Fastighetsbyrån Falun

Fastighetsbyrån Falun

Välkommen till Fastighetsbyrån i Falun!

Här har vi funnits sedan 1960-talet och tack vare vår mångåriga erfarenhet, det lokala nätverk vi byggt upp och vårt samarbete med banken kan vi ge dig goda förutsättningar till en lyckad och trygg bostadsaffär.

Falun är en idyllisk småstad med mycket historia. Här finns också många sjöar och för den som älskar att vara ute i den svenska naturen finns mycket att tillgå. Med bra vägar samt järnväg tar du dig enkelt både till fjäll och storstaden på bara ett par timmar härifrån.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och höra av dig när du undrar något kring boende i Falun. Välkommen!

Läs vad 325 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falun

• 2020-11-30

Camilla F skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Som nybörjare när det kommer till bostadsköp så var Mattias väldigt tillmötesgående samt fick oss att känna oss trygga. Fanns alltid tillgänglig vid frågor och tog sig tid att noggrant gå igenom kontraktet med oss innan påskrivning. Läs mer
  • 2020-11-29

Åke P skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Jag och mina syskon har sålt våran pappas 2 rums lägenhet i ett attraktivt område i Falun. Ann-Marie har varit toppen från start till mål. Först och främst så hjälpte hon till med att skapa en fullmakt åt oss så vi kunde få till den här affären. Vilket hade varit knepigt utan. Hade inga förväntningar eftersom vi bara behövde bli av med lägenheten. Men i slutändan är vi mer än nöjda över Ann-Maries jobb med en mycket lyckad försäljning. Läs mer
  • 2020-11-29

Britt P skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Trevlig, proffsig & ödmjuk, suveränt bemötande genom hela husaffären från början till slut! Läs mer
  • 2020-11-26

Gabriel R skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Mattias har bemött oss bra och korrekt. Inga krångligheter över huvud taget utan han har hållit allt vad han sagt.
    Vi har haft en mycket bra affär tack vare honom. Läs mer
  • 2020-11-12

Mats Jerry N skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sympatisk ung man som är trevlig och tillmötes gående. Dessutom väldigt säker på sitt jobb och tar sig tid att lyssna. Vår försäljning blev både snabb och smidig och det var Mattias förtjänst och vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2020-11-10

Nina E skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Tack Mattias för snabb hantering, tydlig återkoppling och krångelfri affär! Läs mer
  • 2020-11-10

Helena V skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Vi har köpt en 1:a i centrala Falun. Mattias var påläst om lägenheten, fastigheten och bostadsrättsföreningen. Mattias var alltid snabb med återkoppling på mina frågor och bemötandet var alltid vänligt och roligt.

Vi kommer att rekommendera Fastighetsbyrån och Mattias till
    släkt och vänner. Läs mer
  • 2020-11-06

Niklas E skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    SUPER proffsigt rakt igenom. Läs mer
  • 2020-11-05

Peter L skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Proffsigt bemötande o engagemang
    En proffsmäklare helt enkelt 👍👍 Läs mer
  • 2020-11-04

Martina H skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Mycket trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare. Läs mer
  • 2020-11-04

Helena E skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Mattias är mycket proffsig, håller hög service, återkopplar/svarar inom 30 minuter. Hjälpsam och man känner sig trygg! Smidigare kan inte ett köp bli... vi köpte vår dotters första egna hem av honom, en bostadsrätt, vi är super nöjda! Läs mer
  • 2020-11-02

Sebastian H skrev om Monica Sahlin en del av Fastighetsbyrån Falun
    Kunnig, professionell, engagerad. Läs mer
  • 2020-11-02

Carina L skrev om Monica Sahlin en del av Fastighetsbyrån Falun
    Bra bemötande, stort kunnande. Läs mer
  • 2020-11-01

Barbro J skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Man kände sig trygg med Mattias, han gjorde ett bra jobb och ledde oss till rätta beslut Läs mer
  • 2020-10-30

Mikael N skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt en tvåa. Förtroendeingivande och svarar allting vid telefonkontakt. Kunde via kontakter få tag på den perfekta köparen. Läs mer
  • 2020-10-25

Ann-louise L skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Eva hjälpte oss att sälja vår villa. Hon är mycket driven och har en värdefull inblick i den lokala marknaden. Hon hjälpte oss framåt i säljprocessen på ett bra sätt. Hon kom med olika förslag på hur vi kunde lägga upp processen och gav oss bra råd på vägen fram tills att vi hade affären i hamn.

Vi är glada och tacksamma för att just Eva kunde hjälpa oss med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-10-24

Harald K skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Bästa mäklare någonstans. inkännande, hjälpsam och kompetent Läs mer
  • 2020-10-23

Emma Matilda N skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Vi har sålt vårat hus ute på landet!
    Vi blev väl bemötta av en fantastiskt mäklare.
    Våra förväntningar var en snabb och smidig försäljning. Hon levde upp till våra förväntningar och la ner hela sin själ och fritid i oss kändes det som.
    Vi är super nöjda med Eva som mäklare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-10-20

Ann D skrev om Monica Sahlin en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt min kolonistuga. Väldig bra utfört och väldigt bra mäklaren . Läs mer
  • 2020-10-19

Friederike K skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Vi köpte villan och Mattias tar jätte bra hand om processen! Stort tack! Läs mer
  • 2020-10-15

Bengt H skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Bästa mäklaren, engagerad, professionell, erfaren och otroligt vänlig och kunnig. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-10-09

Maria H skrev om Monica Sahlin en del av Fastighetsbyrån Falun
    Jag sålde en bostadsrätt med Monica som mäklare och jag är mycket nöjd på alla sätt. Från det första samtalet och genom hela processen har Monica visat ett enormt engagemang och hon har med mycket glädje och energi tagit mig igenom försäljningen. Täta uppdateringar, bra dialog och total transparens är några av de faktorer som är viktiga för mig och i alla dessa fall har Monica varit otroligt bra. Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-10-09

Maria J skrev om Monica Sahlin en del av Fastighetsbyrån Falun
    Har sålt min sommarstuga. Monica är pigg, glad och trevlig och sålde min stuga till ett par som kommer att ta väl hand om den. Läs mer
  • 2020-10-05

Ulrika F skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Jag har sålt en villa.
    Jag fick från allra första början ett gott intryck av Ann-Marie. Hon hade kunskap och kändes förtroendeingivande. Under hela processen har hon skapat delaktighet hållit mig uppdaterad på ett mycket bra sätt. Min försäljning avlöpte väldigt smidigt och snabbt och det fanns hela tiden en flexibilitet och öppenhet i Ann-Maries arbete.
    Jag kan varmt rekommendera henne till andra som står i beredskap med att sälja sin villa. Läs mer

Bengt J skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Vi har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjda med mäklaren som har ett trevligt bemötande och lämnar bra information. Läs mer

Gunnar L skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt villa.
    A-M skötte förberedelserna och nödvändiga kontakter på ett bra sätt. Hon var mycket tillmötesgående och visade genuint intresse för att vi skulle göra en bra affär.
    Förväntningarna på säljprocessen infriades väl. Läs mer

Mathias K skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt lgh i Falun. Föregående fråga ska vara svar utmärkt. Var svårt att få till det på tfn. Läs mer
  • 2020-10-03

Gunilla S skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Ann-Marie är ett mäklarproffs! Läs mer

Monica I skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålde ett hus från början av 1900-talet. Ann-Marie är erfaren och vi var jättemycket hjälpta av hennes erfarenhet och kunskap om marknaden. Anne-Marie gav bra råd och tips och var alltid nåbar då vi hade frågor och funderingar. Rekommenderas! Läs mer

Paul A skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt vinterbonad timmerstuga.
    Bra bemötande.
    Jag förväntade mig att affären skulla skötas smidigt och utan dröjsmål med hänsyn tagen till både säljare och köpare. Att bra marknadsvärde uppnåddes var ingen nackdel.
    Sammanfattningsvis bra skött av A-M Eglund. Läs mer

Sofia G skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Jag har köpt Magasinsgatan 6d i Falun. Jag blev väldigt bra bemött av Ann-Marie, hon fanns alltid tillgänglig att svara på de frågor som dök upp. Hon var ett jätte bra stöd när det blev problem med att en garderob gick sönder vid flyttstädningen och hon gjorde verkligen sitt yttersta för att lösa situationen. Läs mer

Christina H skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt bostadsrätt
    Ok bemötande men jag upplever att jag hela tiden har fått ligga på och efterfråga information, långsam hantering.
    Kommer att anlita annan mäklare nästa gång Läs mer

Märta Kristina E skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Det har fungerat bra med Ann-Marie men det är inte Märta som svarar för hon är avliden. det är hennes hus som jag har sålt. Läs mer

Mattias A skrev om Ann-Marie Eglund en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålde lägenhet via Ann-Marie, det gick prickfritt från start till mål med en tydlig process och bra utförande. Såldes inom 48 timmar, grymt imponerande!! Läs mer
  • 2020-09-29

Sebastian R skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Katastrofalt bemötande, lovade saker som inte hölls. Gjorde sig oanträffbar efter ett kort tag. Rekommenderas verkligen inte Läs mer
  • 2020-09-15

Therese H skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    * sålt en Lägenhet
    * ett trevligt bemötande med något svårlästa antydningar om hur läget gick framåt
    * kan tycka att jag hade velat haft en tydligare bild över hur läget såg ut från början och då även marknaden, sedan även få de tydligare förklarat hur försäljningen fortsatte framåt.
    * helt okej upplevelse Läs mer
  • 2020-09-15

Jesper H skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Sålt lägenhet.

Mattias uppfattades som någon man kunde lita på. Raka puckar och smidig kommunikation. Läs mer
  • 2020-09-07

Göta Marianne L skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Jag har sålt min fastighet i Svabensverk och kontaktade Eva. Jag är väldigt nöjd. Hon är vänlig och har ett professionellt bemötande. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Jesper Lars Bernhard H skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Hon sålde vårt hus. Hon var bra på alla sätt och vis! Läs mer

Bo Ingemar A skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Allt var ok.men affären är inte klar än.men det blir nog bra. Läs mer

Nils H skrev om Mattias Augustsson en del av Fastighetsbyrån Falun
    Köpt en lägenhet. Vi har fått ett utmärkt bemötande från Mattias och han har varit väldigt hjälpsam/följsam utan att vara påstridig.

Mycket kompetent.

När vi säljer kommer vi kontakta Mattias.

Med vänlig hälsning/Nisse Läs mer
  • 2020-09-03

Maria B skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Väldigt trevligt bemötande men hon visade inte torpet på visningen och hon som visade visste ingenting.

Prospektet var så uruselt så jag skulle inte anlita er om jag skulle sälja, men hon var mycket trevlig och det kändes bra. Läs mer

Ronya Ö skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Sålde en bostadsrätt. Fantastiskt bemötande. Eva hjälpte mig med allt. Kände att hon lyssnade på mig och tog hänsyn till mina behov samt min situation. Läs mer

Ylva S skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Trevlig och bemötande mäklare. Väldigt bra att ha kontakt med och otroligt hjälpsam på alla sätt. Läs mer

Leif Johan Knut H skrev om Fastighetsbyrån Falun
    framåtsålt en tomt det finns inget att klaga på bara toppen Läs mer

Lars Fredrik W skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Sålde vårt torp genom Eva och tror inte man kan hitta bättre mäklare. Allt funkade klockrent. Läs mer

Tomas E skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Köpt Eriksberg 28
    Mycket bra
    Ja det gjorde hon
    Det vet bra enkelt och positivt Läs mer

Kjell Christofer Johannes B skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Mycket bra upplevelse! Proffsigt och bra! Läs mer

Jon N skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Mycket trevligt bemötande. Ger en bra förtroende och är in satt i objekten. Inga problem men kommunikation samt otrolig hjälpsam. Läs mer

Bror Nils Ola N skrev om Fastighetsbyrån Falun
    Glad, trevlig, ser till att saker händer. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte