Julia Gustafsson

Julia Gustafsson

Julia Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Julia Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-10. Julia Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Julia Gustafsson har haft 3 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

7 omdömen om Julia Gustafsson

Johan M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fridhemsplan

Kunnig, trevlig och tydlig. Jag hade ett stort, välförtjänt, förtroende för Julia genom hela processen.

Svar från Julia Gustafsson

Tack Johan för omdömet och inte minst för förtroendet! :)

Josefine S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fridhemsplan

Julia var professionell, tillmötesgående och vänlig genom hela processen. Kontakten med Julia kändes stabil och trygg och jag kände snabbt att jag kunde fråga henne alla möjliga frågor, vilket jag satte stort pris på. Jag upplevde att hon stod på min sida, och inte bara på säljarens, vilket överraskade mig positivt. Sammanfattningsvis har jag alltså bara positiva upplevelser av Julia som mäklare!

Svar från Julia Gustafsson

Tack Josefine för ditt fina omdöme! Så kul att få hjälpa dig. Vi ses på tillträdet :)

Emma W
Fridhemsplan

Julia jobbar väldigt proffesionellt, lugn och glad. Lätt att få tag i under dagen, svarade snabbt

Svar från Julia Gustafsson

Tack Emma för ett fint samarbete och för din rekommendation! :)

Ivana H
Kungsholmen

professionell och trevlig mäklare, fick mycket bra bemötande och hjälp

Svar från Julia Gustafsson

Tack snälla Ivana! :) glad att höra!

Robert H
Kungsholmen

Supertrevlig och lätt att jobba med. Affären gick smidigt tack vare Julias hårda jobb

Svar från Julia Gustafsson

Tack Robert, det gör mig glad att höra! :)

Tobias U
Fridhemsplan

Julia är mycket trevlig, tydlig och ger inte upp trots knepig marknad! Hon levde upp till alla våra förväntningar och ledde oss genom hela försäljningen på ett bra sätt.

Svar från Julia Gustafsson

Stort tack för rekommendationen Tobias. Uppskattas massor!

Julia R
Kristineberg

Trevlig, flexibel och mycket tillmötesgående. Hon uppfattades som professionell och personlig.

Svar från Julia Gustafsson

Tack så mycket Julia för det fina omdömet! :)