Moa Karas

Moa Karas

Moa Karas är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskoga

Moa Karas har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Moa Karas har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Moa Karas har haft 58 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 53 Läs vad Moa Karas

2021-06-30
    Blev bemött på ett väldigt proffsigt sätt och är väldigt nöjd med hela proceduren, rekommenderar verkligen moa! :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Sandviken
    2021-06-19
    Trevlig svarade på alla våra frågor. Påläst
    • Karlberg
    2021-06-14
    Vi är mycket nöjda med Moas arbete och kontakter med oss.
    • Bossåsen
    2021-06-14
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Svarade snabbt och tålmodigt på mina sms. Noggrann och tydlig när vi gick igenom kontraktet.
    2021-06-12
    Moa har bemött oss och våra önskemål så otroligt bra genom hela processen! Hon är personlig, ambitiös och försöker alltid lösa allt så bra som möjligt för alla parter. Väldigt tacksamma över att vi har haft med just henne att göra!
    Tack så jättemycket för de fina orden Ellinor! Har varit så roligt att få hjälpa till att både hitta nytt till er, men även förmedla erat hus. Vi ses på tillträdet! Moa Karas
    2021-06-10
    Ett varmt och glatt mottagande mötte oss vid huset som ska bli vårt. Hjälpsam, proffsig och tillmötesgående. Har bara gott att säga om all vår kontakt!
    Tack så jättemycket för de fina orden! Vad glad jag blir över att ni känner er bra bemötta. Vi ses på tillträdet! :-) Moa Karas
    • Strömtorp
    2021-06-02
    Vi har sålt vår fastighet, det har gått över förväntan bra.
    Mäklaren har skött sitt uppdrag föredömligt hittills.
    2021-05-28
    Har sålt ett fritidshus och har blivit bemött av en mäklare som är ihärdig, smart och med ett stort tålamod. All heder!
    Tack så jättemycket för de fina orden Ola. Det har varit en ära att få hjälpa till och jag är glad över att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses på tillträdet! Moa Karas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Rävåsen
    2021-05-12
    Moa är trevlig, lyssnar bra och är väldigt tidseffektivt utan att upplevas stressad. Hon är strukturerad och tydlig och är väldigt ”lagom” i sin försäljningsstrategi , inte för ” gå påig” men väldigt entusiastisk.
    Jag skulle gärna rekommendera Moa till andra säljare och köpare.
    Tack så jättemycket för de fina orden Fredrik! Så roligt att få förtroendet att förmedla eran fina lägenhet. Det glädjer mig att ni är nöjda, det är det som betyder mest för mig. Allt gott till er, så ses vi på tillträdet! :-) Moa Karas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    • Rävåsen
    2021-03-15
    Jag har sålt en bostadsrätt (4:a). Jag upplever att Moa är väldigt tillmötesgående och förstående när vi diskuterar försäljning av lägenheten och vilka förväntningar vi har på varandra.
    Tack för dom fina orden Sandra, och återigen stort tack för förtroendet att få hjälpa till med förmedlingen av din lägenhet. Det glädjer mig att du är nöjd, det är det viktigaste! :-) Moa Karas