Linda Karas

Linda Karas

Linda Karas är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Linda Karas har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Linda Karas har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.7. Linda Karas har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

77 omdömen om Linda Karas

Laura R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Träffade henne kort men kändes kompetent och professionell och trevlig. Precis som förväntat.

Ingela P
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Vi är väldigt nöjda med Linda, fick stort förtroende från första stund. Tydlig och snabb återkoppling, professionellt jobbat.

Benjamin V
Köpte sin stuga med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Bengtsgård

Mycket trevlig och kompetent mäklare. Han lyssnade på alla våra önskemål och hjälpte oss att få vårt drömhem i Sverige! Bra kommunikation och hjälp med alla våra frågor, och vi hade verkligen många frågor :)

Håkan A
Sålde sin stuga med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Bengtsgård

Kunnig entusiastisk Kontaktade bra fotograf

Sigvard S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Stenfallet

Vi har inte haft så mycket kontakt med Lina uppdraget att sälja vår bostad har vi givet Vår dotter som bor i Kristinehamn De uppgifter och samtal vi haft har varit bra MVH Sigvard

Mats P
Köpte en tomt med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Skärgården

Hej! Vi upplevde mäklaren som inte var riktigt påläst beträffande objektet. Ingen direkt visning via mäklaren utan vi blev ombedda att leta reda på objektet själv. Vid frågor om objektet hänvisades gärna till berörda på kommunen samt lantmäteriet. Vid inbetalning utav handpenning 150.000 sek inbetalades 1.500.000 sek utav misstag varvid vi bad rubricerad mäklare om en återbetalning utav1.350.000 sek. Då hänvisades vi till chefen Johan Tjärnström för att vi skulle bevisa hur vi lyckats få ihop 1.500.000 sek hade vi ’sparat’...

Svar från Linda Karas

Jättetråkigt att du känner som du gör! Det är väldigt vanligt när man är intresserad av en tomt att man åker och tittar på tomten själv, och det hade ju även ni gjort när vi fick första kontakten. Våra rutiner kring att hantera pengar på vårt klientmedelskonto är inget vi beslutat om, utan det kommer från våra jurister och är något vi måste efterfölja. Att Ni råkade föra över för mycket pengar medför då att vi måste göra lite extra kontroller. Även vi mäklare har arbetstider och mailar man efter att vi gått för dagen så...

Christina P
Skärgården

Intetsägande mäklare som ej hade god kunskap om den aktuella tomten Ingen visning Fick själva ta reda på fakta om tomten via lantmäteriet Säljaren fick be om upplysningar om oss som köpare vilket gjorde att vi hade en fin telefonkontakt och ett personligt möte som mäklaren ej förmedlade självmant

Svar från Linda Karas

Tråkigt att du är missnöjd, men hoppas ni blir nöjda med fastigheten. Det är ovanligt att säljare och köpare träffas innan man skriver kontrakt, och är inget möte vi mäklare brukar anordna, utan för de allra flesta är första mötet vid kontraktsskrivningen.

Malin P
Strand

Professionell och trevlig mäklare.

Svar från Linda Karas

Tack Malin! Alltid lika ärofyllt att få hjälpa tidigare köpare att sälja sin nuvarande bostad.

Brita Ö
Strand

Väldigt gott bemötande, snabb återkoppling, bra tillgänglighet. Tydlig information. Trevlig och lättsam i kontakten. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Linda varmt!

Tack Brita! Jättekul att få hjälpa er att hitta lägenhet i Kristinehamn-

Gabriel E
Sanna

Alltid lika trevligt och enkelt samarbete!

Svar från Linda Karas

Tack Gabriel! Kul när tidigare kunder kommer tillbaka:)