Eva Magnusson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-01 - 2019-12

Läs vad 157 Läs vad Eva Magnusson

• Ilhan S
    Ilhan S köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-12-16

Born
    Vi var ganska nöjd med Eva Magnusson som mäklare hon var ganska trevlig och vänlig väl bemötande tack Eva Läs mer
  • Heidi B köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-11-27

Centralt
    Eva har ett positivt bemötande och är bra på att höra av sig när hon säger det.
    Hon är professionell, förberedd inför träffarna och tydlig i sin kommunikation.

Jag köpte en bostadsrätt i Hofors.

Hon levererar mera än jag förväntar mig. Hon gav det lilla extra av service

Mvh Heidi Läs mer
  • Leif G sålde sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-11-07

Bönhusberget
    Vi har sålt vårt hus i Hofors.
    Eva är både trevlig och proffsig.
    Våra förväntningar infriades till fullo.
    Eva har gjort ett jättebra jobb och vi kan varmt rekommendera henne till andra köpare/säljare. Läs mer
  • Ronnie W köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-11-01

Robertsholm
    Trevlig
    Hjälpsam
    Kanon helt enkelt Läs mer
  • Kjell H köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-10-25

Torsåker, Bagghyttan
    Sammanfattar:
    Utomordentligt! På alla plan och i varje moment av processen. Läs mer
  • fanny s köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-10-08

Sälgsjönäs
    Köpte ett sommarhus. Eva var behjälplig och trevlig över telefon, jag fick aldrig chansen att träffa henne dock då ägarna visade huset och hennes kollega var med när vi skrev kontraktet. Läs mer
  • Sven-Göran S köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-10-04

Trevligt bemötande , allt fungerade smidigt. Läs mer
  • Ewa Z köpte sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-09-12

Centralt
    Professionellt och bra bemötande. Läs mer
  • Leila R sålde sin lägenhet med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-08-30

Centralt
    Sålt bostadsrätt. Utmärkt bemötande från start till mål. Professionell, kunnig och snabb. Inga som helst problem. Läs mer
  • Tina N
    Tina N köpte sitt hus med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors

2019-08-30

Centralt
    Trevlig, saklig och lugn och sansad.
    Har köpt ett hus samt att en köpare till min bostadsrätt anlitade Eva att värdera innan hon fick ta banklån. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hofors

Eva Magnusson