Geraldine Andersson

Geraldine Andersson

Geraldine Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Geraldine Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 360 omdömen med ett betyg på 4.8. Geraldine Andersson har haft 53 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

360 omdömen om Geraldine Andersson

Ana M
Köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Friggeråker

Geraldine är välkomnande och mycket trevlig som person. Hon är mån om att förklara och visa alla vinklar på objektet som är till salu för en tydlig uppfattning för köparen. Geraldine kommer också med förslag som kan vara av intresse för köparen. Hon är effektiv och kommunicerar tydligt om alla moment som gäller under affärens gång och hjälpsam när man har frågor. Har själv både köpt och sålt fastigheter ett antal gånger under livet men aldrig träffat någon mäklare "som är född för jobbet" som Geraldine Andersson.

Hampus A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Stenstorp

Välbemötande, trevlig och duktig innom sitt yrke, och e mån om både säljare och köpare. Rekommenderar starkt

Ana M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Åttagård

Anna Lena L
Sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Stenstorp

Hon var en varm och trevlig kvinna som jag valde pga att hon hade ett gott renomme`.- mina förväntningar var att hon skulle kunna sin sak och svara på mina frågor och det fixade hon såklart. samt att hon skulle sälja mitt hus till bästa pris såklart Hon gjorde ett gott intryck och tog god tid på sig och hon sålde mitt hus så tack för det Geraldine

Anita H
Fredriksberg

Proffsig, glad, trevlig. 5 plus. Jag är mycket nöjd med Geraldine och hur hon har skött min lägenhetsaffär. Geraldine rekommenderas starkt.

Alexander M
Fredriksberg

Jag tycker att jag har fått ett proffsigt och bra bemötande av Geraldine. Bra återkoppling och information. Jag har alltid fått bra resultat vid försäljning via fastighetsbyrån så har egentligen bara gott och säga om fastighetsbyrån och Geraldine.

Irene D
Fredriksberg

På ett professionellt och vänligt sätt med kunden i fokus med en suverän kontakt både med mail och telefonkontakt mäklaren är en som jag med varmt hjärta kan rekommendera

Junis J
Ranten

Mycket effektiv trevlig,och framför allt jag fick ett bra upplägg av försäljningen.

Karl R
Fredriksberg

Är för ovan för att kunna sätta betyg

Therese S
Falekvarna

Underbar mäklare, kunnig, svar på allt, lätt att få tag på, finns nära.