Mäklare Gävleborg Hofors Fastighetsbyrån Hofors Eva Magnusson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 142 Läs vad Eva Magnusson

• Sölve H sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-07-17

Torsåker, Hästbo
    Sålt ett stort hus.
    Eva Magnusson är en duktig och pålitlig säljare. Läs mer
  • Susanne J köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-07-01

Born
    Vi köpte ett litet hus.
    Vi träffade Eva på en visning av ett annat hus.
    som vi inte var belåtna med, då föreslog hon detta hus
    så efter en visning slog vi till.
    allt har fortlöpt bra under Läs mer
  • Christer E sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-06-28

Torsåker, Vi
    Bra stöd vid försäljningen vid visning. Läs mer
  • Martin Å köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-06-26

Centralt
    Jag ville lägga ett bud på en lägenhet men den hade blivit såld tidigare samma dag, så istället rekommenderade Eva en annan lägenhet inom min prisram och ordnade en visning. Lägenhetens skick, storlek, läge och pris var perfekt för mig, så jag sa att jag ville ha den och Eva ordnade inom kort tid en kontraktsskrivning och lägenheten är nu min.

Eva var väldigt trevlig, hjälpsam och professionell. Jag är väldigt nöjd och tacksam för allt hon gjort. Läs mer
  • Pär G
    Pär G köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-06-24

Silverdalen
    Vi var ute efter en lagom stor enplansvilla och vi tittade på många hus, sen kontaktade Eva oss om det hus vi köpte, vi är jätte nöjda med hennes bemötande Läs mer
  • Åsa B sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-06-19

Torsåker, Malmjärn
    Min syster och jag har sålt en sommarstugan, vid Malmjärn. Men jag har inte haft så mycket kontakt med Eva utan det var min syster som höll i den biten. Läs mer
  • Eivor H sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-06-09

Jag har sålt min mors bostadsrätt. Helt korrekt bemötande från mäklaren. Jag hoppades att lägenheten skulle bli såld tidigare men det rår inte E. M. för , hon gjorde det hon kunde göra i en sådan sitiuation. Jag är nöjd med allt handläggandet. Läs mer
  • Pierre H sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-06-04

Kalvsnäs
    En duktig mäklare som kan sitt jobb Läs mer
  • Susanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-05-26

Hon var mycket kompetent i sitt bemötande av mig både under visningen, kontraktskrivande och sedan slutförandet av köpet. Läs mer
  • Daniel L köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-04-04

Torsåker, Ho
    Vi i familjen är väldigt nöjda med bemötandet vi fick.
    Vi tycker även att bilder och beskrivning stämmde bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hofors

Eva Magnusson