Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Falköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Falköping

Fastighetsbyrån Falköping

Storgatan 7, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 347 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping

• 2019-05-23

Sijana A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hej, vi har köpt en lägenhet. Geralinde var mäklare och hon är fantastisk. Läs mer
  • 2019-05-18

Anna A skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sammantaget fick jag ett mycket bra bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-16

Anders L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa var mycket proffsig och trevlig! Läs mer
  • 2019-05-13

Moa T skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde ett parhus med hjälp av Lena. Vi blir alltid bemötta på ett väldigt bra sätt av henne. Hon är professionell, förmedlar lugn och trygghet, har ordning på allt och gör det lätt för oss som kunder. Hon är alltid trevlig och glad. Vi har stort förtroende för Lena. Kommer absolut anlita henne igen. Läs mer
  • 2019-05-13

Ing-Marie Ö skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa var det självklara valet när jag skulle sälja huset. Min man avled 2018 så jag kände att Åsa var rätt person att kontakta. När vår son köpte en bostadsrätt av henne så fungerade det så bra och när han senare avled 2010 så fick Åsa uppdraget och det skötte hon med den äran så det var ett naturligt val för mig att anlita henne igen.

Det har fungerat lika bra den här gången. Läs mer
  • 2019-05-12

Ann-Kristin K skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi är helnöjda med vår husförsäljning och Geraldine Andersson som mäklare! Läs mer
  • 2019-05-11

Thomas F skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra bemötande, påläst och drivande när det kommer till att svara på mina udda frågor samt att hjälpa oss få boendet i det skick vi ville ha. Läs mer

Lena W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt enfamiljshus . Vi har blivit mycket proffesionellt bemötta. Åsa är en mycket duktig mäklare och man känner hennes engagemang.
    Man känner att hon gör allt för att det ska bli så bra som möjligt för alla parter. Läs mer

Gun-Britt L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt mitt fritidshus på landsbygden utanför Falköping. Mäklaren Åsa Sterner var helt otroligt bra. Hon tog hand om allt som behövde göras, såväl före som under och efter försäljningen. Hon var hela tiden glad och vänlig och mycket förtroendeingivande. Hela tiden höll hon mig underrättad om vad som hände i fotografering, visning, budgivning m.m. Hon var också noga med köpekontrakt och alla andra papper som skulle undertecknas och att såväl köparen som undertecknad förstått innehållet.
    Jag kunde inte fått en bättre mäklare och är mycket nöjd med Åsa Sterner. Läs mer

Ella A skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket trevlig och kunnig på sitt område.
    Uppdaterad och förberedd på mitt objekt.
    Allt flöt på bra i detta ärendet.
    Bergsliden 42 Falköping Läs mer
  • 2019-05-02

Per-Olof Ö skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon har motsvarat mina förväntningar på professionell handläggning vid försäljning av vårt hus. Läs mer
  • 2019-04-28

Anette B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon är trevlig saklig och förtroendeingivande. Äffären inte helt klar än. Läs mer
  • Egil G

2019-04-25

Egil G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Om Geraldine kan jag bara säga Professionel i sitt agerande. Med ett trevligt bemötande och snabbt agerande från henne vad gäller fotografering/besiktning till visning. Och till försäljning gick det väldigt fort så vi kan verkligen rekommendera Geraldine till andra. Läs mer
  • 2019-04-22

Erica Ö skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket engagerad och kunnig. Fick verkligen förtroende för mäklaren. Läs mer
  • 2019-04-05

Rolf J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bostadsrätt.
    Mycket korrekt o sakligt bemötande. Snabba svar på frågor.
    Totalt sett mycket bra. Läs mer
  • 2019-04-01

Viviann O skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde vår villa med hjälp av Åsa Sterner. Hon är glad och trevlig och vi fick ett superbra bemötande.
    Hon är kunnig och tydlig, så vi har känt oss trygga genom hela affären. Kan absolut rekommenderas.
    Vivianne O. Läs mer
  • Lennart F

2019-03-27

Lennart F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vår bostad. Mäklaren hade en bra förståelse för priset och vi fick något mer än vad vi begärde. En annan mäklare på en annan mäklarbyrå hade ett för lågt utgångspris anser vi. Vi har blivit vänligt bemötta med stor förståelse för våra speciella behov. ( Vi bor numera nämligen inte i Falköping ) Läs mer
  • 2019-03-27

Nazifa K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt hus.
    Blev bemött jättebra.
    Hon var bra om meddelade allt och berättar hur det gick hur vi ska ta vägan vad som är bra och dåligt. Läs mer
  • 2019-03-25

Kerstin L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine har "hittat den perfekta köparen av vårt radhus utan att vi behövde gå ut med försäljningen officiellt. Vi fick det pris vi begärde. Är mycket nöjda med henne. Läs mer

Niklas T skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    hon har skött denna process på bästa sätt och med stort förtroende fört mig genom arbetet med bra återkoppling och saklig information Läs mer

Amanda C skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • köpt en bostadsrätt/sålt en bostadsrätt
    • Blivit väldigt bra bemött av Åsa, hon är tydlig i allt som sker och ärlig när man ställer frågor.
    • Jag hade höga förväntningar på bemötandet och hjälpen med det som vi inte har koll på och Åsa levde upp mycket bra till mina förväntningar.
    • Jättebra! Läs mer

Marcus U skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har köpt en villa.
    Väldigt bra. Hon var super service inriktad.
    Hon svarade på alla våra frågor och när vi ville ha mer visningar löste hon det.
    Super nöjd med hela köpet och jättenöjd med mäklaren Läs mer
  • 2019-03-16

Annelie J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jättetrevlig o kunnig , fint bemötande Läs mer
  • Aida Foresti

2019-03-05

Aida Foresti skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine hjälpte oss med försäljning av en villa i Floby.

Vi lämnar våra allra starkaste rekommendationer, då Geraldine gjort allt man kan begära av en mäklare och lite till. En stor trygghet och lugn i allt som ska göras i en fastighetsaffär.

Mycket bra i kommunikationen, hög tillgänglighet och alltid trevlig och kunnig. Flexibel och lätt att ha att göra med.
    Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-02-20

Ingvar D skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa har varit väldigt proffsig mot oss säljare och i kontakten med eventuella köpare.Hon är lätt att diskutera med och är kunnig och tydlig. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Rezgar K

2019-02-20

Rezgar K skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag sålde min lägenhet och tack var det Geraldine jag hade Som Mäklare. En Fantaskigt, Grym, kunnig Mäklare och dessutom står hon vid din sida tills du är nöjd med affären. Läs mer

Ida E skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Superbra mäklare. Noggrann och pålitlig! :) Skulle gärna anlita henne igen utan tvekan Läs mer
  • Elisabeth R

2019-02-18

Elisabeth R skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket trevlig kunnig och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda med vår kontakt när vi sålde villan. Läs mer

Rickard J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt villa
    Bra bemötande tydligt o bra
    Levde upp till förväntningar Läs mer

Marita W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag sålde min bostadsrätt.
    Geraldine är trevlig och lätt att ha att göra med.
    Hon levde helt upp till mina förväntningar.

Jag upplevde Geraldine som professionell, pålitlig och mycket trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mette M

2019-02-13

Mette M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt fritidshus och blev väldigt vänligt bemött av mäklaren. Fin service, hjälpsam och tydlig. Läs mer
  • 2019-01-14

Tommy K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har köpt bostad via Åsa och hon har skött sitt uppdrag alldeles utmärkt.Åsa uppfyllde alla förväntningar som jag har på en fastighetsmäklare. Hon var väldigt serviceminded hjälpte till att hitta lämpliga hantverkare var alltigenom väldigt professionell.
    Kan verkligen rekomendera Svensk Fastighetsförmedling i Falköping och Åsa som fastighetsmäklare Läs mer
  • 2019-01-10

Sanna C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag köpte en lägenhet i Falköping och har fått exemplarisk bemötande av Geraldine Andersson. Både innan, under och efter hela processen. Hon är en pärla! Läs mer
  • 2018-12-18

Anna J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt min första villa med hjälp av mäklare Åsa Sterner. Vi är SÅ nöjda med allt. Hela processen från början till slut och ett fantastiskt bemötande och inget krångel samt fått all information som har varit viktig och mer därtill. På det stora hela är vi så nöjda som man kan vara. En mäklare som tydligt visat att hon jobbar åt både säljare och köpare. Varit hos andra företag där det enda fokuset verkar ha varit att säljaren ska få så mycket betalt som möjligt och inte jobbat gentemot köparen. Och därför inte varit nåbar i samband med slutskedet av budgivning. Vilket gjorde att vi drog oss ur. Och tur var väl det. /Anna och André Läs mer
  • 2018-11-30

Julia S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    mycket professionellt skött vad gäller försäljning av bostadsrätten av Geraldine Läs mer
  • Therese J

2018-11-22

Therese J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde en villa genom fastighetsbyrån Falköping med hjälp av Åsa Sterner.
    Hade förhoppningar på att få sålt fastigheten fort då vi köpt en annan villa på annan ort med förbehåll att vi skulle få sålt våran gamla villa inom ett vist datum.
    Åsa va tillmötesgående med uppgiften och anordnade värdering och fotograf väldigt snabbt och strax därefter började dom första visningarna.
    Vi fick köpare på huset och skrev kontrakt innan vårat förbehåll på nya huset löpte ut.
    Tyckte Åsa jobbade på väldigt bra för att få vårat hus sålt i tid och alltid glad och positiv när man ringde och hade funderingar eller frågor under loppet av husförsäljningen.
    Väldigt bra mäklare som brinner för sitt arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2018-11-21

Kristoffer E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra! Finns inget negativt att säga. Läs mer
  • 2018-11-19

Karin H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Inger förtroende, snabb återkoppling, stor erfarenhet. Kunnig. Läs mer
  • 2018-11-17

Tommy L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon sålde vårt fina hus och ville så gärna få ut det på den
    Sk” Öppna marknaden”. Hon kände för vårt hus precis som vi och det visade sig vara ett klokt beslut. Hon gjorde allt så personligt och bra rakt igenom hela
    Affären .
    Vi är Jättenöjda med Åsa !

Tack Åsa

Du är Bäst ! Läs mer
  • Lotta J

2018-11-16

Lotta J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bästa mäklaren. Bra bemötande å väldigt trevlig. Läs mer
  • 2018-11-16

Anna S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har nyligen sålt en mindre villa på landet. Jag skulle beskriva Åsa som proffs på det hon gör, en person man kan lita på, jättebra bemötande. Läs mer
  • 2018-11-08

Marie M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt en fastighet. Bra bemötande. Förväntningarna motsvarades. Läs mer
  • 2018-11-08

Vicki M skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa är outstanding med sina kunskaper och sitt professionella sätt att bemöta både säljare och köpare!
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • 2018-11-06

Eva C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är omtänksam, proffsig och snabb. Läs mer
  • 2018-11-01

Bo N skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi ar sålt vårt torp. Mycket bra hjälp av henne från början av affären,visning budgivning och slutförandet av densamma. Mycket positivt bemötande av henne Läs mer
  • 2018-10-31

Ingvar D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har träffat Geraldine på visningar flera gånger och alltid blivit bra bemötta.Hon är tydlig och kunnig.Vi har även köpt en bostadsrätt genom henne och det fungerade perfekt.MVH I.Dalén Läs mer
  • 2018-10-28

Therese C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Högsta betyg på alla sätt och vis i alla ärende gällande vår försäljning på Vasagatan.21. Falköping.
    Mycket kompetent mäklare, som jag mycket gärna rekomenderar till andra kunder. Läs mer
  • 2018-10-27

Josefine A skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    Alltid trevliga, går igenom allt så man är medveten om vad som skall hända och göras.
    Snabba och effektiva i sitt arbete. Läs mer
  • 2018-10-08

Tina S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra!
    Geraldine är mycket hjälpsam och vi fick alltid svar på de frågor som vi hade om bostaden. Ringde alltid tillbaka om vi hade försökt nå henne.
    Vi är glada att just hon var mäklare för den bostaden som vi nu har köpt!
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-09-16

Niclas B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde, med hjälp av Fastighetsbyrån, vårt sekelskifteshus i Falköping. Åsa var alltid professionell och tillgänglig.
    Vi är väldigt nöjda med hennes insatts och rekommenderar Åsa och Fastighetsbyrån! Läs mer

Storgatan 7, 521 42 Falköping