Alla kategorier Byggföretag Uppsala Enköping F & S Byggpartner

F & S Byggpartner

ÖRTAGATAN 10, 745 32 Enköping — Visa karta

Far & Son Byggpartner är ett familjeföretag som, tillsammans med duktiga samarbetspartners, kan ta totalentreprenaden över ert projekt. På så sätt kan vi se till att rätt kompetens finns på rätt plats och samtidigt erbjuda alla nödvändiga behörigheter, samtidigt som ni får fördelen med att ha en kontaktperson genom projektets gång.
Vi vet att service, kommunikation och bra arbeten är vad kunden eftersträvar. Därför eftersträvar vi samma sak.

Vårt fokus ligger på renovering av kontorslokaler, köksrenoveringar, badrumsrenoveringar, takarbeten och fasadarbeten men kan åta oss andra typer av projekt också.

Vi är verksamma i Stockholm och Enköping.

Läs vad 5 kunder tycker om F & S Byggpartner

• Andreas G
    Andreas G skrev om F & S Byggpartner
    Byggde en altan hos mig tidigare... Blev väldigt bra!
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om F & S Byggpartner
    Har tidigare anlitat för en återställning av en fuktskada, med golvläggning och målning av vägg.
    Trevligt bemötande. Kan rekommendera!
  • Ingalill K
    Ingalill K skrev om F & S Byggpartner
    har tidigare anlitat för golvläggning och målning av väggarna i min lägenhet.
    Bra kommunikation med Gabriel hela vägen och det blev bra!
  • Anders S
    Anders S skrev om F & S Byggpartner
    Jag har tidigare anlitat Leif för ett altanbygge som han utförde med bra resultat...
  • Kristofer A
    Kristofer A skrev om F & S Byggpartner
    Vi anlitade dem att bygga en tillbyggnad till huset. Vi blev väldigt nöjda med resultatet. De var kunniga o noga o lyssnade in vad vi önskade.
    2016-10-07 Gabriel G svarar Kristofer A
    Hej Kristofer,
    Tack så mycket för ditt omdöme!

Med vänliga hälsningar,
    Gabriel