Mattias Augustsson

Mattias Augustsson

Mattias Augustsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Mattias Augustsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Mattias Augustsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Augustsson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

219 omdömen om Mattias Augustsson

Sedan starten hos Reco 2019
Madelene E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Jag har blivit mycket väl bemött av Mattias som visat fint engagemang i försäljning av min bostad samt vid köp av min nya bostad!

Tomas E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Det blev en bra affär trots dåliga tider,Mattias är engagerad i det han gör, men det finns lite kvar att göra innan allt är klart

Per-erik S
Haga

Hej, Tycker att allt var så bra som det kan bli och då krävs ingen ytterligare förklaring.

Emelie P
Grycksbo

Trevlig, tydlig och tillmötesgående för bägge parter.

Joel N
Centrum

Tacksam för den hjälp jag fått av Mattias Kan starkt reka han vidare!

Pernilla H
Centrum

Jag blev bemött väldigt professionellt av Mattias jag hade örväntningar på att få tydlig information om bostaden och området, och mäklaren levde verkligen upp till dem genom att vara kunnig, tillmötesgående och transparent genom hela processen. Min upplevelse av Mattias vid köpet av min bostad på Sturegatan 85B var rakt egenom mycket positiv och jag kände mig trygg och väl omhändertagen genom hela affären.

Robert H
Centrum

Väldigt bra bemötande, trevlig och kunnig i området. Kan inte ge något annat än maxat betyg!

Petra L
Centrum

Proffsig och väldigt tillmötesgående!

Inger W
Haga

Fick ett bra bemötande och Mattias levde upp till förväntningarna. Fick bra hjälp och allt löstes smidigt!

Börje B
Grycksbo

Mycket trevlig, kompetent och förtroendeingivande, som gör en smidig lösning för kunden.