Daniel Sedman
Registrerad mäklare sedan 2014-06-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 91 Läs vad Daniel Sedman

• Anna P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-20

Farsta
    Jag köpte min bostad genom DS och är mycket nöjd, både med den service som mäklaren gav samt det otroligt trevliga bemötandet. Läs mer
  • Christina E
    Christina E köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-18

3:a
    Bra, trevlig och tydlig, jag är nöjd med den hjälp jag fick av Daniel när jag köpte min lägenhet. Läs mer
  • SAMUEL E
    SAMUEL E skrev om Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-05-16

Vi köpte ett radhus i Örby genom Daniel och han får högsta betyg av oss! Daniel var extremt påläst, proffsig i sitt bemötande och alltid tillgänglig. Gillade också att han inte var så "säljig" som många andra mäklare ofta är. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Linda A köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-05-06

Farsta Strand
    Smidigt och proffsigt från början till slut. Trygg affär👍🏻 Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Ann-christin E köpte sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-16

Farsta
    Köpt ett radhus. Mäklare är mycket trevlig och tillmötesgående. Kunnig och lyhörd för vad vi önskade. När det inte gick spikrakt,, höll mäklaren fast vid vårt intresse och det löste sig till slut. Det kändes tryggt och han bemödade sig att ta reda på våra frågor. Hörde alltid av sig och var tillgänglig. Toppbetyg från mig! Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Andreas J sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-16

Farsta
    Daniel har hjälpt oss sälja vår bostad och har varit proffsig rakt igenom. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Kristina Ö sålde sitt hus med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-15

Hökarängen
    VI har sålt bostaden. Vi valde Daniel bland flera mäklare. Skälet var att han sålt många bostäder i vårt område och är kunnig om vårt område. Han var kunnig, trevlig, engagerad och hjälpsam. Vi är mycket nöjda med hans insats. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Alf A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-08

2:a
    Farsta Strand
    Trevligt ock korrekt med det stöd man behöver som köpare. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Maria T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-26

Farsta Strand
    Både köpt och sålt bostad. Bra kunnig hjälpsam lösnings inriktad lyhörd . Vänliga hälsningar Maria Taube Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Mohamed S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Sedman en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-18

Fagersjö
    Jag sålde min lägenhet, ringde till Daniel och han hjälpte till direkt.
    Daniel kom och värderade mi lägenhet och var tydlig och det kändes bra direkt.

Riktigt bra mäklare är Daniel och jag har redan rekommenderat honom till mina bekanta. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson