Evident Clean AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 58 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Eva T
Skrev om Evident Clean AB

Kan varmt rekommendera Evident Clean AB efter många års gott samarbete. Eva Törner, SBC:s Brf Vårt Hus Nr 1

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Eva för fina ord och för ett fint samarbete:)

Natalie Marie Caroline H

Har använt Evident i 4 flyttstäd, ett byggstäd och massvis vanlig städ i hemmet. Vi är alltid lika nöjda så det är därför vi alltid vänder oss till dom. Personalen är jätte trevlig och väldigt noga, samt att de är pålitliga! 5 stjärnor - kan varmt rekommendera evident 🌟

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Natalie för de fina orden och att ni återkommande anlitar oss. Uppskattas enormt!

Gaspar R
Skrev om Evident Clean AB

Alltid i tid och effektivt, väldigt trevlig personal

Svar från Evident Clean AB

Härligt att höra Gaspar! Tar det vidare till personalen. Tack för samarbete!

Kent L
Skrev om Evident Clean AB

Vi har köpt deras tjänster i många år och fortfarande nöjda.

Svar från Evident Clean AB

Tack Kent för ditt förtroende och för att vi får äran att bistå!

Jonas L
Skrev om Evident Clean AB

En inga problem alls typ av service. Bara fungerar.

Svar från Evident Clean AB

Tack Jonas för dina fina ord, för ett fint samarbete!

Dick L
Skrev om Evident Clean AB

Evident har alltid varit trevliga och pålitliga

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Dick för fina ord och bra samarbete.

Kenneth H
Skrev om Evident Clean AB

Städar noga och är ett pålitligt företag. Vi är jättenöjda.

Svar från Evident Clean AB

Tack Kenneth för fina ord och tack för fint samarbete!

Jesper J

Klockrent! Super dialog, snabb service, proffsigt bemötande. Toppklass

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Jesper för fina ord och för ett fint samarbete, det uppskattas!

Brf T
Skrev om Evident Clean AB

Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Städningen i vår BRF fungerar utmärkt. Extra arbeten som tex garage städning, där har resultatet varit mycket bra.

Svar från Evident Clean AB

Stort tack för fina ord och att vi får äran att bistå er!

Jan H
Skrev om Evident Clean AB

Det fungerar bra och de är pålitliga! /JH

Svar från Evident Clean AB

Tack Jan för fina ord och bra samarbete!

Kollektivtrafikens A
Skrev om Evident Clean AB

Företagsstädning Snabba, bra service. Hjälper till även när det inträffar akuta problem.

Svar från Evident Clean AB

Tack Kollektivtrafiken för fina ord och för ett fint samarbete under alla år.

Mary S
Skrev om Evident Clean AB

Bemötande alltid positivt, lever upp till förväntningarna.

Svar från Evident Clean AB

Tack Mary-Ann för fina ord, vårt samarbete betyder mycket!

Jörgen K
Skrev om Evident Clean AB

Riktigt bra städning och bra Survice. Från en mycket nöjd kund

Svar från Evident Clean AB

Tack Jörgen för fina ord och ett fint samarbete!

Christina C
Skrev om Evident Clean AB

Supernöjd med både själva städning + kontakt med management. Bästa bolaget av de 5-ish jag haft under åren. Rekommenderar varmt!

Svar från Evident Clean AB

Tack Christina för de fina orden, det uppskattas! Vi tackar för det fina samarbete vi har.

Mattias K
Skrev om Evident Clean AB

bästa städfirman , lyhörda , nogranna och otroligt trevlig personal !

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Mattias för fina vitsord. Uppskattar vårt fina samarbete!

Jonas C
Skrev om Evident Clean AB

Evident levererar ! Men det som sticker ut är att dom är lyhörda till sina kunder ! Rating 10/10

Svar från Evident Clean AB

Hej Jonas, Stort tack för fina ord, vi är enormt glada för att vi kan bistå.

Kenneth K
Skrev om Evident Clean AB

Vi har trappstädning och fönsterputs från Evident clean. Vi blir trevligt bemötta av vår städare samt arbetsledare. Vi är nöjda Mvh Tuulikki

Svar från Evident Clean AB

Hej Tuulikki, Tack för fina ord! Vi är enormt glada för vårt samarbete.

Fredrik W
Skrev om Evident Clean AB

Evident Clean sköter städningen utmärkt.

Svar från Evident Clean AB

Hej Fredrik, Härligt att höra att ni är nöjda! Tack för samarbetet!

Mats G
Skrev om Evident Clean AB

Bemötande osv är inga konstigheter. Det handlar mer om kvalitén av städningen som har blivit markant dåligt om man jämför för några år sedan. Förut märktes det varje gång det hade varit städning i våra portar, kaklet var rent både i entrén, vid källargång och på samtliga plan och det doftade nystädat och gott. Nu är det mer som att någon dyker upp, drar en halvfuktig mopp på kaklet och är klar efter det. Städningen är verkligen undermålig och under all kritik, jag kommer även mejla till vår kontaktperson på Evident för ett klagomål.

Svar från Evident Clean AB

Hej Mats, Det var inte bra att du känner på detta viset! Vi tar upp det internt och arbetsledare kontaktar er för genomgång.

Christina K

Professionella, snabba & prisvärda

Svar från Evident Clean AB

Tack Christina för fina ord. Det betyder mycket.

Stockholmshus B

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Svar från Evident Clean AB

Hej Brf Stockholmshus, Svårt att bemöta texten ovan men med tanke på 3/5 så ser vi till att arbetsledare kontaktar för genomgång:)

Anna-Maria S
Skrev om Evident Clean AB

Bra bemötande, lyhörda. Snabba att åtgärda ev brister

Svar från Evident Clean AB

Tack Anna-Maria för fina ord och att vi kan bistå.

Leif M
Skrev om Evident Clean AB

Evidents förmåga att lösa problem som kan uppkomma hur och när som helst. Bra jobbat!

Svar från Evident Clean AB

Tack Leif för fina ord och för ett fin samarbete.

Christina K
Skrev om Evident Clean AB

Duktiga, professionella och prisvärda! Rekommenderar starkt

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Christina för fina ord och tack för att vi får stå till tjänst

Hsb H
Skrev om Evident Clean AB

Snabb återkoppling. Bra städning. Trevligt bemötande.

Svar från Evident Clean AB

Tack bästa HSB för ett fint samarbete! Betyder mycket för oss

Mikael T
Skrev om Evident Clean AB

Service-minded personal. De sköter uppdraget bra, och givet att vi har anlitat dem i 6 år så är vi nöjda med deras produkt(er).

Svar från Evident Clean AB

Tack Mikael för fina ord och för vårt långa samarbete. Det uppskattas verkligen!

Lena G
Skrev om Evident Clean AB

Mycket trevlig personal och duktiga på sitt arbete. Vi har jobbat ihop med dem i över 10 år.

Svar från Evident Clean AB

Tack Lena för fina ord och tack för ett långt samarbete:)

Owe L
Skrev om Evident Clean AB

Helt ok städföretag, Är bra städning i början av avtalet sen blir det slarvigare och slarvigare...

Svar från Evident Clean AB

Hej Owe, det var trist att du känner så! Vi tar det till oss och kommer göra allt för att vända din känsla. Med vänliga hälsningar Michael

Susanna Ö
Skrev om Evident Clean AB

Väldigt bra städerskor. Vi är så nöjda.

Svar från Evident Clean AB

Tack Susanna för fina ord. Det betyder mycket för oss.

Lucas G
Skrev om Evident Clean AB

Proffsigt och vänligt bemötande! Noggrant städat där vi gick igenom allt tillsammans efter utfört arbete.

Svar från Evident Clean AB

Stort tack Lucas för fina ord det värmer. Trevligt att få bistå er !

Eivor Maria E N
Skrev om Evident Clean AB

Vi är jättenöjda kommer som utlovat och gör ett bra jobb kan absolut rekommendera Evident Clean till andra kunder

Svar från Evident Clean AB

Härligt att höra Eivor! Vi är så tacksamma för fint samarbete.

Christer H
Skrev om Evident Clean AB

Väldigt bra att ha göra med rekommenderas

Svar från Evident Clean AB

Tack Christer för fina ord! Nöjet på vår sida:)

Slipstensvägen S
Skrev om Evident Clean AB

Tog kontakt med dom när vi stata upp i Stockholm ,våra barn spela i samma fotbollslag och dom sponsra oss. Det ska vara rent och fräst när dom varit här och jobbat. Bra personal alltid ett trevligt bemötande / Städning

Svar från Evident Clean AB

Hej! Härligt att höra, det värmer!

MARIE-LOUISE J
Skrev om Evident Clean AB

Supertrevlig personal och ett grymt bra jobbat. Återkommer varje år

Svar från Evident Clean AB

Tack bästa Marie-Louise. Nöjet är på vår sida!

Pia S
Skrev om Evident Clean AB

Trevligt bemötande vid bokning och av personal som utförde uppdraget. Väldigt noggrant och effektivt utfört arbete. Det blev rent och snyggt utöver det vanliga. Våra fönster ser som nya ut efter putsning. Rekommenderar Evident Clean till mina vänner. Toppen nöjd!

Svar från Evident Clean AB

Tack Pia för fina ord! Alltid trevligt att träffa glada och positiva kunder.

Maria M
Skrev om Evident Clean AB

Evident Clean är vår BRF:s städföretag och efter många år tillsammans kan jag bara säga att vi är utomordentligt nöjda med deras tjänster. De återkopplar snabbt vid frågor och om vi behöver något extra utfört är de alltid villiga att hjälpa till.

Svar från Evident Clean AB

Tack Maria för fina ord! Nöjet på vår sida:)

H&w A
Skrev om Evident Clean AB

De överträffar inte mina förväntningar. Upplever det som slätstruket. Ger 3/5, men kan inte påstå att "ganska bra faktiskt" stämmer överens med min upplevelse. Snarare Godkänt, inte mer.

Svar från Evident Clean AB

Hej, Vi tar till oss detta och ser till att finslipa framöver.

Erica Louise D
Skrev om Evident Clean AB

Jag använde Evident till min flyttstädning av lägenheten och är supernöjd. Personalen på plats och på kontoret var alla super trevliga och väldigt service minded! Efter all stress med flyttandet så var det skönt att lämna över detta till dem och få ett bra resultat! Tack Byron och gänget

Svar från Evident Clean AB

Tack Erica för att du anlitade oss på Evident, Välkommen åter i framtiden!

Felicia H
Skrev om Evident Clean AB

Använt Evident Clean för hemstädning under 3 års tid. Lyhörda efter mina önskemål och gör alltid det lilla extra. Rekommenderar starkt detta städbolag!

Olof L
Skrev om Evident Clean AB

Har använt flera olika städfirmor för storstädning. Evident är de som utfört bäst jobb, alltifrån bokning till genomförande och bemötande var i toppklass. Rekommenderas varmt!

Svar från Evident Clean AB

Tack Olof för fina ord och för att ni anlitar oss regelbundet!

Michael Alexander S
Skrev om Evident Clean AB

Behövde ha lägenheten fin inför fotografering och visning. Ringde måndag och de kom och genomförde städningen redan på torsdagen samma vecka. Mycket trevligt bemötande och fantastiskt bra slutresultat. Kan varmt rekommendera Evident!

Jeannette O
Skrev om Evident Clean AB

Väldigt nöjda med Evident Clean som städar våra trapphus sen ett år tillbaka. De utför en bra städning, har trevlig personal och arbetsledningen är profesionell. Kan rekommendera dem.

Charlotta D
Skrev om Evident Clean AB

Jättetrevligt bemötande, bra pris och utmärkt utförd städning. Kan inte bli bättre, jag är så nöjd med mitt val av städfirma för flyttstädning. Rekommenderas varmt.

Wilma Marie Elisabet E
Skrev om Evident Clean AB

Jätte nöjd med allt, underbar service och personal! Rekommenderar starkt Evident Clean.

DENNIS Å
Skrev om Evident Clean AB

Mycket bra utfört arbete av Evident Clean AB, rekomenderar dem starkt.

Peter F
Skrev om Evident Clean AB

Har och har anlitat både privat och företaget, toppservice med bra priser och trevlig personal !!!!!!!!!

Anya L
Skrev om Evident Clean AB

Mycket nöjd med städningen av vår förskola. Viktigast av allt är att företaget är lyhörda för våra önskemål och att vi alltid får snabb feedback på ev synpunkter eller frågor.

Bim E
Skrev om Evident Clean AB

Kanon bra städfirma som vi haft i snart 2 år . Dom sköter både lager och kontor hos oss, sen har jag även andvänt dem för brf föreningen i olika områden. Rekommenderar varmt Evident och kontaktperson Micke 👌🏻

Mikael J
Skrev om Evident Clean AB

Extremt nöjd med Evident Clean AB. Jag anlitade dem för en flyttstädning av en lägenhet, vi pratades vid på en Fredag och kommande Måndag morgon var dem på plats! Mycket snabba och flexibla med allt från nycklar till kommunikation. Kvinnan som flyttade in var mycket nöjd med resultatet av städningen. Jag kan därför varmt rekommendera Evident Clean AB! /M

Jens F
Skrev om Evident Clean AB

Vi har haft Evident Clean på företaget i snart två år och jag kan varmt rekommendera detta städföretag. Fantastisk personal och bra resultat. Mycket hög servicenivå.

Filtrera omdömen