Fastighetsbyrån Falköping

Fastighetsbyrån Falköping

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 647 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-01-17 Verifierad kund
    Mycket bra lätt och ledig konversation.Kändes som man varit bekanta länge.rent tekniskt förklarade bra hur affären har sin gång,man kände att han var Lika mån om mig som om säljaren.Därför kan vi rekommendera Jonas både vid försäljning som vid köp.Mycket nöjd kund
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Borgunda
    2022-01-14 Verifierad kund
    Vi har fått ett bra bemötande och det har varit lättsamt och enkelt att prata med honom. Det har även varit lätt att få kontakt med honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-12-17 Verifierad kund
    Den var inte hon som visade lägenheten .
    2021-12-10 Verifierad kund
    Ett trevligt och förtroendeingivande bemötande. Geraldine var trevlig och behjälplig då jag hade några frågor och var osäker hur budgivningen skulle gå till.
    Jag hade inte några förväntningar. Då det är min första bostads affär var jag lite osäker men känner mig nu trygg efter ett bra bemötande.
    2021-12-04 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande, alla parter var nöjda
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-12-03 Verifierad kund
    Geraldine har jag haft som mäklare förut.
    Jag tycker mycket bra om henne.
    Man känner sig trygg med henne.
    Jag skulle välja henne igen om jag behöver.
    Om någon av mina vänner skulle behöva en mäklare så skulle jag rekommendera Geraldine.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Proffsig, engagerad och lätt att prata med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-11-17 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Jonas.

Han agerade professionellt och var väldigt engagerad i allt.

Tog hand om allt vid försäljningen och höll mig informerad.

Bra jobbat helt enkelt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Sätuna
    2021-11-15 Verifierad kund
    Allt vart kanon. Jättetrevlig, kunnig, proffesionellt
    2021-11-05 Verifierad kund
    Väl bemött av en professionell och kunnig mäklaren som levde upp till mina förväntningar.
    Jag rekommenderar mäklaren Jonas Ragnarsson och Fastighetsbyrån i Falköping.
  • köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Gudhem
    2021-11-04 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande från start till mål, med tydlig och bra information om vad som händer och vad som behöver göras.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Proffesionellt, personligt, friktionsfritt, tryggt.
    2021-11-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevlig och professionell mäklare.
    • Floby
    2021-11-01 Verifierad kund
    Jag upplever Åsa som vänlig, engagerad och lätt att ha att göra med. Man får alltid tydliga svar på frågor och funderingar. Mycket professionell.
    • Bestorp
    2021-11-01 Verifierad kund
    Åsa har ett väldigt professionellt bemötande. Åsa är lyhörd och visar respekt för såväl säljare, husobjekt som presumtiv köpare. Åsa är påläst, kunnig och erfaren i sin yrkesutövning. Vår uppfattning om en mäklares roll har införlivats av Åsa med råge. Åsa har på ett utmärkt sätt varit delaktig i den oerhört snabba processen från att vara husspekulant, till att hitta rätt objekt, till att slutligen bli lyckliga husägare./Annelie och Susann
    2021-10-29 Verifierad kund
    Toppen, proffsigt och trevligt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-10-28 Verifierad kund
    Utmärkt o fullt nöjd 💯👍✌
    Gick smidigt lätt o inga konstigheter alls annlitar gärna igen .
    2021-10-28 Verifierad kund
    Geraldine är en super bra mäklare, trevlig.Hon har varit mycket hjälpsam. Skulle definitivt använda henne igen!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Mycket bra o skicklig. Trevligt bemötande o förtroendegivande. Vet hur hon vill ha det.
    2021-10-27 Verifierad kund
    väldigt bra . trevlig och tydlig.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Väldigt positiv bild och vi är supernöjda med Åsa! Glad, trevlig men framförallt väldigt proffsig och duktig på att återkoppla och höra av sig. Kände oss verkligen sedda.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Professionell och erfaren, svarade bra på frågor.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare och hade koll på det mesta.
    Var lätt att nå o kunde svara på de flesta frågor.
    Skulle inte ha några problem att rekommendera honom till någon annan.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi var så nöjda hela vägen från första visningen till slutförd affär!
    • Odensberg
    2021-10-06 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och glad. Det gick väldigt snabbt ifrån vi träffades första gången. Till att försäljningen gick i lås. Vi har inget att klaga på. Har varit till tillmötesgående och ringt hört hur det är. Bra med informationen.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt sätt.
    Förväntningarna överträffades. Hade väntat mig ett pris i närheten av utgångsbudet, men det blev bättre.
    Mäklaren gjorde ett bra jobb.
    • Stenstorp
    2021-09-30 Verifierad kund
    Väldigt bra! Geraldine var trevlig och engagerad, allting kring köpet gick smidigt och det kändes inte som att det fanns några större frågetecken.
    2021-09-23 Verifierad kund
    Snabb o smidig affär . Trevligt bemötande
    2021-09-12 Verifierad kund
    Mycket kunnig. Hon gjorde allt hon kunde.Jag tyckte jag fick bra råd och att hon var proffsig.
    • Anneborg
    2021-09-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lättsamt, tryggt och snabba svar!
    • Anneborg
    2021-09-07 Verifierad kund
    Med Åsas kompetens har arbetet med henne känns tryggt och säkert.
    2021-09-04 Verifierad kund
    Snabb hjälp, professionellt bemötande.
    2021-09-01 Verifierad kund
    Det presis som vi önskade sig bli bemötat av en underbar mäklare
    2021-08-22 Verifierad kund
    Tack vare Jonas trevliga och ärliga bemötande valde vi Fastighetsbyrån för uppdraget. Han guidade och rådgjorde med oss på ett bra sätt.
    • Friggeråker
    2021-08-20 Verifierad kund
    Alltid proffsigt!
    Trevligt bemötande.
    • Bestorp
    2021-08-17 Verifierad kund
    Åsa var en oerhört lyhörd mäklare som alltid fanns tillgänglig och svarade gladerligen på alla möjliga funderingar ett par kan ha när man köper ett hus för första gången.
    Vi är supernöjda med henne som mäklare!
    • Friggeråker
    2021-08-15 Verifierad kund
    Sveriges bästa mäklare. Glad, trevlig. Återkopplande
    2021-08-13 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffsigt genomfört, snabb återkoppling inga konstigheter.
    2021-08-05 Verifierad kund
    Åsa är alltid hjälpsam och tillgänglig.
    2021-07-28 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bemötta ända från början till slut, mäklarna är väldigt lyhörda och tillgodoser båda säljare och köparens behov och önskemål. Stor kunskap och erfarenhet präglar Fastighetsbyrån i Falköping. Rekommenderas varmt både som köpare och säljare av bostad.
    2021-07-28 Verifierad kund
    Verkligen utmärkt bra och professionellt jobbat med hela processens olika mäklardelar vid mitt husköp av både Jonas och Geraldine på Fastighetsbyrån 👍
    Monica Wallin
    2021-07-24 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionell och trevlig. Uppfyllde mina förväntningar. Lätt att nå, jag fick den information jag behövde och kände mig trygg med att anlita Geraldine för att sälja mitt hus.
    2021-07-10 Verifierad kund
    Geraldin är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Jag är supernöjd med henne.
    • Gamla Stan
    2021-07-10 Verifierad kund
    Snabb respons
    Proffsig
    Trevlig
    • Gamla Stan
    2021-07-08 Verifierad kund
    Alltid positiv och ger bra information vad som händer tex vid budgivning
    • Gudhem
    2021-07-07 Verifierad kund
    Jonas Ragnarsson har genomfört våran fastighetsaffär på Katarinavägen 4 på ett mycket bra sätt.Alltid glad och trevlig. Högsta betyg.
    • Åsarp
    2021-07-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och guidade oss tryggt genom vårt första bostadsköp. Jonas var också mycket behjälplig med att få ordning på alla dokument i slutskedet (vilket annars är en djungel för en lekman)!
    2021-07-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och en fin presentation av lägenheten av Geraline. Alltid glad och lätt till ett leende, inget besvärande.
    Vi är mycket nöjda lägenhetsinnehavare.
    2021-06-23 Verifierad kund
    Trevlig, kan skämta lite grann. Villig att svara på frågor och komma med idéer.
    • Kättilstorp
    2021-06-23 Verifierad kund
    Uppmärksam, tillmötesgående och koll på allt. Det var tryggt och roligt att få ha Geraldine som mäklare.