Daniel Sedman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 83 Läs vad Daniel Sedman

• Maria T sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-26

Farsta Strand
    Både köpt och sålt bostad. Bra kunnig hjälpsam lösnings inriktad lyhörd . Vänliga hälsningar Maria Taube Läs mer
  • Mohamed S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-18

Fagersjö
    Jag sålde min lägenhet, ringde till Daniel och han hjälpte till direkt.
    Daniel kom och värderade mi lägenhet och var tydlig och det kändes bra direkt.

Riktigt bra mäklare är Daniel och jag har redan rekommenderat honom till mina bekanta. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Margareta S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-19

Farsta Strand
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Jag blev bemött på ett proffsigt och mycket vänligt sätt.
    Daniel har levt upp till alla tänkbara förväntningar, så jag är mycket nöjd. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Cecilia F köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-19

Farsta Strand
    Jag har köpt en bostadsrätt i Farsta strand. Mäklaren var kanonbra - proffsig, kunnig, snabb och med glimten i ögat. Bemötandet från honom överträffade mina förväntningar bland annat beroende på att ag hade haft en hel del synpunkter på mäklaren som sålde lägenheten där jag bodde tidigare.
    Sammanfattningsvis har denna del av min flytt inneburit en känsla av lugn och stabilitet trots all turbulens som omgärdar en förändring av bostad och bostadsort. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Roger N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-01-12

Sköndal
    Vi sålde ett hus i slutet av november. Daniel är proffsig, trevlig och bra i all dialog mellan säljare/köpare. Han var noggrann med dokument och information gällande huset. Köpare och säljare kan känna sig trygga med att anlita honom som mäklare. Det enda vi inte var helt nöjda med var det utgångspris han valde att sätta på huset i förhållande till hans värdering av huset. På det hela är vi nöjda med med Daniel som mäklare. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Daniel M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-12-11

Farsta Strand
    Vi har båda köp och såld bostad via mäklaren. Vi blev bemött av mäklaren på ett väldigt bra och trevligt sätt och vi är mycket nöjda att valde honom som vår mäklare båda för bostadsinköp och försäljning.
    Vi kommer i fram tiden också anlita honom som mäklare. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Mats Lennart H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-12-05

Farsta
    Proffsig och engagerad mäklare! Han är mycket tillmötesgående och kunnig. Vi kände oss i trygga när vi fick hjälp att sälja vårt hus. Läs mer
  • Selve H
    Selve H sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-11-29

Farsta - Hökarängen
    Daniels bemötande var professionellt, han jobbade mot målet som vi satte gemensamt, vägen till målet var inte lätt med tålamod och engagemang kom vi fram det är viktigt!
    Skulle kunna rekommendera Daniel till andra som mäklare absolut!
    Mvh Selvedina Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Petter G sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-11-18

Farsta
    Daniel har varit helt suverän, ständigt tillgänglig och stöttande. Klok rådgivning där mitt intresse som säljare alltid satts i första hand. Rekommenderar varmt till samtliga att anlita Daniel. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • ‭Maarit T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-11-13

Högdalen
    Sålde en lägenhet. Daniel var proffsig, trevlig, pålitlig, tillmötesgående och seriös på ett positivt sött, helt enkelt mycket trevlig o trygg att göra med. Uppskattar att han var med hela vägen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson