Läs vad 39 Läs vad Mattias Augustsson

Bra initiativtagande och kommunikation
    Ivan B
    • 1:a
    • 31.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
  • 2021-01-09
    Glad och korrekt.Återkommer gärna vid nästa affär !
    Torsten H
    • 53.0 m²
    • Haga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
  • 2020-12-23
    Sålde en lähenhet 3rum och kök. Köpte en annan lägenhet. Bra bemötande. Alla förväntningar han svarade professionell och saklig.Jag är väldigt nöjd 😌.
    Kirsi M
    • 3:a
    • 72.0 m²
    • Sundborn
  • 2020-12-11
    Jag köpte en lägenhet via Mattias och tycker att han hade ett vänligt och bra bemötande.
    Jag fick all den information jag önskade utan några problem.
    Summering han sköter sitt jobb exceptionellt.
    Oscar S
    • 61.0 m²
  • 2020-11-30
    Som nybörjare när det kommer till bostadsköp så var Mattias väldigt tillmötesgående samt fick oss att känna oss trygga. Fanns alltid tillgänglig vid frågor och tog sig tid att noggrant gå igenom kontraktet med oss innan påskrivning.
    Camilla F
    • 5:a
    • 110.0 m²
    • Galgberget
  • 2020-11-26
    Mattias har bemött oss bra och korrekt. Inga krångligheter över huvud taget utan han har hållit allt vad han sagt.
    Vi har haft en mycket bra affär tack vare honom.
    Gabriel R
    • 3:a
    • 107.0 m²
  • 2020-11-12
    Sympatisk ung man som är trevlig och tillmötes gående. Dessutom väldigt säker på sitt jobb och tar sig tid att lyssna. Vår försäljning blev både snabb och smidig och det var Mattias förtjänst och vi rekommenderar honom varmt.
    Mats Jerry N
    • 61.0 m²
  • 2020-11-10
    Tack Mattias för snabb hantering, tydlig återkoppling och krångelfri affär!
    Nina E
    • 46.0 m²
  • 2020-11-10
    Vi har köpt en 1:a i centrala Falun. Mattias var påläst om lägenheten, fastigheten och bostadsrättsföreningen. Mattias var alltid snabb med återkoppling på mina frågor och bemötandet var alltid vänligt och roligt.

Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och Mattias till
    släkt och vänner.
    Helena V
    • 1:a
    • 43.5 m²
  • 2020-11-06
    SUPER proffsigt rakt igenom.
    Niklas E
    • 62.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte