Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn!

Här i området runt Kristinehamn och Storfors hittar du vackra skärgårdsområden vid Vänern - beläget mitt i Värmlands skogar. Här kan du hitta fina lägenheter i centrum eller lantliga drömgårdar ute på landsbygden - och vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig hitta rätt.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och har god koll på Kristinehamn med omnejd. Vi vet precis var de rätta områdena för just dig finns och när det är dags att sälja och köpa. Kontakta oss för fri värdering eller för att börja planera flytten.

Läs vad 98 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn 2

• Herrnäset
    2021-07-29
    Vi blev mycket bra bemötta.
    • Åsviken
    2021-07-25
    Ett proffsigt och kundvänligt bemötande.
    Förväntningarna var de som jag kunde ha av en bra mäklare och de uppfylldes.
    • Hult
    2021-07-22
    Hittills är vi mycket nöjda med Emma på Svensk fastighetsförmedling som hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Hon skrev en proffsigt utformad annons och tycker jag fångade alla uppgifter som vi gav henne på ett utmärkt sätt . Kontoret som helhet verkar ha ett bra koncept att ta hand om sina kunder då Emma blev sjuk några dagar i samband med att vi skulle kontrakt ang. uppdraget . Emma var mycket mån om att lösa allt på bästa sätt . Vi är nöjda att vi kunde släppa kontrollen helt till Emma.
    2021-07-22
    Vänligt och utmärkt samarbete. Bra bildpresentation. Allt efter våra förväntningar. Tack Jenny!!
    Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen Kenneth. Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra i ert nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2021-07-21
    Jätte proffsiga och seriösa. Hjälper dig med de du behöver!
    Roligt att höra att du känner dig nöjd. Jag hoppas att du kommer trivas i Västerås. /Jenny Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Bäckhammar
    2021-07-20
    Emma är toppen . Gör ett riktigt bra jobb . Trevlig och kan sin sak , och lätt att Beata med , kan inte vara bättre.
    Tusen tack Ronnie, det gläder mig att höra! All lycka till er i nya huset! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Rudskoga
    2021-07-10
    Bra möte med mäklaren. Som var trevlig och kunnig.
    Stort tack för er rekommendation! Önskar er en underbar sommar. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Britt-louise T
    sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Södra Ullvettern
    2021-07-07
    Mycket trevlig mäklare som lyckades sälja min bostad till ett bra pris
    Tack, Britt-Louise, för rekommendationen! Har varit ett rent nöje att få hjälpa dig! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Sanna
    2021-06-19
    En mycket trevlig och engagerad mäklare. Kunde inte ha önskat mer av henne. Vet definitivt vem jag ska både rekommendera och använda själv när och om den dagen jag ska sälja. /Johnny
    Tack snälla, Johnny, för det fina omdömet! Lycka till i lägenheten och varmt välkommen att höra av dig nästa gång du önskar hjälp! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Sanna
    2021-06-17
    Hej, jag är nöjd, tack för hjälpen Emma.
    Tack för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2021-05-31
    Husförsäljning via svensk fastighetsförmedling rekommenderas.
    Tack Jeanette! Kul att ni känner så. //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2021-05-31
    Sålde vårt hus. Vi tyckte vi fick bra hjälp. Huset blev sålt.
    Tack för ditt omdöme Annette! Kul att höra att ni känner er nöjda. /Jenny Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Jakobsberg
    2021-05-30
    Bara goda erfarenheter, vi sålde vårt hus i år och har fått bra hjälp.
    Tack för att jag fick hjälpa er att sälja ert fina hus Helene! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Lundsholm
    2021-05-18
    Linda sålde vårt hus snabbt bra och enkelt. Proffsigt jobbat rakt igenom.
    Tack Bengt! Hoppas ni kommer att trivas när ni flyttar söder ut. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2021-05-03
    Köpte ett hus i Storfors, Värmland
    Tack för betyget Eivor och jag hoppas att du och Harriet kommer att trivas i Storfors. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Strandskatan
    2021-03-15
    Sålt Bostadsrätt, jag fick ett mycket bra bemötande
    Tack Tommy för din omdöme och roligt att höra att du är nöjd. Med vänliga hälsningar, Jenny Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2021-02-04
    Hej Jag har köpt en små lägenhet.
    Det här är min första bostad.
    Mäklaren var utmärkt. Hon förklarades allt att jag behövde att veta.
    Vi träffade på 4 ögon när jag kom på visningen.
    Tack Albert! Jag hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. MVH// Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-12-29
    Jag är toppennöjd med Linda på Svensk Fastighetsörmedling '
    i Kristinehamn.
    Passat tider, snabba svar på fågor och allmänt hjälpsam.
    /Nisse N
    Tack Nisse! Jag hoppas att du kommer att trivas i huset i Storfors. //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-12-26
    Snabbt och smidigt jobbat. Vi är mycket nöjda.
    Tack Monica! Hoppas att ni kommer att trivas i bostaden! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-10-24
    Fungerat mycket bra. Bra bemötande mycket bra mäklare
    Tack Birgitta! Känns bra att ni är nöjda. //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Centralt
    2020-10-23
    Jag har köpt lägenhet . Jag har kontakt med mäklare genom hennes E-post som finns på hemnet.se .
    Min mäklare var utmärkt , mycket tålamod , trevillig och super aktiv .
    Tack Mohammed, så roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas att du och din fru kommer att trivas i nya lägenheten! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Anders P
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-10-23
    Har köpt en bostad som jag tror passar mej perfekt. Jag blev proffsigt bemött. Jag fick stöd i hur jag ville ha mitt boende samt hur jag tänkte. Jag är mer än nöjd.
    Så kul att höra Anders! Jag hoppas att du och dina hönor kommer att trivas i det mysiga lilla huset! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-10-20
    En mycket skicklig och trevlig mäklare som fått våra bostadsrätter sålda till utmärkta priser och snabbt.
    Motsvarar våra förväntningar till 100%
    Tack snälla! Hoppas på att samarbetet fortsätter i samma anda. //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Vänern
    2020-10-02
    Vi har sålt en sommarbostad och är väldigt nöjda med vår mäklare (Jenny Häggström). Hon har varit mycket aktiv under hela perioden. Vi har fått löpande information på ett bra sätt. Vi har fått bra svar på alla frågor vi ställt. Jenny är påläst och har ett trevligt och pedagogiskt sätt att informera och svara på frågor. Vi har inom familjen nyligen försökt sälja en lägenhet i Stockholm där mäklaren saknade det driv och engagemang som Jenny har. Mina förväntningar var därför ganska måttliga inför denna försäljning av sommarbostaden. Jenny har överträffat alla förväntningar och vi kunde inte ha fått bättre hjälp och stöd med detta. Ett solklart toppbetyg! :-)
    Tack så hemskt mycket för era fina ord. Blir väldigt rörd och det känns väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Det har varit trevligt att samarbeta med er och jag önskar er allt väl :) Tusen tack igen! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-09-28
    Jag har sålt ett Radhus
    Blev bra bemött av mäklaren
    Mina förväntningar var att jag skulle få ut minst det jag hade begärt för radhuset.Mäklaren levde upp till mina förväntningar jag hade.
    Tack Lasse! Kul att höra att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus. //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-09-27
    Vi har köpt ett hus, vi blev bra bemötta av mäklaren som ordnade en privat visning till oss. Hade inga förväntningar alls, för har aldrig gjort något hus eller lägenhetsköp tidigare. Så kan inte mer säja än att vi är jättenöjda med upplevelsen.
    Tack Simon! Hoppas ni kommer att trivas i huset. //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt
    Det var bra allt och en bra och duktig mäklare hade jag
    Tack så mycket Essa det var roligt att höra! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Margrethe Larsen L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-09-25
    Kjøpt leilighet 2roms. Har kun hatt kontakt med mekler gjennom e mail, post og tlf da vi bor i Norge. Ble møtt av en meget hyggelig og kunnskapsrik megler. Fikk mye god info om kjøp/salg prosessen. Svarte på alle spørsmål med stor kunnskap og tålmodighet.
    En megler som virkelig kan sin jobb 🌹og er både kunnskapsrik og vennlig.
    Absolutt til å anbefale videre. Stort takk til Jenny.
    Fra Margrethe Larsen Lilleskare 🌹🌹🌹
    Tack själv Margrethe och jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-09-25
    Jag har sålt min pappas dödsbo!

Mäklaren har varit en 10 poängavdrag rakt igenom från första kontakt tills där vi är idag. Jag är så troligt nöjd och tacksam för det hon gjort o forfarande gör. Fick ett stort krångel i skredet med den eventuellts köparen som inte blev den som köpte lägenheten o hon var enormt stöd och så proffsig i det läget. Vi klickade verkligen med mäklaren och har hört och sett vad vill och önskar!!! Så duktigt. Jag är sååå nöjd och tacksam!!
    Tack så mycket Maria för dina fina ord och för förtroendet för att hjälpa dig att sälja din pappas bostadsrätt! Så roligt att höra! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-09-25
    Köpt en bostadsrätt, mkt trevlig och tillmötesgående mäklare. Tydlig med information och bra kommunikation.
    Tack Malin för din rekommendation. Jag hoppas att ni ska trivas. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Seija K
    skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-09-24
    Köpte en radhus lgh i Björneborg. Hela köpproceduren gick som smör i solsken. Är så nöjd och glad med allt, bättre och trevligare mäklare går inte att hitta.
    Tusen tack Linda😊
    Hälsn Seija Kemppainen
    Tack snälla Seija! Hoppas att du och katten kommer att trivas i radhuset:) //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-07-26
    Solgt en leilighet. Megler var utrolig hyggelig og solgte den mye raskere en forventet spesielt med tanke på situasjonen vi nu er i. Hun har stått på hele tiden og fulgt opp. Solgte til prisen jeg forventet så jeg er veldig fornøyd. Stot takk fra meg
    Roligt att höra att du är nöjd med affären! //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Rune F
    sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-07-23
    Jag har sålt en HSB fastighet i Björneborg. Jag blev bemött av mäklaren på ett trevligt och bra bra sätt. Hon levde upp till förväntningarna jag hade. Hon hade tålamod fast affären tog lång tid. Jag kan rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling till kunder
    Tack Rune och så roligt att höra att du känner dig nöjd med resultatet. Tack för de fina orden. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-07-11
    Snabbt och smidigt bemötande, ordnade en egen visning åt oss och även hjälpte de till att skynda på processen med banken.
    Tack Jonas! Hoppas ni kommit till rätta i huset! //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-06-13
    Kunnig, trevlig och otroligt energi knippe. Jag är på det hela taget mkt nöjd.
    Tack Anders! Kul att höra att du är nöjd med affären:) //Linda Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-06-05
    Snabb och smidig, gick väldigt bra utan krångel.
    Tack Samuel för ditt omdöme! Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Frövetterstorp
    2020-06-02
    Bästa mäklaren Jenny i Kristinehamn så trevlig och tillmötesgående. Bara posetivt.....
    Tack så mycket Lena & Jörgen, det värmer! Jag hoppas och tror verkligen att ni kommer att stortrivas där ute. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Frövetterstorp
    2020-06-02
    Vår mäklare är kunnig, trevlig. Hon inger trygghet. Affären gäller att sälja vårt hus. Försäljningen har genomförts med bra information, hur allt fortlöper. Vi är mycket nöjda med bemötandet.
    Tack Irene & Hans för ert omdöme. Så roligt att höra att ni varit nöjda med försäljningen, det har varit roligt att hjälpa er. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Kyrksten
    2020-05-17
    Köpt bostad, stöd och hjälp genom hela processen toppen :)
    Tack så mycket Nora för ditt omdöme. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-03-05
    1. Bostadsrätt!
    2. Proffsig, servicemaindad, hjälpsam!
    3. Mycket nöjd!
    2020-02-29
    Köpt en villa/mindre gård.
    Väldigt trevligt bemötande, stor kompetens och ett intryck som kändes tryggt.
    Min totala upplevelse av husköpet blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Känner ett stort förtroende för Svensk Fastighetsförmedling och min mäklare. Kommer rekommendera båda.
    Tack så hemskt mycket Kristina för dina fina ord! Så roligt att höra att vi även kunde överträffa dina förväntningar. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-02-19
    Min mäklare heter Linda Karas och var väldigt tillmötesgående Hon utförde förmedlingen snabbt och proffsigt med vänlig hälsning Helene Gollne Schinkler
    Tack! Så kul att höra, hoppas du kommer att trivas. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Lundsholm
    2020-02-05
    Sålt fritidshuset.
    Bemött på ett trevligt och proffsigt sätt.
    Så kul att höra och tack för ditt omdöme Tomas! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-01-26
    Köpte en bostadsrätt, blev väldigt bra bemött av mäklaren, hade inga speciella förväntningar men mäklaren var bra.
    Tack för fina ord, hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2020-01-25
    Bostadsrättslägenhet. Bemött väldigt bra. Mina förväntningar blev jättebra och hon gjorde det bra. Kommer att rekommendera andra att kontakta Linda. Är väldigt nöjd.
    Tack snälla för de fina orden! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2019-10-30
    Blev väl bemött, blev informerad om hur det gick och hade jag några frågor så var det bara att höra av sig. Mycket nöjd.
    Så roligt att höra Kim och jag hoppas verkligen att du och flickvännen kommer att trivas lika bra i huset som säljarna gjort. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2019-10-29
    Vi, brf Gjutaren har sålt en 2:a via Linda Karas o vi har fullt förtroende för henne. Hon har skött uppdraget med den äran.
    Tack för de fina orden, alltid kul att få hjälpa er! Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2019-10-24
    En duktig och tillmötesgående mäklare. Väldigt duktig på att hjälpa mig som säljare till rätt köpare. Får full pott av mig! Helt klart värt pengarna!
    Så roligt att höra att du är nöjd Robert och det har varit kul att hjälpa dig. Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att vi kan hitta en villa åt dig också framöver. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Örjan B
    köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Marielund
    2019-10-22
    En helt fantastisk Mäklare som var tydlig och lätt att samarbeta med . Jag förvärvade ett hus på Hammargränd 10 Kristinehamn . Jag har bara goda erfarenheter av hur affären blev skött . Tack
    Tack Örjan för dina fina ord! Hoppas du och tjejerna kommer att trivas i ert nya hus. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
  • Mårten F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2019-09-21
    Meget fornøyd med servicen jeg fikk vedrørende kjøp av leilighet
    Tack Mårten för din fina rekomendation. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn