Daniel Sedman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 65 Läs vad Daniel Sedman

• Juliana T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-06

Fagersjö
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av mäklaren.
    Informationen jag fick av mäklaren innan köpet slutfördes och kundbemötande var utmärkt!
    Jag hade inte förväntat mig så bra bemötande. Mäklaren är väldig duktig!
    Jag kan absolut rekommendera honom till andra och jag vill gärna ha samma mäklaren om jag säljer eller köper andra bostad. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Ulf C köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-04-24

Farsta
    har köpt ett bostadsrätts hus
    Daniel har varit toppen på alla sätt.
    jag är jätte nöjd.. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Klas Y köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-04-02

Farsta - Hökarängen
    Har uppträtt på alla sätt trevligt och korrekt. Har givit bra med information om bostaden som vi köpte. Mitt intryck var att han företrädde säljarens intresse av att sälja bostaden till högsta möjliga pris. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Annbritt K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-22

Älvsjö - Örby
    Vi har sålt en villa.
    Vi har kännt att Daniel är kunnig och påläst om vårt område.
    Daniel gjorde sitt bästa för att vi skulle bli så nöjda som möjligt. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Mattias R sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-21

Farsta - Hökarängen
    Närvarande och hjälpsam mäklare. Någon man kunde lita på! Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Sara T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-20

Farsta - Hökarängen
    Med hjälp av Daniel har vi sålt en lägenhet i Hökarängen. Vi fick ett otroligt fint bemötande från första stund och under hela processen har Daniel funnits som stöd vid att sälja bostad och ge tips och råd vid köp av ny bostad, något vi har uppskattat varmt! Vi har alltid känt oss välkomna att höra av oss oavsett om det har gällt vår bostad eller om det har gällt ny bostad. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Yvonne H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-19

Farsta
    Vi är mycket nöjda och glada att vi valde Daniel som mäklare när vi sålde vårt parhus och svärfars lägenhet. Redan vid första mötet kändes det rätt.
    Daniel är proffesionell i alla lägen och har ett personligt sätt som inger ett stort förtroende. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-08

Hökarängen
    Förväntade mig att få 2,8 miljoner och lyckades få 2,92 miljoner så blev jättenöjd. Daniel var alltid tillgänglig när jag behövde fråga något! Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Sara K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-06

Hökarängen
    Daniel Sedman hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Jag upplevde mäklaren som engagerad, kunnig på området och sitt jobb och ärlig! Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Karin Ö köpte sin bostad med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-28

Köpt bostad. Proffsig o mycket trevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer