Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hofors Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Hofors

Fastighetsbyrån Hofors

Centralgatan 17, 813 30 Hofors — Visa karta

Vackert beläget i Gästrikland, mellan Sandviken och Falun, hittar du Hofors. Här finns bra skolor, smidiga kommunikationer och möjligheter till friluftsaktiviteter finns det gott om! Golfbana i Långnäs, badhus, ishall och skidbacke finns i området och även ett antal kulturella sevärdheter finns i närheten.

Vi på Fastighetsbyrån är de enda fastighetsmäklarna med kontor här i Hofors och vi har en stark lokal förankring och ett brett kontaktnät. Vi drivs av att möta människor där de är och att ge både köpare och säljare stöd och engagemang inför en av livets största affärer.

Tack vare vårt samarbete med Swedbank kan du få snabb och bra vägledning i alla dina finansiella frågor kring bostadsaffären. Oavsett om du ska köpa eller sälja hjälper vi på Fastighetsbyrån dig genom hela processen.

Kom gärna förbi vårt kontor eller boka tid för ett kostnadsfritt och förutsättningslöst möte, vi sitter i Swedbanks lokaler.

Läs vad 137 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hofors

• Hayat K skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Det var helt okej bemötande från mäklaren men däremot tycker jag att man fick inte alla detaljer om lägenheten exempelvis som fastighets beteckningsnummer och annat som man borde veta om lägenheten. Som nyköpare vet man inte sådana detaljer. Läs mer
  • Jonas A skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Jag har köpt hus.

Har fått bra bemötande av eva. Läs mer
  • Kurt E skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    Bra kontakt och genomförande ! Läs mer
  • Tommie S skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Köp av Backvägen 30 i Hofors. Mycket bra bemötande. Mina förväntningar var att hitta en bra bostad till rätt pris vilket också uppfylldes. Använder gärna Evas hjälp igen om det blir aktuellt med försäljning eller köp av bostad i framtiden. Läs mer
  • Annelie Garcia F skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi har köpt en sommarstuga. Mötet med vår mäklare kändes trevligt och tryggt. Våra frågor besvarades sakligt och kändes ärligt. Stugköpet blev av och hela affären kändes proffsigt utfört av mäklaren. Läs mer
  • Tomas T skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Har sålt ett fritidshus och har under hela processen blivit bemött på ett mycket proffsigt och personligt sätt som jag verkligen har uppskattat. Kunde inte fått en bättre mäklare och bemötande. Läs mer
  • Margareta P skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vid försäljning av vårt fritidshus fick vi ett mycket bra bemötande. Handläggningen av vårt ärende präglades av hög yrkesmässig kvalitet. Läs mer
  • Miriam Y skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    -Sommarstuga
    -Mycket hjälpsam och tillgänglig

Från början till slut tillmötesgående och mycket hjälpsam och vänlig Läs mer
  • Jimmy W skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi köpte ett lantställe och blev väldigt bra bemötta av Eva och hon återkopplade alltid snabbt på frågor. Läs mer
  • Nathalie W skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Personlig service och Eva anpassade sig till oss när vi inte kunde komma på första visningen. Förtroendeingivande och mycket trevlig, gjorde att vi kände oss trygga i vårt köp av sommarställe. Läs mer
  • Anders W skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi köpte en villa.Fungerade helt ok.Vi är nöjda med vår mäklare. Läs mer
  • Marie G skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Köpt ett hus. Lite nonchalant. Läs mer
  • Gunilla Ö skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    Allt har fungerat utan krångel Läs mer
  • Nils Rune A skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    vi anlitade fast.-byrån i Sandviken med bra bemötande. Läs mer
  • Harriet A skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    Fösäljningen sköttes på ett föredömligt sätt. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och dess mäklare. Läs mer
  • Margareta P skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    Vi är mycket nöjda med vårt uppdrag till Fastighetsbyrån i Hofors! Vi mötte en kunnig, saklig, uppriktig mäklare med intresse för vår affär. Läs mer
  • Maartje H skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Mäklaren drog ut på budgivning och är dålig i kontaktet mellan säljare och köpare, samt informera köpare om händelser kring överlämningen. Läs mer
  • Jenny E skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Engagerad, tillmötesgående, trevlig. Budade tidigare på annat objekt som jag ej fick, då berättade hon om andra objekt och vad som va på gång, även vad jag var ute efter. Lätt tillgänglig o lätt att prata med och fråga saker. Hjälpsam men ej på ett påträngande sätt. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Nick L
    Nick L skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Trevligt bemötande, svår att ha kontakt med pga tekniska svårigheter. Men som helhet fullt fungerande. Läs mer
  • Karl J
    Karl J skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Mycket snabb med att få till försäljning och ta in arvode. Inte lika bra på skyltning och marknadsföring. Drivande gällande egen inkomstmöjlighet. (tex provision på energideklaration) Läs mer
  • Lena S skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Toppen. Allt gick smidigt och snabbt. En mäklare att känna sig helt trygg med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Jag har en mycket positiv upplevelse av Eva. Mycket kunnig och flexibel,stor kunskap om Hofors som samhälle med all service och föreningsliv,kommunikationer, förskolor och skolor. Läs mer
  • Johanna H skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Bra bemötande, väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    vädefullt som äldre ensamstående kvinna med en mäklare som har kännedom om samhället i stort. Läs mer
  • Yngve K skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Trevlig kunnig , snabb försäljning och ett proffsigt bemötande. Kontakt via sms vilket var enligt överenskommelse. Avslutet med skrivning kändes som avslappnad att det fanns gott om tid, kunde svara på alla frågor Läs mer
  • Tommy F skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Allt funkade bra och följde de förväntningar vi hade 🙂 Läs mer
  • John Å skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    vi har fått ett bra bemötande från henne. Hon kan sitt jobb. Läs mer
  • Hofors K skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi hade en bra dialog. Läs mer
  • John Å skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    affären har gått bra så här långt den är inte avslutad ännu. Läs mer
  • Gunilla J skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vår första tanke när vi bestämt oss för att sälja vårt hus var, att ta en mäklare från den bank vi har, men när vi genom bekanta blev rekommenderade Eva Magnusson så blev det så. Allt blev så smidigt då hon fanns här på orten. Hon hjälpte till med allt som behövdes. Vi är jättenöjda och huset var sålt på fem dagar. Läs mer
  • Marie V skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Mäklaren var mycket trevlig.
    Hon var tillmötesgående och hade en privat visning.Visste mycket om objektet och omgivningen.Var mycket duktig och affären gick fort.Ett bra överlämnande på kontoret.
    Kan varmt rekomendera Eva!
    Mvh marie Läs mer
  • Sandra A skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Trevlig och hjälpsam. Tillgodosåg våra krav. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Alexander O skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Svår att få kontakt med överhuvud taget. Kan förstå om man inte kan svara alltid men man har alltid tid att snabbt kunna höra av sig snabbt via mail eller sms. Ibland svarades det inte alls.

Vart svårare med kontakten efter att kontraktet värt underskrivet också. En massa andra saker också men summan av allt är att jag aldrig kommer vilja använda mig av denna mäklare och kommer inte rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Sofia S skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Lever inte upp till förväntan, svår att nå och dålig på att informera.
    Inte alls koll på huset hon skulle sälja oss, verkade allmänt ointresserad.
    Att fastighetsbyrån förstår känslan av att det är det största köpet man gör i livet som dom så lustigt säger i reklamen fanns tyvärr inte en skymt av i Eva! Läs mer
  • Rashid Y
    Rashid Y skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Hej det var utmärkt bra och senap . Läs mer
  • Robin K skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Min förväntan kanske var för hög. Men min upplevelse var att hon var ganska ointresserad av mig som spekulant innan och under visning. Fick också besked under visning att det var för sent för besiktning.

Positivt är att hon är duktig på att förklara och gå igenom själva processen med både säljare och köpare.. Läs mer
  • Gunilla N skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Trevligt bemötande å väldigt proffsig Läs mer
  • Sten S skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst å trevlig !!!!!!!! Läs mer
  • Jill J skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Hej!
    Vi blev väldigt trevligt bemötta av Eva Magnusson.
    Hon var vänlig och uppmärksam.
    Och när affären avgjordes effektiv och kunnig.
    Vi kände stort förtroende för henne och om det blir aktuellt nån gång framtiden kan vi mycket väl tänka oss att ta hennes tjänster i anspråk.
    Mvh Jill Erlandsson och Danny Stark Läs mer
  • Arne E
    Arne E skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Eva Magnusson får ett mycket bra betyg av mig. Hon är lugn, saklig och korrekt. Hon har lämnat den information som vi förväntat oss och har hållit sina tider för erf. samråd och möten med vår motpart. min bedömning är att hon gjort ett gott arbete.
    Däremot upplevde jag en viss otydlighet i mina kontakter med Fastighetsbyråns lokala organisation bakom henne vid den inledande annonseringen, vilket rättades till. Läs mer
  • Omotayo O skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Bra bemötande, jätte bra och trevlig mäklare Läs mer
  • Gunilla J skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    lättilgänglig, bra att prata med Läs mer
  • Roger E skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi fick ett positivt, informativt och trevligt bemötande från henne och hon levde upp till dem förväntningar som vi hade.
    Vi kan starkt rekommendera henne såsom mäklare. Läs mer
  • Alvar L skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    Bra bemötande. Lite dyrt för det jobb som behövde göras. Läs mer
  • Elise N skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Fick bar bemötande svara på frågorna som hon kunde om hon inte kunde så skulle hon återkomma och det gillar jag. Läs mer
  • Karl P skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Eva är en trevlig och kunnig person, ambitiös, punktlig. Hon tar hand om kunderna på ett trevligt sätt. Ja och så er hon välklädd snygg och elegant. Läs mer
  • Gunilla N skrev om Fastighetsbyrån Hofors
    Mycket proffsigt det var värt varenda krona Läs mer
  • Björn P skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    jättebra bemötande. gjorde ett bra och snabbt jobb. Jag är nöjd. Läs mer
  • Sussie S
    Sussie S skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Hur kunde hon ta ut 95.000 i april när lägenhetsinnehavaren köpte den i oktober 2016 för 55.000 och han inte har gjort någonting. Hur ?
    Är inte det att lura kunderna ? Kul att bo här nu och bli idiotförklarad av alla som bor i huset.
    Renoveringarna som tydligen gjordes av den förra hyresgästen inte av Tommy.

Är det då inte lite saftigt ? Läs mer
  • Maria H skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Engagerad och kunnig mäklare med ett jordnära bemötande. Läs mer

Centralgatan 17, 813 30 Hofors