Gustav Fällström
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket! Läs mer

Läs vad 125 Läs vad Gustav Fällström

• Ivan K sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-03-22

Götene Tätort
    En av de bästa mäklarna vi haft även om han enligt vårt tycke har en lite försiktig bild av prisutvecklingen. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Rut E sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-03-18

Götene Tätort
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Bemötandet från mäklaren har varit väldigt proffsigt.
    Mäklaren har informerat väldigt bra vad som gäller i olika avseende vid försäljningen och han har haft bra kontakt med mig.
    Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Maria O
    Maria O köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-03-15

Lundsbrunn
    * Jag har köpt en lägenhet.
    * Jag blev bemött på ett mycket tryggt och mycket vänligt sätt av mäklaren. Man fick snabbt ett förtroende för honom.
    * De förväntningar som jag hade var att få erfarenhet av hur bostadsköp går till, vad man ska tänka på osv. Och det tyckte jag att mäklaren levde upp till.
    * Min upplevelse var att jag har fått ett otroligt bra bemötande av mäklaren och att jag nu kan avsluta den här bostadsaffären med en känsla av att påbörja en nystart i livet! Läs mer
    2020-03-15 Gustav F svarar Maria O
    Tack Maria för de fina orden. Jag önskar dig en god start med ditt nya boende och allt gott! Hälsningar Gustav
    Gustav F gillar detta
  • Robert R köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-03-14

Kinnekulle
    Bra tydlig pedagogisk mäklare. Han förklarade bra. Vi blev bra bemötta. Allt som allt en bra upplevelse. Läs mer
  • Jan-owe E köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-02-20

Götene Tätort
    Kontaktade gustaf ang hus i götene och han återkom mkt snabbt och
    Hjälpte oss igenom visning, budgivning och köp!
    Fick personlig kontakt. BRA! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Maria R köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-02-16

Lundsbrunn
    Köpt villa.var trevlig mäklare.Allt funkade toppen. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Elsa U sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-02-14

Bostadsrätt.
    Otroligt bra besmött, mycket kunnande mäklare.
    Han levde upp till våra förväntningar och lite till. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Tomas W sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-02-10

Forshem
    Vi har sålt vår villa. Gustav är en lättsam mäklare och bra på att förklara juridik så att man förstår. En bra dialog och han återkopplade alltid på de frågor vi haft. Vi är väldigt nöjda med Gustav och hans arbete. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Edward K köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-02-07

Götene Tätort
    Köpt ett hus. Gustav är mycket trevlig och pragmatisk. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Christoffer J köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2020-02-02

Mycket trevlig och kunnig. Bästa mäklaren Läs mer