Robert Laigar

Robert Laigar

Robert Laigar är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte

Robert Laigar har varit registrerad mäklare sedan 1991-05. Robert Laigar har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Laigar har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Robert Laigar

Nicolaus C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Innerstad / Örgryte
Lunden

Snabbt och trevligt bemötande som går rakt på sak och inte ödslar ens tid. Försäljningen gick snabbt och väldigt smidigt. Väldigt nöjd med hur det blev!

Sven Anders Olof R

Robert Laigar hjälpte oss med försäljning av vårt radhus i Björkekärr. Robert skötte uppdraget helt perfekt, ”från ax till limpa”. Mycket erfaren, kunnig och hjälpsam, för både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera Robert, bästa mäklaren jag har fått hjälp av..

Alexandra J gillar detta
Mohamed Ben M
Strömmensberg

Jag tycker att han höll vad han lovade, att lägenheten kommer att säljas genom 45 dagar. Jag tycker att han var tillgänglig och skalig i sin kommunikation.

Ylva W
Lunden

Trevligt bemötande. Snabbt och effektivt.

Tony K
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Kullavik

Seriös, kunnig, engagerad mäklare med lång erfarenhet! Uppfyllde alla våra förväntningar!

Catrin B
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Kullavik

En mycket trevlig och kompetent mäklare! Rekommenderar honom varmt!

Diane B

Jag tycker att allt sköttes mycket skickligt, trevligt bemötande vid visning samt snygg broschyr. Jag tycker att alla möten har varit trevliga och tydliga.

Eirin E
Kullavik

Vi är otroligt nöjda med allting, med Robert Laigar som mäklare är ni i trygga händer och får ett mycket proffsigt omhändertagande gällande allt från första presentation fram till avtalsskrivning med köparen.

Karl-magnus M
Långedrag - Hagen

Jag tycker att Roberts bemötande när vi köpte hus var lugnt och betryggande. En rak, öppen och ärlig kommunikation gjorde att jag som köpare kände mig trygg. Inga krusiduller utan enkel och ärlig kommunikation.

Genc L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Örgryte

Vi sålde vår bostad via Robert, och vi upplevde honom som en trygg och erfaren mäklare. Därtill var han duktig på att dels lyssna och dels återkoppla kring dom tankar vi hade inför och efter försäljningen. En bra och erfaren person med god insyn i bostadsmarknaden.