Åsa Sterner
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 116 kunder tycker om Åsa Sterner

• Amanda C köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-03-18

3:a
    97,5m²
    Centrum
    • köpt en bostadsrätt/sålt en bostadsrätt
    • Blivit väldigt bra bemött av Åsa, hon är tydlig i allt som sker och ärlig när man ställer frågor.
    • Jag hade höga förväntningar på bemötandet och hjälpen med det som vi inte har koll på och Åsa levde upp mycket bra till mina förväntningar.
    • Jättebra! Läs mer
  • Ingvar D sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-20

6:a
    183m²
    Hökensås
    Åsa har varit väldigt proffsig mot oss säljare och i kontakten med eventuella köpare.Hon är lätt att diskutera med och är kunnig och tydlig. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ida E sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-18

2:a
    66,5m²
    Åttagård
    Superbra mäklare. Noggrann och pålitlig! :) Skulle gärna anlita henne igen utan tvekan Läs mer
  • Rickard J sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-18

5:a
    110m²
    Mösseberg
    Sålt villa
    Bra bemötande tydligt o bra
    Levde upp till förväntningar Läs mer
  • Tommy K köpte sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-01-14

Har köpt bostad via Åsa och hon har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt.Åsa uppfyllde alla förväntningar som jag har på en fastighetsmäklare. Hon var väldigt serviceminded hjälpte till att hitta lämpliga hantverkare var alltigenom väldigt professionell.
    Kan verkligen rekomendera Svensk Fastighetsförmedling i Falköping och Åsa som fastighetsmäklare Läs mer
  • Anna J köpte sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2018-12-18

Jag har köpt min första villa med hjälp av mäklare Åsa Sterner. Vi är SÅ nöjda med allt. Hela processen från början till slut och ett fantastiskt bemötande och inget krångel samt fått all information som har varit viktig och mer därtill. På det stora hela är vi så nöjda som man kan vara. En mäklare som tydligt visat att hon jobbar åt både säljare och köpare. Varit hos andra företag där det enda fokuset verkar ha varit att säljaren ska få så mycket betalt som möjligt och inte jobbat gentemot köparen. Och därför inte varit nåbar i samband med slutskedet av budgivning. Vilket gjorde att vi drog oss ur. Och tur var väl det. /Anna och André Läs mer
  • Therese J
    Therese J sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2018-11-22

Sålde en villa genom fastighetsbyrån Falköping med hjälp av Åsa Sterner.
    Hade förhoppningar på att få sålt fastigheten fort då vi köpt en annan villa på annan ort med förbehåll att vi skulle få sålt våran gamla villa inom ett vist datum.
    Åsa va tillmötesgående med uppgiften och anordnade värdering och fotograf väldigt snabbt och strax därefter började dom första visningarna.
    Vi fick köpare på huset och skrev kontrakt innan vårat förbehåll på nya huset löpte ut.
    Tyckte Åsa jobbade på väldigt bra för att få vårat hus sålt i tid och alltid glad och positiv när man ringde och hade funderingar eller frågor under loppet av husförsäljningen.
    Väldigt bra mäklare som brinner för sitt arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Karin H sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2018-11-19

Inger förtroende, snabb återkoppling, stor erfarenhet. Kunnig. Läs mer
  • Tommy L sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2018-11-17

Hon sålde vårt fina hus och ville så gärna få ut det på den
    Sk” Öppna marknaden”. Hon kände för vårt hus precis som vi och det visade sig vara ett klokt beslut. Hon gjorde allt så personligt och bra rakt igenom hela
    Affären .
    Vi är Jättenöjda med Åsa !

Tack Åsa

Du är Bäst ! Läs mer
  • Lotta J
    Lotta J sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2018-11-16

Bästa mäklaren. Bra bemötande å väldigt trevlig. Läs mer