Eva Magnusson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-05 - 2020-04

Läs vad 165 Läs vad Eva Magnusson

• Izabell H
    Izabell H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-05-12

2:a
    Rönningen
    Köpte en lägenhet i Hofors av Eva. Blev bemött på bästa sättet man kan tänka sig! Oerhört kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Leine N sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-04-24

Born
    Kändes tryggt med att hon tog hand om allt. Läs mer
  • Ingegärd P sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-04-15

Robertsholm
    Har sålt en villa.
    Fick ett bra bemötande av Eva tyckte hon satte ett bra pris på bostaden .
    Trodde inte att det skulle gå så fort att sälja så hon gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • Anna J sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-04-02

Bönhusberget
    Vår sammanfattande upplevelse av vår husförsäljning med Eva Magnusson var bra. Hon har tagit God hand om oss som säljare . Hon har ett bra bemötande. Läs mer
  • Jonas A köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-03-31

Muntebo
    Köpte ett hus och det gick smidigt i det stora hela. Vi hade ingen kontakt med Eva annat än när vi skrev papper. Hon var då hjälpsam. Läs mer
  • Day Day Moo D köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-03-10

2:a
    Centralt
    Köp lägenheten
    Jättebra bemötande. Läs mer
  • Arian H
    Arian H köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-02-25

Bönhusberget
    Hej ✨vi både tycker det har gått jättebra och tack för allt ✨Mvh ✨Shahin och Nawzar Läs mer
  • Stefan V sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-02-11

Långnäs
    Sålt mitt hus, Snabb affär, rak och tydlig kommunikation.
    Trevlig och proffsigt agerande. Läs mer
  • Ilhan S
    Ilhan S köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-12-16

Born
    Vi var ganska nöjd med Eva Magnusson som mäklare hon var ganska trevlig och vänlig väl bemötande tack Eva Läs mer
  • Heidi B köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-11-27

3:a
    Centralt
    Eva har ett positivt bemötande och är bra på att höra av sig när hon säger det.
    Hon är professionell, förberedd inför träffarna och tydlig i sin kommunikation.

Jag köpte en bostadsrätt i Hofors.

Hon levererar mera än jag förväntar mig. Hon gav det lilla extra av service

Mvh Heidi Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hofors