Fastighetsbyrån Götene

Fastighetsbyrån Götene

I Götene finns det många vackra platser att bo på! Här har du berget Kinnekulle, en lång kust längs Vänern och massor av skog och grönska. Med goda kommunikationer till jobb och utbildning är det få saker som fattas.

Mitt i Götene på Annagatan 2 hittar du oss på Fastighetsbyrån. Om du är påväg att flytta hit eller kanske härifrån kan vi hjälpa dig med hela processen. Vi värderar bostaden kostnadsfritt och sköter allt från marknadsföring till kontrakt. Varmt välkommen in till oss så pratar vi vidare!

Läs vad 357 kunder tycker om Fastighetsbyrån Götene 2

2022-09-23 Verifierad kund
    Är trevlig och proffsig. Köpet gick smidigt.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mkt effektiv o trevlig, ordningsam och strukturerad
    Samt ger ett pålitligt intryck och är kunnig.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra och lätt att ha göra med förklarade på ett lättfattligt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2022-08-30 Verifierad kund
    Gustav är en trevlig, hjälpsam och pedagogisk mäklare som får hela processen kännas trygg. Lätt att prata med och lätt att få tag på. Mycket nöjd!
    Tack så mycket för de vänliga orden, Jenny! /Gustav Gustav Fällström
    2022-08-06 Verifierad kund
    Mycket Trevlig och kunnig. Mycket bra Information. Han har fyllt alla förväntningar jag hade.
    Jag känner mig mycket nöjd .
    Vänliga hälsningar
    Lena Emcke
    2022-08-06 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande, kunnig och genuin.
    Tack Erika för snälla ord! /Gustav Gustav Fällström
    2022-07-04 Verifierad kund
    Calle är en väldigt kunnig mäklare och har ett väldigt proffsigt bemötande. Lätt att få kontakt med och har en bra kommunikation under hela säljprocessen.
    2022-07-01 Verifierad kund
    Hela processen från första kontakten till försäljning gick väldigt smidigt. Fantastisk service , bra kontakt och det kändes väldigt tryggt med Calle som mäklare. Mycket nöjd!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare, pratar även på ett sätt så man lätt förstår allt.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag blev bemött med mycket positiv, trevlig och imöteskommande holdning, och mina förväntningar till en hurtig och god försäljning blev till fulle innfridd.
    • Fullösa
    2022-06-18 Verifierad kund
    En trevlig och engagerad mäklare som är mån om sina kunder.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Glad, Trevlig o lätt mäklare. Svarade på frågor och förklarade bra. Ordning och reda. Visade sig engagerad och lätt att få tag i. Vi är jättenöjda med Gustav
    Tack Lena för ett trevligt bemötande! Önskar en fin sommar/Gustav Gustav Fällström
    2022-06-12 Verifierad kund
    Gustav är lätt att prata med och en utmärkt mäklare. Rekommenderas till alla som vill sälja hus.
    Tack Roland, det har gått smidigt och bra i vår kontakt!/Gustav Gustav Fällström
    • Lundsbrunn
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mäklaren har vid alla tillfällen varit mycket trevlig och gett os svar på frågor och bemött oss på ett sätt att vi känns oss trygga med situationen. Mäklaren har haft en mycket professionell och samtidigt trevlig framtoning som get ett tryggt bemötande.
    Tack Elin för fina ord!/Gustav Gustav Fällström
    2022-05-25 Verifierad kund
    Fint bemötande! Lagom "säljande" inte för påstridig, vilket vissa mäklare tenderar att vara.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, proffsigt och smidig affär hela vägen.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Glad och lätt att ha o göra med
    Detsamma Johan! Gustav Fällström
    2022-05-15 Verifierad kund
    Trevlig, ödmjuk och hjälpsam. Lätt att resonera med. Vi är jättenöjda!
    2022-05-15 Verifierad kund
    Var lagom pådriven, på ett sätt som kändes bekvämt. Bra och tydlig på att förklara. Jag skulle anlita Calle igen.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra alltihop, bra och trevligt bemötande. Trevlig som person, tydlig och enkel att prata med. Verkade verkligen bry sig att alla skulle bli nöjda.
    Det var snällt sagt, tack! Gustav Fällström
    2022-05-01 Verifierad kund
    Gustav är alltid till mötes gående och lyssnar på mig som säljare om vad jag har för tankar och önskemål.
    Tack Ulrika! Gustav Fällström
    • Brännebrona
    2022-05-01 Verifierad kund
    Vi har precis skrivit kontrakt på vårt första hus och Gustav har varit toppen och gjort att vi känt oss trygga hela vägen. Vi kommer absolut rekommendera honom till alla vi känner 😊
    Tackar och känns roligt att få vara med Er i början på ert nya boende! Gustav Fällström
    2022-04-21 Verifierad kund
    Calle har ett otroligt proffsigt bemötande, är korrekt och tydlig genom hela processen.
    Kan varmt rekommendera Calle till alla som vill ha det lilla extra när en av livets viktigaste affärer ska genomföras!
    • Källby
    2022-04-15 Verifierad kund
    Hej ! Jag har blivit jättebra bemött av Gustaf, och har goda trevliga upplevelser med honom och är jättenöjd med försäljningen . Hälsningar Ingrid Hill
    Hej Ingrid
    Tack själv för ett trevligt samarbete!
    /Gustav
    Gustav Fällström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2022-04-12 Verifierad kund
    Har hjälpt mig bra och på ett sätt att jag har förstått.
    Tack Yngwe! Gustav Fällström
    2022-04-09 Verifierad kund
    Bemötande bara positivt har inget att klaga på ! Mvh Else-Marie
    2022-04-03 Verifierad kund
    Gustav var fantastisk hela resan. Tydlig med information, vad som sker osv. En jordnära och enkel kille som har lätt till skratt. Snabb med respons när man hade frågor. Upplevde honom som väldigt äkta, genuin rakt igenom.
    Nu har vi precis köpt hus, men skulle vi sälja frampå så är valet av mäklare enkelt - Gustav 💪🏻
    Tack till Er båda två för detta. Ni har varit och är trevliga att jobba med! Gustav Fällström
    2022-04-02 Verifierad kund
    Gustav är väldigt engagerad och informerar löpande under processen. Var lätt att få tag på och löste uppkomna situationer.
    Sen är Gustav oerhört trevlig och rolig som person och därmed blir relationen mycket god.
    Tack så mycket, roligt att höra! :) Gustav Fällström
    2022-04-01 Verifierad kund
    Han var mycket noggrann och uppträde professionellt
    Han kunde sina saker och visste vad vi behövde för information och kunde framföra sina synpunkter på ett trevligt sätt
    Det var ett nöje att ha med en så duktig mäklare att göra
    Tack, och har varit trevligt att jobba med Er också! Gustav Fällström
    2022-04-01 Verifierad kund
    Lätt att samarbeta med. Vill väl, återkopplar enligt överenskommelse. Sammansfattningsvis lätt och smidigt att genomföra köpet.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Snabb, smidig och bra hjälp
    Tydlig information och håller det han lovat
    2022-03-27 Verifierad kund
    Då det inte fanns några p- platser till bostaden fick mäklaren jobba hårt för att få föreningen att lösa problemet och det löste sig till slut. Han genomförde affären snabbt enkelt och smidigt trots att köparen fanns 120 mil bort. Ett minus för att mäklaren inte agerade mot säljaren angående brister som inte ens är godkända av föreningen beträffande el i närheten av vatten .
    Den kostnaden för att rätta till bristen borde ha tillfallit säljaren och att mäklaren skulle ha påtalat detta till säljaren vilket inte skedde. Bristen diskuterades vid visningen och påpekades om att det inte var fackmannamässigt utfört. Mäklaren kunde ha informerat säljaren om hans skyldigheter i samråd med föreningen vad beträffar el arbeten i bostadsrättslägenhet.
    Men för övrigt är Calle trevlig och lättsam person som försöker göra båda parter nöjda.
    Mvh Elina
    2022-03-25 Verifierad kund
    Gustav är utan tvekan den absolut bästa mäklaren jag haft att göra med! 10/10 🙏🏼 Så tillgänglig, hjälpsam och lyhörd. Har haft med honom att göra både när jag köpt och sålt bostad och inte ångrat mig en sekund. Stor stor eloge! 🌟
    Tack snälla Frida! Gustav Fällström
    2022-03-15 Verifierad kund
    Överlag ett bra möte, han är mkt kunnig vilket är bra. Men lite mkt fokus på att lägenheten såldes innan visning så han fick "jobbiga" samtal att göra.
    Tack, blev inga jobbiga samtal, alla var nöjda😃 Gustav Fällström
    2022-03-13 Verifierad kund
    super bra och duktig mäklare , tillhjälplig med planering.
    2022-03-07 Verifierad kund
    En kort sammanfattning är - Snabbt, tryggt och proffsigt.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Gustav är alltid trevlig och väldigt hjälpsam från start till mål!
    2022-02-25 Verifierad kund
    Det kändes tryggt genom hela processen med Calle.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Hjälpsam och tillmötesgående!
    2022-02-17 Verifierad kund
    Gustav är en toppenbra mäklare. Gör det bästa för mig och blev en lyckad affär. Glad och positiv och rekommenderar Gustav starkt som mäklare.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra med hänsyn till rådande situation
    2022-01-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, inget krångel, jag är nöjd!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Han visar stort arrangemang.

Vill att alla partner ska bli nöjda.

Han är hjälpsam . Kan ringa och fråga om man är osäker på något.

Man känner sig alltid välkommen.

Seriös.Gjort ett bra jobb.Tack Calle.
    2022-01-24 Verifierad kund
    Ett bra personligt bemötande.
    Han tog tid på sig att förklara kontraktet på ett bra sätt.
    2022-01-13 Verifierad kund
    Helt Ok.
    Det är inte lätt att vara mäklare på en svag bostadsmarknad.
    2022-01-01 Verifierad kund
    Calle Lövgren har varit mycket engagerad på ett bra sätt under hela affären. Mycket seriös och kunnig mäklare. Kan varmt rekommenderas.
    2021-12-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarade snabbt på mina frågor.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Blev bemött på ett väldigt bra sätt av en väldigt kunnig och duktig mäklare
    Tack Yvonne för en trevlig affär! Både Du, säljaren och jag tycker det gått lätt o smidigt. Jag gissar det kan ha blivet lite fel när du betygsatte mig med 1/5 :D

Allt gott,
    Gustav Fällström
  • köpte en tomt med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    • Lundsbrunn
    2021-12-10 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad mäklare!
    2021-12-05 Verifierad kund
    Gustav Fällström det är en bäst mäklare, det är det bästa som finns.
    Jag rekommenderar, om du har en fastighet att sälja, kontakta Gustav då den kommer att vara i goda händer😉