Daniel Sedman

Daniel Sedman

Daniel Sedman är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Daniel Sedman har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Daniel Sedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Sedman har haft 38 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 146 Läs vad Daniel Sedman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Fagersjö
    2022-07-05 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare, rekommenderar Daniel till 100%.
    Rak, tydlig och saklig, en jättetrevlig mäklare.
    Vår försäljning gick över förväntningarna.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Professionell, saklig och trygg mäklare.
    • Högdalen
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag blev mycket respektfullt och lösningsorienterat bemött.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna även om vi hade önskat få ut ändå mer vid försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-14 Verifierad kund
    Från första kontakten. Tills att affären var klar blev vi väl bemött och Daniel ansträngde sig extra för att ge råd och stöd när det gäller vad som var viktigt att färdigställa inför visning och försäljning. Han tog in fotografen flera gånger för att bilderna skulle bli riktigt bra och vara aktuelle med avseende på den grönskande trädgården. Daniel har god lokalkännedom och har sålt flertalet av husen i vår förening.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare när andra skall sälja. Jag uppfattar även att köparna är positiva till det stöd de fått från Daniel.
    MVH L.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trevligt, proffsigt bemötande.

Daniel levererar och är tydlig i vad som gäller och ska ske så det inte behöver vara några oklarheter. Känns tryggt.

Bara plus ifrån mig
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsigt och hjälpsamt bemötande.
    • Sköndal
    2022-04-19 Verifierad kund
    Daniel var redan från början väldigt mån om att jag skulle känna mig trygg och nöjd i min försäljning. Han gav sina råd men lyssnade även på mina förslag och idéer.
    Han återkopplade hela tiden när något hänt gällande allt från annons till bud.
    Han gav ett tryggt och stabilt intryck redan från början och höll det uppe till avslutad försäljning.
    • Fagersjö
    2022-04-10 Verifierad kund
    Daniel är bästa mäklaren för oss. Vi är nöjd med hans jobb.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-04-04 Verifierad kund
    Ärlig och duktig. Varit tydlig och noggrann.
    Kan starkt rekomendera Daniel.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Daniel!