Åsa Sterner
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 132 Läs vad Åsa Sterner

• Marcus B sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-07-01

Vilhelmsro
    Sålde ett radhus mha Åsa. Från första till sista handslag har Åsa varit professionell och givit mycket goda råd samtidigt som hon har gjort det med god känsla för person och situation. Åsa hjälpte oss igenom en situation som hade varit mycket svår att ta ställning till utan den erfarenhet som hon bevisligen har.

Jag och min familj är väldigt nöjda med denna upplevelse och känner efter avslutad affär ett mycket stort fortroende för Åsa. Läs mer
  • Marina K
    Marina K sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-19

Centrum
    Sålde min bostadsrätt och fick bästa möjliga hjälp.
    Mycket trevlig och kunnig Läs mer
  • Erica Ö sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-12

Kyrkerör
    Mycket engagerad och kunnig. Hon ingav förtroende och fick oss att känna oss som att vår bostad och vi var något extra viktigt.

Åsa tog mycket god tid på sig vid alla besök eller kontakter.
    Bra återkoppling från Fastighetsbyrån.

Allt igenom trevligt bemötande av alla på kontoret.

JAG HAR TRYCKT PÅ UTMÄRKT, MEN DET VERKAR INTE SOM DET FUNGERAR? Läs mer
  • Eva W sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-09

Fredriksberg
    Sålt en bostafsrätt
    Åsa har skött försäljningen utmärkt. Varit tydlig och mycket trevlig. Läs mer
  • Benny L sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-03

Mösseberg
    - Jag har sålt en villa i falköping.

- Jag har fått ett bra bemötande av mäklaren.

- Mina förväntningar var att få en professionell hjälp vid försäljningen. Mäklaren infriade mina förväntningar.

- Jag har genom hela försäljningsprocessen (så långt) fått ett professionellt bemötande, erfarenhet och den hjälp jag behövt i försäljningsprocessen. Läs mer
  • Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-18

Fredriksberg
    Sammantaget fick jag ett mycket bra bemötande genom hela processen. Läs mer
  • Anders L köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-16

Grolanda
    Åsa var mycket proffsig och trevlig! Läs mer
  • Ing-Marie Ö sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-13

Kinnarp/Slutarp
    Åsa var det självklara valet när jag skulle sälja huset. Min man avled 2018 så jag kände att Åsa var rätt person att kontakta. När vår son köpte en bostadsrätt av henne så fungerade det så bra och när han senare avled 2010 så fick Åsa uppdraget och det skötte hon med den äran så det var ett naturligt val för mig att anlita henne igen.

Det har fungerat lika bra den här gången. Läs mer
  • Thomas F köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-11

Vilhelmsro
    Mycket bra bemötande, påläst och drivande när det kommer till att svara på mina udda frågor samt att hjälpa oss få boendet i det skick vi ville ha. Läs mer
  • Lena W sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-10

Mösseberg
    Vi har sålt enfamiljshus . Vi har blivit mycket proffesionellt bemötta. Åsa är en mycket duktig mäklare och man känner hennes engagemang.
    Man känner att hon gör allt för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson