Läs vad 35 Läs vad Moa Karas

• 2020-12-30
    Kan varmt rekommendera Moa Karas!!!
    Anneli E
    • 63.0 m²
  • 2020-12-28
    sålt en lägenhet, vår mäklare skötte det professionellt
    Olivia H
    • 1:a
    • 29.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack Olivia för att du tog dig tiden att svara på recon! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete. Vi ses på tillträdet! :-)

• 2020-12-25
    Köpt bostad
    Trevlig och hjälpsam mäklare
    Mohammad A
    • 53.5 m²
    • Sandviken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack för de fina orden Mohammad! Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya, fina boende. Allt gott till dig.

• 2020-12-22
    Jag har under året både köpt hus och sålt bostadsrätt med hjälp av Moa! Från början till slut har hon varit en oumbärlig hjälp som gjort att jag kunnat släppa stress och måsten kring köp och försäljning.
    Ett enormt plus i kanten för snabbt, proffesionellt, flexibelt och personligt engagemang. Kunnig och lösnings-orienterad som gjort att man känt sig väldigt trygg som kund.
    Är mer än nöjd och kommer definitivt rekommendera henne vidare samt kontakta henne om nya tillfällen för mäklarhjälp dyker upp. Tack Moa!🌟
    Elina P
    • 53.5 m²
    • Sandviken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Stort tack Elina för att du tog dig tiden till att rekommendera mig, och tack för de fina, fina orden! Blir så glad över att du känner dig nöjd med mitt arbete. Det har varit så roligt att både få ha dig som köpare, men också säljare! Tack för ett fint samarbete. Allt gott till dig.

• 2020-12-17
    Bra och proffsigt bemötande genom hela processen. Alltid tillgänglig, nöjd kund!
    Sebastian V
    • 54.0 m²
    • Karlberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack för rekommendationen Sebastian! Det har varit ett nöje att hjälpa till och det glädjer mig att du är nöjd! Ses på tillträdet.

• 2020-12-15
    Jag sålde min lägenhet via Moa. Du skötte hela affären proffesionellt och smidigt. Bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderar starkt!
    Tack för den fina rekommendationen Adam! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Tackar återigen för förtroendet att få hjälpa till att förmedla din fina lägenhet! Hoppas ni trivs i ert nya boende! Allt gott till er och god jul!

• 2020-12-08
    Detta var mitt första köp av bostad och jag hade inte kunnat varit nöjdare. Från första mötet till den sista återkopplingen har Moa varit professionell, otroligt hjälpsam och guldvärd. All information var glasklar under hela förloppet och jag kommer definitivt att rekommendera henne till alla jag känner. Fick en fantastisk köpupplevelse!
    Tack så hjärtligt mycket för de fina orden Louise! Det glädjer mig så mycket att du är nöjd och att processen för dig har känts bra från början till slut. Stort lycka till med din nya, fina bostad! Allt gott.

• 2020-11-27
    Köpte ett fritidshus i utkanten av Degerfors Kommun. Moa var mäklare.

Blev professionellt bemött av Moa redan vid visningen, hon meddelade om allt som var relevant och var kunnig och påläst kring både området och huset specifikt.

Sammanfattningsvist verkligen inget att klaga på, snarare tvärt om. Bra skött från vår sida Moa!
    Jerry L
    • 74.0 m²
    • Åtorp
    köpte sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack så jättemycket för den fina recon! Jag tror att ni kommer trivas så bra i ert fina fritidshus, det är verkligen ett riktigt smultronställe! Allt gott till er.

• 2020-11-25
    Vi var mycket nöjda med Moa som mäklare vid vårt köp. Hon var trevlig, lätt att få kontakt med, noggrann, flexibel och lösningsorienterad när vi inte hade möjlighet att ta oss till kontoret för kontraktskrivning. Vi fick verkligen känslan av en ärlig och opartisk mäklare, precis som det ska vara!
    Binta-madina S
    • 104.0 m²
    • Svartå
    köpte sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack så jättemycket för dom fina orden Binta! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete, det är det som är viktigast för mig. Allt gott.

• 2020-11-21
    Sålt en tvåa i centrala Degerfors med Moa karas o är nöjd med bemötandet för hon var inte en dömande person utan väldigt professionell i sin yrkesroll som mäklare.
    Jag skulle gärna ta henne igen om jag ska köpa eller sälja.
    Det negativa är att fastighetsbyråns arvoden är högre än konkurenterna tyvärr.

Skulle arvoderna vara lägger skulle det vara självklart att välja fastighetsbyrån igen framför deras konkurrenter.
    Anton N
    • 54.8 m²
    • Bossåsen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Fastighetsbyrån Karlskoga
    Tack för den fina rekommendationen Anton! Det värmer att du är nöjd med mitt arbete. Tråkigt att du upplever att vi på Fastighetsbyrån tog mer betalt än våra konkurrenter, jag hoppas att det högre slutpriset vi fick på din lägenhet väger upp det. Vi ses på tillträdet!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte