Andreas Allard
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 149 Läs vad Andreas Allard

• Gunita P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-03-12

Mycket tillmötesgående mäklare. Professionell. Snabba svar. Fick riktigt bra känsla av bostadsaffärer. Läs mer
  • Ulf P sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-03-09

Har sålt en villa i Mellösa
    Blev bra bemött av mäklaren
    Förväntningarna blev bättre
    än vad vi hade räknat med, och vi tycker att
    Andreas har skött det bra och att försäljningen blev klar efter bara
    3 dagar, så vi är nöjda

Med vänlig hälsning
    U. Palm. Läs mer
  • Guy Johan Anders Rickard B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-02-27

Mycket förtroendeingivande, lyhörd och sympatisk. Kände direkt ett stort förtroende för Andreas som säljare av vår villa. Är övertygad om att uppfattningen skulle vara densamma om vi köpt en bostad av honom. Läs mer
  • Elisabeth N köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-02-26

Trevlig mäklare. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • Sven Eric Z sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-02-22

har sålt sommarboende i Flens kommun. Andreas bemötande har varit utmärkt och professionellt genom hela processen. Läs mer
  • Peter B
    Peter B sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-02-14

Jag har sålt min villa i Orrhammar. Fick utmärkt hjälp av er proffsiga mäklare Andreas.
    /Peter Läs mer
  • Albin Kornelius Stellan L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-30

Motsvarade alla förväntningar och mer därtill. Snabb och tydlig i komunikationen. Fick till ett snabbt avslut som både vi och köparen var väldigt nöjda med. Läs mer
  • Josef P
    Josef P köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-24

Fantastiskt trevlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • Christoffer M köpte sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2020-01-18

Köpt en liten gård. Andreas var mycket engagerad vid visning och har varit mycket trevlig och hjälpsam genom hela processen. Uppdatering av lagda bud var dock lite fördröjt, vilket också är det enda negativa. Kan absolut tänka oss att använda Andreas vid egen försäljning i framtiden. Läs mer
  • Per Sjune Rex S sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen

2019-11-04

Vi har sålt vårt hus. Förväntningarna var stora vad gäller pris och att det skulle gå snabbt. Nu tog det tid innan försäljningen var klar och priset fick justera ner .
    Andreas bemötande var bra och sakligt och han gjorde ett bra jobb.
    Vi hade för stora förväntningar på priset, då marknaden så något annat. I slutändan är vi nöjda med affären och Andreas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Flen

Andreas Allard