Evident Clean AB

Flygfältsgatan 22, 128 30 Skarpnäck — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Evident Clean AB

• Bim E
    Bim E skrev om Evident Clean AB
    Kanon bra städfirma som vi haft i snart 2 år . Dom sköter både lager och kontor hos oss, sen har jag även andvänt dem för brf föreningen i olika områden. Rekommenderar varmt Evident och kontaktperson Micke 👌🏻 Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Evident Clean AB
    Extremt nöjd med Evident Clean AB.
    Jag anlitade dem för en flyttstädning av en lägenhet, vi pratades vid på en Fredag och kommande Måndag morgon var dem på plats! Mycket snabba och flexibla med allt från nycklar till kommunikation. Kvinnan som flyttade in var mycket nöjd med resultatet av städningen. Jag kan därför varmt rekommendera Evident Clean AB!
    /M Läs mer
  • Jens F
    Jens F skrev om Evident Clean AB
    Vi har haft Evident Clean på företaget i snart två år och jag kan varmt rekommendera detta städföretag. Fantastisk personal och bra resultat.
    Mycket hög servicenivå. Läs mer
  • Hasse H
    Hasse H skrev om Evident Clean AB
    Hejsan, Har haft Evident i över ett år nu och det fungerar utmärkt, städningen är utomordentlig och det räcker gott att köra varannan vecka. Fönsterputsen är en som en skänk från ovan då vi har 8 fönster och en loggia att putsa! De gör det där lilla extra som gör att man tycker det är värt att betala för den expertis man får. Rekommenderar starkt Evident för både hemstäd och flyttstäd. Läs mer
  • Helena K
    Helena K skrev om Evident Clean AB
    Blir väldigt förvånad när jag läser en dålig recention om Evident Clean? Jag har bara bra erfarenhet av det städbolaget, jag anlitar dom för både kontor och hemstädning och det är aldrig några problem. Trevligt bemötande på kontoret om jag måste byta datum för städning och alltid trevlig personal. Jag rekommenderar Evident Clean AB starkt! Läs mer
  • Owe L
    Owe L skrev om Evident Clean AB
    Jag vill verkligen rekommendera Evident Clean som på ett proffsigt och jätte bra sätt städar våra lokaler.
    Kan varmt rekommendera det bolaget till andra som vill ha en bra städtjänst. Läs mer
  • krister j
    krister j skrev om Evident Clean AB
    Vi byte till Evident för ett par år sen, både till vårt kontor och all vår byggstädning, och dom har alltid ställt upp och löst städningar med ibland väldigt kort varsel. så vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Claes i
    Claes i skrev om Evident Clean AB
    Städar hos oss och gör ett kanon bra jobb alltid rent och snygg när de har varit här.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om Evident Clean AB
    Blir förvånad när jag läser en rekommendation om Evident Clean AB! Bytte till Evident Clean för cirka ett halvår sedan och lokalerna är skinande rena så städning kan de. Dessutom har de trevlig personal, bra service och jobbar aktivt för att ta reda på att allting är som vi önskar. Vi har en regelbunden kontakt och dialog vilket är jättebra då vi direkt fångar upp något, om det skulle vara så. Tydligt avtal som visar exakt vad vi kommit överens om och ledningen var lyhörd då vi ställde våra krav när vi inledde samarbetet.
    Kan verkligen rekommendera detta städbolag. Läs mer
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Evident Clean AB
    Mycket bra företag som alltid håller vad dom lovar. Bästa städfirman i Stockholm. Läs mer
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Evident Clean AB
    Bytte till Evident för snart ett år sedan och supernöjd med städning på både företaget och hemma. Flexibla och snabbfotade när vi önskat justera och även flyttat dagar mm. Rekommenderas! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Årstaängsvägen 1A, 11743, Stockholm