Patrik Elg

Patrik Elg

Patrik Elg är mäklare på Fastighetsbyrån Köping

Patrik Elg har varit registrerad mäklare sedan 2008-01. Patrik Elg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.9. Patrik Elg har haft 62 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

170 omdömen om Patrik Elg

Sedan starten hos Reco 2018
Niklas L
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Social, trevlig, kunnig. Ställer upp i alla väder likt en Stockholmsmäklare. Kunden framför allt! Patrik bryr sig om sin kund, svarar snabbt på frågor och funderingar, är behjälplig i alla situationer.

Olof Mattias G
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Patrik är en fantastisk mäklare, tålmodig, lyhörd, kunnig samt kommunikativ utan att vara det minsta påflugen. Han har alltid ett trevligt bemötande även om han ibland är stressad. Med Patrik som mäklare känner du dig väl omhändertagen från första visningen tills affären görs upp. Patrik lovar inte för mycket och kollar alltid upp saker som han inte vet svaret på direkt. Rekommenderas varmt! :-)

Per Johan Eric H
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Bra engagerad mäklare. Enkel och jordnära vilket passade oss. Kämpade på med massor av visningar.

Susanne K
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Han var helt ok , som jag förväntade mig att bli bemött, och det levererade Patrik

Sten M
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Trevlig och professionell i sin roll.

Anna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Jättebra! Lyhörd, inte tjatig, ser till kundens behov och enkel att få tag i. Mycket nöjd med bemötande och allt. Tack Patrik!

Felizia K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Trevlig, bra kommunikation, enkel affär

David Samuel G
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Mycket bra och proffesionellt bemötande.

Mats S
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Har känts tryggt och pålitligt från första början. Sätter sig sig snabbt in i våra behov och förutsättningar, hjäper till och löser uppgiften efter våra förutsättningar, med en avslappnad atmosfär.

Ossama Abdallatif Esmael A
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Elg en del av Fastighetsbyrån Köping

Hej! Patrik är väldigt trevligt kunnig erfarenheter. Kunden känner Mycket nöjd med honom. Mvh Ossama Alazzawi