Mäklare Västra Götaland Götene Fastighetsbyrån Götene Gustav Fällström
Gustav Fällström
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket! Läs mer

Läs vad 93 Läs vad Gustav Fällström

• Kim A köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-07-03

Kinnekulle
    Jag köpte en villa utanför Götene. Det var en mycket trevlig mäklare som möte oss vid första visningen. Och det har alltid vart trevligt på våra möten. Gustav har utan tvekan vart den bästa mäklaren vi träffat. Och då har vi vart på ett tiotal visningar. Jag kan starkt rekommendera Gustav Fällström ;) Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Elin S köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-07-01

Kinnekulle
    Vi köpte huset Kestad Furulund 1.
    Både jag och min sambo blev mycket gott bemötta och Gustav fick oss att känna oss viktiga. Mycket trevlig gosse! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Jesper N köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-28

Hällekis
    Inget att anmärka alls, 10/10! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Patrik Putte L sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-18

Kinnekulle
    Trevlig och lättsam kille som inte gav upp försöken att sälja vårat hus. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Mona A sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-15

Kinnekulle
    Ambitiös, seriös och trevlig! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Maija Tellervo S sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-06-07

Hällekis
    Jag ville sälja bostad,tre ligt bemötande mäklaren var entusiastisk,har självförtroende men alldeles för lite människo kännedom,kan inte skilja oresiösa spekulanter fr resiösa. Har stor kapasitet att med mer erfarenhet blir bättre. Läs mer
    2019-06-08 Gustav F svarar Maija Tellervo S
    Tack Maija för ditt omdöme. Jag delar inte din uppfattning och känner inte igen mig i vad du skriver. Men tur att vi är olika!
    Med vänlig hälsning, Gustav
  • Else Marie C sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-05-25

Kinnekulle
    Sålt ett äldre fritidshus i Västergötland.
    Gustav var kunnig och professionell. Han är effektiv och har ett trevligt sätt.
    Hans bedömning av priset var väldigt rätt och vi är nöjda hitintills, och förväntar oss att vara det efter avslutad affär. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Anneli D sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-05-24

Kinnekulle
    Har sålt en kulturhistoriskt värde-full bostad med fortsatt renoveringsbehov under kompetent ledning.Gudtaf visade starkt engagemang och förståelse för den speciella situationen vi var i och lyckades åstadkomma vad vi tror en god försäljning. Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Stina J sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-05-24

Götene tätort
    Blev super bra bemött av Gustav när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Lyhörd och kunnig mäklare som sätter kunden främst! Läs mer
    Gustav F gillar detta
  • Veronica G köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

2019-04-25

Lundsbrunn
    Vi har köpt en bostadsrätt. Från första visning tills vi hade nycklarna o handen har Gustav varit lättsam och fått oss att känna oss trygga i vårt köp. Han har varit tillgänglig för frågor och vi har haft en vänskaplig dialog. Tack!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström