Daniel Sedman är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Daniel Sedman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 99 omdömen sedan 2015-05-09. Daniel Sedman har haft 33 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 99 Läs vad Daniel Sedman

• Vi sålde vår bostadsrättsvilla i Farsta och fick allt vi nånsin önskat i den affären. Jag är personligen mycket nöjd med Daniels sätt att hantera denna vår hittills största affär, lugnt, metodiskt och proffesionellt. Han var hela tiden väldigt rimlig i sina löften och gav oss samtidigt utrymme för att uttrycka vår dröm som verkade orimlig i början men som sen blev sann. Han gav även mig ett bra bemötande något som man kanske inte alltid är så van vid som kvinna i affärssammanhang.
    Zandra M sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-10-29
    • 138.0 m²
    2020-10-29
  • Bra och smidig affär där både köpare och säljare upplevde förtroende.
    Jonas A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-10-09
    • 100.0 m²
    • Örby
    2020-10-09
  • Vi sålde vårt vackra hus i Farsta. Daniel är otroligt professionell och verkligen engagerad i sitt arbete. Uppmärksam på ideer och önskemål, snabba uppföljningar.
    Michael M
    Michael M sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-10-08
    • 138.0 m²
    2020-10-08
  • Sålt en Br i Hagsätra. Blev mött av och fick mycket korrekt och trevligt bemötande av mäklaren. Hade höga förväntningar som grusades en del av att priserna på Br sjönk på den allmänna marknaden men som i slutändan blev ett acceptabelt pris. Mäklaren Daniel S var verkligen uthållig och genomförde hela proceduren med mycket gott betyg från min sida. Trots vikande marknad vid tillfället så blev priset vid försäljningen BRA och det enbart av att mäklarens engagemang och insikt i sitt arbete genomdrev processen på ett mycket nöjaktigt sätt!!
    Peter  F
    Peter F skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-10-05
    2020-10-05
  • Köpt lägenhet i Farsta Strand. Daniel var tydlig och hjälpsam och lätt att kommunicera med.
    Veronica B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-10-02
    • 4:a
    • 89.0 m²
    • Farsta Strand
    2020-10-02
  • När vi skulle sälja vår lägenhet träffade vi flera mäklare men fick störst förtroende för Daniel, inte minst för att han hade ett strategiskt helhetsperspektiv, och upplevde att han förstod våra behov och förväntningar. Vi blev inte besvikna! Daniel är lätt att ha att göra med, både tydlig i sin kommunikation och effektiv. Vi uppskattade hans goda råd till oss under processen, så att vi kunde optimera förutsättningarna vg exempelvis marknadsföring och styling. Tack vare hans målmedvetna och hårda arbete fick vi stort intresse för lägenheten och slutpriset blev både ett klart rekord i föreningen, och mer än vi vågat hoppas på!
    Maja J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-09-14
    • 4:a
    • 93.0 m²
    • Bandhagen
    2020-09-14
  • Daniel hjälpte oss att sälja vårt hus. Genom hela processen var Daniel tillgänglig, lyhörd och kunnig. Vi kände oss trygga och litade helt på honom. Skulle definitivt rekommendera andra att anlita honom som mäklare.
    Elisabet R sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-09-02
    • 125.0 m²
    2020-09-02
    Tack själv Elisabet och grattis till en mycket lyckad försäljning!

Visa svar
  • Sålt radhus i Farsta. Professionellt bemötande med glimten i ögat och det hela slutade med ett nytt rekordpris på gatan.
    Mats R sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-08-24
    • 125.0 m²
    2020-08-24
    Tack Mats för ett bra samarbete och grattis till en lyckad försäljning! :)

Visa svar
  • Jag köpte min bostad genom DS och är mycket nöjd, både med den service som mäklaren gav samt det otroligt trevliga bemötandet.
    Anna P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-06-20
    • 3:a
    • 79.0 m²
    2020-06-20
  • Bra, trevlig och tydlig, jag är nöjd med den hjälp jag fick av Daniel när jag köpte min lägenhet.
    Christina E
    Christina E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2020-06-18
    • 3:a
    • 78.0 m²
    2020-06-18

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte