Mattias Augustsson

Mattias Augustsson

Mattias Augustsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 232 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Augustsson har haft 45 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

232 omdömen om Mattias Augustsson

Sedan starten hos Reco 2019
Christine Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Enbart bra och effektiv. Bra feedback och lätt att få tag på.

Claes Ö
Centrum

Mattias agerade förtroendeingivande och snabbt. Med ordning och reda och ett driv lyckas han åstadkomma affärer . Vi är väldigt nöjda!!

Anders L
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

Trevligt bemötande, ödmjuk, tydlig o bra genomgång av handlingar, informativ om händelser under hela processen.

Marita W
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

Mattias har varit en otroligt kompetent och proffsig mäklare som vi haft hjälp av både med sälj och köp av ny bostad. Han verkar ha förmågan att ha hur många bollar som helst i luften samtidigt. Vi är otroligt nöjda.

Christina L
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

Lugn, trevlig och påläst om bostaden. Höll oss hela tiden informerad om processen pch nästa steg. Han hade bra samverkan med kollegan som sålde bår fastighet isamband med detta köp. Allt gick mkt smidigt och enkelt. Vi ger Mattoas det bästa rekommendationerna som mäklare

Christine Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Han är informativ, ger feedback, aktiv och vänlig. Man känner sig trygg.

Mari-Cristin M
Sundborn

Mattias lever upp till de förväntningar jag har på en professionell mäklare. Han är trevlig och personlig utan att vara privat, svarar snabbt på e-post och har en bred kunskap och upplevs som pålitlig och trygg.

Fredric E
Östra Främby

Kort och enkelt sagt, en väldigt bra mäklare!

Omar A
Britsarvet

Snabb och smidig affär där Mattias va konstant tillgänglig. Trevlig och jätteproffsig!

Nicklas H
Centrum

Väldigt engagerad, professionell, lyhörd och trevlig.