Fastighetsbyrån Falköping

Storgatan 7, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 441 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping

• 2020-03-25

Ing-lis J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt min lägenhet. Jag fick ett mycket bra intryck av Geraldine vid första träffen. Jag hade inga speciella förväntningar men jag fick bra upplysningar och hela tiden meddelanden om vad som hände med min lägenhet. Så jag tyckte hon skötte det bra. Läs mer
  • 2020-03-22

Joachim F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi är supernöjda med Geraldine som mäklare från Fastighetsbyrån. Hon är elegant, mycket professionell och hårt arbetande, hon jobbade även på sin semester för att sälja vårt hus och svarade på alla frågor. Våra förväntningar överträffades med råge. Om du vill få max pris för ditt hus och vill göra en snabb och smidig affär ring Geraldine direkt. Tack så mycket Geraldine!! Joachim & Alicia Läs mer
  • 2020-03-20

Arne C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt bostadsrätt Mycket positivt. Hade inga förväntningar för det var första gången jag handlade bostad. Var mycket tillmötesgående jag var oerfaren som köpare Läs mer
  • 2020-03-20

Stefan P skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Både köpte o sålde hus genom Åsa
    Helnöjd bra bemötande Läs mer
  • 2020-03-18

Kent K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en villa och har fått ett utmärkt bemötande. Fick ett bemötande utöver vad vi förväntade oss. Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
  • 2020-03-14

Patrik W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är väldigt professionell som mäklare och gav oss en mycket trygg och säker försäljning av vårat hus. Läs mer
  • 2020-03-12

Thomas S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt villa. Geraldine är väldigt kunnig, trevligt och professionellt Läs mer
  • 2020-03-12

Kenneth S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Väldigt duktig på sitt arbete rekommenderas varmt. Proffs. Läs mer
  • 2020-03-03

Lena I skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine har sålt min bostadsrätt och har varit mycket professionell och trevlig under hela processen och det har känts tryggt med snabb återkoppling under resans gång. Läs mer
  • 2020-02-27

Åsa H skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt en bostadsrätt och Geraldin har skött den här affären jättebra. Hon har bemött mig på ett mycket bra sätt och återkopplat till mig snabbt. Läs mer
  • Berith P

2020-02-24

Berith P skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har sålt vår villa i Floby. Blev väldigt bra bemött av mäklaren o hennes engagemang för att hjälpa oss. Vi är mycket nöjda med hennes hjälp. Villan blev snabbt såld o priset blev över förväntan. Läs mer
  • 2020-02-20

Anton F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde en bostadsrätt i Stenstorp. Ända sen första samtalet har bemötandet och kontakten varit exemplarisk. När det finns så otroligt många mäklare att välja mellan vet man inte på förhand vad man har att förvänta sig, men i efterhand är jag otroligt nöjd över mitt val.

Totalt sätt blev det en väldigt snabb & smidig process vilket talar sitt tydliga språk - toppbetyg delas ut från mitt håll! Läs mer
  • 2020-02-19

Jennifer L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa har tagit sig tid att svara på alla våra frågor, köp samt försäljning har flytit på och varit väldigt smidigt. Vi är väldigt nöjda med Åsa. Läs mer
  • 2020-02-18

Fawzi A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Det är bra att alltid man ska kontakta en mäklare som har mycket erfarenhet. Läs mer
  • 2020-02-14

Zacharias W skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mäklaren var väldigt tydlig och gav bra förklaringar, var även väldigt trevlig och lätt att ha och göra med. Läs mer
  • 2020-01-30

Glenn M skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde min fastighet med utgångspris på 2.375.000:- och med hjälp av Åsa och hennes starka övertygelse om att huset är fint så såldes det för 2.900.000:-
    Åsa är seriös och positiv varför hon passar utmärkt som husmäklare! Läs mer
  • 2020-01-30

Jonathan H skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Kan inte ha varit mer nöjd med Geraldine. Väldigt trevlig, bemötligt och flexibel. Alltid tillgänglig om det var några frågor och svaren blev alltid bemött väldigt professionellt. Stort tack för din hjälp med köpet! Läs mer
  • 2020-01-24

Isaac D skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Smidigt och bra! Lätt att ha och göra med Läs mer
  • 2020-01-22

Tobias M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt ett småhus. Mycket trevligt och korrekt bemötande av mäklaren. Ingen kritik specifikt till Geraldine, men jag anser att mäklaren bör vara mer aktiv i kontrollen av att slutstädningen är acceptabel. Det blir ofta praktiskt svårt att lösa detta efter tillträdet när köparen fått nycklarna och står med fullastade flyttbilar som ska lastas av. Läs mer
  • 2020-01-21

Anita G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har sålt en villa. Jag har under hela tiden varit helnöjd med hennes arbete och naturligtvis med bemötandet. Kunde inte önska mig en bättre och trevligare mäklare. Jag är så nöjd man kan bli! Läs mer
  • 2020-01-18

Majvor B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket sakligt och trevligt bemötande .Åsa är hjälpsam och om man söker henne är hon lätt att få kontakt med. Åsa bemöter alla på ett trevligt men inte påträngande sätt. En trevlig och positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-01-16

Anna C skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    En villa sålde Åsa åt oss.
    Åsas bemötande är exemplariskt hon är lyhörd, lyssnar in och ger goda råd. Personlig lugn och proffsig. Vi känner till Åsa sedan tidigare och de erfarenheter vi har från de mötena så var hon det självklara valet när vi skulle sälja. Läs mer
  • 2020-01-13

Saima B skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt en mindre lantbruksfastighet.
    Trevligt bemötande och bra gällande kontraktsskrivningen med pappersarbetet, men oprofessionellt i kunskap om bostaden, kontakten under budgivningen och efter köpet då kontraktsbrott begicks från säljarens sida. Förväntade oss mer uppriktighet och mer öppen kommunikation, samt stöttning vid kontraktsbrottet.
    Vi är nöjda över vårt köp och glada att allt kunde gå i hamn tillslut trots allt. Läs mer
  • 2020-01-01

Linus G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte en lägenhet. Det gick väldigt smidig och var informerande, så man var med på allt som hände och hur det skulle gå till. Mycket bra! Läs mer
  • 2019-12-30

Bertil F skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har sålt o köpt en ny bostadsrätt har fått all hjälp ett utmärkt arbete av min mäklare mvh Bertil Flodin Läs mer
  • 2019-12-23

Omer D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte lägenhet.
    Glad trevligt enkel korrekt.
    Ja det gjorde hon.
    I det hela 5 Läs mer
  • 2019-12-16

Fredrik S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde vårt hus i Falköping med hjälp av Geraldine. Hon är mycket trevlig och har god erfarenhet. Vi har tidigare försökt sälja huset med en annan mäklare utan resultat, Geraldine hjälpte oss sälja huset snabbt och till det pris vi ville ha. Geraldin är mycket professionell och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-12-10

Roger J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt villa .Väldigt och proffsigt och trevligt bemötande av Åsa

Helt enkelt för jävla bra Läs mer
  • 2019-12-09

Amanda G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en lägenhet!
    Jag blev jättebra bemött av Geraldine när jag hade mitt första möte med henne.
    Jag kollade upp innan mötet med henne, vad hon fått för omdömen så jag hade höga förväntningar då dem flesta var jättepositiva.
    Jag tycker absolut att hon levde upp till mina förväntningar.
    Professionellt bemötande och tog god hand om mig då det var min första lägenhet och speciellt att köpa en. Läs mer
  • 2019-12-04

Xinjie D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Thanks for Geraldine helping me sell my appartement.
    She was professional throughout the process,and she is a very nice person. Läs mer
  • 2019-12-02

Inger Kols H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Varit med om både köpa- & sälja-ärenden där Åsa Sterner varit mäklare. Hon är saklig och tydlig med vad som gäller för både köpare och säljare men samtidigt väldigt serviceinriktad. Läs mer
  • 2019-12-02

Frida W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har äntligen köpt en bostad efter att tittat på många hus.
    Varje gång har Åsa varit väldigt professionell men med en personlig touch vilket gör att man känner sig både bekväm och sedd. Läs mer
  • 2019-12-01

Emma N skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Lena hjälpte oss att sälja vårt hus. Allt förbereddes i God tid och när vi väl köpt ett hus var vår försäljning snabbt igång. Lena var lätt att nå både på telefon, sms och mail. Hon återkopplade ofta och snabbt efter visningar och budgivning. Vi är nöjda med vår mäklare och skulle rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2019-11-29

Fredrik F skrev om Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra bemöttande under hela "processen", ger ett proffsigt intryck.
    Kan rekommendera henne till andra . Läs mer
  • 2019-11-29

Carola G skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har köpt en villa i tätort och sålt en villa på landsbygden. Har fått en professionellt bemötande i alla möten av Åsa både som säljare och köpare av bostad.
    Åsa agerar professionellt i sin yrkesroll och får mig som köpare eller säljare att känna sig sedd, bekväm och har en tydlighet och rakhet som uppskattas mycket av mig.
    Affärerna gick smidigt och professionellt till och skulle gärna samverka med Åsa igen. Läs mer
  • 2019-11-27

Hon skötte sig galant
    Skulle rekommendera Åsa till andra Läs mer
  • 2019-11-20

Jesper H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Tycker att det har fungerat jättebra. Med både köp och försäljning. Kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-17

Therese S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpte ett hus genom Geraldine. Väldigt trevlig vänlig o förstående. O kunnig Läs mer
  • 2019-11-12

Lise-Lotte D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag, min syster och mina två brorsbarn har sålt en villa på Mösseberg i Falköping och vi fick ett mycket bra bemötande av mäklaren under hela försäljningsprocessen.
    Mäklaren infriade alla våra förväntningar och hela upplevelsen blev mycket positiv för oss alla som var inblandade.
    Vi kan rekommendera Fastighetsbyrån såväl som mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-11

Martin T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bra Mäklare kunnig sköter jobbet bra Läs mer
  • 2019-11-08

Anne-Marie d skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt lgh.Geraldie är rätt människ på rätt plats. Hon är glad och trevlig, vilket jag sätter stort värde på Hon är kunnig i vad hon gör,hon återkopplar som hon lovar och är hjälpsamma. Jag har fått all info. som jag behövde. Är helt nöjd,tack för mej.
    Alla jag mött på kontoret har varit hjälpsamma och trevliga! Läs mer

Anneli D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är engagerad och seriös. Hon tar sig alltid tid och är snabb på att svara. Vi sålde en villa. Vi hade höga förväntningar och krav och tycker att hon har levt upp till dem. Jag upplevde mig väl omhändertagen av Geraldine Andersson. Läs mer

Kjell-Åke S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt bostadsrätt Mycket bra bemött Hon levde upp till dem Träffade även några andra mäklare på byrån Lika trevliga dom Läs mer

Andreas L skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt ett hus och håller på att sälja ett. Läs mer

Tore G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålt en bostad och köpt en annan. Proffsigt och korrekt bemötande. Vi ville bli guidade att genomföra affärerna så allt gick rätt till. Frågorna vi hade fick vi svar på utan att känna oss okunniga. Bra förklaringar om ekonomin. Vi har upplevt en stor trygghet. Carina och Tore Gustavsson. Läs mer
  • 2019-11-03

Johanna H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Både sålt och köpt med samma mäklare. Inga hinder, och fullt engagemang. Läs mer
  • 2019-10-29

Inga-Maj J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldinevar trevlig och skötte försäljningen proffsigt. Läs mer
  • Therese B

2019-10-27

Therese B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag anlitade Åsa för att sälja min bostadsrätt. Hon är vänlig, stöttande och professionell. Jag kan verkligen rekommendera att välja Åsa som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-26

Rickard S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har både köpt och sålt bostad med hjälp av Åsa.
    Hon är sakkunnig, lyhörd och framförallt trevlig!
    Vi är supernöjda med all den service och hjälp vi fått! Läs mer

Storgatan 7, 521 42 Falköping