Monica Sahlin

Monica Sahlin

Monica Sahlin är mäklare på Fastighetsbyrån Falun

Monica Sahlin har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Monica Sahlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.7. Monica Sahlin har haft 54 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 73 Läs vad Monica Sahlin

• Bergalid
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    • Hälsingberg
    2022-09-05 Verifierad kund
    Otroligt duktig mäklare som är lyhörd och duktig.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Väldigt bra ,vi hade inte några förväntningar direkt men vi är väldigt nöjda med Monica .
    • Hosjö
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående, kunnig.
    • Daglösleret
    2022-07-10 Verifierad kund
    Monica var jätte bra.
    Väldigt bra bemötande, hon stötta väldigt bra när vi hade frågor samt att stötta oss när vi skrev papper och allt.
    • Daglösleret
    2022-07-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och oftast snabb att svara i telefon eller via mail.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Positivt bemötande med stort engagemang. Kan varmt rekommendera.
    • Östanfors
    2022-06-18 Verifierad kund
    Monica gav från början till slutet av försäljningen ett utomordentligt professionellt stöd. Hennes kunskap och vägledning gjorde att vi fick en snabb försäljning av huset och kunde maximera värdet. Jag rekommenderar varmt henne som er fastighetsmäklare i Dalarna.
    • Sundborn
    2022-06-07 Verifierad kund
    Har ett positivt intryck av Monika som är väldigt lätt att ha att göra med. Jag kände mig välkommen. Hon är hjälpsam, positiv, trevlig och intresserad av mig som spekulant - vad letar jag efter, vilka behov etc.
    • Källviken
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt och glatt bemötande av mäklaren.
    Vi förväntade oss tydlig information av mäklaren om husförsäljning och bostadsmarknaden samt engagemang från mäklaren.

Monicas beskrivning av vårt hus på Hemnet och i foldern var fantastiskt bra. Den beskrev verkligen vårt hus. Monica Sahlin höll oss hela tiden informerade via telefon och SMS hur försäljningen fortlöpte. Detta är en mäklare med 100 % engagemang och jobbar verkligen för sin kund oavsett tid på dygnet. Hennes kunskap och glada sätt gör det lätt att få en bra relation som kund vid en "stor affär" vilket en husförsäljning är. Vi kommer att varmt rekommendera henne som mäklare. //Sivert o Britt