Melki Jergos

Melki Jergos

Melki Jergos är mäklare på Fastighetsbyrån Salem

Melki Jergos har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Melki Jergos har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.8. Melki Jergos har haft 3 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-03

15 omdömen om Melki Jergos

Sergii K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Salem

Kvalitet och professionalism. En specialist i sitt arbete. Jag rekommenderar honom till alla.

Anette B
Bandhagen

Melki har haft ett stort tålamod, utan att pushat och alltigenom ett proffsigt inkännande bemötande mot oss i vår långa process att sälja. När vi väl tog beslutet så gick det snabbt och smidigt. Under resans gång har Melki varit drivande och ansvarsfull samtidigt inlyssnande mot våra önskemål som gjort att vi känt ett fantastiskt samarbete och med ett bra resultat i försäljningen.

Ragnar E
Sålde sitt hus med hjälp av Melki Jergos en del av Fastighetsbyrån Farsta
Skogås

Personligt och trevligt bemötande, inkännande van att möta människor i olika miljöer. En mäklare alltså 😊 Förväntningar och verkligheten är inte samma sak värdet på en vara är ju vad någon är redo att betala, men det blev ju bra tillslut. Min upplevelse var en fast punkt i en för mig ovan situation, det här är inget man gör ofta, kände att lita på mäklaren som känner marknaden då tiderna är svåra att förutse.

Anton R
Trångsund

Grym kille, väldigt duktig! Inga som helst klagomål ifrån mig.

Wimol K
Trångsund

Det är första gång köper jag en lägenhet. Jag har fått tydligt information och får hjälpa av räntan.

Osmar A
Trångsund

En väldigt kunnig, duktig och trevlig mäklare. Bostadsmarknaden var svår men målet uppnåddes ändå tack vare Melki. Jag kan varmt rekommendera Melki, han är seriös och engagerad från start till slut!

Mikaela E
Skogås

Jättebra bemötande. Trevlig och allting sköttes snabbt och smidigt. Tydlig information till oss som köpte vår första lägenhet. Kändes tryggt.

Bledar A
Skogås

Melki var jätteduktig när han hjälpte oss sälja vårt lägenhet. Det är absolut utan tvekan bästa säljare, kontaktbar och tydlig. Så tveka inte välja Melki som mäklare.

Emanuela A

Endine S
Farsta

Melki gjorde ett bra jobb under försäljningen av lägenheten som vi köpte. Han var till mycket hjälp under hela köpet och gav oss bra information om hur vi ska gå tillväga under köpet. Vi blev bemötta på ett bra sätt av Melki.