Moa Karas

Moa Karas

Moa Karas är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn

Moa Karas har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Moa Karas har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.8. Moa Karas har haft 6 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

10 omdömen om Moa Karas

Maja L
Köpte sin stuga med hjälp av Moa Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Jag uppfattade Moa som en väldigt professionell mäklare. Hon lyssnade in både säljarnas och köparens behov samt var väldigt öppen och sympatisk. Rekommenderas verkligen!

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket Maja för dom fina orden, det gör mig glad att ni känner er väl omhändertagna. Det ska bli kul att få följa er resa på ert nya smultronställe! Vi ses på tillträdet.

Gunnel J
Sålde sin stuga med hjälp av Moa Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Professionell, bra bemötande, löpande uppdatering. Bra information under hela processen. Inget var besvärligt.

Svar från Moa Karas

Tack Gunnel för att du tog dig tiden att svara på recon, det betyder mycket för mig! Det glädjer mig också att ni är nöjda med hur affären har skötts, det är alltid min främsta prioritering att ha nöjda kunder. Det har varit en ära att få hjälpa till att förmedla erat fina smultronställe.

Lars J
Kristinehamn

Jag har inte haft direktkontakt med Moa Karas utan bara genom ombud. Fastigheten är såld och det var uppdraget vilket gör mig nöjd.

Svar från Moa Karas

Tack Lars för att du tog dig tiden att svara på recon, även om vår kontakt skett genom ombud. Det är skönt att höra att du är nöjd med hur affären har hanterats. Allt gott!

Ingrid K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

Mycket bra förtroendeingivande bemötande från första mötet.Hon är proffsig, väl förberedd och håller kontakten under hela processen. Hon är pedagogisk vid genomgången av alla dokument. Högsta betyg !

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket Ingrid för dem fina orden! Det har varit en ära att få hjälpa till att sälja din fina lägenhet och jag önskar dig stort lycka till med din nya bostad och hoppas du kommer att trivas lika bra där. Allt gott till dig

Patrik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moa Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Kristinehamn

En härlig tjej ,tydlig och rak. Vi ser fram emot att ha Moa med oss vid denna resa!

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket för dom fina orden hörni! Ska bli roligt att få följa med på er resa till nytt boende! :-)

Johnny J
Kristinehamn

Som vanligt när man har med Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn så är man nöjd över det trevliga och professionella mötet. Moa har varit väldigt engagerad och hjälpsam för att jag skulle hitta rätt boende

Svar från Moa Karas

Tack Johnny för dom fina orden, både till mig och även hela teamet i Kristinehamn. Vi är så glada över att höra att du är nöjd med oss. Roligt att kunna få bistå med hjälp att hitta ditt nästa hem. Allt gott till dig, vi ses på tillträdet :-)

Anders J
Köpte sitt hus med hjälp av Moa Karas en del av Svensk Fastighetsförmedling Kristinehamn
Sörkastet

Mycket Trevlig och oerhört tillmötesgående- lätt att prata med och vi kände oss väl omhändertagna! Synd bara att hon inte kunde vara med hela vägen då hon blev sjuk 🤧

Svar från Moa Karas

Tack Anders för de fina orden! - tack själv för trevligt bemötande. Skönt att ni känner er nöjda och det var ju faktiskt väldigt tråkigt att jag inte kunde vara med när pappren skulle signeras.. vi ses på tillträdet iallafall! Allt gott till er.

Johan M
Kristinehamn

Detta har fungerat på alla sätt utmärkt. Bra!

Svar från Moa Karas

Tack Johan för dom fina orden! Det glädjer mig så att höra att ni upplevt att allt fungerat bra. Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med er affär. Allt gott till dig.

Ulrica M
Kristinehamn

Allt gick väldigt bra, väldigt trevligt personligt bemötande och mycket nöjd med försäljningen!

Svar från Moa Karas

Tack så jättemycket för dom fina orden Ulrica! Det känns jättebra att höra att du är nöjd med affären. Återigen, stort tack för förtroendet att hjälpa er att förmedla lägenheten. Allt gott till dig.

Anton A
Kristinehamn

Superproffsig och lätt att ha att göra med. Svarar fort och har ett superkundbemötande!

Svar från Moa Karas

Tack Anton för dom fina orden, blir så glad!! Tack för förtroendet att hjälpa till att förmedla din fina lägenhet.