Fredrik Andersson

Fredrik Andersson

Fredrik Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Habo

Fredrik Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Fredrik Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.5. Fredrik Andersson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

29 omdömen om Fredrik Andersson

Arber K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Habo

Nöjd med Fredrik vid köp av bostad!

Viktor L
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Habo
Bränninge

Lätt att ha att göra med och hjälpsam och lösningsfokuserad. Rekommenderas!

Christine W
Bränninge

Trevlig och smidig vid kontakt.

Ralf T
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Habo
Mullsjö

fantastiskt bemötande redan från dag 1. snabb på svar och hade bra koll på fastigheten även plockade fram information snabbt vid förfrågan. Hade inga höga förväntningar då detta var vårt första hus men Mäklaren vi fick har ju satt ribban högt för nästa om det blir hus byte i framtiden Snabb med svar trevlig och informativ!

Magnus T
Mullsjö

Kämpa verkligen på, la ner tid på både visningar och mycket kommunikation med potentiella köpare

Charlotte F
Bränninge

Fredrik har sköt sitt uppdrag mycket professionellt. Vi är mycket nöjda med hela processen. Mvh Charlotte Filén

Nils P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Habo
Habo

Kände mig väl uppdaterad under hela processen, det tog sin lilla tid så de återkommande uppdateringarna var mycket uppskattade. Smidig att ha och göra med.

Thomas E
Habo

Fredrik har ett trevligt och proffsigt bemötande. Han jobbar hårt för att både säljare och köpare ska komma överens och få ett avslut vid en budgivning.

Lisa B
Habo

Fredrik hade ett trevligt bemötande och gjorde ett mycket bra jobb. En trög marknad gjorde att försäljning tog lite längre tid än förväntat men mäklaren var mycket engagerad och hittade tillslut rätt köpare!

Elliot L
Habo

Fredrik har varit proffsig och tillmötesgående. Det har inte varit några som helst problem att få tag i honom och han har kunnat svara på de frågor vi haft. Det har känts tryggt att ha Fredrik som mäklare.