F & S Byggpartner

ÖRTAGATAN 10, 745 32 Enköping — Visa karta

5.0 i betyg av av 7 omdömen
Far & Son Byggpartner är ett familjeföretag som, tillsammans med duktiga samarbetspartners, kan ta totalentreprenaden över ert projekt. På så sätt kan vi se till att rätt kompetens finns på rätt plats och samtidigt erbjuda alla nödvändiga behörigheter, samtidigt som ni får fördelen med att ha en kontaktperson genom projektets gång.
Vi vet att service, kommunikation och bra arbeten är vad kunden eftersträvar. Därför eftersträvar vi samma sak.

Vårt fokus ligger på renovering av kontorslokaler, köksrenoveringar, badrumsrenoveringar, takarbeten och fasadarbeten men kan åta oss andra typer av projekt också.

Vi är verksamma i Stockholm och Enköping.

Läs vad 7 kunder tycker om F & S Byggpartner

• 2017-01-24

Maria S skrev om F & S Byggpartner
    Lade textil hos oss för ett tag sedan. Plus för utbudet på prover och trevligt bemötande. Läs mer
    Värmdö Kakel & Design AB
    4.1 / 5 i betyg — 31 omdömen
    Badge2019
    "Kan varmt rekommendera Värmdö Kakel & Design! Allt gick smidigt från start till slut under renoveringen av vårt badrum. Lättillgängliga,"
    Evelina T
  • Marcus H

2017-01-02

Marcus H skrev om F & S Byggpartner
    Vi har anlitat F & S Byggpartner som underleverantör vid flera tillfällen och dom gör ett exceptionellt arbete!
    Bra kommunikation, utförande och hög servicenivå rakt igenom. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2016-11-10

Andreas G skrev om F & S Byggpartner
    Byggde en altan hos mig tidigare... Blev väldigt bra! Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.9 / 5 i betyg — 11 omdömen
    Badge2019
    "Tollberg gjorde en walk-in closet till oss. Snabbt, effektivt o med fint resultat. Vi är nöjda med service och effektivitet. Vänligt bemötan"
  • 2016-10-31

Birgitta S skrev om F & S Byggpartner
    Har tidigare anlitat för en återställning av en fuktskada, med golvläggning och målning av vägg.
    Trevligt bemötande. Kan rekommendera! Läs mer
  • Ingalill K

2016-10-17

Ingalill K skrev om F & S Byggpartner
    har tidigare anlitat för golvläggning och målning av väggarna i min lägenhet.
    Bra kommunikation med Gabriel hela vägen och det blev bra! Läs mer
    Constella Bygg
    4.7 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2019
    "Constella Bygg har totalrenoverat min lägenhet och de gjorde ett gediget arbete, tydlig tidplan och höll tidplanen. De har även kommit med"
  • Anders S

2016-10-08

Anders S skrev om F & S Byggpartner
    Jag har tidigare anlitat Leif för ett altanbygge som han utförde med bra resultat... Läs mer
  • 2016-10-07

Kristofer A skrev om F & S Byggpartner
    Vi anlitade dem att bygga en tillbyggnad till huset. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. De var kunniga o noga o lyssnade in vad vi önskade. Läs mer
    2016-10-07 Gabriel G svarar Kristofer A
    Hej Kristofer,
    Tack så mycket för ditt omdöme!

Med vänliga hälsningar,
    Gabriel
    Badrumsrenoverarna
    4.4 / 5 i betyg — 60 omdömen
    Badge2019
    "Vi anlitade företaget för cirka 9 år sedan. De fixade vårt badrum på utlovade 10 dagar. Vi var nöjda och glada. Åren har gått och vi börjad"