Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Falköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Falköping

Fastighetsbyrån Falköping

Storgatan 7, 521 42 Falköping — Visa karta

Välkommen till en genuint charmig stad i Västergötland: Falköping!

Närhet är en stor del i Falköpings identitet och här finns bl.a. ostproduktion i form av Falbygdens ost, unika museer och moderna idrottsarenor. Här finns riksidrottsgymnasium för volleyboll och även fotbollen har en central plats i samhället. Kurorten Mösseberg bjuder på vackra vyer över slättlandet och Hornborgarsjön är ett populärt resmål för fågelfantaster.

Vi på Fastighetsbyrån kan området i detalj och känner människorna som bor och verkar här. Därför kan vi också hjälpa både dig som vill köpa och sälja fastigheter här och vårt banknära samarbete ger dig unika möjligheter till smidig finansiell rådgivning och marknadsföring av din bostad.

Kom gärna förbi med dina frågor eller funderingar kring att bo i Falköping!

Läs vad 295 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falköping

• Julia S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    mycket professionellt skött vad gäller försäljning av bostadsrätten av Geraldine Läs mer
  • Therese J
    Therese J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde en villa genom fastighetsbyrån Falköping med hjälp av Åsa Sterner.
    Hade förhoppningar på att få sålt fastigheten fort då vi köpt en annan villa på annan ort med förbehåll att vi skulle få sålt våran gamla villa inom ett vist datum.
    Åsa va tillmötesgående med uppgiften och anordnade värdering och fotograf väldigt snabbt och strax därefter började dom första visningarna.
    Vi fick köpare på huset och skrev kontrakt innan vårat förbehåll på nya huset löpte ut.
    Tyckte Åsa jobbade på väldigt bra för att få vårat hus sålt i tid och alltid glad och positiv när man ringde och hade funderingar eller frågor under loppet av husförsäljningen.
    Väldigt bra mäklare som brinner för sitt arbete och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Kristoffer E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra! Finns inget negativt att säga. Läs mer
  • Karin H skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Inger förtroende, snabb återkoppling, stor erfarenhet. Kunnig. Läs mer
  • Tommy L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon sålde vårt fina hus och ville så gärna få ut det på den
    Sk” Öppna marknaden”. Hon kände för vårt hus precis som vi och det visade sig vara ett klokt beslut. Hon gjorde allt så personligt och bra rakt igenom hela
    Affären .
    Vi är Jättenöjda med Åsa !

Tack Åsa

Du är Bäst ! Läs mer
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Bästa mäklaren. Bra bemötande å väldigt trevlig. Läs mer
  • Anna S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag har nyligen sålt en mindre villa på landet. Jag skulle beskriva Åsa som proffs på det hon gör, en person man kan lita på, jättebra bemötande. Läs mer
  • Marie M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt en fastighet. Bra bemötande. Förväntningarna motsvarades. Läs mer
  • Vicki M skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa är outstanding med sina kunskaper och sitt professionella sätt att bemöta både säljare och köpare!
    🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Eva C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är omtänksam, proffsig och snabb. Läs mer
  • Bo N skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi ar sålt vårt torp. Mycket bra hjälp av henne från början av affären,visning budgivning och slutförandet av densamma. Mycket positivt bemötande av henne Läs mer
  • Ingvar D skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi har träffat Geraldine på visningar flera gånger och alltid blivit bra bemötta.Hon är tydlig och kunnig.Vi har även köpt en bostadsrätt genom henne och det fungerade perfekt.MVH I.Dalén Läs mer
  • Therese C skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Högsta betyg på alla sätt och vis i alla ärende gällande vår försäljning på Vasagatan.21. Falköping.
    Mycket kompetent mäklare, som jag mycket gärna rekomenderar till andra kunder. Läs mer
  • Josefine A skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    Alltid trevliga, går igenom allt så man är medveten om vad som skall hända och göras.
    Snabba och effektiva i sitt arbete. Läs mer
  • Tina S skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket bra!
    Geraldine är mycket hjälpsam och vi fick alltid svar på de frågor som vi hade om bostaden. Ringde alltid tillbaka om vi hade försökt nå henne.
    Vi är glada att just hon var mäklare för den bostaden som vi nu har köpt!
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Niclas B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi sålde, med hjälp av Fastighetsbyrån, vårt sekelskifteshus i Falköping. Åsa var alltid professionell och tillgänglig.
    Vi är väldigt nöjda med hennes insatts och rekommenderar Åsa och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Mowitz Ö skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Allt fungerade perfekt. Med Åsas hjälp fick även bra betalt för huset. Mer än vi vågade hoppas. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Varm och trevlig mäklare som hjälpte oss att köpa näs Pryssagården 2 Läs mer
  • Christian T skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Proffsig hantering av hela fastighetsförsäljningen. Läs mer
  • Emma Ö skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare! Hon har goda kunskaper och stor erfarenhet. Vi kände direkt stort förtroende för henne! Läs mer
  • Sebastian J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt en bostad, var mycket hjälpsam och inga problem rekommenderas. Läs mer
  • Theres G skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hjälpte oss med försäljningen utav vårt hus.
    Alltid trevlig och hjälpsam med allt, och lätt att få kontakt med!
    Mycket bra tips och råd på vägen :)
    Skulle helt klart rekommendera henne till andra om man vill ha smidighet, ett trevligt bemötande och proffsig hjälp! Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Sålde en lägenhet. Affären gick mycket snabbt så jag märkte knappt av vilket arbete mäklaren la ned. Läs mer
  • Oskar S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt bostadsrätt
    Jättetrevligt bemötande! Enda minuset var att kontraktskrivningen i slutet var med en annan mäklare vilket kag inte blivit informerad om Läs mer
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Trevligt bemötande och väl insatt i sitt uppdrag. Läs mer
  • Christian L skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Första bostadsaffären gick väldigt smidigt. Har inget att jämföra med men jag har inget att klaga på heller. Professionellt uppträdande från hela företaget. Läs mer
  • Karl-Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    Trevligt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Kristine S skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    professionell, trevligt bemötande Läs mer
  • Catharina E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Trevligt bemött.förklarar bra lyhörd kan svara på alla frågor man ställer.känns trygg. Läs mer
  • Magnus E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Jag sålde min fastighet med hjälp av Geraldine. Jag tycker hon skötte det hela på ett proffsigt sätt. Jag tycker att Geraldine väl uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
  • Milada C skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Hon är toppen, proffesionell i sitt yrke! Läs mer
  • Blenda S skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt villa. Mycket bra bemötande. Tydlig information. Tips om vad man ska tänka på. Läs mer
  • Robin N skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Prisvärd mäklare fick sålt snabbt och över de pris ja förvänta mig, rekommenderas Läs mer
  • Monica B
    Monica B skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    En mycket trevlig tjej att ha kontakt med vart nöjda med vår husförsäljning som gick ganska snappat vilket vi ville sålde mina föräldrars villa eftersom jag bor på annan ort är man beroende av att det går smidigt och fort Läs mer
  • Didrik T skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Köpt en lägenhet, affären var smidig o mäklaren hade ett bra bemötande , presenterade information på ett enkelt o bra sätt Läs mer
  • Rakan A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Gerildine was very helpful in getting us all the information we needed with the house we ended up buying. Läs mer
  • Sigbrit J skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa var helt ok som mäklare, trevlig och förklara om det var något jag inte förstod Läs mer
  • Per-ove B skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Proffsig och trevlig vid en snabb smidig affär Läs mer
  • Carina K skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Fungerade hur bra som helst, snabb återkoppling . Läs mer
  • Monica P skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Är nöjd med allt vid försäljning av vår fastighet! Vill ge vår mäklare högsta betyg!!! Jag skulle absolut rekommendera mäklaren till andra! Läs mer
  • Barbro W skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Mycket gott bemötande. Tydlig information Läs mer
  • Mikael J skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine har gjort ett alldeles ypperligt intryck som mäklare.Ett glatt och trevligt bemötande.Snabbt,smidigt och proffsigt agerande vid vårat husköp.Henne anlitar jag gärna i framtiden. Läs mer
  • Anders V
    Anders V skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Geraldine är en trevlig och professionell medarbetare, som man förväntar sig av "sveriges största mäklare". positiv sakkunnig och lätt att ha att göra med.

rekommenderas varmt Läs mer
  • Birgitta P skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vänligt, snabbt och proffsigt bemötande. Tillgänglig och tydlig och bra uppföljning under försäljningen.
    Inget att klaga på. Vi är nöjda! Läs mer
  • Per V skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Vi är mycket nöjda med Geraldine och hennes uppdrag gällande vår mors lägenhet. Då vi inte bor kvar i Falköping så har vi dessutom fått ovärderlig hjälp på grund av detta. Läs mer
  • Elisabet K skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Åsa upplevde vi som kunnig lyhörd mot oss som kund, positiv och informerade tydligt inför varje seg som togs i affären.
    Hörde alltid av sig om vi ringde och frågade om något, om hon inte kunde ta samtalet direkt. Läs mer
  • Elisabet K skrev om Fastighetsbyrån Falköping
    Kunnig och positiv personal,alltid med ett leende på läpparna. Läs mer
  • Bo A skrev om Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Seriös och påläst mäklare som lotsade oss genom alla steg som en överlåtelse innebär. Läs mer
  • Ronny A skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Har mött Geraldine under flera visningar och alltid blivit proffesionellt och vänligt bemött. Läs mer
  • Marie-louise E
    Marie-louise E skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    Alltid trevligt bemötande, inkännande, lätt att komma i kontakt med och snabb återkoppling så fort det var något nytt. Tillmötesgående och kunnig. Rekommenderas varmt. Läs mer

Storgatan 7, 521 42 Falköping