Alla kategorier Mäklare Södermanland Flen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Flen

Fastighetsbyrån Flen

Drottninggatan 3, 642 37 Flen — Visa karta

Välkommen till ett Fastighetsbyrån kontor med mycket kämpaglöd som drivs av att göra bra bostadsaffärer!

Funderar du på att köpa eller sälja en villa, bostadsrätt, lantbruk eller annan fastighet i området kring Flen? Vi finns med dig från första tanke till avslutad affär, oavsett om du vill köpa eller sälja, och vi kan Flen utan och innan.

För att kunna hjälpa dig på bästa sätt får du tillgång till agronom, lantmästare och fastighetsmäklare genom oss. Dessutom bidrar vårt samarbete med Sörmlands Sparbank till att din affär ska förlöpa tryggt och utan komplikationer.

Kontakta oss för en fri värdering eller ett förutsättningslöst möte om dina boendeplaner i Flen!

Läs vad 270 kunder tycker om Fastighetsbyrån Flen

• 2019-08-22

Yousef M skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag har köpt en lägenhet av mäklaren per elfing han bemötte mig och mina sällskap jätte bra då han var trevlig med oss dessutom gav han information jag behöver på ett smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-08-16

Carina F skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag anlitadePer Elfving på Fastighetsbyrån i Flen för att sälja min bostadsrättslägenhet. Per och hans team på Fastighetsbyrån är oherhört professionella och kundfokuserade. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Flen och jag anlitar dem för alla mina bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-08-14

Rachid M skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Per var proffsig och trevlig kort sagt han gör det han ska göra och han inte kan delegerar han. Läs mer
  • 2019-07-30

Kristina G skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Blivit bemött på ett utmärkt sätt. Han har hållit mig underrättad , helt okej. Kommer att rekommendera honom , om tillfälle ges. Läs mer
  • 2019-07-29

Gabriella A skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpt bjurtorpsvägen 28.
    Tycker han kändes lugn och inväntande. Ingen stress vilket jag upplevt med andra mäklarfirmor i budgivningar.
    Vi är nöjda och lite till. Läs mer
  • Kamila D

2019-07-22

Kamila D skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    I bought an appartment in Flen.
    Mäklaren was wonderful. He served help and advice. Läs mer
  • 2019-07-17

Mauritz S skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Trevlig, lättsam och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-06-28

Tarja P skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köp av fritidshus! Allt gick bara så himla smidigt och snabbt!
    Inga konstigheter allt löpte på precis som det skulle! Läs mer
  • 2019-06-11

Andreas F skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpt fritidshus. Väldigt bra och seriöst bemötande. Läs mer
  • 2019-06-08

Ove L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Tjänstvillig, trevlig och samarbetsvillig. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-23

Marie F skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Per har varit trevlig, saklig och lätt att ha att göra med vid mitt köp av mitt fritidshus i Fållökna. Han har ett lugnt sätt som jag kände mig trygg med.
    Vänligen Marie Franzen Läs mer
  • 2019-05-06

Kirsti Asta Helena L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    jag har sålt min vinterbonat fritidshus, där jag bodde permanent 8år.
    jag blev väl bemött alla sätt. han är trevlig,vänlig och
    proffsig.
    allt gick som jag förväntade mig.
    det kunde inte gå bättre,tack andreas. Läs mer
  • Jan Evert E

2019-04-23

Jan Evert E skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt fritidshus. Ett bra samarbete en trögstart på försäljning
    Men Per gav en tro på att försäljning skulle bli bra vilket det blev efter en trög start. Ett trävligt samarbete Läs mer
  • 2019-04-23

Kerstin J skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Två lägenheter. En Etta och en tvåa. Mycket bra av Per. Trevligt bemötande och en bra affär. Tack. Mvh Kerstin. Läs mer
  • 2019-04-10

Tommy W skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklaren som var mycket trevlig och tillmötesgående genom hela affären. 5 stjärnor denna gång. Läs mer
  • Omaro K

2019-03-20

Omaro K skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Vi sålde våran Villa och våran självklara val av hjälp från fastighets försäljningen var Per Elfving på Fastighetsbyrån i Flen. Vi har haft samarbete innan och kommer alltid välja honom för våra fastighetsaffärer.
    Trevligt bemötande
    Bra kunskap inom området
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-06

Sven Erik B skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Vi har både köpt en bostadsrätt och sålt en villa.

Mäklaren var både lättsam och korrekt. Man fick en känsla av att
    han prioriterade oss både som köpare och säljare vilket vi är
    tacksamma för.

Vi är alltså nöjda och vill gärna rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-03-04

Thommy L skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpte en 2:a med lite renoveringsbehov, vilket jag ser fram emot att fixa. Har blivit bra bemött under hela resans gång, inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-03-03

Raimo L skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Allt gick smidigt till.
    Mäklaren var kunnig och hjälpsam.
    Vi hade bra samarbete. Läs mer
  • 2019-02-13

Stig K skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    För ca 2 år sedan tog vi kontakt med Per, vi hade då ingen ny bostad att flytta till. Under den tiden har vi haft kontakt med förmedlingen. Nu har han hjälp oss att sälja vår villa. Det gick snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2019-02-12

Figen D skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt min bostadsrätt. Per är mycket professionell då han lyssnar och är ödmjuk och man får genast ett gott förtroende för honom . Han känns genuin och man slappnar av som kund då det är ledsamt att sälja. Läs mer
  • 2019-02-12

Eva Maria E skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    en helt underbar mäklare och person rekomenderas starkt Läs mer
  • 2019-02-09

Richard T skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket trevlig, saklig & kunnig. Allt har gått väldigt smidigt från planering till avslut Läs mer
  • 2019-01-07

Ramona G skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Flexibel och bra hantering av uppdraget. Läs mer
  • 2018-12-22

Figen D skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Sålde min bostadsrättsradhus. Dem är jättetrevliga och pålitliga och jag kände mig så trygg då omständigheterna gjorde så att jag var tvungen att sälja. Läs mer
  • 2018-11-30

Britt-Mari Elisabeth L skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Ett mycket bra bemötande och proffsigt utförande. Läs mer
  • Omaro K

2018-11-30

Omaro K skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Har både köpt samt sålt bostad genom Fastighetsbyrån i Flen. Rekomderar varmt för trygg och smidig affär samt servicen. 💖💖💖 Läs mer
  • 2018-11-25

Maud B skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köp av kolonilott,
    Fredag efter kl.4 mailade jag att vi skulle komma till visningen på söndagen.
    Per ringde på söndagen och sa att han kunde bli lite sen jag
    sa då att vi redan varit i kontakt med säljaren och att vi inte behövde komma på någon visning och att vårt bud var begärt pris.
    Vårt bud blev antaget och jag betalade handpenningen och överlåtelsen skulle ske senast den 5 nov-18
    men kommunen skulle säga sitt och de hade allt ifrån 1-4 veckor på sig och det utnyttjades , så Per fick ringa kommunen och försäljningen gick igenom.den 5 nov.
    Ska jag sälja något genom mäklare kommer jag att välja Per Elfving. Läs mer
  • 2018-11-24

Judith Ann L skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Sålt villa och mäklaren var jätte trevligt och hjälpsamt.
    Alla sätt att annonsera huset var jätte bra.
    Upplevelsen var positiv. Läs mer
  • 2018-11-21

Sara F skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Sålt en bostadsrätt och supernöjd med min mäklare! Läs mer
  • 2018-11-19

Ann-Margret M skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Sålt fritidshus som kan vara permanent. Jag har blivit fint bemött och försäljningen gick bra finns inget att klaga på tvärt om jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-11-17

Anna K skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köp av sommarstuga. Mäklaren var tillmötesgående och trevlig. Uppfyllde våra förväntningar och lite till. Läs mer
  • Dennis S

2018-11-14

Dennis S skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Trevligt bemötande och smidig. Jag har uppfattningen om att han är väldigt ärlig.

10/10 här Läs mer
  • Dennis S

2018-11-11

Dennis S skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket bra mäklare. Smidig lätt och otroligt tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-11-09

Jenny H skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Snabb återkoppling, seriös, kunnig på området Läs mer
  • 2018-11-09

Frida N skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Vi köpte Rosenlund via Per. Per har alltid svarat på alla frågor vi haft, hjälpt oss med allt möjligt och gått igenom papper till punkt och pricka. Han bara varit ett samtal bort och det har betytt mycket för oss i vårat köp. Läs mer
  • 2018-10-08

Daniel Axel Gustaf L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Fantastisk upplevelse. Jag kopte hus utanfor flen (sommarboende) och ar bosatt I USA och Andreas hjalpte mig genom processen och vi genomforde kopet med min bror som fullnakt utan att jag behovde flyga hem till Sverige. Hogt rekommenderad maklare. Läs mer
  • 2018-10-04

Lars-Erik J skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpt Hus!
    Andreas var professionell, informativ och trevlig.
    Han levde upp till förväntningarna.
    Om jag ska sälja hus i framtiden skulle jag gärna anlita Andreas. Läs mer
  • 2018-10-03

Siv Margaretha T skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Källstigen 9 Hälleforsnäs
    Intresserad. Inga stora visioner utan realistiskt
    Förväntningar blev över förväntat för både oss o Andras.
    Trevligt. Gick fort o klanerfritt med allt.
    Vi är gättenöjda.
    Tack Andreas. Läs mer
  • 2018-10-01

Siamak J skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpte ett fritidshus i Flen. Mäklaren skötte allt på ett utomordentligt sätt från första visning till påskrivet kontrakt. Per gjorde mer än han behövde så att vi skulle få det så enkelt som möjligt som köpare. Vi uppskattar verkligen hans kunskap och hans hjälp vi fick under vägen till köp.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-09-19

Sören E skrev om Fastighetsbyrån Flen
    Sålde vårt sommarhus. Från början fick vi lite feedback, sedan blev kontakten glesare och glesare. Det gick ett par veckor mellan kontakten, vi ringde upp och då så gjordes det något men sedan samma sak igen. Vi ringde igen för driva det hela framåt, väldigt irriterande. Till slut skulle det avslutas men då skulle inte mäklaren närvara utan en kollega skulle slutföra det hela. Densamma skulle ju naturligtvis ha fått all information enligt vår mäklare, vilket inte stämde. Det skulle göras en korrigering/ avräkning på vissa kostnader mellan säljare/ köpare, det skulle vara klart, men icke. Det fick vi själva lösa säljare/ köpare?
    Jag talade med mäklaren som slutförde affären, om att den som var vår mäklare skulle varit där skulle jag vilja dra av 30% av överenskommet arvode för undermåligt arbete. (jo jag vet att man inte kan göra så, men känslan fanns där kan jag lova)
    Mäklaren Jack Härenwall är inte någon jag någonsin kommer att rekommendera till någon. Läs mer
  • 2018-09-19

Jonas T skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag måste börja med att säga att jag tycker ert snack om hur mycket ni stödjer barncancerfonden är helt ointressant. Till och med dåligt. Jag fick tidigare något mail där jag skulle välja till vem ni skulle skicka pengar men drt var endast jag som skulle betala 😕👎🏼👎🏼👎🏼
    Jag tycker välgörenhet är bra och betalar varje månad till bland annat Amnesty. Men ert angreppssätt känns jättedåligt och ogenomtänkt.
    Annars tycker jag Per Elfing är superbra.
    Men jag betackar mig för självgoda utrop om hur duktiga NI är 👎🏼👎🏼😩 Läs mer
  • 2018-09-18

Joakim L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Andreas gkorde ett bra och seriöst intryck.
    Vi som köpare hade inte mer kontakt med honom än vad vi önskade.
    överlag bra erfarenhet av Fastighetsbyron i allmännhet och Andreas i synnerhet.
    - Kan tycka att på vårt objekt gick man in med alldeles för gamla och oaktuella bilder.
    Skulle tippa på 3-4 år gamla bilder och vissa var rent missvisade.
    Fanns säkert anledning till detta men så tycker inte jag man skall göra. Läs mer
  • 2018-09-14

Maria E skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket vänlig.
    Stor hjälpsamhet.

Vi har köpt en villa ( nyproduktion ) i Sparreholm
    Vi behövde ett mellanboende under tiden villan färdigställdes där Per utan problem ordnade fram ett objekt till oss.
    Vi tycker Per har visat stora kvaliteter som mäklare ( problemlösare ). Alla våra förväntningar är med råge uppfyllda.

Finns det en tävling där årets mäklare skall utses är Per den självklara vinnaren. Läs mer
  • 2018-09-13

Eva Christel Irene P skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Bra planering och försäljningen gick över förväntan. Läs mer
  • 2018-09-13

Eli Birgitta K skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    sålt fritidshus i Flen Orrhammar 1:14
    bemötandet var trevligt
    hade inga höga förväntningar på försäljningspriset men huset såldes för 200 000;- över utropspris vilket var utmärkt
    Kan rekommendera Per Läs mer
  • 2018-09-12

Jackie A skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Per är seriös och pålitlig, vilket tyvärr inte är en självklarhet i branschen. Per är också hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • 2018-09-11

Maud Elisabet W skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt villa 1:a gången tyvärr fick jag en mycket besvärlig köpare som klagade på mycket trots jag anlitat en städfirma och även andra småsaker klagades det över. Var till slut tvungen att svara med att de fick anlita dolda försäkringsbolaget och städfirman innan de gav sig. Jag upplevde detta mycket otrevligt men det var inte mäklarens fel han skötte sig mycket bra . Läs mer
  • 2018-09-04

Heiko D skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag tänker inte prata om Andreas på nätet i ännu en enkät som alla företag dagligen skickar ut för att få veta.

Betyget jag sätter är därför utan betydelse. Läs mer
  • Stefan S

2018-09-04

Stefan S skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sammanfattningsvis Insatt mäklare, påläst samt noggrann vid visning samt kontraktsskrivning. Vi har bara positiva omdömen av Fastighetsbyrån Flen med personal som jobbar där. Vi kan rekommendera att anlita dom som köpare och säljare av fastigheter. Stefan& Inger Läs mer

Drottninggatan 3, 642 37 Flen