Geraldine Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014-02-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-03-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 201 Läs vad Geraldine Andersson

• Arne L köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-07-01

Köpt Ingatorp Heden 4. Utmärkt bemötande och proffsigt genomfört köp. Fick dessutom tips på sevärdheter runt omkring Läs mer
  • Vivianne R sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-17

3:a
    Fredriksberg
    Sålt min mammas bostadsrätt.
    Mycket kunnig och vänlig, hjälpte till med allt under hela processen. Informerade om allt på ett lättförståeligt sätt. Lyhörd för mina önskemål. Noggrann och tydlig.
    Mycket nöjd med hela affären! Läs mer
  • Kent-Britt J
    Kent-Britt J sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-17

Centrum
    Vi har haft ett mycket bra samarbete vid försäljningen allt har varit till belåtenhet från vår sida geraldine har svarat på våra frågor vi är oerhört tacksamma. Läs mer
  • Ingrid T sålde en tomt med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-15

Kinnarp/slutarp
    Småhustomt med garage.
    Trevligt bemött.
    Alla förväntningar jag hade blev bra. Läs mer
  • Rita H köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-09

Jag köpte kolonilotten på Klockargården. Geraldine var mycket tillmötesgående och hörde av sig så fort så snart hon blev ledig.
    Vid tillträde uppstod var jag inte beredd att skriva på avtalet pga att säljaren inte hade åtgärdat de överenskommelse vi hade.
    Geraldine löste det med beröm. Läs mer
  • Aleksandra M sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-06

Åttagård
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Geraldine. Är väldigt nöjd med bemötandet och varje gång jag har haft någon fråga har jag fått snabbt svar. Läs mer
  • Erik W köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-03

Nedre Mösseberg
    Duktig, engagerad. Snabb och proffsig.
    Bara bra att säga om henne och byrån. Läs mer
  • Veronica K köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-06-03

3:a
    Stenstorp
    Tillmötesgående och flexibel för vår skull. Tillgänglig. Läs mer
  • Roberth L sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-05-15

Floby
    Sålde vår hus i Floby. Geraldines bemötande är utmärkt och hon har ett genuint intresse av att tillgodose alla behov. Det känns som hon verkligen bryr sig om en, och ser till att man får svar på sina frågor etc..och återkopplar alltid utan dröjsmål. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Johani K sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-05-12

Broddetorp
    Har såld en mindre bondgård. Geraldine har varit jättebra och haft bra kontakt hela tiden. Vänlig, Effektiv. Hon skötte visningen på bästa sätt och gav många goda råd från första mötet till avslutet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson