
Skrev om Evident Clean AB

Trevlig hjälpsam personal. Svarar snabbt när det är något man undrar över.

Svar från Evident Clean AB

Stort tack för fina ord och för ett fint samarbete.

Lilian Birgitta H
Skrev om Evident Clean AB

Det är alltid glädjande samt förtroendeingivande att företaget och dess ledning agerar korrekt samt lyhört i alla lägen. För oss är hög etik och moral hos våra samarbetspartners viktigt i kombination med genuin omtanke om personal som kompletterar väl utförda tjänster. Rekommenderas varmt!

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Lilian för dina ord. Vårt samarbete betyder mycket för oss.

Gitte N
Skrev om Evident Clean AB

Fantastiskt rent och snyggt. Jag har anlitat Evident både till hemstädning och kontorsstädning veckovis under flera år. Jag har även anlitat dem till en hel del flyttstädning. De håller alltid tider och utför städning med mycket god kvalitet. Jag rekommenderar dem varmt till alla som behöver hjälp med städ.

Svar från Evident Clean AB

Tack för fina ord Gitte, vi är så tacksamma för vårt fina samarbete. Stort tack!

Olof L
Skrev om Evident Clean AB

Använt Evident Clean för hemstädning och storstädning flera år och får alltid lika fint resultat. Toppen leverans!

Svar från Evident Clean AB

Tack Olof för dina ord, det betyder mycket för oss att ha dig som återkommande kund!

Peter F
Skrev om Evident Clean AB

Vi har Evident Clean både privat och på företaget och dom utför städningen på ett mycket professionellt sätt och har ett trevligt och glatt bemötande! Jag skulle därför rekommenderara till alla som vill ha ett rent hem och en välstädad arbetsplats 🤙 att kontakta dem 😀

Svar från Evident Clean AB

Stort tack för fina ord och för ett gott samarbete Peter!

Josefine G
Skrev om Evident Clean AB

Toppenbemötande av personalen på Evident och väldigt bra och noggrann städning av vårt radhus. Rekommenderas!

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Josefine för fina ord och för ett gott samarbete.

Thomas Paul Gunnar H
Skrev om Evident Clean AB

Evident clean utför ett otroligt proffsigt arbete samt är trevliga att samarbeta med

Svar från Evident Clean AB

Tack Thomas för de fina orden och tackar för ett fint samarbete!

Lina Ö
Skrev om Evident Clean AB

Evident Clean AB är en trevlig samarbetspartner, lätt att nå och få kontakt med, lyhörd och flexibel inför för särskilda önskemål. Kontaktpersonen är väldigt relationsbyggande och informativ, en person lätt att tycka om.

Svar från Evident Clean AB

Tack Lina för fina ord. Vi uppskattar verkligen vårt långa samarbete!

Martin H
Skrev om Evident Clean AB

Bra och pålitlig firma. De är på hugget och lyssnar på vad vi vill.

Svar från Evident Clean AB

Tack för fina vitsorden. Vi är tacksamma för det fina samarbetet vi har.

Maria F
Skrev om Evident Clean AB

Bra sammanfattning av krav på städning och dialog runt utförande. Vi har precis haft storstädning som utförts enligt specifikation och följts upp efter genomförande. Vi är supernöjda!

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Maria för fina ord. Vi är enormt tacksamma att kunna bistå!

Michael A
Skrev om Evident Clean AB

Mycket trevlig personal som alltid gör ett bra jobb

Svar från Evident Clean AB

Tack Michael för fina ord. Trevligt att kunna bistå!

Aina D
Skrev om Evident Clean AB

Vänligt och tydligt bemötande som till fullo uppfyllde de krav och förväntningar vi hade på en flyttstädning. Professionell personal som levererade ett jobb i absolut toppklass.

Svar från Evident Clean AB

Tack Aina för fina ord, vi är glada att kunna bistå och trevligt att höra att vi uppfyllt er förväntan. Välkommen åter!

Kenth E
Skrev om Evident Clean AB

Det fungerar bra från ax till limpa Inga problem alls

Tack Kenth för fina ord och för ditt förtroende, uppskattas! Mvh Michael

Håkan D
Skrev om Evident Clean AB

Mycket bra service och kundbemötande. Städningen levde upp högre än förväntningarna. Toppklass!

Svar från Evident Clean AB

Tack Håkan för fina ord och ett bra samarbete. Det uppskattas!

Annika L
Skrev om Evident Clean AB

Tyvärr blev starten inte bra eftersom man redan första veckan bytte dag och andra veckan missade man att städa en eller två trappuppgångar och hissar. Ringde och påpekade detta. Det avhjälptes dock samma dag. Bortsett från starten blir det nog fortsättningsvis bra

Svar från Evident Clean AB

Hej Annika, Tack för ditt omdöme! Ledsen för att det "klickade" lite i samband med uppstart. Vår målsättning är så klart att allt skall funka från 1a dag! Hoppas på fortsatt förtroende:) Mvh Michael

Eva T
Skrev om Evident Clean AB

Kan varmt rekommendera Evident Clean AB efter många års gott samarbete. Eva Törner, SBC:s Brf Vårt Hus Nr 1

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Eva för fina ord och för ett fint samarbete:)

Natalie Marie Caroline H

Har använt Evident i 4 flyttstäd, ett byggstäd och massvis vanlig städ i hemmet. Vi är alltid lika nöjda så det är därför vi alltid vänder oss till dom. Personalen är jätte trevlig och väldigt noga, samt att de är pålitliga! 5 stjärnor - kan varmt rekommendera evident 🌟

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Natalie för de fina orden och att ni återkommande anlitar oss. Uppskattas enormt!

Gaspar R
Skrev om Evident Clean AB

Alltid i tid och effektivt, väldigt trevlig personal

Svar från Evident Clean AB

Härligt att höra Gaspar! Tar det vidare till personalen. Tack för samarbete!

Kent L
Skrev om Evident Clean AB

Vi har köpt deras tjänster i många år och fortfarande nöjda.

Svar från Evident Clean AB

Tack Kent för ditt förtroende och för att vi får äran att bistå!

Jonas L
Skrev om Evident Clean AB

En inga problem alls typ av service. Bara fungerar.

Svar från Evident Clean AB

Tack Jonas för dina fina ord, för ett fint samarbete!

Dick L
Skrev om Evident Clean AB

Evident har alltid varit trevliga och pålitliga

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Dick för fina ord och bra samarbete.

Kenneth H
Skrev om Evident Clean AB

Städar noga och är ett pålitligt företag. Vi är jättenöjda.

Svar från Evident Clean AB

Tack Kenneth för fina ord och tack för fint samarbete!

Jesper J

Klockrent! Super dialog, snabb service, proffsigt bemötande. Toppklass

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Jesper för fina ord och för ett fint samarbete, det uppskattas!

Brf T
Skrev om Evident Clean AB

Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Städningen i vår BRF fungerar utmärkt. Extra arbeten som tex garage städning, där har resultatet varit mycket bra.

Svar från Evident Clean AB

Stort tack för fina ord och att vi får äran att bistå er!

Jan H
Skrev om Evident Clean AB

Det fungerar bra och de är pålitliga! /JH

Svar från Evident Clean AB

Tack Jan för fina ord och bra samarbete!

Kollektivtrafikens A
Skrev om Evident Clean AB

Företagsstädning Snabba, bra service. Hjälper till även när det inträffar akuta problem.

Svar från Evident Clean AB

Tack Kollektivtrafiken för fina ord och för ett fint samarbete under alla år.

Mary S
Skrev om Evident Clean AB

Bemötande alltid positivt, lever upp till förväntningarna.

Svar från Evident Clean AB

Tack Mary-Ann för fina ord, vårt samarbete betyder mycket!

Jörgen K
Skrev om Evident Clean AB

Riktigt bra städning och bra Survice. Från en mycket nöjd kund

Svar från Evident Clean AB

Tack Jörgen för fina ord och ett fint samarbete!

Christina C
Skrev om Evident Clean AB

Supernöjd med både själva städning + kontakt med management. Bästa bolaget av de 5-ish jag haft under åren. Rekommenderar varmt!

Svar från Evident Clean AB

Tack Christina för de fina orden, det uppskattas! Vi tackar för det fina samarbete vi har.

Mattias K
Skrev om Evident Clean AB

bästa städfirman , lyhörda , nogranna och otroligt trevlig personal !

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Mattias för fina vitsord. Uppskattar vårt fina samarbete!

Jonas C
Skrev om Evident Clean AB

Evident levererar ! Men det som sticker ut är att dom är lyhörda till sina kunder ! Rating 10/10

Svar från Evident Clean AB

Hej Jonas, Stort tack för fina ord, vi är enormt glada för att vi kan bistå.

Kenneth K
Skrev om Evident Clean AB

Vi har trappstädning och fönsterputs från Evident clean. Vi blir trevligt bemötta av vår städare samt arbetsledare. Vi är nöjda Mvh Tuulikki

Svar från Evident Clean AB

Hej Tuulikki, Tack för fina ord! Vi är enormt glada för vårt samarbete.

Fredrik W
Skrev om Evident Clean AB

Evident Clean sköter städningen utmärkt.

Svar från Evident Clean AB

Hej Fredrik, Härligt att höra att ni är nöjda! Tack för samarbetet!

Mats G
Skrev om Evident Clean AB

Bemötande osv är inga konstigheter. Det handlar mer om kvalitén av städningen som har blivit markant dåligt om man jämför för några år sedan. Förut märktes det varje gång det hade varit städning i våra portar, kaklet var rent både i entrén, vid källargång och på samtliga plan och det doftade nystädat och gott. Nu är det mer som att någon dyker upp, drar en halvfuktig mopp på kaklet och är klar efter det. Städningen är verkligen undermålig och under all kritik, jag kommer även mejla till vår kontaktperson på Evident för ett klagomål.

Svar från Evident Clean AB

Hej Mats, Det var inte bra att du känner på detta viset! Vi tar upp det internt och arbetsledare kontaktar er för genomgång.

Christina K

Professionella, snabba & prisvärda

Svar från Evident Clean AB

Tack Christina för fina ord. Det betyder mycket.

Stockholmshus B

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Evident Clean AB

Hej Brf Stockholmshus, Svårt att bemöta texten ovan men med tanke på 3/5 så ser vi till att arbetsledare kontaktar för genomgång:)

Anna-Maria S
Skrev om Evident Clean AB

Bra bemötande, lyhörda. Snabba att åtgärda ev brister

Svar från Evident Clean AB

Tack Anna-Maria för fina ord och att vi kan bistå.

Leif M
Skrev om Evident Clean AB

Evidents förmåga att lösa problem som kan uppkomma hur och när som helst. Bra jobbat!

Svar från Evident Clean AB

Tack Leif för fina ord och för ett fin samarbete.

Christina K
Skrev om Evident Clean AB

Duktiga, professionella och prisvärda! Rekommenderar starkt

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Christina för fina ord och tack för att vi får stå till tjänst

Hsb H
Skrev om Evident Clean AB

Snabb återkoppling. Bra städning. Trevligt bemötande.

Svar från Evident Clean AB

Tack bästa HSB för ett fint samarbete! Betyder mycket för oss

Mikael T
Skrev om Evident Clean AB

Service-minded personal. De sköter uppdraget bra, och givet att vi har anlitat dem i 6 år så är vi nöjda med deras produkt(er).

Svar från Evident Clean AB

Tack Mikael för fina ord och för vårt långa samarbete. Det uppskattas verkligen!