Anna Hermansson

Anna Hermansson

Anna Hermansson är mäklare på Fastighetsbyrån Filipstad

Anna Hermansson har varit registrerad mäklare sedan 1995-03. Anna Hermansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Hermansson har haft 44 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

17 omdömen om Anna Hermansson

Asko S
Nordmark

Jag blev bemött av Anna snällt, hjälpsam och förklarade allt perfekt.

Lennart A
Nordmark

Kanon bra höll kontakt hela tiden. Gav tips . Otroligt bra o kunnig.

Micael N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hermansson en del av Fastighetsbyrån Filipstad
Filipstad

Ställde upp till 100% vare sig de var vardag eller helgdag.

Ulla A
Lesjöfors

Vi blev bemött på ett trevligt och fint sätt.våra förväntningar att sälja huset gick fortare än vi trodde. Mäklaren är duktig på alla sätt och vis. Hon förklarar bra steg för steg. Hade god kontakt mellan oss och mäklaren.

Carina B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Hermansson en del av Fastighetsbyrån Filipstad

Fint bemötande mot mig som kund.. Mycket noggrann och engagerad , vilket inger trygghet .under hela processen vid ett fastighetsköp. Perfekt.

Pernilla D
Filipstad

Mycket trevlig,rolig och lättsam mäklare. Kände ett stort förtroende för Anna och våra förväntningar var att huset skulle säljas och det gjorde hon! Anna är väldigt positiv och ambitiös person och hon gjorde nog mer än vad en mäklare ska göra pga av mitt avstånd till huset. Rekommenderar denna mäklare till alla som ska sälja!

Heidrun H
Asphyttan

Ich kann nur positives berichten. Super nett, kompetent und bemüht. Der Kontakt war broblemlos. Es wurde alles getan, um das richtige Objekt für mich zu finden. So hat es dann auch sehr schnell geklappt mein Traumhäuschen zu finden. Ich kann diese Makleragentur nur weiter empfehlen. Liebe Grüße Heidrun Handorf

Roger J
Persberg

Hej Jag blev mycket bra. Bemött av Anna. Vi hade en bra dialog hela tiden, svarade inte Anna direkt Så ringde hon upp varje gång.. Anna motsvarade mina förväntningar med råge. Trevlig kunnig och lätt o få tag i 5+ av5 Mvh. Roger

Emil S
Asphyttan

En härlig person med högt driv! Hon levde upp till alla förväntningar och väldigt seriös med allt som har med både köp och försäljning att göra. Kommer rekommenderar henne till andra personer.

Sarah U
Filipstad

Anna är otroligt trevlig, hjälpsam och lätt att ha och göra med. Hon guidade oss väl genom köpet och kom med goda råd om hur vi skulle agera och tänkta. Mycket nöjda!