Mattias Augustsson

Mattias Augustsson

Mattias Augustsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Augustsson har haft 76 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 69 Läs vad Mattias Augustsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Britsarvet
    2021-07-05
    -Mycket proffsigt och trevligt

-Våra förväntningar infriades mer än väl.

-Personligt engagemang som ingav trygghet
    2021-07-05
    Vi upplevde honom som trevlig och flexibel.
    2021-07-01
    Väldigt nöjd med Mattias. Bra bemötande och flexibel vid affär.
    • Herrhagen
    2021-06-21
    Jag blev väl bemött av mäklaren. Han svarade tålmodigt på mina frågor, även om jag säkert ställde samma fråga flera gånger. Det gick smidigt att boka in de fåtal förhandsvisningar som det kom in förfrågningar om och genom dem kunde jag sälja utan öppen visning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Galgberget
    2021-06-16
    Mattias är en mäklare som uppfyllt dom förväntningar vi haft på hur en mäklare skall vara! Tillgänglig, tydlig, stöttande och coachande. Vi är väldigt nöjda med försäljningen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Galgberget
    2021-06-14
    Mattias har alltid ett trevligt bemötande, är saklig och återkoppla snabbt.
    • Östra Främby
    2021-06-12
    Gav oss bra info, hade en bra kommunikation med oss när säljarna krånglade
    2021-06-11
    Proffsig och höll en nära kontakt under hela köpet. Tydlig och strukturerad samtidigt som han var lyhörd för våra önskemål. Flexibel och bra
    • Högbo
    2021-06-10
    Riktigt bra bemötande från start, hjälpsam genom hela processens alla steg. Mattias upplevdes som en riktig trygghet som mäklare att ha med sig igenom hela affären då han uppvisar en stor kunnighet inom området och är duktig på att bemöta och försöka uppfylla båda parternas önskemål.
    2021-06-10
    Han bemött mig så bra, han var så trevligt och tydligt med allt och jag fick allt hjälp som jag behövde ha från han.