Fastighetsbyrån Flen

Drottninggatan 3, 642 37 Flen — Visa karta

Välkommen till ett Fastighetsbyrån kontor med mycket kämpaglöd som drivs av att göra bra bostadsaffärer!

Funderar du på att köpa eller sälja en villa, bostadsrätt, lantbruk eller annan fastighet i området kring Flen? Vi finns med dig från första tanke till avslutad affär, oavsett om du vill köpa eller sälja, och vi kan Flen utan och innan.

För att kunna hjälpa dig på bästa sätt får du tillgång till agronom, lantmästare och fastighetsmäklare genom oss. Dessutom bidrar vårt samarbete med Sörmlands Sparbank till att din affär ska förlöpa tryggt och utan komplikationer.

Kontakta oss för en fri värdering eller ett förutsättningslöst möte om dina boendeplaner i Flen!

Läs vad 329 kunder tycker om Fastighetsbyrån Flen

• 2020-10-27

Peter William N skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt ett Fritidshus.
    Bemötandet var mycket bra.
    Våra förväntningar var att ha en engagerad mäklare som gjorde allt den kunde för att sälja vårt hus. Vi förväntade oss att Mäklaren vi valde skulle visa vårt hus och Spara alla eventuella intressenter. I övrigt Förväntade vi oss en Mäklare med full insyn i det juridiska kring att sälja en fastighet. Samt ett trevligt bemötande.

Sammanfattningsvis så upplevde vi vår mäklare förtroendeingivande.
    Några brister som vi reagerade på var att han bokat två visningar samtidigt på två olika objekt. varav han prioriterade att inte närvara själv på visningen av vårt hus. ( Det var därför vi valde just honom för vi fick bäst känsla, att han kunde sälja vårt hus). Det var olyckligt. Sedan var det minst en intressent som ringt för att få se huset där inte Mäklaren sparade dennes kontaktuppgifter. Vi hade önskat mer engagemang och kanske att man gjort två visningar istället för bara en där den mäklare vi valt kunde närvara.

I övrigt har vi en bra bild av vår mäklare som ger ett förtroendeingivande bemötande men vi hade önskat mer engagemang i försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-10-25

Helene S skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag har haft Andreas som mäklare vid både köp och försäljning av bostad. Andreas är kunnig, professionell och har alltid ett trevligt bemötande. Jag känner mig trygg i mina husaffärer med A som mäklare vilket är väldigt värdefullt. Läs mer
  • 2020-10-08

Valter L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpte ett torp nu i slutet av sommaren. Bra bemötande, trevlig och lätt att ha att göra med. Inte så "hal" som jag tidigare upplevt många mäklare. Bra! Läs mer
  • 2020-10-07

Kenneth L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har sålt ett fritidshus genom Andreas. Jättebra bemötande och mina förväntningar infriades såväl gällande pris och tid till avslut. Läs mer
  • 2020-10-06

Kerstin S skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Bra bemötande och information i samband med visningar och senare köp av bostadsrätt i Flen. Läs mer
  • 2020-10-06

Sven Anders Fredrik G skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt fritidshus. Positivt bemötande av Andreas. Förväntningar att nå ut till många spekulanter och nå accepterat försäljningspris. Förväntningarna infriades efter en del oväntade händelser under resans gång. Sammanfattningsvis en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-10-04

Irina B skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har sålt ett radhus. Snabbt ärende och mycket trevligt bemötande. Fick svar på alla mina frågor ang.försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-02

Kerstin Gudrun B skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket trevligt bemötande och mycket saklig information fick vi. Läs mer
  • 2020-09-30

Carina Birgitta R skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-15

Göran H skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket trevligt o proffsigt bemötande. Inger förtroende . Skulle rekommendera Per till andra . Sålde ett fritidshus med en lyckosam budgivning . Läs mer
  • 2020-09-09

Camilla H skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Per är en duktig och kunnig mäklare som hela tiden hött oss uppdaterade i vårt köp av bostad.
    Han besitter mycket kunskap inom sitt område och det märks att han tycker om sitt arbete.
    Vi ha bara goda vitsord om Per. Läs mer
  • 2020-09-04

Thomas C skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag köpte en bostadsrätt men det var inte Per utan Andreas som sålde eftersom Per hade semester. Per var den som gjorde överlämningen och av detta möte finns bara gott. Läs mer
  • 2020-06-29

Anette S skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpt ett fritidshus som är året runt boende. Trevlig och gott transparent bemötande Läs mer
  • 2020-06-09

Yazid B skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    snabb, smidig och väldigt trevlig mäklare, rekomenderar starkt Läs mer
  • 2020-06-08

Siv R skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har sålt en villa.
    Jag har blivit mycket vänligt bemött. Glad att jag har haft honom som mäklare .Jag hade inga förväntningar alls så allt blev positivt. Läs mer
  • 2020-06-07

Jan L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Seriös. Lätt att ha att göra med. Alltigenom proffessionell Läs mer
  • 2020-06-06

Hamza A skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Utmärkt
    En person som man kan leta på Läs mer
  • Stina N

2020-05-28

Stina N skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Vi har sålt ett hus med hjälp av Andreas. Vi köpte detsamma av honom för 7-8 år sedan. Andreas är en utmärkt mäklare, noggrann, lyhörd, hjälpsam och vänlig. Läs mer
  • 2020-05-26

Jan Roger M skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Andreas är en förtroendeingivande och mycket trevlig person.
    Ger ett intryck av att "kunna" branschen och det visar sig också stämma. Är tillgänglig.
    Okomplicerat, tryggt och ett bra resultat. Läs mer
  • 2020-05-24

Ariadna Arija Anna S skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har köpt hus med hjälp av Per och tycker att det gick bra och smidig. Han är kunnig mäklare mycket mänsklig. Värmt rekommenderas Läs mer
  • 2020-05-10

Pär Schröder H skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt villa,1917, i Flen. Andreas har hela tiden varit tillmötesgående och hjälpt oss på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-05-08

Bertil F skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpte tredje gatan 7 i Sparreholm.
    Mötte en mycket trevlig och proffsig mäklare i Andreas Allard.
    Allting skött på ett utmärkt sätt trots Coronatiderna.

// Bertil Läs mer
  • 2020-05-03

Mischa H skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Andreas Allard är en skicklig och professionell mäklare, lätt att få kontakt med och ha förtroende för. Han har skött försäljningen av vår lägenhet och köpet av en annan lägenhet mycket föredömligt. Helhetsintrycket är utmärkt. Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • 2020-04-26

Fredrik N skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Bostad rätts försäljning hus köp.
    Bra bemöt.
    Fungera bra men med någon miss.
    Helheten fungerade det bra. Läs mer
  • 2020-04-10

Laila E skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt.
    Per har ett vänligt och smidigt bemötande. Han är kunnig och erfaren. Läs mer
  • 2020-04-01

Ann P skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Trygg och gjorde ett bra jobb för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-03-26

Marica H skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har köpt en bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt. Är mycket nöjd Läs mer
  • 2020-03-24

Peter V skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Per har ställt har ställt upp med kort varsel och ordnat allt.
    Även att jag var utomlands. Läs mer
  • 2020-03-12

Gunita P skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket tillmötesgående mäklare. Professionell. Snabba svar. Fick riktigt bra känsla av bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-03-09

Ulf P skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har sålt en villa i Mellösa
    Blev bra bemött av mäklaren
    Förväntningarna blev bättre
    än vad vi hade räknat med, och vi tycker att
    Andreas har skött det bra och att försäljningen blev klar efter bara
    3 dagar, så vi är nöjda

Med vänlig hälsning
    U. Palm. Läs mer
  • 2020-02-27

Guy Johan Anders Rickard B skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Mycket förtroendeingivande, lyhörd och sympatisk. Kände direkt ett stort förtroende för Andreas som säljare av vår villa. Är övertygad om att uppfattningen skulle vara densamma om vi köpt en bostad av honom. Läs mer
  • 2020-02-26

Elisabeth N skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Trevlig mäklare. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • 2020-02-22

Sven Eric Z skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    har sålt sommarboende i Flens kommun. Andreas bemötande har varit utmärkt och professionellt genom hela processen. Läs mer
  • Peter B

2020-02-14

Peter B skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag har sålt min villa i Orrhammar. Fick utmärkt hjälp av er proffsiga mäklare Andreas.
    /Peter Läs mer
  • 2020-01-30

Albin Kornelius Stellan L skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Motsvarade alla förväntningar och mer därtill. Snabb och tydlig i komunikationen. Fick till ett snabbt avslut som både vi och köparen var väldigt nöjda med. Läs mer
  • 2020-01-27

Annika Elisabet S skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Allt funkade bra från början till slut och Per var proffsig hela vägen. Läs mer
  • Josef P

2020-01-24

Josef P skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Fantastiskt trevlig, hjälpsam och kunnig. Läs mer
  • 2020-01-18

Christoffer M skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpt en liten gård. Andreas var mycket engagerad vid visning och har varit mycket trevlig och hjälpsam genom hela processen. Uppdatering av lagda bud var dock lite fördröjt, vilket också är det enda negativa. Kan absolut tänka oss att använda Andreas vid egen försäljning i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-15

Göran Leif E skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt mitt hus och är nöjd med det Läs mer
  • 2019-12-02

Tuula K skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Har sålt ett hus på Skiringevägen8 Flen. Blev både professionellt och trevligt sätt bemött av mäklaren. Jag förväntade att mäklaren skulle hjälpa oss att sälja huset snabbt och enkelt och det gjorde han verkligen. Är jätte nöjd att försäljningen av huset gick så snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-11-28

Tobias M skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Sålt mitt hus
    Mäklaren var mycket trevlig och gav ett tryggt intryck.
    Jag förväntade mig att huset skulle bli sålt och det blev det Läs mer
  • 2019-11-21

Kazim U skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Kan verkligen rekommendera Per Elfving & Fastighetsbyrån Flen! Läs mer
  • 2019-11-06

Marie K skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Köpt en sommarstuga.
    Bra o som förväntat.
    Han var nog erfaren, visste en del om huset. Jag själv hade inte så många frågor då huset var välskött.
    Tillgänglig i telefon.
    På det hela taget bra. Läs mer
  • 2019-11-04

Per Sjune Rex S skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Vi har sålt vårt hus. Förväntningarna var stora vad gäller pris och att det skulle gå snabbt. Nu tog det tid innan försäljningen var klar och priset fick justera ner .
    Andreas bemötande var bra och sakligt och han gjorde ett bra jobb.
    Vi hade för stora förväntningar på priset, då marknaden så något annat. I slutändan är vi nöjda med affären och Andreas Läs mer
  • 2019-11-04

Karin Ingrid Olivia A skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag ville ha en värdering av mitt torp för att sedan sälja i vår för inte gick det väl att sälja sommarhus på hösten... Andreas Allard gjorde en värdering och inspirerade mig att prova att sälja redan under hösten. Med snabbt arbete hade vi visning ett par veckor efter vårt möte och några dagar senare var torpet sålt! Andreas har varit mycket kunnig, visat stor erfarenhet och ingett förtroende. Han har ett varmt och respektfullt bemötande. Jag kan rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-28

Mika Johannes K skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Trevlig mäklare som tar jobbet på allvar, ingen onödig väntande för att sälja eller köpa bostad.Kommer och anlita honom nästa gång också.Mika Läs mer
  • Jenny M

2019-10-27

Jenny M skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Serviceminded och trevlig. Affären gick smidigt trots att vi bor i annan stad. Läs mer
  • 2019-10-25

Russell M skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    I have bought a 4 bedroom Villa in Flen. The broker Andreas treated my wife a nd me very well. He was very attentive, courteous and informative. Läs mer
  • 2019-10-08

Andreas G skrev om Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    Jag har köpt 2 fastigheter med Per som mäklare, han gjorde ett perfekt jobb. Läs mer
  • 2019-10-05

Eva Christina K skrev om Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    Vi har sålt ett hus i Orrhammar i Flen som Andreas Allard fick i uppdrag att sälja. Vi är väldigt nöjda med hela affären och ett fint bemötande av Andreas.Kan verkligen rekommendera honom, en bra mäklare. MVH Christina Dahlström Läs mer

Drottninggatan 3, 642 37 Flen