Mäklare Gävleborg Hofors Fastighetsbyrån Hofors Eva Magnusson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 127 kunder tycker om Eva Magnusson

• Karl N sålde sin bostad med hjälp av Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Då kan jag återigen meddela att min far Karl Norberg avled i april i år!!!
    👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿 Läs mer
  • Hayat K skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Det var helt okej bemötande från mäklaren men däremot tycker jag att man fick inte alla detaljer om lägenheten exempelvis som fastighets beteckningsnummer och annat som man borde veta om lägenheten. Som nyköpare vet man inte sådana detaljer. Läs mer
  • Jonas A skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Jag har köpt hus.

Har fått bra bemötande av eva. Läs mer
  • Tommie S skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Köp av Backvägen 30 i Hofors. Mycket bra bemötande. Mina förväntningar var att hitta en bra bostad till rätt pris vilket också uppfylldes. Använder gärna Evas hjälp igen om det blir aktuellt med försäljning eller köp av bostad i framtiden. Läs mer
  • Annelie Garcia F skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi har köpt en sommarstuga. Mötet med vår mäklare kändes trevligt och tryggt. Våra frågor besvarades sakligt och kändes ärligt. Stugköpet blev av och hela affären kändes proffsigt utfört av mäklaren. Läs mer
  • Tomas T skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Har sålt ett fritidshus och har under hela processen blivit bemött på ett mycket proffsigt och personligt sätt som jag verkligen har uppskattat. Kunde inte fått en bättre mäklare och bemötande. Läs mer
  • Margareta P skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vid försäljning av vårt fritidshus fick vi ett mycket bra bemötande. Handläggningen av vårt ärende präglades av hög yrkesmässig kvalitet. Läs mer
  • Miriam Y skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    -Sommarstuga
    -Mycket hjälpsam och tillgänglig

Från början till slut tillmötesgående och mycket hjälpsam och vänlig Läs mer
  • Jimmy W skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Vi köpte ett lantställe och blev väldigt bra bemötta av Eva och hon återkopplade alltid snabbt på frågor. Läs mer
  • Nathalie W skrev om Eva Magnusson en del av Fastighetsbyrån Hofors
    Personlig service och Eva anpassade sig till oss när vi inte kunde komma på första visningen. Förtroendeingivande och mycket trevlig, gjorde att vi kände oss trygga i vårt köp av sommarställe. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Hofors

Eva Magnusson