Åsa Sterner
Registrerad mäklare sedan 2007-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 178 Läs vad Åsa Sterner

• Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-08-05

Centrum
    Åsa har hjälpt oss sälja våran villa. Hon är en proffsig och förtroendeingivande mäklare som man kan lite på helt och fullt. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Hon får 10 av 10 möjliga! Läs mer
  • Lars B sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-08-04

Sålde vår villa.
    Åsa är mycket seriös och nogran. Raka och tydliga besked. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Susanne B köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-22

Kättilstorp
    Vi har köpt bostad.
    Åsa är tydlig och hjälpsam!
    När vi haft frågor om bostaden eller bankfrågor har hon kollat upp och informerat oss direkt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Adam B köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-16

Fredriksberg
    Jag var köpare av fastighet. Åsa var pålitlig med hantering av pengar och hjälpsam med problem rörande pengaöverföring. Läs mer
  • Kristina S sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-16

Mösseberg
    Åsa har hjälpt mig att sälja min tredje fastighet! Är helt nöjd, Åsa är kunnig, ger alltid goda konkreta råd, lättillgänglig, proffsig på alla sätt. Trygg! Realistisk, ärlig och rak, snabbt förfarande men aldrig så man känt stress. Trevlig! Lätt att prata med osv, osv, den bästa! Mitt nuvarande renoveringsprojekt, hjälper hon till att ge goda råd om då det ska säljas då det är klart, och självklart har Åsa redan fått uppdraget! Läs mer
  • Marcus K köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-04

Kinnarp/slutarp
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bemött väldigt bra.
    Ja hon levde upp det bra.
    Min upplevelse var bra Läs mer
  • Evy H sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-02

Mösseberg
    Har sålt en villa där jag bott 53 år. Har blivit bra bemött och fått bra stöd och information av Åsa. Läs mer
  • Mathilda E sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-02

Centrum
    Vi har nyligen sålt vår villa och hade Åsa Sterner som mäklare.
    Åsa är trevlig, glad och alltid vänligt bemötande, hon är tydlig och väldigt rutinerad. Det känns tryggt att anlita Åsa, bara varma rekommendationer från mej. Läs mer
  • Robert E sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-28

Centrum
    Åsa sålde mitt hus. Jag har använt Åsa och Fastighetsbyrån vid fler tillfällen och kan inte tänka mig något bättre. Hon och de andra inger trygghet och professionalism. Det är absolut ingen tillfällighet att jag återvände till Åsa och Fastighetsbyrån och kommer absolut att göra det igen. Högsta betyg. Läs mer
  • Lars-erik V köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-20

Fredriksberg
    Köpt ett hus/ villa.
    Blev mycket bra bemött och hon skötte sig alldeles utmärkt ihop med dem som jobbade runt henne.
    Mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping