Alla kategorier Mäklare Värmland Kristinehamn Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Kungsgatan 40, 681 31 Kristinehamn — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn!

Här i området runt Kristinehamn och Storfors hittar du vackra skärgårdsområden vid Vänern - beläget mitt i Värmlands skogar. Här kan du hitta fina lägenheter i centrum eller lantliga drömgårdar ute på landsbygden - och vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig hitta rätt.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och har god koll på Kristinehamn med omnejd. Vi vet precis var de rätta områdena för just dig finns och när det är dags att sälja och köpa. Kontakta oss för fri värdering eller för att börja planera flytten.

Läs vad 16 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

• Robert K
    Robert K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Daniel Färdigh är en sann mästare i sitt hantverk. Med ett ödmjukt och varmt hjärta skapar han förutsättningar så att både säljare och köpare blir nöjda.
    Vi jobbar mer än gärna med Daniel. Läs mer
  • Joakim Norak J
    Joakim Norak J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Försäljning av villa efter ett dödsbo.

Mycket bra information om budgivning, avtal och tjänster/priser.
    Återkopplade regelbundet för vilken åtgärd som behövdes näst.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-08-17 Jenny H svarar Joakim Norak J
    Tack Joakim för ditt fina omdöme!
  • Kari Gunhild T
    Kari Gunhild T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Solgt hus med 2 leiligheter, såkalt parhus.Meklaren var en trevlig og omtenksom person. Salget gikk utrolig raskt og jeg er mycket fornøyd. Läs mer
  • Christina H
    Christina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Kristinehamn för att sälja en bostadsrättslägenhet. Bemötandet har varit helt igenom korrekt och seriöst men även personligt. Ett annat stort plus är den otroligt duktiga fotograf som mäklaren anlitar.
    Mäklaren Daniel har på ett mycket bra sätt hela tiden återkopplat och sett till att vi vet var i processen vi befinner oss. Vi har känt oss trygga i att bostadsaffären skötts på bästa sätt.
    Vi rekommenderar absolut Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn till andra som står inför valet att välja mäklare.
    Tack :-) Läs mer
  • Muneer A
    Muneer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jag har köpt en lägenhet i Kristinehamn.
    Mäklare är hjälpsam och trevlig, och jag är tacksam åt honom.kag har fått bra information som jag behövde för att köpa den här lägenheten.
    Tack Daniel.
    Mvh.
    Muneer. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jenny har genom sitt professionella bemötande sett till att fastigheten Skogsgatan 7A försålts för en köpesumma som har godtagits på ett tillfredställande sätt av båda parter och har på ett mycket gott sätt levt upp till förväntningarna! Läs mer
    2018-08-17 Jenny H svarar Susanne M
    Tack så mycket Susanne för dina fina ord! Hoppas att det känns bra för både er och er mor.
  • Viktorija B
    Viktorija B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jättebra, har aldrig köpt någon lägenhet innan så jag tyckte hon verkade proffsig! Läs mer
    2018-06-25 Jenny H svarar Viktorija B
    Tack så mycket Viktorija och hoppas att ni ska trivas i lägenhet!
  • Sara J
    Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Jättebra bemött. Tydlig med vad som gällde, men också bra representant för säljare och oss som köpare. Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med! Läs mer
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Köpte hus med hjälp av Jenny och Johan. Bra hjälp, saklig information, snabba svar och inget tjafs! Läs mer
    2018-04-18 Jenny H svarar Birgitta J
    Tack för de fina orden Birgitta!
    Jag och Johan hoppas att ni ska trivas i ert nya hus.
  • Louise H
    Louise H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Engagerad och professionell, trevlig och social med god förmåga att lyfta fram det positiva med objektet som skulle säljas. Läs mer
    2018-02-15 Jenny H svarar Louise H
    Tack så mycket Louise för de fina orden!
  • Pontus P
    Pontus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Kunnigt, påläst om objektet och hjälpsamt både mot säljare och köpare. Läs mer
    2018-02-15 Jenny H svarar Pontus P
    Tack så mycket Pontus och hoppas att du trivs i din nya lägenhet
  • Torbjörn E
    Torbjörn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Upplever Jenny som överraskande seriös och proffessionell i sitt yrke trots att hon bara är i början av sin mäklarkarriär.
    Så här långt lever hon mycket väl upp till mina förväntningar.
    Hoppas på god hjälp med deklarationen sedan. Läs mer
    2017-11-13 Jenny H svarar Torbjörn E
    Tack för de fina orden Torbjörn. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina villa och hoppas att ni hittar ert nya drömboende i Karlskoga.
  • Helena S
    Helena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Vi blev mottagna på ett säkert och proffsigt sätt.
    Lätt att prata med och lyhörd för våra önskemål.
    Bara till belåtenhet. Läs mer
    2018-01-05 Andreas P svarar Helena S
    Tack så mycket för er rekommendation Helena. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

God fortsättning
    Med vänliga hälsningar,
    Andreas Persson & Johan Tjernström
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Mycket bra, bra kommunikation. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta B
    Tusen tack för din rekommendation!
  • Anita F
    Anita F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    Mycket fin service, trevligt bemötande. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anita F
    Tack själv för ett trevligt samarbete, hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    MVH Git Bengtzing på Svensk Fastighetsförmedling
  • Christina R