Mäklare Västra Götaland Götene Fastighetsbyrån Götene Gustav Fällström
Gustav Fällström
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket! Läs mer

Läs vad 77 kunder tycker om Gustav Fällström

• Sandra R skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Bästa mäklare i världen!
    Lugn och försiktig, rättvis och hjälpsam. Med egen profil och egen stil!
    Tack för allt! Läs mer
  • Simone J
    Simone J skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Jag har köpt en villa i götene. Gustav har bemött mig proffesionellt och hjälpsamt. Kunde inte haft med en bättre mäklare att göra! Trevlig, informativ och gjorde det lilla extra genom allt. Högsta betyg! Läs mer
  • Pär-Johan E
    Pär-Johan E skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Vi har sålt en villa på 138 kvm.
    Mäklaren har agerat föredömligt genom hela processen och också maximerat affären.
    Det har också varit väldigt tydligt vad som ska hända i de respektive stegen under försäljningen.

Bara gott at säga om Gustav +++++ Läs mer
  • Tommy L skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Gustav är en mycket sympatisk och trevlig ung man, han lyssnar och är lyhörd, detsamma gäller kollegan Harald.
    Mellan juni-oktobr tittade vi på flera olika objekt, både lägenheter och hus, Gustav ställde hela tiden upp utan mankemang.
    Till slut dök huset upp som passade oss, säljaren kontaktades och vi kom överens om affären utan krångel.
    :-) Läs mer
  • Lotta H skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Alltid lika trevlig och tillmötesgående. Påläst om objekten eller tar snabbt reda på det man önskar veta i stort som i smått. Ett sant nöje att ha med Gustav Fällström att göra. Läs mer
  • Sandra D skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Trevlig, lätt att prata med och lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • Joakim S skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Konkret, intresserad & driven. Bara positivt! Läs mer
  • Cajsa P skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Köpt en bostad som Gustav var säljare för. Han har varit till stor hjälp och mycket informativ. Läs mer
  • Jesper A skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Mycket professionellt hanterat hela vägen. Den absolut bästa mäklare jag haft att göra med! Läs mer
  • Kerstin W skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    Försälning, Torp, varsamt renoverat med modern tillbyggnad.
    Gustav har varit lyhörd med stort tålamod och avspänt bemötande.Mycket bra beskrivningar på allt rörande fastighetsförsäljning i stort och det som varit specifikt gällande vår försäljning. Bra återkoppling på frågor och fortlöpande utmärkt information om händelser i samband med försäljningen, exempel: datum för fotografering, kundintresse, budgivning mm. Vi har känt ett stort förtroende för Gustav och hans handledning.
    Vi är mycket nöjda med både förberedelser inför försäljning och själva försäljningsproceduren. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström