Mattias Augustsson

Mattias Augustsson

Mattias Augustsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Augustsson har haft 60 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 142 Läs vad Mattias Augustsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Östra Främby
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, gav svar på mina frågor,
    det han ej kunde besvara på en gång, kollade han upp å återkom med svar.
    Kände förtroende för honom
    Trevlig sommar
    Med vänlig hälsning,
    Barbro Persson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Hälsingberg
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och lyhörd mäklare. Vi var köpare i den här transaktionen och är väldigt nöjda med hur Mattias skötte affären.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    2022-08-08 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Alltid tillgänglig och uppfyllde våra önskemål troget. Skötte försäljningen utmärkt trots orolig marknad. Rekommenderas.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Serviceinriktad och snabb i kommunikationen. Kände mig trygg som köpare.
    • Britsarvet
    2022-08-07 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Mattias Augustsson, han var mycket noggrann och tydlig. Stämde alltid av med mig vid varje
    steg i försäljningen. Lämnade löpande information vi budgivning.
    Återkom alltid med besked på mina frågor o funderingar.
    Noggrann och förklarande vid genomgång av avtal innan underskrift.
    Med vänlig hälsning
    Monica Kilström
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och trevlig attityd.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Bra bemött, proffsigt arbete rakt igenom. Mina förväntningar var höga och Mattias levererade upp till och över dom. Sammanfattningsvis en mäklare att rekomendera!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Fantastiskt bra på alla sätt, rekommenderas varmt. Alltid trevlig, tillgänglig och förstod mig exakt.
    Skulle anlita honom igen alla dagar i veckan, känt mig väldigt trygg som säljare från början till slut.
    • Lustigknopp
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mattias är toppen! Han är snabb på att svara på frågor, är lätt att kontakta och har varit toppen med att hålla mig uppdaterad genom hela processen. Mattias är också mycket vänlig och bra på att kommunicera, han förklarade detaljerna i kontraktet på ett sätt som var lätt förstå.
    • Haga
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mattias har haft ett trevligt bemötande mot oss under hela säljprocessen. Han gav bra råd och såg till att det blev en bra försäljning