Fastighetsbyrån Falköping

Storgatan 7, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 479 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping

• 2020-08-05

Susanne S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa har hjälpt oss sälja våran villa. Hon är en proffsig och förtroendeingivande mäklare som man kan lite på helt och fullt. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Hon får 10 av 10 möjliga! Läs mer
  • 2020-08-04

Thomas L skrev om Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har sålt en villa. Förväntningarna att på ett bra sätt sälja villan infriades och vi blev väl bemötta. Mötet med Jonas var mycket positivt och han har handlagt det hela på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-08-04

Lars B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde vår villa.
    Åsa är mycket seriös och nogran. Raka och tydliga besked. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-07-22

Susanne B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har köpt bostad.
    Åsa är tydlig och hjälpsam!
    När vi haft frågor om bostaden eller bankfrågor har hon kollat upp och informerat oss direkt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-07-16

Adam B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag var köpare av fastighet. Åsa var pålitlig med hantering av pengar och hjälpsam med problem rörande pengaöverföring. Läs mer
  • 2020-07-16

Kristina S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa har hjälpt mig att sälja min tredje fastighet! Är helt nöjd, Åsa är kunnig, ger alltid goda konkreta råd, lättillgänglig, proffsig på alla sätt. Trygg! Realistisk, ärlig och rak, snabbt förfarande men aldrig så man känt stress. Trevlig! Lätt att prata med osv, osv, den bästa! Mitt nuvarande renoveringsprojekt, hjälper hon till att ge goda råd om då det ska säljas då det är klart, och självklart har Åsa redan fått uppdraget! Läs mer
  • 2020-07-13

Hans A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Smidigt och enkel försäljningsprocess. Läs mer
  • 2020-07-12

Didrik T skrev om Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Kanon på alla sätt!
    Hjälpsam, kunnig och trevlig!

Totalt sett en toppen mäklare! Läs mer
  • 2020-07-11

Britt-louise A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har köpt ett hus samt sålt en lägenhet. Tycker att Geraldine är kunnig och noggrann. Kanske kunde ha lite bättre koll på om köpare/ säljare var en person eller två. Läs mer
  • 2020-07-10

Per-ove W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine Andersson var utmärkt ! Hon upplyste om det ja hade förväntat mig av henne. Svar på dom frågor ja hade. Så hon ska ha all heder.. Sedan var hon mycket trevlig i sin utstrålning ! Ps: Ja har köpt en 2a på Sankt Sifridsgatan 16A. Kanske hade ja viljat kolla någon gång till, men ja hade väl fått de om ja frågat... De kan ja tycka att hon kan erbjuda ..., Förövrigt är ja nöjd ! 🤣👍 Läs mer
  • 2020-07-04

Marcus K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bemött väldigt bra.
    Ja hon levde upp det bra.
    Min upplevelse var bra Läs mer
  • 2020-07-03

Khawla G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har köpt villa

Blev bra bemött

... Läs mer
  • 2020-07-02

Evy H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har sålt en villa där jag bott 53 år. Har blivit bra bemött och fått bra stöd och information av Åsa. Läs mer
  • 2020-07-02

Mathilda E skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har nyligen sålt vår villa och hade Åsa Sterner som mäklare.
    Åsa är trevlig, glad och alltid vänligt bemötande, hon är tydlig och väldigt rutinerad. Det känns tryggt att anlita Åsa, bara varma rekommendationer från mej. Läs mer
  • 2020-07-01

Arne L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt Ingatorp Heden 4. Utmärkt bemötande och proffsigt genomfört köp. Fick dessutom tips på sevärdheter runt omkring Läs mer
  • 2020-06-28

Robert E skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa sålde mitt hus. Jag har använt Åsa och Fastighetsbyrån vid fler tillfällen och kan inte tänka mig något bättre. Hon och de andra inger trygghet och professionalism. Det är absolut ingen tillfällighet att jag återvände till Åsa och Fastighetsbyrån och kommer absolut att göra det igen. Högsta betyg. Läs mer
  • 2020-06-22

Carin S skrev om Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har köpt ett fritidshus.
    Har blivit bra bemött.
    Fastighetsaffärer gör man ju inte varje dag så man ville ju kunna få svar på tankar och funderingar och det tycker jag att jag fick. Läs mer
  • 2020-06-20

Lars-erik V skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt ett hus/ villa.
    Blev mycket bra bemött och hon skötte sig alldeles utmärkt ihop med dem som jobbade runt henne.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2020-06-17

Vivianne R skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt min mammas bostadsrätt.
    Mycket kunnig och vänlig, hjälpte till med allt under hela processen. Informerade om allt på ett lättförståeligt sätt. Lyhörd för mina önskemål. Noggrann och tydlig.
    Mycket nöjd med hela affären! Läs mer
  • Kent-Britt J

2020-06-17

Kent-Britt J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har haft ett mycket bra samarbete vid försäljningen allt har varit till belåtenhet från vår sida geraldine har svarat på våra frågor vi är oerhört tacksamma. Läs mer
  • 2020-06-15

Ingrid T skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Småhustomt med garage.
    Trevligt bemött.
    Alla förväntningar jag hade blev bra. Läs mer
  • 2020-06-09

Rita H skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag köpte kolonilotten på Klockargården. Geraldine var mycket tillmötesgående och hörde av sig så fort så snart hon blev ledig.
    Vid tillträde uppstod var jag inte beredd att skriva på avtalet pga att säljaren inte hade åtgärdat de överenskommelse vi hade.
    Geraldine löste det med beröm. Läs mer
  • 2020-06-08

Ann-christine H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt en villa. Åsa är professionell, påläst, vänlig och mycket kompetent. Hon visade genuint intresse och var mån om att vi skulle få en lyckad försäljning. Våra förväntningar på att det skulle bli budgivning var till att börja med ganska höga, sen kom Corona och då ändrade vi oss och hoppades bara att få huset sålt. Åsa har varit ett stort stöd och som verkligen levt upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar henne till de vänner och bekanta som i framtiden vill sälja eller köpa hus. Läs mer
  • 2020-06-06

Aleksandra M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Geraldine. Är väldigt nöjd med bemötandet och varje gång jag har haft någon fråga har jag fått snabbt svar. Läs mer

Erik W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Duktig, engagerad. Snabb och proffsig.
    Bara bra att säga om henne och byrån. Läs mer

Veronica K skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Tillmötesgående och flexibel för vår skull. Tillgänglig. Läs mer

Magnus S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa har hjälpt oss med försäljning av vår villa i Falköping och hon har varit rådgivande och hjälpt oss med värdering av vår nya fastighet i Bjurum, Falköping.

Åsa har agerat med stor erfarenhet och proffesionallitet, med rådgivning och coachning inför två fastighetsaffärer.

Åsa har svarat, mycket väl upp till våra förväntningar.

Vi kan rekommendera Åsa till det bästa. Läs mer
  • Leif K

2020-06-01

Leif K skrev om Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Fritidshus

Mycket bra o trevligt sätt

Ja det gorde han vi kunde dessutom ha en bra Dialog

Bra upplevelse som jag kunde göra igen Läs mer
  • 2020-05-26

Karin O skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har ett uppdrag som god man till min huvudman ”Karin”, där Åsa Sterner som mäklare genomförde försäljningen av ”Karins” fastighet.
    Försäljningen var i alla steg mycket professionell och Åsa var mig mycket behjälplig i behövliga kontakter med Överförmyndaren.
    Åsa får av mig högsta betyg och kan av mig varmt rekommenderas vid en fastighetsförsäljning. då hon inger ett mycket stort förtroende och har stor kunskap och ett nätverk, som kan anlitas vid en fastighetsaffär.
    Med vänlig hälsning,
    Lena Sjödahl
    God man till ”Karin” Läs mer
  • 2020-05-17

Krešo K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt hus, jättebra bemötande och kunnig, trevlig, hjälpsam mäklare. Allt gick bra och hon fixade allt som behövdes Läs mer
  • 2020-05-15

Roberth L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde vår hus i Floby. Geraldines bemötande är utmärkt och hon har ett genuint intresse av att tillgodose alla behov. Det känns som hon verkligen bryr sig om en, och ser till att man får svar på sina frågor etc..och återkopplar alltid utan dröjsmål. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2020-05-12

Lennart L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt en villa och upplevde Åsa som kunnig, korrekt och professionell. Vi är mycket nöjda med Åsa och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-05-12

Johani K skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har såld en mindre bondgård. Geraldine har varit jättebra och haft bra kontakt hela tiden. Vänlig, Effektiv. Hon skötte visningen på bästa sätt och gav många goda råd från första mötet till avslutet. Läs mer
  • 2020-05-07

Nils F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt mitt fastighet, vände mej till Fastighetsbyrån i Falköping där kom jag i kontakt med Geraldine Andersson. Fick ett fint bemötande och kände förtroende för henne och hennes gedigna kunnande. Hon guidedade genom de olika faserna av en försäljning, allt fungerade mycket bra. sammanfattningsvis med Geraldines hjälp gick försäljningen snabbt och smidigt, kändes väldigt tryggt och med den proffsiga mäklare som hon är kan jag varmt rekommendera hennes tjänster.

Nils Fransson Läs mer
  • Linda E

2020-05-07

Linda E skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en villa på 170 kvm.
    Trevligt bemötande, god kommunikation och bra vägledning.
    Proffsig personlig visning, i dessa Covidtider.

Mina förväntningar är uppfyllda med förtroendeingivande saklig trevlig mäklare

Jag är jättenöjd över Åsas arbete! Läs mer
  • 2020-04-10

Johanna M skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har köpt ett radhus. Fått bra med hjälp och bra bemötande. Va en smidigt affär. Kunnat ringa när som helst och fått svar på mina frågor. Bra förberett inför att skiva papper och allt har gått bra under hela processen Läs mer
  • 2020-04-06

Besmira M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte en bostad, fick bra information inför visning och snabba svar på min frågor och funderingar.
    Väldigt trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • 2020-04-05

Carina S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon var tillgänglig på obekväma tider. Lite taggig och stressade lite ibland. Men som heltid bra och jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-03-25

Ing-lis J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt min lägenhet. Jag fick ett mycket bra intryck av Geraldine vid första träffen. Jag hade inga speciella förväntningar men jag fick bra upplysningar och hela tiden meddelanden om vad som hände med min lägenhet. Så jag tyckte hon skötte det bra. Läs mer
  • 2020-03-22

Joachim F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi är supernöjda med Geraldine som mäklare från Fastighetsbyrån. Hon är elegant, mycket professionell och hårt arbetande, hon jobbade även på sin semester för att sälja vårt hus och svarade på alla frågor. Våra förväntningar överträffades med råge. Om du vill få max pris för ditt hus och vill göra en snabb och smidig affär ring Geraldine direkt. Tack så mycket Geraldine!! Joachim & Alicia Läs mer
  • 2020-03-20

Arne C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt bostadsrätt Mycket positivt. Hade inga förväntningar för det var första gången jag handlade bostad. Var mycket tillmötesgående jag var oerfaren som köpare Läs mer
  • 2020-03-20

Stefan P skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Både köpte o sålde hus genom Åsa
    Helnöjd bra bemötande Läs mer
  • 2020-03-18

Kent K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en villa och har fått ett utmärkt bemötande. Fick ett bemötande utöver vad vi förväntade oss. Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-03-14

Patrik W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är väldigt professionell som mäklare och gav oss en mycket trygg och säker försäljning av vårat hus. Läs mer
  • 2020-03-12

Thomas S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt villa. Geraldine är väldigt kunnig, trevligt och professionellt Läs mer
  • 2020-03-12

Kenneth S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Väldigt duktig på sitt arbete rekommenderas varmt. Proffs. Läs mer
  • 2020-03-03

Lena I skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine har sålt min bostadsrätt och har varit mycket professionell och trevlig under hela processen och det har känts tryggt med snabb återkoppling under resans gång. Läs mer
  • 2020-02-27

Åsa H skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och Geraldin har skött den här affären jättebra. Hon har bemött mig på ett mycket bra sätt och återkopplat till mig snabbt. Läs mer
  • Berith P

2020-02-24

Berith P skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vår villa i Floby. Blev väldigt bra bemött av mäklaren o hennes engagemang för att hjälpa oss. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp. Villan blev snabbt såld o priset blev över förväntan. Läs mer
  • 2020-02-20

Anton F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde en bostadsrätt i Stenstorp. Ända sen första samtalet har bemötandet och kontakten varit exemplarisk. När det finns så otroligt många mäklare att välja mellan vet man inte på förhand vad man har att förvänta sig, men i efterhand är jag otroligt nöjd över mitt val.

Totalt sätt blev det en väldigt snabb & smidig process vilket talar sitt tydliga språk - toppbetyg delas ut från mitt håll! Läs mer

Storgatan 7, 521 42 Falköping