Gustav Fällström

Gustav Fällström

Gustav Fällström är mäklare på Fastighetsbyrån Götene

Gustav Fällström har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Gustav Fällström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 257 omdömen med ett betyg på 4.9. Gustav Fällström har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har god lokal- och kundkännedom, är noggrann i mitt jobb och kan framhäva en bostad på ett mycket bra sätt. Dessutom är jag lugn, metodisk och social och gillar att träffa människor.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag sjunger i kör och har intresse för sport.

Hur ser din drömbostad ut?
Det är mitt föräldrahem. En gård från 1800-talet.

Vad vet vi inte om dig?
Utöver att ha läst till fastighetsmäklare så är jag utbildad gymnasielärare i samhällskunskap och historia. Bra erfarenhet att ha med sig i fastighetsmäklaryrket!

257 omdömen om Gustav Fällström

Milena G
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
Kinnekulle

The experience was very personal and really good. Thank a lot, Gustav.

Thank you MIlena, much appreciated for your review! /Gustav

Mia N
Kinnekulle

Gustav är fantastisk. Saklig, noggrann & lyhörd. Har bemött oss köpare på ett mycket bra sätt.

Svar från Gustav Fällström

TACK så mycket Mia, fint att höra att ni upplever mig bra och att det fungerat bra! Vänliga hälsningar Gustav

Margareta B
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene
Kinnekulle

Gustaf är alltid välkomnande o positiv, både när han visat upp bostäder vi tittat på och nu när han varit säljare av våra fastigheter. Han är uppmärksam och ser alla ”kunder”. Dessutom kunnig, tar reda på svar på alla våra frågor. Han känns lagom mycket personlig utan att vara påträngande. Vi har känt oss trygga med honom som mäklare, upplevt att han både framhäver positiva saker men också påpekar brister i objekten han säljer. Kort sagt: vi är supernöjda med Gustaf som vår mäklare!

Svar från Gustav Fällström

Uppskattar Era fina ord, och tycker det är roligt att fått vara med er i olika roller - dels som spekulant och dels som säljare, många år som vi setts blir det när man räknar ihop! Glad att ni får "sälja med hjärtat" som ni sa, överlåtelser är mer än bara pengar även om det är viktigt, till era köpare som ni bedömt blir bra som nya ägare. Skickar också med att jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende! /Gustav Fällström

Petra N
Österäng & Årnäs

Jag har fått all info jag behöver för mitt husköp och vet att jag alltid kan kontakta Gustav om några frågor skulle komma upp.

Caroline P
Götene Tätort

Han är en riktig bra mäklare! Vi är mycket nöjda!

Svar från Gustav Fällström

Tack Caroline för detta! Jag är glad att ni är nöjda och hoppas ni kommer trivas bra i nya huset! /Gustav Fällström

Pernilla D
Skrev om Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

Köpte hus av Gustav. Han är proffsig och personlig i alla led - visning, budgivning och affär. Dessutom snabb på att besvara de frågor som uppkommit i efterhand.

Gustav F gillar detta
Svar från Gustav Fällström

Tack Pernilla för vänliga ord! Jag har bara positivt att säga om dig och hela affären och hoppas du/ni ska trivas länge! /Gustav Fällström

Josefine F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

Har bara blivit bra bemötta, han känns intresserad och villig att hjälpa till, svarar på frågor och guidar en så det blir bra och känns rätt. Bara positivt, rekommenderas som mäklare både vid köp och försäljning.

Svar från Gustav Fällström

Tackar Josefine! VI har haft koll på både köp- och säljmarknaden ett tag och lyckades bra med allt tycker jag. /Gustav

Christina A
Hällekis

Väldigt bra bemötande. Jag ville ha svar på mina frågor och det fick jag. Jag är jättenöjd med min försäljning av lägenhet, Gustav har stöttat mig och har funnits där när jag har haft frågor.

Svar från Gustav Fällström

Jag tackar för detta Christina. Skönt att försäljningen gick bra och att du och köparen är nöjda med affären! /Gustav

Jan W
Lundsbrunn

Saklig och rutinerad mäklare mycke bra 😀

Svar från Gustav Fällström

Tackar för de vänliga orden och hoppas nya huset ska bli bra! /Gustav

Davor M
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Fällström en del av Fastighetsbyrån Götene

Vill avsluta affärer och bistår både säljare och köpare med relevant information. Svarar dygnet runt för kundens räkning.

Svar från Gustav Fällström

Tack Davor för detta, uppskattar att du upplevt det som en bra affär! /Gustav