Fredrik Andersson

Fredrik Andersson

Fredrik Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Habo

Fredrik Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Fredrik Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.6. Fredrik Andersson har haft 20 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

42 omdömen om Fredrik Andersson

Victor E
Taberg

Grym, smidig att ha och göra med, proffesionellt bemötandet.

Annie J
Taberg

Fredrik bemötte oss väldigt väl, han är organiserad och proffisionell men ger även ett varmt välkomnande och det märks att han vill hjälpa. Han levde upp till alla förväntningar och gjorde hela affären på ett väldigt simpelt och snabbt sätt.

Mattias J
Taberg

Jag kände mig väldigt trygg med att köpa via Fredrik. Ett husköp kan vara väldigt stressamt men Fredrik fick mig som köpare att känna ett lugn. Jag har valt Fredrik som mäklare för min försäljning då han har en nära kontakt och är väldigt ärlig och jag är övertygad om att jag kan sätta en femma i betyg även efter min försäljning.

Leopold A
Habo

Jag tycker att Fredrik uppträder proffsigt och kompetent i sin roll som mäklare och är. väldigt nöjd med honom

Stig L
Rödån

Vi blev mycket fint bemötta av Fredrik. Han ingav förtroende och lugn och vi fick mycket god information om allt vi behövde. Han lyssnade fint på våra frågor. och vi är tacksamma att vi fick honom som mäklare. Stig och Marianne Larsson.

Julia E
Rödån

Bra bemötande. Förklarat processen på ett bra och tydligt sett för att säkerställa att vi förstår.

Madeleine J
Torestorp

Vi fick ett bra intryck av Fredrik redan vid första kontakten. Han var väldigt trevlig och professionell hela vägen. Han höll oss uppdaterade hela tiden. Vi rekommenderar verkligen Fredrik.

Eva R
Havstenshult

Mycket trevlig personlighet. Lyhörd, ödmjuk, pålitlig och proffsig i sitt yrke. Fredrik levde absolut upp till våra förhoppningar och förväntningar. Sammanfattningsvis: ett trevligt och bra samarbete vid försäljningen.

Nina L
Bosebygd

Vi är väldigt nöjda! Trevlig bemötande och professionell. Varmt rekommenderar.

Emil R
Mullsjö

Proffsigt bemötande men samtidigt lättsam. Även om affären gick fort kände vi oss trygga och informerade under själva kontraktsskrivningen. Toppenmäklare!