Fastighetsbyrån Falköping

Fastighetsbyrån Falköping

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

737 omdömen om Fastighetsbyrån Falköping

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-12-24 Verifierad kund
    Bra och trevlig bemötande, har förtroende för henne och snabbt åtgärder.
  • köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Gökhem
    2022-12-22 Verifierad kund
    Vänlig
    Tillmötesgående
    Tålmodig
    Affärsmedveten
    Beslutsmässig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-12-22 Verifierad kund
    Helt klart bäst! Hon är tydlig, ödmjuk, otroligt trevlig, rolig, mysig & proffsig!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Bra info. Mycket trevlig. Allt gick snabbt o smidigt. Mycket nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-12-20 Verifierad kund
    Trevlig tydlig vänlig och kundvänlig
    • Broddetorp
    2022-12-15 Verifierad kund
    Åsa är ett proffs! Positivt att ha kontakt med Fastighetsbyrån i Falköping.
    2022-12-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, finns viljan att hjälpa.
    • Valtorp
    2022-12-08 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Trevlig och positiv
  • sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Valtorp
    2022-12-08 Verifierad kund
    Jag tycker att Geraldine har varit jättebra som mäklare hon är en genuin personlighet trevlig o jordnära 👍
    2022-11-20 Verifierad kund
    Bra hjälp och bra bemötande, kunnig
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga igenom hela affären, trots att det handlar om så mycket pengar! Åsa var också så himla fin mot vår dotter, det uppskattas!
    2022-11-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, väldigt lätt att göra med
    2022-11-04 Verifierad kund
    Hon är super bra , Hjälper till med alla papper som skall skrivas . Man kan ringa henne när som helst , ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    2022-11-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, har fått och får bästa hjälpen med att både köpa och sälja bostad .
    2022-10-27 Verifierad kund
    Åsa var mycket trevlig och svarade på alla frågor jag hade under hela försäljningsprocessen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Tåstorp
    2022-10-23 Verifierad kund
    Bästa person alltid tillgänglig. Hjälpsam.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta på ett proffsigt och kunnigt sätt. Duktig på att sätta sig in i kundens perspektiv.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bra bemötande. Professionell.
    Vi är nöjda med hela processen.
    2022-10-15 Verifierad kund
    Eftersom jag aldrig varit med om något bostadrätt köp förut visste jag inte vad jag skulle ha för förväntningar. Bemötandet från både fastighetsbyrån och mäklaren har varit
    mycket bra så jag är nöjd.
    • Slutarp
    2022-10-11 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    Det känns tryggt med Geraldine som mäklare.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Bra service, hjälpsam och professionell!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-10-09 Verifierad kund
    He is really nice and helping. My experience was quite good throughout the sale process.
    • Gökhem
    2022-10-07 Verifierad kund
    Asa Sterner hat sich sehr gut um uns gekümmert und war jederzeit für Fragen erreichbar. Zur Beantwortung weiterer Fragen unsererseits, hat sie Experten herangezogen, um alle Unklarheiten zu beseitigen. Das Verfahren wurde verständlich für uns geführt. Die Abwicklung des Vertrages war hervorragend organisiert. Alle waren sehr freundlich und aufgeschlossen.

Asa Sterner tog mycket väl hand om oss och var alltid tillgänglig för frågor. För att svara på ytterligare frågor från vår sida kallade hon in experter för att reda ut eventuella oklarheter. Processen var lätt för oss att förstå. Utförandet av kontraktet var utmärkt organiserat. Alla var mycket vänliga och fördomsfria.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-10-05 Verifierad kund
    Fint bemötande och alltid hjälpsam. Mycket nöjd :)
    2022-10-05 Verifierad kund
    Proffsig som alltid.
    Visste det sedan tidigare.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Jag har blivit imponerand av Jonas, jag har haft några mäklare genom åren och tycker Jonas varit bäst, mycket information och tydlighet jag inte fått förut. Vi sålde vårat hus typ 1 v innan vi hittade detta hus och våran mäklare har jag ifrågasatt och vi vet fortfarande inte vilken tid affären ska bli av på dagen men Jonas har varit driftig och man har haft ner koll med honom an med andra mäklare 😊
    2022-09-28 Verifierad kund
    Geraldine är väldigt kunnig och trevlig! Man känner stort förtroende för henne!
    Jag hade höga förväntningar som hon överglänste!
    • Broddetorp
    2022-09-24 Verifierad kund
    Ett förtroendefullt och proffsigt agerande

Att få en köpare med anknytning till bygden och det lyckades hon med. Även hennes värdering höll måttet

Det kändes tryggt att mäklaren var från bygden och jag tror också att köparen fann en del trygghet i detta

Se ovanstående
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hon var trevlig och visade upp bra hur allting skulle funka, hon var noga och skötte sitt jobb.
    Mina förväntningar blev uppfyllda på alla sätt!
    Även om hon hade semester så löste det sig med att ha andra mäklare under den perioden
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Vänlig och hjälpsam.
    Svårt att veta vad man kan förvänta sig, det är sällan man behöver en mäklare. Men har svårt att bedöma, vad som skulle kunna göra upplevelsen bättre.
    Geraldine har varit förtroendeingivande.

Vid ett tillfälle lämnade Geraldine oss med en ung man vid namn Ragnarsson. Han var oprecis och nonchalant. Skulle vi varit hänvisade till honom, hade vi gått till en annan fastighetsbyrå. Har träffat på honom ytterligare några gånger på kontoret och fått exakt samma upplevelse.
    Mvh Helena Hallqvist
    2022-09-19 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig, snabb försäljning. Jonas är en väldigt duktig mäklare. Var väldigt trygg med honom. Rekomenderas varmt.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Geraldine!
    Bra bemötande och smidig hantering.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Det har känts tryggt med Geraldine som mäklare.
    Dessutom har jag alltid blivit mycket trevligt bemött.
    • Kinnarp/Slutarp
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt vänligt och proffesionellt bemötande. Fanns alltid till hand för att svara på alla frågor man har. Fanns alltid en teamkänsla och hon peppade väldigt bra.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Kunnig , hjälpsam, informativ , glad , serviceinriktad..
    2022-09-01 Verifierad kund
    Blev bra bemött.
    Allt gick som förväntat.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande och hantering av försäljningen av lägenheten.
    2022-08-13 Verifierad kund
    Hon uppfyllde mina förväntningar till 100 procent försäljningen av huset är jag mer än nöjd med. Som mäklare får hon 10 poäng av10 möjliga
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Vilske-kleva
    2022-08-09 Verifierad kund
    En mycket snabb och väl utförd försäljning.Rekommenderar honom stark.
  • skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-08-07 Spontant omdöme
    Geraldine har varit väldigt trevlig och lätt att ha att göra med i samband med mitt köp av hus. Jag har upplevt henne som mycket professionell; engagerad, kunnig och noggrann. Hon har varit lätt att nå, återkopplat och hållit mig informerad under processen.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Allt funkade bra!
    Trots semestertider!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Väldigt kunnig, lyhörd samt hjälpsam en stor tillgång för Fastighetsbyrån.
    • Sandhem
    2022-06-27 Verifierad kund
    Glad, positiv och maximalt proffsig samt kunde svara på de frågor vi hade.
    • Sandhem
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig snabbt och bra avslut vid visning av torpet.
    Super bra uppdatering under resans gång till avslut.
    • Kinnarp/slutarp
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket trevlig och förklarar tydligt om man har frågor. Tar väl hand om sina kunder.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Hon är professionell, ett bra bemötande och kunnig.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Fantastisk megler, veldig hjelpsom og flink. Veldig fornøyd.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vänlig, hjälpsam och professionell. Enkel att få tag i när man har frågor.
    • Anneborg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Avslappnat och lättsamt bemötande.
    Bra återkoppling.
    Trevlig.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Kunnigt, respektfullt, trevligt bemötande.
    Åsa motsvarade helt våra förväntningar vid både visning och
    avtalsskrivning.
    Hittills en helt problemfri upplevelse vid köpet av bostaden.