Robert Laigar
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 41 Läs vad Robert Laigar

• Anna F
    Anna F sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-28

Örgryte
    Robert tog hand om försäljningen av vårt
    bostads hus i Örgryte, ett hus som hade varit i familjen i snart 60 år. Försäljningen var komplicerad då vi bor i Schweiz sedan många år och därför inte finns på plats.Robert var super proffsig och hjälpte oss inte bara med tips och råd men även med det rent praktiska. Robert fick nog göra mer än vanligt. Vi har kännt oss helt trygg och litat på all den hjälp vi har fått under resans gång. Robert är extremt kund vänlig och dessutom har han en lång och gedigen erfarenhet. Vi kunde inte ha haft en bättre erfarenhet Läs mer
  • Ing-marie F sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2020-01-20

Björkekärr
    Jag har köpt en bostadsrätt av honom. Han har även sålt mitt hus.
    Han har bra bemötande, är lugn och sansad. Lätt att resonera med. Lyhörd för det jag säger. Ger ett trovärdigt intryck Läs mer
  • Agneta L sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-11-14

Örgryte
    Professionell och korrekt bemötande.
    Vi som både köpare och säljare känner oss trygga i pappershanteringen med kontrakt och dyligt.
    Rekommendera även en Bankman (kvinna) som vi är mycket nöjda med och önskar jobba vidare med Läs mer
  • Damoun H köpte sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-10-21

Köpt radhus
    Bra bemötande. Hög professionalism och integritet. Rekommenderas Läs mer
  • Marcus E köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-06-17

Örgryte
    Köpt en lägenhet i Göteborg.
    Trevligt och bra bemötande. Ställde upp och svarade på frågor.
    En bra och mycket snabb upplevelse! Läs mer
  • Anders K sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-05-16

Sålt ett radhus.
    Bra. Det är min syster som har kontakten.
    Blev bättre än vad vi hade förväntat oss.
    Mycket positiv. Vet vad han sysslar med. Läs mer
  • Marie-Louise L sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-05-15

Radhus i Robertshöjd, Göteborg
    Mycket professionellt bemötande av Robert.
    Snabb försäljning till ett bra pris vilket Robert ordnade galant.
    Positivt, hjälpsamt, snabbt och lättsamt. Läs mer
  • Bengt M sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-02-22

Lunden
    Robert är en mycket erfaren mäklare med god kännedom om sitt område. Läs mer
  • Marie B sålde sin bostad med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2019-01-18

Sålde en bostadsrätt i Örgryte. Robert utförde ett proffsigt arbete. Rak o utan krusiduller genom hela processen. Rekommendwrar honom absolut! Läs mer
  • Anna S skrev om Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

2016-01-14

Trevlig och kompetent, mån om nöjda kunder framför eget arvode. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Isabell Askerfors