Fastighetsbyrån Falun

Fastighetsbyrån Falun

Välkommen till Fastighetsbyrån i Falun!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och tack vare vår mångåriga erfarenhet, det lokala nätverk vi byggt upp och vårt samarbete med banken kan vi ge dig goda förutsättningar till en lyckad och trygg bostadsaffär.

Falun är en idyllisk småstad med mycket historia. Här finns också många sjöar och för den som älskar att vara ute i den svenska naturen finns mycket att tillgå. Med bra vägar samt järnväg tar du dig enkelt både till fjäll och storstaden på bara ett par timmar härifrån.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och höra av dig när du undrar något kring boende i Falun. Välkommen!

Läs vad 596 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falun 2

2022-08-10 Verifierad kund
    Anel är proffsig, vänlig, och hjälpsam, Han har bemötande med glimten i ögat som ger det lilla extra!
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Hälsingberg
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och lyhörd mäklare. Vi var köpare i den här transaktionen och är väldigt nöjda med hur Mattias skötte affären.
    2022-08-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ordnade snabb visning. Kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    2022-08-08 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Alltid tillgänglig och uppfyllde våra önskemål troget. Skötte försäljningen utmärkt trots orolig marknad. Rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    2022-08-08 Verifierad kund
    Serviceinriktad och snabb i kommunikationen. Kände mig trygg som köpare.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Jag har bara gott att säga om Mattias Augustsson, han var mycket noggrann och tydlig. Stämde alltid av med mig vid varje
    steg i försäljningen. Lämnade löpande information vi budgivning.
    Återkom alltid med besked på mina frågor o funderingar.
    Noggrann och förklarande vid genomgång av avtal innan underskrift.
    Med vänlig hälsning
    Monica Kilström
    2022-08-06 Verifierad kund
    I wasn’t satisfied with the professionalism of Anel. Many phone conversations he had screaming kids in the background. Not too fast to return calls or receive information.
    Thank you Kelly for your review. I'm sorry I didn't meet your expectations. The reason for the kids in the background was because I helped you with the purchase during my vacation.

I hope you enjoy your new apartment!
    Anel Motovac
    2022-08-04 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och trevlig attityd.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Jättebra bemötande under hela säljperioden.
    Vi hade förväntningar om att sälja bostaden snabbt och till ett pris vi ville ha. Mäklaren hjälpte till väldigt bra och löste uppgiften galant.
    Superbra upplevelse allt gick snabbt och smidigt. Alltid tillgänglig om man behövde ringa och fråga något.
    Som sagt supernöjd.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Bra bemött, proffsigt arbete rakt igenom. Mina förväntningar var höga och Mattias levererade upp till och över dom. Sammanfattningsvis en mäklare att rekomendera!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Fantastiskt bra på alla sätt, rekommenderas varmt. Alltid trevlig, tillgänglig och förstod mig exakt.
    Skulle anlita honom igen alla dagar i veckan, känt mig väldigt trygg som säljare från början till slut.
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mattias är toppen! Han är snabb på att svara på frågor, är lätt att kontakta och har varit toppen med att hålla mig uppdaterad genom hela processen. Mattias är också mycket vänlig och bra på att kommunicera, han förklarade detaljerna i kontraktet på ett sätt som var lätt förstå.
    • Haga
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mattias har haft ett trevligt bemötande mot oss under hela säljprocessen. Han gav bra råd och såg till att det blev en bra försäljning
    2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket duktig på alla sätt! Karismatisk, vänlig, intresserad, perfekt utfört arbete!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonna Dalan en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Svartnäs
    2022-07-24 Verifierad kund
    Trevlig och lättsam. Upplevde att hon trivs med sitt jobb vilket är en bra förutsättning för att lyckas.
    Inser att det är mycket att tänka på vid en husförsäljning. Jonna levde upp till de krav man kan ställa på en mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonna Dalan en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Svartnäs
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
  • Allan D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anel Motovac en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Kyrkbacken
    2022-07-20 Verifierad kund
    Jag har träffat många mäklare. Anel är helt klart den mest kompetenta jag nånsin haft att göra med. En förtroendeingivande och serviceinriktad mäklare som helt prestigelöst och opartiskt ser till effektivitet. Det som förbryllar mig är att han är så ung. Denna mäklare kommer gå långt.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Väldigt bra ,vi hade inte några förväntningar direkt men vi är väldigt nöjda med Monica .
    • Hosjö
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående, kunnig.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Jätte trevlig som person är en topp affärman
    • Daglösleret
    2022-07-10 Verifierad kund
    Monica var jätte bra.
    Väldigt bra bemötande, hon stötta väldigt bra när vi hade frågor samt att stötta oss när vi skrev papper och allt.
    2022-07-09 Verifierad kund
    Grymt trevligt mäklare som är extremt kunnig!
    Supertrevlig och hjälpsam.

Kommer absolut hör av mig till honom när jag ska sälja i framtiden.
    • Daglösleret
    2022-07-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och oftast snabb att svara i telefon eller via mail.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonna Dalan en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Bjursås
    2022-07-05 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande! Glad, inkännande och proffsig. Rekommenderar Jonna starkt!
    2022-07-04 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffsig mäklare!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Proffsig och trevligt bemötande
    • Herrhagen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mäklaren hade trevligt bemötande. Ingav förtroende i bemötandet, gav information som hjälpte i att bedömma om objektet var lämpligt för mig. Vägledde mig genom köp processen så jag kände mig trygg.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Positivt bemötande med stort engagemang. Kan varmt rekommendera.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående vid önskemål om tid för visning av lägenhet, avtalsskrivning och nyckelöverlämning. Vid frågor via sms kom svaren inom en timma. Vid de personliga mötena gavs mycket saklig information och tid för kunden att komma med frågor.
    • Östanfors
    2022-06-18 Verifierad kund
    Monica gav från början till slutet av försäljningen ett utomordentligt professionellt stöd. Hennes kunskap och vägledning gjorde att vi fick en snabb försäljning av huset och kunde maximera värdet. Jag rekommenderar varmt henne som er fastighetsmäklare i Dalarna.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Tycker att vi fick bra tips och råd under tiden vår fastighet var till salu.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Hela försäljningsprocessen tillsammans med Mattias var helt till belåtenhet. Vi jobbade med raka puckar och tydlighet.
    Vi är mycket nöjda med samarbetet med en proffsig mäklare som Mattias.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    2022-06-15 Verifierad kund
    Blev bemött bra tycker jag.

Har träffat en del sämre mäklare tidigare så förväntningarna var inte höga. Mattias ändrade min uppfattning då jag är riktigt nöjd med honom!

Toppklass att han lyckades fixa en visning före den riktiga visningen!
  • Daniel H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anel Motovac en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Hälsinggården
    2022-06-13 Verifierad kund
    Fick ett bra pris. Lättsam mäklare.
    • Haga
    2022-06-10 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare som förtjänar stor eloge för all hjälp! Fantastiskt trevlig, hjälpsam, glad och positiv. Inget krångel, allt flyter på och fungerar perfekt. Vid framtida köp och försäljningar så önskar jag ta hjälp av Mattias igen, en mäklare som jag verkligen kan rekomendera :)

Med vänliga hälsningar
    Johan Å
    2022-06-08 Verifierad kund
    Vi bemöttes mycket bra. Kunnig, tydlig och påläst mäklare. Han hjälpte oss bra genom hela processen genom att förklara de olika stegen när vi kom till dem. Kände oss trygga med Anel hela tiden.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Har ett positivt intryck av Monika som är väldigt lätt att ha att göra med. Jag kände mig välkommen. Hon är hjälpsam, positiv, trevlig och intresserad av mig som spekulant - vad letar jag efter, vilka behov etc.
    • Källviken
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt och glatt bemötande av mäklaren.
    Vi förväntade oss tydlig information av mäklaren om husförsäljning och bostadsmarknaden samt engagemang från mäklaren.

Monicas beskrivning av vårt hus på Hemnet och i foldern var fantastiskt bra. Den beskrev verkligen vårt hus. Monica Sahlin höll oss hela tiden informerade via telefon och SMS hur försäljningen fortlöpte. Detta är en mäklare med 100 % engagemang och jobbar verkligen för sin kund oavsett tid på dygnet. Hennes kunskap och glada sätt gör det lätt att få en bra relation som kund vid en "stor affär" vilket en husförsäljning är. Vi kommer att varmt rekommendera henne som mäklare. //Sivert o Britt
    2022-06-07 Verifierad kund
    Monika var tydlig med alla steg för oss som säljare. Var i stort sett alltid nåbar oavsett tider eller helger. Var korrekt och mycket tillmötesgående. Kändes som att hon verkligen ville göra oss nöjda. Hon hade bra kläm på vårt hus och fick fram i beskrivningen av huset precis det vi önskade.
    Vi är mer än nöjda med henne.
    • Källviken
    2022-06-07 Verifierad kund
    Hittills har jag bara erfarenhet av Monica som köpare av en fastighet som hon förmedlat. Hoppas att det fungerar lika bra då hon skall sälja vår fastighet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    • Hälsingberg
    2022-06-03 Verifierad kund
    Har på ett personligt och professionellt sätt hjälpt oss att sälja vårt hus. Kan varmt rekommendera Mattias som hjälp vid försäljning av hus och bostadsrätter
    2022-06-02 Verifierad kund
    Jätte trevligt och positiv person som gjorde sitt jobb utmärkt.

Hjärtligt rekommenderar Anel!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lättsam mäklare. Fint bemötande både gentemot säljaren och oss som köpare. Lyssnade på våra önskemål och förstod vad vi ville ha. Kunnig i sin sak och visade stort intresse.
    Köpet gick suveränt smidigt och kändes tryggt.
    Har bara goda betyg att ge.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig kille som har gjort ett utmärkt jobb 👌
    Finns bara 1 och det är 👍👍👍👍👍
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mattias visades stort intresse för affären
    Mattias vart rekommenderad av en annan mäklare och han levde upp till detta
    Hela försäljning flöt på väldigt bra såldes på fyra dagar vilket vi kände var väldigt bra
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tröst när jag misströstade, hela tiden tydlig & korrekt info. Positiv & intusiastisk. Motsvarade förväntningar.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Engagerad och lätt att kommunicera med innan och under försäljningen.
    • Marstrand
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket bra, hjälpsam vid frågor och funderingar
    2022-05-28 Verifierad kund
    Bra att ställa up med online visning.