Eva Magnusson
Registrerad mäklare sedan 1999-02-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-19
2019-09 - 2020-08

Läs vad 171 Läs vad Eva Magnusson

• Sören K sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-07-23

3:a
    Rönningen
    Sålt bostadsrått
    Bra bemötande Läs mer
  • Birgitta K sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-07-20

Torsåker
    Otroligt duktig har genomfört försäljningen på ett strålande sätt, kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Ann-Charlott S
    Ann-Charlott S köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-07-18

Torsåker, Hästbo
    Köpt hus/gård i Torsåker.
    Var på visning av andra hus med Eva och förklarade vad vi var ute efter. Hon sa att hon nog hade något passande på gång. Vi tittade och slog till. Precis vad vi ville ha. Otroligt tacksamma för att Eva förstod våra behov. Trevligt bemötande och proffsig. Läs mer
  • Kim B köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-07-13

Stenshyttan
    Vi köpte vår drömstuga via Eva som är en jordnära mäklare vilket uppskattas. Hon ombokade ett annat ärende så att vi akut kunde få en extra visning samma dag vilket talar för flexibilitet. Vi har inget att klaga på vid denna husaffär. Läs mer
  • Ingela N köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-06-22

Torsåker, Malmjärn
    Köpt en sommarbostad. Blev bra bemött, men upplevde ibland att det tog lite tid att få svar på frågor som vi ställde. Men allting funkade annars perfekt och köpet gick väldigt snabbt! Läs mer
  • Göran O
    Göran O sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-06-18

Eva har jobbat effektivt med försäljningen av vårt fritidshus på inte enbart kontorstider. Hon har haft ett öppet och trevligt bemötande och svarat på våra frågor och funderingar Läs mer
  • Izabell H
    Izabell H köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-05-12

2:a
    Rönningen
    Köpte en lägenhet i Hofors av Eva. Blev bemött på bästa sättet man kan tänka sig! Oerhört kunnig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Leine N sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-04-24

Born
    Kändes tryggt med att hon tog hand om allt. Läs mer
  • Ingegärd P sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-04-15

Robertsholm
    Har sålt en villa.
    Fick ett bra bemötande av Eva tyckte hon satte ett bra pris på bostaden .
    Trodde inte att det skulle gå så fort att sälja så hon gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • Anna J sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2020-04-02

Bönhusberget
    Vår sammanfattande upplevelse av vår husförsäljning med Eva Magnusson var bra. Hon har tagit God hand om oss som säljare . Hon har ett bra bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hofors

Eva Magnusson