Gustav Fällström
Registrerad mäklare sedan 2016-05-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-19
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket! Läs mer

Läs vad 140 Läs vad Gustav Fällström

• Linda S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-06-17

3:a
    Lundsbrunn
    Köpt en bostadsrätt. Bästa mäklaren någonsin! Hjälpsam och mycket stöttande i hela processen Läs mer
  • Corbin A
    Corbin A köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-06-17

3:a
    Lundsbrunn
    Jävligt stabil mäklare som jobbar med objekt under hans värdighet.

- utmärkt service på alla plan
    - femstjärnigt Hotel bemötande
    - saftig & elegant mustache

Se upp allesammans, blivande top 10 mäklare nationwide. Läs mer
    2020-06-17 Gustav F svarar Corbin A
    Ha ha. Oj, jag vet inte vad jag ska svara på detta. Tack för ett trevligt bemötande och lycka till med boendet! /Gustav
    Gustav F gillar detta
  • Eva-lena S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-06-16

Götene Tätort
    Har sålt en villa i Götene. Mycket bra mäklare, sakkunnig, gott bemötande, lämnar INGET åt slumpen. Förstår vad vi som säljare vill.
    Rek Gustav till 100%
    Väldigt nöjda!! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Peder S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-06-15

Vi har sålt ett hus i Götene. Götene Björnen 1
    Mäklaren har varit mycket positiv o givit oss o varit ett stöd i hela processen emot försäljningen. Gustav överträffade våra förväntningar med i princip allt. mycket informativ i varje delmoment.

Bättre upplevelse än denna är svårt att slå. Bra där Gustav. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Christer K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-06-05

Köpt hus i Götene.
    Gustav ger ett lugnt och trevligt intryck.
    Lyssnande och med en hög service nivå i fråga om information.
    Hjälpte till att få en smidig och bra affär.
    Han kan rekommenderas alla där i veckan.
    Mvh Christer Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Amanda A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-05-29

Jättenöjda med allt, Gustav har varit en toppenmäklare! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-05-27

Österäng & Årnäs
    Har sålt min villa.
    Gustav var proffsig o mycket trevlig. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Stina Magdalena K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-05-21

Götene Tätort
    Jag har köpt en lägenhet och han har sålt mitt hus. Är mycket nöjd med med båda affärerna och för mej verkar han vara mycket kunnig och påläst. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Olof E sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-05-19

Kålland - Kållandsö
    Gustav har gjort ett bra jobb när han sålde vårt hus! Bra kommunikation, snabbt och bra slutresultat! Precis vad vi var ute efter! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Curtis James S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-05-11

I bought a house in götene. Gustav was the seller's agent.

He was very patient, punctual, knowledgeable and courteous throughout the entire process.

I would recommend Gustav to anyone looking to work with sparbanken as their realty service. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström