Monica Sahlin

Monica Sahlin

Monica Sahlin är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Monica Sahlin har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Monica Sahlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.7. Monica Sahlin har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

124 omdömen om Monica Sahlin

Sedan starten hos Reco 2020
Gabriella F
Källviken

Monica har varit lätt och bra att samarbeta med. Vi har känt att vi fått det stöd och den hjälp vi behövt under hela processen med försäljningen. Vi kan varmt rekommendera henne!

Joakim Q
Svärdsjö

Trevlig och enkelt att göra affär

Monika A
Svärdsjö

Fick bra förtroende för henne hon var alltid tillgänglig när man hade frågor.

Lennart E
Främby

Mycket bra bemötande, och vi har fått svar på våra frågor och funderingar som vi haft. Hon har alltid återkopplat snabbt. Hon har agerat professionellt och engagerat.

Evalis S
Britsarvet

Det kändes väldigt bra att låta Monica sälja mitt hus. Hon är en varm och lättsam person, effektiv och hjälpte till att fixa med allting runtomkring försäljningen. Jag rekommenderar henne varmt. Evalis Sjöstrand

Jakob B
Haraldsbo

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med. Perfekt som förstagångsköpare.

Helena T
Haraldsbo

Monica är ett proffs på sitt jobb! Hon fick oss att känna trygghet genom hela försäljningen av vårt hus, förklarade alla delar av processen på ett sakligt och informativt sätt. Kan varmt rekommendera att välja Monica som mäklare.

Johan Å
Britsarvet

Vi är supernöjda! Monica är jättetrevlig, snäll, duktig och vi kan varmt rekomendera henne till alla som funderar på att sälja/köpa bostad. Stort tack Monica för all hjälp genom hela processen. Toppbetyg! :)

Jenny B
Britsarvet

Vi är jättenöjda med Monica som hittade vårt hus åt oss och löste hela affären otroligt bra. Vi kan varmt rekommendera henne. Stort tack för all hjälp

Torsten H
Britsarvet

Allt fungerade bra från början till slut!