Fredrik Aarskog är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fredrik Aarskog har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Fredrik Aarskog har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Fredrik Aarskog har haft 4 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-04

Läs vad 3 Läs vad Fredrik Aarskog

• köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Hägerstensåsen
    2022-04-04 Verifierad kund
    Bra upplevelse på alla sätt, trevlig och lätt att komma i kontakt med.
    Hej Anette, stort tack för dina fina ord! :)
  • Joachim S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • Hägerstensåsen
    2022-03-31 Verifierad kund
    Från första mötet i oktober 2021 tills nu är jag mycket nöjd, en ung man som vet vad han vill, han kommer/är blir en mycket bra mäklare! Varför? Ju om man kommer till en kanske blivande kund och tar sig all tid i världen vid första mötet och dessutom har Gunnar Sträng hängslen, imponerande med tanke på åldern:))
    Servicen han levererade är jag mycket nöjd med!
    Jag träffade några ”tröttmössor” till mäklare som inte alls imponerade på mig, de tyckte att de var bäst i allt.
    Nej Fredrik, fast sina unga ålder och lite erfarenhet så fastnade jag för honom.
    Jag önskar Fredrik allt lycka till i sitt yrke!

Vänliga hälsningar
    Joachim Stiller
    Hej Joachim,
    Stort tack för dina fina ord, för att du tog dig tiden att skriva, och stort tack för förtroendet! Det har varit ett rent nöje att få arbeta med dig men viktigast av allt, att du är nöjd! Tusen tack Joachim!
    • Axelsberg
    2022-03-23 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande och proffsigt utförande. Svarar alltid snabbt på frågor och funderingar.
    Hej My,
    Jag tackar så hjärtligt för dina fina ord! Det uppskattas verkligen. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet!