Daniel Sedman

Daniel Sedman

Daniel Sedman är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Daniel Sedman har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Daniel Sedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Sedman har haft 39 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 119 Läs vad Daniel Sedman

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-07-27
    Daniel var engagerad, lyhörd och tydlig genom hela processen. Han höll mig väl uppdaterad i alla steg, och jag kände mig trygg och väl omhändertagen.
    • Farsta Strand
    2021-07-20
    Daniel var glad och positiv när man mötte honom. Frågor som jag hade fick jag svar på och dom frågorna han inte visste tog han reda på. Tog sig tid trots att han var ledig. Kände mig väl om händer tagen. Kommer att rekommendera Daniel om jag hör någon som ska sälja. Rätt man på rätt plats. /Renee
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Bandhagen
    2021-07-03
    Daniel var igenom hela affären mycket professionell. Hans sätt att bemöta oss och förklara alla olika steg i processen var väldigt tydliga. För oss var det en stor hjälp att Daniel skrev alla beskrivande och säljande texter i beskrivningen av huset och i annonsen.
  • Maria B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Bandhagen
    2021-06-28
    Fick ett mycket trevlig och respektfullt bemötande av Daniel. Detta var mitt första bostadsköp och jag blev guidad på ett tydligt sätt genom hela processen på ett sätt som gjorde att allt kändes tryggt. Tack för det!
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-28
    Professionell i bemötandet, lyhörd, saklig och kunnig i kommunikationen. En kvalitativ och trevlig mäklare som vi rekommenderar!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-21
    Daniel har under hela vår försäljningsperiod varit behjälplig och vi har haft fullt förtroende för honom. Han återkopplar alltid och svarar på alla våra frågor oavsett frågans art.
    Daniel är trevlig och lättsam vilket har gjort att vi känt oss trygga och lugna under hela processen. Han är kompetent och ger ett mycket professionellt intryck.
    Jag rekommenderar honom varmt.
    2021-06-20
    Daniel är både lätt och enkel att ha och göra med. Han svarar alltid i telefon när man vill nå honom. Han har under hela vår försäljning hållt oss uppdaterade antingen via telefon eller mejl.Daniel har dessutom humor vilket jag uppskattar väldigt mycket. Vi hade egentligen planerat att sälja vår lägenhet i september men Daniel hade redan nu 3 heta spekulanter i rockärmen så vi fick vår lägenhet såld nu i juni. Vi är mycket nöjda med det pris Daniel fick ut för vår lägenhet han lyckades dessutom få till så vårt önskemål om utflyttningsdatum fixades trots att försäljningen tidigarelades. Jag kommer varmt rekommendera Daniel som mäklare om jag får tillfälle för det.
    2021-05-27
    Bara positivt att säga rakt igenom
    2021-05-24
    Engagerad och trevlig mäklare!
    • Högdalen
    2021-05-12
    Kunnig lättsam engagerad.
    Köpt lägenhet i Högdalen.
    Daniel är mycket hjälpsam och alltid lätt att få tag i.
    Mycket mån om sina kunder.