Lenko Matutinovic

Lenko Matutinovic

Lenko Matutinovic är mäklare på Fastighetsbyrån Kristinehamn

Lenko Matutinovic har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Lenko Matutinovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Lenko Matutinovic har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

36 omdömen om Lenko Matutinovic

Berit B
Köpte sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Ölme

Saklig lätt att förstå ..Trevligt bemötande. Kann verkligen rekommendera honom .

Svar från Lenko Matutinovic

Stort tack för dom vänliga orden, kul att ni var nöjda Berit,

Wences R
Björneborg

Vi, jag och frun, uppskattade högt Lencos engagemang, för att vi skulle hitta ett hus. Han var ärlig och omtänksam när han presenterade förslaget. Han var alltid öppet att prata om olika situationer som vi undrade över. Han var alltid vänlig och lyssnade tålmodig på oss. Om vi skulle välja någon gång en mäklare så är honom vi skulle välja eller om någon skulle fråga oss om en mäklare det är honom som vi skulle rekommendera.

Conny Roland B
Sålde sitt hus med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Björneborg

Bra bemötande och serviceinriktad från första början. Lyckades sälja på 3 månader. Vi är mycket nöjda.

Patrik G
Östermalm

Bra service alltid tillgänglig och aldrig några problem när man har frågor

Anna H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Stenstaliden

Mycket bra bemötande. Vänligt och professionellt. Jag hade inte många förväntningar då jag gått på mycket få visningar genom åren men Lenko berättade och visade och svarade på både de frågor jag hade och de jag inte visste att jag hade. Lenko höll en kontinuerlig kontakt efter visningen och var mycket serviceinriktad och hjälpsam då jag hade svårt att ta mig loss från jobb

Per Nils Victor P
Bäckhammar

Lyhörd och trevlig. Byggde snabbt upp ett förtroende. Vi är väldigt nöjda!

Jarle B
Bäckhammar

Fick bra intryck av mäklaren . Noggrann och hjälpsam. Har fått svar på mina frågor när jag har tagit kontakt .

Harriet Birgitta P
Skärgården

Helt ok, allt har fungerat bra.

Lars Erik P
Skärgården

Trevlig, lätt att ta kontakt med, bra information om huset i prospektet.

Karin P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lenko Matutinovic en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Liljebäck/irisdal

Lättsam, lätt att få tag på. Bra på att formulera säljannonser.