Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Kungsgatan 40, 681 31 Kristinehamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn!

Här i området runt Kristinehamn och Storfors hittar du vackra skärgårdsområden vid Vänern - beläget mitt i Värmlands skogar. Här kan du hitta fina lägenheter i centrum eller lantliga drömgårdar ute på landsbygden - och vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig hitta rätt.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och har god koll på Kristinehamn med omnejd. Vi vet precis var de rätta områdena för just dig finns och när det är dags att sälja och köpa. Kontakta oss för fri värdering eller för att börja planera flytten.

Läs vad 79 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

• 2020-10-24

Birgitta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Fungerat mycket bra. Bra bemötande mycket bra mäklare Läs mer
    2020-10-26 Linda K svarar Birgitta S
    Tack Birgitta!

Känns bra att ni är nöjda.

• 2020-10-23

Mohammed Mohssin Thamir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har köpt lägenhet . Jag har kontakt med mäklare genom hennes E-post som finns på hemnet.se .
    Min mäklare var utmärkt , mycket tålamod , trevillig och super aktiv . Läs mer
    2020-10-26 Jenny H svarar Mohammed Mohssin Thamir A
    Tack Mohammed, så roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du och din fru kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Anders P

2020-10-23

Anders P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Har köpt en bostad som jag tror passar mej perfekt. Jag blev proffsigt bemött. Jag fick stöd i hur jag ville ha mitt boende samt hur jag tänkte. Jag är mer än nöjd. Läs mer
    2020-10-26 Linda K svarar Anders P
    Så kul att höra Anders!
    Jag hoppas att du och dina hönor kommer att trivas i det mysiga lilla huset!
  • 2020-10-20

Hsb Brf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    En mycket skicklig och trevlig mäklare som fått våra bostadsrätter sålda till utmärkta priser och snabbt.
    Motsvarar våra förväntningar till 100% Läs mer
    2020-10-22 Linda K svarar Hsb Brf G
    Tack snälla!
    Hoppas på att samarbetet fortsätter i samma anda.
  • 2020-10-02

Mats O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi har sålt en sommarbostad och är väldigt nöjda med vår mäklare (Jenny Häggström). Hon har varit mycket aktiv under hela perioden. Vi har fått löpande information på ett bra sätt. Vi har fått bra svar på alla frågor vi ställt. Jenny är påläst och har ett trevligt och pedagogiskt sätt att informera och svara på frågor. Vi har inom familjen nyligen försökt sälja en lägenhet i Stockholm där mäklaren saknade det driv och engagemang som Jenny har. Mina förväntningar var därför ganska måttliga inför denna försäljning av sommarbostaden. Jenny har överträffat alla förväntningar och vi kunde inte ha fått bättre hjälp och stöd med detta. Ett solklart toppbetyg! :-) Läs mer
    2020-10-02 Jenny H svarar Mats O
    Tack så hemskt mycket för era fina ord. Blir väldigt rörd och det känns väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Det har varit trevligt att samarbeta med er och jag önskar er allt väl :) Tusen tack igen!
  • 2020-09-28

Lars-erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt ett Radhus
    Blev bra bemött av mäklaren
    Mina förväntningar var att jag skulle få ut minst det jag hade begärt för radhuset.Mäklaren levde upp till mina förväntningar jag hade. Läs mer
    2020-09-29 Linda K svarar Lars-erik R
    Tack Lasse!

Kul att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus.

• 2020-09-27

Simon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi har köpt ett hus, vi blev bra bemötta av mäklaren som ordnade en privat visning till oss. Hade inga förväntningar alls, för har aldrig gjort något hus eller lägenhetsköp tidigare. Så kan inte mer säja än att vi är jättenöjda med upplevelsen. Läs mer
    2020-09-28 Linda K svarar Simon J
    Tack Simon!
    Hoppas ni kommer att trivas i huset.

Essa Mohammad J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt
    Det var bra allt och en bra och duktig mäklare hade jag Läs mer
    2020-09-28 Jenny H svarar Essa Mohammad J
    Tack så mycket Essa det var roligt att höra!
  • Margrethe Larsen L

2020-09-25

Margrethe Larsen L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Kjøpt leilighet 2roms. Har kun hatt kontakt med mekler gjennom e mail, post og tlf da vi bor i Norge. Ble møtt av en meget hyggelig og kunnskapsrik megler. Fikk mye god info om kjøp/salg prosessen. Svarte på alle spørsmål med stor kunnskap og tålmodighet.
    En megler som virkelig kan sin jobb 🌹og er både kunnskapsrik og vennlig.
    Absolutt til å anbefale videre. Stort takk til Jenny.
    Fra Margrethe Larsen Lilleskare 🌹🌹🌹 Läs mer
    2020-09-28 Jenny H svarar Margrethe Larsen L
    Tack själv Margrethe och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt min pappas dödsbo!

Mäklaren har varit en 10 poängavdrag rakt igenom från första kontakt tills där vi är idag. Jag är så troligt nöjd och tacksam för det hon gjort o forfarande gör. Fick ett stort krångel i skredet med den eventuellts köparen som inte blev den som köpte lägenheten o hon var enormt stöd och så proffsig i det läget. Vi klickade verkligen med mäklaren och har hört och sett vad vill och önskar!!! Så duktigt. Jag är sååå nöjd och tacksam!! Läs mer
    2020-09-28 Jenny H svarar Maria E
    Tack så mycket Maria för dina fina ord och för förtroendet för att hjälpa dig att sälja din pappas bostadsrätt! Så roligt att höra!

Malin T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpt en bostadsrätt, mkt trevlig och tillmötesgående mäklare. Tydlig med information och bra kommunikation. Läs mer
    2020-09-25 Jenny H svarar Malin T
    Tack Malin för din rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas.
  • Seija K

2020-09-24

Seija K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpte en radhus lgh i Björneborg. Hela köpproceduren gick som smör i solsken. Är så nöjd och glad med allt, bättre och trevligare mäklare går inte att hitta.
    Tusen tack Linda😊
    Hälsn Seija Kemppainen Läs mer
    2020-09-25 Linda K svarar Seija K
    Tack snälla Seija! Hoppas att du och katten kommer att trivas i radhuset:)
  • 2020-07-26

Kjell Torbjørn O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Solgt en leilighet. Megler var utrolig hyggelig og solgte den mye raskere en forventet spesielt med tanke på situasjonen vi nu er i. Hun har stått på hele tiden og fulgt opp. Solgte til prisen jeg forventet så jeg er veldig fornøyd. Stot takk fra meg Läs mer
    2020-09-28 Linda K svarar Kjell Torbjørn O
    Roligt att höra att du är nöjd med affären!

• Rune F

2020-07-23

Rune F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt en HSB fastighet i Björneborg. Jag blev bemött av mäklaren på ett trevligt och bra bra sätt. Hon levde upp till förväntningarna jag hade. Hon hade tålamod fast affären tog lång tid. Jag kan rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling till kunder Läs mer
    2020-07-23 Jenny H svarar Rune F
    Tack Rune och så roligt att höra att du känner dig nöjd med resultatet. Tack för de fina orden.
  • 2020-07-11

Jonas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Snabbt och smidigt bemötande, ordnade en egen visning åt oss och även hjälpte de till att skynda på processen med banken. Läs mer
    2020-09-28 Linda K svarar Jonas G
    Tack Jonas!
    Hoppas ni kommit till rätta i huset!

• 2020-06-13

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Kunnig, trevlig och otroligt energi knippe. Jag är på det hela taget mkt nöjd. Läs mer
    2020-09-28 Linda K svarar Anders S
    Tack Anders!
    Kul att höra att du är nöjd med affären:)
  • 2020-06-05

Samuel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Snabb och smidig, gick väldigt bra utan krångel. Läs mer
    2020-06-05 Jenny H svarar Samuel B
    Tack Samuel för ditt omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten.
  • 2020-06-02

Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Bästa mäklaren Jenny i Kristinehamn så trevlig och tillmötesgående. Bara posetivt..... Läs mer
    2020-06-02 Jenny H svarar Lena K
    Tack så mycket Lena & Jörgen, det värmer! Jag hoppas och tror verkligen att ni kommer att stortrivas där ute.
  • 2020-06-02

Irene S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vår mäklare är kunnig, trevlig. Hon inger trygghet. Affären gäller att sälja vårt hus. Försäljningen har genomförts med bra information, hur allt fortlöper. Vi är mycket nöjda med bemötandet. Läs mer
    2020-06-02 Jenny H svarar Irene S
    Tack Irene & Hans för ert omdöme. Så roligt att höra att ni varit nöjda med försäljningen, det har varit roligt att hjälpa er.
  • 2020-05-17

Nora N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpt bostad, stöd och hjälp genom hela processen toppen :) Läs mer
    2020-05-18 Jenny H svarar Nora N
    Tack så mycket Nora för ditt omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2020-03-05

MIRJAMI T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    1. Bostadsrätt!
    2. Proffsig, servicemaindad, hjälpsam!
    3. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-29

Kristina K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpt en villa/mindre gård.
    Väldigt trevligt bemötande, stor kompetens och ett intryck som kändes tryggt.
    Min totala upplevelse av husköpet blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Känner ett stort förtroende för Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare. Kommer rekommendera båda. Läs mer
    2020-03-02 Jenny H svarar Kristina K
    Tack så hemskt mycket Kristina för dina fina ord! Så roligt att höra att vi även kunde överträffa dina förväntningar.
  • 2020-02-19

Helene G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Min mäklare heter Linda Karas och var väldigt tillmötesgående Hon utförde förmedlingen snabbt och proffsigt med vänlig hälsning Helene Gollne Schinkler Läs mer
    2020-02-19 Linda K svarar Helene G
    Tack! Så kul att höra, hoppas du kommer att trivas.
  • 2020-02-05

Tomas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt fritidshuset.
    Bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Läs mer
    2020-02-05 Jenny H svarar Tomas J
    Så kul att höra och tack för ditt omdöme Tomas!
  • 2020-01-26

Markus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpte en bostadsrätt, blev väldigt bra bemött av mäklaren, hade inga speciella förväntningar men mäklaren var bra. Läs mer
    2020-01-30 Linda K svarar Markus P
    Tack för fina ord, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • 2020-01-25

Ann-charlotte H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Bostadsrättslägenhet. Bemött väldigt bra. Mina förväntningar blev jättebra och hon gjorde det bra. Kommer att rekommendera andra att kontakta Linda. Är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-01-30 Linda K svarar Ann-charlotte H
    Tack snälla för de fina orden!
  • 2019-10-30

Kim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Blev väl bemött, blev informerad om hur det gick och hade jag några frågor så var det bara att höra av sig. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-30 Jenny H svarar Kim K
    Så roligt att höra Kim och jag hoppas verkligen att du och flickvännen kommer att trivas lika bra i huset som säljarna gjort. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • 2019-10-29

HSB Brf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi, brf Gjutaren har sålt en 2:a via Linda Karas o vi har fullt förtroende för henne. Hon har skött uppdraget med den äran. Läs mer
    2019-10-31 Linda K svarar HSB Brf G
    Tack för de fina orden, alltid kul att få hjälpa er!
  • 2019-10-24

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    En duktig och tillmötesgående mäklare. Väldigt duktig på att hjälpa mig som säljare till rätt köpare. Får full pott av mig! Helt klart värt pengarna! Läs mer
    2019-10-24 Jenny H svarar Robert L
    Så roligt att höra att du är nöjd Robert och det har varit kul att hjälpa dig. Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att vi kan hitta en villa åt dig också framöver.
  • Örjan B

2019-10-22

Örjan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    En helt fantastisk Mäklare som var tydlig och lätt att samarbeta med . Jag förvärvade ett hus på Hammargränd 10 Kristinehamn . Jag har bara goda erfarenheter av hur affären blev skött . Tack Läs mer
    2019-10-22 Linda K svarar Örjan B
    Tack Örjan för dina fina ord!
    Hoppas du och tjejerna kommer att trivas i ert nya hus.
  • Mårten F

2019-09-21

Mårten F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Meget fornøyd med servicen jeg fikk vedrørende kjøp av leilighet Läs mer
    2019-10-22 Linda K svarar Mårten F
    Tack Mårten för din fina rekomendation.
  • 2019-09-16

Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett jätte bra bemötande. Bra på visningen, fick oss att känna oss avslappnade. Var även bra på att återkoppla vid frågor. Läs mer
    2019-09-16 Jenny H svarar Katarina H
    Så roligt att höra att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att bli lika nöjda under er husförsäljning.
  • 2019-09-16

Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag sålde en sommarstuga.
    Mycket bra bemötande av mäklare.
    Har använt mäklaren tidigare.
    Mäklarassistenten hade tyvärr för mycket att göra troligen då jag inte blev informerad enligt förväntan. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas A
    Tack så mycket för din rekommendation.
    MVH Git Bengtzing
  • 2019-09-12

Björn Nalle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi sålde mina föräldrars hus. Huset ligger i Nybble som inte är känd för en het bostadsmarknad. Vår mäklare värderade huset till nästan det pris som det sedan såldes för. Bemötandet av mäklaren var positivt och vi kände oss i trygga händer. Försäljningen gick bra och kontraktskrivningen skede på ett bra och klargörande sätt för mej som säljare. Läs mer
    2019-09-13 Jenny H svarar Björn Nalle J
    Tack för ditt omdöme Björn och det är roligt att höra att ni är nöjda.
  • 2019-09-12

Sören R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Oerhört proffsig och hon sålde en bostadsrätt på Skaraborgsvägen . Hon förklarade bra och var rak och beskedlig om hur processen gick till. Tvekar inte att använda hon igen! Läs mer
    2019-10-22 Linda K svarar Sören R
    Tack Sören!
    Hoppas ni trivs ert nya hus!
  • 2019-09-05

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Ja är nöjd o mycket glad att ha haft just dej
    Du har fått ringa många samtal tagit emot både roliga och tråkiga sms
    Men du var toppen trevlig Läs mer
    2019-09-10 Jenny H svarar Margareta A
    Det värmer Margareta och jag hoppas att du och din dotter ska trivas i er nya bostad.
  • 2019-09-05

Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt min villa. Ett trevligt bemötande av mäklaren. Hon engagerade sig verkligen och gjorde ett bra jobb, utan vara för mycket "på". Man kände ett bra stöd i beslutet att sälja. Läs mer
    2019-09-05 Jenny H svarar Ulf J
    Så kul att höra att du är nöjd Ulf och det har varit roligt att hjälpa dig med ditt beslut och med försäljningen. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad!
  • 2019-09-04

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Bra diskussion inför försäljningen med redogörelse över gällande prisläge. Jag tycker mäklaren genomförde hela försäljningen på ett bra och snabbt sätt och jag är nöjd med hennes insats. Läs mer
    2019-09-05 Jenny H svarar Marie B
    Tack Marie och kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att resten ska gå smidigt med flytten till Västerås.
  • 2019-09-02

Amin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpt en bostad på djurgårdsvägen 51C i Kristinehamn. Trevligt mäklare och hon verkligen gör sitt jobb. Läs mer
    2019-09-02 Jenny H svarar Amin K
    Tack Amin och kul att höra att du tycker att allt har gått bra. Hoppas du ska få användning av din nya bas här i Sverige när du är ute och reser.
  • 2019-08-26

Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Mycket fint bemötande och mycket väl utfört arbete av mäklaren. Vi kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2019-10-22 Jenny H svarar Thomas E
    Så roligt att ni är nöjda Thomas och jag hoppas att ni trivs i er nya bostad.
  • Marit T

2019-07-04

Marit T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Hun er engasjerat og flink. Lett å fråga henne. Har informasjonen hun ska ha.
    Har rekommanderat henne.

Marit Thesen Läs mer
    2019-07-04 Jenny H svarar Marit T
    Tack så mycket Marit! Det värmer att höra att du är nöjd och vill rekommendera mig till andra. Hoppas att du kommer trivas i din nya större lägenhet i föreningen.
  • 2019-07-02

Alf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sälja villa
    Vänligt och proffsigt
    Upplevde det mycket possitivt Läs mer
    2019-07-04 Jenny H svarar Alf J
    Tack så mycket Alf och så roligt att höra att ni varit nöjda!
  • 2019-06-22

Marit K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Han burde hørt på meg og tatt utsalgspris på kr 750 000 i norske kroner 😆 jeg tapte kr 50.000 på overføring svenske kroner til norske 😩 Läs mer
    2019-06-25 Jenny H svarar Marit K
    Hej Marit,
    Tack för din reco och grattis till en bra bostadsförsäljning. Alla våra försäljningar görs i SEK och när en överföring görs till annat land kan vi ej styra över växlingskursen då vi alltid för över i SEK.

Vänligen
    Daniel Färdigh, Fastighetsmäklare på Svensk Fastighetsförmedling i Kristinehamn
  • 2019-06-04

Jarl Erik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt ett fritidshus/året runt boende. Bra samarbete och lyhörd.Han har uppfyllt alla våra förväntningar ,både vad gäller visningar och kontakter av intressenter och feedback till oss. Vi är helnöjda Läs mer
  • 2019-06-04

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi köpte ett litet mindre enplanshus i tegel och sålde ett lite större1,5-planshus i trä. Vi körde på med samma mäklare när vi köpte det "nya" huset som när vi sålde vårat "gamla". i och med att vi hade mött mäklaren tidigare och märkte att kemin stämde bra, så körde vi på bara och det har vi inte ångrat. Tack Daniel. Bra kämpat! Läs mer
  • 2019-05-27

Majvor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Tycker att hon ställde upp snabbt och smidigt Läs mer
    2019-05-27 Jenny H svarar Majvor A
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Tack för omdömet!
  • 2019-05-06

Lillemor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi är helt nöjd med Daniel Färdig och hans bemötande vid vår försäljning av vår hus.

Lillemor & Stewart Dawson Läs mer
    2019-05-06 Daniel F svarar Lillemor H
    Tack så mycket:) Det var mycket jobb både för oss och er men det ordnade sig till det bästa.
  • 2019-04-25

Kerstin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi har sålt vårt radhus.

Jenny har visat ett proffsigt, engagerande och alltid vänligt bemötande.

Trots att vi inte nådde det mål vi hade hoppats på, har Jenny uppfyllt våra förväntningar på bästa möjliga vis.

Vi är mycket nöjda med Jenny som mäklare och kommer att rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-26 Jenny H svarar Kerstin E
    Tack så mycket Kerstin för dina fina ord och jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. Så kul att höra att era förväntningar blivit uppfyllda.
  • 2019-04-18

Fredrik Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt lägenhet. Bra bemötande & struktur. Läs mer
    2019-04-18 Jenny H svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik för din rekommendation och jag hoppas att du och Jennifer trivs i er nya bostad!
  • 2019-04-17

Öivind M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Grei og lett å ha med å gjøre.Veldig saksorientert. Läs mer
    2019-04-17 Jenny H svarar Öivind M
    Tack så mycket Öivind för ditt omdöme.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte