Niklas Ingemarsson

Niklas Ingemarsson

Niklas Ingemarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Eda

Niklas Ingemarsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Niklas Ingemarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Ingemarsson har haft 42 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

99 omdömen om Niklas Ingemarsson

Anders F
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Niklas är lyhörd och håller en bra dialog med både köpare och säljare. Vi har historiskt anlitat Niklas vid både förvärv och försäljning, alltid med bra resultat.

Helge M S
Älgå

Veldig god og profesjonell mottakelse.Vennlig og god til,å følge opp avtaler. Kunnskapsrik, erfaren og tillitvekkende. Salget ble gjennomført til det verdiestimat han hadde gitt.I et vanskelig marked levde han opp. Til våre forventninger.

Nina-Kristin S
Charlottenberg

Niklas var like trivelig denne gangen også! Det er gang nr 2 som vi kjöper hus av han. Han er kjempe duktig å lyssna på våra.frågor, och har han ikke svaret så undersöker han opp det! Jeg er helt sikker på at han er den beste mäklaren på fastighetsbyrån!!!

Anette S
Koppom

Proffsig och korrekt. Väldigt bra!

Tore F
Koppom

Virker veldig bra.Vent til handelen er ferdig,så kan jeg lettere gi en beskrivelse av min opplevelse med Niklas.

Berith W
Charlottenberg

Han er en fantastisk megler, anbefaller han til alle

Gun R
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Ingemarsson en del av Fastighetsbyrån Eda

Niklas var bra att ha kontakt med i ARVIKA. Hoppas fortsättningen med deklaration mm också ger ett bra resultat.

Mikael H
Häljeboda

Tjena! Jag har haft Niklas vid flera av mina husköp och försäljningar. Jag tycker det har gått smidigt å bra alla gånger mvh Micke

Svein S
Skillingmark

Jeg har fått meget god bistand av eiendomsmegleren. Jeg er meget fornøyd så langt.

Mikael E
Koppom

Personligt men ändå proffesionellt bemötande.