Eva Magnusson

Eva Magnusson

Eva Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Hofors

Eva Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 1999-02. Eva Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.3. Eva Magnusson har haft 76 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 202 Läs vad Eva Magnusson

• Torsåker, Malmjärn
    2021-09-16
    Bra bemötande av alla deltagande mäklare
    • Barkhyttan
    2021-09-01
    During the ‘visning’ Eva made clear that the complete inventory, both inside and outside the house, was included in the prize for the house, one of the main reasons for us to buy this particular house. We were told during the signing of the contract that Eva had been mistaken and that we had to pay SEK 35.000 for all the things outside the house (e.g. garden furniture, ladders, electrical equipment). This was quite disappointing, to say the least.
    • Torsåker, Sotaskär
    2021-08-29
    °Bra
    °Stora ,uppfyller mina förväntningar
    °allt gick bra.
    2021-08-17
    Eva har på många sätt gjort ett fullgott arbete, men missat på några väsentliga (förankra redan bokade visningar innan kontraktskrivning) samt slarvat (?) med några mindre uppgifter (t ex komma upp med "tillsalu-skylt" före första visning). Vid ett tillfälle när vi var och rensade ut grejor från huset kom spekulanter till en visning vi inte var informerade om så att vi fick plocka ihop vårt pick och pack snabbt och lämna huset inför den oanmälda visningen.

Hon har ett trevligt sätt och verkar tillmötesgående. Kanske är hon något stressad och därför missar. Jag hade uppskattat om hennes "research" om huset gjorts tillsammans med husägaren när vi skrev hennes mäklarkontrakt. Jag som ombud har inte full kunskap om alla detaljer som skall stå i annonsen.

Fotograferingen och själva annonseringen på Hemnet var mycket lyckad.
    • Lillån
    2021-08-14
    Bra trevligt bemötande.
    En angenäm informativ upplevelse.
    Bra dialog.
    2021-08-13
    Var glad, trevlig, avslappnad, professionell, både saklig och personlig.
    Gav oss egen tid samtidigt som hon fanns där för frågor.
    Hon gav ett mycket gott intryck.
    Marie
    2021-08-13
    Allt var mycket bra,mäklare med högsta klass 👌👌👌
    • Torsåker, Ho
    2021-08-07
    Okay men inte mer. Dåligt engagemang, Bristfällig åtetkoppling.
    Dålig info om nästa steg i säljplanen. Dåligt påläst om fastigheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    • Hofors Centralt
    2021-07-23
    Ingen kommunikation, vi har fått jaga henne på info. Dåligt engagemang. Rekommenderar inte denna mäklare. Kändes som saker inte blev gjort inom rimlig tidsram.
    • Bönhusberget
    2021-07-10
    Jätte bra mäklare. Tydlig och duktig.Denna försäljningen har fungerat otroligt bra . Vi fick bra betalt för huset och det gick fort och det var enkelt.