Fastighetsbyrån Falun

Fastighetsbyrån Falun

• BadgeTenYears
Ring 023-182 60 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Falun! Här har vi funnits sedan 1960-talet och tack vare vår mångåriga erfarenhet, det lokala nätverk vi byggt upp och vårt samarbete med banken kan vi ge dig goda förutsättningar till en lyckad och trygg bostadsaffär. Falun är en idyllisk småstad med mycket historia. Här finns också många...

914 omdömen om Fastighetsbyrån Falun

Sedan starten hos Reco 2013

Anita K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Östanfors

Bara positiv. Mattias har varit serviceinriktad. Proffsig men också personligt. Det kändes tryggt och bra!

Elias K
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Eriksson en del av Fastighetsbyrån Falun
Korsnäs

Vår första kontakt med Gustav var effektiv och ordentlig. Han fixade snabbt så att vi kunde komma på visning eftersom vi missade den första. Han svarade på våra funderingar över sms dygnets alla timmar så vi snabbt kunde komma till ett beslut. När vi pratade med honom om fastigheten så var han rak och tydlig i all information och om potentiella problem med den. Eftersom vi ej hade erfarenhet av husköp tidigare så var vi rädda att vi inte skulle förstå mycket av det som hände men det blev inga problem för Gustav förklarade...

Marie B
Centrum

Trevlig, saklig, kunnig och flexibel. Tillgänglig, svarar alltid och om inte så hör han alltid av sig inom kort.

Karin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Trevlig, positiv, kunnig och engagerad. Krånglar inte till det. Har svarat snabbt när jag haft funderingar. Har inget att klaga på utan är supernöjd!

Gustav F
Haga

Bra och tydlig kommunikation. Trevligt bemötande.

Bo C
Enviken

Vi har haft flera kontakter och alltid har Monica gett ett varmt och kunnigt intryck. Visar objekt på ett bra sätt utan att vara påträngande.

Christian P
Grycksbo

Monica har under hela förloppet svarat och hjälpt oss med våra frågor. Det har känts tryggt då vi är förstagångsköpare.

Alf A
Sundborn

Vi blev positivt bemötta och fick bra kontakt från början med Mikaela. Hon levde upp till våra förväntningar och vi är nöjda med resultatet.

Gärd Elisabet L
Sundborn

Kunnig, trevlig, engagerad. Tio poäng av tio möjliga!

Sture A
Grycksbo

Monica var/är otroligt professionell. Hon förklarade alla turer på ett förståeligt sätt och informerade kontinuerligt genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne.

Gabriel L
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Eriksson en del av Fastighetsbyrån Falun
Danholn

Väldigt professionell och duktig mäklare. Lätt att prata med och ger ett grymt bemötande.

Maria Christina E
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Eriksson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sågmyra

100 % tillmötesgående. Lätt att få kontakt med svarade direkt alla dagar o veckan. Trevlig och lätt att ha att göra med.

Hans Olov E
Bjursås

Positiv och empatisk. En riktigt trevlig mäklare

Christine Ö
Centrum

Enbart bra och effektiv. Bra feedback och lätt att få tag på.

Claes Ö
Centrum

Mattias agerade förtroendeingivande och snabbt. Med ordning och reda och ett driv lyckas han åstadkomma affärer . Vi är väldigt nöjda!!

Karl Erik Torbjörn R
Enviken

Trots lite svåra tider att sälja så är fastigheten nu såld. Inget att anmärka på mäklaren Mikaela Höcke. Alltid lätt att nå och smidig att ha att göra med. Upplever henne som mycket kompetent i sin roll som mäklare.

Maths Lars J
Vika

Väldigt trevlig och professionell. Jag är mycket nöjd med hela affären. 👍

Patrik B
Enviken

Upplevs ständigt vara tillgänglig, svarar utan problem och är hjälpsam. Trevligt bemötande.

Anders L
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

Trevligt bemötande, ödmjuk, tydlig o bra genomgång av handlingar, informativ om händelser under hela processen.

Mats Gunnar W
Boda

Tillgänglig, alltid lätt att få tag på. Lyssnat på oss. Kunnig lätt och trevlig att ha att göra med.

Elisabet G
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

informativ inlyssnande och blåste inte upp våra förväntningar. Saklig hantering under hela projekttiden. Om vi startar en mäklarfirma då anställer vi MJ direkt

Marita W
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

Mattias har varit en otroligt kompetent och proffsig mäklare som vi haft hjälp av både med sälj och köp av ny bostad. Han verkar ha förmågan att ha hur många bollar som helst i luften samtidigt. Vi är otroligt nöjda.

Christina L
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Sundborn

Lugn, trevlig och påläst om bostaden. Höll oss hela tiden informerad om processen pch nästa steg. Han hade bra samverkan med kollegan som sålde bår fastighet isamband med detta köp. Allt gick mkt smidigt och enkelt. Vi ger Mattoas det bästa rekommendationerna som mäklare

Christine Ö
Centrum

Han är informativ, ger feedback, aktiv och vänlig. Man känner sig trygg.

Viola L
Kårarvet

Monica Sahlin var mycket trevlig och tillmötesgående och vi är mycket öjda med all kontakt med henne och med försäljningen.

Anders L
Övre Haraldsbo

Väldigt trevligt och ödmjukt bemötande. Hon var väldigt engagerad och tillmötesgående. Bred kunskap och väldigt bra kännedom om vilka som skulle kunna vara intresserade av hus i detta område. Kände ganska snart att vi valde rätt mäklare till oss o vårt hus.

Kerstin Marianne O
Vassbo

Jag är mycket nöjd med Mikaela som min fastighetsmäklare. .seriös, kunnig , informativ .

Mari-Cristin M
Sundborn

Mattias lever upp till de förväntningar jag har på en professionell mäklare. Han är trevlig och personlig utan att vara privat, svarar snabbt på e-post och har en bred kunskap och upplevs som pålitlig och trygg.

Claes E
Vassbo

Trevlig tjej som var saklig tog upp både positiva saker och negativa saker. Var också tillgänglig.

Berk S
Britsarvet

Monica har utfört sitt arbete utmärkt och vi har inget att klaga om.

Fredric E
Östra Främby

Kort och enkelt sagt, en väldigt bra mäklare!

Ulrika R
Stennäset

Vi ville sälja huset snabbt och det gjorde vi. Två veckor efter vårt första möte med mäklaren var försäljningen klar. Hon var väldigt bra att ha som bollplank når frågor uppstod. Väldigt kunnig och kompetent.

Omar A
Britsarvet

Snabb och smidig affär där Mattias va konstant tillgänglig. Trevlig och jätteproffsig!

Nicklas H
Centrum

Väldigt engagerad, professionell, lyhörd och trevlig.

Eva F
Centrum

Väldigt bra bemötande av vår mäklare Mattias. Alltid ett svar inom kort och har bra kunskap om lägenheten och området. Det är andra gången som vi har haft kontakt med honom och vi ger honom högsta betyg.

Eric R
Vassbo

Hög servicenivå, stort engagemang! Det märks att Monica gillar sitt jobb!

Emil D
Lustigknopp

Fick svar på alla frågor jag hade och blev guidad genom hela processen. Super nöjd med både köp och mäklare

Christian J
Skutudden

Lyckades lösa de potentiella problem som uppstod på ett mycket bra sätt!

Felicia F
Hälsinggården

Mattias är mycket trevlig och engagerad mäklare! Mycket tacksam för den hjälp och stöd jag fått av Mattias.

Gabriella F
Källviken

Monica har varit lätt och bra att samarbeta med. Vi har känt att vi fått det stöd och den hjälp vi behövt under hela processen med försäljningen. Vi kan varmt rekommendera henne!

Benny L
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Slätta

Proffsigt bemötande. Kunnig och delar med sig av sin erfarenhet. Ger både positiva och negativa tips/kommentarer till oss säljare. Han stressar aldrig fram, att vi ska ta snabba beslut. Vi är mycket nöjd med honom.

Jasper M
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Slätta

Trevlig och professionell. Köpet fungerade utmärkt.

Madelene E
Centrum

Jag har blivit mycket väl bemött av Mattias som visat fint engagemang i försäljning av min bostad samt vid köp av min nya bostad!

Malin B
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
Slätta

Proffesionell, trevlig och informativ.

Tomas E
Centrum

Det blev en bra affär trots dåliga tider,Mattias är engagerad i det han gör, men det finns lite kvar att göra innan allt är klart

Agneta Kristina P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Falun

Professionell, personlig och engagerad

Josefine A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Höcke en del av Fastighetsbyrån Falun
Centrum

Otroligt ödmjuk och hjälpsam, professionell och får saker gjorda. Mycket nöjd med hela upplevelsen!

Joakim Q
Svärdsjö

Trevlig och enkelt att göra affär

Monika A
Svärdsjö

Fick bra förtroende för henne hon var alltid tillgänglig när man hade frågor.

Lennart E
Främby

Mycket bra bemötande, och vi har fått svar på våra frågor och funderingar som vi haft. Hon har alltid återkopplat snabbt. Hon har agerat professionellt och engagerat.