Fredrik Aarskog

Fredrik Aarskog

Fredrik Aarskog är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Fredrik Aarskog har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Fredrik Aarskog har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Aarskog har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

41 omdömen om Fredrik Aarskog

Sedan starten hos Reco 2021
Linnéa Carolina Paz E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Mälarhöjden

Allt har funkat bra! Bra bemötande och hjälpsam.

Reidun O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Aarskog en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Mälarhöjden

Bra bemötande. Trevlig och lätt att nå , även på kvällar. Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen av min bostad. Jag kan varmt rekommendera Fredrik / Reidun O

Mehdi Mohammed B
Nybodahöjden/liljeholmen

Fredrik är jättetrevlig, saklig, förklarar invecklade saker på ett pedagogiskt sätt samt är tillgänglig. Varmaste rekommendationer från oss.

Ann-Marie L
Ekensberg

Han är en kunnig mäklare och en varm och trevlig person. Fredrik har varit väldigt hjälpsam och har haft mycket kontakt med oss per telefon. Fredrik har gått och väl levt upp till våra förväntningar!

Svar från Fredrik Aarskog

Hej Ammi, vad kul att höra att ni blev nöjda! Jag önskar dig varmt lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet! Med vänlig hälsning, Fredrik

Max L
Nybodahöjden/liljeholmen

Fredrik har verkligen gjort sitt yttersta för att få igenom vår bostadsaffär. Utöver själva försäljningen har han hjälpt oss utvärdera objekt och varit en trygg part och rådgivare genom processen!

Svar från Fredrik Aarskog

Hej Max, Jag tackar så mycket för dina fina ord och stort tack för förtroendet! Det har varit ett rent nöje att få arbeta med er men viktigast av allt, att ni är nöjda! Med vänlig hälsning, Fredrik

Amanda U
Nybodahöjden/liljeholmen

Väldigt bra mäklare! Proffsig och alltid bra och regelbunden kommunikation. Gjorde verkligen sitt yttersta för att få vår lägenhet såld!

Svar från Fredrik Aarskog

Hej Amanda, Stort tack för dina fina ord! Varmt lycka till med erat fina nya boende! Med vänlig hälsning, Fredrik

Madeleine N
Liljeholmskajen/sjöviksbacken

Fredrik gjorde ett väldigt gott jobb. Han var professionell, trevlig och driven. Han levde väl upp till våra förväntningar.

Karl Andreas Gustaf H
Liljeholmskajen/sjöviksbacken

Tillgänglig och ett gott bemötande!

Anna Linnea Svanberg W
Midsommarkransen/telefonplan

Allt fungerade bra och vi var väldigt nöjda med kontakten

Annette M
Aspudden

Snabb och pålitlig! Bäst när det gäller!