Åsa Sterner
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 161 Läs vad Åsa Sterner

• Stefan P sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-20

Kinnarp/slutarp
    Både köpte o sålde hus genom Åsa
    Helnöjd bra bemötande Läs mer
  • Kent K sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-18

Bestorp
    Sålt en villa och har fått ett utmärkt bemötande. Fick ett bemötande utöver vad vi förväntade oss. Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
  • Berith P
    Berith P sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-02-24

Floby
    Vi har sålt vår villa i Floby. Blev väldigt bra bemött av mäklaren o hennes engagemang för att hjälpa oss. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp. Villan blev snabbt såld o priset blev över förväntan. Läs mer
  • Jennifer L köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-02-19

Vilske-Kleva
    Åsa har tagit sig tid att svara på alla våra frågor, köp samt försäljning har flytit på och varit väldigt smidigt. Vi är väldigt nöjda med Åsa. Läs mer
  • Glenn M sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-01-30

Bestorp
    Sålde min fastighet med utgångspris på 2.375.000:- och med hjälp av Åsa och hennes starka övertygelse om att huset är fint så såldes det för 2.900.000:-
    Åsa är seriös och positiv varför hon passar utmärkt som husmäklare! Läs mer
  • Isaac D köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-01-24

Åttagård
    Smidigt och bra! Lätt att ha och göra med Läs mer
  • Majvor B köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-01-18

Fredriksberg
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket sakligt och trevligt bemötande .Åsa är hjälpsam och om man söker henne är hon lätt att få kontakt med. Åsa bemöter alla på ett trevligt men inte påträngande sätt. En trevlig och positiv upplevelse. Läs mer
  • Anna C sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-01-16

Centrum
    En villa sålde Åsa åt oss.
    Åsas bemötande är exemplariskt hon är lyhörd, lyssnar in och ger goda råd. Personlig lugn och proffsig. Vi känner till Åsa sedan tidigare och de erfarenheter vi har från de mötena så var hon det självklara valet när vi skulle sälja. Läs mer
  • Roger J sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-12-10

Torbjörntorp
    Sålt villa .Väldigt och proffsigt och trevligt bemötande av Åsa

Helt enkelt för jävla bra Läs mer
  • Inger Kols H sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-12-02

Floby
    Varit med om både köpa- & sälja-ärenden där Åsa Sterner varit mäklare. Hon är saklig och tydlig med vad som gäller för både köpare och säljare men samtidigt väldigt serviceinriktad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson