Eva Magnusson

Eva Magnusson

Eva Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Hofors

Eva Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 1999-02. Eva Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 271 omdömen med ett betyg på 4.3. Eva Magnusson har haft 47 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

271 omdömen om Eva Magnusson

Sedan starten hos Reco 2014
Tom Fredrik W
Silverdalen

Bra bemötande. Svarar på Alla frågor och hjälper till.

Lena S
Torsåker

Allt har fungerat bra. Haft bra kontakt och Eva har guidat oss från första gången vi tog kontakt till kontraktet på huset.

Moa G
Torsåker, Berg

Allt är positivt. Vi är så nöjda med all hjälp från Eva.

Joakim W
Torsåker, Berg

Proffesionell mäklare med mycket kunskap som gör det enkelt att köpa och sälja samt hjälper till med allt rörande försäljning och köp

Mikael S
Västerhöjden

Proffesionell, trevlig och berättade om hur allt med försäljning går till, både inför fotografering och visning. Gav goda råd och tips. Min förhoppning om att få snabb försäljning uppfylldes då hon sålde fastigheten rekordsnabbt. Kan varmt rekommendera henne. Mikael Svanström, Hofors

Iuliia S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
Hofors Centralt

Inte en kvalificerad fastighetsmäklare, jag gillade det inte, hon sålde min lägenhet i två år, gjorde mig mycket nerv och sålde den för 40 tusen, varav 33 tusen, jag var i en stor underläge! inte vet hur man straffar och intresserar en klient för fastigheter, hennes plikt är helt enkelt att öppna dörrarna. Jag kommer aldrig att kontakta den här mäklaren igen, och jag rekommenderar det inte till någon om du inte vill förlora dina pengar som jag gjorde!

Joakim M
Robertsholm

Med gamla erfarenheter efter att ha köpt hus genom Eva Magnusson och bemötande vid köp av detta hus så kvarstår funderingen hur hon fortfarande får kunder.

Marie J
Torsåker, Ho

Har många år i yrket och känner till omgivning på mitt hus jag har sålt .Snabb affär utan krångel och bra bemötande .Kände mej trygg i hela processen samt svara snabbt på mina frågor under hela tiden

Ove L
Barkhyttan

Jag fick bra information av Eva. Proffsigt bemötande och mycket Kunig. Inget problem alls. Ove

Jan-Håkan L
Stenshyttan

toppen har haft henne vid flera köp o försäljningar