Tamara Quitz

Tamara Quitz

Tamara Quitz är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Tamara Quitz har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Tamara Quitz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Tamara Quitz har haft 11 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

33 omdömen om Tamara Quitz

P
Bolltorp

Tamara sköter dialogen professionellt och de saker som hon inte har svar på tar hon snabbt reda på. Hon är enkel att få kontakt med förklarar saker och ting på ett förståeligt sätt.

Tiia-Viive P
Tegelbruket

Tamara är kunnig och “serviceminded” och lyhörd för kundens önskemål! Vi är mycket nöjda med hur Tamara skött försäljningen av vårt hus! Hälsar Conny och Wiive Petersson

Thomas J
Bolltorp

En mycket bra fastighetsmäklare..

Vivan S
Sålde sitt hus med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Alingsås

Vänlig, lugn, proffsigt bemötande. Kan inte vara bättre

Johanna L
Enehagen

Proffsigt bemötande genom hela processen. Vi är så nöjda. Tack för all hjälp!

Rebecka A
Gråbo

Aktiv och inlyssnande mäklare som kommer med förslag och idéer samtidigt som hon tar hänsyn och bemöter säljarens önskemål. Visar engagemang genom att ta sig tid, lägger energi på text och presentation av bostad och har hög standard. Kan varmt rekommendera denna fantastiska mäklare.

Evelina O
Gråbo

Bra bemötande! Trovärdig, och supertrevlig👍🏽

Ellinor Ö
Ödenäs

Tamara är otroligt trevlig, positiv och gör verkligen allt för att husförsäljningen ska tånaå smidigt som möjligt. Hon förklarar varje steg noga och stöttar en i alla val. Från första mötet har det bara varit en positiv upplevelse att arbeta med Tamara

Stefan K
Bälinge

Bra bemötande och lyhörd. Trevlig

Sandra J
Bälinge

Tamara är tillmötesgående, kunnig, lyhörd, snabb och mån om att skapa en god relation med både säljare och köpare, och detta på ett naturligt och öppet sätt. Under visningen så gav hon oss all tid vi behövde och vi fick lov att ställa alla frågor vi hade utan stress. Jag kan varmt rekommendera Tamara som mäklare!