Fastighetsbyrån Flen

Fastighetsbyrån Flen

Välkommen till ett Fastighetsbyrån kontor med mycket kämpaglöd som drivs av att göra bra bostadsaffärer!

Funderar du på att köpa eller sälja en villa, bostadsrätt, lantbruk eller annan fastighet i området kring Flen? Vi finns med dig från första tanke till avslutad affär, oavsett om du vill köpa eller sälja, och vi kan Flen utan och innan.

För att kunna hjälpa dig på bästa sätt får du tillgång till agronom, lantmästare och fastighetsmäklare genom oss. Dessutom bidrar vårt samarbete med Sörmlands Sparbank till att din affär ska förlöpa tryggt och utan komplikationer.

Kontakta oss för en fri värdering eller ett förutsättningslöst möte om dina boendeplaner i Flen!

Läs vad 372 kunder tycker om Fastighetsbyrån Flen 2

• Brogetorp
    2021-10-08
    Mycket duktig när det gäller kundtjänst
    Han är otroligt bra Märklare
    Han har bred kunskap när det gäller Fastiheght
    Vi tyckte mest om hans psykolog sätt att håller lugnt under hela resan bra jobbat
    • Brogetorp
    2021-10-06
    Proffsig, kompetent. Lätt att få tag i. Trevlig.
    2021-10-03
    Tycker att bemötandet var bra och att helheten motsvarade mina förväntningar.
    Bra uppföljning under de veckor som huset låg ute till försäljning och bra avslut av affären.
    Sedan upplevde jag även att all pappersexercis sköts professionellt.
    Känner mig trygg och nöjd med mäklarens hantering av hela säljprocessen.
    2021-09-30
    Då jag befinner mig utomlands är mina kontakter med mäklaren begränsade till telefon och epost. Dock betecknar jag samtliga mina kontakter med mäklaren som snabba, sakliga och trevliga.
    2021-09-30
    Per gav oss ett bra och trevligt intryck och utförde uppdraget att sälja vår villa på ett seriöst och proffsigt sätt. Vid några tillfälle så var Per sen till visningar vilket inte är bra så där kan en bättre planering var befogad.
    Summeringen blir att vi är väldigt nöjda med det Per utfört.
    2021-09-24
    Bra bemötande, kunnig inom sitt yrke. Då vi haft frågor och funderingar har Andreas snabbt och på ett bra sätt svarat på dessa.
    2021-09-13
    Bra mäklare trevligt bemötande
    2021-09-08
    Proffsig hantering, tydlig kommunikation och alltid ett trevligt bemötande.
    2021-09-08
    Rak dialog,
    ärlig.
    håller vad han lovat
    2021-09-06
    Per är fantastiskt mäklare. Per är trevlig, lätt att kommunicera med och duktig. Han är tillgänglig och det underlättade försäljning av vårt bostad. Jag skulle starkt rekommendera Per.
    • Mellösa
    2021-08-23
    Den första träffen fick vi ett mycket gott intryck av Per. Sen hände allt mycket snabbt med både annonser mm och fram till försäljning.
    • Hälleforsnäs
    2021-07-26
    Bra bemötande, trevlig, snabb att visa huset och ordna upp affären. Jag är jättenöjd
    2021-06-29
    Andreas Allard är en trevlig och professionell representant för mäklarkåren. Affären sköttes pragmatiskt, lösningsorienterat och med humor. Trots att en del mindre problem dök upp under processen sköttes det med gott humör. Jag kan varmt rekommendera Andreas och Fastighetsbyrån i Flen.
    2021-06-26
    Har haft en helt igenom positiv upplevelse!
    - Bra och snabb återkoppling
    - Hjälpsam
    - Proffsig
    - Förtroendeingivande
    Är en typ av affär man ju inte gör så ofta så är så viktigt att allt känns bra och det gjorde det med Andreas.
    2021-06-14
    AA är en reko kille..........................................................................
    2021-06-13
    Andreas gjorde köpet väldigt smidigt, det var lätt att få tag på honom och han tog sig tid för mina frågor. Han hade bra kännedom om fastigheten. Kan verkligen rekommendera Andreas.
    2021-06-11
    Andreas Allard är en duktig och sakkunnig mäklare. Det var andra gången Jag var på visning där han var ansvarig mäklare och i bägge fall var han duktig.
    Han var trevlig och bjöd på lite information om huset och därefter var det fritt fram att inspektera objektet.
    Han var duktig och hjälpsam när det väl var dags att skriva under kontrakt vilket gjorde att allt gick smidigt till.
    2021-06-11
    Per skötte allt mycket bra och vi blev väl omhändertagna genom hela processen.
    • Malmköping
    2021-06-11
    Professionell bemötande vid all kontakt
    Trevlig mäklare och sakkunnig
    Gärna ta ny kontakt igen vid försäljning av bostad
    2021-06-04
    Jag har köpt en villa, allt gick jättebra, inga konstigheter. Per var alltid snäll och trevlig samt svarade på alla frågor.
  • Josivaldo S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Per Elfving en del av Fastighetsbyrån Flen
    2021-06-04
    Very Kind person!! He helped me a lot with the new apartment! I really recommend him!!
    2021-05-13
    Bostadsrätt, Per är trevlig, uppriktig och ärlig. Han är tydlig och inte vilseledande vilket är extra viktigt hos mäklare. Per är också enkel att kommunicera med och svarar snabbt på meddelanden och telefon.
    2021-05-05
    Andreas gjorde ett bra jobb med att sälja vårt radhus. Han aggerade professionellt hela vägen i mål.
    2021-05-03
    Andreas är vänlig, professionell och ordningssam.
    2021-04-12
    Vi har köpt en liten fastighet utanför Malmköping. Köpet gick otroligt snabbt och smidigt, kändes att både vi och säljaren blev väl omhändertagna. Rekommenderar varmt denna mäklare.
    • Orrö
    2021-04-10
    Jag köpte en 2 rums bostadsrätt i Flen. Per Elfving var mäklaren jag mötte . En mäklare utöver det vanliga fick jag träffa. Mycket kunskap och stor hjälpsamhet hela vägen genom affären.
    2021-03-26
    Professionell och drivande mäklare! En utmärkt resurs!
    2021-03-26
    Duktig, trevlig och hjälpsam.......................
    2021-03-24
    Så trevlig mäklare. Vi hade lite strul med banken och Andreas var otroligt snäll, tålmodig och hjälpsam.

Blev en bra affär. Andreas svarade på frågor via sms vilket passade oss som försökte köpa hus samtidigt som man jobbar, snabba svar.

Kan rekommendera!
  • Madeleine S
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Allard en del av Fastighetsbyrån Flen
    2021-03-06
    Jag har såväl köpt som sålt samma fastighet av Andreas. Det är en hästgård på 2,9 hektar. Andreas har ett mycket gott bemötande, både professionell och personlig. Han har bedömt marknaden korrekt och givit god vägledning genom hela affären. Jag är mycket nöjd med Andreas som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    • Bjuren
    2021-03-04
    Har sålt en 1/5 plans villa. Tycker att Per skötte det bra. han fixade till de problem som uppstod då köparen saknade täckning för köpet. Det kändes trögt med försäljningen till en början men när det var i gång så gick det fort.
    Bra jobbat Per!
    • Hälleforsnäs
    2021-02-18
    Både sålt och köpt lägenhet . Allting mycket bra skött !!!
    • Mellösa
    2021-01-20
    Sålt en villa, han levde upp till våra förväntningar. Va lättsam, smidig, anträffbar o förklarade när jag behövde det.
    Jag rekommenderar gärna honom för någon annan som ska sälja eller köpa.
    2021-01-16
    Köpt ett fritidshus
    Tycker Andreas varit väldigt hjälpsam och trevlig och duktig på sitt jobb
    Affären gick supersmidigt
    Har känt oss trygga under hela processen
    2021-01-13
    Utmärkt bemötande.
    Kunnig.
    Engagerad och väldigt hjälpsam då det finns frågor kring försäljningen av bostaden.
    2021-01-13
    Sålt en villa i centrala Flen.
    Smidigt,lätt och proffsigt bemötande.
    2020-12-28
    Köpt Radhus i Flen
    Trevligt bemött
    Förväntningarna uppfyllda
    Allt bra.
    • Mellösa Tätort
    2020-12-19
    Mycket duktig, hjälpsam och proffsigt
    Alltid trevliga att träffa och prata med
    • Vadsbro
    2020-12-10
    Ett fritidshus.
    Positivt bemötande. Trevlig och glad. Tog sig tid även fast vi råkade störa honom mitt i lunchen.
    Han levde upp till förväntningarna.
    Vi fick bra information om huset och omgivningarna.
    Allt var bra.
    2020-11-04
    Mycket gott bemötande. Kunnig och kompetent.
    Ingav hopp att huset kunde säljas.
    Skulle anlita mäklaren igen om en ny försäljning blir aktuell.
    2020-11-03
    på en skala från 1-10 så får Per en 11 mycke bra jobbat. MVH Markku
    2020-11-02
    Jag har sålt en liten villa med hjälp av Per Elfving ,
    han har på ett mycket bra professionellt sätt gett tips å råd till mig som säljare .
    Per som mäklare har visat att han har mycket kunskap inom området och bra koll på fastigheter när det gäller försäljning.
    Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått av honom och hans kollegor på fastighetsbyrån.
    2020-10-28
    Vi köpte en villa och är väldigt nöjda med hur processen har gått till.
    2020-10-27
    Sålt ett Fritidshus.
    Bemötandet var mycket bra.
    Våra förväntningar var att ha en engagerad mäklare som gjorde allt den kunde för att sälja vårt hus. Vi förväntade oss att Mäklaren vi valde skulle visa vårt hus och Spara alla eventuella intressenter. I övrigt Förväntade vi oss en Mäklare med full insyn i det juridiska kring att sälja en fastighet. Samt ett trevligt bemötande.

Sammanfattningsvis så upplevde vi vår mäklare förtroendeingivande.
    Några brister som vi reagerade på var att han bokat två visningar samtidigt på två olika objekt. varav han prioriterade att inte närvara själv på visningen av vårt hus. ( Det var därför vi valde just honom för vi fick bäst känsla, att han kunde sälja vårt hus). Det var olyckligt. Sedan var det minst en intressent som ringt för att få se huset där inte Mäklaren sparade dennes kontaktuppgifter. Vi hade önskat mer engagemang och kanske att man gjort två visningar istället för bara en där den mäklare vi valt kunde närvara.

I övrigt har vi en bra bild av vår mäklare som ger ett förtroendeingivande bemötande men vi hade önskat mer engagemang i försäljningsprocessen.
    2020-10-25
    Jag har haft Andreas som mäklare vid både köp och försäljning av bostad. Andreas är kunnig, professionell och har alltid ett trevligt bemötande. Jag känner mig trygg i mina husaffärer med A som mäklare vilket är väldigt värdefullt.
    2020-10-08
    Köpte ett torp nu i slutet av sommaren. Bra bemötande, trevlig och lätt att ha att göra med. Inte så "hal" som jag tidigare upplevt många mäklare. Bra!
    2020-10-07
    Har sålt ett fritidshus genom Andreas. Jättebra bemötande och mina förväntningar infriades såväl gällande pris och tid till avslut.
    2020-10-06
    Bra bemötande och information i samband med visningar och senare köp av bostadsrätt i Flen.
    2020-10-06
    Sålt fritidshus. Positivt bemötande av Andreas. Förväntningar att nå ut till många spekulanter och nå accepterat försäljningspris. Förväntningarna infriades efter en del oväntade händelser under resans gång. Sammanfattningsvis en positiv upplevelse.
    2020-10-04
    Har sålt ett radhus. Snabbt ärende och mycket trevligt bemötande. Fick svar på alla mina frågor ang.försäljningen.