Fastighetsbyrån Götene

Fastighetsbyrån Götene

I Götene finns det många vackra platser att bo på! Här har du berget Kinnekulle, en lång kust längs Vänern och massor av skog och grönska. Med goda kommunikationer till jobb och utbildning är det få saker som fattas.

Mitt i Götene på Annagatan 2 hittar du oss på Fastighetsbyrån. Om du är påväg att flytta hit eller kanske härifrån kan vi hjälpa dig med hela processen. Vi värderar bostaden kostnadsfritt och sköter allt från marknadsföring till kontrakt. Varmt välkommen in till oss så pratar vi vidare!

Läs vad 243 kunder tycker om Fastighetsbyrån Götene 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2021-09-20
    Veldig bra 👍😀. Er kjempe fornøgd med mekler
    2021-09-19
    Blev mycket väl bemött. Proffsig och välkomnande.
    Lugn och förtroende ingivande.
    Tog hand om försäljningen på ett mycket bra sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Götene
    • Gamla Staden
    2021-09-08
    Proffsig och tydlig i sitt bemötande
    • Kinne-Vedum
    2021-08-29
    Ger känslan av att vara erfaren, kunnig och lyhörd.
    • Kinne-Vedum
    2021-08-23
    En topp mäklare med kunden i fokus
    2021-06-27
    Emilie var avlyssnande om våra planer inför försäljningen, kom med råd och idéer inför försäljningen och informerade oss under hela försäljningsfasen vad som hände.
    Ett trevligt bemötande av oss och våra kunder och visat ett proffsigt sätt att på bästa sätt informera om huset.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Ekholm en del av Fastighetsbyrån Götene
    2021-06-25
    Hon var så trevlig och noggrann.
    2021-06-14
    Jag har bara positiva erfarenheter
    2021-06-14
    Är nöjd med bemötande jag har fått. Trodde bara att det skulle komma fler på visningen men det blev ett bra resultat ändå.
    2021-06-14
    Mycket trevligt och korrekt bemötande trots coronatider. Snabbheten i det Gustav gör renderade också ett snabbt avgörande, perfekt levererat till oss och köparen. Vi hade stora förväntningar på Gustav och han svarade verkligen upp till det med råge. Vi har i en tidigare försäljning (annan mäklare) blivit rejält brända.
    En TOPPmäklare väl värd sitt arvode.
    Vad snällt skrivet, tack! /Gustav Gustav Fällström
    2021-06-11
    Trevlig, lätt att prata med och gjorde det vi förväntade oss. Skötte hela affären galant!
    2021-06-10
    Vi hade tittat på hus i flera år så vi visste ungefär vad
    vi skulle fråga om.
    Gustav var tillmötesgående och har varit relativt lätt att nå,
    han har ringt upp om han inte kunnat svara. Det var uppskattat att assistenten kunde hjälpa till i budgivningen, då jag inte hade teckning på jobbet.
    • Hällekis
    2021-06-07
    Köpte villa. Proffsigt bemötande. Mycket kunnande och bra återkoppling. Hur bra som helst!
    2021-05-18
    Duktig och engagerad mäklare som kände till vårt område väl
    2021-05-17
    Köpt en tomt och sålt ett hus. Blev bemött på ett sakligt och tryggt sätt. Vilket passade oss utmärkt då jag inte trivs med "snackis" säljartypen, utan det är viktigt att det blir en bra affär. Vi både köpte och även senare valde att sälja med samma mäklare. Fick god hjälp att förstå snåriga klausuler i avtal o regelverk. Kan varmt rekommendera!
    2021-05-13
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Guidade oss kunnigt genom alla steg fram till köpet av vårat sommartorp.
    2021-05-12
    Jag köpte en villa i Götene men bodde själv i Kiruna.
    Det gick riktigt smidigt med Gustav Fällström vid rodret.
    2021-05-10
    Sålde en villa. Bra och trevligt bemötande. Levde upp till våra förväntningar och det var aldrig några problem att få svar på frågor och funderingar.
    2021-05-10
    Sålt fritidshus med Gustav!
    Enkel att kommunicera med och tillgänglig vid frågor! En person att lita på med mycket kunskap.
    2021-04-13
    Mycket bra bemötande och professionell i allt.
    2021-03-07
    Köpt tomt. Bra och trevligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2021-03-02
    Vi har köpt en bostadsrätt i Götene och blev bra bemötta av mäklaren
    • Forshem
    2021-01-31
    Jag och min sambo köpte vårt första hus genom Gustav. Vi hade varit på olika visningar i över ett år och på så vis träffat Gustav vid flera olika tillfällen. Han var varm och välkomnande och lika genuint nyfiken på oss köpare som han var beskyddande av säljarna och deras intressen. På visningar med andra fastighetsbyråer hade vi tidigare råkat ut för mäklare som gett även oss amatörer dålig magkänsla, osäkerhet och kalla fötter. Redan vid första visningen med Gustav kände vi att vi kunde lita på att det skulle bli en trygg affär och att det inte skulle dyka upp några oväntade överraskningar. Speciellt med tanke på att vi körde två timmar enkel väg för att kunna delta på visningar, påverkade Gustavs positiva intryck på oss vilka visningar vi ens valde att gå på. Att vi sedan hade turen att även säljarna var omtänksamma och hjärtliga människor var ett lättnande plus i kanten. Men inte heller oväntat med en så kompetent och strukturerad mäklare som Gustav som tillät oss alla att slappna av och skratta tillsammans i en så stor och bisarr livsomställning som det innebär att köpa och sälja hus. Tack Gustav!
    TACK♥️ Jag önskar er allt gott! (Kommer sakna er två på visningarna) /Gustav Gustav Fällström
  • Kent S
    sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2021-01-27
    En person som har ordning och reda. Gustaf vet vad han pratar om , på ett sätt som kunderna förstår. Jag kan verkligen ge Gustaf högsta betyg.
    2021-01-19
    Allt fungerade bra på alla sätt
    2021-01-08
    Toppenbra. Snabb återkoppling och mycket tillmötesgående.
    2020-12-13
    Sålt lägenhet, hjälpt till och väglett hela vägen. Lyhörd och otroligt smidig och lätt göra med. Man känner sig säker och vet han gör det som blir bäst för alla parter i säljandet.
    2020-12-09
    Jag har köpt en lägenhet och blev väldigt bra bemött av Gustav i alla frågor och funderingar jag haft. Jag tyckte att Gustav var väldigt driven i sitt arbete och levde upp till all förväntningar som jag hade för en mäklare. Jag kände mig väldigt trygg och visste att jag kunde fråga honom om jag undrade något. Min totala upplevelse av hela processen och köpet är väldigt bra och jag skulle rekommendera Gustav som mäklare till alla.
    • Forshem
    2020-11-28
    Får intrycket av att mäklaren har en bra balans mellan köpare och sälj representant.
    Goda vibbar.
    2020-11-25
    Köpte en bostadsrätt där varken jag eller säljaren hade någon vidare koll på något så Gustav gick igenom och förklarade allt på ett bra sätt så vi förstod vad allt handlade om med kontrakt osv
    • Hällekis
    2020-11-24
    Jag har sålt ett fritidshus på Kinnekulle. Blev mycket bra bemött av Emelie som är mycket kunnig och engagerad. Hon kollade och följde upp allt kring husförsäljningen. Hade koll på allting.
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån och med Emelie.

Göran
    2020-11-15
    Grymt bemötande och grym mäklare, helt övertygad och överlägset bjuder han på 👍
    2020-11-12
    Snabb, korrekt administration.
    2020-11-12
    Han har varit lyhört och tillmötesgående.Trevlig
    2020-10-25
    Både sålt och köpt bostad av Gustav. Jordnära och trevlig som tillgodoser kundens behov på ett bra sätt.
    2020-10-24
    Helt enkelt en kompetent genuin människa som hjälper till med det som krävs.
    • Skara Väst - Landsbygd
    2020-10-19
    Trevlig och lätt att ha att göra med.
    2020-10-15
    Lätt att få kontakt och lätt att prata med som person. Vet vad han gör!
    Otroligt nöjd!
    Rekommenderar Gustav till andra
    2020-09-20
    Kunnig och mycket proffs! Vi är väldigt nöjda med bemötande och resultatet.
    2020-09-18
    Vi köpte vårt drömtorp och fick ett proffsigt bemötande av Emelie Ekholm!
    2020-07-18
    Vi har köpt lägenhet.
    Vi blev bemötta på ett bra sätt och fick bra hjälp med det vi behövde.
    2020-07-17
    Professionell, noggrann, rutinerad.
    2020-07-09
    Använt mig av Gustaf gällande både husköp och försäljning av egen bostad. Exceptionellt proffsigt och trevligt bemötande, känns tryggt med en mäklare som Gustaf och snabb återkoppling när behovet har funnits.
    2020-07-02
    Hans mustasch är rolig han är jette duktig och profs på detta jobbet
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Götene
    2020-06-29
    Kontakten med mäklaren har varit till övervägande del positiv.
    2020-06-17
    Köpt en bostadsrätt. Bästa mäklaren någonsin! Hjälpsam och mycket stöttande i hela processen
  • Corbin A
    2020-06-17
    Jävligt stabil mäklare som jobbar med objekt under hans värdighet.

- utmärkt service på alla plan
    - femstjärnigt Hotel bemötande
    - saftig & elegant mustache

Se upp allesammans, blivande top 10 mäklare nationwide.
    Ha ha. Oj, jag vet inte vad jag ska svara på detta. Tack för ett trevligt bemötande och lycka till med boendet! /Gustav Gustav Fällström
    2020-06-16
    Har sålt en villa i Götene. Mycket bra mäklare, sakkunnig, gott bemötande, lämnar INGET åt slumpen. Förstår vad vi som säljare vill.
    Rek Gustav till 100%
    Väldigt nöjda!!
    2020-06-15
    Vi har sålt ett hus i Götene. Götene Björnen 1
    Mäklaren har varit mycket positiv o givit oss o varit ett stöd i hela processen emot försäljningen. Gustav överträffade våra förväntningar med i princip allt. mycket informativ i varje delmoment.

Bättre upplevelse än denna är svårt att slå. Bra där Gustav.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Götene
    2020-06-08
    Sålt lägenhet i radhus i Götene.
    Bemötandet och hjälpen från mäklaren utan anmärkning.