Fastighetsbyrån Falköping

Fastighetsbyrån Falköping

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 580 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Åsarp
    2021-06-14
    Jonas var vänlig och tillmötesgående. Han hjälpte till med det som behövdes på ett sätt som fick oss att känna oss avslappnade.
    • Floby
    2021-06-14
    Åsa är Ödmjuk, lyssnande, proffessionell, erfaren, kunnig, stöttande.
    Har ju så klart inget att jämföra med men är mer än nöjd.
    Erene
  • köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-06-14
    Professionell och kunnig mäklare som var lugn och saklig
    • Kälvene
    2021-06-12
    Glad, positiv och mycket hjälpsam! Vi fick chans till en extra visning och det gjorde att vi till slut kunde köpa torpet. Det är vi mycket glada för idag.
    • Floby
    2021-06-11
    Hon är saklig, gav bra information, och dessutom ordnade så att vi fick skriva på köpekontraktet på ett Fastighetsbyrå-kontor som låg nära oss.
    • Hornborga
    2021-06-11
    Vänligt, varmt och proffsigt bemötande.
    • Friggeråker
    2021-06-11
    Mycket trevlig och kunnig mäklare . Kan verkligen rekommendera Geraldine .
    2021-06-11
    Geraldine är en lugn och behaglig person som man lätt känner tillit till. Hon guidar genom köpet på ett bra sätt.
    2021-06-10
    Trevlig och professionell. Svarat på alla frågor vi har haft och även agerat när vi bett om det. Nöjda! Förtroendeingivande.
    • Vilhelmsro
    2021-06-10
    Åsa är väldigt påläst och kunnig i det hon håller på med. Har väldigt god hand med säljare och köpare.
    • Gökhem
    2021-06-10
    Blev väldigt väl bemött. Hon hjälpte till så att affären snabbt och smidigt gick att genomföra. Det finns inget att klaga på
    • Gökhem
    2021-06-10
    Redan på visningen fick vi en bra känsla för Åsa och vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Under hela processen kring budgivningen fortsatte Åsa vara en stöttande mäklare som lugnade oss genom sin professionalitet. Hon har delat våran glädje över vårat bostads köp under hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-06-10
    Mycket trevligt bemötande, påläst om lägenheten
    • Näs
    2021-06-10
    Jättenöjd med hela processsen då vi köpte vårt sommarställe!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Anneborg
    2021-06-09
    Hon var artig och bemötte oss väl. Tog t ex notis om att vi hade munskydd och hade det då även själv osv.

Egentligen inga särskilda förväntningar på mötet mer än att det skulle ske proffesionellt, vilket det också gjordes.

Intrycket är att det sköttes bra, vi fick svar på våra frågor och vi fick även tips och råd pop ett enkelt sätt om vad som kommer hända den närmaste tiden.
    • Vartofta
    2021-06-07
    Köpte villa.
    Jonas har både ett proffsigt och lättsamt sätt, kunnig och väl förberedd.

Lätt att få svar, håller vid behov den dialogen som behövs för att gå vidare.
  • skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    2021-06-03
    Vi har sålt vårat torp i Hornborga hagåsen med hjälp av Geraldine som är mycket proffsig och duktig på de hon gör. Lugn saklig och engagerad. Har känt oss trygga genom hela affären. Vi kan skarpt rekommendera Geraldine Andersson på Fastighetsbyrån i Falköping. Kristina och Janne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-06-02
    En etta har jag sålt och Åsa sålde den till oss för 2 år sen. Väldigt duktig och proffesionell
    2021-05-25
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Falköping med hjälp av Åsa Sterner som fastighetsmäklare.
    Åsa har stöttat oss genom hela processen på ett mycket förtjänstfullt sätt.
    Hon besitter både kunskap, erfarenhet och förmåga att sätta sig in i en annan människas situation vid ett viktigt vägskäl i livet.
    Vi har känt oss helt trygga med Åsa som mäklare.
    Vi har uppfattat att hon vinnlagt sig om att vara korrekt, "genomskinlig" mot både säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Kinnarp
    2021-05-20
    Sålde en bostadsrätt i radhusformat genom Geraldine, Fastighetsbyrån.
    Upplever att Geraldine är otroligt duktig på det hon gör och ger ett förtroendeingivande intryck. Väldigt lättsam person, uppskattar hennes personlighet som mäklare.
    Jag valde Geraldine pga att jag också köpte bostaden genom henne och redan då fick en bra uppfattning om henne och hennes engagemang.

Det som drar ner betyget något är att homestylist och fotografer inte hörde av sig för tidsbokning och därav drog försäljningen ut på tiden.
    Detta anser jag dock inte vara Geraldines fel.
    Hon ordnade direkt med nya lösningar när jag påtalade detta.

Rekommenderar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Kinnarp
    2021-05-20
    Bostadsrätt. Hon är väldigt trevlig och har ett proffsigt men ändå personligt bemötande! ⭐ Jag arbetar oregelbundna tider och Geraldine var flexibel och hjälpsam för att jag skulle kunna få komma på visning. Hon har varit ärligt intresserad och hjälpsam med att svara på frågor och ge tips och råd. 👌 / Anna-Karin Johansson
  • Magnus K
    • Näs
    2021-05-11
    Geraldine sålde vårt fritidshus. Gav oss goda råd och informerade även grannarna inför smidig visning. Lätt att samabeta med och var verkligen kunnig och engagerad.

Kerstin o Magnus
  • sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-05-04
    3:e gång vi anlitar Geraldine /Fastighetsbyrån, och det finns ju en anledning till det.
    Jätte proffsigt & service-minded kombinerat med jätte trevligt personligt bemötande. :-)
  • sålde en tomt med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Anneborg
    2021-05-04
    Hon kan det jobbet och hon är mycket trevlig person
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Mösseberg
    2021-05-04
    Sålt en enplansvilla på Mösseberg.
    Vi fick mycket bra information och stöttning av Jonas. Han följde oss genom processen och allt som skulle göras. Mycket bra respektfullt bemötande. Han var också lätt att få kontakt med när vi hade frågor
  • Mats L
    sålde sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-04-12
    Jag och min fd sambo har sålt vårt hus och använde fastighetsbyrån.Jag har bara gott att säga om vår mäklare Åsa Sterner hon var saklig,kunnig och trevlig. Mvh Mats Larsson
    • Mösseberg
    2021-04-06
    Att ha Åsa som lots vid vår husförsäljning var mycket tryggt.Hon får våra allra bästa rekommendationer.
    • Vartofta
    2021-04-02
    Jag sålde min villa med hjälp av Jonas och det fungerade mycket bra.
    Jonas ger ett bra och kunnigt intryck.
    Mina förväntningar uppfylldes och jag kan rekommendera Fastighetsbyrån i allmänhet och Jonas i synnerhet.
    2021-03-23
    Hon var bra och mycket trevligt
    2021-03-23
    Sålt villa i Stenstorp och köpt villa i Falköping. Ett mycket bra och professionellt bemötande. Väldigt bra stöd och hjälp, tillgänglig och servicemedveten. Visar stort engagemang vilket gör att allt känns tryggt.
  • Valdemar T
    2021-03-22
    Jag sålde min lägenhet, en 2a på margaretagatan 45 i Falköping. Jonas var den andre mäklaren jag träffade inför försäljningen. Båda mäklarna hade bra tankar men vad som fångade mitt intresse med Jonas var hans breda kunskap och förmågan att vara realistisk. Han menade att det var bättre att sälja för 175k istället för 195k som den andra mäklaren föreslog. Hans motivation var att nå ut till fler och att inte riskera att sitta på lägenheten i månader.

I slutändan var detta ett väldigt bra råd då den slutligen blev såld för 165k.
    Jag är nöjd med hans bemötande och hans handahållande av mötet när kontraktet skrevs var guld värt då jag själv höll på att göra bort mig.

Kort sagt, han kan ge en trygghet, han är realistisk och har väldigt bra koll på vad han gör. Kommer att rekommendera honom ifall någon jag känner vill sälja.
    2021-03-22
    Både köpt ny villaoch sålt vår villa med Åsas hjälp. Åsa såg till att processen med att sälja vår fastighet gick väldigt fort och smidigt. Bästa bemötande och uppdateringar fick vi av Åsa.
    Kan starkt rekomendera Åsa!
    2021-03-21
    Jag har köpt en lägenhet i Falköping. Ett trevligt och personligt bemötande samtidigt som det var professionellt.
    Jag hade egentligen inga speciella förväntningar men var väldigt nöjd efter första mötet på visningen.

Jag tycker att allt har gått lätt och smidigt och jag har fått hjälp med alla frågetecken. Samtidigt har det gått snabbt att få kontakt när frågetecknen har dykt upp. Mycket vänligt bemötande hela tiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Ranten
    2021-03-17
    Hjälpsam och väldig kunnig. Mycket bra mäklare att handskas med! Fick svar på alla de frågorna jag hade och lite till.
    • Åttagård
    2021-03-15
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av Geraldine. Processen var smidig och problemfri, mina önskemål blev hörda!
    2021-03-11
    Köpte villa
    Väldigt trevlig bemöttande.
    Levde upp till alla mina förväntningar, kunnig och hjälpsam. Såg till att affären var så smidig som möjlight
    Överlag väldigt nöjd
    • Broddetorp
    2021-03-11
    Vi köpte en skogsfastighet genom Åsa .
    Hon var välinformerade och trevlig och svarade bra på de frågor vi hade.
    Hon levde upp till alla förväntningar man kan ha samt god lokalkännedom då hon bor i samma område som fastigheten var belägen.
    Sammanfattningsvis så känner vi oss trygga att ha haft Åsa som mäklare.
    Toppbetyg från oss.
    • Vilhelmsro
    2021-03-09
    Vi är så nöjda i vår familj! Så trevligt bemötande fick vi av fantastiska Åsa!
    • Håkantorp
    2021-03-03
    Vi köpte vår villa av Åsa som har varit otroligt hjälpsam och professionell. Vi missade ordinarie visning och Åsa såg till att vi fick se det så vi kunde vara med i budgivningen. Affären sköttes på ett smidigt och snabbt sätt. Vi är otroligt nöjda över vårt husköp och över Åsas insats.
    • Kyrkerör
    2021-02-26
    Sålt hus
    Trevlig och lätt att nå dock hade hon behövt vara lite mer säljande och tuff.
    • Dotorp
    2021-02-26
    Genom hela vår försäljningsprocess har Jonas visat stort kunnande kring alla de frågor som har med husförsäljning att göra, både det som har med regler och lagar att göra men även det som kallas för "mjuka värden", vilket faktiskt kan vara det viktigaste . Vi kan starkt rekommendera Jonas som er mäklare om ni vill samarbeta med någon som är väldigt lugn, oerhört målinriktad, strukturerad men framförallt lyhörd för säljarens önskemål. Av alla de mäklarna vi mött genom åren finns det ingen som fått oss att känna oss så prioriterade bland alla bostäder som ändå en mäklare har vilket har gett oss känslan av att han jobbat med allt kring vårt hus 24/7. Sammanfattningsvis så gör Jonas det han skall men även så mycket mer som får kunden att känns sig trygg i försäljningen/ köp av hus.
    • Dotorp
    2021-02-25
    Vi har sålt våran bostad, ett enplanshus!
    Bemötandet av Jonas har varit utmärkt hela vägen. Engagerad, tillmötesgående och en mäklare vi kommer att rekommendera släkt och vänner till!
    2021-02-24
    Trevlig, pålitlig o strukturerad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Åttagård
    2021-02-19
    det har gått utmärkt bra att sälja vår lägenhet och det gick fort vi är jättenöjda med dig som mäklare. vi tyckte allt var perfekt och smidigt.
    mvh senija och Izet
    2021-02-15
    Vi har sålt vårt hus och det kändes så tryggt att göra det tillsammans med Geraldine. Tydligt att Geraldine har stor erfarenhet och mycket kunskap. Vi var supernöjda genom hela processen!
    • Kinnarp/slutarp
    2021-02-09
    Jag köpte ett radhus. Åsa har varit så snäll och tillmötesgående under hela processen. Jag är mycket nöjd.
    • Bestorp
    2021-02-08
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Åsa Sterner, Vid vår möten var
    Åsa Sterner mycket informativ och inlyssnande. Våra förväntningar
    vid försäljningen blev väl uppfyllda på ett proffsigt sätt.
    • Bestorp
    2021-02-08
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Åsa Sterner. Vid våra möten var Åsa Sterner mycket informativ och inlyssnande. Våra förväntningar vid försäljningen blev väl uppfyllda på ett proffsigt sätt.
    2021-02-04
    Vi har köpt en lägenhet, vi blev bemötta på väldigt trevligt sätt. Jätte bra, hjälpsam och tydligt kontakt med mäklaren.
    • Kinnarp/slutarp
    2021-02-03
    Köpt bostad, nöjd med det mesta.