Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Götene Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Götene

Fastighetsbyrån Götene

Annagatan 2, 533 30 Götene — Visa karta

I Götene finns det många vackra platser att bo på! Här har du berget Kinnekulle, en lång kust längs Vänern och massor av skog och grönska. Med goda kommunikationer till jobb och utbildning är det få saker som fattas.

Mitt i Götene på Annagatan 2 hittar du oss på Fastighetsbyrån. Om du är påväg att flytta hit eller kanske härifrån kan vi hjälpa dig med hela processen. Vi värderar bostaden kostnadsfritt och sköter allt från marknadsföring till kontrakt. Varmt välkommen in till oss så pratar vi vidare!

Läs vad 113 kunder tycker om Fastighetsbyrån Götene

• 2019-01-14

Sven G skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Har sålt en villa med Bostadsrätt.
    Trevligt bemötande under hela försäljningen.
    tillgänglighet, bra service och information. allt detta har Gustav levt upp till.
    kommer att rekomendera Gustav. Läs mer
  • 2018-12-18

Sven G skrev om Fastighetsbyrån Götene
    Bra service, trevlig personal. Läs mer
  • 2018-12-10

Hans Erik Tomas A skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har både köpt och sålt fastighet, detta var inte första fastighets affären jag har gjort med Harald, det har blivit några stycken så det säger vad jag anser om Harald som mäklare , med andra ord topp betyg Läs mer
  • 2018-12-08

Gerd J skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt ett hus ! Varit jättebra! Absolut levde han upp till det !.
    Väldigt nöjd kan inte bli bättre! Läs mer
  • 2018-12-05

Gunnar A skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Som jag tidigare sagt på denna sajt har Harald gjort ett jättebra jobb åt oss. Läs mer
  • Niclas L

2018-12-05

Niclas L skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålde snabbt och smidigt vårt kedjehus. Trevlig och effektiv mäklare. Allt gick enligt förhoppningarna. Läs mer
  • 2018-11-23

Kent A skrev om Fastighetsbyrån Götene
    Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande Läs mer
  • Berit H

Mycket god erfarenhet utav Fastighetsbyrån Götene. Läs mer
  • 2018-11-08

Sandra R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bästa mäklare i världen!
    Lugn och försiktig, rättvis och hjälpsam. Med egen profil och egen stil!
    Tack för allt! Läs mer
  • Simone J

2018-11-07

Simone J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt en villa i götene. Gustav har bemött mig proffesionellt och hjälpsamt. Kunde inte haft med en bättre mäklare att göra! Trevlig, informativ och gjorde det lilla extra genom allt. Högsta betyg! Läs mer
  • Pär-Johan E

2018-10-27

Pär-Johan E skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en villa på 138 kvm.
    Mäklaren har agerat föredömligt genom hela processen och också maximerat affären.
    Det har också varit väldigt tydligt vad som ska hända i de respektive stegen under försäljningen.

Bara gott at säga om Gustav +++++ Läs mer
  • 2018-10-26

Tommy L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav är en mycket sympatisk och trevlig ung man, han lyssnar och är lyhörd, detsamma gäller kollegan Harald.
    Mellan juni-oktobr tittade vi på flera olika objekt, både lägenheter och hus, Gustav ställde hela tiden upp utan mankemang.
    Till slut dök huset upp som passade oss, säljaren kontaktades och vi kom överens om affären utan krångel.
    :-) Läs mer
  • 2018-10-26

Lotta H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Alltid lika trevlig och tillmötesgående. Påläst om objekten eller tar snabbt reda på det man önskar veta i stort som i smått. Ett sant nöje att ha med Gustav Fällström att göra. Läs mer
  • 2018-10-12

Sandra D skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Trevlig, lätt att prata med och lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • 2018-10-05

Joakim S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Konkret, intresserad & driven. Bara positivt! Läs mer
  • 2018-09-26

Josefin W skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Affären flöt på bra och smidigt. Mäklaren tillgänglig vid frågor och funderingar. Läs mer
  • 2018-09-24

Anne-Marie H skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag köpte en bostadsrätt. Harald är kunnig, erfaren och har ett mycket behagligt sätt. Han är lugn och humoristisk och tar sig tid med kunderna. Läs mer
  • 2018-09-21

Cajsa P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt en bostad som Gustav var säljare för. Han har varit till stor hjälp och mycket informativ. Läs mer
  • 2018-09-20

Jesper A skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Mycket professionellt hanterat hela vägen. Den absolut bästa mäklare jag haft att göra med! Läs mer
  • 2018-09-20

Kerstin W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Försälning, Torp, varsamt renoverat med modern tillbyggnad.
    Gustav har varit lyhörd med stort tålamod och avspänt bemötande.Mycket bra beskrivningar på allt rörande fastighetsförsäljning i stort och det som varit specifikt gällande vår försäljning. Bra återkoppling på frågor och fortlöpande utmärkt information om händelser i samband med försäljningen, exempel: datum för fotografering, kundintresse, budgivning mm. Vi har känt ett stort förtroende för Gustav och hans handledning.
    Vi är mycket nöjda med både förberedelser inför försäljning och själva försäljningsproceduren. Läs mer
  • 2018-09-18

Christina S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Lyhörd, flexibel, inget förtroende och med ett stort servicetänk. Läs mer
  • 2018-09-17

Elisabet H skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Svår att få tag i, ringde inte upp fast han lovat. När vi skrev papperna gick han iväg och var borta hur länge som helst. Ingen mäklare jag rekommenderar Läs mer
  • 2018-09-17

Leif R skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt bostad. Mäklaren ger ett gott intryck. Förväntningarna blev bättre än satt mål till slut vilket mäklaren levde upp till.
    Saknade vår mäklaren vid överlåtelsen men det gick bra ändå. Läs mer
  • 2018-09-12

Camilla L skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bytte ett mindre hus mot ett större. Mäklaren sålde vårt hus till begärt pris samt hittade ett nytt hus innan det kom ut. Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med. Läs mer
  • 2018-09-11

Leif W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Ett mycket vänligt och bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda. Tack Gustav. Läs mer
  • Daniel F

2018-09-03

Daniel F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt ett hus i Lundsbrunn, blev bemött på ett tryckt och lättsamt sätt, har inte haft några större förväntningar, en bra och trevlig mäklare... Läs mer
  • Bente P

2018-07-18

Bente P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Källby. En mycket kunnig och igenkännande mäklare som lyssnade till mina önskemål. Kom med mycket idéer och förslag och gav ett intryck av att han har god erfarenhet av sitt arbete. Han gillar sitt jobb helt enkelt. Tillmötesgående och alltid kontaktbar oavsett dag och tid. Är jättenöjd att fått ha Gustav till hjälp och kommer med stor sannorlighet rekommendera denna mäklare till många andra. Sen att min bostadsrätt såldes för över det dubbla mot mina förväntningar var, bara var en bonus. Läs mer
  • 2018-07-16

Ann J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt bostadsrätt i Källby. Bra bemötande. Nöjd. Läs mer
  • 2018-07-14

Fredrik L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt ett torp/ liten gård.

Gustav var bra på alla sätt, proffsig. Läs mer
  • 2018-07-13

Berit S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har sålt mitt fritidshus. Ett mycket fint och bra bemötande. Har aldrig varit i denna situation tidigare visste inte vad jag kunde förvänta mig. Kontakten med mäklaren Gustav har varit helt korrekt han har varit mycket tydlig i sin information ang säljprosessen. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2018-07-13

Kjell-Åke H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt en fastighet på Kinnekulle. Ett mycket bra och engagerande bemötande från Gustav. Mycket bra kontakt och bemötande under hela försäljningen.
    Försäljningspris över förväntan. Jag är mycket nöjd med Gustavs insats. Läs mer
  • 2018-07-12

Tommy S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en bostadsrätt och vi har fått ett mycket seriöst och proffsigt bemötande från Gustav från första kontakten!
    Angående förväntningar så kan vi bara svara att Gustav överträffade våra förväntningar och vi har från första kontakten känt oss mycket trygga.
    Sammanfattningsvis är vi jättenöjda, sedan blev väl inte köpeskillingen riktigt den vi hade hoppats på men det lägger vi inte på mäklaren utan mer på ett för tillfället avsomnat intresse i just vårt område. Vi fick vad vi begärde (efter råd från Gustav) och det ok. Så här långt är vi helt nöjda. (Provisionen på 7.5% tycker vi dock är hög men den sätter väl inte Gustav) MVH Gunbritt o Tommy Sabel. Läs mer
  • Victoria F

2018-07-12

Victoria F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har köpt ett hus ute på landet. Där Gustav var/är mäklare. Vi har tidigare erfarenhet av Gustav då vi varit på andra hus han har visat. Bemötandet har alltid varit väldigt bra. Han har visat fastigheten och varit noga med att vi ska ha information kring både huset och all övrig information vi ska ha. Vi har därför fått ett bra intryck av Gustav. Han är också lätt att föra en konversation med.

Sammanfattningsvis är att Gustav är en bra mäklare som ser både köparen och säljaren. Detta är något som varit viktigt för oss i vårat köp. Då vi valt bort andra husvisningat pågrund av mäklare. Men Huset vi köpt ser vi så framemot att bo i, då dethar ett grym bra läge för oss och är otroligt fint :) Läs mer
  • 2018-07-09

Tommy S skrev om Fastighetsbyrån Götene
    Bara positivt till 100% Vi kan väl i och för sig tycka att 7,5 % är en hög avgift men samtidigt var fotografering, visningar proffsigt utförda så det känns ok. Vi känner oss trygga och att vi kan släppa ansvaret till mäklaren fullt ut. Läs mer
  • 2018-05-29

Tobias H skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köp av bostadsrätt.
    Bra bemött. Bra förklaring om hur hela processen gick till. Utförliga men också direkta svar. Inga utsvävningar. Läs mer
  • 2018-05-22

Johanna M skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag och min sambo har köpt en sommarstuga av Gustav. Vi blev proffsigt bemötta, hade en god och öppen relation och kände förtroende för Gustav som representant för säljaren. Det blev en bra affär där både köpare och säljare blev nöjda. Läs mer
  • 2018-05-14

Kurt Bertil S skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Liksom jag skrev för ett par veckor sedan:
    Harald gjorde ett mycket positivt intryck från början. Klargjorde processen tydligt och i den takt som vi hann med i. Vårt hus värderades uppenbarligen rätt. Kanske för högt trodde vi men Harald bedömde rätt då utgångsbudet överträffades med nästan 10 %.

Vi rekommenderar Harald och säljer gärna via honom igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Hassan K

2018-05-13

Hassan K skrev om Harald Haglund en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag är glad att jag träffa Harald Haglund och hn hjälpa oss att köpa lägenheten. Läs mer
  • 2018-05-09

Martina A skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jättebra mäklare! Ärlig och rak om man hade frågor. Läs mer
  • Camilla B

2018-05-09

Camilla B skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Har sålt en villa. Träffat mäklaren på visningar tidigare när jag köpt villa. Fastnade för honom. Han är seriös men ändå skojfrisk. Läs mer
  • 2018-04-20

Amanda Å skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag köpte en lägenhet.
    Gustav var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb! Läs mer
  • 2018-04-19

Leif F skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Sålt en fastighet.-- Gustav är engagerad, levde upp till mina förväntningarna. Kände mig trygg med Gustav. Läs mer
  • 2018-04-12

Kjell N skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    MITT BETYG

Gustav Fällstrøm har vært svært imøtekommende,hjelpsom og professjonell og har betydd svært mye for meg gjennom prosessen med å få solgt sommarstugan Svanvikvn. 20. På alle måter har han opptrått smidig, forståelsesfull og alltid blid, men samtidig også proffesjonell og dyktig ved gjennomgang av papirer, avtaler, etc.

Jeg vil derfor gi ham mitt aller beste betyg for den måten han opptråtte både mot meg og mot kjøper av stugan i Svanvikvn. 20.

Götene, 12. april 2018

Med vennlig hilsen
    Kjell Nakken Läs mer
  • 2018-04-12

Kurt Bertil S skrev om Fastighetsbyrån Götene
    Allt var perfekt. Harald Haglund förenar rutin med kundanpassat tänkande. Läs mer
  • 2018-04-09

Hans R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Hyggelig og dyktig.
    Gikk gjennom det som var nødvendig på en ryddig og fin måte. Läs mer
  • 2018-04-07

Robin H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt lägenhet. Blev jättebra bemött! Läs mer
  • 2018-04-05

Adisa P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag tycker att jag har bemötts jättebra av honom. Han gör sitt bästa och är väldigt trevlig och rolig. Han gör sitt jobb bra. Och som kund känner jag mig nöjd och det kunde inte ha gått bättre! Läs mer
  • 2018-04-04

Karin H skrev om Fastighetsbyrån Götene
    Trevligt bemötande. Bra presentation av lägenheten på nätet och i folder. Snabb och bra hantering av affären av en kunnig mäklare, som är väl förtrogen med marknaden på orten. Läs mer

Annagatan 2, 533 30 Götene