Geraldine Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 147 Läs vad Geraldine Andersson

• Ulla W sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-07-10

Kättilstorp
    Jag har sålt ett fritidshus
    Bemötandet och alla kontakter med mäklaren och övrig personal har varit proffesionellt. Mina förväntningar var att bli lyssnad på, lyhördhet för mina önskningar och att bli vägledd med kunnighet i alla steg mot försäljningen. Allt detta har skett! Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera denna byrå! Läs mer
  • Frida M köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-25

Stenstorp
    Seriös och noggrann, haft ett bra bemötande och svarat på frågor och försökt möta alla önskemål. Läs mer
  • Annegret S sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-17

Broddetorp
    Hej jättebra hantering fram tills nu, affären är ännu ej slutförd, så jag blir mycket förvånad att denna fråga ställs innan affären är slutförd! Läs mer
  • Rasmus A köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-16

Stenstorp
    Köpte precis ett hus av Geraldine. Kunnig och professionell mäklare som var väl inläst på huset och kunde svara på alla frågor. Utmärkt bemötande och god kontakt genom hela processen. Ska vi sälja någon gång går vi till Geraldine! Läs mer
  • Wuthinai J köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-16

Floby
    Jag har köpt hus och det gick bra. Sen har jag sålt lägenhet och det gick bra. Geraldine Andersson har gjort ett riktig bra jobb. Läs mer
  • Susann G köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-12

Kättilstorp
    Jag har köpt en sommarstuga.
    Hon är positiv, svarar snabbt på samtal och är kunnig! Läs mer
  • Dorrit B sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-10

Fredriksberg
    En mkt duktig mäklare. Bra både när man köper lr säljer sin br lgh. Alltid glad o trevlig. 10+ Läs mer
  • Mahmood F köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-06-07

Fredriksberg
    Hon är snäll och professionell. Läs mer
  • Melker S sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-29

Mösseberg
    Sålt vår fastighet i Falköping. Levde verkligen upp till våra förväntningar. Fantastiskt bemötande. Proffsig, effektiv och sätter verkligen kunden i fokus. Service i världsklass. Läs mer
  • Christina S sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2019-05-27

Mösseberg
    Vi har sålt en villa i Falköping och fick hjälp av Geraldine. Jag upplever henne som trevlig, engagerad, kunnig och serviceinriktad! Jag är mycket nöjd med hennes insats när det gäller försäljningen av vår villa! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson