Fastighetsbyrån Falköping

Storgatan 7, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 421 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping

• 2020-01-18

Majvor B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket sakligt och trevligt bemötande .Åsa är hjälpsam och om man söker henne är hon lätt att få kontakt med. Åsa bemöter alla på ett trevligt men inte påträngande sätt. En trevlig och positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-16

Anna C skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    En villa sålde Åsa åt oss.
    Åsas bemötande är exemplariskt hon är lyhörd, lyssnar in och ger goda råd. Personlig lugn och proffsig. Vi känner till Åsa sedan tidigare och de erfarenheter vi har från de mötena så var hon det självklara valet när vi skulle sälja. Läs mer
  • 2020-01-13

Saima B skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt en mindre lantbruksfastighet.
    Trevligt bemötande och bra gällande kontraktsskrivningen med pappersarbetet, men oprofessionellt i kunskap om bostaden, kontakten under budgivningen och efter köpet då kontraktsbrott begicks från säljarens sida. Förväntade oss mer uppriktighet och mer öppen kommunikation, samt stöttning vid kontraktsbrottet.
    Vi är nöjda över vårt köp och glada att allt kunde gå i hamn tillslut trots allt. Läs mer
  • 2020-01-01

Linus G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte en lägenhet. Det gick väldigt smidig och var informerande, så man var med på allt som hände och hur det skulle gå till. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-12-30

Bertil F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har sålt o köpt en ny bostadsrätt har fått all hjälp ett utmärkt arbete av min mäklare mvh Bertil Flodin Läs mer
  • 2019-12-23

Omer D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte lägenhet.
    Glad trevligt enkel korrekt.
    Ja det gjorde hon.
    I det hela 5 Läs mer
  • 2019-12-16

Fredrik S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde vårt hus i Falköping med hjälp av Geraldine. Hon är mycket trevlig och har god erfarenhet. Vi har tidigare försökt sälja huset med en annan mäklare utan resultat, Geraldine hjälpte oss sälja huset snabbt och till det pris vi ville ha. Geraldin är mycket professionell och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-12-10

Roger J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt villa .Väldigt och proffsigt och trevligt bemötande av Åsa

Helt enkelt för jävla bra Läs mer
  • 2019-12-09

Amanda G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en lägenhet!
    Jag blev jättebra bemött av Geraldine när jag hade mitt första möte med henne.
    Jag kollade upp innan mötet med henne, vad hon fått för omdömen så jag hade höga förväntningar då dem flesta var jättepositiva.
    Jag tycker absolut att hon levde upp till mina förväntningar.
    Professionellt bemötande och tog god hand om mig då det var min första lägenhet och speciellt att köpa en. Läs mer
  • 2019-12-04

Xinjie D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Thanks for Geraldine helping me sell my appartement.
    She was professional throughout the process,and she is a very nice person. Läs mer
  • 2019-12-02

Inger Kols H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Varit med om både köpa- & sälja-ärenden där Åsa Sterner varit mäklare. Hon är saklig och tydlig med vad som gäller för både köpare och säljare men samtidigt väldigt serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-12-02

Frida W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har äntligen köpt en bostad efter att tittat på många hus.
    Varje gång har Åsa varit väldigt professionell men med en personlig touch vilket gör att man känner sig både bekväm och sedd. Läs mer
  • 2019-12-01

Emma N skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Lena hjälpte oss att sälja vårt hus. Allt förbereddes i God tid och när vi väl köpt ett hus var vår försäljning snabbt igång. Lena var lätt att nå både på telefon, sms och mail. Hon återkopplade ofta och snabbt efter visningar och budgivning. Vi är nöjda med vår mäklare och skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-11-29

Fredrik F skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra bemöttande under hela "processen", ger ett proffsigt intryck.
    Kan rekommendera henne till andra . Läs mer
  • 2019-11-29

Carola G skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en villa i tätort och sålt en villa på landsbygden. Har fått en professionellt bemötande i alla möten av Åsa både som säljare och köpare av bostad.
    Åsa agerar professionellt i sin yrkesroll och får mig som köpare eller säljare att känna sig sedd, bekväm och har en tydlighet och rakhet som uppskattas mycket av mig.
    Affärerna gick smidigt och professionellt till och skulle gärna samverka med Åsa igen. Läs mer
  • 2019-11-27

Hon skötte sig galant
    Skulle rekommendera Åsa till andra Läs mer
  • 2019-11-20

Jesper H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Tycker att det har fungerat jättebra. Med både köp och försäljning. Kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-17

Therese S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte ett hus genom Geraldine. Väldigt trevlig vänlig o förstående. O kunnig Läs mer
  • 2019-11-12

Lise-Lotte D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag, min syster och mina två brorsbarn har sålt en villa på Mösseberg i Falköping och vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren under hela försäljningsprocessen.
    Mäklaren infriade alla våra förväntningar och hela upplevelsen blev mycket positiv för oss alla som var inblandade.
    Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån såväl som mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-11

Martin T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bra Mäklare kunnig sköter jobbet bra Läs mer
  • 2019-11-08

Anne-Marie d skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt lgh.Geraldie är rätt människ på rätt plats. Hon är glad och trevlig, vilket jag sätter stort värde på Hon är kunnig i vad hon gör,hon återkopplar som hon lovar och är hjälpsamma. Jag har fått all info. som jag behövde. Är helt nöjd,tack för mej.
    Alla jag mött på kontoret har varit hjälpsamma och trevliga! Läs mer

Anneli D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är engagerad och seriös. Hon tar sig alltid tid och är snabb på att svara. Vi sålde en villa. Vi hade höga förväntningar och krav och tycker att hon har levt upp till dem. Jag upplevde mig väl omhändertagen av Geraldine Andersson. Läs mer

Kjell-Åke S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt bostadsrätt Mycket bra bemött Hon levde upp till dem Träffade även några andra mäklare på byrån Lika trevliga dom Läs mer

Andreas L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt ett hus och håller på att sälja ett. Läs mer

Tore G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en bostad och köpt en annan. Proffsigt och korrekt bemötande. Vi ville bli guidade att genomföra affärerna så allt gick rätt till. Frågorna vi hade fick vi svar på utan att känna oss okunniga. Bra förklaringar om ekonomin. Vi har upplevt en stor trygghet. Carina och Tore Gustavsson. Läs mer
  • 2019-11-03

Johanna H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Både sålt och köpt med samma mäklare. Inga hinder, och fullt engagemang. Läs mer
  • 2019-10-29

Inga-Maj J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldinevar trevlig och skötte försäljningen proffsigt. Läs mer
  • Therese B

2019-10-27

Therese B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag anlitade Åsa för att sälja min bostadsrätt. Hon är vänlig, stöttande och professionell. Jag kan verkligen rekommendera att välja Åsa som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-26

Rickard S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Åsa.
    Hon är sakkunnig, lyhörd och framförallt trevlig!
    Vi är supernöjda med all den service och hjälp vi fått! Läs mer
  • 2019-10-14

Annelie T skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vår villa på Aspängsvägen i Fkp. Lena är mycket professionell och vi har stort förtroende för henne. Hon är duktig, tog reda på vad vi skulle tänka på och gav oss tips. Hon kontaktade oss ofta och på tider som passade oss, dvs kvällar och helger för att diskutera. Här var hon också professionell och gav oss råd hur vi skulle göra för att affären skulle bli bra i slutändan som den också blev. Så våra förväntningar av att göra en bra affär gick i lås tack vare Lena. Vi rekommenderar mer än gärna andra att få Lena som sin mäklare i framtiden. hälsar Annelie & Bength Tjus Läs mer
  • 2019-10-04

Yadgar H skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hej
    Jag sålde via mitt hus via fastighetsbyrån falköping.
    Super nöjd. Läs mer
  • 2019-10-04

Evelin E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har vid två tillfällen kommit i kontakt med Geraldine i samband med bostadsköp och känner att jag till fullo kan lita på hennes professionalitet. Jag känner mig helt trygg när jag har med Geraldine att göra. Det har aldrig varit några konstigheter eller krångel och det är lätt att komma i kontakt med henne när man behöver. Man får alltid svar på sina frågor. Läs mer
  • 2019-09-30

Britt G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt en lägenhet. Jag har bara gott att säga om Geraldine Andersson, hon är uppmärksam och lyhörd. Trevlig och tillmötesgående, en mycket duktig fastighetsmäklare. Som jag varmt kan rekommendera.
    Mvh. Britt Gustafsson Läs mer
  • 2019-09-29

Marcus T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt ett hus via Åsa och är mycket nöjda med hela hanteringen, otroligt bra genomförd affär från Åsa. Läs mer
  • 2019-09-28

Stina T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har både köpt och sålt via Åsa flera gånger och vi är så nöjda. Väldigt professionell, trygg, vägledande och tydlig genom hela processen. Vill verkligen rekommendera Åsa med kollegor på Fastighetsbyrån i Falköping. Läs mer

Michael S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vårt hus och fått bästa möjliga hjälp och service av Åsa.
    Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt.
    Då vi haft att göra med Åsa förut så visste vi att vi inte skulle bli besvikna. Läs mer

Mikael S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Ett proffsigt och vänligt bemötande från första stund. Vi ger Åsa fem kramar av fem möjliga! / Mikael o Lena Läs mer

Anneli Linder S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket professionell mäklare. Jättenöjd! 👍 Läs mer
  • Ambjörn W

2019-09-23

Ambjörn W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde en mindre villa i Falköping och är mycket nöjda med Åsa och hennes kollegor på Fastighetsbyrån.Proffsigt bemötande och med mycket bra löpande återkoppling. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-16

Ingegerd W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Då jag sålde mitt hus i Falköping valde jag Fastighetsbyrån och Åsa Sterner som tog mycket god hand om detta.
    Hon tog god hand om mej och förklarade hur allt gick till på ett bra sätt.
    Hon skötte allt till full belåtenhet och höll oss välunderrättade hela tiden.
    Kort sagt ett ypperligt arbete. Läs mer
  • Lars K

2019-09-16

Lars K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har anlitat Åsa Sterner, Fastighetsbyrån Falköping i samband med försäljning av bostadsfastighet under september 2019.
    Från den inledande kontakten, genom förberedelseprocessen och fram genom visning, budgivning och nu kontraktsskrivning, har jag och min hustru (1/2-ägare) känt oss mycket väl omhändertagna. Omsorgen i såväl de små som stora frågorna har varit stor från Åsa och även hennes kollegor. Något som gör att vi känt oss mycket trygga i försäljningsprocessen.
    Förväntningen från oss var givetvis att vi skulle få ett såväl bra bemötande som professionellt hanterande av försäljningen. Vår förväntan har överträffats och kan varmt rekommendera Åsa och hennes kollegor till andra säljare och köpare. Hälsningar Lars Klint Läs mer
  • 2019-09-11

Marit F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har anlitat Fastighetsbyrån i Falköping vid flera tillfällen i olika bostadsaffärer. Jag får alltid ett korrekt och trevligt bemötande. Den här gången sålde jag en bostadsrätt och upplever att ingen affär är för liten eller obetydlig för mäklaren. Hon är intresserad och mån om att jag som kund ska känna mig nöjd. Jag får korrekt och relevant information. Hon är mån om att svara på mina frågor och har varit tillgänglig på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-10

Maj J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine skötte om försäljningen av min villa.
    Allt fungerade jättebra- kunde inte varit bättre!

Hälsningar
    Maj
    🤗🤗🤗 Läs mer
  • 2019-09-06

Christina F skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt en villa i Vartofta. Bemötandet från mäklaren var alldeles utmärkt. En lyhörd och mycket trevlig person.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Allt gick smidigt och utan problem. Vi sålde huset endast 5 dagar efter första visningen. Toppen. Läs mer
  • 2019-09-04

Conny H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt nyproducerad fastighet.
    Åsa uppträdde hela tiden så proffsigt som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Agneta L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har mötts av en professionell mäklare som hjälpt oss sälja vår villa. Läs mer
  • 2019-09-02

Magnus L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Lyhörd och inte för "påig" och lyssnar på vad vi hade för önskemål. Erfaren och proffsig på jobbet, men ändå personlig. Läs mer
  • 2019-08-22

Emelie L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bra kontakt och uppföljning och hjälp med alla frågor och funderingar Läs mer
  • 2019-08-20

Ann-Christine J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har köpt en villa på Mösseberg i Falköping. Geraldine Andersson har bemött oss på ett trevligt och kunnigt sätt. Fanns tillhands utanför kontorstid och svarade på frågor. Köpet har skötts på ett proffsigt och smidigt sätt. Vi är tacksamma för det!

Ann-Christine och Bo Johansson Läs mer

Storgatan 7, 521 42 Falköping