Andreas Allard
Registrerad mäklare sedan 2011-02-21
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 157 Läs vad Andreas Allard

• Anette S köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-06-29

Köpt ett fritidshus som är året runt boende. Trevlig och gott transparent bemötande Läs mer
  • Jan L köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-06-07

Seriös. Lätt att ha att göra med. Alltigenom proffessionell Läs mer
  • Stina N
    Stina N sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-05-28

Vi har sålt ett hus med hjälp av Andreas. Vi köpte detsamma av honom för 7-8 år sedan. Andreas är en utmärkt mäklare, noggrann, lyhörd, hjälpsam och vänlig. Läs mer
  • Jan Roger M sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-05-26

Andreas är en förtroendeingivande och mycket trevlig person.
    Ger ett intryck av att "kunna" branschen och det visar sig också stämma. Är tillgänglig.
    Okomplicerat, tryggt och ett bra resultat. Läs mer
  • Pär Schröder H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-05-10

Sålt villa,1917, i Flen. Andreas har hela tiden varit tillmötesgående och hjälpt oss på ett bra sätt. Läs mer
  • Bertil F köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-05-08

Köpte tredje gatan 7 i Sparreholm.
    Mötte en mycket trevlig och proffsig mäklare i Andreas Allard.
    Allting skött på ett utmärkt sätt trots Coronatiderna.

// Bertil Läs mer
  • Mischa H köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-05-03

3:a
    Andreas Allard är en skicklig och professionell mäklare, lätt att få kontakt med och ha förtroende för. Han har skött försäljningen av vår lägenhet och köpet av en annan lägenhet mycket föredömligt. Helhetsintrycket är utmärkt. Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Fredrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-04-26

4:a
    Bostad rätts försäljning hus köp.
    Bra bemöt.
    Fungera bra men med någon miss.
    Helheten fungerade det bra. Läs mer
  • Gunita P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-03-12

Mycket tillmötesgående mäklare. Professionell. Snabba svar. Fick riktigt bra känsla av bostadsaffärer. Läs mer
  • Ulf P sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-03-09

Har sålt en villa i Mellösa
    Blev bra bemött av mäklaren
    Förväntningarna blev bättre
    än vad vi hade räknat med, och vi tycker att
    Andreas har skött det bra och att försäljningen blev klar efter bara
    3 dagar, så vi är nöjda

Med vänlig hälsning