Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Kungsgatan 40, 681 31 Kristinehamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn!

Här i området runt Kristinehamn och Storfors hittar du vackra skärgårdsområden vid Vänern - beläget mitt i Värmlands skogar. Här kan du hitta fina lägenheter i centrum eller lantliga drömgårdar ute på landsbygden - och vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig hitta rätt.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och har god koll på Kristinehamn med omnejd. Vi vet precis var de rätta områdena för just dig finns och när det är dags att sälja och köpa. Kontakta oss för fri värdering eller för att börja planera flytten.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 53 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

• 2019-10-30

Kim K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Blev väl bemött, blev informerad om hur det gick och hade jag några frågor så var det bara att höra av sig. Mycket nöjd. Läs mer
    2019-10-30 Jenny H svarar Kim K
    Så roligt att höra Kim och jag hoppas verkligen att du och flickvännen kommer att trivas lika bra i huset som säljarna gjort. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • 2019-10-29

HSB Brf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi, brf Gjutaren har sålt en 2:a via Linda Karas o vi har fullt förtroende för henne. Hon har skött uppdraget med den äran. Läs mer
    2019-10-31 Linda K svarar HSB Brf G
    Tack för de fina orden, alltid kul att få hjälpa er!
  • 2019-10-24

Robert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    En duktig och tillmötesgående mäklare. Väldigt duktig på att hjälpa mig som säljare till rätt köpare. Får full pott av mig! Helt klart värt pengarna! Läs mer
    2019-10-24 Jenny H svarar Robert L
    Så roligt att höra att du är nöjd Robert och det har varit kul att hjälpa dig. Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att vi kan hitta en villa åt dig också framöver.
  • Örjan B

2019-10-22

Örjan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    En helt fantastisk Mäklare som var tydlig och lätt att samarbeta med . Jag förvärvade ett hus på Hammargränd 10 Kristinehamn . Jag har bara goda erfarenheter av hur affären blev skött . Tack Läs mer
    2019-10-22 Linda K svarar Örjan B
    Tack Örjan för dina fina ord!
    Hoppas du och tjejerna kommer att trivas i ert nya hus.
  • Mårten F

2019-09-21

Mårten F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Meget fornøyd med servicen jeg fikk vedrørende kjøp av leilighet Läs mer
    2019-10-22 Linda K svarar Mårten F
    Tack Mårten för din fina rekomendation.
  • 2019-09-16

Katarina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick ett jätte bra bemötande. Bra på visningen, fick oss att känna oss avslappnade. Var även bra på att återkoppla vid frågor. Läs mer
    2019-09-16 Jenny H svarar Katarina H
    Så roligt att höra att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att bli lika nöjda under er husförsäljning.
  • 2019-09-16

Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag sålde en sommarstuga.
    Mycket bra bemötande av mäklare.
    Har använt mäklaren tidigare.
    Mäklarassistenten hade tyvärr för mycket att göra troligen då jag inte blev informerad enligt förväntan. Läs mer
    2019-09-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas A
    Tack så mycket för din rekommendation.
    MVH Git Bengtzing
  • 2019-09-12

Björn Nalle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi sålde mina föräldrars hus. Huset ligger i Nybble som inte är känd för en het bostadsmarknad. Vår mäklare värderade huset till nästan det pris som det sedan såldes för. Bemötandet av mäklaren var positivt och vi kände oss i trygga händer. Försäljningen gick bra och kontraktskrivningen skede på ett bra och klargörande sätt för mej som säljare. Läs mer
    2019-09-13 Jenny H svarar Björn Nalle J
    Tack för ditt omdöme Björn och det är roligt att höra att ni är nöjda.
  • 2019-09-12

Sören R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Oerhört proffsig och hon sålde en bostadsrätt på Skaraborgsvägen . Hon förklarade bra och var rak och beskedlig om hur processen gick till. Tvekar inte att använda hon igen! Läs mer
    2019-10-22 Linda K svarar Sören R
    Tack Sören!
    Hoppas ni trivs ert nya hus!
  • 2019-09-05

Margareta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Ja är nöjd o mycket glad att ha haft just dej
    Du har fått ringa många samtal tagit emot både roliga och tråkiga sms
    Men du var toppen trevlig Läs mer
    2019-09-10 Jenny H svarar Margareta A
    Det värmer Margareta och jag hoppas att du och din dotter ska trivas i er nya bostad.
  • 2019-09-05

Ulf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt min villa. Ett trevligt bemötande av mäklaren. Hon engagerade sig verkligen och gjorde ett bra jobb, utan vara för mycket "på". Man kände ett bra stöd i beslutet att sälja. Läs mer
    2019-09-05 Jenny H svarar Ulf J
    Så kul att höra att du är nöjd Ulf och det har varit roligt att hjälpa dig med ditt beslut och med försäljningen. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad!
  • 2019-09-04

Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Bra diskussion inför försäljningen med redogörelse över gällande prisläge. Jag tycker mäklaren genomförde hela försäljningen på ett bra och snabbt sätt och jag är nöjd med hennes insats. Läs mer
    2019-09-05 Jenny H svarar Marie B
    Tack Marie och kul att höra att du är nöjd. Jag hoppas att resten ska gå smidigt med flytten till Västerås.
  • 2019-09-02

Amin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpt en bostad på djurgårdsvägen 51C i Kristinehamn. Trevligt mäklare och hon verkligen gör sitt jobb. Läs mer
    2019-09-02 Jenny H svarar Amin K
    Tack Amin och kul att höra att du tycker att allt har gått bra. Hoppas du ska få användning av din nya bas här i Sverige när du är ute och reser.
  • 2019-08-26

Thomas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Mycket fint bemötande och mycket väl utfört arbete av mäklaren. Vi kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2019-10-22 Jenny H svarar Thomas E
    Så roligt att ni är nöjda Thomas och jag hoppas att ni trivs i er nya bostad.
  • Marit T

2019-07-04

Marit T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Hun er engasjerat og flink. Lett å fråga henne. Har informasjonen hun ska ha.
    Har rekommanderat henne.

Marit Thesen Läs mer
    2019-07-04 Jenny H svarar Marit T
    Tack så mycket Marit! Det värmer att höra att du är nöjd och vill rekommendera mig till andra. Hoppas att du kommer trivas i din nya större lägenhet i föreningen.
  • 2019-07-02

Alf J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sälja villa
    Vänligt och proffsigt
    Upplevde det mycket possitivt Läs mer
    2019-07-04 Jenny H svarar Alf J
    Tack så mycket Alf och så roligt att höra att ni varit nöjda!
  • 2019-06-22

Marit K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Han burde hørt på meg og tatt utsalgspris på kr 750 000 i norske kroner 😆 jeg tapte kr 50.000 på overføring svenske kroner til norske 😩 Läs mer
    2019-06-25 Jenny H svarar Marit K
    Hej Marit,
    Tack för din reco och grattis till en bra bostadsförsäljning. Alla våra försäljningar görs i SEK och när en överföring görs till annat land kan vi ej styra över växlingskursen då vi alltid för över i SEK.

Vänligen
    Daniel Färdigh, Fastighetsmäklare på Svensk Fastighetsförmedling i Kristinehamn
  • 2019-06-04

Jarl Erik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt ett fritidshus/året runt boende. Bra samarbete och lyhörd.Han har uppfyllt alla våra förväntningar ,både vad gäller visningar och kontakter av intressenter och feedback till oss. Vi är helnöjda Läs mer
  • 2019-06-04

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi köpte ett litet mindre enplanshus i tegel och sålde ett lite större1,5-planshus i trä. Vi körde på med samma mäklare när vi köpte det "nya" huset som när vi sålde vårat "gamla". i och med att vi hade mött mäklaren tidigare och märkte att kemin stämde bra, så körde vi på bara och det har vi inte ångrat. Tack Daniel. Bra kämpat! Läs mer
  • 2019-05-27

Majvor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Tycker att hon ställde upp snabbt och smidigt Läs mer
    2019-05-27 Jenny H svarar Majvor A
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus. Tack för omdömet!
  • 2019-05-06

Lillemor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi är helt nöjd med Daniel Färdig och hans bemötande vid vår försäljning av vår hus.

Lillemor & Stewart Dawson Läs mer
    2019-05-06 Daniel F svarar Lillemor H
    Tack så mycket:) Det var mycket jobb både för oss och er men det ordnade sig till det bästa.
  • 2019-04-25

Kerstin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi har sålt vårt radhus.

Jenny har visat ett proffsigt, engagerande och alltid vänligt bemötande.

Trots att vi inte nådde det mål vi hade hoppats på, har Jenny uppfyllt våra förväntningar på bästa möjliga vis.

Vi är mycket nöjda med Jenny som mäklare och kommer att rekommendera henne. Läs mer
    2019-04-26 Jenny H svarar Kerstin E
    Tack så mycket Kerstin för dina fina ord och jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. Så kul att höra att era förväntningar blivit uppfyllda.
  • 2019-04-18

Fredrik Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt lägenhet. Bra bemötande & struktur. Läs mer
    2019-04-18 Jenny H svarar Fredrik Ö
    Tack Fredrik för din rekommendation och jag hoppas att du och Jennifer trivs i er nya bostad!
  • 2019-04-17

Öivind M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Grei og lett å ha med å gjøre.Veldig saksorientert. Läs mer
    2019-04-17 Jenny H svarar Öivind M
    Tack så mycket Öivind för ditt omdöme.
  • 2019-04-06

Jawad H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    it was a good experience overall, Jenny helped me through the contract whihc was in local language so she translated it for me point by point. she was very helpful and clear with everything. Läs mer
    2019-04-17 Jenny H svarar Jawad H
    Thank you Jawad for your nice comment and I hope you will like living in your new home later on!
  • 2019-03-30

Kerstin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Har köp en bostadsrätt.
    Personligt och professionellt bemötande.
    Varit uppdaterad under resans gång.
    Positiv upplevelse och har motsvarat mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-25 Daniel F svarar Kerstin E
    Tack för dom fina orden, hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten:)
  • 2019-03-22

Johanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålde vårt villa. Jätte bra mäklare, duktig. Bra information, ärligt. Jag är grymt nöjd och rekommenderas. Läs mer
    2019-04-25 Daniel F svarar Johanna J
    Tack Johanna för den fina rekommendationen det uppskattas!
  • 2019-03-13

Johan L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag sålde en lägenhet då jag valt att flytta tillbaka till min gamla hemstad. Bytte från en mäklarfirma till svensk fastighetsförmedling. De var betydligt dyrare en första firman men du fick ut så mycket mer, högrepris mer som ingår i priset. Tillexempel hjälp att deklarera försäljningen. Bilderna var fantastiska i försöljningsanonsen, den skrivna texten var väldigt bra. Sen gillade jag också att mäklaren minst 1 gång/vecka tog kontakt med mig som säljare och stämde av läget även om inget hade hänt. Väldigt lyhörd mäklare som gjorde det så bra för köpare och säljare som möjligt Läs mer
    2019-03-15 Daniel F svarar Johan L
    Hej!
    Vad kul att ni är nöjda med och och tycker att vi gör ett bra jobb. Tack det värmer:)
  • 2019-03-12

Per-Olov S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt en villa
    På ett positivt sätt
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    Vi upplevde att han kunde sin sak! Läs mer
    2019-03-13 Daniel F svarar Per-Olov S
    Hej!
    Tack för det fina omdömet. Det har varit både roligt och inspirerande att hjälpa er:)
  • 2019-03-09

Anne-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jeg har kjøpt en leilighet på Djurgården.
    Meget godt.

Forventet å bli godt bemøtt.

Ja hun leverte mer enn forventet.

En hyggelig øg hjelpsom person, Läs mer
    2019-03-09 Jenny H svarar Anne-Marie S
    Så kul att kunna överträffa dina förväntningar! Tack för ditt omdöme och vi ses när du flyttat till stan!
  • Aase-Sofie J

2019-03-08

Aase-Sofie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jenny Hägström,mycke duktig ble godt bemötande. Jenny är en fin varm persön, duktig i sitt jobb. Så är veldig glad jag fick henne som mäklare. Tack Jenny och lycka till vidare o ditt jobb. Hon solgte min lägenhet.Mvh.Sofie. Läs mer
    2019-03-09 Jenny H svarar Aase-Sofie J
    Tack Sofie! Hoppas att allt går bra med flytten utomlands.
  • 2019-03-08

Ingegerd E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpt en bostadsrätt. Mycket positivt bemötande,tydlig,trevligt. Vid första mötet var det mycket positivt därför blev det tryggt i fortsatta samtal. Läs mer
    2019-03-09 Jenny H svarar Ingegerd E
    Tack Ingegerd så kul att höra! Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hem.
  • 2019-02-20

Alice L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålt radhus i Kristinehamn. Jag förväntade mig nog att man var lite mer "på". Tiden gick åt att vänta: Att vänta att få ut annonsen, att vänta på folk som inte svarade i telefonen och att vänta på folk som aldrig återkom. I mina ögon är att vänta ingen försäljningsteknik. Hon tyckte nog att jag hade onödigt bråttom då hon frågade om vi någon deadline som hon inte visste. Ja, vem vill ha en husförsäljning hängande över sig precis innan jul? Det är ju slitsamt med visningar mm. Så klart vill man att budgivning kommer igång och att man säljer snabbast möjligt (särskilt när man redan hade en budgivare).
    Hon var inte lika förberedd på frågor som kom upp under visningarna som jag skulle önska mig (men samtidigt var jag ju inte där så det kanske är jag som misstolkade något). När hon t ex hade fått viktiga frågor som radonmätning så bedde hon att återkomma efter visning, trots att hon hade fått pappren i förväg. Det kan vara väldigt avgörande när folk inte får svar på sina frågor och inte kan lita på att huset är i bra ordning. Men huset blev såld och hon var snäll och trevlig. Jag blev väl bemött varje gång trots alla mina klagamål. :) Läs mer
    2019-02-20 Jenny H svarar Alice L
    Tack för din ärliga och konstruktiva kritik Alice, jag ska absolut ta dina synpunkter till mig och tänka på detta i framtiden. Jag hoppas att ni ändå är nöjda med försäljningen och att ni trivs bra i ert nya hem :)
  • Bengt S

2019-01-31

Bengt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Bemötandet från min mäklare Daniel har varit utmärkt från första stund.
    Mina förväntningar var stora och dom har uppfyllts.
    Jag har upplevt ett bra bemötande från en duktig mäklare. Fick bra förslag på utgångspris, hur lägenheten skulle stylas. Visningarna har varit bra upplagda med bra mellanrum.
    Mäklaren har hållit mig bra informerad hela tiden.
    En mycket trevlig person. Fick bra kontakt med honom.
    Lyckades också ett bra pris för lägenheten som jag är nöjd med.
    Så jag kan varmt rekommendera min mäklare. Läs mer
    2019-02-01 Daniel F svarar Bengt S
    Stort tack för de fina orden. Riktigt kul att ni är nöjda med mig och mina kollegor.
  • 2019-01-10

Britt-karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi har sålt ett fritidshus och mäklaren har gjort sitt jobb på ett utmärkt sätt. Hon har alltid uppträtt korrekt och hela tiden hållit oss informerade om vad som händer.
    Vi har bara positiva erfarenheter av Jenny Häggström. Läs mer
    2019-01-11 Jenny H svarar Britt-karin F
    Så roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete vid försäljningen av er stuga. Tack för den fina rekommendationen!
  • 2019-01-09

Anders D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Smidigt och bra! Helt enligt förväntningarna! Läs mer
    2019-01-09 Jenny H svarar Anders D
    Tack för ditt omdöme Anders och jag är glad över att försäljningen levde upp till era förväntningar!
  • 2018-12-17

Patrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Sålde en villa, professionellt och trevligt bemötande rätt igenom från mäklaren. Vi nådde inte riktigt målet men med tanke på att säsongen för husköp är lite "off" så är vi nöjda ändå. Läs mer
    2018-12-21 Jenny H svarar Patrik L
    Tack för detta omdöme Patrik och hoppas att du och Alice kommer stortrivas i ert nya hus i Karlstad!
  • 2018-08-09

Robert K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Daniel Färdigh är en sann mästare i sitt hantverk. Med ett ödmjukt och varmt hjärta skapar han förutsättningar så att både säljare och köpare blir nöjda.
    Vi jobbar mer än gärna med Daniel. Läs mer
    2019-01-30 Daniel F svarar Robert K
    Tack för att du uppskattar både mig och mitt arbete. Kul att jag fick ert förtroende att förmedla bostaden.
  • 2018-08-07

Joakim Norak J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Försäljning av villa efter ett dödsbo.

Mycket bra information om budgivning, avtal och tjänster/priser.
    Återkopplade regelbundet för vilken åtgärd som behövdes näst.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-17 Jenny H svarar Joakim Norak J
    Tack Joakim för ditt fina omdöme!
  • 2018-08-05

Kari Gunhild T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Solgt hus med 2 leiligheter, såkalt parhus.Meklaren var en trevlig og omtenksom person. Salget gikk utrolig raskt og jeg er mycket fornøyd. Läs mer
    2019-01-30 Daniel F svarar Kari Gunhild T
    Vilket fantastiskt omdöme. Stort tack //Daniel
  • Christina H

2018-07-12

Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Kristinehamn för att sälja en bostadsrättslägenhet. Bemötandet har varit helt igenom korrekt och seriöst men även personligt. Ett annat stort plus är den otroligt duktiga fotograf som mäklaren anlitar.
    Mäklaren Daniel har på ett mycket bra sätt hela tiden återkopplat och sett till att vi vet var i processen vi befinner oss. Vi har känt oss trygga i att bostadsaffären skötts på bästa sätt.
    Vi rekommenderar absolut Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn till andra som står inför valet att välja mäklare.
    Tack :-) Läs mer
    2019-01-30 Daniel F svarar Christina H
    Stort tack för det fina omdömet ni gav mig, det värmer. //Daniel
  • 2018-07-11

Muneer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har köpt en lägenhet i Kristinehamn.
    Mäklare är hjälpsam och trevlig, och jag är tacksam åt honom.kag har fått bra information som jag behövde för att köpa den här lägenheten.
    Tack Daniel.
    Mvh.
    Muneer. Läs mer
    2019-01-30 Daniel F svarar Muneer A
    Tack för den fina rekommendationen:) //Daniel
  • 2018-07-01

Susanne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jenny har genom sitt professionella bemötande sett till att fastigheten Skogsgatan 7A försålts för en köpesumma som har godtagits på ett tillfredställande sätt av båda parter och har på ett mycket gott sätt levt upp till förväntningarna! Läs mer
    2018-08-17 Jenny H svarar Susanne M
    Tack så mycket Susanne för dina fina ord! Hoppas att det känns bra för både er och er mor.
  • 2018-06-22

Viktorija B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jättebra, har aldrig köpt någon lägenhet innan så jag tyckte hon verkade proffsig! Läs mer
    2018-06-25 Jenny H svarar Viktorija B
    Tack så mycket Viktorija och hoppas att ni ska trivas i lägenhet!
  • 2018-06-02

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jättebra bemött. Tydlig med vad som gällde, men också bra representant för säljare och oss som köpare. Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
  • 2018-03-29

Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpte hus med hjälp av Jenny och Johan. Bra hjälp, saklig information, snabba svar och inget tjafs! Läs mer
    2018-04-18 Jenny H svarar Birgitta J
    Tack för de fina orden Birgitta!
    Jag och Johan hoppas att ni ska trivas i ert nya hus.
  • 2018-02-15

Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Engagerad och professionell, trevlig och social med god förmåga att lyfta fram det positiva med objektet som skulle säljas. Läs mer
    2018-02-15 Jenny H svarar Louise H
    Tack så mycket Louise för de fina orden!
  • 2018-01-02

Pontus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Kunnigt, påläst om objektet och hjälpsamt både mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-15 Jenny H svarar Pontus P
    Tack så mycket Pontus och hoppas att du trivs i din nya lägenhet
  • 2017-11-11

Torbjörn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Upplever Jenny som överraskande seriös och proffessionell i sitt yrke trots att hon bara är i början av sin mäklarkarriär.
    Så här långt lever hon mycket väl upp till mina förväntningar.
    Hoppas på god hjälp med deklarationen sedan. Läs mer
    2017-11-13 Jenny H svarar Torbjörn E
    Tack för de fina orden Torbjörn. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina villa och hoppas att ni hittar ert nya drömboende i Karlskoga.
  • 2017-07-19

Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi blev mottagna på ett säkert och proffsigt sätt.
    Lätt att prata med och lyhörd för våra önskemål.
    Bara till belåtenhet. Läs mer
    2018-01-05 Andreas P svarar Helena S
    Tack så mycket för er rekommendation Helena. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

God fortsättning
    Med vänliga hälsningar,