Läs vad 45 Läs vad Robert Laigar

• 2020-06-24
    Vi sålde vår bostad via Robert, och vi upplevde honom som en trygg och erfaren mäklare. Därtill var han duktig på att dels lyssna och dels återkoppla kring dom tankar vi hade inför och efter försäljningen. En bra och erfaren person med god insyn i bostadsmarknaden.
    Genc L
    • 3:a
    • 74.9 m²
    • Örgryte
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-05-20
    Bra från start till mål. Bra information och vägledning. Både trevligt och framgångsrikt

Anders Waas
    Anders W
    • 148.0 m²
    • Örgryte
    sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-04-30
    Mycket påläst, snabba svar på frågor och trevligt bemötande!
    Lars Åke L
    • 85.0 m²
  • 2020-04-27
    Köpt & sålt, mycket bra bemötande.
    Kunnig, förtroende ingivande. Kan sitt område.
    Maria H
    • 107.0 m²
  • 2020-01-28
    Robert tog hand om försäljningen av vårt
    bostads hus i Örgryte, ett hus som hade varit i familjen i snart 60 år. Försäljningen var komplicerad då vi bor i Schweiz sedan många år och därför inte finns på plats.Robert var super proffsig och hjälpte oss inte bara med tips och råd men även med det rent praktiska. Robert fick nog göra mer än vanligt. Vi har kännt oss helt trygg och litat på all den hjälp vi har fått under resans gång. Robert är extremt kund vänlig och dessutom har han en lång och gedigen erfarenhet. Vi kunde inte ha haft en bättre erfarenhet
    Anna F
    Anna F
    • 241.0 m²
  • 2020-01-20
    Jag har köpt en bostadsrätt av honom. Han har även sålt mitt hus.
    Han har bra bemötande, är lugn och sansad. Lätt att resonera med. Lyhörd för det jag säger. Ger ett trovärdigt intryck
    Ing-marie F
    • 135.0 m²
  • 2019-11-14
    Professionell och korrekt bemötande.
    Vi som både köpare och säljare känner oss trygga i pappershanteringen med kontrakt och dyligt.
    Rekommendera även en Bankman (kvinna) som vi är mycket nöjda med och önskar jobba vidare med
    Agneta L
    Bra bemötande. Hög professionalism och integritet. Rekommenderas
    Damoun H
    • 117.0 m²
    • Örgryte
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2019-06-17
    Köpt en lägenhet i Göteborg.
    Trevligt och bra bemötande. Ställde upp och svarade på frågor.
    En bra och mycket snabb upplevelse!
    Marcus E
    • 2:a
    • 48.7 m²
    • Örgryte
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2019-05-16
    Sålt ett radhus.
    Bra. Det är min syster som har kontakten.
    Blev bättre än vad vi hade förväntat oss.
    Mycket positiv. Vet vad han sysslar med.
    Anders K
    • 85.0 m²