Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kristinehamn!

Här i området runt Kristinehamn och Storfors hittar du vackra skärgårdsområden vid Vänern - beläget mitt i Värmlands skogar. Här kan du hitta fina lägenheter i centrum eller lantliga drömgårdar ute på landsbygden - och vi på Svensk fastighetsförmedling hjälper dig hitta rätt.

Vi har lång erfarenhet av mäklarbranschen och har god koll på Kristinehamn med omnejd. Vi vet precis var de rätta områdena för just dig finns och när det är dags att sälja och köpa. Kontakta oss för fri värdering eller för att börja planera flytten.

Läs vad 156 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-08-05 Verifierad kund
    Träffade Linda några gånger innan hennes semester och fick bra intryck.
    Jenny hade hand om försäljningen och det gjorde hon mycket lugnt och fint med trevligt bemötande.
    Är mycket nöjd med båda mäklarna som gjort föredömligt arbete med min lägenhet.
    Mvh / Gun Engström Spelmansgatan 30
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Ölme
    2022-08-03 Verifierad kund
    Mycket engagerad och professionell mäklare. På alla sätt och vis.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jenny Häggström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Käxsundet
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket tillmötesgående och hjälpsam.
    Tack för ditt omdöme Jessica och jag hoppas verkligen att du kommer trivas att bo i lugnet i Käxsundet! Jenny Häggström
    • Stenbacken
    2022-07-23 Verifierad kund
    Kom till sälj mötet, väl förberedd och enkelt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Villastaden
    2022-07-21 Verifierad kund
    Emma har hjälpt oss tidigare med en försäljning som vi var mycket nöjda med, därför var det självklart att be henne om hjälp igen. Och vi är lika nöjda den här gången!
    Snabb återkoppling genom hela processen. Tydligt och professionellt handläggande av försäljningen, samtidigt personlig i bemötandet så man känner sig "viktig" och respekterad som kund.
    • Strandskatan
    2022-07-17 Verifierad kund
    Blev bemött helt underbart och fick precis vad jag förväntade mig . Super trevlig och professionell mäklare som kan sin sak . Med goda kolleger som lika så var bra att ha att göra med .
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Kurlanda
    2022-07-07 Verifierad kund
    Hon var jätte trevligt och bemötande var förväntade som jag hade tänkt. Det var en snabb och smidig affär.
    Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tiden! Det glädjer mig att du är nöjd och att jag kunde hjälpa er att hitta drömhuset. Jag lovar att ni kommer att trivas! Emma Acklund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Häggström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Strand
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket lyhörd och hjälpsam. Otroligt tacksam för hjälpen jag fick!
    Så roligt att du känner dig nöjd med hjälpen du fick av oss och vi hoppas verkligen att du kommer att trivas på Strand. Jenny Häggström
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Hult
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jättetrevlig, lättsam och mycket bra bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Häggström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-06-28 Verifierad kund
    Hjelpsom, målbevisst , imøtekommende, tolerant,
    Tack så mycket Dan för ditt omdöme! Kul att vi fick möjlighet att hjälpa dig med försäljningen av lägenheten. Jenny Häggström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Villastaden
    2022-06-20 Verifierad kund
    Vänlig och trevlig tjej, effektiv och till att lita på.
    Tack, Kjell, för ditt fina omdöme och för att du tog dig tiden att lämna ett. Kul att vi kunde hitta rätt lägenhet åt dig så smidigt. Ta hand om dig! Emma Acklund
  • sålde sin stuga med hjälp av Emma Acklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett jättebra sätt, dels vid första telefonsamtalet som jag fick ett stort förtroende och lugn från henne och sedan hela vägen fram till försäljningen och däremellan alla telefonsamtal. Helt underbar mäklare.
    Förväntan hade jag svårt att föreställa mig eftersom jag inte varit med om att sälja något tidigare, men Emma har varit och är en underbar person.
    Rekommenderar henne varmt.
    Vad oerhört glad jag blir av ditt fina omdöme, Anita, tack snälla för det! Det är det viktigaste för mig, att du som kund har känt dig i trygga händer under hela tiden. Det har varit en ära att få hjälpa dig i ditt livs första försäljning och jag önskar dig allt gott! /Emma Emma Acklund
    2022-06-09 Verifierad kund
    Hon försöker hennes bäst att göra saker.
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och kul att höra att du är nöjd. Ta hand om er! /Emma Emma Acklund
  • sålde sin stuga med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Bjurtjärn
    2022-06-08 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare med bra kunskap om marknaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-05-30 Verifierad kund
    Professionellt och bra bemötande. Uppskattar noggrannheten i processen.
    Tack Hans!
    Alltid kul att få hjälpa till!
    Linda Karas
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Häggström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Nybble
    Hej
    Det var ett bra bemötande,så jag är jättenöjd,bra återkoppling bara positivt

Krister Schiller
    Tack så mycket Krister! Varmt välkommen till Värmland! Jenny Häggström
  • Astrid S
    2022-05-27 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig hade koll på vad hon gjorde
    Tack så mycket Astrid. Jag hoppas verkligen att du kommer trivas lika bra i huset som säljaren gjort! Jenny Häggström
    2022-05-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och förtroendeingivande. Svarat snabbt på alla mina frågor. Allt gick så otroligt smidigt. En mäklare jag gärna rekommenderar till andra och kommer använda mig av igen om det blir aktuellt.
    Största tack, Caroline! Det glädjer mig verkligen att höra att du är nöjd och det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig. Önskar er all lycka framöver! /Emma Emma Acklund
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevlig och engagerad från första stund!
    Tack så mycket för din rekommendation Fredrik, det har varit ett rent nöje att hjälpa dig med lägenheten och jag hoppas du ska trivas i Karlstad! /Emma Emma Acklund
    2022-05-24 Verifierad kund
    Emma Acklund er en megler det er lett å samarbeide med. Hun er imøtekommende og hyggelig, og bryr seg om kundene sine. Hennes oppriktige omsorg ved problemer ved salget, gjorde meg godt. Jeg synes at Emma gjorde mer for meg enn jeg kunne forvente og kan derfor anbefale henne på det varmeste til andre kunder som ønsker å selge bolig.
    Vad glad jag blir över ditt fina omdöme, Magne, stort stort tack för det! Ta hand om dig! /Emma Emma Acklund
    2022-05-24 Verifierad kund
    Emma är trevlig, noggrann och tydlig.
    Tack snälla Mina för din rekommendation! Hoppas du trivs bra i huset :) /Emma Emma Acklund
  • sålde sin stuga med hjälp av Jenny Häggström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Grenviken
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jenny är mycket trevlig , vänlig och proffsig i sitt bemötande. Träffade henne snabbt efter vår första kontakt. Hon kan verkligen sitt område och marknaden, gav mycket bra råd och vägledning.
    Vi kontaktade henne då hon var rekommenderad och hon har t.o.m. överträffat våra förväntningar. Hon skötte hela försäljning så kunningt och professionellt, kommunicerade hela tiden med oss, vi är jättenöjda.
    Tack så hemskt mycket Märta & Marita, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av stugan. Väldigt kul att höra att vi kunde uppfylla och överträffa era förväntningar! Jenny Häggström
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig och lugn mäklare
    Berättade allt man behövde veta utan att vara en påstridig "försäljare" . Toppen mäklare.
    Tack snälla Ida och tack för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation! Det värmer att höra att ni är nöjda och jag önskar er all lycka i huset! /Emma Emma Acklund
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bästa Emma, Trevlig och professionell.
    Kan starkt rekommendera. Bra kontakt och lättillgänglig när man undrar något.
    Tusen tusen tack fina ni! Jag är så glad för er skull och hoppas och tror att ni ska trivas i huset! /Emma Emma Acklund
    • Ölme
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vänlig, professionell och kreativ.

Det lilla hinder som dök upp på överlämnandedagen fixade Jenny bra.
    Tack så roligt att höra Mats :) Hoppas att du kommit i ordning och trivs bra i Stockholm. Jenny Häggström
    2022-05-20 Verifierad kund
    Emma har jgort ett bra jobb. Vi vill Emma gärna andra personer rekommendera. Bra jobbet Emma.
    Stort tack för er rekommendation, Said och Gudrun! Det har varit en ära att hjälpa er och jag hoppas verkligen att ni ska trivas i ert nya hus! /Emma Emma Acklund
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande gjorde det hon skulle
    Tack Sören!
    Hoppas ni kommer att trivas i radhuset.
  • Alexandra
    • Stenbacken
    2022-05-19 Verifierad kund
    En mycket engagerad och professionellt mäklare som tar mycket hänsyn och anpassar bostadsförsäljningen till den personliga situationen.
    Tack så mycket Alexandra för de fina orden och det har varit roligt att hjälpa dig och Hampus med försäljningen. Lycka till i Karlstad! Jenny Häggström
    2022-05-18 Verifierad kund
    Mäklaren är jätte bra, lika bra för både säljare som köpare.
    Tack Tore!
    Jättekul att få hjälpa er med försäljningen!
    Linda Karas
  • köpte sin bostad med hjälp av Jenny Häggström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bästa tänkbara bemötande. Hjälp att få direktkontakt med ägaren under påskhelgen för att kunna se objektet i viss tidsnöd.
    Utmärkt kommunikation. Fleixibilitet och förtroendeväckande uppträdande vid kontraktskrivning. Professionellt.
    Tack och så roligt att höra Karin. Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas på gården! Jenny Häggström
  • köpte sitt hus med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-05-18 Verifierad kund
    Tillgänglig för frågor. Vänlig. Kunnig.
    Tack Helena!
    Så kul att få hjälpa er att hitta ert nya hem:)
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevlig mäklare snabb och smidig affär
    2022-05-12 Verifierad kund
    Alltid lika trevligt bemött och ett bra utfört jobb! Vi kommer fortsätta anlita mäklare, Linda Karas, vid våra försäljningar.
    Tack Ann!
    Alltid lika kul att jobba med er:)
    Linda Karas
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    2022-05-10 Verifierad kund
    De va jättefin lägenhet och mycket trevliga personal och stort tack till Linda
    Tack Ritha!
    Kul att få hjälpa er.
    • Hult
    2022-05-10 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött. Smidigt skött av Emma från början till slut.
    Stort tack Andreas! Kul att få hjälpa dig med stugan! /Emma Emma Acklund
    • Jakobsberg
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag har blivit otroligt proffsigt bemött. Fått snabba svar och återkopplingar på funderingar vi haft.
    Jag gillar att bli bemött av människor som gillar sitt jobb och det verkar era mäklare definitivt göra.
    Tack Caroline!
    Ja, vi på kontoret gillar verkligen vårt jobb, kul att höra att det märks:)
    Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas superbra i ert nya hus!

2022-04-26 Verifierad kund
    Mäklare är duktig. Hade bra och tydligt kommunikation.
    Stort tack, kul att höra att ni är nöjda och lycka till med allt framöver! /Emma Emma Acklund
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Ölmeviken
    2022-03-15 Verifierad kund
    Inget driv i mäklaren. Vi fick själva föreslå vad som skulle hända och hur försäljningen skulle fortlöpa.
    Kan tyvärr inte rekommendera till andra som ska sälja sin bostad.
    Tråkigt att höra att ni inte känner er helt nöjda med försäljningens gång och att ni inte kände att jag drev på försäljningen så som ni önskat. Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
    • Bengtsgård
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett trevligt sätt. Emma gjorde att vi kände förtroende för henne. En glad och trevlig person, som presenterade objektet på ett grundligt och bra sätt. Vill säga att hon är rätt person på rätt plats. Även när vi skrev kontraktet, anpassade hon sin tid till oss. Vi fick ett trevligt bemötande. Vill gärna rekommendera henne till kommande uppdrag. En fin oförglömlig upplevelse. Tack för allt!
    Största tack för den fina rekommendationen, det värmer i hjärtat att höra! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i stugan! /Emma Emma Acklund
    • Strand
    2022-03-01 Verifierad kund
    Upplevde ett mycket proffsigt arbete
    Och ett trevligt bemötande och samarbete
    Tack Fredrik!

Superkul att få hjälpa er att sälja ert fina hus!

• Centralt
    2022-02-24 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemött och väldigt proffsigt överlag.
    Tack Gabriel!
    Kul att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet.

2022-02-05 Verifierad kund
    Utmärkt och trevligt bemötande, mycket trevliga och lätta att prata med. mycket service inriktade.
    Tack snälla ni!
    Alltid lika roligt att få hjälpa er med försäljningar:)

2021-12-17 Verifierad kund
    Jag fick hjälp med det jag behövde hjälp med
    Härligt att höra att du känner att du fick den hjälp du behövde, hoppas du ska trivas i lägenheten! /Emma Emma Acklund
    • Strandvik
    2021-12-14 Verifierad kund
    Engagerad och professionell mäklare. Snabb återkoppling vid frågor. Lätt att kommunicera med. Personligt bemötande.
    Vilket fint omdöme Helena, tack så hemskt mycket för det! /Emma Emma Acklund
    • Marieberg
    2021-12-07 Verifierad kund
    Det räcker med ett ord: Perfekt.
    Tack så hemskt mycket Bo för ett så fint lovord! Mvh, Jenny Jenny Häggström
    • Marieberg
    2021-12-07 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig och påläst. Inte påträngande eller ifrågasättande. Med mycket erfarenhet av mäklare både i stor-och mindre städer, så var denna mäklare bland de bästa.
    Tack för dina fina ord Rigmor, det är alltid roligt att höra att arbetet uppskattas. Mvh, Jenny Jenny Häggström
    • Rudskoga
    2021-11-16 Verifierad kund
    Professionellt och mänskligt. Hon var tillmötesgående för våra tidsönskemål och lyssnade till vad vi behövde och var samtidigt noga med att allt blev rätt enligt alla regler och säljarens önskemål. Vi är väldigt nöjda.
    Tusen tack för dina fina ord, roligt att få hjälpa er! Linda Karas
    • Sanna
    2021-11-15 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med min försäljning! Mäklaren nådde upp till mina förväntningar utan några som helst problem. Inga konstigheter, bra dialog igenom hela affären. Stark rekommendation!
    Tusen tack, Samuel, bara kul att hjälpa dig!
    Lycka till framöver och när du behöver hjälp - finns jag här! /Emma
    Emma Acklund
    • Centralt
    2021-11-08 Verifierad kund
    Gott bemötande professionellt hanterande. Affären är ännu inte slutförd och helheten går därför inte att bedöma.
    Tack så mycket Eva för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag hoppas att slutförandet också är tillfredställande. /Jenny Jenny Häggström
    • Kurlanda
    2021-10-25 Verifierad kund
    Emma är en otroligt driven och framåt mäklare som fick oss att känna att vi var i trygga händer under hela resan.
    Rekommenderar henne starkt och hoppas kunna sammarbeta med henne igen framåt!
    Stort tack för det fina omdömet och inte minst för ett gott samarbete! Lycka till med alla projekt ni tar er an framöver och på återseende, hoppas jag! /Emma Emma Acklund