Geraldine Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 131 kunder tycker om Geraldine Andersson

• Niklas T sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-03-18

4:a
    98m²
    Stenstorp
    hon har skött denna process på bästa sätt och med stort förtroende fört mig genom arbetet med bra återkoppling och saklig information Läs mer
  • Marcus U köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-03-18

5:a
    124m²
    Har köpt en villa.
    Väldigt bra. Hon var super service inriktad.
    Hon svarade på alla våra frågor och när vi ville ha mer visningar löste hon det.
    Super nöjd med hela köpet och jättenöjd med mäklaren Läs mer
  • Annelie J köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-03-16

2:a
    56,5m²
    Ranten
    Jättetrevlig o kunnig , fint bemötande Läs mer
  • Aida Foresti
    Aida Foresti sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-03-05

6:a
    132m²
    Floby
    Geraldine hjälpte oss med försäljning av en villa i Floby.

Vi lämnar våra allra starkaste rekommendationer, då Geraldine gjort allt man kan begära av en mäklare och lite till. En stor trygghet och lugn i allt som ska göras i en fastighetsaffär.

Mycket bra i kommunikationen, hög tillgänglighet och alltid trevlig och kunnig. Flexibel och lätt att ha att göra med.
    Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare! Läs mer
  • Rezgar K
    Rezgar K sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-20

89,5m²
    Åttagård
    Jag sålde min lägenhet och tack var det Geraldine jag hade Som Mäklare. En Fantaskigt, Grym, kunnig Mäklare och dessutom står hon vid din sida tills du är nöjd med affären. Läs mer
  • Elisabeth R
    Elisabeth R sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-18

8:a
    217m²
    Stenstorp
    Mycket trevlig kunnig och förtroendeingivande. Vi är mycket nöjda med vår kontakt när vi sålde villan. Läs mer
  • Marita W sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-18

81,5m²
    Centrum
    Jag sålde min bostadsrätt.
    Geraldine är trevlig och lätt att ha att göra med.
    Hon levde helt upp till mina förväntningar.

Jag upplevde Geraldine som professionell, pålitlig och mycket trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mette M
    Mette M köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-02-13

50m²
    Jag har köpt fritidshus och blev väldigt vänligt bemött av mäklaren. Fin service, hjälpsam och tydlig. Läs mer
  • Sanna C köpte sin bostad med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-01-10

Jag köpte en lägenhet i Falköping och har fått exemplarisk bemötande av Geraldine Andersson. Både innan, under och efter hela processen. Hon är en pärla! Läs mer
  • Julia S sålde sin bostad med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2018-11-30

mycket professionellt skött vad gäller försäljning av bostadsrätten av Geraldine Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson