Tamara Quitz

Tamara Quitz

Tamara Quitz är mäklare på Fastighetsbyrån Alingsås

Tamara Quitz har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Tamara Quitz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Tamara Quitz har haft 7 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-08 - 2024-01

26 omdömen om Tamara Quitz

Sedan starten hos Reco 2023
Ellinor Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Ödenäs

Tamara är otroligt trevlig, positiv och gör verkligen allt för att husförsäljningen ska tånaå smidigt som möjligt. Hon förklarar varje steg noga och stöttar en i alla val. Från första mötet har det bara varit en positiv upplevelse att arbeta med Tamara

Stefan K
Köpte sitt hus med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Alingsås

Bra bemötande och lyhörd. Trevlig

Sandra J
Köpte sitt hus med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Bälinge

Tamara är tillmötesgående, kunnig, lyhörd, snabb och mån om att skapa en god relation med både säljare och köpare, och detta på ett naturligt och öppet sätt. Under visningen så gav hon oss all tid vi behövde och vi fick lov att ställa alla frågor vi hade utan stress. Jag kan varmt rekommendera Tamara som mäklare!

Malin V
Sålde sitt hus med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Alingsås
Bälinge

Hon är en fantastisk människa som stöttar och kämpar för dig som säljare. Vet inte vad jag hade gjort utan henne

Lars E
Sålde sitt hus med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Stora Mellby Med Omnejd

Väldigt trevlig och kunnig, hjälpsam också.

Birgit H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Håkanstorp

Korrekt, kunnig, påläst, flexibel och trevligt bemötande.

Ingela Z
Dalaplan

Tamara har varit mycket vänlig i kontakten från start till slut under mitt bostadsköp. Lätt att nå och snabbt ringt tillbaka om hon varit upptagen. En trevlig och lyhörd mäklare! Vänligen, Ingela

Isak N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Dalaplan

Proffsig, trevlig och lyhörd. Inget negativt att säga!

Ellinor S
Dalaplan

Bra påläst om lägenheten och bostadsföreningen. Trevlig och lätt att tala med och öppen för frågor på alla dess nivåer. Saknade att hon återkopplade dagen efter min visning, då jag själv fick ta steget trots att vi sagt att vi skulle höras av. Annars mycket snabb med återkopplingen och tog till sig ens frågor för att få fram svar och hjälpa och stöta där det var möjligt.

Linus K
Söderkulla

Professionell mäklare från start till slut. Trevlig, erfaren och fötterna nere på jorden. Rekommenderar starkt Tamara!