Gustav Fällström

Gustav Fällström

Gustav Fällström är mäklare på Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Gustav Fällström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustav Fällström har haft 53 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 215 Läs vad Gustav Fällström

2022-08-06 Verifierad kund
    Mycket Trevlig och kunnig. Mycket bra Information. Han har fyllt alla förväntningar jag hade.
    Jag känner mig mycket nöjd .
    Vänliga hälsningar
    Lena Emcke
    2022-08-06 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande, kunnig och genuin.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2022-06-23 Verifierad kund
    Jag blev bemött med mycket positiv, trevlig och imöteskommande holdning, och mina förväntningar till en hurtig och god försäljning blev till fulle innfridd.
    • Fullösa
    2022-06-18 Verifierad kund
    En trevlig och engagerad mäklare som är mån om sina kunder.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Glad, Trevlig o lätt mäklare. Svarade på frågor och förklarade bra. Ordning och reda. Visade sig engagerad och lätt att få tag i. Vi är jättenöjda med Gustav
    Tack Lena för ett trevligt bemötande! Önskar en fin sommar/Gustav Gustav Fällström
    2022-06-12 Verifierad kund
    Gustav är lätt att prata med och en utmärkt mäklare. Rekommenderas till alla som vill sälja hus.
    Tack Roland, det har gått smidigt och bra i vår kontakt!/Gustav Gustav Fällström
    • Lundsbrunn
    2022-06-07 Verifierad kund
    Mäklaren har vid alla tillfällen varit mycket trevlig och gett os svar på frågor och bemött oss på ett sätt att vi känns oss trygga med situationen. Mäklaren har haft en mycket professionell och samtidigt trevlig framtoning som get ett tryggt bemötande.
    Tack Elin för fina ord!/Gustav Gustav Fällström
    2022-05-22 Verifierad kund
    Glad och lätt att ha o göra med
    Detsamma Johan! Gustav Fällström
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bra alltihop, bra och trevligt bemötande. Trevlig som person, tydlig och enkel att prata med. Verkade verkligen bry sig att alla skulle bli nöjda.
    Det var snällt sagt, tack! Gustav Fällström
    2022-05-01 Verifierad kund
    Gustav är alltid till mötes gående och lyssnar på mig som säljare om vad jag har för tankar och önskemål.
    Tack Ulrika! Gustav Fällström