Evident Clean AB

Ring 08-749 55 70 www.evident.se

21 omdömen om Evident Clean AB

Erica Louise D
Skrev om Evident Clean AB

Jag använde Evident till min flyttstädning av lägenheten och är supernöjd. Personalen på plats och på kontoret var alla super trevliga och väldigt service minded! Efter all stress med flyttandet så var det skönt att lämna över detta till dem och få ett bra resultat! Tack Byron och gänget

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Felicia H
Skrev om Evident Clean AB

Använt Evident Clean för hemstädning under 3 års tid. Lyhörda efter mina önskemål och gör alltid det lilla extra. Rekommenderar starkt detta städbolag!

Olof L
Skrev om Evident Clean AB

Har använt flera olika städfirmor för storstädning. Evident är de som utfört bäst jobb, alltifrån bokning till genomförande och bemötande var i toppklass. Rekommenderas varmt!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Michael Alexander S
Skrev om Evident Clean AB

Behövde ha lägenheten fin inför fotografering och visning. Ringde måndag och de kom och genomförde städningen redan på torsdagen samma vecka. Mycket trevligt bemötande och fantastiskt bra slutresultat. Kan varmt rekommendera Evident!

Jeannette O
Skrev om Evident Clean AB

Väldigt nöjda med Evident Clean som städar våra trapphus sen ett år tillbaka. De utför en bra städning, har trevlig personal och arbetsledningen är profesionell. Kan rekommendera dem.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Charlotta D
Skrev om Evident Clean AB

Jättetrevligt bemötande, bra pris och utmärkt utförd städning. Kan inte bli bättre, jag är så nöjd med mitt val av städfirma för flyttstädning. Rekommenderas varmt.

Wilma Marie Elisabet E
Skrev om Evident Clean AB

Jätte nöjd med allt, underbar service och personal! Rekommenderar starkt Evident Clean.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

DENNIS Å
Skrev om Evident Clean AB

Mycket bra utfört arbete av Evident Clean AB, rekomenderar dem starkt.

Peter F
Skrev om Evident Clean AB

Har och har anlitat både privat och företaget, toppservice med bra priser och trevlig personal !!!!!!!!!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2165 omdömen 4.7 av 2165 omdömen

Anya L
Skrev om Evident Clean AB

Mycket nöjd med städningen av vår förskola. Viktigast av allt är att företaget är lyhörda för våra önskemål och att vi alltid får snabb feedback på ev synpunkter eller frågor.

Bim E
Skrev om Evident Clean AB

Kanon bra städfirma som vi haft i snart 2 år . Dom sköter både lager och kontor hos oss, sen har jag även andvänt dem för brf föreningen i olika områden. Rekommenderar varmt Evident och kontaktperson Micke 👌🏻

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Mikael J
Skrev om Evident Clean AB

Extremt nöjd med Evident Clean AB. Jag anlitade dem för en flyttstädning av en lägenhet, vi pratades vid på en Fredag och kommande Måndag morgon var dem på plats! Mycket snabba och flexibla med allt från nycklar till kommunikation. Kvinnan som flyttade in var mycket nöjd med resultatet av städningen. Jag kan därför varmt rekommendera Evident Clean AB! /M

Jens F
Skrev om Evident Clean AB

Vi har haft Evident Clean på företaget i snart två år och jag kan varmt rekommendera detta städföretag. Fantastisk personal och bra resultat. Mycket hög servicenivå.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Hasse H
Skrev om Evident Clean AB

Hejsan, Har haft Evident i över ett år nu och det fungerar utmärkt, städningen är utomordentlig och det räcker gott att köra varannan vecka. Fönsterputsen är en som en skänk från ovan då vi har 8 fönster och en loggia att putsa! De gör det där lilla extra som gör att man tycker det är värt att betala för den expertis man får. Rekommenderar starkt Evident för både hemstäd och flyttstäd.

Helena K
Skrev om Evident Clean AB

Blir väldigt förvånad när jag läser en dålig recention om Evident Clean? Jag har bara bra erfarenhet av det städbolaget, jag anlitar dom för både kontor och hemstädning och det är aldrig några problem. Trevligt bemötande på kontoret om jag måste byta datum för städning och alltid trevlig personal. Jag rekommenderar Evident Clean AB starkt!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Owe L
Skrev om Evident Clean AB

Jag vill verkligen rekommendera Evident Clean som på ett proffsigt och jätte bra sätt städar våra lokaler. Kan varmt rekommendera det bolaget till andra som vill ha en bra städtjänst.

krister j
Skrev om Evident Clean AB

Vi byte till Evident för ett par år sen, både till vårt kontor och all vår byggstädning, och dom har alltid ställt upp och löst städningar med ibland väldigt kort varsel. så vi är väldigt nöjda.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Claes i
Skrev om Evident Clean AB

Städar hos oss och gör ett kanon bra jobb alltid rent och snygg när de har varit här. Rekommenderas.

Göran B
Skrev om Evident Clean AB

Blir förvånad när jag läser en rekommendation om Evident Clean AB! Bytte till Evident Clean för cirka ett halvår sedan och lokalerna är skinande rena så städning kan de. Dessutom har de trevlig personal, bra service och jobbar aktivt för att ta reda på att allting är som vi önskar. Vi har en regelbunden kontakt och dialog vilket är jättebra då vi direkt fångar upp något, om det skulle vara så. Tydligt avtal som visar exakt vad vi kommit överens om och ledningen var lyhörd då vi ställde våra krav när vi inledde samarbetet. Kan verkligen rekommendera detta städbolag.

Håkan D
Skrev om Evident Clean AB

Mycket bra företag som alltid håller vad dom lovar. Bästa städfirman i Stockholm.

Magnus K
Skrev om Evident Clean AB

Bytte till Evident för snart ett år sedan och supernöjd med städning på både företaget och hemma. Flexibla och snabbfotade när vi önskat justera och även flyttat dagar mm. Rekommenderas!