Gustav Fällström

Gustav Fällström

Gustav Fällström är mäklare på Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Gustav Fällström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Gustav Fällström har haft 62 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 171 Läs vad Gustav Fällström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    2021-06-14
    Jag har bara positiva erfarenheter
    2021-06-14
    Är nöjd med bemötande jag har fått. Trodde bara att det skulle komma fler på visningen men det blev ett bra resultat ändå.
    2021-06-14
    Mycket trevligt och korrekt bemötande trots coronatider. Snabbheten i det Gustav gör renderade också ett snabbt avgörande, perfekt levererat till oss och köparen. Vi hade stora förväntningar på Gustav och han svarade verkligen upp till det med råge. Vi har i en tidigare försäljning (annan mäklare) blivit rejält brända.
    En TOPPmäklare väl värd sitt arvode.
    Vad snällt skrivet, tack! /Gustav Gustav Fällström
    2021-06-11
    Trevlig, lätt att prata med och gjorde det vi förväntade oss. Skötte hela affären galant!
    2021-06-10
    Vi hade tittat på hus i flera år så vi visste ungefär vad
    vi skulle fråga om.
    Gustav var tillmötesgående och har varit relativt lätt att nå,
    han har ringt upp om han inte kunnat svara. Det var uppskattat att assistenten kunde hjälpa till i budgivningen, då jag inte hade teckning på jobbet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    • Källby
    2021-05-18
    Duktig och engagerad mäklare som kände till vårt område väl
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
    • Källby
    2021-05-17
    Köpt en tomt och sålt ett hus. Blev bemött på ett sakligt och tryggt sätt. Vilket passade oss utmärkt då jag inte trivs med "snackis" säljartypen, utan det är viktigt att det blir en bra affär. Vi både köpte och även senare valde att sälja med samma mäklare. Fick god hjälp att förstå snåriga klausuler i avtal o regelverk. Kan varmt rekommendera!
    • Kinnekulle
    2021-05-13
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Guidade oss kunnigt genom alla steg fram till köpet av vårat sommartorp.
    2021-05-12
    Jag köpte en villa i Götene men bodde själv i Kiruna.
    Det gick riktigt smidigt med Gustav Fällström vid rodret.
    2021-05-10
    Sålde en villa. Bra och trevligt bemötande. Levde upp till våra förväntningar och det var aldrig några problem att få svar på frågor och funderingar.