Moa Karas

Moa Karas

Moa Karas är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Moa Karas har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 22 omdömen sedan 2020-03-12. Moa Karas har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

22 omdömen om Moa Karas

• Jag äntligen sålde min bostad i karlskoga.Jag var väldigt skeptiskt om den skulle bli såld, när jag kom i kontakt med min mäklare så var hon super trevlig och super bestämd,jag könde att min lägenher var i trygga händer! På två veckor blev lägenheten såld! kan inte bli gladare ! Hjärtligt tacksam ❤️
    Charalambos N sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-23
    • 1:a
    • 29.5 m²
    • Karlberg
    2020-09-23
    TACK så jättemycket för den fina rekommendationen! Det viktigaste för mig är att du är nöjd med mitt arbete! Vi ses på tillträdet! :-)

Moa K

• Trevlig, kunnig och mycket hjälpsam!
    2020-09-22
    Tack så jättemycket för de fina orden Fredrik! Lycka till i ditt nya boende, jag slår vad om att du kommer stortrivas! :-)

Moa K

• Jag har sålt mitt hus i Degerfors med hjälp av Moa. Hon var engagerad, trevlig och mycket kunnig. Jag är mycket nöjd med hennes arbete.
    Jeannette R sålde sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-21
    • 118.0 m²
    • Kanada
    2020-09-21
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Jeannette! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete, det är det viktigaste för mig! Vi ses på tillträdet! :-)

Moa K

• Sålt en bostadsrätt och är supernöjd med Moa som mäklare. Trevlig och proffsig mäklare som jag kan rekommendera till alla som ska sälja en bostad.
    Mikaela S sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-18
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Ramshöjden
    2020-09-18
    Tack så jättemycket Mikaela för din fina rekommendation! Det har varit så kul att få samarbeta med er och hjälpa er med att sälja er fina lägenhet! Stort lycka till med nya boendet, så ses vi på tillträdet! :-)

Moa K

• Moa hjälpte oss att sälja våran lägenhet på Tegnérvägen. Jag/vi blev bemötta väldigt bra av Moa! Hon sa hela tiden att "vi löser det i eran egen takt" så fort vi ansåg oss själva vara lite "jobbiga" kunder, sånt uppskattas! Ingen stress och inga omöjlighet. Jättebra verkligen, vi rekommenderar henne starkt!
    Peter K
    Peter K sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-16
    • 3:a
    • 69.5 m²
    • Karlberg
    2020-09-16
    TACK så jättemycket för de fina orden! Det är viktigt att inte påskynda saker i en säljprocess och verkligen ta allt i den takt som ni säljare känner er bekväma med. Det har varit ett nöje att hjälpa till och att få samarbeta med er. Önskar er all lycka till i ert nya boende, ha det så bra så länge så ses vi på tillträdet! :-)

Moa K

• Moa är mycket engagerad och det märks att hon brinner för sitt jobb och hon jobbar hårt för att det ska bli bra.
    Nils Fredrik Ö sålde sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-09
    • 74.0 m²
    • Åtorp
    2020-09-09
    Tack så jättemycket för dom fina orden Fredrik! Det viktigaste för mig är att mina kunder är nöjda med mitt arbete. Tackar återigen för förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen! Vi ses på tillträdet :-)!

Moa K

• Jag har sålt bostad i Karlskoga. Tack vare mäklare Moa Karas gick allt bra trots corona tider och mindre intresse för investering pengar dvs av att köpa ny bostad. Mäklare var tillgänglig hela tiden och jag var väldig bra informerad om allt. När någon jobbar så professionellt som Moa Karas, blir kund alltid nöjd. Jag rekommenderar henne gärna till mina vänner och bekanta.
    Slavenka R sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-05
    • 2:a
    • 60.0 m²
    2020-09-05
    TACK så jättemycket för alla fina ord Slavenka, det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Tack för förtroendet att hjälpa till! Vi ses på tillträdet!

Moa K

• Jag och min sambo köpte vårat hus genom Moa. Upplevde alldrig några problem med varken information eller kommunikation. Alltid trevligt bemötande och tydliga svar oavsett fråga eller situation. Har varit i kontakt med ett gäng mäklare från både Örebro och Karlskoga och Moa är en av de bättre.
    Jonathan R köpte sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-09-03
    • 80.0 m²
    • Bricketorp
    2020-09-03
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Jonathan! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag önskar er stort lycka till i ert nya boende, ni kommer trivas så bra! Allt gott.

Moa K

• Mycket hjälpsam och snabb att svara när vi köpte vår sommarstuga!
    Arena R köpte sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-08-10
    • 20.0 m²
    2020-08-10
    Tack så mycket för de fina orden! Jag tror ni kommer trivas så bra i ert nya smultronställe!

Moa K

• Väldigt engagerad och ställde upp på extravisningar med kort varsel. Vi kan varmt rekommendera Moa!
    Helena K sålde sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    2020-07-23
    • 20.0 m²
    2020-07-23
    Tack för dom fina orden Helena! Det har varit ett nöje att hjälpa er med förmedlingen! :-) Trevlig helg!