Fastighetsbyrån Falköping

Storgatan 7, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 402 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping

• 2019-11-12

Lise-Lotte D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag, min syster och mina två brorsbarn har sålt en villa på Mösseberg i Falköping och vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren under hela försäljningsprocessen.
    Mäklaren infriade alla våra förväntningar och hela upplevelsen blev mycket positiv för oss alla som var inblandade.
    Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån såväl som mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-11

Martin T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bra Mäklare kunnig sköter jobbet bra Läs mer
  • 2019-11-08

Anne-Marie d skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt lgh.Geraldie är rätt människ på rätt plats. Hon är glad och trevlig, vilket jag sätter stort värde på Hon är kunnig i vad hon gör,hon återkopplar som hon lovar och är hjälpsamma. Jag har fått all info. som jag behövde. Är helt nöjd,tack för mej.
    Alla jag mött på kontoret har varit hjälpsamma och trevliga! Läs mer

Anneli D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är engagerad och seriös. Hon tar sig alltid tid och är snabb på att svara. Vi sålde en villa. Vi hade höga förväntningar och krav och tycker att hon har levt upp till dem. Jag upplevde mig väl omhändertagen av Geraldine Andersson. Läs mer

Kjell-Åke S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt bostadsrätt Mycket bra bemött Hon levde upp till dem Träffade även några andra mäklare på byrån Lika trevliga dom Läs mer

Andreas L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt ett hus och håller på att sälja ett. Läs mer

Tore G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en bostad och köpt en annan. Proffsigt och korrekt bemötande. Vi ville bli guidade att genomföra affärerna så allt gick rätt till. Frågorna vi hade fick vi svar på utan att känna oss okunniga. Bra förklaringar om ekonomin. Vi har upplevt en stor trygghet. Carina och Tore Gustavsson. Läs mer
  • 2019-11-03

Johanna H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Både sålt och köpt med samma mäklare. Inga hinder, och fullt engagemang. Läs mer
  • 2019-10-29

Inga-Maj J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldinevar trevlig och skötte försäljningen proffsigt. Läs mer
  • Therese B

2019-10-27

Therese B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag anlitade Åsa för att sälja min bostadsrätt. Hon är vänlig, stöttande och professionell. Jag kan verkligen rekommendera att välja Åsa som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-26

Rickard S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Åsa.
    Hon är sakkunnig, lyhörd och framförallt trevlig!
    Vi är supernöjda med all den service och hjälp vi fått! Läs mer
  • 2019-10-14

Annelie T skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vår villa på Aspängsvägen i Fkp. Lena är mycket professionell och vi har stort förtroende för henne. Hon är duktig, tog reda på vad vi skulle tänka på och gav oss tips. Hon kontaktade oss ofta och på tider som passade oss, dvs kvällar och helger för att diskutera. Här var hon också professionell och gav oss råd hur vi skulle göra för att affären skulle bli bra i slutändan som den också blev. Så våra förväntningar av att göra en bra affär gick i lås tack vare Lena. Vi rekommenderar mer än gärna andra att få Lena som sin mäklare i framtiden. hälsar Annelie & Bength Tjus Läs mer
  • 2019-10-04

Yadgar H skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hej
    Jag sålde via mitt hus via fastighetsbyrån falköping.
    Super nöjd. Läs mer
  • 2019-10-04

Evelin E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har vid två tillfällen kommit i kontakt med Geraldine i samband med bostadsköp och känner att jag till fullo kan lita på hennes professionalitet. Jag känner mig helt trygg när jag har med Geraldine att göra. Det har aldrig varit några konstigheter eller krångel och det är lätt att komma i kontakt med henne när man behöver. Man får alltid svar på sina frågor. Läs mer
  • 2019-09-30

Britt G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt en lägenhet. Jag har bara gott att säga om Geraldine Andersson, hon är uppmärksam och lyhörd. Trevlig och tillmötesgående, en mycket duktig fastighetsmäklare. Som jag varmt kan rekommendera.
    Mvh. Britt Gustafsson Läs mer
  • 2019-09-29

Marcus T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt ett hus via Åsa och är mycket nöjda med hela hanteringen, otroligt bra genomförd affär från Åsa. Läs mer
  • 2019-09-28

Stina T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har både köpt och sålt via Åsa flera gånger och vi är så nöjda. Väldigt professionell, trygg, vägledande och tydlig genom hela processen. Vill verkligen rekommendera Åsa med kollegor på Fastighetsbyrån i Falköping. Läs mer

Michael S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vårt hus och fått bästa möjliga hjälp och service av Åsa.
    Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt.
    Då vi haft att göra med Åsa förut så visste vi att vi inte skulle bli besvikna. Läs mer

Mikael S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Ett proffsigt och vänligt bemötande från första stund. Vi ger Åsa fem kramar av fem möjliga! / Mikael o Lena Läs mer

Anneli Linder S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket professionell mäklare. Jättenöjd! 👍 Läs mer
  • Ambjörn W

2019-09-23

Ambjörn W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde en mindre villa i Falköping och är mycket nöjda med Åsa och hennes kollegor på Fastighetsbyrån.Proffsigt bemötande och med mycket bra löpande återkoppling. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-16

Ingegerd W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Då jag sålde mitt hus i Falköping valde jag Fastighetsbyrån och Åsa Sterner som tog mycket god hand om detta.
    Hon tog god hand om mej och förklarade hur allt gick till på ett bra sätt.
    Hon skötte allt till full belåtenhet och höll oss välunderrättade hela tiden.
    Kort sagt ett ypperligt arbete. Läs mer
  • Lars K

2019-09-16

Lars K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har anlitat Åsa Sterner, Fastighetsbyrån Falköping i samband med försäljning av bostadsfastighet under september 2019.
    Från den inledande kontakten, genom förberedelseprocessen och fram genom visning, budgivning och nu kontraktsskrivning, har jag och min hustru (1/2-ägare) känt oss mycket väl omhändertagna. Omsorgen i såväl de små som stora frågorna har varit stor från Åsa och även hennes kollegor. Något som gör att vi känt oss mycket trygga i försäljningsprocessen.
    Förväntningen från oss var givetvis att vi skulle få ett såväl bra bemötande som professionellt hanterande av försäljningen. Vår förväntan har överträffats och kan varmt rekommendera Åsa och hennes kollegor till andra säljare och köpare. Hälsningar Lars Klint Läs mer
  • 2019-09-11

Marit F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har anlitat Fastighetsbyrån i Falköping vid flera tillfällen i olika bostadsaffärer. Jag får alltid ett korrekt och trevligt bemötande. Den här gången sålde jag en bostadsrätt och upplever att ingen affär är för liten eller obetydlig för mäklaren. Hon är intresserad och mån om att jag som kund ska känna mig nöjd. Jag får korrekt och relevant information. Hon är mån om att svara på mina frågor och har varit tillgänglig på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-09-10

Maj J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine skötte om försäljningen av min villa.
    Allt fungerade jättebra- kunde inte varit bättre!

Hälsningar
    Maj
    🤗🤗🤗 Läs mer
  • 2019-09-06

Christina F skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt en villa i Vartofta. Bemötandet från mäklaren var alldeles utmärkt. En lyhörd och mycket trevlig person.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Allt gick smidigt och utan problem. Vi sålde huset endast 5 dagar efter första visningen. Toppen. Läs mer
  • 2019-09-04

Conny H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt nyproducerad fastighet.
    Åsa uppträdde hela tiden så proffsigt som man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Agneta L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har mötts av en professionell mäklare som hjälpt oss sälja vår villa. Läs mer
  • 2019-09-02

Magnus L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Lyhörd och inte för "påig" och lyssnar på vad vi hade för önskemål. Erfaren och proffsig på jobbet, men ändå personlig. Läs mer
  • 2019-08-22

Emelie L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bra kontakt och uppföljning och hjälp med alla frågor och funderingar Läs mer
  • 2019-08-20

Ann-Christine J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har köpt en villa på Mösseberg i Falköping. Geraldine Andersson har bemött oss på ett trevligt och kunnigt sätt. Fanns tillhands utanför kontorstid och svarade på frågor. Köpet har skötts på ett proffsigt och smidigt sätt. Vi är tacksamma för det!

Ann-Christine och Bo Johansson Läs mer
  • 2019-08-07

Sara S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Det här var min första erfarenhet av att köpa hus och allt var tydligt, trevligt, pedagogiskt och bra! Läs mer
  • Susan G

2019-08-07

Susan G skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har köpt ett parhus. Lena har ett vänligt, trevligt bemötande och sätt. Som köpare känner man sej trygg och sedd. Hon är mkt mån om sina kunder och är lugn och förtroende - ingivande.
    Jag är mycket nöjd och glad att just Lena hade hand om vårt köp.
    Denna mäklare rekommenderas varmt.
    Mvh Susan Gönic Läs mer

Professionellt hanterande. Läs mer
  • Anna F

2019-08-05

Anna F skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Trevligt bemötande. Snabb och lätt affär. Enkel att få tag i. Bra på alla sätt. Läs mer
  • 2019-08-05

Jimmie S skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Löste de frågor vi hade och hjälpte till med affären på ett smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-08-05

Ingmar E skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt ett par hus. Mycket bra bemötande.mäklarn levde upp till mina förväntningar. Upplevelsen var mycket bra. Läs mer
  • 2019-07-19

Helene K skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jättetrevlig mäklare med hjärtat på rätt ställe!! Läs mer
  • 2019-07-10

Ulla W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt ett fritidshus
    Bemötandet och alla kontakter med mäklaren och övrig personal har varit proffesionellt. Mina förväntningar var att bli lyssnad på, lyhördhet för mina önskningar och att bli vägledd med kunnighet i alla steg mot försäljningen. Allt detta har skett! Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera denna byrå! Läs mer
  • 2019-07-01

Marcus B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde ett radhus mha Åsa. Från första till sista handslag har Åsa varit professionell och givit mycket goda råd samtidigt som hon har gjort det med god känsla för person och situation. Åsa hjälpte oss igenom en situation som hade varit mycket svår att ta ställning till utan den erfarenhet som hon bevisligen har.

Jag och min familj är väldigt nöjda med denna upplevelse och känner efter avslutad affär ett mycket stort fortroende för Åsa. Läs mer
  • 2019-06-25

Frida M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Seriös och noggrann, haft ett bra bemötande och svarat på frågor och försökt möta alla önskemål. Läs mer
  • Marina K

2019-06-19

Marina K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde min bostadsrätt och fick bästa möjliga hjälp.
    Mycket trevlig och kunnig Läs mer
  • 2019-06-17

Annegret S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hej jättebra hantering fram tills nu, affären är ännu ej slutförd, så jag blir mycket förvånad att denna fråga ställs innan affären är slutförd! Läs mer
  • 2019-06-16

Rasmus A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte precis ett hus av Geraldine. Kunnig och professionell mäklare som var väl inläst på huset och kunde svara på alla frågor. Utmärkt bemötande och god kontakt genom hela processen. Ska vi sälja någon gång går vi till Geraldine! Läs mer
  • 2019-06-16

Wuthinai J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt hus och det gick bra. Sen har jag sålt lägenhet och det gick bra. Geraldine Andersson har gjort ett riktig bra jobb. Läs mer
  • 2019-06-14

Pär L skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt en villa i Falköping.
    Vi är fantastiskt nöjda med bemötande och dialogen som vi haft med mäklaren under hela perioden från första kontakt till avslutad affär. Läs mer
  • 2019-06-12

Erica Ö skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket engagerad och kunnig. Hon ingav förtroende och fick oss att känna oss som att vår bostad och vi var något extra viktigt.

Åsa tog mycket god tid på sig vid alla besök eller kontakter.
    Bra återkoppling från Fastighetsbyrån.

Allt igenom trevligt bemötande av alla på kontoret.

JAG HAR TRYCKT PÅ UTMÄRKT, MEN DET VERKAR INTE SOM DET FUNGERAR? Läs mer
  • 2019-06-12

Susann G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en sommarstuga.
    Hon är positiv, svarar snabbt på samtal och är kunnig! Läs mer
  • 2019-06-10

Dorrit B skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    En mkt duktig mäklare. Bra både när man köper lr säljer sin br lgh. Alltid glad o trevlig. 10+ Läs mer
  • 2019-06-09

Eva W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en bostafsrätt
    Åsa har skött försäljningen utmärkt. Varit tydlig och mycket trevlig. Läs mer

Storgatan 7, 521 42 Falköping