Fastighetsbyrån Filipstad

Fastighetsbyrån Filipstad

• BadgeSixYears
Ring 0590-149 00 Dela

På Fastighetsbyrån i Filipstad arbetar vi utifrån ledorden Affärsmässighet, Trygghet och Förtroende. Dessa är mycket viktiga för oss och finns alltid med i allt vi gör. Vi tycker att varje bostadsaffär är unik och vi vill ha personliga och direkta kontakter till både säljare och köpare varje gång. Vårt kontaktnät i området...

116 omdömen om Fastighetsbyrån Filipstad

Sedan starten hos Reco 2013

Asko S
Nordmark

Jag blev bemött av Anna snällt, hjälpsam och förklarade allt perfekt.

Lennart A
Nordmark

Kanon bra höll kontakt hela tiden. Gav tips . Otroligt bra o kunnig.

Mats Birger J
Sålde sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Skärgården

Mycket trevlig och hjälpsam och vänlig

Louise H
Köpte sitt hus med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Östermalm

Trevlig, seriös. Bra bemötande.

Gunilla P
Djurgården

Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Kändes tryggt . Kompetent. Helt enkelt görbra !!! Mycket nöjd.😃

Anders A
Djurgården

Proffsig, och trevligt bemötande.

Micael N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hermansson en del av Fastighetsbyrån Filipstad
Filipstad

Ställde upp till 100% vare sig de var vardag eller helgdag.

Ulla A
Lesjöfors

Vi blev bemött på ett trevligt och fint sätt.våra förväntningar att sälja huset gick fortare än vi trodde. Mäklaren är duktig på alla sätt och vis. Hon förklarar bra steg för steg. Hade god kontakt mellan oss och mäklaren.

Carina B
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Hermansson en del av Fastighetsbyrån Filipstad

Fint bemötande mot mig som kund.. Mycket noggrann och engagerad , vilket inger trygghet .under hela processen vid ett fastighetsköp. Perfekt.

Pernilla D
Filipstad

Mycket trevlig,rolig och lättsam mäklare. Kände ett stort förtroende för Anna och våra förväntningar var att huset skulle säljas och det gjorde hon! Anna är väldigt positiv och ambitiös person och hon gjorde nog mer än vad en mäklare ska göra pga av mitt avstånd till huset. Rekommenderar denna mäklare till alla som ska sälja!

Heidrun H
Asphyttan

Ich kann nur positives berichten. Super nett, kompetent und bemüht. Der Kontakt war broblemlos. Es wurde alles getan, um das richtige Objekt für mich zu finden. So hat es dann auch sehr schnell geklappt mein Traumhäuschen zu finden. Ich kann diese Makleragentur nur weiter empfehlen. Liebe Grüße Heidrun Handorf

Roger J
Persberg

Hej Jag blev mycket bra. Bemött av Anna. Vi hade en bra dialog hela tiden, svarade inte Anna direkt Så ringde hon upp varje gång.. Anna motsvarade mina förväntningar med råge. Trevlig kunnig och lätt o få tag i 5+ av5 Mvh. Roger

Emil S
Asphyttan

En härlig person med högt driv! Hon levde upp till alla förväntningar och väldigt seriös med allt som har med både köp och försäljning att göra. Kommer rekommenderar henne till andra personer.

Sarah U
Filipstad

Anna är otroligt trevlig, hjälpsam och lätt att ha och göra med. Hon guidade oss väl genom köpet och kom med goda råd om hur vi skulle agera och tänkta. Mycket nöjda!

Caroline B
Filipstad

Vi blev bemötta på ett bra sätt. Anna är alltid lätt att prata och bolla idéer med. Flexibel till tusen och värnar om att det ska bli bra för både säljare och köpare. Anna är den mäklare vi rekommenderar till andra och det självklara valet om vi ska sälja vår bostad i framtiden. Med vänlig hälsning, Caroline & Anders

Anders B
Filipstad

Väldigt nöjd med Anna, om jag skulle sälja igen så skulle jag anlita henne. Ansvarstagande för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera henne och fastighetsbyrån Filipstad.

Ylva P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hermansson en del av Fastighetsbyrån Filipstad
Filipstad

En inspirerande, effektiv och glad mäklare. Ger svar och jag fick förtroende. Kommer absolut anlita igen om det blir tillfälle.

Daniel N
Filipstad

Väldigt vänlig och bemöter en väldigt personligt så man känner sig välkommen och trygg. Köpte min första bostadsrätt och hon hjälpte mig hela vägen och var behjälplig på alla sätt. Bara gott att säga

Jennie S
Filipstad

En mycket trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Kent Eigel E
Filipstad

Kunnig trevlig och tillmötesgående. Anna kommer att bliva en stor tillgång till Fastighetsbyrån. Konkreta svar på våra frågor. Vad mer kan man begära.

Samuel A
Filipstad

Blev jätte bra bemött och bra kontakt. Fick känslan att Anna verkligen jobbade för att sälja min lägenhet. Väldigt trevliga på kontoret!

Britt S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Centralt

Toppenkille på alla sätt. Även hans kollega var hjälpsam och trevlig när Christopher var bortrest.

Robert L
Kurlanda

Lättsam,trevlig o påläst.Väldigt btmra bemötande.

Karin P
Kurlanda

Bra, trevlig, lättsam, ordning å reda. Toppen helt enkelt!

Viktor E
Centralt

Chrisopher var väldigt tydlig och hjälpsam med frågor och hur affären kommer hanteras.

Sylwia R
Björneborg

Christopher var otroligt tillgänglig, pålitlig och informativ. Jag kände mig väl omhändertagen, hans pålitlighet gav mig förtroende genom hela processen. Dessutom var han mycket kunnig och kunde ge mig värdefulla insikter och råd. Jag rekommenderar starkt denna mäklare till alla som söker en pålitlig och kunnig partner vid fastighetsaffärer

Bo Åke Karl P
Sandfallet

Kanon bemötande och service kan varmt rekommendera Christopher.

Emma A
Kurlanda

Bara positivt att säga om Christopher! Effektiv, professionell, trevlig. Väldigt nöjd!

Kent Eilert A
Kurlanda

Christoffer var väldigt engagerad genom hela processen med försäljningen av mitt hus. Han var alltid tillgänglig och bemötandet kändes hela tiden väldigt professionellt.

Sami B
Storfors

Vi är mycket nöjda med Christophers arbete och insats i vår försäljning. Ett professionellt och vänligt bemötande. Han levde upp till alla våra förväntningar och gav oss ett bra resultat. Rekommenderar varmt!

Karl-Erik Lennart P
Fältet

Han var lättillgänglig, hela tiden tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål. Vi är mycket nöjda!

Pertti P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christopher Rubin en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Filipstad

Trevligt och kunnigt bemötande , lyssnar på kunden. Att försäljning sker snabbt och smidigt. Trevlig lättsam ton , noggrann i arbetet. Anlitar gärna igen.

Johanna S
Filipstad

Tyckte det var bra att han inte prata bara affärer o sånt språk, utan gick ner till en nivå som en person som inte har läst det skulle förstå och kolla så att det fanns bra saker med lägenheten o hur den kan vara bra att bo i, så han sålde in lägenheten med mer att gå till vad köparen är intresserad av

Avo T
Centralt

Allt bra inget att anmärka hittills ser fram mot tillträde avo

Eva Kristina A
Smedby

Väl bemött vid första mötet .Hade separationsångest efter 44 år i huset. Mest obekväm med att huset skulle visas inuti,rum för rum för allmänheten.Efter röjning , en hel del stress o massor av städning o egen styling,blev resultatet bra.Har ingen erfarenhet av husförsäljning innan.Hela proceduren gick snabbt o smidigt.Var lite orolig med tanke på att det inte är lätt att sälja bostäder i nuläget

Lena V
Kvarnbyn

Trevligt bemötande. Bra på att informera och förklara köpeprocessen.

Lovisa B
Sanna

Mäklaren var jättebra och hade en bra bemötande

Anders E
Centralt

Christopher var trevlig och service minded från vår första kontakt.. Han var aldrig pådrivande utan lugn och inlyssnande. En mycket kompetent och trevlig mäklare.

Charlie Z
Villastaden

Kan varmt rekommendera Christopher. Jättebra bemötande, lätt att få tag på och verkligen behjälplig genom hela processen!

Elias J
Centralt

Supertrevlig och en duktig mäklare, kommer välja Christopher vid nästa bostadsaffär också.

Nicklas S
Djurgården

Väldigt bra mäklare i Kristinehamn. Under det senaste året när jag och frugan letat hus har vi träffat ett antal mäklare men ingen annan jag skulle rekommendera vidare utom Christoffer.

Elin J
Djurgården

Superfint bemötande, svarar alltid eller ringer upp. Pålitlig och uppriktig. Rekommenderas varmt!

Åsa B
Sannakajen

Trevlig, men svår att få tag på. Tog även lång tid att få svar på mail.

Frits Henning P
Storfors

Får högsta betyg.Så trevligt bemötande o han har skött allt perfekt.Finns inget o klaga på.

Sabina E
Centralt

Smidigt är väl ända rätta att säga. Christopher är kanontrevlig och svarar på alla frågor man kan tänkas ha. Snabbt, enkelt, tryggt!

Sture Håkan K
Östermalm

Trevlig. Behövde inte göra så mycket säljaktiviteter, blev sålt genom tips via bekant.

Bengt Göran C
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Filipstad
Persberg

Mycket bra bemött och på det hela taget en positiv bild av arbetet som gjorts för att få huset sålt

Svar från Fastighetsbyrån Filipstad

Hoppas ni trivs i nya boendet - och hoppas ni inte kommer sakna den underbara trädgården för mycket, fast ni kanske får hoppa in nån dag och vara trädgårdsmästare 😂

Gerd Margareta J
Kvarnbyn

Väldigt bra bemötande, lugn och trevlig. Snabb försäljning känns skönt, inte en massa visningar heller.

Bo Ragnar J
Kvarnbyn

Levde upp till våra förväntningar

Maria S

Bra bemötande. Tillmötesgående gällande våra önskemål och funderingar.