Läs vad 219 kunder tycker om Fastighetsbyrån Götene 2

• 2021-01-19
    Allt fungerade bra på alla sätt
    Anneli L
    • 60.0 m²
    • Götene Tätort
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
  • 2021-01-08
    Toppenbra. Snabb återkoppling och mycket tillmötesgående.
    Amanda J
    • 173.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-12-13
    Sålt lägenhet, hjälpt till och väglett hela vägen. Lyhörd och otroligt smidig och lätt göra med. Man känner sig säker och vet han gör det som blir bäst för alla parter i säljandet.
    Eric G
    • 1:a
    • 42.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-12-09
    Jag har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemött av Gustav i alla frågor och funderingar jag haft. Jag tyckte att Gustav var väldigt driven i sitt arbete och levde upp till all förväntningar som jag hade för en mäklare. Jag kände mig väldigt trygg och visste att jag kunde fråga honom om jag undrade något. Min totala upplevelse av hela processen och köpet är väldigt bra och jag skulle rekommendera Gustav som mäklare till alla.
    Madelene N
    • 74.0 m²
  • 2020-11-28
    Får intrycket av att mäklaren har en bra balans mellan köpare och sälj representant.
    Goda vibbar.
    Robert A
    • 124.0 m²
    • Forshem
  • 2020-11-25
    Köpte en bostadsrätt där varken jag eller säljaren hade någon vidare koll på något så Gustav gick igenom och förklarade allt på ett bra sätt så vi förstod vad allt handlade om med kontrakt osv
    Tobias E
    • 54.0 m²
  • 2020-11-24
    Jag har sålt ett fritidshus på Kinnekulle. Blev mycket bra bemött av Emelie som är mycket kunnig och engagerad. Hon kollade och följde upp allt kring husförsäljningen. Hade koll på allting.
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån och med Emelie.

Göran
    Göran W
    • 60.0 m²
    • Hällekis
  • 2020-11-15
    Grymt bemötande och grym mäklare, helt övertygad och överlägset bjuder han på 👍
    Anton L
  • 2020-11-12
    Snabb, korrekt administration.
    László M
    • 62.0 m²
  • 2020-11-12
    Han har varit lyhört och tillmötesgående.Trevlig
    Mitsi R
    • 58.0 m²
  • 2020-10-25
    Både sålt och köpt bostad av Gustav. Jordnära och trevlig som tillgodoser kundens behov på ett bra sätt.
    Caroline B
    • 120.0 m²
  • 2020-10-24
    Helt enkelt en kompetent genuin människa som hjälper till med det som krävs.
    Anna P
    • 150.0 m²
  • 2020-10-19
    Trevlig och lätt att ha att göra med.
    Julia L
    • 5:a
    • 125.0 m²
    • Skara Väst - Landsbygd
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-10-15
    Lätt att få kontakt och lätt att prata med som person. Vet vad han gör!
    Otroligt nöjd!
    Rekommenderar Gustav till andra
    Linus L
    • 110.0 m²
  • 2020-09-20
    Kunnig och mycket proffs! Vi är väldigt nöjda med bemötande och resultatet.
    Mehmet Y
    • 104.4 m²
  • 2020-09-18
    Vi köpte vårt drömtorp och fick ett proffsigt bemötande av Emelie Ekholm!
    Peter F
    • 55.0 m²
    • Kinnekulle
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-07-18
    Vi har köpt lägenhet.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt och fick bra hjälp med det vi behövde.
    Sune O
    • 75.5 m²
  • 2020-07-17
    Professionell, noggrann, rutinerad.
    Tobias H
    • 4:a
    • 104.0 m²
  • 2020-07-09
    Använt mig av Gustaf gällande både husköp och försäljning av egen bostad. Exceptionellt proffsigt och trevligt bemötande, känns tryggt med en mäklare som Gustaf och snabb återkoppling när behovet har funnits.
    Johan K
  • 2020-07-02
    Hans mustasch är rolig han är jette duktig och profs på detta jobbet
    Wojciech G
    • 143.0 m²
  • 2020-06-29
    Kontakten med mäklaren har varit till övervägande del positiv.
    Josefine N
    • 91.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-06-17
    Köpt en bostadsrätt. Bästa mäklaren någonsin! Hjälpsam och mycket stöttande i hela processen
    Linda S
  • 2020-06-17
    Jävligt stabil mäklare som jobbar med objekt under hans värdighet.

- utmärkt service på alla plan
    - femstjärnigt Hotel bemötande
    - saftig & elegant mustache

Se upp allesammans, blivande top 10 mäklare nationwide.
    Corbin A
    Corbin A
    • Lundsbrunn
    Ha ha. Oj, jag vet inte vad jag ska svara på detta. Tack för ett trevligt bemötande och lycka till med boendet! /Gustav

Visa svar
  • 2020-06-16
    Har sålt en villa i Götene. Mycket bra mäklare, sakkunnig, gott bemötande, lämnar INGET åt slumpen. Förstår vad vi som säljare vill.
    Rek Gustav till 100%
    Väldigt nöjda!!
    Eva-lena S
  • 2020-06-15
    Vi har sålt ett hus i Götene. Götene Björnen 1
    Mäklaren har varit mycket positiv o givit oss o varit ett stöd i hela processen emot försäljningen. Gustav överträffade våra förväntningar med i princip allt. mycket informativ i varje delmoment.

Bättre upplevelse än denna är svårt att slå. Bra där Gustav.
    Peder S
  • 2020-06-08
    Sålt lägenhet i radhus i Götene.
    Bemötandet och hjälpen från mäklaren utan anmärkning.
    Mirja B
    • 82.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-06-05
    Köpt hus i Götene.
    Gustav ger ett lugnt och trevligt intryck.
    Lyssnande och med en hög service nivå i fråga om information.
    Hjälpte till att få en smidig och bra affär.
    Han kan rekommenderas alla där i veckan.
    Mvh Christer
    Christer K
  • 2020-06-03
    Sålt villa, alltid trevlig och tillmötesgående
    Else-britt S
    • 189.0 m²
    • Skara Väst - Landsbygd
  • 2020-05-29
    Jättenöjda med allt, Gustav har varit en toppenmäklare!
    Amanda A
    • 84.0 m²
  • 2020-05-27
    Har sålt min villa.
    Gustav var proffsig o mycket trevlig. Kan varmt rekommendera honom.
    Lena B
    • Österäng & Årnäs
  • 2020-05-21
    Jag har köpt en lägenhet och han har sålt mitt hus. Är mycket nöjd med med båda affärerna och för mej verkar han vara mycket kunnig och påläst.
    Stina Magdalena K
    • 86.0 m²
  • 2020-05-19
    Gustav har gjort ett bra jobb när han sålde vårt hus! Bra kommunikation, snabbt och bra slutresultat! Precis vad vi var ute efter!
    Olof E
    • 139.0 m²
    • Kålland - Kållandsö
  • 2020-05-18
    Köpt en bostad och allt funkade fint!
    Tillmötesgående och proffsig
    Sandra S
    • 40.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-05-11
    I bought a house in götene. Gustav was the seller's agent.

He was very patient, punctual, knowledgeable and courteous throughout the entire process.

I would recommend Gustav to anyone looking to work with sparbanken as their realty service.
    Curtis James S
    • 123.0 m²
  • 2020-05-08
    Köpt en lägenhet och på väg att sälja ett hus
    Anna S
    • 200.0 m²
  • 2020-05-02
    Han har varit fantastiskt bra på alla sätt när han skötte försäljningen av mitt hus
    Margareta H
    • 84.0 m²
  • 2020-04-29
    Sålt ett hus. Haft en mycket bra upplevelse med trevlig och duktig mäklare. Bra bemötande och utfört arbete.
    Gunnar P
    • 94.0 m²
  • 2020-04-17
    Köpt bostad, vi är jättenöjda med bemötande och hur allt fungerat. Trevlig och duktig, vi rekommenderar varmt.
    Inger L
    • 132.0 m²
  • 2020-04-12
    Gustav sålde ett hus som vi köpte av han för 3 år sedan.
    Vi är väldigt nöjda med han som mäklare. Han är väldigt engagerad, noggrann och lyhörd.
    Skulle vi köpa/sälja ett hus i framtiden så vore det via Gustav igen.
    Johanna R
    • 136.0 m²
  • 2020-04-06
    mmm
    Clemens K
    • 59.5 m²
  • 2020-04-05
    Vi köpte ett hus, vårt första hus. Vår upplevelse av mäklaren var väldigt bra från början till slut.
    Elenore P
    • 175.0 m²
  • 2020-03-29
    Harald har hjälpt mig att sälja lägenheten.
    Han har varit trevlig och tillmötes gående affären har gott bra
    och jag kan varmt rekommendera honom, till att anlitas som Mäklare
    Maj-britt J
    • 76.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Götene
  • 2020-03-22
    En av de bästa mäklarna vi haft även om han enligt vårt tycke har en lite försiktig bild av prisutvecklingen.
    Ivan K
    • 175.0 m²
  • 2020-03-18
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Bemötandet från mäklaren har varit väldigt proffsigt.
    Mäklaren har informerat väldigt bra vad som gäller i olika avseende vid försäljningen och han har haft bra kontakt med mig.
    Jag är väldigt nöjd.
    Rut E
    • 59.5 m²
  • 2020-03-15
    * Jag har köpt en lägenhet.
    * Jag blev bemött på ett mycket tryggt och mycket vänligt sätt av mäklaren. Man fick snabbt ett förtroende för honom.
    * De förväntningar som jag hade var att få erfarenhet av hur bostadsköp går till, vad man ska tänka på osv. Och det tyckte jag att mäklaren levde upp till.
    * Min upplevelse var att jag har fått ett otroligt bra bemötande av mäklaren och att jag nu kan avsluta den här bostadsaffären med en känsla av att påbörja en nystart i livet!
    Maria O
    Maria O
    • Lundsbrunn
    Tack Maria för de fina orden. Jag önskar dig en god start med ditt nya boende och allt gott! Hälsningar Gustav

Visa svar
  • 2020-03-14
    Bra tydlig pedagogisk mäklare. Han förklarade bra. Vi blev bra bemötta. Allt som allt en bra upplevelse.
    Robert R
    • Kinnekulle
  • 2020-02-20
    Kontaktade gustaf ang hus i götene och han återkom mkt snabbt och
    Hjälpte oss igenom visning, budgivning och köp!
    Fick personlig kontakt. BRA!
    Jan-owe E
    • 88.0 m²
  • 2020-02-16
    Köpt villa.var trevlig mäklare.Allt funkade toppen.
    Maria R
    • 83.0 m²
  • 2020-02-14
    Bostadsrätt.
    Otroligt bra besmött, mycket kunnande mäklare.
    Han levde upp till våra förväntningar och lite till.
    Elsa U
  • 2020-02-10
    Vi har sålt vår villa. Gustav är en lättsam mäklare och bra på att förklara juridik så att man förstår. En bra dialog och han återkopplade alltid på de frågor vi haft. Vi är väldigt nöjda med Gustav och hans arbete.
    Tomas W
    • 100.0 m²
    • Forshem
    sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte