Åsa Sterner
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 110 kunder tycker om Åsa Sterner

• Therese J
    Therese J sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde en villa genom fastighetsbyrån Falköping med hjälp av Åsa Sterner.
    Hade förhoppningar på att få sålt fastigheten fort då vi köpt en annan villa på annan ort med förbehåll att vi skulle få sålt våran gamla villa inom ett vist datum.
    Åsa va tillmötesgående med uppgiften och anordnade värdering och fotograf väldigt snabbt och strax därefter började dom första visningarna.
    Vi fick köpare på huset och skrev kontrakt innan vårat förbehåll på nya huset löpte ut.
    Tyckte Åsa jobbade på väldigt bra för att få vårat hus sålt i tid och alltid glad och positiv när man ringde och hade funderingar eller frågor under loppet av husförsäljningen.
    Väldigt bra mäklare som brinner för sitt arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Karin H sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Inger förtroende, snabb återkoppling, stor erfarenhet. Kunnig. Läs mer
  • Tommy L sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon sålde vårt fina hus och ville så gärna få ut det på den
    Sk” Öppna marknaden”. Hon kände för vårt hus precis som vi och det visade sig vara ett klokt beslut. Hon gjorde allt så personligt och bra rakt igenom hela
    Affären .
    Vi är Jättenöjda med Åsa !

Tack Åsa

Du är Bäst ! Läs mer
  • Lotta J
    Lotta J sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bästa mäklaren. Bra bemötande å väldigt trevlig. Läs mer
  • Anna S sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har nyligen sålt en mindre villa på landet. Jag skulle beskriva Åsa som proffs på det hon gör, en person man kan lita på, jättebra bemötande. Läs mer
  • Vicki M sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa är outstanding med sina kunskaper och sitt professionella sätt att bemöta både säljare och köpare!
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Bo N sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi ar sålt vårt torp. Mycket bra hjälp av henne från början av affären,visning budgivning och slutförandet av densamma. Mycket positivt bemötande av henne Läs mer
  • Niclas B sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde, med hjälp av Fastighetsbyrån, vårt sekelskifteshus i Falköping. Åsa var alltid professionell och tillgänglig.
    Vi är väldigt nöjda med hennes insatts och rekommenderar Åsa och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Mowitz Ö sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Allt fungerade perfekt. Med Åsas hjälp fick även bra betalt för huset. Mer än vi vågade hoppas. Läs mer
  • Christian T sålde sin bostad med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Proffsig hantering av hela fastighetsförsäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson