Geraldine Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 188 Läs vad Geraldine Andersson

• Ing-lis J sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-25

Centrum
    Jag har sålt min lägenhet. Jag fick ett mycket bra intryck av Geraldine vid första träffen. Jag hade inga speciella förväntningar men jag fick bra upplysningar och hela tiden meddelanden om vad som hände med min lägenhet. Så jag tyckte hon skötte det bra. Läs mer
  • Joachim F sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-22

Stenstorp
    Vi är supernöjda med Geraldine som mäklare från Fastighetsbyrån. Hon är elegant, mycket professionell och hårt arbetande, hon jobbade även på sin semester för att sälja vårt hus och svarade på alla frågor. Våra förväntningar överträffades med råge. Om du vill få max pris för ditt hus och vill göra en snabb och smidig affär ring Geraldine direkt. Tack så mycket Geraldine!! Joachim & Alicia Läs mer
  • Arne C köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-20

Ranten
    Köpt bostadsrätt Mycket positivt. Hade inga förväntningar för det var första gången jag handlade bostad. Var mycket tillmötesgående jag var oerfaren som köpare Läs mer
  • Patrik W sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-14

Tåstorp
    Geraldine är väldigt professionell som mäklare och gav oss en mycket trygg och säker försäljning av vårat hus. Läs mer
  • Thomas S sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-12

Gudhem
    Sålt villa. Geraldine är väldigt kunnig, trevligt och professionellt Läs mer
  • Kenneth S sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-12

Gudhem
    Väldigt duktig på sitt arbete rekommenderas varmt. Proffs. Läs mer
  • Lena I sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-03-03

Fredriksberg
    Geraldine har sålt min bostadsrätt och har varit mycket professionell och trevlig under hela processen och det har känts tryggt med snabb återkoppling under resans gång. Läs mer
  • Åsa H sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-02-27

Fredriksberg
    Jag har sålt en bostadsrätt och Geraldin har skött den här affären jättebra. Hon har bemött mig på ett mycket bra sätt och återkopplat till mig snabbt. Läs mer
  • Anton F sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-02-20

Stenstorp
    Sålde en bostadsrätt i Stenstorp. Ända sen första samtalet har bemötandet och kontakten varit exemplarisk. När det finns så otroligt många mäklare att välja mellan vet man inte på förhand vad man har att förvänta sig, men i efterhand är jag otroligt nöjd över mitt val.

Totalt sätt blev det en väldigt snabb & smidig process vilket talar sitt tydliga språk - toppbetyg delas ut från mitt håll! Läs mer
  • Fawzi A sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping

2020-02-18

Vilhelmsberg
    Det är bra att alltid man ska kontakta en mäklare som har mycket erfarenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson