Lenko Matutinovic

Lenko Matutinovic

Lenko Matutinovic är mäklare på Fastighetsbyrån Kristinehamn

Lenko Matutinovic har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Lenko Matutinovic har haft 5 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 7 Läs vad Lenko Matutinovic

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    • Djurgården
    2022-05-12 Verifierad kund
    Jag upplever Lenko som en engagerad och kunnig mäklare.
    Alltid ett trevligt bemötande med glimten i ögat. Lätt att samtala med. Månar om alla parter i och runt en försäljning. Stort servicetänk kombinerat med rak och tydlig kommunikation ger ett utmärkt betyg.
    Tack så hemskt mycket, service ligger mig varmt om hjärtat kul att det uppskattas. Lenko Matutinovic
    • Centralt
    2022-05-10 Verifierad kund
    Riktig trevlig och tillmötesgående!
    Tack Vincent framförallt för ditt tålamod, men det blev bra tillslut. Lenko Matutinovic
  • sålde sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig. Lyhörd. Förstående. Tillgänglig.
    Tack Lina viktigt att man finns där för sina kunder tycker jag. Lenko Matutinovic
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra seriöst bemötande från start och genom hela affären. Uppfyllde förväntningar med råge.
    Riktigt kul tack så hemskt mycket, toppen hus ni kommer få. Lenko Matutinovic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
    • Centralt
    2022-05-06 Verifierad kund
    Tycker han är en bra mäklare, lättsam att ha och göra med och är snabb på att svara på frågor som kan komma upp under prosssens gång
    Tackar Robert tydlig och snabb återkoppling är a och o. Nu ska vi bara hitta erat nya drömboende 😉 Lenko Matutinovic
    • Södermalm
    2022-04-18 Verifierad kund
    Super nöjd med allt! Jag hade inga förväntningar på mäklaren, så jag blev super överraskad när mäklaren gav mig ett sådant bra bemötande.
    Tack Josefine jätte kul att få inspirera och jämföra objekt som vi gjorde, känns som du kommer trivas super bra. Lenko Matutinovic
    • Villastaden
    2022-03-25 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande, ställer verkligen upp för sina klienter.
    Tack Christine det underlätta en hel del när du hade sån koll på alla renoveringar som hade gjorts under åren, bra jobbat :) Lenko Matutinovic