Farbkoncept AB

Farbkoncept AB

• Badge2023

Välkommen till Farbkoncept AB - ditt förstahandsval för kvalitativt hantverk inom renoveringar, målning, murning, putsning och fasadrenoveringar i LANDSKRONA med omnejd. Vi är stolta över att vara din pålitliga partner för professionella renoveringslösningar, både för Företag och Privatpersoner (ROT). Med årtionden av erfarenhet...

25 omdömen om Farbkoncept AB

Patrik S
Skrev om Farbkoncept AB

Anlitade Farbkoncept för att putsa om vårt hus efter en rekommendation och hade höga förväntningar på slutresultatet. Väldigt bra bemötande från offert till besiktning av jobbet. Kom som utlovat, bra kommunikation och resultatet motsvarande mina höga förväntningar. Kan absolut rekommenderas!

Ateljé A
Skrev om Farbkoncept AB

Ett riktigt bra bemötande och snabbt agerande.

Svar från Farbkoncept AB

Hej Helene, stort tack för din recension. Vi hoppas att taket håller tätt nu efter lagningen. Mvh Farbkoncept AB

Richard N
Skrev om Farbkoncept AB

Vi hade behov av målning i flera rum i vårt nya hus och fastnade för Farbkoncepts fina omdömen på Reco samt referensbilder. Farbkoncept har givit ett proffsigt och personligt bemötande från första kontakten. Offerten var väldigt detaljerad och rimlig i förhållande till arbetet. Målaren har en väldigt stor dos yrkesstolthet och öga för detaljer, så slutresultatet blev mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Sammanfattning är att de är trevliga i sitt kundbemötande, proffsiga och måna om att vi ska vara nöjda med slutresultatet. Riktigt bra företag som vi kommer anlita igen.

Svar från Farbkoncept AB

Hej Richard, det glädjer oss att du/ni är nöjda, vi gör vårt bästa att uppnå den kvalitetsnivån vi håller. Tack för ditt feedback och välkommen åter ifall hjälp inom byggbranschen behövs. Mvh Farbkoncept AB

Maria K
Skrev om Farbkoncept AB

Vi är jättenöjda över hur vacker vår husfasad blivit tack vare Mario och hans team på Farbkoncept! Numera anlitar vi alltid Farbkoncept när vi behöver måleriarbete gjort eller annan hantverkare! Rekommenderas varmt.

Svar från Farbkoncept AB

Hej Maria och Alexander, stort tack för ert feedback. Vi ser fram emot att hjälper er igen.

Alexander Christopher R

Vi är jättenöjda med hur vacker vår husfasad blivit tack vare Mario och hans team på Farbkoncept! Vi anlitar numera alltid Farbkoncept när vi behöver måleriarbete eller annan hantverkare!

Svar från Farbkoncept AB

Hej Alexander och Maria, stort tack för ert feedback. Vi ser fram emot att hjälper er igen.

Balazs B
Skrev om Farbkoncept AB

Trevliga, noggranna, väl utfört arbete och bra städning/återställning efteråt. Bra telefon-kontakt hela vägen, förklarade vad de gör och när, genomgång av fakturan efteråt.

Svar från Farbkoncept AB

Hej, stort tack för din recension. Bara att höra av dig igen om hantverksbehov finns. Mvh Farbkoncept AB

Roger L
Skrev om Farbkoncept AB

Snabbt svar på förfrågan, mycket bra uppföljning under arbetet vad som hände och när olika saker skulle ske samt uppföljning.

Svar från Farbkoncept AB

Hej Roger, stort tack för ditt positiva omdöme, även om kostnader blev mer än förväntat. Mvh Farbkoncept AB

Andreas P
Skrev om Farbkoncept AB

Snabb hjälp även vid kort varsel. Perfekt utfört jobb. Snabba, smidiga och punktliga. Rekommenderas!

Svar från Farbkoncept AB

Tack Andreas för ditt feedback!

Anders Ove E
Skrev om Farbkoncept AB

Flexibla och trevliga. Anpassade arbetet efter hand för ett mycket bra slutresultat. Mycket nöjd kund.

Tack för din feedback , härligt att höra! Med vänliga hälsningar FarbkonceptAB

Andreas H
Skrev om Farbkoncept AB

Mario, en väldigt trevlig hantverkare, kunnig och professionell. Håller vad han lovar, håller tid och levererar bra kvalité. Vi är mycket nöjda och kommer fortsätta anlita Mario.

Svar från Farbkoncept AB

Hej Andreas, stort tack för din recession. Trevligt att ni kommer anlita oss igen. Mvh Farbkoncept AB

Adam S
Skrev om Farbkoncept AB

På grund av en tidigare målare som inte gjort ett bra jobb så tog jag in Farbkoncept som gjorde ett toppenjobb med att bredspackla mitt snedtak i köket/vardagsrummet. +Duktiga +Effektiva +Flexibla +Prisvärda Nästa gång jag behöver hjälp så hörs vi igen! / Adam och Jessica

Svar från Farbkoncept AB

Hej Adam, tack så mycket för din recession. Det är bara att höra av dig ifall hjälp behövs. Mvh Farbkoncept AB

Lena Margareta E
Skrev om Farbkoncept AB

Lagat och putsat en sida av fasaden som spruckit upp efter tidigare renovering (utförd av en annan entrepenör). Använt Caparol system. Proffsigt bemötande rakt igenom och dessutom trevliga. Rekommenderar absolut!

Svar från Farbkoncept AB

Hej Lena och Ulf, stort tack för omdöme ni skrev, uppskattas verkligen. Mvh Farbkoncept AB

Becir V
Skrev om Farbkoncept AB

Lätta att ha att göra med. Mycket duktiga! Blev klara fortare än förväntat.

Tack Becir! Hoppas vi kan hjälper er snart igen. Mvh Farbkoncept AB

Ulrika N
Skrev om Farbkoncept AB

Fantastiskt bemötande och otroligt snabb och bra hjälp!

Svar från Farbkoncept AB

Hej Ulrika, stort tack för omdöme du lämnade! Hoppas du trivs i ditt nya kök. Mvh Farbkoncept AB

Landskrona K
Skrev om Farbkoncept AB

Trevligt bemötande och väl utfört arbete enligt offert och tidplan. Rekommenderas!

Hej, Tack för omdöme ni lämnade. Mvh Farbkoncept AB

Omar E

Outstanding performance. Good eyes for details. Helpful and kind personalities

Hej Omar, Tackar!!! Mvh Farbkoncept AB

Stefan M
Skrev om Farbkoncept AB

Mycket pålitligt och kvalitativ mycket bra arbete Altid bra samarbete

Svar från Farbkoncept AB

Hej Stefan, tack så mycket för omdöme ni skrev om oss. Ni på MBM Bygg är lika duktiga. Mvh Farbkoncept AB

Sandy E
Skrev om Farbkoncept AB

En man har arbetat i mitt hus och fixat några saker som har behövts, jag tycker verkligen att det är bra kvalitet och dessutom bra service.

Hej Sandy, Tack för omdöme du skrev om oss! Mvh Farbkoncept AB

Rana E
Skrev om Farbkoncept AB

Bra service och jobbet utfördes perfekt. vänlig personlig. Högt rekommenderad

Hej Rana, Tackar!!! Mvh Farbkoncept AB

Almin P

Svar från Farbkoncept AB

Hej Almin, stort tack för omdöme du skrev om oss. Hoppas att ses snart igen på nya uppdrag. Mvh Farbkoncept AB

Helena N
Skrev om Farbkoncept AB

Bra bemötande och fint jobb med vår fd. brandstation som omvandlades till fritidshus. Krävdes lite extra för att framhäva vår gesims.

Svar från Farbkoncept AB

Hej Helena och Kjell, tack så mycket för omdöme ni lämnade. Mycket roligt projekt på Ven som gjorde oss glad att sätter sista finish. Mvh Farbkoncept AB

Ali A
Skrev om Farbkoncept AB

Fantastisk arbejde og fantastisk personale. Meget hjælp som

Hej Ali, Tackar!!! Mvh Farbkoncept AB

Robin P
Skrev om Farbkoncept AB

Mario och Farbkoncept som företag lämnar alltid välutförda arbeten efter sig. Och på avtalad tid. Bra samarbetspartner i alla byggprojekt. Rekommenderar dem starkt. //Robin , Bygg & Inredningsmontage I Skåne AB

Svar från Farbkoncept AB

Hej Robin, tackar för omdöme och kan lika väl tala samma om er. Mvh Farbkoncept AB

Björn G
Skrev om Farbkoncept AB

Vi fick hela källare med dörkarmer nymalad och vi är jätte nöjd med jobbet. Trevligt upplevelse 👍🏻

Hej Björn, Vi tackar för uppdraget samt omdöme ni lämnade. Mvh Farbkoncept AB

Per Olof Anders B
Skrev om Farbkoncept AB

En målerifirma utöver det vanliga. Är alltid noga, snabba och levererar kvalitet!

Hallå Bossen, tackar!!! Mvh Farbkoncept AB